21 626 221

Сегодня реальная пехота – рабство с билетом в один конец. Применяя ее в "мясных" штурмах, мы ничем не отличаемся от россиян, - Безуглая

Безугла про переведення до піхоти людей з інших підрозділів

Военное командование необдуманно бросает пехоту на мясные штурмы, спасти ситуацию может только перезапуск системы.

Об этом сообщила в телеграм-канале нардеп из "Слуги народа" Марьяна Безуглая, информирует Цензор.НЕТ

"Пехота - ключевая, но когда ее применяют "красные генералы", мы ничем не отличаемся от россиян: "мясные штурмы", восстановление позиций в низинах, часто без доразведки и взаимодействия подразделений и тому подобное. Сегодня реальная пехота - а не те, кто имеет возможность писать в Facebook - это рабство с билетом в один конец. И это рабство не из-за того, что россияне нападают, что является очевидным фактом, а из-за ежедневных тупых и отсталых решений военного командования и игнорирования потребности в профессионализме, правде и планировании", - отмечает нардеп.

Она в очередной раз акцентировала внимание на недопустимости отправки военных ПВО в пехоту.

"Я уже не говорю о том, что врачей, специалистов по ПВО, артиллеристов и т.д. следует совершенствовать, а не отправлять не по специальности, где они будут неэффективны и быстро погибнут. В то же время перед закрытыми глазами генералов цветет и пахнет коррупция: устройство своих в тыл, лишь бы не попасть в пехоту. Именно такие во время чисток обычно остаются на своих местах, а отправляют часто именно тех, кто не подкупил и является специалистами, неспособными к интригам ради теплого места. Армия разваливается и гниет именно из-за качества менеджмента и решений, принимаемых наверху", - отметила Безуглая.

Она также убеждена, что спасти нас может только "третья волна" - перезапуск военного руководства без "старперов" и полумер.

Что предшествовало?

Напомним, днем 21 декабря газета Guardian писала, что дефицит личного состава на фронте в Украине стал настолько острым, что Генеральный штаб якобы приказывает "истощенным подразделениям ПВО" переводить своих военных на фронт как пехоту, и это угрожает функционированию противовоздушной обороны.

Позже Генеральный штаб ВСУ заявил, что утверждение журналистов британского издания The Gardian является "недостоверным и некорректным", но подтвердил, что бойцами Воздушных сил доукомплектовывают другие части, однако "это не касается профессиональных специалистов ПВО, которые обеспечивают защиту украинского неба". В свою очередь, представитель Воздушных сил полковник Юрий Игнат заявил, что перевод в пехоту создает проблемные вопросы с кадрами внутри Воздушных сил, но эффективность ПВО - на уровне 95%.

Топ комментарии
+50
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
+38
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
+27
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
1. Хто вже закриє на стаціонар цю на всю башню довбануту олігофренку?
2. Нахєра роздувати в ЗМІ кожний висер цієї ідіотки?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:07 Ответить
Про тебе кажуть - "чув дзвін та не знає, де він".
Яка тобі різниця, до кого приписана твоя військова частина? До ПС, до СВ чи взагалі, до якоїсь Нацгвардії? Робиш одне й те ж.
ППО - значить, ППО. Ніхто твою зушку чи браунінга в тебе не забере.
Хоча, ти ж диванний )))
показать весь комментарий
22.12.2024 20:18 Ответить
Все згідно плану феЄсБЕ ,вбивай клин і пансвуй.
показать весь комментарий
23.12.2024 00:09 Ответить
Мар'яна говорить правду. Совкове командування заточене воювати кількістю.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:25 Ответить
В неї розуму більше чим в тебе.
Це зразу видно.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:27 Ответить
Ти хоч в ТЦК сходи, а потім будеш бабі розповідати, що робити.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:31 Ответить
Свят, свят, свят....
показать весь комментарий
22.12.2024 19:36 Ответить
Висєри цієї бл'ядюги вже не відрізнить від русвєсни. Питання - нахіба оце тиражувати? Одна справа коли воно висирається в себе а фейсбучиках де 90% її аудиторії махрова кацапня і зрадодроти. Інша, коли цю маячню тягнуть на загал...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:12 Ответить
нехай безугла щось робить з цими проблемами,...
а не тільки пи***ить та пи***ить..
вона ж у владі не тільки за «рот» гроші получає..
чи може, всетаки, за рот?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:31 Ответить
і хто «тебе ловлять»?
ті, за яких голосували ловлені?

вибрали собі рабовласників в начальники..., і скиглять..

Порошенка не хотіли..
хоча той для вільних людей зробив безвіз..

мав право вибору,.. але прос***ав..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:44 Ответить
він в курсі..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
та що вже казати..
коли міністри оборони України були з ро卐ійським громадянством...
і не тільки міністри оборони..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:50 Ответить
пожалійте поранених..
вона такий самий доктор, як і депутат..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:57 Ответить
коли я таке казав?
і коли це у народу щось питали?

так,
голосували за зе, бо той хотів сойтись пасєрєдінє,
ані тоже люді,
пасматрєть в глаза,
развєсті вайска,
пєрєстать стрєлять..
і на шашлики..

а тут бац, і в москві вас переголосували,..
і вирішили українців винищити..
та ще й набагато раніше ніж 2014 році..
тобто, цю війну ніхто не вибирав..
але вона є, і смертельно небезпечна..

за кого голосували?
взагалі, за кого голосували за цих 30 років?
показать весь комментарий
22.12.2024 20:27 Ответить
ага, а якщо він був би Порошенком, то Крим не віддав би..
але що від нього та єрмака може залежати,
коли «нарід» скаже, що це не його війна..?
на коліна стане перед хлом,... та не встане..
показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
Деякі журналісти мали сміливість розповісти в історії загиблих Героїв України, в перший рік війни історії останніх моментів життя на війні з ка..апом-недоістотою. або моменти в яких вдавалося виживати...То згадували, як вражало захисників те що їх вигоняли на позиції без підтримки мінометів та арти.... хлопці відмовлялися, але все одно їх примусом відправляли в ту точку де чекала смерть......результат скрізь в цих історях був один і той... пощастило вижити...одні автомати...який сенс був нас туди гнати, як результат вже був відомий наперед..???.загиблі не мали ні води ні їжі.. на відкритій ділянці їх рівняли з землею..Хорпці наперед встинали сказати останні слова рідним.. Ні загиблі ні потім рідні не бачили стратегії думки , чому там опинилися їх діти..яка ціна їх останнього бою, яка ціна батьків. які виростили і викохали цих Великих дітей, які приймали останній бій.. В якому рідні залишалися без підтримки,........Вибачте за мою говорільню..
показать весь комментарий
23.12.2024 05:42 Ответить
Я навіть не знаю, ти або читати не вмієш, або розуміти написане - то для тебе занадто важко. Людина ж тобі цілком зрозуміло пояснила, що в його сприйнятті світу ніяких країн немає, всі люди вільні і можуть вільно жити де схочуть. Він і його батьки живуть на цій землі, бо вона їм подобається, і до якоїсь там держави це взагалі жодного стосунку не має. То чого їм було кудись їхати? А тепер цей куточок землі обнесли парканом і заявили, що всі його жителі - це власність тих, хто цей паркан поставив. Як тобі, нормально, рабство в 21 сторіччі? Отже, умови життя стали нестерпними, і його повне право як вільної людини - забрати сім'ю і переїхати в інше місце. Тому оті маніпулятивні балачки про "так було завжди?" запхни собі куди подалі.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
Золоті слова...
показать весь комментарий
23.12.2024 00:21 Ответить
так повелось в постсовку, що єдиний вихід з рабства, це йти у владу, перманентно проводячи обмін партквитка на черговий партійновладний. потім - кіло гречки, платочок для бабушок,... і депутанське крісло. потім трускавець - і хазяї життя зі всима привілеями та інвалідською пенсією. такий план! )
показать весь комментарий
22.12.2024 16:13 Ответить
«И русский мужик, взявшись за топор, с отчаянным остервенением защищал свое рабство» - Ф. Энгельс.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:30 Ответить
У Безумну закохан? Тоді і Єрмака поважаєш
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
то в тебе діарея? І до чого тут Порошенко? А би щось висрати
показать весь комментарий
22.12.2024 17:24 Ответить
в тебе полова у макітрі. та манера спілкування бидляча, як у руцького гопника з підворіття. З тобою нема про що розмовляти
показать весь комментарий
22.12.2024 17:45 Ответить
А чому ***** стверджує ,що ми адін народ?((Чим ми від москалів в більшості відрізняємося?Менше бухаємо?Менше святкуємо совкові свята?Менше до їх церкви ходять?Менше москальською спілкуємося?Вчилися наші генерали в яких військових вузах?Озброєні більше москальською зброєю?Статут українських вояків є натівський чи він є прямим перекладом совкового?(((Тому як по іншому вести війну?В нас хіба більшість добровольців чи бусифікованих?Хіба не наживаються на війні як і москалі?Хіба ціна життя для командування простого солдата є іншою?Хіба не пішла частина туди лиш за гроші?хіба мало колаборантів,боягузів та зрадників,маю на увазі менше ніж в москалів?(((((Хіба президент ,чи усі президенти,не були брехунами совкового пошиву і з уявленнями про світ?((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
показать весь комментарий
22.12.2024 18:13 Ответить
Рабство захищати свою Україну, ну і дурепа. Рабство це коли раді посади виконувати побажання хазяїв. Да призначати дебілів на посади. А військових не чого ображати.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:25 Ответить
то що? у московитів піхота більш вмотивована ніж у нас? а починалось все діаметрально протилежно! замість того щоб думати як мотивувати нашого піхотинця влада все робить для того щоб його демотивувати! от і маєш! докерувалися!
показать весь комментарий
22.12.2024 16:57 Ответить
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
Ну деякі військові, такі як Станіслав "Осман" Бунятов( Говорить Снайпер), можливо ще деякі військові(хто незнаю) згодні з тим, що написала Безугла
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
Ні не командував, але я й не розпоряджаюсь кому жити, а кому вмирати, військової освіти немаю, маю юридичну і економічну
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
Ну у финов же как-то получилось вийти из войни потеряв часть своей територии но не потерять суверенитет и государственность? Или ви считаете у Маннергейма било больше войск и оружие?
показать весь комментарий
22.12.2024 21:43 Ответить
Вау! Оценіть красу гри!
0. маємо патріотичну мотивовану армію на чолі з нормальним керівництвом . (яке Зе-влада чорним ротом тієї самої Безуглої нещадно поливала брудом до останнього дня роботи )
1. Спочатку замінюємо адекватне керівнцтво Залужного + 16 його генералів на совкових дебілів.
2. Розвалюємо керівництво на рівні бригад і батальйонів через чехарду змін на посадах керівників підрозділів та постанову неадекватних завдань.
3. Проводимо нахабну бусифікацію всих підряд.з одночасним інвалідизацією всих бажаючих за гроші.
......ііііііііііііііііііі.............. БІНГО!! Маємо розвал керування, масове СЗЧ, паніку у військах, демотивацію навіть найщиріших патріотів - і як результат здвчу територій без спротиву. х
хтось мене може переконати що те що діється на Донецькому напрямку - не результат роботи Д'Єрьмака і його шобли.? Ця ситуацію викликає лише лють і ненависть.
Але це я пишу не для того щобволати всепропало-треба здаватись. адекватний вихід з цієї ситуації - лише пована зміна керівництва держави, якщо треба - і шляхом фізичного усунення.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:18 Ответить
"Говорити правду за часів загальної брехні - це екстремізм." (с) Д.Оруел
показать весь комментарий
22.12.2024 17:52 Ответить
АБСОЛЮТНО ОЧИКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ. ТАМ ДЕ ВЛАЗЕ ЗЕЛЕНСЬКИЙ- ЗАВЖДИ НА ВИХОДІ ГАПЛИК. ХТО ЗВІЛЬНИВ ЗАЛУЖНОГО, МАРЧЕНКО, І ДЕСЯТКИ ІНШИХ ДОСВІДЧЕНИХ І АВТОРИТЕТНИХ ГЕНЕРАЛІВ А НАПРИЗНАЧАВ ЗАМІСТЬ ІХ СЛУХНЯНИХ ТЕЛЕПНІВ?
НАКЕРУВАЛИ ЗЕЛЕНІ ДОВБНІ, А ТЕПЕР ПЛАЧУТЬСЯ.....

показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
Наступ на півдні не забуваємо ...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
А хто тоді був винний ?
Кого , за це , покарали ?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:43 Ответить
Цікаво, а чому сини наших знаменитих бунтарів, мінінгарів, патріотів та сметунів не в піхоті та не в окопах? Сина Тягнибока не рахуємо, він справжній патріот.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
О. Гончаренко до речі теж із мед. освітою. Але він щось не поспішає в окопи, хоча веде себе гірше ніж базарна баба.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
Мені все одно, що було з сином Байдена. А син із короладською стрічкою, гірший за сина Байдена.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:57 Ответить
Безуглая домашний доктор и медсестра по образованию.
Так почему она до сих пор не на фронте? Где патриотизм?
У нее что, патриотизм заканчивается за пределами стен Рады?
Так балаболить, как балаболит Безуглая может и простая бабка на базаре, но не получает такую зарплату как у Безуглой.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:51 Ответить
Чому застрелили Фаріон, а не цю потвору?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:08 Ответить
Нехай Безугла розповість всім чому влітку 2023 поперли на пʼять ліній кацапських укріплень замість того щоб вдарити там де їх зовсім не було. Чи слабо ?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:51 Ответить
Ну вона ж все знає, нехай розповість.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:05 Ответить
Пехота всегда, во всех армиях, во всех войнах, во все времена. несла самые большие потери. Это не гарантированный билет в один конец, конечно, но и не многолетний проездной. Ничего нового Безуглая здесь не сказала. Но что-то мне не встречалось пока информации, что на мясо погнали Азов, например. Поэтому за мясные штурмы, если такие проводятся, должен отвечать конкретный командир на месте, отдавший преступный приказ. А то шо то подозрительно, перезапуска системы давно хотят ***** с лавровым, и вот Марьяна тоже захотела...
показать весь комментарий
22.12.2024 23:49 Ответить
Да, кацапчик, миром управляет Закулиса... Попробуй еще раз, а то чота слабенько навалил.
показать весь комментарий
22.12.2024 23:51 Ответить
Зеленеє жито сказало "Ермак уйдет только со мной". Чомусь це для нього принципово. Ніхто не знає чому. І всі гадають чому Зеля раптово звільняє купу керманичів не збираючись щось пояснювати суспільству ніби його нема.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:42 Ответить
Донбассит а вы так и будете продолжать косить под сознательных украинцев? А где ваш офис? У Хорлауке чи в Макееувке?
показать весь комментарий
23.12.2024 14:09 Ответить
Ага. У Бердянську)
показать весь комментарий
23.12.2024 15:08 Ответить
А захищати мають всі, не дехто
показать весь комментарий
22.12.2024 17:39 Ответить
рабство в один кінець - це влада зелених гнид .. з їх безуглими холуями
показать весь комментарий
22.12.2024 17:22 Ответить
реформують армію уже більше 30 років, а результат невтішний досі. І чого б це так виходило, коли політики так працюють, так працюють .
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
Ні, бо вони інваліди з дитинства, вдарені головою, і Безугла також, но мають можливість повчати всіх як жити і воювати…
показать весь комментарий
22.12.2024 16:36 Ответить
А де взяти тих Наполеонів, в Трускавці не готують, нема факультету?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:38 Ответить
Зневіра, розбрат, відсутність єдності, ось чого завжди бракувало Українцям. Були і полководці талановиті, но все просиралось із за внутрішніх чвар…
показать весь комментарий
22.12.2024 16:40 Ответить
Українці себе покарали, в 2019м. …
показать весь комментарий
22.12.2024 16:46 Ответить
Кривда це фрагментована правда, так коротше.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:50 Ответить
А ще,наші довбо#би-командири ******* сидячи на КСП робити з піхоти "наживку",коли по ній летить усе,вираховується звідки й іде "отвіточка", а на людей -пох..."нових-пришлють".
показать весь комментарий
22.12.2024 17:06 Ответить
Ооо зешобла вирішила за всі пройоби на армію повісити тобіш на Сирьську.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
Мар'яна, я тебе кохаю!
показать весь комментарий
22.12.2024 17:08 Ответить
Командує Сирський, командуючих на напрямки теж призначає сирський. Накази на відведення військ віддає або сам Сирський, або його підлеглі. "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний. Але у провалах командуванні на фронті після призначення винен саме Сирський - йому "зешобла" не вказує, як саме він має командувати...хібащо Содоля через його голову зняли, але то було позитивне втручання.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:11 Ответить
А ты лучше на стесняйся, а читай внимательно пост, на который отвечаешь.
Потому, что я в нем написал: "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний."
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
Если бабку избиратели выберут в ВР - то сможет и балаболить.
Впрочем тогда она уже будет не простая бабка))
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
Марьяна говорит не правду, а очевидность.

Проблема в том, что подавляющее большинство украинцев - фантазеры, которые почему-то надеялись сравняться в равном бою с огромным, и вдобавок ко всему милитаризованным государством.

Поначалу русские пускали в наш окоп КАБ, а мы пускали в их окоп взвод. Русские теряли КАБ, а мы взвод.

Теперь когда таких взводов стало меньше - проблема просто стала явнее, и ее уже не боятся озвучивать, без риска поехать на бутылку к СБУ (да да, а вы думали у нас лучше?).

Крохи иностранного оружия же в этой ситуации помогут примерно так же, как и залепить пару дырок в решете - то есть никак. АТАКАМСы помогли бы. Сразу 500 штук. Ф-16 помогли бы. От 100 штук сразу. И танки бы помогли, 1000 шт одномоментно.

Но у запада нет целей сломать РФ (собственно они это честно озвучивали с самого начала).

Каким бы ни был военным гением Залужный (собственно он эталонный дурак, просто славянам нужен барин-поводырь-икона), или Сырский, или хоть кто угодно - этими крохами выиграть войну не способен никто, и главная причина именно в этом.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:02 Ответить
Да. Финны просто немного побесились, Маннергейм как умнейший человек своего времени, осознал что переростание локальной борьбы в кровопролитную войну лишь повысит ставки и вынудит Совок уничтожить страну - и обменял квадратные километры на жизни своих финнов, за что финны ему до сих пор благодарны.

У нас был такой шанс в марте 2022, но наш Маннергейм послушал одного лохматого, и послал свою нацию на заклание без единых гарантий.
показать весь комментарий
22.12.2024 22:08 Ответить
Тому що вона дае можливiсть сказати про це Малюку та Клименку.

Пам'ятаете що сталось в РФii, коли Патрiоти збили Кiнжал? Ми ще довго з цього смiялися. Хоча Кiнжал хоча б лiтае...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:19 Ответить
Я с вами не согласен.
Как там Янукович, ответил перед народом Украины?)
показать весь комментарий
23.12.2024 01:09 Ответить
Ні, бо вони на третій сходенці в харчовому ланцюгу по поїданню з бюджетног корита в який плате нарід кошти, після Преза і КМУ за ними йдуть судді і прокурори, а потім ДВР та МВС та інші "правохоронно"-каральні органи, які на службі не у народа а у Преза, тому що не нарід їх назначає і звільняє, а През.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:30 Ответить
Сьогодні реальна піхота - рабство з квитком в один кінець. Застосовуючи її у м'ясних штурмах, ми нічим не відрізняємося від росіян, - Безугла Джерело: https://censor.net/ua/n3526473

Пять балів із пяти, на жаль це правда. І хто зробив і є власником цієї рабської, владної системної піраміди в країні?,так це наша українська влада,- тоб то українські гниди які де факто зовсім і не є українськими, тому що грабують навіть під час війни цю країну і таким чином вбивають український народ. А піраміда починається з Преза і закінчується місцевим начальником МВС, чи навіть простим постовим, який може в межах своєї влади перед вищим начальством з людиною зробити що завгодно і ні чого за це йому не буде, наприклад найпростіше при наявності у вас всіх документів можуть запропонувати пройти з ним у відділення , а якщо ви не погодитесь тому що наприклад у вас поїзд,чи просто не захочете,то вас доставлять без вашої згоди силою , а по дорозі отримаєте декілька стусанів і виваляють у грязюці. І це стосується не тількі військових а і цівільних громадян просто у військових на данний час першими стоїть гостро питання, залежності від влади жити або вмерти, далі підуть всі інші. Ви подивіться що робить так звана українська влада ,- не тільки крадуть на ***********, наприклад тільки на закупці останньої партії ********** в сумі 24 мільярда грн було їми завищено ціну, а попростому вкрадено 90 мільонів евро, це 17%, або 30 тис. 155 мм снарядів, яка-ж сама влада говорить на весь Світ що їх не хватає на фронтіа, ще виготовляють ********** бракованими які приносять шкоду не ворогу , а українським захисникам, а спочатку щоб зігнати зі своєї землі і знищити весь український народ включаючи і військових, якщо вони залишаться живими, влада приймає Закон про так званий ринок землі, якій ні чого спільного не має з ринком , а має монополізацію ринка землі у декікох сотень осіб на всю Ураїну по 10 тис. га на одну особу. Це скільком потрібно загинути солдатам- тобто напитися їм крові, щоб дати скупитися землею друзям і родичам президента якщо, в одног з друзів в сімьї 5 осіб - це 50 тис. га або 500 кв.км - це загибель в 2-х останніх місяця кровопролитної війни з безкінечними котлами, а якщо у Зеленського будуть скуповувати друзі і родичі по всему Світу тому що він хоче підписати Закон по якому можна давати громадянство всім бажаючим іноземцям з правом покупки землі, то землі не буде навіть у тіх хто її захищав це ж повний абсурт - навіщо тоді її захищати. Тобто виходть що з одного боку народ грабує і вбиває ворог , а з іншого українська влада , яка по факту тоді і не є українською, тому для збереження цього народу ця влада повиння піти , тим паче що строк дії її вже давно закінцився
показать весь комментарий
22.12.2024 22:06 Ответить
цікава у вас обох дата регістрації..один на одному грощі заробляєте, мерзотники?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
Саме так, бо твої ЗЕлені шефи без військової освіти керують військами в ручному режимі з ОП
показать весь комментарий
23.12.2024 03:29 Ответить
Звісно, що ця ПИ..да не знає значення слова РАБСТВО, бо вона ж вже діпутят ! Ну, а ти, КоТ що не вчив історію в школі ? Чи підробляєш на посаді ПАПУГИ ? Включіть нарешті розум. Ця ПИ..да вважає себе розумною, як Лідор себе красивим. А в цілому вони - абізз...... Чому ? Бо НОМО САПІЄНС не несе таку пургу ні в Ю-тубі, ні в Телеграмі.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
Офіцер - це не множина. Серед офіцерів, як і серед цивільних знайдуться свої безУмні, Лідори, або гірше ... татарови. Як кажуть "У сім'ї завжди знайдеться виродок. Як ось серед зеленських слуг.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:03 Ответить
Демократія - це не завжди держава винна тобі. Це й ще твої обов'язки перед країною. Щонайвищий з них - захищати державу. Демократичну. Тебе в армії не примушують віддавати життя. Вчись воювати - ЗАЛИШАЙСЯ ЖИВИМ !
показать весь комментарий
22.12.2024 17:06 Ответить
Капець. Тепер кожного вечора буде водоспад "розумних" слів. Лідор буде не самотній.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:07 Ответить
Ти мав на увазі ЧОМУ НЕ В ШПИТАЛІ, аптєкарша ?
показать весь комментарий
22.12.2024 17:08 Ответить
Вся мотивація кацапа - це бабло. 20 000 баксів тільки за запис у військо - це мотивація погратись у руцьку рулетку.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:11 Ответить
Зазвичай Ледацюги свою бездіяльність пояснюють ... недоліками інших. У мене на городі кінь не валявся, так у сусіда Івана велосипед зламався. Ця ПИ...да (інакше назвати блазнючку рука не повертається) що зробила в Раді для людей ? Клятий "ванергейт" забовтала різними інтерв'ю. А справа висить у повітрі вже який рік ? На таких ледацюг звертати увагу - СЕБЕ НЕ ПОВАЖАТИ !
показать весь комментарий
22.12.2024 17:26 Ответить
Правильно, але не все. Демократія - це демократія для всіх, а не для "абіжєних", хитромудрих, ухилянтів і інших "розумників". Не розумні зараз або в сирій землі, або на фронті в окопі ? Кожний українець тут напише стільки порушень конституції з боку держави, що мама тримай! І ті, хто зараз в окопі, теж мають претензії. Не було б претензій аби Лідор був в країні не кутузовим. Та ні, невдоволених було б не менше, ніж в Америці, які демократів "катнули" на користь республіканців. Ваша логіка не працює, бо матір та країну не обирають. Я не агітую, я тільки намагаюсь прояснити поняття ДЕМОКРАТІЯ.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:43 Ответить
Я сказав те, що сказали мудрі люди. І ні жодного слова про .... - зми та віру. Держава - це історична об'єктивність. Якби ви це не заперечували. Познайомтесь чому виникли держави, щоб не нести егоїстичну нісенітницю. Бо вже були такі ... анархісти, матроси. Чим закінчилось всім відомо! Ви живете в державі - хочете цього чи ні. Звісно, якщо не хочете - шлях в Амазонію відкритий і піраньї все ще голодні. Якось так. І добре, що живете в демократичній країні, а не в Талібані чи Пів. Кореї. Бо там ви нічого б не писали, і рот не відкривали.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:10 Ответить
Одна деталь. Казати правду про інших, І НІ СЛОВА ПРО СЕБЕ. Про своє бл.....
показать весь комментарий
22.12.2024 18:28 Ответить
Питань занадто багато. Але всі можна звести до одного ! Де, курва депутатська, міни та снаряди, Мавики та ракети, щоб нашу піхоту не відправляти в один кінець ? Чуже видно здалеку, а своє під носом не видно ?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:31 Ответить
Закрита .. Так було завжди ? З 2014 по 2022 рік ? Ви демократично обрали у свої Лідори тих, хто вас за людей не рахує. А щоб стати європейською країною нехай інші воюють, борються ? Чесно, нікуди ви не поїдете якщо й кордон вам відчинять. Оце ваше ниття - гра ! У мене була така ситуація. По 2020 р. Проте я не ніс нісенітницю у коментах про відсутність демократії, малу пенсію й інше. У срср доречно казали: "Хочеш кататись, люби й саночки возити!"
показать весь комментарий
22.12.2024 18:39 Ответить
Так, є час. І на пояснювання для ухилянтів, і тим, хто Абіжєний !
показать весь комментарий
22.12.2024 18:51 Ответить
Виходить. Тут у мене болить, а тут ні. Якщо хворий, то хворий в цілому. Хвороба твоя звісна. "Мені всі винні (і я в тому числі) !!! А розрахуємось колись, коли я буду всім забезпечений й задоволений." І не хвилює, що задовольняти твої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди (а не умовно держава). І не цікаво як і чим. Різко написати не можу. Бо намагаюсь почути голос твоєї Совісті. А чи почую ???
показать весь комментарий
22.12.2024 18:58 Ответить
Щодо ДЕмотивації, то звертайся до цієї особи на фото.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
Не зрозумів. Ти жінка чи чоловік ? Всім відомо, що обов'язок чоловіка захищати свою сім'ю, свій дім, свою дружину, дітей та батьків. Проте від Вовка чую інше ?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:02 Ответить
Хіба я заперечую таку мотивацію для українців ? Сума залежить не від мене, а від дЄрмака. Та його підданих, які чекають помаху режисерської палички.
показать весь комментарий
23.12.2024 10:08 Ответить
Це дуже добре, якщо Правда. Проте мене не треба цим дорікати. Є державні діячі - до них і звертайтесь. Наприклад, Шмаркаль.
показать весь комментарий
23.12.2024 10:12 Ответить
Страница 1 из 3