13008 посетителей онлайн
13 697 253

Памятник Владимиру Высоцкому демонтирован в Одессе

Пам’ятник Володимиру Висоцькому демонтували в Одесі

В Одессе демонтирован памятник советскому актеру и певцу Владимиру Высоцкому.

Об этом сообщила Одесская киностудия, передает Цензор.НЕТ.

"На многочисленные обращения относительно исчезновения памятника Владимиру Высоцкому, который находился на фасаде Одесской киностудии (г. Одесса, Французский бульвар, 33), сообщаем следующее. По решению органов местной власти памятник был демонтирован 30.12.2024 года в 22:00. По настоянию Одесской киностудии памятник был передан на хранение нашему предприятию. Сейчас скульптурная композиция находится на нашей территории и принимаются меры по ее надлежащему хранению", - говорится в сообщении.

Там отметили, что скульптуру разместят на территории предприятия - рядом с одним из павильонов.

Топ комментарии
+30
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
+29
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
+29
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Було ще гірше... Висоцький був таким же "кишеньковим опозиціонером", як і "навальнята", зараз... Таким собі "запобіжним клапаном", через який стравлювалася напруга у суспільстві...
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
Уявляю, що будіт. Одеська ватка цього не переживе.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:29 Ответить
А чим були погані пісні? Тим що не українською? То він громадянином іншої республіки/країни був.

Кікабідзе он не співає українською, Лія Ахеджакова - не говорить українською. То лавайте їх почнемо хаяти. Чи це другоє?

А Висоцький нормас висміював владу, а винуватий - в чому?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Правильно зробили. Вільно катався за кордон, закритий для простих смертних в совку, значно частіше, ніж інші актори.
Мерседеси міняв, як шкарпетки. І, як кажуть деякі його *********, "стукав" на своїх колег-акторів.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
подвійні відчуття, мені 62... прекрасно знаю пісні і вірші Висоцького. Він класно висміював і рашу, і совок... хто не вірить - послухайте Жертву тєлєвідєнія, Історію болєзні. Ніхто не знає, як би виглядав він зараз. Танцювати не буду на кістках, це справи кацапів. Проте загальних рух - прибирати кацапщину - вірний. Так мислю
показать весь комментарий
31.12.2024 13:33 Ответить
Висоцький на нутро не переносив радянщину. Від початку цієї кривавої ганьби лютого 22 року він виїхав би до Франції, як би був живий. Наприклад, достеменно відомо, що у "Місці зустрічі..." він категорично відмовлявся навіть в кадрі надягнути форму НКВС. Лише на один епізод, в кімнаті, якось його дотисли. Недосяжно патріотична Київська рада прийняла нещодавно рішення про знесення пам'ятника академіку І.П.Павлову. Люди тупо не розуміють значення його діяльності для людства (Нобелівська премія, між іншим!...) До речі, Павлов у вічі Леніну сказав, дослівно: "Я не одобряю ваши опасные социальные эксперименты", маючі на увазі Жовтневий переворот.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:56 Ответить
скоріш всього - так, як і літературна газета, іностранная літєратура.... така собі фіга у кишені, щоб не гавкали з-за кордону про права людини. Більш опозиційним був інший талант - Галіч... він був справжній ненависник режиму
показать весь комментарий
31.12.2024 13:36 Ответить
Думаю, якби Висоцький був живий, то був би за нас. Щось же ж йому муляло в совдепії, якщо він помер від алкоголю в 42 роки..

"Різні бувають естафети.
Передать поетам поети
З душі у душу,
Із мови в мову
Свободу духу і правду слова.."

Ці слова Ліни Костенко стосуються і Висоцького.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:53 Ответить
Ще у 2016 році на кацапському ток-шоу 25 січня зібрались синок Висоцького,його мамка та коллєґі по сцені-і почали лайном його поливати : синок сказав,що ніколи не сприймав його батьком,колишня заявила,що ніколи не кохала його-а вискочила заміж,бо він на гітарі грав,коллєґі заявили,що він був лайном,а не артистом... А причина вся у тому,що Владі в інтерв'ю рашатудей заявила,що добре знала політичні вподобання Володі-і запевнила на 1000%,що якби він був живий зараз-він би був на боці України. Так само,як і його синок на презентації фльма"спасібо,что жівой"- а ґде ж єщьо прєзєнтовать.как нє на его любімой Укріне?
Кампанія проти Висоцького у той час.коли стоять пушкіни,марґєлови,сташкови та інше кацапо-совкове лайно- це рвнозначна цькуванню і вбивству Ірини Фаріон ІДЕОЛОГІЧНА ДИВЕРСІЯ ,що проводиться ворогами української державності за допомогою корисних ідіотів і невіґласів. РОЗДУПЛІТЬСЯ,БОВДУРИ !!!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:02 Ответить
Следующим будет этот памятник? Лучше бы на фронт потраченные средства отдали.

показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 13:26 Ответить
проведіть опитування на Цензорі, хто на думку читачів зробив більше шкоди для України: герой новини чи перша трійка ******** керівників України
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
Тухлая ідея пам"ятник Висоцькому знімати. Його пісні висміювали совок на побутовому рівні і він теж в якійсь мірі доклався до зміни мислення у гомосовєтікусов того часу.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:11 Ответить
"И во веки веков, и во все времена
Трус, предатель - всегда презираем,
Враг есть враг, и война
всё равно есть война,
И темница тесна,
и свобода одна -
И всегда на неё уповаем.
Время эти понятья не стёрло,
Нужно только поднять верхний пласт -
И дымящейся кровью из горла
Чувства вечные хлынут на нас.
Ныне, присно, во веки веков, старина, -
И цена есть цена,
и вина есть вина,
И всегда хорошо, если честь спасена,
Если другом надёжно прикрыта спина.
Чистоту, простоту мы у древних берём,
Саги, сказки из прошлого тащим,
Потому что добро остаётся добром -
В прошлом, будущем и настоящем!"
показать весь комментарий
31.12.2024 15:34 Ответить
Наркоман і алкаш! Ну так, не без здібностей артиста. Впевнена, був би живий, хрипів би за рашку і ,,діди воювали"!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:25 Ответить
Ми з Вами майже однолітки (мені 60). Свого часу колекціонував пісні В. Висоцького. Щось мені підказує, що сьогодні він би був людиною дуже рідкісного виду - гарним кацапом.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:39 Ответить
Як взагалі рука піднялась на таке святотатство? В нього ж такі глибокі духовні зв'язки з Одесою! Народився в Москві, навчався в Москві, жив в Москві, помер в Москві. 100%-вий одесит!
А серйозно, так пам'ятник навіть не має історичного значення - встановили в 2012 році. Лише місце займав. Є купа акторів та співаків, що мають зв'язки Одесою, але не мають там пам'ятника - от їм і ставити, а не москвичу.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:42 Ответить
Той, хто висміював владу, гнив у таборах. А цей совок-висоцький був обласканий совецкою владою, як ніхто: знімався, грав у театрі, їздив вільно за кордон та гасав п'яним по маааскві на Мерседесі.

А, наприклад, Василя Стуса в той час вбивали в таборах.

Але Вашій совковій голові цього не зрозуміти.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:17 Ответить
Нах свинособачій кал з нашої землі... помітили скрізь нашу територію своїми духовними "екскриментами, мовляв, тут тепр наше фсьо і ви, українці, тут ніхто..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:29 Ответить
Зовні здавалось шо він антисоветчік, правда Солженіцин теж був антисоветчік а Україну ненавидів і в Гулазі.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:40 Ответить
Більше того, вона згорить... та й хєр з нею 🤔🧐😁😝😝😝😝😜🤪
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
взагалі-то він тієї ж національності, що й наш найвеличніший
показать весь комментарий
31.12.2024 13:41 Ответить
Івасюк також мав стільки ж виїздів за кордон, як Висоцький?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:57 Ответить
У тебе така опінія у інших інша.
Услід за російськими Пушкіним, Лєрмонтовим, Висоцьким їдуть російські танки. Так було завжди, ще за Царя-Панька почалося, тільки їхали тоді кіньми.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:49 Ответить
Цікаво вата розгулялася в коментарях.
Особисто я б зняла пам'ятник Висоцького лише за те, що його грав путініст бєзрукаф у пропагандистському фільмі.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
В. Висоцький був ін"єкційним наркоманом. Його доза в останні дні життя була близько 15 ампул морфіну в добу. Він без дози не міг вийти на сцену. Наркоту йому постачали знайомі медики (швидка, реанімація, травматологія, онковідділення). Трагедія, (власне - логічний фінал...) стався підчас московської олімпіади: тоді кгб жорстко прикрило цю "лавочку". Висоцький помер у тяжких муках від "ломки". Про це не прийнято було говорити... як і про те, що Висоцький вів аморальний спосіб життя ч-з свою популярність і вседозволеність. Подейкують, що побував і "в хазяїна"...
Не думаю, що Українці мали б увіковічнювати Володимира Висоцького в пам"ятниках. Фільм - серіал, платівки, диски, записи... - все природньо мало б "канути в Лєту" з тими, хто його пам"ятав. Та й усе...
показать весь комментарий
31.12.2024 16:14 Ответить
людина вище в коментарях ставить єдине вірне питання: чим висоцький заслужив мати пам'ятник в Україні?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:49 Ответить
Какііразніци кинулися захищати Висоцького...
показать весь комментарий
31.12.2024 16:41 Ответить
я не чекіст, але дозволялося йому по тих часах - багато, це - ФАКТ
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
А чим він Україні догодив? Чи Одесі? Я думав право на пам'ятник треба заслужити, а не навпаки - заслужити право на знос.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:46 Ответить
Маячня. Доречі, почитайте його біографію. Дізнаєтесь про бабусю з дідусем які мешкали у Києві, про батьків. І чому він у мацкві опинився.

Доречі, пам'ятник Бикову теж знесемо? Він в радянських фільмах знімався! Пропаганда!

І знесемо все, що пов'язано з акторами, що знімались у фільмі "За двома зайцями". З нього й так познущались дебільним дубляжем, що дивитись стало неможливо..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:22 Ответить
А яким боком цей Вальодя мав відношення до України, або до нашого культурного коду? Ніякого! Вам подобаються його пісні - то слухайте. Можете навіть харчуватися із вигрібної ями і пити із калюже - ваше право. Проте пам'ятники, назви вулиць , тощо - створюють наративи. Тому, якщо діяч, незалежно від етнічної приналежності мав вплив на політичний, культурний, соціальний вплив на Україну і що не вмазаний в геноциди та нищення українців, але навіть має контраверсійний підхід - він має місце в українській парадигмі. А якщо це фактично імперська мітка, яка стовбитьтза собою території типу толстоєвського, пушкіна і іншого сумнівного лайна - нах за парєбрік. Є величезна, громадна кількість людей, що жили для України, але їх недооцінено і забуто!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:28 Ответить
Ці пісні можна прив'язати до будь якої країни, бо пропаганда є скрізь.У Висоцького творчість має ознаки вічної класики, нема жодної прив'язки до критики СРСР або висміювання режиму. Він сміявся лише над людською невдосконалістю, яка й порождала облизування дупи режиму. Він копав значно глибше - у душі людей, які й родили цей режим, чудово розуміючи, що режим є наслідком а не причиною. Тому й критикувати його немає сенсу.Дехто цього не розуміє, кидаючись робити репортажи про шубохранилища або коханок Путіна.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:40 Ответить
Рідний дід напівєврея Висоцького був народжений у Києві. І чим Володимир Висоцький завинив перед Україною? Тим, що співав на російській антирадянщину?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:46 Ответить
Іншої відповіді я не чекав.
Нема розуму - вважай каліка.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:03 Ответить
Чесно кажучи, талант та геніальність Висоцького значно перебільшені.
І на знесення пам'ятника якось "фіолетово".
показать весь комментарий
31.12.2024 15:57 Ответить
За кордон багато акторів їздили, та й часта зміна Мерседесів - таке собі звинувачення (для актора його рівня). Щодо стукаччества - це вже серйозно, тут потрібні докази, не можу нічого сказати.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:36 Ответить
А чим заслужив?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:37 Ответить
Ось його рівень для поїздок закордон:

- звання навіть заслуженого артиста немає

- половина творчості під цензурою.

Хто ще з артистів з такими анкетними даними багато їздив закордон ?

Та ніхто.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
..уйло ж сказало, що кацапія закінчується там, де є кацапській язік. Тому все, що пов'язане з кацапстаном-на смітник
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
Зараз просто тупо "відміняють" увесь період Совка. Тому демонтують пам'ятники усім і усьому, що було і шанувалося в Совку, бо "угнєтатєлі украінского народа". Це те саме, що робив Совок стосовно культурної спадщини тої самої російської імперії. Так що завинив Висоцький тільки тим, що жив не в той період.
Скоро, вангую, почнуть відміняти людей, які народилися в період Совка, бо нє фіг тут бруднити вільну українську націю своїм походженням.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:46 Ответить
Підтримую фанатів було по всьму світі багато а пісні досі співають
показать весь комментарий
31.12.2024 14:01 Ответить
"Чудову" Марину Владі, насправді Полякову-Байдарову, та її Валодю дуже ковбасило від українців та їхніх антирадянських лозунгів в Канаді.
Хто ще із радянських акторів міг вільно їздити на футбольні матчі по всьому світу?
Багатом не дозволяли одружитись із іноземцями, а Валоде все було дозволено.

Відео про святого Валодю і його Марину.

https://www.youtube.com/watch?v=ME_hXMHbwUw
показать весь комментарий
31.12.2024 14:06 Ответить
Як біолог... так... на Павлова нападати - цілковитий ідіотизм і провокація. Величина рівня Ейнштейна... та ще за яких часів. Кретини
показать весь комментарий
31.12.2024 14:16 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 16:15 Ответить
Безумовно це є провокацією.Тільки ворог України або махровий популіст міг знести пам"ятник Висоцькому,який до речі був етнічним євреєм,і помер задовго до появи теперішньої рашки.Ця не побоюсь слова сволота що знесла пам"ятник вилила мільйони кубів води на мельницю москальської пропаганди і СБУ повинно з цим розібратись.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:40 Ответить
Кацапом смердить навіть сьогодні 🤔🧐😁😝😝😝😜🤪🇷🇺💩💩💩🐐🐷👉🖕🖕🖕🚢
показать весь комментарий
31.12.2024 13:33 Ответить
ето же шедевр рускава пивца, как посмели, русафобия
показать весь комментарий
31.12.2024 13:43 Ответить
шкода, не можу висловитися про архітектурно-художню цінність монументу. Я не раз бачив на ваганьковському... це щось таке ж тупе (на мене, профана у жанрі скульптури) і надмірно завантажене. Я взагалі проти цих скороспілих бюстів і меморіалів.... їх приходиться зносити часто. Я бачив бабу у волгограді з мечем. Кому в голову прийшла така гидота... як і мухінське створіння - ганьба художників і скульпторів
показать весь комментарий
31.12.2024 13:49 Ответить
Висоцький був агентом КДБ
показать весь комментарий
31.12.2024 13:50 Ответить
Борису Джонсону, впевнений, що він - рятівник України
показать весь комментарий
31.12.2024 13:51 Ответить
і це теж - правда.... але треба погодитися, що лапті будь-які ознаки рюцьке мір вбачають привідом до вторгнення...
показать весь комментарий
31.12.2024 13:52 Ответить
63. Ніколи не подобався ні Висоцький, ні інші ,,барди,, з подібною ,,романтикою,, Хардрок і хеві метал наше фсьо! Але ні в якому разі не Аліси з ДДТ чи подібним лайном. Тільки західні.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Тьолка була твоя жінка а зараз подивиться гидко а марина була не погана актриса і хто старший той пам,ятає алі паруса інші фільмитож завали своє сосалище
показать весь комментарий
31.12.2024 13:56 Ответить
якому ТРАВНІ... ВСВ помер у липні 80-го. Дату чесно - не пам'ятаю. І ПРО АФГАН - жодної строчки не писав, то вас дурять. Хотять десятки тупих віршиків від його імені. Не вірте вссьому
показать весь комментарий
31.12.2024 14:13 Ответить
бо він не роззявав рота на комуняк, фактично був "внє палитики"
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
Не кажіть дурниць ,на цвинтарі стоїть надгробок .пам'ятника у місті , серед живих ,немає . Червонопуза влада його завжди ненавиділа , це я бажав підкреслити. Не ліпіть ярлика ,, спеціаліст по пам'ятникам у москві,, людям про яких ви нічого не знаєте.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:33 Ответить
Не варто було його чипати. Це інформаційно не на користь Україні. Можна довго спорить, хто він для України але коли в Дніпрі повертають радянські та російські назви вулицям, прибираючи українських Героїв, все це виглядає лише як навмисне збурення суспільства та відволікання від чогось...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:42 Ответить
Дивитись на пару кроків вперед, враховуючи реалії інформаційної війни - це не для вас
показать весь комментарий
31.12.2024 14:53 Ответить
Та да, давай зараз взад пам'ятники ульянову і джугашвілі повенемо, бо " іфармаціонную вайну абязатєльна праіграєм"
Анєкдот ходячий.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:58 Ответить
може доклався, може ні.
сотні людей з Грузії, Латвії, Вірменії, інших республік доклались.
але ж ми не створюємо на цій землі "пантеон антисоветчиків" , правда ж?
ми просто відокремлюємо символи, які продукував срср та продукує росія з метою впровадження ідеї про спільну (читайте - російську) культуру, історію тощо.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:20 Ответить
Будеш сміятися коли па'ятники радянським комісарам вставлювати почнуть окупанти.
Після того як захід припинить допомогу під впливом стійкої тенденції до перемог пропутінстких партій
показать весь комментарий
31.12.2024 15:31 Ответить
А чим, наприклад, заслужив перед Україною Стів Джобс (назвали вулицю на його честь), чи Голда Меїр?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
https://www.facebook.com/PS.Obolon?__cft__[0]=AZWH4EW-qRDJTzkHWOqbf-5Hk_Av5cXSf5i3x-*********************************-XdQ2CWNPMal-sbNfLgCh6Bi8ONhnTZVhKlnWFjr9y5kXPKz1WBnuTwxW0YDgLVBM1gVz37rPIy1TfLBka1MRKNJGl2dgw9McFpoYfQ&__tn__=-UC%2CP-R Правий Сектор Оболонь

https://www.facebook.com/PS.Obolon/posts/pfbid02X9q7zdgJvLnsSe8CMSsPWvwimcAFALjU2Ujsiu6u8jC7zSGSaDPSLNipXonLssFcl?__cft__[0]=AZWH4EW-qRDJTzkHWOqbf-5Hk_Av5cXSf5i3x-*********************************-XdQ2CWNPMal-sbNfLgCh6Bi8ONhnTZVhKlnWFjr9y5kXPKz1WBnuTwxW0YDgLVBM1gVz37rPIy1TfLBka1MRKNJGl2dgw9McFpoYfQ&__tn__=%2CO%2CP-R 14 січень 2020 р. ·

СОБАЧКИ ПАВЛОВА ЧУЛИ? СТРАШНІ ЕКСПЕРИМЕНТИ БУЛИ НАД ДІТЬМИ!

Школа Івана Петровича Павлова проводила вівісекторскіе досліди не тільки над собачками, а й над людьми. Для лабораторного матеріалу використовувалися безпритульні у віці 6-15 років.

Окремі діти намагалися втікти. І тут підключалося ЧК. Втікачів відловлювали, повертали, втихомирювали і направляли назад в лабораторії. Зрозуміло, сироти не розуміли, що дірки в їхніх щоках вінчають довгу історію осягнення принципів роботи головного мозку.

В процесі дослідів загинуло багато собак, чи гинули діти і скільки - невідомо. І зрозуміло, що ніколи не стане відомим.

Чи краще "видатний" російський фізіолог Павлов своїх нацистських колег, що проводили експерименти в концентраційних таборах? Чи повинні бути в Києві лікарня та пам'ятник на честь цього ката?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:03 Ответить
Нехай кацапи йому пам'ятники ставлять
показать весь комментарий
31.12.2024 16:53 Ответить
Пiдтримую-це ЛЮДИНА, яка зробила дуже багато для Украiни в скрутний для нас час! Як би все склалося без Бориса Джонсона, який мотався до нас i не дав зелi здати краiну...
показать весь комментарий
31.12.2024 18:19 Ответить
Звільнили палю для насажування кого треба анусом?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
Для Труханова?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:43 Ответить
Замість Висоцького мінору встановлять.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:44 Ответить
КГБ-істи так само звинували в стукачестві Володимира Івасюка - ніби то бандерівці його за це повісили. А вірити КГБ-істам - себе не поважати
показать весь комментарий
31.12.2024 13:49 Ответить
І тьолка така ж сама.

Марина Володимирівна Полякова-Байдарова (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 фр. Catherine Marina de Poliakoff-Baïdaroff), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%BC відома як Марина Владі.
Молодша із чотирьох дочок виконавця російських і циганських https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81 романсів в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B6 Парижі Володимира Полякова.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
А пісня для солдат у афганістані солдат не ході убівать кінець 79 а у травні80 його не стало совпаденіе врятлі як каже сікельов
показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
Гебісти ненавиділи Висоцького , йому не встановлено жодного пам'ятника у москві. Адже для Одеси це чужа людина . Як кіров до Кропивницького.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:11 Ответить
Ще одна совкова дурнувата "круп"... Фуууууууууууууууу...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
Стукачество...П'яте управляння КДБ СРСР уже в роки пізнього соціалізму почало працювати над "створенням майбутнього". І коли аналітики управління зрозуміли, що СРСР не буде, а буде росія, отоді й було прийнято рішення - своїми кадебістськими каналами та можливостями максимально "розкрутити" деяких особливо талановитих російських бардів, рок-музикантів на на всій території СРСР з метою емоційної прив'язки "народів СРСР" до "великой русской культури". Що, до речі, й було успішно зроблено...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:38 Ответить
Як хитро російську окупацію назвали "совок"...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:39 Ответить
73% виліз...кіно, віно і даміно...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:52 Ответить
Пам'ятник на фасаді Одеської кіностудії, де він знімався - різницю відчуваєте? До чого тут Україна?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:55 Ответить
Та да, ти чекав,що зараз всі кинуться па'ятники радянським комісарам вставлювати, щоб " нє праіграть інформаціонную" і щоб скабєєва і солов'йов похвалили.
От тоді буде все ОК.
Інформаціонная виграна
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
Висоцький був агентом Моссад
показать весь комментарий
31.12.2024 15:18 Ответить
Ще один захисник русскава міра...за Зєлєнскава галасавал?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
З таким успіхом треба зносити все, що будували при царях й совку.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
А чому вище "побутового рівня" НЕ критикував та НЕ висміював?
Боявся?
Або був згоден?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:59 Ответить
Ну то починайте зносити все, що побудовано при царях та совку. расєйські художники розписували церкви - теж зносьте. Будиночок Петра на Подолі теж під знос. Два ботсади - заасфальтувати. Міст Патона, Південний, міст Метро теж. Доводимо до абсурду.

Пам'ятник Володимиру Хрестителю теж. Бо скульптори були імперські!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:02 Ответить
Гарні кацапи вбили Івасюка, бо Червону Руту весь союз співав...а антісавєччік Висоцький по закордонах їздив.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:15 Ответить
)) навзаєм)

Вихована, не переймайтесь. А пишуть забором, та з незрозумілою кількістю різних розділових знаків реально неврівноважені особи.

Перший раз таку феєричну версію про написання кацев з великої літери зустрічаю..
показать весь комментарий
31.12.2024 16:48 Ответить
До-речі була в нього пісня з гумором про слухи...Читаю коментарі і згадав її..."стукач в кгб""15 ампул !!! Морфіну на добу"...Є може тут на сайті лікар ,який може пояснити що таке 15 ампул морфіну на добу.Бо експердів по кгб я вже почув🤔🤣
показать весь комментарий
31.12.2024 16:53 Ответить
"Висоцький , щоб не ускладнювати собі життя був би путіністом" - а з якого переляку він був би "путіністом"? А може пішов би шляхом А. Макаревича та став би антипутіністом? Можна фантазувати, як захочеться
показать весь комментарий
31.12.2024 17:14 Ответить
Ви самi написали головне-Висоцький громадянин другоi краiни i тим бiльше краiни ворога...😏 Так до чого нам його пам'ятник?😠 Нiяк не можете позбутися ностальгii за совком? А ще пенсiонерiв звинувачуете в тоске по совку...😏
Пенсiонерка 72 роки
показать весь комментарий
31.12.2024 17:44 Ответить
Страница 1 из 3