6577 посетителей онлайн
25 375 243

Украина должна была мобилизовать всех мужчин и женщин в возрасте от 18 лет, - экс-глава Минобороны Британии Уоллес

Воллес про мобілізацію 18-річних та жінок

Президент Украины Владимир Зеленский должен был мобилизовать мужчин и женщин в возрасте от 18 до 28 лет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в подкасте The Rest Is Politics заявил бывший министр обороны Британии Бен Уоллес.

"У меня всегда был вопрос к Зеленскому: почему вы не мобилизовали своих людей? В 1939 году мы мобилизовали мужчин. А в 1940 году мы приняли закон о женщинах на войне. Мы мобилизовали женщин. И если вы выступаете против врага, который хочет вас уничтожить, как это делал Адольф Гитлер, почему вы не провели мобилизацию?" - заявил Уоллес.

После возвращения с учебы за рубежом, по его мнению, эти люди могли вернуться к работе и быть мобилизованными в случае необходимости.

Уоллес считает, что Британия "должна была сделать больше", в частности - гораздо раньше перекрыть потоки "грязных денег" российских олигархов и нарастить производство, отправляя больше оружия в Украину.

Напомним, по данным Washington Post, в течение 2024 года Украина смогла мобилизовать в армию примерно 200 тысяч новобранцев.

Топ комментарии
+33
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
+29
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
+22
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Є такии дядько - з Експресо не вилазить
показать весь комментарий
10.01.2025 09:19 Ответить
слушна думка, але тільки усіх, а не злиднів... мобілізація має проходити за майновою ознакою, є якась нерухомість чи активи в акціях (квартира, пай дача, шмат фірми) то будь ласкавий захищати буквально свою землю, а не ховатися за чужими спинами і вити про кумедні донати, має бути прогресивний податок на майно і розкіш, з якого будуть фівнансуваи оборону!!! мобілізація має проходити за базами БТІ та земельним кадастром нехай кожен своє сам захищає, а не відсиджується, ті що втікли, або нехочуть нехай тікають, арештувати майно і конфіскувати, або не хочеш, то відмовляєшся від власності і ніхто тебе не чіпає. о це буде мотивація, не треба буде ні ловити, ні шукати))) а то який ідіот піде вмирати за ці копійки як раб за орендовану конуру, з якої виселять твою родину коли тебе вб'ють чи скалічать...?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
не смішна, а не зовсім дурна, задарма працювати чи здохнути дурних ВЖЕ немає)))) патріоти ФСЕ...
показать весь комментарий
10.01.2025 11:01 Ответить
я не ідіот, задарма вмерти за чужих жінок, дітей, майно, заводи ахмєта і тд... поки їх хазяї ховаються від мобілізації!!! і буду сраку рвати за ту країну де мені буде добре і власне житло!!! я батьківщіну не обирав і не раб!!! патріотами цікавляться лише тоді коли треба вмерти , а в мирний час вони вороги... а ти провокатор)))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:38 Ответить
ідіот ти)) я не ждун)) я не раб і не зебот як ти, чмо))) і ні чого непалю і не здаю, і грошей мені тих не треба!!! чому ти підр не в окопі)? чи землі, щур тиловий)))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:53 Ответить
Вони вже набрали жінок . Для всіх місця в ППО не вистачить
показать весь комментарий
10.01.2025 09:26 Ответить
О , ліміта німецька , " патріот закірдоння" ану розкажи цим посіпакам зеленим як треба жити на білому світі. Ухилянтам
показать весь комментарий
10.01.2025 09:34 Ответить
Нема коли дивитися , трошки зайнятий , можу тільки читати бо шумно
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
Та й по факту нема на кого там дивитися .
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
А не пам'ятає такий політичний блок:
Опозиці́йний блок «Не Так!» - проросійський політичний альянс, створений для участі в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96_2006 українських парламентських виборах 2006 року. Очолив альянс https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B4_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Леонід Кравчук, перший Президент України, який на той момент був депутатом Верховної Ради.
Блок виступав проти вступу України до НАТО («членство в НАТО змусить Україну брати участь у військових операціях проти країн, які не є ворогами українського народу… при вступі до НАТО Україна втратить значну частину суверенітету у військово-політичній та економічній сферах… вступ до НАТО приведе до суттєвого погіршення відносин з Росією… українське суспільство загалом негативно ставиться до вступу країни до Альянсу»), підтримував входження України до Єдиного економічного простору.

В результаті ми:
НЕ втратили значну частину суверенітету у військово-політичній та економічній сферах,
НЕ погіршили відносин з Росією.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:16 Ответить
А сам Волес не хочет мобилизоваться в ВСУ? Или может быть детей своих туда отправить? Как же классно строить из себя вояку и рассуждать о мобилизации в другой стране, живя при этом в своем особняке в Лондоне.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:37 Ответить
Припливли...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:15 Ответить
Не пиши байки , 18 років- можна вже женитися і у нічні клуби вже пускають
показать весь комментарий
10.01.2025 10:49 Ответить
І далі що? " Кац прєдлагаєт здацца" ?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
Це про тебе-" смотрю в кнігу, віжу фігу".
Людинна навіть для троглодіта все роз'яснила, що небуло там ніяких " обіцянок", а ти, як супєрінтелектуал, знову за рибу гроші.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
Волес нічого не пронує. Він розказує, як було в Британії, коли існування країни опинилося під загрозою.
А ти болтовню дитячу розводиш.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:43 Ответить
Книжки тобі ще зарано читати. Вивчай Мурзілку
показать весь комментарий
10.01.2025 11:44 Ответить
Чувак, тільки тиждень пройшов, як тебе. 02.01.2025 ведмедчук тут зарєєстрував.
Ти поки що ще салажонок, тихіше себе веди
показать весь комментарий
10.01.2025 11:51 Ответить
Ми вирішили трохи російських тролів причесати, ти не згоден ?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:21 Ответить
Від того часу, IQ в тебе мало змінився. Віжу кнігу, віжу фігу. Читай поки що Мурзілку
показать весь комментарий
10.01.2025 13:07 Ответить
Вам, ординцям, в школі ніхто не викладав, про війну в Пувнічній Африці з 1940 по 1943рік між британо- американцями іітало- німецькими війсками?
Вам, ординцям ніхто в школі не викладав про висадку союзників на Сицілії і в Італії в 1943 році і ккровопролитних боях під Монте- Кассіно?
Вем, ординцям, ніхто в школі не розказував про висадку союзників ікровопролитні бойові дії у Франції і в Арденах?
Вам, ординці, ніхто в школі не пїрозказував про битву нї в Атлантиці і в Тихому океані?
Чувак, скажи ведмедчуку, нехай вас тщатєльнєй на фермі готовить, " історікі- нахвостнікі"
показать весь комментарий
10.01.2025 21:21 Ответить
Бла, бла, бла...
Розслабся, чєловєк із за Урала", випий самогону,потанцюї із Машкою, навіщо тобі на українському сайті шаритися ?
показать весь комментарий
10.01.2025 21:24 Ответить
Ординець, ти як і всі ординці малорозвинутий і підтоптаний трішки .
У війні в Північній Африці приймали участь 1 міліон солдатів!
Тобі цю цифру важко уявити, бо мешкаєш в усть- зажопінь..ку, де разом із тобою і твоєю коровою, проживає тільки 31 штука ординців
показать весь комментарий
10.01.2025 22:54 Ответить
Закон про мобілізацію в кривавій паРаші ( і на окупованих українських територіях) говорить, що обов'язковому заклику на військову службу підлягають чоловіки віком від 18 років. Значить кацапам захоплювати чужу землю можна і з 18 років. А українцям захищати свою рідну у 18 - 25 років не можна. А якщо переможуть москалі, а з такою мобілізацією йде до того. то вони точно що загребнуть у свою кацапську армію -орду і 18 літніх i усіх українців та примусять їх масово гинути і воювати вже проти Європи.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:04 Ответить
Може ще методами першої і другої світової будемо воювати? Піхота, гвинтівки з багнетами, кіннота, шаблі?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:19 Ответить
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Правильно, для них і зроблений марафон, відключені патріотичні канали, вони і будуть голосувати за зе
показать весь комментарий
10.01.2025 11:09 Ответить
Я теж не розумію, деякі виходять на пенсію в 40 чи 46, на фронт після 50 не беруть!!!!! Ще 15 років до пенсії, а в армію не можна?! Там же не тільки штурмовики
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Британія тоді мобілізувала 9% свого населення, поки за Британію не прийшли американці воювати, а не всіх, Україна вже 6-7% поки за рашу не прийшли корейці воювати.
Захищаючи Британію американців загинуло в тричі більше ніж самих британців. Тому, при всій повазі сидів би та не п***ів.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
Як це не воювало, не беручи до уваги навіть день Д, Британія тоді імперія на півсвіту яку американці рятували в Африці, Азії, Європі бо в Британії воювати було нікому.

показать весь комментарий
10.01.2025 09:47 Ответить
Ні слова про чиновників чи мажорів
показать весь комментарий
10.01.2025 09:46 Ответить
Так все виноваті люди бо не виконалась конституція, не мобілізували економіку не розділи олігархів не ввели військове керівництво в адміністраціях не дали всім однакову пайку по зарплатам....... А підняли податки і все решту
показать весь комментарий
10.01.2025 10:34 Ответить
Ти бот?
показать весь комментарий
01.02.2025 00:02 Ответить
По собі судиш?
показать весь комментарий
20.02.2025 08:13 Ответить
Якщо людина опускається на питання з образою то вже просто про вас робиться висновок
показать весь комментарий
06.04.2025 15:39 Ответить
А хтось в світі взагалі зважає на різницю розмірів між Україною і московвєю? Навіть математично.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:23 Ответить
Зеля відверто поганий головнокомандувач але які перспективи змінити його на хорошого враховуючи реалії сьогодення?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:57 Ответить
Кацапи на вас розраховують.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:41 Ответить
Попрацюй ще у Вікі,- з словом "Меморандум".
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
Обіцянка-цяцянка.Варто виконувати свої обовязки,аніж надіятись на чужі обіцянки.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:10 Ответить
Alex
... "если перевод правильний" Саме так! Оригінальний текст відсутній - а тут зразу Танці з бубном!
показать весь комментарий
10.01.2025 11:42 Ответить
А також ваших синів, чоловіка, родичей та близьких . Але перед тим синів прокурорів, портнової шльондри, арахамій, депутан від сн, ментів, тцкшників, бо я бачу у деяких тролів порох й досі у 5й точці пече, егеж ?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:18 Ответить
А чиновники і мажори не чоловіки і не жінки 18+ ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
Де ти в нас 6-7% побачив коли в армії 1 млн населення із 40 ? Ну хай навіть половина списалась + ті що загинули/пропали без вісті. Хоча їх явно менше. Маємо 3-4 відсотки, ніяк не більше. І це ще треба врахувати що в ******** економіці майже всі списані/інваліди (хіба окрім лежачих), яких сьогодні пропрційно в рази більше ніж загиблих через кращу медицину і евакуацію - повертаються в економіку.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Ну якщо мобілізувати олігархів то звісно одразу війна закінчиться за 1 день. Прастиє рєшенія як вони є. Спершу голосуємо по приколу, потім звалюємо відповідальність на кого завгодно.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:52 Ответить
Ти дебіл?
показать весь комментарий
20.02.2025 01:57 Ответить
по тобі
показать весь комментарий
31.03.2025 14:59 Ответить
То що хай перемелюють тих кому за 45, а молодь буде по кабаках відпочивати.
Після 45 у війську толку практично немає, ні пробігти, ні підняти, ні влучити. Якби призивали молодь то втрат серед ЗСУ було б значно менше.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
Проблема не у віці, нічого там робити в 18 років. Проблема у зірваній мобілізації як такій. Тіль зелений сброд зміг перетворити масовий патріотичний прояв добровольців на "бусиіікацію", непрозоре і ганебне бронювання. І влаштувати повальне мародерство ресурсів, фінансів
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
Ну і як Велика Британія порушила хоч один пункт Меморандуму або вчинила дії, які суперечать йому?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:06 Ответить
Во-первых плевать как воюет кацапня. А если они дрьмо начнут в окопах жрать, то что - и нам нужно?

Во-вторых кацапы себе могут это позволить, более того им это даже выгодно, потому что у нас в армию идет генетическая элита, а у них генетические маргиналы. Плюс ко всему союзники у них нормальные и не занимаются говорильней, как некоторые.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:11 Ответить
Вже потрiбнi?

А где же делись предыдущие?

А когда и 18-летних угробят в очередной курской операции, кого?

Вже i жiнки потрiбнi будут?

Пол-страны уже нет, а вам все воевать хочется.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Валерий, он говорит о том, что в стране нет самолетов, танков, бомб и ракет со снарядами, чтобы организовать хотя бы паритет.

А те ракеты что есть - до недавнего времени были под запретом на обстрел нужных объектов.

Или вы адепт идеи, что Украина способна сравняться с рашкинским ВПК?)
показать весь комментарий
10.01.2025 11:14 Ответить
Понимаешь в чем вопрос, друг ...

В том что ты к этой войне относишься как к честной, где один народ сражается за идею или ресурсы с другим народом. Но это далеко не так.

Эта информация потихоньку появляется в инсайдах, и чуть позже будет открыта всем желающим.

Во-первых, война эта спровоцирована извне. Ну то есть Путлер как бы агрессор, да. Но его сюда по сути заманили, я бы даже сказал пригласили. Вы всерьез считаете, что комбинация "разминирование путей + постройка асфальта + отвод бригад с херсонской области + обстрелы ЛДНР + рейды-провокации в приграничные зоны РФии + угрозы вступить туда где нас не ждали + сворачивание оборонных программ" - это случайность? Отнюдь, это четкий сигнал - мы слабы в военном плане, напади на нас, мы тебе даже повод даем. Не зря же он вперся сюда срочниками в парадной форме.

Во-вторых, у спровоцировавших эту войну только одна цель - чтоб она продолжалась. Именно поэтому было обещано ухх, которое потом превратилось в ой. Нету целей поражения РФии (вообще нет), нету целей победы Украины. Все решения, всё оружие, все стратегические планы направлены на то, чтобы ни туды ни сюды. Даже когда все более менее затихает - на стол вытаскивается очередной план по подливанию масла в огонь. Именно поэтому наши было спущено сверху предложение от которого нельзя было отказаться - причесать законодательство так, чтобы мобилизация не оказалась слишком эффективной, чтобы вбить клин между армией и народом.

На причину я вам намекну, а дальше можете сами догадаться: Burisma.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:17 Ответить
Прикриваючи 18 літніх призовників, влада створила схеми по наданню інвалідностей суддям, прокурорам, ухилянтам, створила умови для виводу ухилянтів за кордон! А зараз , якщо не призивати дітей, то державу не відстоїмо, а частковопридатні погоди не зроблять! Нажаль , така реальність і до такого стану привела некомпетентність зелених тварин, які привели з собою ригів до влади, які створили умови для розвалу і окупації України та ще знищення української нації !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:02 Ответить
Ти читати вмієш, чи ви Зе-бобіки тупорилі? Я написав про факт і реальність до чого призвела риго-зелена влада і всі претензії до них , а не до мене!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:17 Ответить
Щодо молоді, нажаль вона не доганяє, що коїться в країні і що вони накоїли, коли голосували за Зе-непорозуміння! Хочу зауважити, що вони ходили на вибори, бо було по-приколу, а хто як не молодь стояли на вулицях і якесь опитування проводили від риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:25 Ответить
Що ви гризетесь, влада риго-зелених довела до того, що маємо і ніц не змінеш! Винен схід і південь, який голосував в 90-х за комуняк, а пізніше за ригів, пізніше винні всі, які підчас війни , проголосували за Зе-потвору і риго-зелену владу! Який би порох не був, але при ньому в кінці каденції кількість загиблих на війні дійшло в одиниці і плюс економіку підняв. А згадайте 2022 рік, коли пішли на війну від малого до великого, але через якийсь час всі побачили , що одні гинуть, а влада жиріє на крові, то так і вийшло, ніхто не хоче гинути за риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Є факт і нікуди не дінишся, тільки люди повинні зрозуміти, що до цього привела риго-зелена влада, а щодо дітей, я проти того щоб їх призивали на війну, тільки добровільно!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:43 Ответить
Я цивільна особа, стою на обліку і не ухиляюсь від повісток, мова про ухилянтів, яких більше 500тис. та СЗЧ шників! До мене які претензії, я вам факти пишу!
показать весь комментарий
10.01.2025 11:15 Ответить
экс-Воллес может желает почистить опу от фсб?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
Не треба транслювати Єрмаківський інформаційний понос! Україна отримала 142 мілїярди долларів військової допомоги, тому не треба піз*ежу про те, що не вистачає берців, автоматів Калашникова і шоломів щоб одягнути 200 000 новобранців і направити їх на 2-х місяну підготовку новобранців.
Пенсії одного судді вистачить щоб прогодувати роту новобранців... Хоча, при у мові, що командир і начпрод учбового центру не будуть класти у власні кишені по дві суддівськіх пенсіх щотижнево.
ЦУ нас в Україні зараз дві війни - війна бідного народу з росіянами і війна владних маланців за місце біля бюджетної кормушки!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:42 Ответить
К тому, чего нет у Украины еще забыли добавить пару авианосцев и десят АПЛ типа Огайо.
Главное чего не хватает - адекватного управления страной и армией и соответсвенно назначением главного командного состава ВСУ (способных вместо преданных).
Вместо стройного государственного механизма - ручное управление кинопродюсером и барыгой с нарушением конституции!
Я адепт того, что у Украины единственный вариант чтобы выжить - разумно распорядиться тем, что есть. Чего, к глубочайшему сожалению, не наблюдается! А просто просираются остатки собственного и то, что дают другие.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:45 Ответить
Пиджаков с ромбиками "Института управления арендой Украины" просьба вибирать выражения в сторонке!
- Про 142 ярда. У них подсчитано, сколько и на сколько передано. То, шо нам не сказали сколько просрано и подерибанено - я не удивляюсь. А вы, такий умный и обїзнаний - дайте распечатку расходов, вместо того шоб пиз*еть!
- для пиджаков. Начальная подготовка состоит из изучения индивидуального стрелкового оружия и пользования гранатами состоящими на вооружении. Самолет Ф-16 отложим на потом. Так вот, даже этого обучения нет для "бусифицированных". У нас, в Афганистане в первые дни были такие солдаты, которые с перепугу готовились бросить гранату, выдергивали чеку, а потом, когда испуг проходил, засовывали эту гранату обратно в гранатную сумку. С вытекающими последствиями, описанными в Приказе Министра обороны СССР по недостаточному обучению личного состава. Более "умные" бросали гранату в противника не выдергивая чеки. Хорошо, если попадали в голову врагу...
Вот это и есть подготовка резервов. А у нас ТЦК хватает на улицы человека с ограниченным зрением, чтобы отправить его на передовую пулеметчиком...
показать весь комментарий
10.01.2025 12:03 Ответить
Ага, и заработать на билет в Германию поджогами и подрывами имущества ВСУ!
показать весь комментарий
10.01.2025 12:05 Ответить
Ні, чекаємо на супервинищувач від МАска! Тоді буде "Усе, наїлися!"
показать весь комментарий
10.01.2025 12:07 Ответить
Все єти инсайды - это ковыряние в носу у бабушки Нюси на лавочке у подъезда. Историю будут писать после войны. Сейчас нужно просто выжить и вопрос один - КАК?!
И тут одно ограничение - какими моральными принципами ты можешь пожертвовать, чтобы выжить. Это для солдата.
А для политика - постараться не быть разыскиваемым и повешенным после окончания войны.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:31 Ответить
Вы не заметили мое замечание к слову выжить - каждый выбирает себе моральную цену своему выживанию! Т.е. приемлемо-неприемлемо.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:37 Ответить
І хто це каже?
Ваших дітей, білих дівчаток, вашу англосаксонську кров гвалтують дикуни, а ви що зробили?
Приховали це! Проголосували у парламенті щоб ніякого розслідування не було!
Вам свою власну кров не шкода! Не дивно що й на кров української молоді вам начхати. Своїх не пожаліли.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
показать весь комментарий
13.01.2025 12:06 Ответить
Уолес правий, це факт.
показать весь комментарий
10.01.2025 16:09 Ответить
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
і які там обіцянки? там тільки 2. 1) обіцянка не нападати на Україну. ну так британці і не напали. 2) обіцянка скликати Радбез ООН у разі нападу на Україну. вони його і скликали у перший же день нападу на Україну. тобто усі обіцянки британці і американці виконали. і консультації, які були прописані у меморандумі перетворились у Рамштайн, а згодом і у постачання зброї Україні... а от чи варто було такий меморандум підписувати Кучмі - це величезне питання. як показує уже історія, такий меморандум підписувати було не варто. Амриканці тоді пропонували не передавати ядерку кацам, а перетворити її на ядерне паливо до АЕС, вартість якого оцінювали у 100 млрд доларів. і говорили тоді американці, що найкращими гарантіями безпеки є членство у НАТО, аніж той папірець у Будапешті. проте обирати це мала сама Україна. і Україна вибрала папірець замість того, щоб намагатися стати членом НАТО. та й ставати членом НАТО тоді було некомільфо, бо у Декларації про державний суверенітет України було чітко прописано, що Україна - є нейтральна позаблокова держава... тому зараз маємо те, що маємо, хоча великим фактом є те, що Україна тоді зробила величезну дурню, підписавши такий Будапешстський меморандум.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
а чому саме таке умозаключієніє? адеж багато вже написано про той момент. Буш був "за" надання Україні ПДЧ. "проти" виступила фрау Штазі і Саркозі.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:54 Ответить
може у вас? Ющенко чітко говорив в інтерв'ю, що Буш тоді на саміті в Бухаресті був не проти надання Україні ПДЧ. проти була Меркель і Саркозі. Тому й не дали тоді Україні ПДЧ. та й жулька по замовленню ху йла теж відіграла тоді свою роль зі своєю шуміхою про референдум в Україні стосовно вступу в НАТО, бо народ України тоді масово був проти вступу України в НАТО згідно опитувань. не виключено, що такі "опитування" замовили у кремлі чи через жульку їх зробили.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:33 Ответить
і що сказав Буш 1 травня 2008-го року?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:00 Ответить
якщо не знайшов, то чого ти тоді тут стверджуєш, що Буш був проти надання Україні ПДЧ у 2008-му році?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:47 Ответить
Якщо такий імбецил був міністром оборони Британії, то зрозуміло цьому Британія перетворюється в країну третього світу.
показать весь комментарий
10.01.2025 12:45 Ответить
Це як питають у когось: "Чому не на фронті?", а він відповідає: "Мій син на фронті", або "Мій кум (сусід) на фронті". Це добре що твій кум на фронті, а ти чому не там...

Так і Воллес розповідає: "1939 року ми мобілізували чоловіків"...
Це Воллесу зараз більше 100 років? Що він у 1939 році мобілізовував чоловіків.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:28 Ответить
1. Британія не порушувала територіальну цілісність України. Та поважає суверенітет України
2.Британії зброя не використовується проти України.
3. Британія не вчиняє економічний тиск на Україну.
4. Допомогу надали зразу й надають досі.
5. Британія не застосовувала Ядерну зброю.
6. Консультації проводять постійно.
Висновок: Люди які мають мізкі розуміють що Будапешський меморандум окрім Засрашки та Китаю (який допомогає рашистам) ніхто не порушував та дотримався його.
Без допомоги союзників Україні було б набагато складніше вистояти.
П. С. Про втручання своїми військами, країн грантів у разі агресії, у меморандуму немає нічого.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
Ганьба земної кулі та всесвіту це ***** в . в . та його раби - нашваберні Кацапи.
показать весь комментарий
10.01.2025 21:34 Ответить
І тим часом у вас звільнений генерал і бородатий віруючий, яких переслідують.
І мораль тут може бути, правда?
І зерно буде знову куплене при голодоморах?
Партнерство не завжди дорівнює одним цілям.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
"У мене завжди було питання до Зеленського: чому ви не мобілізували своїх людей?" Джерело: https://censor.net/ua/n3529480

Він мав на увазі квартал?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:17 Ответить
А може росіяни не вороги Зеленському. Про це пан Воллес не подумав?
Може задача- накрасти грошей і потихеньку вибити найбільш активну частину населення, денаціоналізація України?
Уже зараз в тилу лишилися практично самі ждуни.
показать весь комментарий
10.01.2025 08:54 Ответить
Пропонуєш добровільно, без опору, віддати кацапам Україну? Вони вже зараз говорять про Дніпропетрівську, Одеську, Миколаївську областя.
Лише Донбасом, Запоріжжям та Херсоном вони не обмежаться. Плюс- російська державна, російська конституція, російські поліцейські... І мобілізація. На війну з НАТО.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
Твої діти воюватимуть в будь-якому випадку. Хоч з РФ, хоч з НАТО.
Але воюватимуть все одно.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:12 Ответить
І приводити в приклад події майже столітньої давнини. Та українці від Гітлера постраждали в десятків разів сильніше, ніж його сциклива Британія, получивше люлєй біля Дюнкерка і чекала, поки ссср і США візьмуть на себе головні тяжкості війни
показать весь комментарий
10.01.2025 12:42 Ответить
Та й сам меморандум це не договір
Мемора́ндум (лат. memorandum) - буквально те, про що слід пам'ятати, нагадування.

Цікаво, за скільки були продані інтереси України? Кучмо запустив механізм деребану та подальшого розвалу України
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
Але Зеленського президентом обрала якраз таки молодь .!
-----------
Переваги у вікових групах.

Володимир Зеленський є лідером серед виборців в усіх вікових групах виборців, причому найвища - серед наймолодших виборців: серед виборців віком 18-29 років - 80%, 30-39 років - 73,5%, 40-49 років - 73%, 50-59 років - 72%, 60 років і старше - 69,5%. Відповідно, підтримка Петра Порошенка більша серед виборців старшого віку: у групі виборців 18-29 років - 19%, 30-39 років - 25%, 40-49 років - 25%, 50-59 років - 26,5%, 60 років і старше - 29%.

https://dif.org.ua/article/khto-za-kogo-progolosuvav-demografiya-natsionalnogo-ekzit-polu2019-drugogo-turu-prezidentskikh-viboriv
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
Спочатку Будапешський меморандум нас розброїв ...для зручності нападу на Україну ,московією ...потім підсунули 🤡 президентом ,розпіаривши його, як голуба миру...тепер давайте, повбивайте свю молодіж ...і все справа в шляпі ...України нема ,українців нема , землю можно дерібанити ...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Про що він говорить?
Адже,саме в Британії,ермак числиться в офіційних списках рос.агентів,який зводить всі потуги боротьби з рашкою практично до нуля.
Приклад:були колишні "воєнкомати",які справлялися з мобілізацією більш-менш нормально.Потім зермак розігнав всі,бо десь там корупцію виявили і запровадив колумбійський варіант: люди в формі розпочали масову ловлю людей по вулицях, маршрутках, магазинах.Мотивація новопризваних впала майже до нуля.В одній лише бригаді втекло 1700.
Проблема не в чисельності й так біля мільйона в строю.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:12 Ответить
Увы, но он абсолютно прав
показать весь комментарий
10.01.2025 18:01 Ответить
Это нам говорит представитель Англии. Страны которая покрыла себя ПОЗОРОМ когда позволила мигрантам чуркам безнаказанно насиловать Англичанок. А власти Англии продолжакли жопу лизать неграм и исламистам. Поэтому я скажу этому "поважному". " ЗАВАВЛИ ***** *****"! Твоя вонючая Англия давно превратилась в кусок говна. Потому что в ней нет НИ ЧЕСТИ НИ ДОСТОИНСТВА! Маск вам правду сказал! ВЫ ЖАЛКИЕ НИЧТОЖЕСТВА! Позволяли чурбанам безнаказанно преступления тварить.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:56 Ответить
Страница 2 из 3