5461 посетитель онлайн
25 852 170

Пассажирский самолет разбился в Казахстане: летел из Баку в Грозный. ВИДЕО

Вблизи казахского города Актау разбился пассажирский самолет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом пишут местные СМИ.

Предварительно, он летел рейсом из Баку (Азербайджан) в Грозный (Россия). Известно, что с борта самолета был подан экстренный сигнал.

По данным lada.kz, на борту находились 105 пассажиров и пять членов экипажа. Известно об уцелевших.

Топ комментарии
+27
Здається, дехто вижив... Цікаво одне - ЯК літак, летючи над Кавказом, опинився по інший бік Каспію?!!! Аж над Мангишлаком?...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:20 Ответить
+16
Який пасажирський нах? На Московії або військовий літак або літак-скотовіз.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:15 Ответить
+15
Нормальні люди в кадировостан не літають. Ну папалі в Члєн Пєпєнгу і х ними.
показать весь комментарий
25.12.2024 09:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Видно браковану синю ізоленту використали на техогляді...
показать весь комментарий
25.12.2024 09:33 Ответить
Де Кавказ а де Казахстан? Дивний рейс, мутка как-цапська якась
показать весь комментарий
25.12.2024 09:34 Ответить
кацапи тренуються ставити радіоперешкоди та електроімпульсний терор у реальних умовах, на цивільних літаках?...
та у будь-якому випадку ця аварія - наслідки психічного стану ***** та дій його неадекватних холопів-людожерів..
показать весь комментарий
25.12.2024 09:39 Ответить
Як-то летіти з Азербайджану в Чечню і розбитися в Казахстані ? Ви там нічо не перепутали ?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:46 Ответить
Одне питання. Пачіму так мало загіблих?
показать весь комментарий
25.12.2024 09:47 Ответить
ну принаймні глісада там дуже крута як для пасажирського скотовозу
або двигуни відмовили або хтось дитину знову за штурвал посадив
показать весь комментарий
25.12.2024 10:08 Ответить
Московія його збила, хоче гадити ердогану
показать весь комментарий
25.12.2024 10:17 Ответить
Щирі співчуття загиблим людям та їх родинам!
показать весь комментарий
25.12.2024 10:22 Ответить
Щось я не бачив твої співчуття під новинами про загиблих людей в Україні.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:28 Ответить
В Азербайджані працюють наші пілоти, вони не постраждали, екіпаж був азербайджанський.
показать весь комментарий
25.12.2024 10:39 Ответить
Да ?? І що вони там роблять (питання риторичне, звичайно). Ми тут, а вони чого там ??
показать весь комментарий
25.12.2024 16:30 Ответить
показать весь комментарий
25.12.2024 10:50 Ответить
Грозний це не розія а Ічкерія. На крайній випадок можна сказати розійська федерація. Чи ви не розумієте різниці? Розія- це територія московської області
показать весь комментарий
25.12.2024 10:55 Ответить
Я написав щось про осіб, які приймають рішення? Екіпаж отримав дані з землі. А потім оцінив технічний стан борту та доповів на землю. І командир екіпажу приймає рішення. А я лише виклав кілька версій та купу питань, які будуть ставиться як людям, що мали стосунок до катастрофи, так і експертам - як в області повітряного руху, так і спеціалістів-інженерів... Там треба сідать і вивчать купу інформації... І лише потім робить висновки... Цея тобі кажу, як "слідчий"... Вчив колись такі речі... Та ще й "дізнавачем", колись, допомагав слідчому військової прокуратури, після падіння борта у нашому гарнізоні...
показать весь комментарий
25.12.2024 12:16 Ответить
Пане Яре!!! У свій час я був у комісії по розслідуванню кількох катастроф. Колись військових... з дійсно якісним розслідуванням спеціалістами. І зараз цівільних. Скажу відверто. Слідчі прокуратури...які займаються розслідуванням так розуміються у авіаційних справах..як свинні у сортах яблук у кориті. Повні нулі з дико випученими глазами і повним нерозумінням що треба робити! Саме головне для них знайти ВИННОГО!!! І вони його шукають не у літаку..а навколо документів... про підготовку до польоту.. хто контролював..чому нема підпису... чому не такої форми папірець... тощо. Так що про СЛІДЧИХ краще не розповідайте. Бо це вже не смішно!
показать весь комментарий
25.12.2024 13:04 Ответить
"Навігаторе"! Саме тому при розслідуванні подібного типу катастроф основним документом стає "Висновок" експертної комісії... А те, що слідчі "в папірцях риються" - так це їх робота... Колись (ще в молодості) на мене пробували повісить нестачу майна. Єдине, що мене врятувало - кілька "папірців". Приймально-передавальна відомість, "Акт прийому-передачі майна" (в яких стояли підписи інших осіб), та "розписка", в якій інша посадова особа брала на себе відповідальність за розпорядження цим майном... В іншому випадку я б тут не вів переписку, а працював "підмітайлом" у "народному господарстві"...
показать весь комментарий
25.12.2024 13:14 Ответить
Пане Яре! Висновки (припущення) роблять СПЕЦІАЛІСТИ!!! Тому присутність сраних баранів...яких називають Слідчими Прокуратури там абсолютно не потрібна! Це дикий баласт і гальма для розлідувачів. Потрібно розповідати барану... що це авіаційний насос..він відмовмв... І починається! А чому він відмовив? А хто винен у цьому. А чому загиблий пілот у кросівках..а не у сапогах? А чому бортінженер не розписався у відомості про план покидання будинку ескадрилії при пожежі? А чому бірка на вогнегаснику не встановленного стандарту?
При таких слідчих було бажання задавити цього барана голими руками! А от при акті ВИСНОВКУ його підпис перший за Головою комісії!!! То щн раз кажу! Не смішіть авіаційний люд казками про слідчих прокуратури! От якби як у тих же ж США... розслідування проводили Незалежні АВІАЦІЙНІ експерти... бе всяких прокуратур... то і діло було б не пятиріччями розслідувано..а вдвічі корочше!
показать весь комментарий
25.12.2024 13:32 Ответить
Навігатор, як ви можете таке писати, яр у нас " спеціаліст " у всьому
показать весь комментарий
25.12.2024 16:11 Ответить
Olena Olena bf4ebb93

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 22.03.2022
показать весь комментарий
25.12.2024 17:27 Ответить
Це Ви за клавою так скучили, що стільки тексту наклацали ? Натхнення надійшло ? Без образ ...

Раз у законах, інструкціях, і положеннях так прописано, значить тре., а далі варіанти. Прокурори теж різні бувають.

Літак впав ? Тому що важчий за повітря, чи якісь причини були ? А ті причини які, природного, технічного чи організаційного порядку ?

От прокурори за свій пай і відповідають.

Щоб було зрозуміло - до органів ніякого відношення не маю.
показать весь комментарий
25.12.2024 16:45 Ответить
.. прибиральниця у філармонії теж свій пай відпрацьовує! Чого ж Ви не пускаєте її писати ноти..чи грати на швабрі? Коли до Вас прийде розслідувати катастрофу людина...яка НІКОЛИ...НІЯКИМ чином не зв*язана з авіацією... і буде задавати тисячі дитячих питань... я подивлюся на Ваші дії! У мене був випадок розслідування аварії літака Ан-12. Дурень слідак вичитав.. що це військово-транспортний літак. Основною версією розслідування ідіота була версія незаконного використання військо-транспортного літака цівільною авіакомпанією. Ніякі аргументи.. документи .. що це цівільний літак не діяли...Поки ідіота не прибрали і прислали тихенького..який три місяці просидів не задаючи абсолютно ніяких питань. І тільки підписав акт.
показать весь комментарий
25.12.2024 16:55 Ответить
Ти стикався з подібним час від часу... А у мене це було "професійне"...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:26 Ответить
..чи можна назвати **професійним** людину... яка не має ніякого поняття у авіаційних справах? Чи може у прокуратурі є направленці по авіації? По Вашій логиці аварію на атомній станції... затонувшому кораблю... чи авіаційну катастрофу може розслідувати любий слідчий?! А у нас це дійсно ТАК!!! Тема закрита. Кому потрібно зрозуміє!
показать весь комментарий
25.12.2024 18:26 Ответить
Я ж кажу - "віжки під хвіст попали...".
показать весь комментарий
25.12.2024 18:33 Ответить
Незрозуміла логіка дикості яку ви тут описали. Ви, вибачте ідіот? Слідчий виконує свою справу-збирає докази, в тому числі!!!! Висновки комісії! Передає в прокуратуру . Прокурор вже вирішує кому виставляти звинувачення. Передає в суд. Суд заслуховує всі сторони, включаючи захист котрий можливо із результатами незалежного розслідування!!!! і потім суддя приймає рішення чи віддавати справу на розгляд суду присяжних. Ніхто із вищевказаних осіб окрім членів комісії не повинні взагалі бути вузьким спеціалістом кожній справі. що за фуйню ви орисали!?
показать весь комментарий
25.12.2024 19:36 Ответить
... які докази може збирати слідчий..який НЕ МАЄ ПРОФІЛЬНОГО знання? Ну якби він НЕ БУВ У СКЛАДІ комісіїї по розслідуванню... а висновки професійної комісії брав за факт розслідування... то я розумію. АЛЕ СЛІДЧИЙ,,,, ЧЛЕН КОМІССІЇ!!! Це для Вас новина! Але коли він не розуміє самої структури виконання польоту... технічної складової..і ДОПИТУЄТЬСЯ ..що це таке...то про яке розслідування мова? Профанація! Цікаво..коли мені ..який був у кількох розслідуваннях аварій і катастроф ...як відбувається розказує людина..яка подібного і близько не знає. Я навіть вибачатися не буду. Ви самі почули...
показать весь комментарий
25.12.2024 19:52 Ответить
Апять 25 ... А криворукі прибиральниці Вас теж так збуджують ??
Так, прокурори теж різні бувають. Ви ж написали про заміну - ні пари з уст.
показать весь комментарий
25.12.2024 17:56 Ответить
А нєх з рашистами літати😁
Жарю крильця і запиваю лімончелою.
Зі святом панове!
показать весь комментарий
25.12.2024 12:20 Ответить
як він залетів у Казахстан?
показать весь комментарий
25.12.2024 12:30 Ответить
... по небу....))))
показать весь комментарий
25.12.2024 13:06 Ответить
та невже? а я думав що літаки по рейках ганяють! якого біса його занесло через Каспій до Казахстану...
показать весь комментарий
25.12.2024 18:22 Ответить
.. судячи по Вашому питанню... поняття запасний аеродром з хорошою погодою ..для Вас пустий звук! У людини повинно бути на основі прочитаного... логічна версія! У Вас ця функція ..яку звуть логіка... відсутня. Тоді нічим допомогти не можу.
показать весь комментарий
25.12.2024 18:30 Ответить
є інформація, фото/відео пошкоджень фюзеляжу, мабуть кацапня підбила... тоді все зрозуміло
показать весь комментарий
25.12.2024 18:53 Ответить
..цей факт і відповів Вам..чому він поперся у Казахстан? А була б хороша погода у тій ж Махачкалі... то поперся він туди б. А може..як було б вдосталь палива...то поперся би додому..у Баку. І пішов він у Актау... тому що найближчий з хорошою погодою. От Вам і відповідь.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:19 Ответить
кадирівці настільки сурові, що самі захопили свій літак і підірвали
показать весь комментарий
25.12.2024 12:50 Ответить
Це у чомусь суперречить мною сказаному?
показать весь комментарий
25.12.2024 13:31 Ответить
Судячи з відео, кадирівці з кацапами збили ще один пасажирський літак. Скоріш за все з переляку працювали по всьому, що бачили. Але в залежності від того, хто був на борту, або інших цілей, можливо варіант із навмисним збиттям як ізраільского літака над чорним морем, або з польським керівництвом, або як з пригожиним.
Багато залежить від Казахстану, чи допустить він міжнародних експертів до розслідування. До речі і побачимо на чиєму вони боці.
показать весь комментарий
25.12.2024 16:44 Ответить
Ну как минимум Эмбраер будет требовать предоставить доступ к обломкам. Потому что одно дело это сбитый самолет - компания тут не при делах, задачи выпускать бронированные аэробусы им и не ставилось - а другое дело падение по причине отказа техники. Это очень большие репутационные а затем и финансовые убытки. Чтобы закрыть им глаза дедушке Пу который Ху придется сильно-сильно раскошелиться. И еще придется договариваться с Токаевым и Алиевым, ну и конечно башлять семьям погибших и пострадавшим. Ну и теперь какие иностранные авиакомпании согласятся туда летать? И что скажут об этом их страховые компании, а так же лизингодатели? В общем жаль конечно погибших людей, не имевших гражданства страны-агрессора, но этот выстрел из ЗРК был точно оркам в ногу.
показать весь комментарий
25.12.2024 16:55 Ответить
Літак збито кацапською ппо.
показать весь комментарий
25.12.2024 17:00 Ответить
https://t.me/ToBeOr_Official/16844 Быть Или:
На хвосте потерпевшего крушение в казахстанском Актау пассажирского Embraer 190, принадлежавшего азербайджанским авиалиниям, обнаружены следы, похожие на те, что оставляют поражающие элементы ракеты ПВО. Причём отверстия направлены снаружи вовнутрь.
Согласно сервису Flightradar24 (скрин 3), азербайджанский Embraer 190, который изначально направлялся в Грозный, вошёл в воздушное пространство России и пропал с радаров в районе Каспийска, после чего появился уже в Каспийском море, направляясь в Актау.
Борт потерпел крушение в 9:28 по московскому времени. Где-то за час до этого чеченские паблики сообщили об атаке дронов на Чечню - 4-5 взрывов, несколько дронов упало в районе 2-го полка им. Ахмата Кадырова. И ровно за час до этого, в 8:28, согласно сообщению Минобороны РФ, был сбит БПЛА, обломки которого упали на ТЦ "Алания Молл" во Владикавказе.
С большой долей вероятности можем утверждать, что, зайдя в российское воздушное пространство, азербайджанский Embraer 190 c 62 пассажирами на борту, из которых 16 - граждане РФ, был принят за дрон и сбит российской ракетой ПВО.
показать весь комментарий
25.12.2024 17:13 Ответить
От усе й "вилізло"... А то - "списи ламали" цілий день...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:21 Ответить
Черговий "МН-17"...
показать весь комментарий
25.12.2024 22:47 Ответить
Пассажиры отчётливо слышали взрывы. Пишут, что сбившими самолет оказались бойцы ПВО Грозного. Кадыровцы уже зачищают посты про работу утреннего ПВО, теперь понятно почему… спустя 10 лет сюжет с постом стрелкова повторился. И еще одна жертва войны - сбитый путинскими обезьянами самолет…

Так вот почему его направили через Каспийское море в Актау! Думали, концы в воду.
Но пилоты, красавцы, дотянули до суши и оставили и свидетельства, и живых свидетелей…
показать весь комментарий
25.12.2024 17:46 Ответить
А тепер - "картина маслом":
1. Літак - на території Казахстану;
2. За даних "розкладів, доступ до уламків даватиме Токаєв;
3. Після усіх "фортелів", як останніми роками викидала кацапня, не думаю, що Токаєв почне "бикувать" проти допуску міжнародної авіакомісії для їх огляду;
4. Кацапня отримає ще один багатомільярдний позов;
5. ВСІ авіакомпанії світу перестануть пускать свої авіарейси в Росію - бо існує загроза збиття;
6. Більшість літаків російських авіакомпаній - "вкрадені" у західних авіакомпаній. Тому не зможуть літать за кордон - під загрозою арешту...
7. Авіасполучення в росії буде ПАРАЛІЗОВАНЕ...
показать весь комментарий
25.12.2024 18:07 Ответить
Все залежить тільки від позиції АЗЕРБАЙДЖАНУ!!!! А чи стане Алієв у позу ..дуже сумнівно! Враховуючи те...що кацапське направлення авіаційних компаній Азербайджану складають більше половини загального обсягу польотів втрачати це направлення вони не будуть. Це гроші... а життя пасажирів та екіпажів у цьому ділі нічого не варті.
показать весь комментарий
25.12.2024 18:44 Ответить
Ще не вистачало, щоб льотчик мені читав лекцію по міжнародному праву... Я ж сказав - "проїхали"... "Охолонь"... Бо ми з тобою сьогодні "різними мовами говорили"... Я про "Фому", а ти - про "Ерёму"...
показать весь комментарий
25.12.2024 18:48 Ответить
.. ну як же тут не згадати льотчика!!!))) Це ж прерогатива слідчого... робити дурнуваті висновки!!! Чи може коли Азербайджан не захоче реального розслідування і покарання рашки... то цим займеться сусідній Казахстан? Чи Туреччина?... А може самі Сполучені Штати? І всі авіакомпанії Емірейтс..ЕйрІндія... Чайна... Турки з Паками перестануть літати у рашку і через рашку? Більшість літаків рашки літають у ту ж Туреччину...Азербайджан..Індію з всією Азією. На ВКРАДЕНИХ літаках!! І НІХТО їм нічого зробити не може! БО НЕ ХОЧЕ!!! Не пустять кацапів... ті не пустять індусів. А це гроші... І ніяке міжнародне право тут не діє... бо на нього клали і класти будуть. Судячи по Вашому знанню реальностей міжнародного права... ( про авіаційне я вже промовчу) ... не диво...що і Ваші знання про структуру і правила авіаційних перевезень залишилися на рівні знань випускника військового училища. Фантазії не завжди стають реальністью! Найкращого!!!)))))))
показать весь комментарий
25.12.2024 19:14 Ответить
Я сказав УСЕ...
показать весь комментарий
25.12.2024 19:29 Ответить
... а що Ви сказали... ?? Маячня відверта по пунктам 4...5...6...7.... Чи може міжнародні правила не забороняють літати на вкрадених літаках? Забороняють! А три роки кацапи літають. То значить Ви НЕ ЗНАЄТЕ реальність міжнародних правил! Ну а про реальність міжнародних авіаційних перевезень... Ви взагалі вже нічого не знаєте!
показать весь комментарий
25.12.2024 19:40 Ответить
...........................
показать весь комментарий
25.12.2024 19:43 Ответить
..4....5....6....7...)))
показать весь комментарий
25.12.2024 19:54 Ответить
"Узкий специалист подобен флюсу... Полнота его - односторонняя..." (Козьма Прутков "Плоды раздумья",)...
показать весь комментарий
25.12.2024 19:59 Ответить
..ну бути спеціЯлістом широкого профілю від теорії ядерної фізики до пологової діяльності макак мені не дано. Тим більше по міжнародному праву))))) От навчили мене літати... то я не не лізу туди...де буваєте Ви присутні.... А тут таких як Ви..які знають все достатньо!!! Перепрошую... але я буди йти вузьким авіаційним одностороннім шляхом... Вам ніхто не забороняє бігати де завгодно....)))
показать весь комментарий
25.12.2024 20:10 Ответить
Для слідчого..))) https://t.me/vchkogpu/53591
показать весь комментарий
25.12.2024 20:49 Ответить
Алієв стане у ту позу, у яку йому скаже ердоганчик.
показать весь комментарий
25.12.2024 22:53 Ответить
Якраз на воду (море) на мілкоті поблизу берега, можливо і краще було б саджати.
Як на Гудзоні декілька років тому.
показать весь комментарий
25.12.2024 18:39 Ответить
Хоча, в США там справне керування було, а тут би розламався і потопив усіх.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:15 Ответить
https://t.me/nevzorovtv/24037 Невзоров:
Сбившими самолет марабу оказались бойцы ПВО Грозного.
Сообразив что натворили, чеченские марабу отправили самолет на аэродром через Каспийское море, вероятно рассчитывая на то, что тот упадет и утонет. Понимая, что подбит гражданский борт, Грозный отказал ему в посадке в Махачкале и направил в Актау - то есть отправил людей «погибать» в море, и это самое гадкое во всей истории.
Но пилоты дотянули до земли - герои. Пилоты проявили настоящий профессионализм и героизм, дотянули до земли и вылетали полностью топливо, что спасло жизнь половине пассажиров. Погибло 38 человек.
Ну и самолет отличный - не «Сухой суперджет».
Азербайджан приостановил полеты в Чечню до выяснения всех обстоятельств трагедии.
⚡️Сообщается, что трое из пилотов выжили!
Черный ящик найден.
Как только выясниась причина катастрофы, журналистам начали запрещать брать интервью у выживших. На видео видно, что из рук журналиста просто вырывают телефон.
Дыры в фюзеляже отчетливо демонстрируют попадания извне.
Дыра в крыле была видна еще во время полета.
На видео, которое мы размещали утром, видно как ПВО «Панцирь» сбивает БПЛА в Грозном.
Ну и доказательство того, что Грозный направил самолет через море нарочно - на схеме ниже.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:42 Ответить
Азербайджан сам винен,всі притомні авіакампанії давно не літають над рашкою,а ці,разом з турками,вирішили,що їм і море по коліна. Нагадує збиття літака Бєні в Тегерані,ніхто туди не літав з Заходу і Бєня бабло рубав на польотах в Іран. Тепер Бєня в шоколаді,а екіпаж загинув,як його й не було...
показать весь комментарий
25.12.2024 17:35 Ответить
а як можна летіти в рашку (чечня у складі *********), не пролітаючи над рашкою?
показать весь комментарий
25.12.2024 18:57 Ответить
.. нажаль через рашку повним ходом літають всі авіакомпанії починаючи з Індії і закінчуючі В*етнамом...Китай... повним ходом з Европи до себе... Емірейтс вздовж і впоперек... Про Туркіш вже й говорити не треба.
показать весь комментарий
25.12.2024 19:02 Ответить
На українське ппо кацапи не спишуть-такого ппо ще не придумано, щоб туди дістало від нас. Тож напевно почнуть ліпити про якусь бандерівську дрг с пзрк. А якщо й признають що самі збили-то будуть морозитися, як іран досі з нашим літаком. При цьому уйобки соловйови з різними марданами, сімоньянами та іншими алкогурульовими будуть своєму стаду верещати, що в усьому винуваті біндаравці зі своїми далекобійними дронами по грозному, якби не вони-то нікого б не збили. Те що при цьому декому не вистачило розуму закрити небо у тому районі-про це змовчать. Стадо схаває. Цікаво що Алієв скаже.
показать весь комментарий
25.12.2024 18:10 Ответить
глибоко ***** на цю новину!
показать весь комментарий
25.12.2024 18:56 Ответить
Це наскільки потрібно бути нелюдами щоб вистрілити із ЗРК в пасажирський літак і відправити через море щоб приховати свій злочин??? Нащадки ЧК, НКВД, КГБ в одному флаконі. Може,тепер світова спільнота зрозуміє, що таке роZZія і її мешканці і що таке *****???
показать весь комментарий
26.12.2024 07:44 Ответить
ні, всім похєр
показать весь комментарий
26.12.2024 08:33 Ответить
Світова спільнота це зрозуміла, напевно, ще з часів війни у Ічкерії. Але ця спільнота просто звикла. Війни-це ж не у них. Відношення спільноти відчувається у залі оон. Зранку під час смакування кави у затишному кафе почитали у інеті, що вчора орки вбили багато цивільних в Україні, зруйнували купу будинків, що уся Україна сидить по півдоби без світла та пішли собі на роботу у цю залу. Де з розумним виглядом послухали очкастого чорноротого лисого виродка, як країна-терорист Україна здійснила чергову атаку якимись дронами чи ракетами по території болот та зруйнувала при цьому якийсь мирний склад з бк, який детонаціями лякав усіх місцевих цивільних мешканців. Послухали це та пішли й далі смакувати вечірню каву у інше затишне кафе. Приблизно так.
показать весь комментарий
26.12.2024 09:04 Ответить
москальське криаоруке ППО його підбило літак і йому не дали дозвіл приземлитися в Грозному, тому полетів в Казахстан
показать весь комментарий
26.12.2024 08:31 Ответить
Напились самогону кацапи":літак Embraer 190 азербайджанської авіакомпанії, який летів із Баку до Грозного, був збитий російським ЗРК (зенітним ракетним комплексом,
показать весь комментарий
26.12.2024 09:37 Ответить
Страница 2 из 2