8655 посетителей онлайн
3 370 63

По меньшей мере 100 военных КНДР погибли, еще 1000 получили ранения во время упорных боев с украинскими войсками в Курской области, - разведка Южной Кореи

Піденна Корея про втрати КНДР

Северокорейские войска уже понесли значительные потери в Курской области. Это объясняется отсутствием у северокорейских войск опыта применения беспилотников и незнанием открытой местности, на которой им придется участвовать в бою.

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Reuters, об этом заявил член парламента Южной Кореи Ли Сон Гвон со ссылкой на данные разведки.

По словам Ли, расхождение в оценке количества убитых военных с данными американского военного чиновника, который назвал несколько сотен жертв, объясняется относительно консервативным анализом Национальной разведывательной службы.

"Сообщается, что погибло по меньшей мере 100 человек, а количество раненых приближается к 1000", - сказал он.

По словам Ли, есть признаки того, что КНДР готовится к дополнительному развертыванию войск.

В докладе повторяются комментарии официальных лиц США и Украины о том, что потери Северной Кореи велики и что Россия использует их в больших количествах для наступления в Курской области.

Напомним, в Пентагоне заявили, что войска КНДР в России могли потерять "несколько сотен" солдат убитыми и ранеными.

Топ комментарии
+4
Правильно... Перебить раніше, ніж вони чомусь навчаться...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:22 Ответить
+3
Це добре шо вони такі дубові - але ж вони хочуть вижити - то будуть вчитися - вивід -- Паляницями по казармах
показать весь комментарий
19.12.2024 09:18 Ответить
+3
Я знаю... Почитай Горліса-Горського (книга про "Холодний Яр". Там він описує епізод зі стратою китайців-карателів, захоплених в полон після пограбування ними села та вбивства мирних жителів... Коли примели на місце страти і поставили на коліна - вони самі покірно витягували щиї - щоб кату зручніше було шаблею махать... У корейців - те ж саме... Але тут питання в іншому - корейців набагато менше, ніж, навіть, кацапні. А про південнокорейців не переживай - вони висновки зроблять... Аналітики вже роблять висновки - "чучхеїсти", в своїй масі, мають низький рівень знань комп"ютера і електроніки (бо у них їх НЕМАЄ) Тому масово не зможуть підготувать велику кількість "дроноводів" Крім того - треба мать велику масу інженерів та техніків, які зможуть масово збирать, комплектувать та ремонтувать дрони... А в Південній Кореї це не складе великої проблеми... Не здивуюся, коли стане відомо, що вони ВЖЕ готують відповідні підрозділи БПЛА і виробляють масово ФПВ-шки...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Там армія більше мільйона, і мобресурс декілька мільйонів. Вони тих втрат і не помітять, а досвід отримають. Якого у Південної Кореї ніколи не буде.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:14 Ответить
Сталін теж "не помічав втрат" ... А після війни чоловіків, у Союзі, "вдень з ліхтарем шукали"...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:20 Ответить
КНДР - країна специфічна. Русня все ж ближче до Заходу, ніж до реального Сходу, де тоталітарні диктатури і релігійний фанатизм - абсолютно нормальний стан суспільства. Тому совок і розвалився без каральної машини сраліна. КНДР з ледь живою економікою та під тотальними санкціями десятки років живе, жодних ознак розвалу. Кацапа так не змусиш, він бузу підніме. Всі їх розповіді про скрєпи і загнівающій Запад - то казочки для мацання ЧСВ. Нашого "Сталкера" там більше ста тисяч копій придбали. І після цього вони ще хочуть очолити міровую рєволюцію? Пхе.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:24 Ответить
Я знаю... Почитай Горліса-Горського (книга про "Холодний Яр". Там він описує епізод зі стратою китайців-карателів, захоплених в полон після пограбування ними села та вбивства мирних жителів... Коли примели на місце страти і поставили на коліна - вони самі покірно витягували щиї - щоб кату зручніше було шаблею махать... У корейців - те ж саме... Але тут питання в іншому - корейців набагато менше, ніж, навіть, кацапні. А про південнокорейців не переживай - вони висновки зроблять... Аналітики вже роблять висновки - "чучхеїсти", в своїй масі, мають низький рівень знань комп"ютера і електроніки (бо у них їх НЕМАЄ) Тому масово не зможуть підготувать велику кількість "дроноводів" Крім того - треба мать велику масу інженерів та техніків, які зможуть масово збирать, комплектувать та ремонтувать дрони... А в Південній Кореї це не складе великої проблеми... Не здивуюся, коли стане відомо, що вони ВЖЕ готують відповідні підрозділи БПЛА і виробляють масово ФПВ-шки...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:45 Ответить
Вони мають це робити, бо то єдиний спосіб протидіяти "м'ясним хвилям". Хвиля м'яса проти хвилі заліза. Дешевий юніт проти ще дешевшого (людини). От тільки з БПЛА у КНДР питання відкрите. Самі не подужають, але якщо тихцем допоможе Китай...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:52 Ответить
Частково згоден... Стосовно "допомоги Китаю"... А як питання з "дроноводами"? Корейці ж у цьому питанні - "воїни Чингізхана на паровозі"... Тільки за шнурок гудка смикать навчені... Чи ти думаєш, "просто так" їм кацапи нічого, складнішого за АКМ та ротний міномет, не довіряють?
показать весь комментарий
19.12.2024 09:59 Ответить
Китайці можуть допомогти інженерами і дроноводами. Взагалі таємно потягнути на собі всю дронову тему. Вони вже засилали в КНДР мільйон китайських добровольців, можуть повторити.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:09 Ответить
А ти "в курсі", що надворі - ХХІ століття? І Китай "зав"язаний у світову економіку - тому ЗМУШЕНИЙ жить про правилах цивілізованого світу? ТОДІ Мао було "похєр" - що про нього думають американці чи Європа... А зараз Сі спочатку подумає про наслідки подібного кроку...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:15 Ответить
Поки що це рятує, і нас в тому числі, від повноцінної військової допомоги русні з боку Китаю.
Але часи змінюються. Що Трамп прийдешний нам готує?
показать весь комментарий
19.12.2024 10:16 Ответить
Я хотів написать про Трампа в попередньому коментарі - але зачекав, коли ТИ САМ про це згадаєш... Для Трампа Китай - набагато страшніший ворог, ніж Кацапія... І подібна дія дасть Трампу законний привід піднять шум про "участь Китаю у розпалюванні війни"... Тому він негайно на подібне зреагує - "підніме "хай" і почне вимагать від Конгресу не тільки "санкцій", але й "ембарго"... А Китаю це - "серпом по яйцях" - бо його економіка сильно залежна від експорту-імпорту з країнами Заходу та Північної Америки...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:28 Ответить
З Трампом питання дуже відкрите. То, як він формує свою адміністрацію, може привести до того, що у осяжній перспективі Америці стане не те що не до Китаю, а і до зовнішньої політики взагалі. Аби хоч якось державу зберегти.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:32 Ответить
...твою мать!!! Ну, зверни, ж, хоча-б, увагу на його політичну діяльність та її вектор, у попередньому періоді його правління! Там же "у ввесь ріст" "плакати" - "КИТАЙ - ГОЛОВНИЙ ВОРОГ США ТА ЇХ ЕКОНОМІКИ!!!" "КИТАЙ - ЗАГРОЗА ІНТЕРЕСАМ США В ТИХООКЕАНСЬКОМУ РЕГІОНІ!" Надіюся, проаналізувать те, що ВЖЕ СТАЛОСЯ, ти здатен? Тому "спрогнозувать" його діяльність, стосовно Китаю, не важко...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:40 Ответить
Ви не зрозуміли. Друге, що мене напружує після його впливу на війну в Україні, це його внутрішня політика. Вона занадто нагадує "русскій мір" з його автократією, своячєством, прагненням вялічія (ніби його було мало аж до сьогодні). Це може зробити з США те, що зробив зєля з Україною. Тільки в американському суспільстві ще й відчувається дух можливої громадянської війни. Занадто багато там внутрішніх проблем і напружень. По БЛМ і штурму Капітолія ми це вже бачили.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:44 Ответить
Ти можеш змінить його "внутрішню політику"? НІ... ТОму спиймай її, як "данність"... Я кажу про його "політику" стосовно Китаю... Це значною мірою вплине на твою "версію" з "посиланням мільйона дроноводів" на допомогу КНДР"
показать весь комментарий
19.12.2024 10:56 Ответить
Та він і русні може боляче зробити. Він же егоїст, і всі свої невдачі перетворює на особисті образи. І робить винними того, з ким невдачі зазнав. Тобто якщо русня поведе себе якось зухвало, то він почне її мочити. На що, власне, і єдина надія. Бо йому набагато легше нагнути Україну.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:06 Ответить
Будемо надіяться...
показать весь комментарий
19.12.2024 11:16 Ответить
А треба було готуватись. Хоча, це ж не про зєлєного асфальтоукладальника. Він готувався, звісно, але... в другую сторону.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:18 Ответить
Можуть повторити. І не вперше. У дві військові кампанії 1592-1593 і 1597-1598 років китайці за корейців теж впряглися. Кілька сот тисяч жмурів похерилі. Потім їх маньчжури ще теплинькими легко взяли і 300 років мали як хотіли. І зараз можуть. Тим паче Китай то не тільки Шанхай і Гуандун. Там на півночі та заході півмільярда селюків напівосвічених жебраків. Та ще й уйгури різні.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:24 Ответить
Кацап "бузу підніме"
показать весь комментарий
19.12.2024 11:25 Ответить
СРСР розвалився не через якісь там економічні або політичні проблеми, а через те, що всіх зверху донизу відверто заїбало будувати (робити вигляд, що будують) той примарний "коммунізм". Хотілось просто жити по-людськи. Як проклятиє буржуі.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:31 Ответить
При населенні 26 млн. мобресурс "декілька мільйонів"?
Ну-ну...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:27 Ответить
З цих 26 млн десь 8 млн точно складають чоловіки у боєздатному стані. От вам і мобресурс. Якого ніхто, якщо що, питати не буде, хоче він чи ні.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:29 Ответить
Денисе... Ще в часи Хмельницького одного козака виставляло та утримувало 10 дворів. "Двір" - це сім"я. Він міг налічувать до 10 осіб... В наш час одного бійця на фронті забезпечують від 10 до 15 працівників у тилу... Кацапи понадіялися на запаси зброї, накопичені роботою сотен мільйонів громадян ,на протязі ПІВСОТНІ років існування СРСР. Та ще й масово виготовляли її після розвалу Союзу... І де вона зараз? У якій кількості і ким вона зараз виробляється?
Візьми в руки калькулятор...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:52 Ответить
Просто подивіться, як воює ІДІЛ.
Немає там ніяких десяти дворів на моджахеда.
Трохи їжі й води, набоїв вдосталь, п'ять разів на день помолитись - от і всі потреби.
Їжею русня та Китай допомогти можуть. Набоями теж. Молитись чучхеїстам не треба.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:56 Ответить
Ну, поїли вони.... Отримали набої... І пішли в атаку... "Натовпом"... Тому і втрати у них - в кілька разів вищі, ніж ну кацапів...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:01 Ответить
Звичайно. Бо кацап хоч істота й ница, аморальна, але якось-такось цивілізована. Принаймні, з горілкою і порнографією знайома.
От про що думаю. Коли прийде час пончику забирати своїх вузькооких додому, якщо він не вб'є їх всіх до одного об ЗСУ, йому доведеться їх розстріляти, або щонайменше повністю ізолювати від інших громадян КНДР до кінця життя. Бо інакше КНДР може з часом повторити долю асадівської Сирії - обвалитись від першого ж удару ззовні.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:08 Ответить
От ти сам собі, опосередковано, і дав відповідь на свої ж питання...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:16 Ответить
На жаль, відповіді чіткої немає. Може буде, може - ні. Коли легенди про чучхе зустрінуться з легендами про західне життя (а переказане через десяті руки, що обросло зайвими подробицями, саме такими, які хочуть чути саме північні корейці) - що переможе? Практика показує, що останнє, але... радикальний іслам існує століттями, ніякий тлєтворний вплив "загниваючого Заходу" на нього не діє. Тому відповідь ми дізнаємось лише за фактом розвалу КНДР. Якщо він взагалі відбудеться. Але якщо відбудеться, то ще швидше, ніж в Сирії. Такі режими, що базуються на ідеології, падають як зламані сухі гілки - тихе тріщання, на яке мало хто спочатку зверне увагу, а потім - бам - і просто по голові.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:21 Ответить
Радянські бійці після 1945-го теж пізнали тлєтворний вплив, але це ні до чого не привело. Так що шаблонів тут не буває: може КНДР розвалитися, а може й ні. Я хотів би першого, але думаю буде друге. Принаймні в найближчій перспективі (вічних держав не існує). І свобод у них немає і голод перманентний, і з чужі інтереси гинути відправляють, але...
показать весь комментарий
19.12.2024 12:18 Ответить
Поки сралін тримав всіх в їжачих рукавицях, не розвалювався. Потім почалось сповзання. Бітлз, джинси, АББА, жуйка. Ну і закінчилось у Бєловєжской Пущє.
Ісламісти стійко тримаються. Ще жодного випадку, щоб релігійну диктатуру скинули на користь світської свободи. Все навпаки відбувається.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:22 Ответить
Так свої "джинси, АББА, жуйка" думаю і КНДР ждуть з Південної Кореї. Стосовно другого не згоден. Вся середньовічна Европа була по суті релігійною диктатурою.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:31 Ответить
Була. Потім було Просвітництво. Ісламський світ свого Просвітництва так і не дочекався, у більшості країн, де ним керуються в державних справах.
Південна Корея постійно веде таку підривну діяльність. Звукозаписи, фото, плакати закидуються на територію КНДР повітряними кулями. Північні відповідають лайном.
Але особиста розповідь - то на порядок більш ефективний вплив.
Так, невідомо, призведе до чогось чи ні, але СРСР саме так був зруйнований свого часу.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:37 Ответить
І кого переміг ІДІЛ?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:27 Ответить
Питання неправильне. Правильне питання - хто переміг ІДІЛ?
Правильна відповідь - ніхто. Ані русня, ані Коаліція не спромоглись його знищити до кінця.
Після втечі Асада, була новина, США бомбили в Сирії... зони, підконтрольні ІДІЛ. Тому самому, який ніби остаточно знищили після звільнення Мосула.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:29 Ответить
Ну і де зараз той "пабеданосний"ІДІЛ?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:32 Ответить
В Сирії.
Він переміг тим, що вижив. Під ударами найжорстокішої армії, і найтехнологічнішої армії світу. Це вже неабияке досягнення.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:33 Ответить
Україна теж "виживе" в тій чи іншій мірі, якщо піде на угоду з *****. Чи це буде перемога?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:35 Ответить
"Угода" можлива тільки на основі Стамбула.
Україна без своєї армії, без своєї мови і з виключно кацапською церквою - це точно Україна?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:40 Ответить
Але ж називатися буде Україна. Чим не "перемога"?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:43 Ответить
КНДР - це народно-демократична республіка. Де там народ і у якому місці демократія?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:46 Ответить
Я екстраполював на Ваш приклад з ІДІЛом, який щемиться десь по кущах, а Ви пишете, що це перемога.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:51 Ответить
Я не казав, що він переміг. Він відчайдушно воює.
Чечня один раз перемогла, потім програла, а тепер вже не розбереш, хто ж тоді насправді програв.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:54 Ответить
Там де на московії "федерация"
показать весь комментарий
19.12.2024 11:52 Ответить
"Він переміг тим, що вижив."
показать весь комментарий
19.12.2024 12:13 Ответить
Ну, таке собі. Живучі вони, от що на увазі маю. Дуже небезпечний ворог. Не чутливий до втрат, морально непохитний, воює до останнього, ніколи не здається. Результат ідеологічної обробки радикальним ісламом. Щось подібне і в КНДР відбувається.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:47 Ответить
Згоден. ІДІЛ - це наш майбутній союзник попутник у справі розвалу ерефії!
показать весь комментарий
19.12.2024 12:57 Ответить
Дуже навряд чи. Іноді можуть бути ситуативні збіги інтересів, як от в Крокусі, але не більше того. ІДІЛ ближчий до русні, ніж до нас, тому частіше буде діяти в інтересах русні, ніж у наших.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:58 Ответить
Це добре шо вони такі дубові - але ж вони хочуть вижити - то будуть вчитися - вивід -- Паляницями по казармах
показать весь комментарий
19.12.2024 09:18 Ответить
Правильно... Перебить раніше, ніж вони чомусь навчаться...
показать весь комментарий
19.12.2024 09:22 Ответить
я більше хвилююсь за курських песів, ніж за корейців.
показать весь комментарий
19.12.2024 09:22 Ответить
"лады нєт, ловите собаку!" ))
показать весь комментарий
19.12.2024 09:23 Ответить
Треба зробити мем « корейці- націсти»прийшли денафікувати евррпейців.
ТАК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ , а европейці знову мовчать , хоча мали би санкції проти Іна вводити
показать весь комментарий
19.12.2024 09:57 Ответить
На фото військові ПІВДЕННОЇ Кореї. Нахіба цей цирк, чи в інтернеті ніде знайти фото з північнокорейською біомасою?
показать весь комментарий
19.12.2024 10:13 Ответить
ну это просто бл*ть пи*дец, как же за*бала эта система медиа каруселей, то нет никаких корейцев, то есть, то их 8000, то их 12000, то они учавствуют в боях, то не учавствуют в боях, то были стычки, то не было стычек, то перед саммитом 19 декабря уже и фото выкладываем, что уже и трупы есть корейцев, а до этого не выкладывали такие фото. И так во всём, по всей вертикали, от мала до велика. То Бойко как черта из табакерки вытащили, скоро уже наверно и Шуфрича поддянут для компании, чтобы завернуть сюжет. что происходит? к чему это всё? То будет перемирие, то не будет, ещё чуть-чуть и всё? ещё немного подождите и в 25 будет перемирие, осталось немного. Для кого это всё рассчитано?
показать весь комментарий
19.12.2024 10:14 Ответить
Для таких, як ти... Коли "сіпання" таке відбувається, люди, не здатні критично оцінить оточуюче, "опускають руки" і стоять розгублено...
показать весь комментарий
19.12.2024 10:20 Ответить
Это ни на кого не расчитано. У "власти" нет четкого понимания происходящего, она рефлексирует и тут же пиарится. Очень примитивно и не профессионально, потому как и "власть" наша примитивна и непрофессиональна.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:20 Ответить
То вас життя за*6ало. Карандаш до ока і об стіну. Або 25 мг Фармадипіну запити 250 мг горілки. Не дякуйте.
показать весь комментарий
19.12.2024 10:52 Ответить
незнайка?
показать весь комментарий
19.12.2024 11:24 Ответить
Это расчитано на 73% "уставших от войны". Кацапы декларируют непримиримость позиции, а на всякий пожарный к выборам в Украине готовятся. Подождите, шуфрич ещё нарисуется.
показать весь комментарий
19.12.2024 11:30 Ответить
https://t.me/PresidentPoroshenko/11673 Петро Порошенко:
Поки проросійські сили розмірковують на тим, хто для них ворог, ми вже підготували вантаж на фронт. До нас надійшло дуже багато запитів від підрозділів, що зараз перебувають на Курщині. Там надважко, бо найманці з КНДР пруть, немов таргани.
Черговий тиждень - нова поїздка до наших військових. Черговий вантаж на 1'000'000 доларів. Ми не спиняємося ні на день, бо зайвого часу немає. З дня на день десантурі, арті, розвідникам, усім нашим друзям відвантажимо оце:
🔹 FPV-дрони, без яких бойові дії зараз уявити неможливо
🔹 Денні та нічні «Мавіки» для полювання за ворогом у будь-який час доби
🔹 Пічки для обігріву на холодних позиціях
🔹 Багатоканальні РЕБи, які рятують військові автівки від обстрілів
🔹 Екскаватори, щоб рити капоніри
А https://t.me/spravagromad/46349 "Справа Громад" разом із Фондом Порошенка передає на фронт шини - багато шин, багато сотень дефіцитних і дорогих шин для всіх типів автомобілів, від радянських УРАЛів до переданих союзниками HMMWV. Наразі передали 12343 шин для різних видів вантажівок, на 155 мільйонів гривень! Машина війни не зупиняється ні на мить, тож і машини на війні не мають зупинятися через нестачу запчастин.
ДОПОМОГА ЗСУ ч/з ГО "Справа Громад":
ТІЛЬКИ ДЛЯ ПРИВАТ 24 - 5169330539480845 (Антоніна Бузіло)
Для ІНШИХ банків: 4441111055831634 (Антоніна Бузіло)
показать весь комментарий
19.12.2024 10:18 Ответить
тепер Україна має законний привід залучати іноземні війська
показать весь комментарий
19.12.2024 11:21 Ответить
Крім сотні загиблих, розвідка повідомляє про тисячу поранених північнокорейців. Важкі втрати пояснюють відсутністю в армії КНДР досвіду ведення безпілотної війни й незнанням відкритої місцевості, де вони беруть участь у боях, сказав журналістам член парламенту Лі Сон Квун.Допомога капцапцапам Прибула.
показать весь комментарий
19.12.2024 12:30 Ответить