9247 посетителей онлайн
11 388 90

Азербайджан ожидает, что Россия официально признает сбивание пассажирского самолета, - Reuters

Азербайджан очікує, що Росія офіційно визнає збиття пасажирського літака

Правительство Азербайджана ожидает официального признания со стороны России, что ее система противовоздушной обороны "Панцирь-С1" сбила самолет Azerbaijan Airlines рейса Баку - Грозный, который потерпел катастрофу в Казахстане.

Об этом агентству Reuters сообщили источники, знакомые с предварительным расследованием, информирует Цензор.НЕТ.

Как заявил один из собеседников - никто не утверждает, что это произошло намеренно.

"Однако учитывая установленные факты, Баку ожидает, что российская сторона признает сбивание азербайджанского самолета", - сказал он.

Отмечается, что самолет выполнял рейс из Баку в Грозный, но изменил курс, пересек Каспийское море и разбился вблизи города Актау в Казахстане.

Собеседники отметили, что предварительные данные свидетельствуют, что самолет был поражен обломками от ракеты, выпущенной российской системой ПВО, а его системы связи были парализованы радиоэлектронными помехами во время приближения к Грозному.

Один из американских собеседников сказал журналистам, что есть первые признаки того, что самолет мог быть сбит российским зенитным комплексом.

Так, США и Канада призвали Россию провести прозрачное расследование инцидента. В заявлении канадского МИД отмечается: "Мы призываем Россию разрешить открытое и прозрачное расследование и принять его выводы".

Кремль пока не комментирует обстоятельства трагедии. Представитель Путина Дмитрий Песков заявил, что "делать выводы до завершения официального расследования неправильно".

Агентство добавляет, что обломки самолета показали повреждения, похожие на поражение шрапнелью, что подтверждает предположение о применении противовоздушной системы. Также зафиксированы сильные GPS-помехи во время полета над юго-западной Россией.

Расследование продолжается, официальные результаты ожидаются в ближайшее время.

Авиакатастрофа самолета Azerbaijan Airlines в Казахстане

25 декабря самолет Embraer, следовавший из Баку в российский Грозный, упал вблизи казахстанского города Актау.

38 человек погибли в результате падения самолета Azerbaijan Airlines. По одной из версий в СМИ самолет мог быть поражен средствами ПВО над территорией РФ.

По данным СМИ, российская ракета класса "земля-воздух" стала причиной авиакатастрофы самолета "Азербайджанских авиалиний" (Azerbaijan Airlines) в Актау.

Топ комментарии
+22
Поляки теж "очікують"...
показать весь комментарий
27.12.2024 09:27 Ответить
+21
Не перевелися ще мрійники
показать весь комментарий
27.12.2024 09:23 Ответить
+20
Та то нє они!
Диспетчер Карлос лично видел, как англо-саксонские звероящеры набивали этот самолет трупиками мальчиков в трусиках. И смеялись...
Карлос брехать не будет!
показать весь комментарий
27.12.2024 09:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ну - і ....
показать весь комментарий
27.12.2024 09:21 Ответить
"...ніхто не стверджує, що це сталося навмисно... " - і тут вирішили прогнутися перед нікчемним ботоксним гномом , який сидить на болотах .

Не верне вас гр. хачі ,азери ізерботи ?
показать весь комментарий
27.12.2024 16:38 Ответить
"Ненавмисно" послали через море у Казахстан.
показать весь комментарий
27.12.2024 20:12 Ответить
Не перевелися ще мрійники
показать весь комментарий
27.12.2024 09:23 Ответить
жополизи ху@ла.

Серпень 2024 року.

показать весь комментарий
27.12.2024 09:48 Ответить
Азербайджан відвоював у куйла Нагорний Карабах та давно розвернувся в сторону Турречини, а на куйла клав великий і товстий...
Тому не потрібно натягувати сову на глобус про "дружні" стосунки
показать весь комментарий
27.12.2024 11:33 Ответить
Реально есть такие, которые верят, что это не Куйло разрешило ему отвоевать Карабах у Армении? Думал все вымерли Азерам очень повезло, что Армения развернулась к Западу и что Пашиняна Куйло просто ненавидит.
показать весь комментарий
27.12.2024 11:45 Ответить
пуйлу пофіг та той Карабах.
Для нього супер приз це Україна.
показать весь комментарий
27.12.2024 12:38 Ответить
каZапи як жили в лайні, так і будуть в ньому жити. Для цих хворих істот головне не їхнє цивілізоване життя, а захоплення і знищення чужого. Що вони зараз і роблять.
показать весь комментарий
27.12.2024 13:04 Ответить
Азербайджан знаходиться не на протилежному боці планети. Так щиро шкіритись і обійматись із сатаною, який щодня вбиває українських дітей, може тільки безпринципна, ница істота.
показать весь комментарий
27.12.2024 12:43 Ответить
Навіщо лобизатись із виродком пуйлом, запрошувати його до себе в гості, якщо ти абсолютно незалежний від нього?
показать весь комментарий
27.12.2024 13:06 Ответить
Який великий бізнес у ху@ла і "незалежного від нього" Алієва?
показать весь комментарий
27.12.2024 13:20 Ответить
Дружні, дружні у них стосунки в карабах тут ні до чого
показать весь комментарий
27.12.2024 13:43 Ответить
"Під час свого першого за останні шість років візиту до Азербайджану очільник росії Володимир путін сказав, що вражений тим, як розвивається столиця країни.

«Баку перетворюється на оазис, я б сказав, у регіоні», - сказав він на зустрічі 19 серпня з президентом Азербайджану Ільгамом Алієвим.

Це була влучна фраза.

За останні кілька років Азербайджан справді став найбільш гостинним місцем для російського лідера в бурхливому південнокавказькому регіоні."
показать весь комментарий
27.12.2024 09:50 Ответить
від Києва до Вашингтона всі як один мріють про перемогу, про мирні переговори з відкатом московитів на лінію лютого 22.
сумно то все
показать весь комментарий
27.12.2024 09:54 Ответить
Міздесьнепрічьоміші і їх царь Їхтамнет навряд чи признає
показать весь комментарий
27.12.2024 09:26 Ответить
така буде тяганина, як з Боїнгом..єто нє ми,нас там нєт. спишуть на стілочників Дона.
показать весь комментарий
27.12.2024 09:27 Ответить
Це Кавказ, закони гор, кровь за кровь, глаз за глаз, я думаю в Грузії буде розвиток нових протестів і буде новий вєктор розвитку.
показать весь комментарий
27.12.2024 21:31 Ответить
Поляки теж "очікують"...
показать весь комментарий
27.12.2024 09:27 Ответить
Та то нє они!
Диспетчер Карлос лично видел, как англо-саксонские звероящеры набивали этот самолет трупиками мальчиков в трусиках. И смеялись...
Карлос брехать не будет!
показать весь комментарий
27.12.2024 09:28 Ответить
хенрал диров так і сказал "дон-дон пасадіть ненада - пускай падает в море - киш киш"...
показать весь комментарий
27.12.2024 11:35 Ответить
@уйло та @уйлостан ніколи не визнають
фсба майже відразу після збиття пасажирського літака вилучила усі документи у військових підрозділах щодо надання та участі у роботі певео панцира-с та відрядження його екіпажу
сам панцир-с вивезли з території Ічкерії та заникали разом із розрахунком
то все наробили із бортом "чеченські дятли" та "вибух" кисневого балону
прапор в руки алієву та токаєву
показать весь комментарий
27.12.2024 09:28 Ответить
цікаво, що на 26.12.24 була запланована зустріч алієва із @уйлом у підері
літак алієва 25.12.24 прямував з баку на пулково, проте над територією @уйлостану розвернувся на 180 градусів та повернувся до баку
алієв, шо вибачиш @уйлу вбивство твоїх громадян?
показать весь комментарий
27.12.2024 09:31 Ответить
Вибачить, вибачить
показать весь комментарий
27.12.2024 13:46 Ответить
Да хрен там . Они сейчас запоют про испаского деспетчера и про украинский военный самолёт.
показать весь комментарий
27.12.2024 09:30 Ответить
Мені теж цікаво, у який момент "розслідування" з'явиться "український слід"?
показать весь комментарий
27.12.2024 09:59 Ответить
він з'явився з перших секунд трагедії
наразі ********* та фсба за дорученням @уйла активно вигадує версію, що головною причиною збиття борта зрк є Український БПЛА, тобто Україна та Захід
деталі напрацьовують разом із мгб казахстану
ближчим часом почуємо
показать весь комментарий
27.12.2024 14:50 Ответить
до того ж у грозному фсба спільно із азербайджанськими слідчими теж вже активно шукають сліди України
оно заява для цього генпрокуратури азербайджану:
"в грозном сотрудники генеральной прокуратуры азербайджана вместе с российскими коллегами проводят расследование обстоятельств авиакатастрофы, произошедшей неподалеку от города актау. Об этом сообщили в пресс-службе азербайджанского ведомства.
там отметили, что по указаниям президента азербайджана ильхама алиева продолжаются активные действия по установлению объективных обстоятельств крушения пассажирского самолета вблизи актау. Для выполнения этой задачи, группа сотрудников генеральной прокуратуры азербайджана, согласовав свои действия с российскими коллегами, прибыла в грозный для проведения следственных мероприятий.

«с этой целью группа сотрудников генеральной прокуратуры по согласованию с генеральной прокуратурой российской федерации совместно со своими коллегами из этой структуры осуществляет следственные и иные процессуальные действия, командируясь в город грозный».
показать весь комментарий
27.12.2024 15:06 Ответить
100 до 1 ,що недочекається.
показать весь комментарий
27.12.2024 09:30 Ответить
Ага.. счас... так то ж байові гуси були! Ну, хіба що укропський дрон, шрапнеллю...то також в них "версія".
показать весь комментарий
27.12.2024 09:31 Ответить
Хоча, а якщо бойові комарі? На шрапнель подібне ж буде!
показать весь комментарий
27.12.2024 09:32 Ответить
Параша, визнає, це самий короткий анекдот
показать весь комментарий
27.12.2024 09:32 Ответить
Ага, тоді їм прийдеться пояснювати навіщо вони хотіли втопити його в Каспії
показать весь комментарий
27.12.2024 09:34 Ответить
Дарма козломорді заборонили посадку на своїй території, тоді могли б знищити залишки літака та виживших.
показать весь комментарий
27.12.2024 09:34 Ответить
у них був задум втопити борт у каспії, для цього глушили gps борта над морем та активно глушили ребами
проте пілоти дотягнули до актау
якби борт впав на території @уйлостану, то азербайджан мав всі законні підстави вимагати участі у розслідуванні причин авіатрощі та видачі залишків борта, екіпажа та пасажирів
у разі відмови та перешкод з боку @уйлостану - негайно міжнародні санкції на усі кацапські борти та аеропорти - жодна з компаній до пі@арів би не летіла та жодного пі@арського борту за межами @уйлостану у жодному аеропорті не приймали
тому пі@ари придумали втопити борт у морі
кінці у воду, так би мовити
показать весь комментарий
27.12.2024 09:42 Ответить
Після катастрофи польського літака з вищим керівництвом країни - були якісь санкції, заборони і таке інше? Отож.
показать весь комментарий
27.12.2024 10:00 Ответить
стархувальники елементарно перестануть стархувати авіарейси та пасажирів через загрози фінансових втрат у разі збиття бортів певео та виплати компенсацій за загибель, міжнародні авіакомпанії відмовляться виконувати авіарейси без страхування та без гарантій безпеки, а це у свою чергу доб'є авіагалузь пі@арів
а цього вони наразі найбільше побоюються, тому й не будуть нічого визнавати
а от у разі відмови видати борт, залишки вбитих, недопущення третьої сторони до розслідування на своїй території - санкції, відмова у виконанні рейсів через небезпеку, а це для них втрати
показать весь комментарий
27.12.2024 10:07 Ответить
Та перестаньте... Шановний фантазувати! Величезна компанія Емірейтс... як літала через рашку і в рашку... так і продовжує... Єйр Чайна ... теж саме. Ейр Індія...теж саме. Туркіш... теж саме! Авіаційні влади цих країн прекрасно знають... що рашка літає на вкрадених літаках...і Ви бачите десятки цих літаків у Стамбулі..у Дубаї.. у Делі... Чи Ви вважаєте..що страхові компанії ОАЕ не знають про ризики? Чи ті ж турки? Які літали і літали до позавчорашнього дня і в МінВоди і в Грозний.... \
І Азербайджан спустить все на гальмах... бо до 70 відсотків пасажирських рейсів Азербайджанських авіаліній припадає на смердячу рашку... Кацапи використовують Азербайджан ..як посередника у закупівлі запчастин для вкрадених літаків. AZAL у Баку проводить технічне обслуговування кацапських літаків... (вкрадених) .... То про що Ви збираєтеся тут фантазувати!!!)))
показать весь комментарий
27.12.2024 11:37 Ответить
ближчим часом усе побачимо
якби кацапи забили б та не зважали, то не вилучали б документи та ховали сліди
підтвердження можете побачити у осєчкіна, асланяна та ауслєндера
для страхувальників зрк, яке лупить по цивільних бортах та диспетчери, які своєчасно не розвертають борти від загрози - не фантазії, а реальності
попустіться трохи, усе у свій час, шановний
показать весь комментарий
27.12.2024 11:41 Ответить
... для Вас... як я бачу.... фантазуєме завтра більш реальне...чим реальне вчора?! Чи Ви всерьоз вважаєте... що перечислені мною авіакомпанії... побачивши що зробили рашкованці з азербайджанським літаком... перестануть літати через і в рашку? І перестануть пускати крадені літаки до своїх аеропортів? І не треба цитувати тут всяких блогерів... знань у яких не більш... ніж у Вас. Ви ще горе-експерДа Світана сюди добавте... щоб вже був привід добре подумати... яку маячню Ви слухаєте. Одна конспірологія. А достатньо послухати трохи первинний радіообмін екіпажу... і для спеціалістів стає більш менш все ясно. https://t.me/vchkogpu/53591
показать весь комментарий
27.12.2024 11:59 Ответить
до чого тут фантазії?
наразі чиста політика, а далі вже будуть думки авіакомпаній та гроші
кацапів як роздягали у авіагалузі, так і будуть надалі взувати, проте з урахуванням збиття ціна для кацапів зросте в рази
ми вже з вами думали за різки зміни висот бортом над каспієм згідно посилання на наданий вами ресурс
а виявилося, що gps борта глушили увесь час польоту на морем, а згідно із наданими пасажирами записами - борт йшов високо над хмарами та різко висот не змінював після влучання
за вибух були сумніви, ви казали за вибух пляшки та не можна вірити вижившим пасажирам, а воно оно як - вибух ззвоні із пробиттям обшивки, пробиттям кисневого балону (за даними первинного огляду на місці падіння - казахи джерело, а не блогери) та так надалі
чекаємо на рішення, дії та наслідки
радообмін екіпажу жодним чином не вплине на подальшу політику авіакомпаній та страхувальників
показать весь комментарий
27.12.2024 12:07 Ответить
от бачите... що значить людині..яка далека від авіації відео... де літак спокійно летить над хмарами! Ви навіть не знаєте... що він може летіти у горизонті...а от знижуватися... набирати... розвертатися..при пошкодженних рулях ЦЕ ПРОБЛЕМА!!! І як відмова GPS впливає на витримування висоти? Зараз GPS глушать над майже всією Туреччиною... Ізраіль... прикордоння України... Літаки не падають...))) Теорію взриву балона не я висував... а пасажири.... Тому я і написав...що вірити про балон пасажирам не можна... Виявилося..що вибух був ззовні... але навіть екіпаж цього не зрозумів. Кислородний балон знаходиться у кабіні екіпажу... То як пасажири могли знати про вибух..якщо екіпаж цього не знав? У записах про балон і екіпаж нічого не каже! Оце Вам факти маячні. а реальність інша. І просто фантастична... що екіпаж зміг при такій ситуації ще боротися за виживання. А радіообмін екіпажу... це ПЕРВИННИЙ факт ..який розглядається ПЕРШИМ!!! І вже 60-70 відсотків ясності у розслідування внесе радіобмін. На додаток... Як виявляється ніхто не забороняв екіпажу сідати у рашці .. А не сів..тому..що у Мінводах 170 метрів облачність.. а у Махачкалі...730. Екіпаж розуміє... що йому потрібно прості умови. Тому і пішов у Атирау. А тут вже кацапи все прорахували... Заборонили... щоб пішов через море і там втопився! ))) Реальна маячня... ВІД блогерів.. І вся преса гуде!!)))
показать весь комментарий
27.12.2024 12:32 Ответить
із влучанням з зрк у борт та втратою керування екіпаж самойстіно прийняв рішення йти через весь каспій до актау - маячня
ніхто не забороняв посадку у махачкалі та грозному - маячня
висота польоту над каспієм стабільна - казахи
звідка інфа, що ніхто борту після влучання не забороняв сідати на @уйлостані?
ті блогери, за яких писав, навели лише факти за конкретні події, які відбуваються на @уйлостані після авіатрощі та жодним чином не аналізують обставин польоту
прості умови? - чого ж не повернувся до баку?
показать весь комментарий
27.12.2024 12:45 Ответить
я Вам надіслав первинний радіообмін! Ви розумієте...що таке облака з низким краєм у 170 і 720 метрів для некерованого літака... і плюс з відмовою GPS? Над Каспієм стабільна!!! А ЗНИЖЕННЯ!!!?? А як він летів коли запрацюва GPS? Чи Ви не бачили..як він американські горки відтворював..в вертикальною швидкістью 20-30 метрів на секундуюю??))) Чому не пішов у Баку? Тому що до Баку дальше і він у повітрі був вже достатньо довго... щоб керосин мати. Де офіційна інформація з радіобміну екіпажа... що йому заборонили сідати? Дорогенький! Згідно міжнародних правил КПС приймає рішення на аварійну посадку на ЛЮБОМУ!!! аеродромі ..у тому числі і військовому. Ніхто не може їм ЗАБОРОНИТИ посадку. Перестаньте транслювати недолугі вкиди блогерів. Ви за штурвалом літака... У Вас за спиною 65 людей. Ви в тяжкій ситуації. Перед Вами аеродром ... і Вам забороняють посадку!! Ви виконаєте заборону? НІ!!!! Бо не один КПС не буде слухати диспетчера... бо треба рятувати людей! ЦЕ МІЖНАРОДНІ ПРАВИЛА!!! І ВИМОГИ! А не сіли вони там.. бо наявна погода не дозволяла з такою відмовою там сісти. Тому і пішли у прості візуальні умови в Атирау. Давайте закінчимо перепис. Бо можна пояснити це людиниі..яка пов*язана з авіаційними правилами і розуміє про що мова. Перепрошую... Але нема сенсу Вас це пояснювати. Але я намагався..)))
показать весь комментарий
27.12.2024 13:01 Ответить
це все фантазії
кацапи із казахами проведуть незалежне розслідування
визнають винними Україну, Захід та пілотів, які на підбитому борті із пасажирами в умовах втраченого керування та американських гірок вирішили політати через всеь каспій
усе зрозуміло, не треба нічого пояснювати
показать весь комментарий
27.12.2024 13:06 Ответить
.. до речі... пілоти... арендовані AZALом два кацапи! Скоро буде версія блогерів про змову кацапських пілотів з розрахунком кадиривського Панциря ...щоб підставити Україну... Так що пілотів Ви даремно сюди вставили... )))) Саме смішне те... що люди вірять маячні... навіть не намагаючись думати і аналізувати ПРОСТЕ!!! Найкращого Вам у вичитуванні казок... конспирології і відвертої маячні...))))
показать весь комментарий
27.12.2024 13:19 Ответить
не орендовані, а на контракті в az airlines громадяни @уйлостану кшнякин ігор та кальянинов александр.
фсба на місці падіння разом мгб казахстану першими їхні останки відшукали та позабирали

а тепер стосовно ваших заяв, що будуть і далі літати
офіційна заява az airlines (від 27.12.24):

"Azerbaijan Airlines (AZAL) отменила рейсы в 7 городов россии, говорится в сообщении авиакомпании.

Приостановлены рейсы в:

* Минеральные Воды;
* Сочи;
* Волгоград;
* Уфу;
* Самару;
* Грозный;
* Махачкалу.

Решение принято с учетом «результатов предварительного расследования» катастрофы самолета Embraer 190 и «возможных рисков» для полетов, сообщили в авиакомпании. Рейсы приостановлены с 28 декабря до завершения окончательного расследования. В авиакомпании указали также, что приостановка рейсов была принята на основании решения Государственного агентства гражданской авиации Азербайджана."

керуйтеся та користуйтеся фактами, та не фантазуйте
якщо ви маєте/мали відношення до авіації - тільки фактаж та повага до співрозмовника
тоді вас почують
показать весь комментарий
27.12.2024 14:43 Ответить
... відкривайте розклад рейсів AZAL на сьогодні. Москау.. Астрахань..Петерсберг... ЗУПИНИЛИ? На 16.25 Казань по розкладу... 18.45 Махачкала ..по розкладу... Може розклад рейсів з Баку у смердячу на сьогодні і завтра теж моя фантазія?
Повага до співрозмовника може бути тоді..коли співрозмовник в темі... щось розуміє і не пише маячні... що на відео літак спокійно летить за облаками... значить нічого страшного...)))) Яку повагу Ви вимагаєте до себе..коли НІЧОГО не розумієте у тому..що сталося... пишете відверту маячню... разом з тим намагаючись писати співрозмовнику... що я пишу і фантазую. Дорогенький. Я більш сорока років у небі . І не треба мені розповідати дитячі фантазії ..які Вам десяток блогерів втерли в мозок. Вони стовідсотково одного рівня з Вашими знаннями про авіацію... Хто розуміє... той мене почув. Хто не хоче ..бо це не вкладається в дитячі фантазії... той і поводить себе так ..як Ви. Для Вас ФАКТИ...це нічого...бо щоб зрозуміти фактаж... треба розуміти про що мова. Ви далекі від цього. Найкращого!
показать весь комментарий
28.12.2024 11:20 Ответить
На додаток. Катастрофа НІЯК не вплине на політику авіакомпаній та страхувальників! Повірте мені... багато років пов*язаного з авіацією... Як було..так і залишиться.
показать весь комментарий
27.12.2024 12:35 Ответить
з 28.12.24 az airlines скасувала усі авіарейси на @уйлостан, зокрема до мінеральних вод, сочі, волгограду, уви, самари, грозного, махачкали - офіційна заява авіакомпанії від 27.12.24

Як стверджує компанія: рішення прийнято з урахуванням результатів попереднього розслідування авіатрощі Embraer 190 та можливих ризиків для польотів. Підстава - рішення держагенства цивільної авіації азербайджану.

Не фантазуйте, шановний, це не ваше
показать весь комментарий
27.12.2024 14:56 Ответить
Згадайте Ту-154М, який здійснював рейс із Варшави до Смоленська у 2010-му. Власна територія - найкращий спосіб сховати кінці в воду. Але ви праві в тому, що п#дари не очікували того, що літак дотягне до аеропорту Актау.
показать весь комментарий
27.12.2024 10:05 Ответить
кацапи у тій ситуації усе виконували усе дуже хитро - спочатку списували на помилку пілотів в умовах поганої погоди, потім намагалися втулити технічні проблеми із навігаційним та диспетчерським обладнанням, допустили до себе міжнародних експертів, проте довго не видавали залишки борта та тіла загиблих, мотивуючи необхідністю слідства
тобто кацапи усе робили, щоби зробити вигляд, що вони за розсслідування та сприяють, та водночас у всьому перешкоджали
а тому й до цього часу (подивіться навіть у Вікі) причина тієї авіатрощі не встановлена
у цьому ж спрацював фактор безхребетності та підлабузництва польських політиканів, були б жорсткіше - кацапи вигрьели б люлей відразу
та авіатроща кацапів багато чому навчила, от вони у даному випадку із азербайджанським бортом вирішили сховати кінці у воду - у каспій
показать весь комментарий
27.12.2024 10:12 Ответить
у даному випадку у пі@арів спрацював ще один момент:
якщо борт впав на території @уйлостану, то будуть підозри до пі@арів за збиття
а от якщо борт плюхнувся у море - то це не ми, хто-зна хто його над морем збив - може казахи, може азербайджан, а може турки? це не ми (усе як завжди)
уражаючі елементи від ракети панциря-с дрібні, за ними конкретного власника зрк не визначиш, а отже - не доведете - логіка пі@арів
показать весь комментарий
27.12.2024 10:18 Ответить
ох уж ці казочки, ох уж ці сказочники ))))
показать весь комментарий
27.12.2024 15:21 Ответить
та й не кажіть
нема спасу
показать весь комментарий
27.12.2024 15:23 Ответить
тіко правильно українською - казкарі
палитися
показать весь комментарий
27.12.2024 15:24 Ответить
алиеву глубоко плевать на самолёт и на жизни его сограждан, для него это всего лишь карта в его отношениях с кровавым путлером, так что, никто там и ничего не ждёт, будет полная тишина!
показать весь комментарий
27.12.2024 09:35 Ответить
срАліеву не насрати на свою міжнародну репутацію
показать весь комментарий
27.12.2024 09:39 Ответить
у цій ситуації у нього є ше такі проблеми:
- виплата компенсацій рідним загиблих, витрати на лікування та компенсації пораненим, а доволі великі суми і наразі (допоки не доведено причетності іншої сторони) усі ці витрати за рахунок азербайджанської авіакомпанії та її страхувальника;
- значна кількість міжнародних авіакомпаній корситується послугами аеропорту баку та азербайджанських диспетчерських служб, а це чималі постійні прибутки. у разі, якщо азербайджан усе спустить на гальмах, то у міжнародних перевізників та їхніх страхувальників виникне багато питань до забезпечення безпеки перельотів азербайджанською стороною, у стархувальників будуть підстави відмовити у страхуванні рейсів до/через баку через ризик фінансових втрат (у разі авіатрощ). а тоді це потягне значні фінансові втрати для баку
- ну і яки ви правильно вказали міжнародна репутація
показать весь комментарий
27.12.2024 10:02 Ответить
..сума відшкодування потерпілим для Азербайджана дорівнює втрачені Вами п*яти гривеням.... Навіть і рахувати ніхто не буде. Друге діло... імідж і відношення до ситуації владою Азербайджану! Якщо порівнювати з Польщею та Малазією... де іміджеві втрати значно вищі.... то знову НІЧОГО страшного! І Польща і Малайзія проковтнули... Так і Азербайджан проковтне... А до того ще й будуть звинувачені азербайджанські авіаційні структури..які не прийняли безпекових дій ..знаючи ..що подібне може трапитися. Поле діяльності у звинуваченні невинних дуже велике. Значно більше...ніж пошук винних!
показать весь комментарий
27.12.2024 11:47 Ответить
наразі в алієва складна ситуація - проковтнути не вийде
запланована на 25.12.24 зустріч алієва та токаєва у підері із @уйлом скасовані алієвим та токаєвим
при цьому борт алієва розвернувся назад до баку вже над @уйлостаном, а токаєв взагалі відмовився летіти до підера
згоден, виплати для азербайджана не становлять великих фінансових втрат, на відміну від репутаційних
до гри вступив ердоган, який хоче на себе перебрати авіагалузь баку
наразі алієв щодо цієї ситуації радиться саме із ердоганом
у влади азербайджана з подачі турків вже гове рішення - у разі визнання @уйлостаном збиття зрк борта та виплати компенсацій - усе гуд, далі живемо без проблем
проте наразі @уйло на такий варіант не погоджується та кремль активно опрацьовує варіант звинуватити у всьому Україну (як терориста із бпла) та Захід, який підтримує Україну
@уйло вирішив категорично не визнавати вину кацапського певео та наразі із казахами ведеться активна співпраця щодо пошуку "винних", і це, за версією @уйла, не кацапстан
для міжнародних перевізників і страхувальників остаточне рішення теж важливе, ціна питання дуже вартісна
показать весь комментарий
27.12.2024 11:56 Ответить
Ну про бажання Ердогана прибрати AZAL до своїх рук... це Ви вже навіть Світана переплюнули у фантазіях! AZAL теоретично державна..фактично приватна ВЛАСТНІСТЬ Алієва! Казахстан не допустив до розслідування ні Азербайджан... ні рашку. ПОКИ!!!! Поки вони там як спаостерігачі... без права голосу. Може у іншому Ви і праві... Як на мене... то Азербайджан спустить все на гальмах...як у свій час зробив уряд Польщі. Буде трохи гриміти на шпальтах преси... Будуть всякі блогери нести відверту маячню....самі того не розуміючі...що мелють... і на тому закінчиться! От якби було відверте протистояння Туреччини і смердячої... от тоді щось би і вибухнуло. А туркам зараз вигідніше зам*яти цей випадок... ніж понести втрати... про які Ви писали вище. Як ніяк.. а Стамбул зараз единий перевалочний хаб..через який кацапи ветшаються по світу. Як кажуть..Вікно у Європу...))))
показать весь комментарий
27.12.2024 12:15 Ответить
ціна питання для кацапів зросте незалежно від результатів розслідування
ердоган свого не упустить
показать весь комментарий
27.12.2024 12:38 Ответить
..яку вигоду Ви хочете побачити для Ердогана у цій катастрофі? Та він давно міг би заткнути рашку ..заборонивши польоти вкрадених літаків до Туреччини! Сів...арешт! Чого ж він цього не робить? Чому сотні турецьких літаків шляються у рашку...? Пульт керування у Ердогана! Рашка порушує... не Ердоган! В Сирії турки поставили кацапів раком... і нічого страшного. А тут якась катастрофа якогось невеликого пасажирського літака... Що тут для Ердогана є зиском? Приниження рашки? Так той же Ердоган принижує її впродовж і впоперек. Для Ердогана ця катастрофа... це невелика посмішка. Для Алієва це проблема.... бо йому придеться розкорячитися... пояснив своїм що вдбулося і що буде. Але Алієв як і Ердоган що бидлу скажуть... то і буде правдою!
показать весь комментарий
27.12.2024 12:45 Ответить
гроші, великі гроші
значно більші, ніж заробляв на авіагалузі до цього
показать весь комментарий
27.12.2024 12:46 Ответить
Два диктатори домовляться.
показать весь комментарий
27.12.2024 10:48 Ответить
і шо? сралієв себе поставить на рівень пукіна офіційно
показать весь комментарий
30.12.2024 03:32 Ответить
Знайдуть український слід.
показать весь комментарий
27.12.2024 09:54 Ответить
а чукча в чумє
ждєт рассвєєєєєєтаааа
показать весь комментарий
27.12.2024 09:57 Ответить
Азербайджан хай поцілує у черговий раз путлєра у дупу.....московія це визнає беззаперечно і навіть розповсюдить в ООН....А літак - сам напав на ракету!!! ....після того,як його вкусив бойовий комар з України!!
показать весь комментарий
27.12.2024 10:02 Ответить
да болотные будут тянуть с ответом как при совке в 1983 сбили южнокорейский боинг.типичная хрень ватников.....................
показать весь комментарий
27.12.2024 10:04 Ответить
ага.. визнає, вже й розбіг взяла. Польський літак ще й досі не визнала, що знищила його разом з керівництвом країни. Скільки там 20 років минуло вже?
показать весь комментарий
27.12.2024 10:20 Ответить
Ну признають ,ну і що з того? У коліновстана без ліміт на збиття пасажирських літаків.
показать весь комментарий
27.12.2024 10:40 Ответить
Алиева сейчас интересует где был его самолет когда шмальнули панцирем.
показать весь комментарий
27.12.2024 10:42 Ответить
Азербайджан ждет, когда москва на горе свиснет
показать весь комментарий
27.12.2024 10:48 Ответить
росія офіційно заявить, що у катастрофі азарбайджанського літака була винна шрапрень українського дрону, який вразила російська система "Панцирь-С"!
показать весь комментарий
27.12.2024 11:26 Ответить
Напевно буде чекати до другого пришестя
показать весь комментарий
27.12.2024 13:41 Ответить
>Так, США та Канада закликали Росію провести прозоре розслідування інциденту

Качинський одобряє
показать весь комментарий
27.12.2024 14:17 Ответить
Польський, малазійський, азербайджанський... Цікаво, хто цей наступний ідіот, котрий наважиться зіграти з москалями в русскую рулетку ?
показать весь комментарий
27.12.2024 14:33 Ответить
белавіа
показать весь комментарий
27.12.2024 15:53 Ответить
Операция ФСБ- " Сбить самолёт над морем, утопить и объявить,
что это сделали украинские дроны." А концы в воду.
показать весь комментарий
27.12.2024 18:44 Ответить
Много в коментах разного и про легенды, сказки, тосты, русскую рулетку, дон-дона поминают итд. Но ясно одно и железно. Система ,,Панцирь,, у них есть а у нас нет, не было и врядли будет. А теперь давай по новой про то как космические корабли бороздят просторы мирового океана. Поливай.
показать весь комментарий
27.12.2024 18:50 Ответить
А було таке що кацапня визнала свою провину хоч за один злочин
Щось не пригадую
показать весь комментарий
27.12.2024 20:34 Ответить
Надіюсь, Азербайджан і Туреччина допоможуть своїм братам османам зкинути проросійкий уряд в Грузії. Це була б гарна відповідь.
показать весь комментарий
27.12.2024 21:27 Ответить
які сміфні
показать весь комментарий
27.12.2024 22:14 Ответить