16675 посетителей онлайн
30 174 222

Авиатехников Воздушных сил переводят в пехоту: воины заявили об угрозе для защиты неба. ВИДЕО

Специалистов Воздушных сил ВСУ массово переводят в пехоту. Также сокращают мобильные огневые группы.

Об этом сообщила нардеп "Слуги народа" Марьяна Безуглая, информирует Цензор.НЕТ.

"Сейчас из Воздушных сил, согласно распоряжениям Главнокомандующего ВСУ Сырского, интенсивно переправляют людей в пехоту: техников, механиков, других специалистов. Сокращают мобильные огневые группы и обнажают целые регионы. В то же время штабы не сокращаются, а даже втайне продолжается их расширение, чтобы заполнить офицерские должности. В частности, создается дивизион и т.д.", - отметила она.

Авіатехніків Повітряних сил переводять у піхоту

Также авиационно-технический персонал Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины обнародовал обращение, в котором отметил, что сегодня сталкивается с "реальным вызовом, который может поставить под угрозу не только нашу способность выполнять боевые задачи, но и уничтожить саму основу нашей авиации".

"В нашу часть поступила телеграмма о переводе почти всех техников в пехоту, что означает, что мы останемся без технического персонала, который обслуживает наши самолеты. Ранее уже забрали 250 человек, сейчас планируют перевести еще 218. Технический состав фактически уничтожается, а без нас авиация не сможет функционировать. Мы пытаемся сохранить боевую готовность, но без обслуживающего персонала это просто невозможно. И если мы сейчас не получим поддержки и огласки, мы потеряем возможность не только защищать нашу землю, но и потеряем саму основу нашей авиации", - отметили там.

Авиационные техники из прикарпатской 114-й бригады Воздушных Сил ВСУ также обратились с призывом о огласке ситуации, сложившейся с переводом персонала в пехоту.

"Без технического состава авиация не сможет функционировать. Мы работали рядом с легендарными летчиками - такими как Джус, Карайа, Смерека, и каждый из нас свято верит в свою миссию и верность Родине. Также мы обеспечиваем обучение и восстановление летной подготовки для выпускников ХНУВС", - добавили они.

Топ комментарии
+56
Охреніти... Оп розвалює ЗСУ...
показать весь комментарий
14.01.2025 13:26 Ответить
+54
над кацапами сміялись..блд...а тут прямий саботаж та диверсія проти країни
показать весь комментарий
14.01.2025 13:30 Ответить
+48
показать весь комментарий
14.01.2025 13:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Якщо шлюхеди долітають до Києва, значить моб.вогн.груп не вистачає.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:37 Ответить
Я думаю можна пацанів з Торецька Покровська КУрська в мобільні групи , а мобільні групи на їх місце. Хоча б на пару місяців .
показать весь комментарий
14.01.2025 13:55 Ответить
Можно еще бригады менять местами дислокаций, чтобы не привыкали к месту обороны - движуха, класс.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:20 Ответить
показать весь комментарий
14.01.2025 14:43 Ответить
ППО теж несе втрати навіть в тилу. Захисники неба Харькова втратили 67% персоналу за 3 роки інтенсивних боїв. Це не нуль. Це оперативний тил.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:03 Ответить
Як так вийшло?
показать весь комментарий
14.01.2025 16:14 Ответить
Протирадіолокаційні ракети, диверсійні групи, пеленгація випромінювання СВЧ і постріл іскандера настилом, ураження від БПЛА.
показать весь комментарий
14.01.2025 16:36 Ответить
типу як так вийшло, коли дивишся класні відосики знищення кацапського пво знай такі відео є і у кацапів...
показать весь комментарий
14.01.2025 22:13 Ответить
Еех, зеленський "не вкурсе"!, не доходять до всього руки, треба, ще декількох патужних менеджерів...
показать весь комментарий
14.01.2025 13:40 Ответить
Оманськи перемовини в дії.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:41 Ответить
віслюк руками 73% знищує Україну, саме для цього й невтік підЄрмачний.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:57 Ответить
Я вважаю кожен має пройти через пекло піхоти. Хоча б місяць 2. А там(якщо все ок) повертайся на своє місце і не хай їдуть наступні. Тільки так. Якщо видумаєте що є люди готові сидіти у піхоті роками , а хтось роками буде у тилу, то глибоко помиляєтесь. З повагою минулий піхотинець.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:42 Ответить
а кожен чоловік повинен родити, щоб зрозуміти жінок?
показать весь комментарий
14.01.2025 13:59 Ответить
Це не питання розуміння, це питання справедливості. Коли сидиш в окопі місяць потім отримуєш поранення лікуєшся і знову повертаєшся в окоп.На питання до комбата, а коли ротація? чуєш "після перемоги". А хтось постійно у тилу, чи в кафе чилить. Вибачте я теж не для того дві вищі освіти отримував, щоб в окопі здохнути і в цивільному житті я свої 100 штук заробляю. Мені що більше всіх потрібно ? Не хочете воювати отже будемо капітулювати.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:26 Ответить
справедливість- це коли придурок, що не в змозі самостійно скласти речення та ненавидить неньку, ніколи не зможе стати її очільником (промовчу вже про 4-ри повістки для гнійлісімуса)...
показать весь комментарий
14.01.2025 14:33 Ответить
Капітуляція - це смерть. Смерть це не метафора і не якесь дивне поняття. Смерть прийде до вас персонально в фільтраційному концаборі. У смерті буде монглоїдне обличча.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:06 Ответить
Та не треба ніякого монголоїдного обличчя. Що там мало наших манкуртів?
показать весь комментарий
14.01.2025 21:21 Ответить
Все ясно, моя корова здохла-хай здохне сусідська.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:28 Ответить
Хто на кого вчився - оце питання!
показать весь комментарий
14.01.2025 22:09 Ответить
Все вірно, але є питання черговості. Напевно краще відправити на 2 місяці харківського поліцая ніж техніка по Ф-16.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:03 Ответить
Поліція не народжена для війни. Тай не навчені вони і навчанню не піддаються
показать весь комментарий
14.01.2025 14:41 Ответить
Чому саме поліцая, чим ухилянт кращий?
показать весь комментарий
14.01.2025 15:45 Ответить
Та потомучто по закону, все кто относится к силовым ведомоствам, первый должен быть мобнут. Если полиция не силовое, тогда они не имеют права применять силу против гражданского населения
показать весь комментарий
14.01.2025 17:14 Ответить
А шо, от саме техників саме Ф16? А де ви таке взяли? Я знаю шо техників В52 та Ф35 відпрпвляють а от за техників саме Ф16 не чув.
показать весь комментарий
14.01.2025 20:02 Ответить
а хто вам сказав що відправляють техніка з F-16?
показать весь комментарий
14.01.2025 20:20 Ответить
Ось і поліцаї набігли)
показать весь комментарий
14.01.2025 20:51 Ответить
Щоб було більше калік, психічно зламаних і 200-тих....
показать весь комментарий
14.01.2025 14:08 Ответить
Ну судячі з цієї логіки потрібно було просто одразу капітулювати.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:14 Ответить
Просто капітулювавших мешканців Маріуполя просто розстріляли на фільтрації. Залишили в живих лише жинок у віці 40+, да і то далеко не всіх.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:08 Ответить
Попередити, евакуювати..... Та *****.... Ми шатли запустити і баканка зіл'є південь
показать весь комментарий
14.01.2025 16:39 Ответить
Ну не мажори повинні країну захищати, ліпше раді цього
показать весь комментарий
14.01.2025 14:13 Ответить
А літаки хай почекають, або льотчики сами можуть ремонтувати, поки не літають. А пекло піхоти буде ще гірше якщо усіх спеців перевести до нього. Бо нікому буде літати, обслуговувати дрони, ракети та інше озброєння
показать весь комментарий
14.01.2025 14:18 Ответить
А якщо людина обмежено придатна в тилу?
показать весь комментарий
14.01.2025 14:23 Ответить
Це нікого не волнує. Тут головне людини долучити до війська. А там прийде наказ і обмеженопридатний стане затятим фронтовиком
показать весь комментарий
14.01.2025 14:42 Ответить
Піде на курський напрямок штурмовиком.
показать весь комментарий
14.01.2025 16:41 Ответить
ваше риторичне зізнання адресоване до кого? в ТЦК таких не визнають..
показать весь комментарий
14.01.2025 19:57 Ответить
А Афганскую войну ти не пройшла, дама з кандибобером?
показать весь комментарий
14.01.2025 16:15 Ответить
Ми МВГ, нас навчали та тренували збивати Шахеди та крилаті ракети. Нас набирали, згідно наказу Заслуженого з членів ДФТГ та обмежено придатних. Ми збивали Шахи, підтвердження цьому - нагороди. Ми четвертий місяць в окопах. Хто буде збивати Шахи? Ти? Вмієш збивати повітряні цілі? Чи може охєрєнний планшетіст? Чи хай в дім твоїх рідних прилетить Шах чи крилатка?
показать весь комментарий
14.01.2025 19:11 Ответить
А піхотинець піде ремонтувати й обслуговувати літаки? Може тоді відразу пілотів у піхоту? Чому не взяти мєнтів, суддів-прокурорів, мордоворотів тцк- шників? Чи вони незамінимі, а от авіатехніків у державі хоч греблю гати, може бути ним кожний, навіть кухарка! Армія дармоїдів-чиновників різних та їх кумів-родичів сидить в тилу за бронею, чому їх не чіпають? Це - злочин проти держави совкових генералів під керівництвом некомпетентного ні в чому клована!
показать весь комментарий
14.01.2025 21:18 Ответить
Тількі сліпий не баче що йде цілеспрямоване знищення ЗСУ, Українців ціми покидьками при владі,поки усіляки блохери та язиколяпи нашквал лапіна розповідають лохторату про не на часі цю владу на вила ставити,ця мразота при владі знищує Україну гірше за пукіна,а при поганих розкладах для України всі ці блохери будуть за кордоном. .
показать весь комментарий
14.01.2025 13:51 Ответить
Єрмак, з дозволу зелі, намагається знищіти ЗСУ.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:51 Ответить
Что такое пехота в СТАЦИОНАРНОЙ А НЕ МОБИЛЬНОЙ ОБОРОНЕ? Это просто Мишень! Ты хоть миллион пехотинцев посади в окоп они будут уничтожены поскольку противник знает точные координаты окопа. И никакие "фортификации" не помогут. Пехота может быть эффекимвна только в МОБИЛЬНОЙ ОБОРОНЕ. Когда протвник не знает куда стрелять. Так как подразделения постоянно перемещаются. А в стационарной обороне ЭТО ЖОПА. Противник знает координаты позиций и обрушивает огневую мощ туда
показать весь комментарий
14.01.2025 13:51 Ответить
Ви яку вівйськову академію та в яки часи закінчували?
показать весь комментарий
14.01.2025 20:14 Ответить
А де ж наша хоробра мусорня?
показать весь комментарий
14.01.2025 13:52 Ответить
дєрьмак, творожніков, уздохлов, смітанін старанно виконують вказівки хйла.
показать весь комментарий
14.01.2025 13:59 Ответить
От клята Безугла, переводить техніків у піхоту. На палю її!
показать весь комментарий
14.01.2025 14:00 Ответить
А Ви вважаєте, що то Порох все це робить? Це роблять слуги народа і Безугла одна з них.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:07 Ответить
Точно, Безугла переводить авіаційних техніків і відразу ж про це пише зі скаргами на себе
показать весь комментарий
14.01.2025 16:24 Ответить
А комплектування підрозділів під час війни то публічна інформація?
показать весь комментарий
14.01.2025 14:01 Ответить
Ні
показать весь комментарий
14.01.2025 16:23 Ответить
Щоб робити якісь висновки, необхідно зрозуміти скільки в нас взагалі цих техніків і як ця цифра співвідноситься з кількістю наявних повітряних суден. Може їх там втричі більше ніж потрібно.
З іншого боку, якщо до війська ніхто не хоче йти, то які ще є варіанти? Безуглій, бачу, "труби чистити" нікому от її щомісяця і "ковбасить". Самець їй потрібен, а не політика, бо зовсім у баби "дах зірве"...😂
показать весь комментарий
14.01.2025 14:02 Ответить
Це не важливо, одні і ті ж люди завивають, що з міліона на фронті двісті тисяч, і тут теж. Призначте вже Марʼяну головнокомандувачем, без неї ніяк!
показать весь комментарий
14.01.2025 14:07 Ответить
Ідіоти.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:10 Ответить
Чмирьок московський продовжує гадити. Вибори негайно(офлайн)
показать весь комментарий
14.01.2025 14:14 Ответить
Чим довше Зельцман і Творожков нібито керують у нас нібито ''обороною'' України - тим швидше ми скочуємось у прірву.
Ці виродки поставили собі за ціль знищити Українське військо і допомогти москалям окупувати повністю Україну.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:14 Ответить
не тільки старі Міги але й Ф-16 скоро не вилетять, кацапи *********** на летовищах....Це вже катастрофа чи ще чогось від оп-шних радників чекати????
показать весь комментарий
14.01.2025 14:16 Ответить
правильно-техніків нам ше научать а от мяса нехватає
показать весь комментарий
14.01.2025 14:21 Ответить
Зеленський, ти кончений довб@***.👎
показать весь комментарий
14.01.2025 14:21 Ответить
МАР'ЯНА, Я ТЕБЕ КОХАЮ!!!

показать весь комментарий
14.01.2025 14:22 Ответить
комусь і кобила наречена... З вилупленням двотижневий
показать весь комментарий
14.01.2025 14:38 Ответить
Вона така гарнюня! Просто ягідка! Солоденька.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:43 Ответить
"естете", на тарганах потренувався, можеш і безмозгу жабу висмоктати.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:54 Ответить
Марьяно, їбаш їх блд
показать весь комментарий
14.01.2025 14:40 Ответить
а масейчук-каломойськая десь за хряком -кнуром заховалася ???
показать весь комментарий
14.01.2025 16:44 Ответить
Враження двояке... Мобільні вогневі групи, які працюють в тилу, цілком можна комплектувати обмежено придатними. Що до авіатехніків, то ні для кого не секрет, що частина з них літак бачила лише на картинках та з далеку, то ж цінність таких спеціалістів зводиться до нуля...
показать весь комментарий
14.01.2025 14:42 Ответить
Ти в темі? підкажеш,як мобілізувати обмежено придатних для мобільних груп? точно впевнений,що авітехніків "перебор"? чи так собі в голові уявляєш і берешся судити про цінність військових з свого дивану з вертикальним стартом? - з такими поглядами ти ж нічим,абсолютно нічим не відрізняєшся від мар"яни-восьминога.
показать весь комментарий
14.01.2025 18:28 Ответить
я вважаю ще треба операторів дронів переводити, покришити їх швидко у піхоті й все, нових наберемо..., дивно, що не почали зі штабів та тцк, ось де є резерв, думаю тисяч 10 можна назбирати... й туди можна ще добавити поліцію охорони... вже 20 батів як мінімум..., потім тих, хто робить криві міни, теж туди...
показать весь комментарий
14.01.2025 14:45 Ответить
Фашистське крило силовиків не можна нікуди мобілізовувати. Це те, чим царьок буде прикриватись від народу
показать весь комментарий
14.01.2025 16:18 Ответить
https://x.com/RudijLis



https://x.com/RudijLis

Pandamonium



https://x.com/RudijLis

@RudijLis


https://x.com/RudijLis/status/1879138813366378538

Зе нищить Повітряні сили України - раніше до піхоти вже перевели 250 осіб, зараз планують ще 218. Це військові техніки, на навчання яких будо витрачено багато грошей і часу. Це зрив оборони кордонів Що там опозиція, далі грається в "лєгітімного" Зе?
показать весь комментарий
14.01.2025 14:54 Ответить
Нормас, терпис дальше. Не на часи.
показать весь комментарий
14.01.2025 14:57 Ответить
Все логічно. Проголосували за Януковича, отримали війну. Кидаються на тцкашників, спеціалістів переводять стримувати просування ворога, більше прилетить по цивільних в тилу. Вибір не великий, або фронт прорвуть або пару ТЕЦ знищать.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:07 Ответить
Результати засідань РНБО?
показать весь комментарий
14.01.2025 15:08 Ответить
Тепер зрозуміло, чому зеленський відмовився від постачання західних літаків. Просто йому авіація не потрібна. Авіація заважає укладати асфальт.
показать весь комментарий
14.01.2025 15:11 Ответить
Цікаво, а це вже зрада чи ще ні? Вочевидь з цим народом можна робити все що завгодно. Він все одно буде гигикать і відповідно голосувать
показать весь комментарий
14.01.2025 16:05 Ответить
А 300 000 полицейских вместо техников? Или хотя бы их половину, а дальше по ротации.
Они избивают раненых и инвалидов, участников войны
Эти полицейские еще вчера отмазали кацапских мажоров, перекрывших движение на Крещатике и распевающих песню "Я русский"
Зачем нам такая полиция?
На фронт!

показать весь комментарий
14.01.2025 16:15 Ответить
Верховний ішак добиває залишки збройних сил.
показать весь комментарий
14.01.2025 16:31 Ответить
Та чого Ви скиглите!
Тут вірно написали, що авіатехніуів в рази більше ніж самої авіатехніки.
Якщо треба захищати, то і авіатехніки, і академіки будуть (повинні) з автоматом в руках це робити.
Звісно, простіше-простого по летовищу гарцювати, коли все на літаку чи гвинтокрилу зроблено
і тішитись, що тихо, не стріляюьть і все взагалі ок! А на 0 - не ок!
показать весь комментарий
14.01.2025 16:57 Ответить
Галина, де воюєш?
показать весь комментарий
14.01.2025 17:03 Ответить
Галина, я ругаться не буду, хотя ой как хочется.
Постараюсь спокойно тебе объяснить, как человеку ОЧЕНЬ далекому от авиации.
Да, действительно, авиатехников много, но они все ПО РАЗНЫМ СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ.
Есть техники самолета по СД, АО, РЭО, САПС и авиационному вооружению. Плюс механики, без которых никуда и никак. Например, один техник по АВ сам не подвесит ракеты или не зарядит пушку. Нужно несколько ОБУЧЕННЫХ специалистов.
И так по каждой службе.
Говорить, что техники и механики не нужны, могут либо ничего не сведущие люди, либо явные агенты кремля, или им сочувствующие (ждуны).
показать весь комментарий
14.01.2025 18:34 Ответить
На "0"-ї рук не вистачає!!! Ми з волонтерами тягаємо поранених з стаб.пункту до мед.бату. Саме на "0"-і зараз найгарячіше! Захід бачить, що в тилах безліч лежнів, що лише стоворюють вигляд активної роботи. Ось і дає відповідні вказівки Ставці. На засіданнях Ставки обов'язково присутні Західні військові експерти. Вони знають, що і як радять. Тому всі коментарі, щодо авіатехноти - просто гра на натовп. Так й напишіть - нам тут тихо, нам тут ситно, нам тут тепло.
Сидимо, "паяємо", "літаки ремонтуємо". Якщо ви так любите небо - будь-ласка, в Десантно-штурмові війська ЗСУ! Там є все!!!
показать весь комментарий
15.01.2025 10:33 Ответить
Да ты большой любитель гвозди забивать микроскопом.
Почему ты не говоришь ни слова о детях депутатов, министров, прокуроров, судей и других чиновников разных уровней. Только из них можно было бы сформировать несколько бригад.
А 300-х тысячная полиция? Это уже готовые воины. Причем очень быстро, так как они уже умеют владеть оружием и физически здоровые.
Вот где тебе помощь на "0" уже сейчас.
Но те все чиновники детей своих прячут, а кто-то и не прячет. Посмотри на Буковель, сколько там молодых здоровых парней с лыжами. Больные с горы не смогут съехать. И никого они не боятся. И ТЦК там нет. Сама понимаешь почему.
А полицию держат на приколе вокруг себя. Мало ли что. Рыльце то в пушку. Все может быть.
А ты хочешь поставить авиацию, на которую молятся на "0", на прикол, отправив техников на передовую.
Это ту авиацию Ф-16 и Миражи, которые страна добивалась несколько лет.
На которые потратила огромные деньги на обучение летчиков и техников, на создание инфраструктуры для них.
Да путин об этом только мечтает! А ты его, не осознавая, еще и поддерживаешь.
показать весь комментарий
15.01.2025 11:27 Ответить
Якщо треба, то мікроскопом по черепу окупанта можна заїхати. Ну, а щодо тієї техноти, так все напевне прорахували. Якщо з якихось причин, а з яких думаю здогадаєтесь, велик кількість авіатехніків не задіяні, то звісно - в піхотні підрозділи. Якщо немає авіа, навіща авіаслюсар!?
Ну навіщо придумувати на голому місті.... Заходу все про все відомо, - в піхоту!!!
показать весь комментарий
15.01.2025 17:12 Ответить
І ше, з приводу ментів. Від них на "0" такий самий зиск, як від дірявого відра, щоб воду носити. Вони не воюють. Так, тупо валять з позицій під час бою і все! Це не бла-бла! Були приклади, коли просили вивезти 6 поранених солдатів ЗСУ, мент сказав - а ну Вас на..., там стріляють, я не поїду. Ось! Ніхто з ментів на штурм і під кулі не полізе.
Це знають всі, і їх нікуди не залучають. Це просто баласт на "0"! Так, що їм в тилах місце.
показать весь комментарий
15.01.2025 17:20 Ответить
Ты еще водителей танков и БТР предложи перевести в пехоту.
У тебя ума хватит.
показать весь комментарий
15.01.2025 11:40 Ответить
Ха! Чому запропонуй, вже це давно так і є. Ті, хто позбулись свого броньованого коня (підбитий, знищений, не придатний до експлуатації), беруть до рук автомат і пліч о пліч з піхотинцями в окопах бють ворога, і вже не один рік. А що, особливі вони, чи що??
показать весь комментарий
15.01.2025 17:15 Ответить
Дурнувата бабо,звідки тобі відомо,що авіатехніків забагато?-уявляєш,системи ********* літака? на авіатехніків учать стільки,скільки й на льотчиків,а освоювати західну техніку хто буде?
Налізло тупорилих коментаторів із соцмереж і месенджерів-перетворюють "Цензор" на ринок.
показать весь комментарий
14.01.2025 18:44 Ответить
Чому перетворюють? А що це не так. Тут вже давно - ринок. Хто більше вкладе, той і в тренді...
Тут як і кругом...
показать весь комментарий
15.01.2025 17:22 Ответить
І є побажання до модераторів, не пускайте сюди тих, хто сидить десь під VPN і несе всіляке г-но.
Реально це вже замахало! Треба поважати себе і всіх на ресурсі.
показать весь комментарий
14.01.2025 17:00 Ответить
иди ты в пихву обратно
показать весь комментарий
14.01.2025 19:27 Ответить
Не розумію як можна виграти війну, коли в ОП сидять кацапські агенти?
показать весь комментарий
14.01.2025 17:04 Ответить
пуйло не смог уничтожить самолеты F-16, вот и решил это сделать руками своих агентов при власти.
Тем более, что они вообще не соображают (в армии не служили, а только прятались от повесток), что самолеты без техников летать не смогут вообще.
Для того, чтобы самолет взлетел, надо выполнить большой комплекс работ. Описывать не буду. Перечень будет очень большой.
Коротко: самолет надо заправить топливом и маслом, зарядить и вставит аккумуляторы. Подвесить ракеты и снарядить пушку снарядами. Даже перед выруливанием надо снять колодки из под колес самолета.
Что-то не в порядке в МО.
То крупнокалиберные пулеметы не стреляют, то мины в миномет не влазят, то ..., а теперь еще по изуитски ставят самолеты на прикол.
Куда смотрят соответствующие службы безопасности?
Пусть только попробует Верховный Главнокомандующий сказать, что он ничего не знал.
Тогда вопрос, он Главнокомандующий или Всенезнайка?
показать весь комментарий
14.01.2025 18:25 Ответить
Лише військових пенсіонерів, що вийшли на пенсію в 45 років і яким ще не виповнилося 60 років більше 100 тисяч. А якщо добавити пенсіонерів серед судів, прокурорів, поліціянтів, співробітників СБУ які вийшли на пенсію теж в 45 років то ще 100 тисяч буде. Ще є 300 тисяч поліцейських, які охороняють виключно чиновників. Мобілізаційний резерв для піхоти є...
показать весь комментарий
14.01.2025 19:05 Ответить
Страница 2 из 3