5034 посетителя онлайн
4 103 61

Страны НАТО не согласны с предложением Трампа тратить на оборону 5% ВВП, - Reuters

НАТО

Лидеры стран НАТО не согласны с предложением Дональда Трампа увеличить оборонные расходы до 5% ВВП, но признают возможность повысить нынешний показатель.

Об этом пишет Reuters, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

Новоизбранный президент США заявил, что члены Альянса должны тратить 5% ВВП на оборону - это огромное увеличение по сравнению с нынешним показателем в 2%.

Представители стран НАТО заявили, что согласны с необходимостью дальнейшего увеличения оборонных расходов, но не поддерживают показатель 5%, который, по мнению аналитиков, является политически и экономически невозможным почти для всех членов Альянса.

Однако, по словам чиновников НАТО, с которым пообщалось издание, новая цель, скорее всего, будет согласована на саммите НАТО в Гааге в июне. Некоторые ожидают, что 32 члена НАТО после долгих споров согласятся на целевой показатель около 3% ВВП.

Как отмечается, Польша является членом НАТО, который тратит наибольшую долю ВВП на оборону - 4,12%, за ней следуют Эстония с 3,43% и США с 3,38%.

Министр обороны Италии Гвидо Кросетто сказал в интервью, что ожидает изменений. Он заявил, что расходы могут составить более 2%, хотя и подчеркнул, что 5% - невозможный показатель. Италия, где расходы на оборону составляют около 1,5% ВВП, является одной из восьми стран-членов НАТО, которые не достигают текущего целевого показателя.

Министр обороны Эстонии Ханно Певкур заявил, что сначала США сами должны продемонстрировать готовность к таким расходам.

"Когда мы возьмем сегодняшние обязательства США, они выделяют около 2,7-3% на оборону. Это означает, что им надо будет увеличить эту сумму на 2%, что поднимет их оборонные расходы с примерно 850 млрд до 1,5 трлн дол.", - подсчитал Певкур.

Министр обороны Германии Борис Писториус отметил, что 5% в Германии означали бы около 40% федерального бюджета и что ни одна страна не может себе такого позволить.

Между тем, Латвия, которая уже является одной из немногих стран НАТО, которая тратит более 3% ВВП на оборону, планирует и дальше увеличивать эти расходы. По словам министра обороны Латвии Андриса Спрудса, такой уровень расходов демонстрирует понимание угроз, с которыми сейчас сталкивается мир.

Соединенные Штаты тратят на оборону 3,38% ВВП. Учитывая размер экономики США, это составляет более 60% от общего объема расходов в НАТО.

По оценкам НАТО, совокупные оборонные расходы членов Альянса в 2024 году составят 1,474 трлн дол. - около 968 млрд дол. от США и 507 млрд дол. от европейских стран и Канады. Общий средний показатель составляет около 2,71% ВВП, потраченных на НАТО.

Топ комментарии
+13
показать весь комментарий
10.01.2025 18:50 Ответить
+5
Реально, у виборі дебілів у владу амери перевершили навіть українців...
показать весь комментарий
10.01.2025 18:53 Ответить
+5
До 3%. Це більш реально
показать весь комментарий
10.01.2025 19:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
10.01.2025 18:50 Ответить
Чого ім бикувати? - Трамп іх нагне
показать весь комментарий
10.01.2025 18:50 Ответить
Реально, у виборі дебілів у владу амери перевершили навіть українців...
показать весь комментарий
10.01.2025 18:53 Ответить
Більше витрат на озброєння в ЄС більше купівлі американського озброєння, чи ЄС дуже багато ********* виробляє, а якщо робить то за участю американських компаній.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:21 Ответить
Я не думаю, що ЄС буде купувати американську зброю, якщо США нападуть на Данію...
показать весь комментарий
10.01.2025 19:30 Ответить
Навіщо штатам нападати на Данію, якщо вони можуть надрукувати 100 млрд. дол і просто купити острів. Тим більше ітак більшість жителів гренландії хочуть жити в штатах.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:32 Ответить
1.Ні, не можуть. Вони не можуть друкувати скільки завгодно доларів, бо це підвищує інфляцію. 2.З якого це дива ти взяв, що гренландці хочуть жити в США?! Данія на ПЕРШОМУ місці у світі за рівнем життя. Штати на 22. Якого біса гренландцям бажати такого пониження?
показать весь комментарий
10.01.2025 19:41 Ответить
Вы только уровень жизни в Дании не путайте с уровнем в Гренландии.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:43 Ответить
Ви показник М2 дивились по США, ще й як можуть, це дешевше чим воювати. Друге середні заробітні плати в США не дуже вищі чим у Данії. Але в Данії високі податкові ставки, які можуть сягати 50-55% від доходу. Третє життя в самій Данії то не життя в Грендландії, звідки до штатів та Канади набагато ближче і всі туди їздять.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:09 Ответить
Ви серйозно думаєте, що можна так просто надрукувати 100 млрд і нічого не буде? Що ж тоді Штати Україні допомагають по краплі?! Податкові ставки нижче, ЗАТЕ: 1.Є ВСЬОГО дві партії. 2.Немає прямих виборів президента. 3.Заборонений аборт. 4.Відсутня будь-яка система охорони здоров'я. 5.Рівень насилля один з найвищих в світі.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:43 Ответить
Чому допомагають тому що це не в їх інтересах, вони ще на початку війни заявили що перемога над рашею не входить в плани, тому що в раші ядерка і по словам Салівана, якщо орки програють то там можуть пройти неподівані політичні процеси і до влади стануть неадекватні політики. Ну для них х..ло типу адекватний, штатівську власніть не відібрав, ресурси їм продає, облігації не продавав.
показать весь комментарий
11.01.2025 11:59 Ответить
Це привід, а не причина. Совок розпався, і нічого з ядеркою не сталося. Повторюю:"Ви вважаєте, що Америка може так просто надрукувати 100 млрд баксів і з її економікою нічого не станеться?" До того ж, навіть якщо допустити, що гренландці ПОГОДЯТЬСЯ стати частиною США, з ЧОГО ви взяли, що 100 млрд вистачить? По-моєму, ресурси Гренландії коштують НАБАГАТО дорожче!
показать весь комментарий
11.01.2025 12:44 Ответить
Ресурси так а люди ні, на маркетингову кампанію більш чим достатньо за ці гроші можна купити всіх бюрократів в ЄС
показать весь комментарий
11.01.2025 13:52 Ответить
***, я ЩЕ РАЗ вас питаю:"Ви ДІЙСНО вважаєте, шо США можуть надрукувати будь-яку суму баксів без усілякої шкоди для економіки?! Ви можете відповісти мені на це питання?!
показать весь комментарий
11.01.2025 14:41 Ответить
Легко просто подивіться показник М2 по штатах з 2008 року, вони триліонами друкують, для витягування потім лишніх грошей з ринку у них є Акції і Крипта, та інші фінактиви
показать весь комментарий
11.01.2025 18:24 Ответить
Гренландия в конце этого года получает полную независимость от Дании. По миллиону долларов каждому гренландцу, включая грудных нэмовлят плюс Американское гражданство, естественно, думаете не хватит, что б без войны обошлось? Я думаю, что хватит за глаза!
показать весь комментарий
10.01.2025 19:41 Ответить
З якого ХРІНА ви взяли, що Гренландія отримає незалежність? Гренландці самі цього ХОЧУТЬ?! З якого це ХРІНА ви взяли, що США дадуть кожному гренландцю мільйон доларів? І ЩО по вашому ТАКОГО дає те американське громадянство?! Що хорошого в тому, щоб бути громадянином країни, де заборонений аборт, де НЕМАЄ прямих виборів президента, де є всього ДВІ партії, де НЕМАЄ ніякої системи охорони здоров'я, де КОЖНОГО року вбивають десятки тисяч людей, де ледь не вбили обраного президента?! Може, Гренландія і стане незалежною, але Америкою не стане ніколи.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:32 Ответить
я вже писав в іншій гілці, що якщо б у мене були гроші ( а тим більше мільйон) я ніколи б житті не вибрав сша як країну резидента. Це треба бути несповна розуму
показать весь комментарий
10.01.2025 23:22 Ответить
Там для багатих людей більше можливості чим в ЄС ви помиляєтесь, перше в плані податків, друге в безпеці, захищені райони де постійно патрулює поліція або приватна охорона. Але міліон в штатах то не багатий, але вже є можливість навіть акції купити в період кризи і потім продати та заработи декілька.

А тепер назвіть країну ЄС де зараз є безпечні райони і нормальні податки, тільки Швейцарія, з її кліматом який не всім підходить.
показать весь комментарий
11.01.2025 12:03 Ответить
в безпеці, захищені райони де постійно патрулює поліція або приватна охорона.

🤣🤣🤣

дякую, повесили. я давно так не ржав. Дякую ще раз)!
ви знаєте, маючи мільйон як якось не хочу сидіти за колючою проволкою з напругою, овчарками і приватною охороною. Для цього в світі є більш приємні мирні і безпечні країни, де хворі на голову не розстрілюють дітей в школах і церквах, не кажучи вже про незкінечні природні катаклізми у вигляді пожеж, штормів, ураганів і т.п.
Ще раз вдячний за ваш гумор))
показать весь комментарий
11.01.2025 21:32 Ответить
В штатах вбили президента, для гредландців США зараз ближче, тому що більшість їде вчитись у їх університети а не в ЄС, тому молодь уже там фактично.
Щодо охорони здоровя то вона є досить хороша тільки треба мати нормальну страховку та вибрати терапевта, що знає схеми та як співпрацювати із страховими.
Аборти не у всіх штатах заборонені, по друге як сказати добре це чи погано, є люди які немають дітей і шукають по інших країнах та готові платити великі гроші за виношення, треба просто узаконити сурогтство
показать весь комментарий
11.01.2025 12:08 Ответить
Щодо охорони здоровя то вона є досить хороша тільки треба мати нормальну страховку та вибрати терапевта, що знає схеми та як співпрацювати із страховими

😂😂
тільки закінчив ржати по першому коменту і тут 2ий. 95 квартал відпочиває))
Хлопчику, мені неприємно розбивати ваші рожеві мрії, але ви не повірите, щоб мати нормальну страховку та вибрати терапевта, що знає схеми треба дуже-дуже-дуже багато заробляти. Що дуже- дуже-дуже проблематично. Тому люди микаються по поганим страховим, і я в сша передаю ліки з поганої України, бо те що нас коштує 1000 грн там коштує 1000 доларів, і людина маючи 10000% право саме на цей препарат його не отримала через відмову страхової. Мабуть тому в цей дуже чудовій безпечній країні голову страхової, велику шишку там недавно вбили.

Пишіть іще. Не треба ходити на дизель щоу чи квартал))
показать весь комментарий
11.01.2025 21:38 Ответить
В тебе друзі трудяги, в мене ті що мають від 100к в рік. Тому лиши це для плаксивих історій, причому навіть є трудяги що зараз виїхали і живуть в Чікаго, вони знайшли нормального терапевта і вона багато чого рішає їм.
показать весь комментарий
11.01.2025 21:44 Ответить
100к на рік- це бомжі в сша. Твій рівень і твоїх друзів зрозумілий
показать весь комментарий
11.01.2025 21:51 Ответить
я ж і кажу - ти бомж в сша зі своїми 8к і навіть цього не зрозумів ща 5 років. Треш
Що можна чекати від школяра, що прогуляв біологію і питає, чому ембріони можна вбивати а немовлят ні 😬
показать весь комментарий
11.01.2025 22:22 Ответить
Ти реальний диб... ти хоть зайди на indeed і подивись зарплати в ІТ, потім ****... ,
https://www.indeed.com/jobs?q=USA&l=&salaryType=%24100%2C000&sc=0kf%3Aexplvl%28SENIOR_LEVEL%29%3B&from=searchOnDesktopSerp&vjk=3decd4e3c9f578f3

наші там отримують в середньому 4-6к якщо на одній роботі, більше 8-10к мали ті хто на фурах, але коли почалась війна перше нагнали мексів друге багато українців тепер і ціна за км впала з 1.2 до 0.6 тому 96 тис для тих що на фурах ще нормальна зарплата.

Сам ти бомж 100 тис напевно навіть в житті не бачив, б...ть який диб...
показать весь комментарий
12.01.2025 10:13 Ответить
Із 190 тис вакансій тільки 6 тис вакансій пропонують 100к+ зарплату, б..ть звідки вас таких долб...вів в ботоферми набирають, хоча б гуглили просто якщо вже в якомусь питанню нічого не розбираєтесь.
Якщо трохи попрацюєш років так із 5 то компанії вже приміняють всілякі програми для утримання типу своїх акцій бонусами, ну це в ІТ, в якихось серйозних компаній а іншим пох... переважно, ще високого рівня можуть собі премії повиписувати і там уже 130к-160к в рік.
А так переважно українці братачать за 5-6к в місяць, 10 год на день.

Ще в лікарів та юристів хороші зарплати от там реально 100к то бомжі
показать весь комментарий
12.01.2025 10:36 Ответить
І поясніть мені чим аборт відрізняється від вбивства небажаного немовляти, і то і то небажана дитина, тоді треба і вбивства дітей дозволити, це ж те саме, поки вони не розуміють нічого.
показать весь комментарий
11.01.2025 12:13 Ответить
А, ну все з вами ясно. Їдьте в Техас, там вам буде добре, або ще можна в ДЕМОКРАТИЧНУ республіку Конго переїхати!
показать весь комментарий
11.01.2025 14:43 Ответить
Техасці мені до вподоби, я працював з ними. Але мені більше довподоби каліфорнія якби не бомжі, землетруси і пожари
показать весь комментарий
11.01.2025 18:26 Ответить
він хворий чи дурний.
але я поржав
показать весь комментарий
11.01.2025 21:41 Ответить
скільки вам років, вибачте? відповідь на ваше питання написано в підручнику біології, це 7ий клас здається. Замість писати не цензорі не прогулюй школу.
показать весь комментарий
11.01.2025 21:40 Ответить
А європейці не дегенерати ? Замість того щоб витрачати десятки мільярдів доларів на армію вони тратили на мігрантів і не потрібну соціалку, вони навіть зараз не хочуть тратити 5 відсотків
показать весь комментарий
10.01.2025 20:18 Ответить
Про мігрантів згоден. А соціалка чому не потрібна?
показать весь комментарий
10.01.2025 21:03 Ответить
Бо армія потрібніша
показать весь комментарий
10.01.2025 21:04 Ответить
Не впевнений. У виборі негідників до влади українці неперевершені.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:13 Ответить
хотят варшавский договор???
показать весь комментарий
10.01.2025 18:54 Ответить
ну шо ж, чекаємо, коли самозакоханий ананіст трамп віддасть наказ вивести війська сша із європи.
а вже наступний президент, буде розйобуватись з цим як зможе. як це дісталося байдену з афганістаном.
що тоді завиють європейські рожеві поні?
показать весь комментарий
10.01.2025 18:56 Ответить
а шо скаже на це орбан? для нього є лайфхак: опустити ввп угорщини, шоб нинішні витрати дорівнювали 5%. і з чистою совістю крутити дулі Брюсселю.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:59 Ответить
многоходовочка
показать весь комментарий
10.01.2025 23:23 Ответить
Європа це один великий рот. Який без зупинки бурмоче гасла. Більше нічого, порожнє місце.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:03 Ответить
Трамп нормально зробив. Свідомо завищив на 5%, щоб потім опустити десь до 4%.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:04 Ответить
До 3%. Це більш реально
показать весь комментарий
10.01.2025 19:09 Ответить
> Гвідо Кросетто: 5% - неможливий показник

Між безпекою і холодильником, я так розумію, у цього італійця вибір очевидний
показать весь комментарий
10.01.2025 19:04 Ответить
Какие же вы все наивные.
Передаём холодильник на баланс министерства обороны Италии. Усиленно наполняем его стратегическими оборонными продуктами
показать весь комментарий
10.01.2025 19:42 Ответить
Трамп попросив у хворих здоров'я. Тепер не дивно, чому такою кволою та неадекватною була допомога країнами-членами НАТО Україні. Виявляється, щоб вибити із Шольца та інших скнар фінанси Україні потрібно було наймати коллекторів, схожих на Трампа.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:26 Ответить
А некоторые страны нато потом могут сказать а зачем им тратить столько денег если можно выйти из нато и не тратить.Это наверно выгодно путлеру чтобы страны выходили из нато ради экономии и он мог захватывать бывшие колонии.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:27 Ответить
Могут. Но не выйдут. Бо путька уже показал всем, во что обходится неучастие в НАТО.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:37 Ответить
Не вийдуть і не заплатять. Вже звикли жити як паразити.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:22 Ответить
тоді Сша можуть сказати, що гарантії сша не розповсюджуються на країну що не сплатила 3 чи 5%. Все просто. Пришлють їм ковдри і 5 тис. касок, якшо що.
показать весь комментарий
10.01.2025 23:26 Ответить
Норм загон, вимагати підвищення витрат на оборону водночас погрожуючи позбавити територій
показать весь комментарий
10.01.2025 19:28 Ответить
Если Эстония и Латвия могут тратить 3%, то чем Румыния или Бельгия лучше?
показать весь комментарий
10.01.2025 19:36 Ответить
Ну ніхто з країн НАТО не витрачає 5% ВВП на оборону навіть США 4,6 % ,хоч би 3%, є країни що меншн 2%.витрачають.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:09 Ответить
Це така гра. Погодилися б на 5%, Трамп би заявив про 10%, потім 15% і т.д.
показать весь комментарий
10.01.2025 20:18 Ответить
А у нас 2 чи 3 відсотка ?
показать весь комментарий
10.01.2025 20:19 Ответить
у "вас" це де? хитров*бленій швейцарії? яка не в нато, но заявила, що якщо що, щоб їх захищали? 😂
показать весь комментарий
10.01.2025 23:27 Ответить
"Военные расходы США составляли около 3,5% ВВП."
показать весь комментарий
10.01.2025 22:43 Ответить