9043 посетителя онлайн

Украина не может согласиться на сокращение армии. Пока мы не в НАТО, мы рискуем, - Зеленский

Зеленський відкинув можливість зменшення української армії

Президент Владимир Зеленский подчеркнул, что Украина не может соглашаться на сокращение своей армии, даже в рамках мирных договоренностей.

Об этом глава государства заявил на встрече с журналистами в Брюсселе, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на ЕП.

По его словам, Украина рассматривает все возможные типы гарантий безопасности, в частности "санкционные и финансовые".

"Но всего этого недостаточно, чтобы говорить, что Путин не придет снова", - пояснил президент.

В таких случаях, добавил Зеленский, Украина не имеет права соглашаться на сокращение вооруженных сил.

"Лучшее (из вариантов гарантий. - Ред.) - это сильная армия, большая армия. Самая большая в Европе армия. Ограничить силу нашей армии мы просто не имеем права, в любом случае, даже на пути в НАТО. Пока мы не в НАТО, мы рискуем", - подчеркнул глава государства.

Он также считает, что частью гарантий должна быть "сильная экономика", в частности финансирование бюджетного дефицита Украины во время войны, и здесь Киев имеет успех.

"Мы знаем, как закрывать дефицит в 2025 году", - подытожил Зеленский.

Зеленский в Брюсселе

18 декабря президент отправился в Брюссель, где встретился с генсеком НАТО Марком Рютте и президентом Франции Эмманюэлем Макроном. Во время встреч обсуждались гарантии безопасности, развертывание миротворцев, а также помощь Украине средствами ПВО.

По словам Зеленского, есть положительные реакции на размещение миротворцев в Украине.

Топ комментарии
+24
показать весь комментарий
19.12.2024 08:51 Ответить
+17
Зеля повністю суперечить тому що вішав на вуха баранам у 2019.
Барани, ну ви хоч це зрозуміли ?
показать весь комментарий
19.12.2024 08:48 Ответить
+15
Після приходу до корита він протилежне казав та робив.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Після приходу до корита він протилежне казав та робив.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:47 Ответить
Нехай пуйло скорочує до рівня унгарії.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:49 Ответить
То це ж вимога рашки - армія до 200тис
показать весь комментарий
19.12.2024 08:48 Ответить
Зеля повністю суперечить тому що вішав на вуха баранам у 2019.
Барани, ну ви хоч це зрозуміли ?
показать весь комментарий
19.12.2024 08:48 Ответить
показать весь комментарий
19.12.2024 08:51 Ответить
До 22 року по всій Європі армії скорочувалися ( 300 танків в Бундесвері з яких 30 могли одночасно їздити і стріляти як приклад ) - такшо такшо .
показать весь комментарий
19.12.2024 08:55 Ответить
1. коли ви стверджуєте, що "до 222 року по всій Європі армії скорочували", незле було б навести факти: посилання на дослідження, посилання на відповідні урядові документи країн Європи тощо.
оце: "300 танків в Бундесвері з яких 30 могли одночасно їздити і стріляти як приклад", це не про скороченя армії це виключно про боєздатність.
2. на країни Європи ані до 2022ого ані зараз ніхто не здійснює збройної агресії.
збройна агресія росії проти України почалась у 2014-му, станом на 2019-ий, коли обрали зеленське й коли він робив свої недолугі заяви, війна тривала вже понад 5 років.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:34 Ответить
Ф 22 мали замінити Ф 15 але - але навіть США скорочували армію бо замість 1000+ Ф 22 в них зараз є 100+ Ф 22 і Ф 15 вони так і не замінили . А якшо ви вважаєте шо 300 танків в армії яка мала їх в десять разів більше в 1990 році це не скорочення то тоді я не знає шо по вашому значить скорочення .
показать весь комментарий
19.12.2024 09:42 Ответить
ще раз:
скорочення військ має законодавчу базу: закони, укази тощо про скорочення чисельностів військових, скорочення кількості озброєння та техніки, я попросив вас підтвердити ваші слова.
ви цього зробити не можете.
ваші приклади не є доказом саме скорочення армій, це приклади повільного переоснащення армії та приклади її боєздатності станом на певний час.
якщо ви банально не розумієте те, про що пишете, нема нічого простіше - не пишіть того про що не знаєте достеменно та на чьому не знаєтесь.
показать весь комментарий
19.12.2024 14:21 Ответить
Якшо вийде то почитайте в розділі експорт - https://uk.wikipedia.org/wiki/Leopard_2 ( а потім якшо вийде то - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%87%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B8 ) .Потім використайте знання з математики першого класу і надрукуйте мені шо то було не скорочення танків в Бундесвері в 10 раз - а було як ви надрукували "скорочення військ має законодавчу базу: закони, укази тощо про скорочення чисельностів військових, скорочення кількості озброєння та техніки, я попросив вас підтвердити ваші слова.". Розумієте зараз є тирнет якшо тре можна шось найти - звісно якшо шукаєш і на цензорі посилання працюють як тре .
показать весь комментарий
19.12.2024 17:26 Ответить
щож, ознайомився я із розділом "Експорт" за першим посиланням.
скажіть будь ласка, як співвідноситься зазначена там інформація про те, що Нідерланди, Польща, Данія, Швеція, Фінляндія, Австрія закуповували в Німеччини Леопарди з вашими словами про те, що "До 22 року по всій Європі армії скорочувалися"?
ви самі себе закопуєте.
отже, ви маєте визнати, що в першому вашому коментарі про скорочення армій по всій Європі ви написали брехню.
1. ви збрехали через власну некометентніст.
2. ви збрехали аби виправдати дії зеленського тим, що скорочення армійвідбувалось "по всійЄвропі".
ну й останнє, ще раз наголошу, якби навіть сказане вами про скорочення армій "по всій Європі" було правдою, то Європа не перебуває та не перебувала під збройною агресією іншої країни, як це було з Україною в період 2014 - 2022 років.
показать весь комментарий
19.12.2024 19:07 Ответить
Ух ти які ви розумні аш волосся дибки стає - ну так Нідерланди купили танки в Дойчланді аж 18 одиниць ( https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_equipment_of_the_Royal_Netherlands_Army ) . Тешо армії країн НАТО скорочувалися після 1991 говорили всі кому не лінь - тіко ви в нас напевно з паралельного Всесвіту де в США таки прийняли на озброєння ті 1000+ Ф 22.
показать весь комментарий
20.12.2024 09:54 Ответить
"Тешо армії країн НАТО скорочувалися після 1991 говорили всі кому не лінь"
та говорити й ви от говорите, тільки підтвердити нічим не можете.
показать весь комментарий
20.12.2024 13:33 Ответить
Ну і коли би Ф 22 виробили би 1000+ одиниць американці би зекономили - чим менший тираж тим дорожча кожна одиниця і навпаки .
показать весь комментарий
19.12.2024 09:44 Ответить
Ну і настанок - скіко тепловізійних матриць для танкових прицілів продали нам країним НАТО і скіко тих же матриць продали кацапам в період 2014 - 2019 ?
показать весь комментарий
19.12.2024 09:55 Ответить
Скількі? Сказали А - продовжуйте
показать весь комментарий
19.12.2024 10:19 Ответить
Ви ліпше надрукуйте скіко словаків готові вже нарешті віддати угорську столицю угорцям - словаки окупували Братіславу і не віддають її угорцям ( ну а шо хтось же словаків підтримує теперішню владу в Словачинні ). Ну а шо як українцям шось віддавати то спочатку нехай хтось приклад подасть .
показать весь комментарий
19.12.2024 10:44 Ответить
Ви не знаєте історію . Землі Паноніі - це землі словʼян ( а раніше кельтів) . Словʼяни як етнос сформувались десь з 1по 4 століття( з участю кельтів) в північних Карпатах , а угорці ( азійське племʼя) прибули на територію ******** Угорщини наприкінці 9 ст. Вони випхали словаків у Карпати і зайняли рівнину.
місто Братислава ( град Дєвін) як і місто Відень були засновані кельтами , потім це стали славянські міста. Почитайте про Блатонське князівство, про Кирила і Мефодія, про Нітранське князівство і зробить себе послідовність дій на цієї території
показать весь комментарий
19.12.2024 11:01 Ответить
показать весь комментарий
19.12.2024 11:02 Ответить
Тепер я все зрозумів - теперка я знаю чого угоці (не всі ) такі . Завоювали місто блатних ось їх і кхм дотеперка .
показать весь комментарий
19.12.2024 11:07 Ответить
Угорці завоювали рівнини , бо у горах вони були слабкі. Тому у Карпатах словаки , у Альпах - австріяки . А на панонській равнині - угорці. Вони у цю землю зубами вчепилися. Як зараз роблять кацапи в Україні. Братислава розташована на березі Дунаю перед входом у гористу місцевість між Альпами і Карпатами з двох боків Дунаю. Входити армії угорців туди було небезпечно . Тому і говорять , що Европу спасли гори від варварів. Місто Братислава - це кордон . Так , він був і під кельтами, і під словаками, і під австрійцями і під угорцями. У соборі свМартина проходили коронації австрійських і угорських королів.
До речі , азіатське племʼя угорців пройшло ниже Карпат по північному берегу Черного моря тобто через прилністровье і Молдову Тому вони вважають північ Румунії своєю новою історичною батьківщиною і постійно про це ниють
показать весь комментарий
19.12.2024 11:21 Ответить
Так віддайте кельтам!
показать весь комментарий
19.12.2024 11:12 Ответить
Кому саме - Ірландія Шотландія Уельс кому з них ?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:26 Ответить
Західноукраїнцям! Не випадково ж їх земля зветься ГАЛИчина!
показать весь комментарий
19.12.2024 11:33 Ответить
Ніт - кельтська кров присутня навіть в турків ( кельти добралися до Анатолії там навіть їхне царство було ), а з кельтських народів які дожили до наших днів і мають свою державність зосталося три які є перераховував ( французи як і ми мають домішку кельтскої крові - більше ніж в нас алеж домішку - як і англійці доприкладу ).
показать весь комментарий
19.12.2024 11:44 Ответить
Так. У турків теж є ГАЛАта. Але ж ГАЛИчина межує з Словакією. Тому технічно передати простіше!
показать весь комментарий
19.12.2024 11:48 Ответить
Державність Шотландії і Уельсу така собі...
показать весь комментарий
19.12.2024 11:49 Ответить
Ви знаєте як Шотландія опинилися в Великобританії після того як вона виборола незалежніть ( памятаєте фільм з Мелом Гібсоном "Хоробре серце") - так ось Шотландія обєдналася з Англією після того як король Шотландії став ше і королем Англії , і обєдналися як ви розумієте без війни і завоювань - тобто це аналог Речі Посполитої .
показать весь комментарий
19.12.2024 12:01 Ответить
А Ви знаєте як Україна "об'єдналася" з московією? Ніхто ж не примушував, самі заключили угоду, добровільно. Ну й що з того? Далі москалі цю угоду постійно порушували і поступово колонізували нас. Так же і Англія Шотландію. Союз нерушимий теж на папері був "рєспублік свабодних" і рівних, але Україна там завжди грала 2 гу скрипку, як і Литовці в Речі Посполитій.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:12 Ответить
Не рівняйте палець з самі знаєте чим - ше раз короля Шотландії позвав парламент Англії на трон , а теперка розкажіть який український гетьман став царем кацапії якшо ви навели недоречне порівняння. І ше дешо угода між кацапами і гетьманатом була аналогом НАТО проти поляків але - але кацапи перекрутили все з ніг на голову ( підтерлися договором майже зразу - відмовилися допомагати українцям в війні з поляками і заключили мир з поляками ).
показать весь комментарий
19.12.2024 12:24 Ответить
Це все нюанси, я про суть. І кацапи "перекрутили" і англійці. Результат ідентичний.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:28 Ответить
Ше раз ви порівнюєте палець самі знаєте з чим - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BA%D1%82_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D1%83%D0%BD%D1%96%D1%8E_(1707)
показать весь комментарий
19.12.2024 12:33 Ответить
Перечитайте вище
показать весь комментарий
19.12.2024 12:58 Ответить
До чого тут Європа?!
паРаша також окупувала там території в 2014? І в Європі станом на 2019 йшла війна, як це було в Україні?
показать весь комментарий
19.12.2024 09:49 Ответить
Шановна пані а шо в Європі з 1945 по 1990 десь були війни ? Якшо були наведіть мені приклад якшо ні то якого хріна "агресивНий блок НАТО" мав таку кількість військ ?
показать весь комментарий
19.12.2024 10:03 Ответить
У Югославії була війна. Европа брала участь , як і Україна
показать весь комментарий
19.12.2024 10:20 Ответить
В Югославії війна почалася в 1991 році .
показать весь комментарий
19.12.2024 10:27 Ответить
До 50 х років Польща з рашею воювала з українською армією , а світ мовчки дивився як нищать українців
показать весь комментарий
19.12.2024 10:29 Ответить
По перше не тіко з УПА ай з Лісовими братами - по друге тоді французи до прикладу теж воювали проти визвольних рухів ( в Алжирі і Вєтнамі ) і вони сприймали (швидше всього) УПА як негативну річ і кацапо-комуняки в цьому питанні не викликали запитань у французів ( пригадайте які теплі стосунки в них були - ну між французами і самі знаєте ким ).
показать весь комментарий
19.12.2024 10:37 Ответить
Так. Зараз у цій війни , європейці вперше почали пізнавати українців і що така нація існує . І ЩО ЦЕ НАЦІЯ З ВЕЛИКОЮ ДЕСЯТИТИСЯЧЕРІЧНОЮ ІСТОРІЄЮ. Тому ***** так озвіріло воює - щоб затовпати знайомство світу з істиною .

ПРОПОНУЮ - ліквідувати міністерство культури ( з москальськими менеджерами) і зробити МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ з українцями . а міністром зробити Оксану ЗАБУЖКО, а не якогось занюханого політика
показать весь комментарий
19.12.2024 10:45 Ответить
Замість створювати якесь там міністерство ліпше нехай гроші розробникам ігор дадуть - Сталкер 2 більше зробив для популяризації України ніж письменики і подібне . А єдині народи шо мають десять тисяч років неприривної культури мешкають в джунглях Амазонки ( в них на протязі тиз сотні століть ніц кардинально не мінялося ).
показать весь комментарий
19.12.2024 10:53 Ответить
Ви не відповідаєте на питання. Європа могла скорочувати що завгодно, на відміну від України, яка станом на 2019 ВЖЕ була у війні з росією. Тому тільки дегенерати і зрадники могли ставити асфальт вище озброєння армії.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:13 Ответить
Барани вже за Бойко ладнi голосувати(розумна людина, як вони вважають, мабуть, у порiвняннi з вавою). Маразм крепчал.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:55 Ответить
Доброго ранку, пане. Тобто кацапи почали розкручувати Бойко на вибори президента ?
показать весь комментарий
19.12.2024 10:21 Ответить
В міжнародній політиці Зеленський відстоює інтереси України.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:50 Ответить
показать весь комментарий
19.12.2024 10:20 Ответить
Тоді доведеться повністю відмовлятись від будь-якої матеріально-технічної допомоги Заходу.
І вже не важливо буде, скільки там чисельність ЗСУ. Тільки з мінами від Камишина вони будуть лише живими мішенями.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:51 Ответить
У нас є куча бочок з відпрацьованим ядерним паливом якими можна шантажувать.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:54 Ответить
Захід вже звик до ядерних погроз, не вставляє. Хіба що орєшніком налякати можна. Поки. У нас є орєшнік?
показать весь комментарий
19.12.2024 08:56 Ответить
В принципі мабуть так. он в Азовському морі два танкери пішли на дно, 4000 тон нафти і всім пох. ДУмаю якщо б ми вили в Чорне море пару десяток відпрацьованого ядерного палива, то всім також було б пох і тільки кацапи б кричали за русофобію
показать весь комментарий
19.12.2024 08:57 Ответить
Не пох. Сказали б "обоє рябоє" і викреслили б Україну з порядків денних. Що ***** й треба.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:03 Ответить
А ми б у відповідь іще бочок туда с пару десятків А якби не помогло то і всі бочки. До речі зекономили би на утилізації шалені кошти. Я ж так розумію під час війни в Чорному морі промислу рибних ресурсів зараз немає? А кораблям з зерном пох: є там радіація чи нема
показать весь комментарий
19.12.2024 09:07 Ответить
Нас навіть санкціями за це не встигнуть обкласти, як Іран, бо України тоді вже не буде.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:09 Ответить
Ну просто зермакі не хочуть ракети будувать. Тому я хоч якісь ідеї пропоную легкосдійсненні, хоч і безуглі, так шо не судіті строго
показать весь комментарий
19.12.2024 09:11 Ответить
Ці баржи з нафтою коло берегів Криму , а вітер пляму нафти на кавказське побережжя гонить . Масса відео про пляжи Сочі у нафті.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:16 Ответить
Навіщо забруднювати НАШЕ Чорне море? Ми ж не кацапи
показать весь комментарий
19.12.2024 11:16 Ответить
вони залити компаундом та бетоном у хоят
показать весь комментарий
19.12.2024 09:30 Ответить
*издить одне а робить протилежне!
Іди геть, саморок гундосий!
показать весь комментарий
19.12.2024 08:51 Ответить
Невже воно думає, що всі тупі і ніколи нічого не читали і не дивилися, крім марафону нічого? А хто в березні 2022 року підписував у Стамбулі проект нашої капітуляцїї, коли ми мали б скоротити армію, залишити за кацапами всі ними окуповані території, повернути кацапську мову, як державну, відмовитися від ЄС і НАТО?
показать весь комментарий
19.12.2024 08:52 Ответить
Добре шо Джонсонюк тоді приїхав і всавив зелебобі пістона
показать весь комментарий
19.12.2024 08:55 Ответить
А зараз який текст угоди?
показать весь комментарий
19.12.2024 09:03 Ответить
Мабуть тому Залужного і звільнили, що кардинально зменшив окуповані території.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:19 Ответить
Цитата зеленського 18.02.2022. (за тиждень до початку широкомасштабного вторгнення):
"Ми можемо збільшити армію в два-три рази, але тоді, наприклад, не зможемо будувати дороги. Для нас це проблема". Цьому вилупку треба цілодобово на колінах стояти перед українським народом, просити вибачення за все що воно накоїло, а воно з мудрим хлєбалом повчальним тоном відосики штампує...
показать весь комментарий
19.12.2024 08:55 Ответить
Пожизненное на коленях, с полной конфискацией.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:59 Ответить
Складається враження що він сам з собою сперечається. Але він завжди говорить одне а оп робить навпаки. Наш президент-генератор пафосу та заяв гучних, а оп під цією завісою робить усе навпаки
показать весь комментарий
19.12.2024 08:57 Ответить
Тобто Зеленський, цією фразою підтвердив, що пункт договору про припинення вогню включає в себе вимогу пуйла про скорочення української армії.
Значить і всі решта вимоги пуйла в силі.
Про другу державну російську мову, про офіційну відмову України від Криму, від окупованих територій, про заборону вступу в НАТО, ітд... будуть виконуватися Зеленським заради припинення вогню.
Це і є капітуляція.
Зеля з пуйлом розіграли, як по нотах свій договорняк, по знищенню України.
показать весь комментарий
19.12.2024 08:59 Ответить
В Штаты - не въездной, в Израиль - тоже. И куда бедному кости бросить, если чьо.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:03 Ответить
Армія це єдина гарантія незалежності країни. Треба ще максимально дозволити населеню володіння зброєю як в Швейцврії.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:05 Ответить
Ядерна зброя - ось єдина гарантія незалежності.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:16 Ответить
Ага мені вчора аж два раза з інтервалом в пів години пришла СМСка : "Декларуй знайдену зброю та **********. Зберігай законно - уникнути кримінальної відповідальності "

показать весь комментарий
19.12.2024 09:19 Ответить
до майдану готовляться
хер їм а не зброя
показать весь комментарий
19.12.2024 09:31 Ответить
показать весь комментарий
19.12.2024 10:11 Ответить
"Хто не хоче утримувати власну армію, буде утримувати чужу." (С)

Цьому дегенерату ще до війни про це говорили...бидло зеленогундосе..
показать весь комментарий
19.12.2024 09:50 Ответить
Погано що зараз знову россійську тезу стали обговорювати . Раша пропхала у мізкі лидерів, що Україну ( яка володіє сильной досвіченой озброєною арміею у світі) НЕЛЬЗЯ БРАТИ У НАТО.
Но як ракова пухлина, раша повзе далі - пхає усім думку( хотелку) про скорочення української армії - і збоченці у світі цю думку транслюють . ( збоченці як Трамп, Маск, Сі, Орбан , Фіцо)
З цім треба боротися активно . От З ЯКОЇ ДУРІ УКРАЇНА МАЄ СКОРОЧУВАТИ АРМІЮ ???
показать весь комментарий
19.12.2024 10:09 Ответить
"Обмежити силу нашої армії ми просто не маємо права"-
Але за бажанням, ви маєте право скоротити "армію" корупціонерів,чиновників, депутатів і тд.., і поставити на рейки економіку. Сильна економіка- це і сильна армія, і незалежність, і гарантії..
показать весь комментарий
19.12.2024 10:19 Ответить