13899 посетителей онлайн
25 391 243

Украина должна была мобилизовать всех мужчин и женщин в возрасте от 18 лет, - экс-глава Минобороны Британии Уоллес

Воллес про мобілізацію 18-річних та жінок

Президент Украины Владимир Зеленский должен был мобилизовать мужчин и женщин в возрасте от 18 до 28 лет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в подкасте The Rest Is Politics заявил бывший министр обороны Британии Бен Уоллес.

"У меня всегда был вопрос к Зеленскому: почему вы не мобилизовали своих людей? В 1939 году мы мобилизовали мужчин. А в 1940 году мы приняли закон о женщинах на войне. Мы мобилизовали женщин. И если вы выступаете против врага, который хочет вас уничтожить, как это делал Адольф Гитлер, почему вы не провели мобилизацию?" - заявил Уоллес.

После возвращения с учебы за рубежом, по его мнению, эти люди могли вернуться к работе и быть мобилизованными в случае необходимости.

Уоллес считает, что Британия "должна была сделать больше", в частности - гораздо раньше перекрыть потоки "грязных денег" российских олигархов и нарастить производство, отправляя больше оружия в Украину.

Напомним, по данным Washington Post, в течение 2024 года Украина смогла мобилизовать в армию примерно 200 тысяч новобранцев.

Топ комментарии
+33
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
+29
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
+22
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
не смішна, а не зовсім дурна, задарма працювати чи здохнути дурних ВЖЕ немає)))) патріоти ФСЕ...
показать весь комментарий
10.01.2025 11:01 Ответить
мені твій комент не цікавий як і твої думки.маємо те що маємо.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:03 Ответить
На фронт должны идти все если хотим отстоять Украину и женщины ,и 18летние,и 60летние.Ну а если не хотите, что же тогда будете отстаивать имперские интересы раши погибая где нибудь под стенами европейских городов в мясных штурмах с заградотрядами за спиной.Такова реальность этого мира хочешь не хочешь ,а воевать рано или поздно придется не за тех так за этих и долго бегать и петлять не получится.Ну убежишь ты сегодня,переплыв Тысу в Польшу, ,а куда завтра бежать будешь когда раша завоюет и поглотит Украину и попрет дальше.Воллес все правильно говорит.Во время 2 мировой в Британии воевали или работали на нужды фронта все даже дети.Можна конечно подписать мирное соглашение на условиях путина Но с теми условиями,что предлагает пу оно будет недолгим и новая война в краткосрочной перспективе и с ожидаемым рашей результатом при таких условиях фактически предрешена с успешным для раши исходом .Ну а дальше освоения и абсорбция рашей Украины ,постановка ее в стойло ее имперской политики ,новые облавы уже российских тцкашников (которые не чета украинским окажутся по отношению к хохлам) и вперёд на новые завоевания во славу могучей раши и восстановления
ссср 2.0 о котором бредит путин
показать весь комментарий
10.01.2025 11:06 Ответить
Ну не хочешь гинуть за рыгозеленых завтра будешь гинуть за аквафрешевых .Третьего не дано
показать весь комментарий
10.01.2025 11:11 Ответить
І тим часом у вас звільнений генерал і бородатий віруючий, яких переслідують.
І мораль тут може бути, правда?
І зерно буде знову куплене при голодоморах?
Партнерство не завжди дорівнює одним цілям.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Alex
... "если перевод правильний" Саме так! Оригінальний текст відсутній - а тут зразу Танці з бубном!
показать весь комментарий
10.01.2025 11:42 Ответить
Книжки тобі ще зарано читати. Вивчай Мурзілку
показать весь комментарий
10.01.2025 11:44 Ответить
чувак твій батько. ти мене зрозуміло недоумку?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:53 Ответить
Хтось хоч один раз чув від Зеленского заклик мобілізуватись на захист Батьківщини?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:59 Ответить
Ні, чекаємо на супервинищувач від МАска! Тоді буде "Усе, наїлися!"
показать весь комментарий
10.01.2025 12:07 Ответить
Я бачу, ти дуже радий, що патріоти ,,ВСЕ,, Ти ж, звісно, не патріот. Тому тільки за великі гроші. І неважливо з якої сторони. Я правильно тебе зрозумів?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:08 Ответить
чеши якщо сильно чухається !
показать весь комментарий
10.01.2025 12:29 Ответить
Все єти инсайды - это ковыряние в носу у бабушки Нюси на лавочке у подъезда. Историю будут писать после войны. Сейчас нужно просто выжить и вопрос один - КАК?!
И тут одно ограничение - какими моральными принципами ты можешь пожертвовать, чтобы выжить. Это для солдата.
А для политика - постараться не быть разыскиваемым и повешенным после окончания войны.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:31 Ответить
Британія на відміну від совка і США воювала з самого початку з німцями якщо що
показать весь комментарий
10.01.2025 12:38 Ответить
Срыв мобилизации Зеленским можно объяснить тремя причинами: 1. Идиот. 2. Сохранение своего электората перед выборами. 3. Измена Родине.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:51 Ответить
Це як питають у когось: "Чому не на фронті?", а він відповідає: "Мій син на фронті", або "Мій кум (сусід) на фронті". Це добре що твій кум на фронті, а ти чому не там...

Так і Воллес розповідає: "1939 року ми мобілізували чоловіків"...
Це Воллесу зараз більше 100 років? Що він у 1939 році мобілізовував чоловіків.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:28 Ответить
Вы не заметили мое замечание к слову выжить - каждый выбирает себе моральную цену своему выживанию! Т.е. приемлемо-неприемлемо.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:37 Ответить
Спочатку треба чітко усвідомити - залишати Зелю НЕ можна. Ні за яких обставин. Якщо це усвідомити - варіанти знайдуться. Коли люди розуміють, що НЕ робити не можна - шлях знаходиться завжди. А якщо якимось боком допускати, що Зелю можна і залишити та якось викрутитися при такому "головнокомандувача" - тоді і починаються камлання "не розхитувати країну". Зеля = крах України. Хто не вірить - хай почекає - дочекається ганебного краху країни. Але тоді вже гнати Зелю буде пізно.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:54 Ответить
Якби Зеля був просто "поганий головнокомандувач" - то ще пів-біди - знайдуться люди, підскажуть. Зеля - свідомий зрадник і москальський прихвостень. Не можна виграти у війні, коли керівництво країни - агенти ворога.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:56 Ответить
Це воллес разом з ганьбою Земної кулі Британією, ганьбою Сонячної системи Францією та ганьбою Всесвіту сша в першу чергу повинні були мобілізуватися.
показать весь комментарий
10.01.2025 17:16 Ответить
в британії до війни хтось забрав 3ій потенціал зброї в світі під русті обіцянки? Британія сама воювала проти ядерної держави? у цієї потвори ще вистачило нахабства пельку відкрити???
показать весь комментарий
10.01.2025 18:20 Ответить
британія разом з сша шантажем забрала чужий 3й потенціал зброї в світі під пусті обіцянки. І коли трагедія сталася, не компенсувала забраний потенціал зброї ані аналогічним, ані грошима. При тому волес ще відкриває свою гнилу ротяру, що не всі українці воюють проти раші?
а як америка воювала за британію і отимала справжній ленд ліз то він забув? чи британії заборонили тоді бомбити німечину??? ница потвора
показать весь комментарий
10.01.2025 18:27 Ответить
Бла, бла, бла...
Розслабся, чєловєк із за Урала", випий самогону,потанцюї із Машкою, навіщо тобі на українському сайті шаритися ?
показать весь комментарий
10.01.2025 21:24 Ответить
до чого тут дрібні війни в африці??? головою вдарилися? буває...
показать весь комментарий
10.01.2025 22:04 Ответить
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
Тут ше одна муиня - Захід же гроші на армію не дає - тільки на таких як я - толку як з цапа молока - правда я пенсіинии фонд не сильно напрягаю - 2725грн - то звідки гроші на армію - коли всіх під ружо
показать весь комментарий
10.01.2025 09:09 Ответить
США і Британія порушили дух цього меморандуму, Московщина порушила усе, що можна було порушити, тому будь-які переговори і домовленсті з нею нічого не коштують, якщо вони не підкріплені силою.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:14 Ответить
Після фронта підуть !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:32 Ответить
в мене син 2004 року він ще жодного разу не голосував . в 2005 він отримував від держави аж 86 грн на місяць то хто кому винен ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:37 Ответить
Нема коли дивитися , трошки зайнятий , можу тільки читати бо шумно
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
Пропонуєш добровільно, без опору, віддати кацапам Україну? Вони вже зараз говорять про Дніпропетрівську, Одеську, Миколаївську областя.
Лише Донбасом, Запоріжжям та Херсоном вони не обмежаться. Плюс- російська державна, російська конституція, російські поліцейські... І мобілізація. На війну з НАТО.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
Та й сам меморандум це не договір
Мемора́ндум (лат. memorandum) - буквально те, про що слід пам'ятати, нагадування.

Цікаво, за скільки були продані інтереси України? Кучмо запустив механізм деребану та подальшого розвалу України
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
О, маскофіл в коментарях.
Ніхто нічого не приховував, вирішили не забирати справу в місцевої поліції на рівень Лондона, бо вона і так досить успішно веде розслідування. Але про це Ілон вам не написав, чи не так?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Ти вже на передовій воюєш з лопатою, чи з бракованими мінами?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
То хай здихає молодь поки "пенсіонери" сидять під ганделиками, бо на війну ноги не носять, а бігти по горілку "пенсіонер" біжить аж підстрибує. Треба на позиції, де засіли кацапи, скадати горілку, де тільки візьмуться сили, аж курява буде стояти за спинами штурмовиків так будуть рватись до кацапів.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
Точно сказав.Мобілізувати жінок, а не ментів,прокурорів,чиновників,депутатів.А цієї срані в Україні понад 1 000 000 підарасів.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:20 Ответить
Проблема не у віці, нічого там робити в 18 років. Проблема у зірваній мобілізації як такій. Тіль зелений сброд зміг перетворити масовий патріотичний прояв добровольців на "бусиіікацію", непрозоре і ганебне бронювання. І влаштувати повальне мародерство ресурсів, фінансів
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
А кацапня ж так і воює.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
Щодо молоді, нажаль вона не доганяє, що коїться в країні і що вони накоїли, коли голосували за Зе-непорозуміння! Хочу зауважити, що вони ходили на вибори, бо було по-приколу, а хто як не молодь стояли на вулицях і якесь опитування проводили від риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:25 Ответить
жінок можна, мусорню і прокурорське кодло з їх родинами нізяяяя, бо вони цивільні...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:33 Ответить
може у вас? Ющенко чітко говорив в інтерв'ю, що Буш тоді на саміті в Бухаресті був не проти надання Україні ПДЧ. проти була Меркель і Саркозі. Тому й не дали тоді Україні ПДЧ. та й жулька по замовленню ху йла теж відіграла тоді свою роль зі своєю шуміхою про референдум в Україні стосовно вступу в НАТО, бо народ України тоді масово був проти вступу України в НАТО згідно опитувань. не виключено, що такі "опитування" замовили у кремлі чи через жульку їх зробили.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:33 Ответить
Правильно дед всех их так окаянных! Начнем с коли котлеты , жду тебя сегодня возле рады будем его мобилизировать %!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:41 Ответить
простите, уточните плиз откуда вы п"здите про 142 мілярди долларів? вы сперва посмотрите структуру розподілу этой суммы p.s во-во, с калашматом как раз много навоюешь
показать весь комментарий
10.01.2025 11:03 Ответить
Візьми представника робочих професій. Наприклад, механізатора якого мобілізують у віці 57 років. У мене був такий знайомий. Мав стаж 40 років. "Провоював" аж три місяці. Загинув. Але по документам "помер від серцевої недостатності". Пенсію вже ніколи не отримає.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:06 Ответить
Твої діти воюватимуть в будь-якому випадку. Хоч з РФ, хоч з НАТО.
Але воюватимуть все одно.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:12 Ответить
Вже потрiбнi?

А где же делись предыдущие?

А когда и 18-летних угробят в очередной курской операции, кого?

Вже i жiнки потрiбнi будут?

Пол-страны уже нет, а вам все воевать хочется.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Валерий, он говорит о том, что в стране нет самолетов, танков, бомб и ракет со снарядами, чтобы организовать хотя бы паритет.

А те ракеты что есть - до недавнего времени были под запретом на обстрел нужных объектов.

Или вы адепт идеи, что Украина способна сравняться с рашкинским ВПК?)
показать весь комментарий
10.01.2025 11:14 Ответить
так пристебуй багнет і не розводь дитячу болтовню ! ви ж з Воллесом вирішили виграти війну м'ясом .
показать весь комментарий
10.01.2025 12:12 Ответить
Ми вирішили трохи російських тролів причесати, ти не згоден ?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:21 Ответить
А сам Волес не хочет мобилизоваться в ВСУ? Или может быть детей своих туда отправить? Как же классно строить из себя вояку и рассуждать о мобилизации в другой стране, живя при этом в своем особняке в Лондоне.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:37 Ответить
Круто давати поради і розпоряджатися чужими життяии
показать весь комментарий
10.01.2025 12:38 Ответить
І приводити в приклад події майже столітньої давнини. Та українці від Гітлера постраждали в десятків разів сильніше, ніж його сциклива Британія, получивше люлєй біля Дюнкерка і чекала, поки ссср і США візьмуть на себе головні тяжкості війни
показать весь комментарий
10.01.2025 12:42 Ответить
Так, звісно, з 1 вересня 1939 року й воювала (ні). Саме тому Польща змогла відбитися - бо німці не могли кинути проти неї всі сили, оскільки їх британці на заході скували боями (ні). А з 1941 року Великобританія воювала в союзі з СРСР проти тоталітаризму. В союзі з СРСР проти тоталітаризму - повторюю. А в 1945 Великобританія сказала - оскільки пакт Молотова-Ріббентропа є злочинним, ми не дозволимо зайняття цих територій СРСР.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:06 Ответить
А ГДЕ ВАША ГАРАНТИЯ ЗАЩИТЫ !!!??? ПЗДУНЫ !!!
показать весь комментарий
10.01.2025 16:10 Ответить
В Британії було так, як в Україні зараз? Справді? Я нагадаю вам, що жоден солдат Вермахту не ступив на землю Грейт Британ. Битва за Британь відбувалася на морі і в повітрі. І сили сторін були приблизно однакові. І ті британці, яких призвали на війну, насамперед молодь, служили здебільшого в межах власного регіону. Захищаючи більше мирне населення від бомбардувань , ніж власне воюючи. І уж точно ніхто з них не сидів у посадках та полях під кабами та не штурмував зруйновані села. Не воював з зеками. Не тримав оборону в чистому полі проти вп'ятеро переважаючого ворога.
Тому не розумію, як взагалі можна порівнювати ці війни. Тим більше переносити на Україну подібний досвід. Давайте ще з героїчною обороною Фолклендів порівняємо, блд.
В Україні війна, яка може, а якщо не змінити стратегію, так і точно призведе до тотального знищення населення більш менш працездатного віку. Це війна, якої ніколи не знала не лише Британія, але й США. І це потрібно розуміти, плануючи та прислухаючись. Щоб не залишити по собі реальне Дике поле.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:39 Ответить
Ординець, ти як і всі ординці малорозвинутий і підтоптаний трішки .
У війні в Північній Африці приймали участь 1 міліон солдатів!
Тобі цю цифру важко уявити, бо мешкаєш в усть- зажопінь..ку, де разом із тобою і твоєю коровою, проживає тільки 31 штука ординців
показать весь комментарий
10.01.2025 22:54 Ответить
В.Портніков так і сказав - але це буде через рік - два
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
Припливли...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:15 Ответить
Ви свої каби закопали у асфальт..хто винен?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:21 Ответить
Так було, але все змінюється - голосування в "Дії" не просто так хочуть запровадити, а більшість пенсів за преЗЕдента вже не буде голосувати..
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
А хтось в світі взагалі зважає на різницю розмірів між Україною і московвєю? Навіть математично.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:23 Ответить
О , ліміта німецька , " патріот закірдоння" ану розкажи цим посіпакам зеленим як треба жити на білому світі. Ухилянтам
показать весь комментарий
10.01.2025 09:34 Ответить
На території Британії німці нічого не окупували.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:43 Ответить
І що ж тут порушено? Захід виконав усі вимоги.
Інше питання, чому за оці "консультації" віддали ядерну зброю, і чому українці не питають нічого в тодішньої влади? Он Вам Кучма, весело ходить по Монако, іноді не менш весело по усіляких днях народженнях Суркіса і т.п., що ж не маєте до нього питань?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:50 Ответить
а чому саме таке умозаключієніє? адеж багато вже написано про той момент. Буш був "за" надання Україні ПДЧ. "проти" виступила фрау Штазі і Саркозі.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:54 Ответить
Для того щоб мобілізувати країну і втримати економіку треба голова на плечах
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Ти читати вмієш, чи ви Зе-бобіки тупорилі? Я написав про факт і реальність до чого призвела риго-зелена влада і всі претензії до них , а не до мене!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:17 Ответить
Що ви гризетесь, влада риго-зелених довела до того, що маємо і ніц не змінеш! Винен схід і південь, який голосував в 90-х за комуняк, а пізніше за ригів, пізніше винні всі, які підчас війни , проголосували за Зе-потвору і риго-зелену владу! Який би порох не був, але при ньому в кінці каденції кількість загиблих на війні дійшло в одиниці і плюс економіку підняв. А згадайте 2022 рік, коли пішли на війну від малого до великого, але через якийсь час всі побачили , що одні гинуть, а влада жиріє на крові, то так і вийшло, ніхто не хоче гинути за риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Не треба транслювати Єрмаківський інформаційний понос! Україна отримала 142 мілїярди долларів військової допомоги, тому не треба піз*ежу про те, що не вистачає берців, автоматів Калашникова і шоломів щоб одягнути 200 000 новобранців і направити їх на 2-х місяну підготовку новобранців.
Пенсії одного судді вистачить щоб прогодувати роту новобранців... Хоча, при у мові, що командир і начпрод учбового центру не будуть класти у власні кишені по дві суддівськіх пенсіх щотижнево.
ЦУ нас в Україні зараз дві війни - війна бідного народу з росіянами і війна владних маланців за місце біля бюджетної кормушки!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:42 Ответить
Це про тебе-" смотрю в кнігу, віжу фігу".
Людинна навіть для троглодіта все роз'яснила, що небуло там ніяких " обіцянок", а ти, як супєрінтелектуал, знову за рибу гроші.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
Закон про мобілізацію в кривавій паРаші ( і на окупованих українських територіях) говорить, що обов'язковому заклику на військову службу підлягають чоловіки віком від 18 років. Значить кацапам захоплювати чужу землю можна і з 18 років. А українцям захищати свою рідну у 18 - 25 років не можна. А якщо переможуть москалі, а з такою мобілізацією йде до того. то вони точно що загребнуть у свою кацапську армію -орду і 18 літніх i усіх українців та примусять їх масово гинути і воювати вже проти Європи.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:04 Ответить
Вам, ординцям, в школі ніхто не викладав, про війну в Пувнічній Африці з 1940 по 1943рік між британо- американцями іітало- німецькими війсками?
Вам, ординцям ніхто в школі не викладав про висадку союзників на Сицілії і в Італії в 1943 році і ккровопролитних боях під Монте- Кассіно?
Вем, ординцям, ніхто в школі не розказував про висадку союзників ікровопролитні бойові дії у Франції і в Арденах?
Вам, ординці, ніхто в школі не пїрозказував про битву нї в Атлантиці і в Тихому океані?
Чувак, скажи ведмедчуку, нехай вас тщатєльнєй на фермі готовить, " історікі- нахвостнікі"
показать весь комментарий
10.01.2025 21:21 Ответить
свої ж обіцянки згадувати не хочеться....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:59 Ответить
В цілому згоден, та де на всіх взяти снарягу, зброю, БК, ББМ та ін.? Чи з вилами йти на ворога? В цей час хтось повинен набезпечувати енергетику, їжу та інший функціонал... Нам досі не можуть забезпечити вже створені бригади...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:19 Ответить
Які саме? Прогноз, що війна затягується і кордонів 91-го року нам не бачити - це всі притомні розуміли. В чому він розумний? Нарцис, як Арестович, який розповідає про війну з посмішкою на обличчі
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
Доречі так, саме у пенсов найбільше часу вільного, в порівнянні з іншими віковими групами. Тут інше питання, хлопець, котрому було 18 років на момент 2022 року, народився в 2004 році +-. Фактично, ще молоко на губах не обсохло, він жодного разу не був на виборах, скоріш за все не працював ніколи, ходив хіба в школу і університет, і тут його смикають з його життя, дають мушкета і кажуть: "Йди воюй москаля!".
В такому випадку, мені здається, було б доречно і старих пердунів 60+ років кидати в окоп, які перших 15 років незалежності за звичкою голосували за КПУ, потім продавались за гречку, а тепер сидять на печі і хочуть щоб молодь вирішувала те, до чого Україна докотилась через їхню пасивність.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
я вважаю що у Бритів ще буде нагода проявити себе зараз, дивлячись на те як зхід поводить себе наразі, а не потякать які вони були сміливі та розумні
показать весь комментарий
10.01.2025 09:32 Ответить
І хто це каже?
Ваших дітей, білих дівчаток, вашу англосаксонську кров гвалтують дикуни, а ви що зробили?
Приховали це! Проголосували у парламенті щоб ніякого розслідування не було!
Вам свою власну кров не шкода! Не дивно що й на кров української молоді вам начхати. Своїх не пожаліли.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
А якби за підпис цього вам запропонували багато багато папірців із зображеннями мертвих президентів США?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
А давайте краще разом з Вами та Зеленським весело розповімо ЯК РОСІЯ ПОСУВАЄ КОРДОНИ УКРАЇНИ. Дивіться у повторі: https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs
показать весь комментарий
10.01.2025 09:36 Ответить
Ні слова про чиновників чи мажорів
показать весь комментарий
10.01.2025 09:46 Ответить
це випадково не ті американці які зачинили двері НАТО перед Ющенком в 2008 ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:49 Ответить
Ну зрозуміло навіть чому, в методичках Подоляка про "в усьому винен Захід, а Зеленський наша потужна НАДІЯ", про відповіді на такі факти нічого не сказано.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:59 Ответить
То за спинами дітей хочеш сховатися? Ну то відправ своїх, а на чужих ротяру не розкривай. Коли діти закінчаться кого відправиш воювати? Для кого та буде держава? Для пенсіонерів які самі здохнуть через 10-15 років?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
Це не зовсім так, 18 вже потрібні, жінки можливо ще ні, але тільки з такими діями влади ми все одно програємо. А тварини які сидячи дома кричать шо воно несоздано для війни, вже ждуть кацапів бо думають, що тоді їх доля обмине стороною, забуваючи що, ви гниди будете розхідним матеріалом в наступній війні кацапстану....
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
Це вже та сама допомога від союзників щоб Україна виступала з "позиції сили" чи ще ні?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:39 Ответить
І далі що? " Кац прєдлагаєт здацца" ?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
бритів від фашистів відділяла широка смуга води, здолати котру могли виключно бомби й літаки
показать весь комментарий
10.01.2025 10:51 Ответить
Волес нічого не пронує. Він розказує, як було в Британії, коли існування країни опинилося під загрозою.
А ти болтовню дитячу розводиш.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:43 Ответить
Воллес ідіот....ніхто не буде мобілізовувати основу свого електорату...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:06 Ответить
Мобілізувати - не мобілізувати… А підготувати повинні були.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:20 Ответить
На теріторіі Великой Британії жодного американця не воювало.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
звичайно зробила дурню.... понадіялась на пусті обіцянки.... а слова цього волеса взагалі нікому не цікаві
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
Спочатку Будапешський меморандум нас розброїв ...для зручності нападу на Україну ,московією ...потім підсунули 🤡 президентом ,розпіаривши його, як голуба миру...тепер давайте, повбивайте свю молодіж ...і все справа в шляпі ...України нема ,українців нема , землю можно дерібанити ...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Брити були у 1939 році один на один з гітлерівською німеччиною. Питання стояло про виживання нації. Пішли воювати всі: і аристократи і робітники, і багаті і бідні. І нам це доведеться зробити: бо який зміст берегти молодь, якщо вона попаде в кацапське рабство?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Може ще методами першої і другої світової будемо воювати? Піхота, гвинтівки з багнетами, кіннота, шаблі?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:19 Ответить
Может ему напомнить, что его страна отобрала у нас ядерку и обязалась защищать?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:20 Ответить
и вооружить всех саперными лопатками и легкой стрелкотней - нехай их арта выкашивает
показать весь комментарий
10.01.2025 10:32 Ответить
Это глупость конечно, если перевод правильный. Чем вооружить и как обучить эти 6-8-10 миллионов людей?! Чем их кормить даже встал бы вопрос. А зарплаты? Короче чушь. С другой стороны безусловно нельзя было отменять призыв срочников со службой в 1 год в Западной Украине, напротив Приднестровья и на севере возле Беларуси. Сейчас бы имели 200 тысяч резерва молодых, сильных солдат.
А так имеем генофонд нации, который только и ждет чтобы поскорее свалить из страны.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Страница 2 из 3