11989 посетителей онлайн

Сырский – генералу Брауну: РФ не удалось достичь стратегической цели ни на одном из участков фронта

Сирський провів розмову із Чарльзом Брауном

Главнокомандующий ВСУ Александр Сырский провел телефонный разговор с Председателем Объединенного комитета начальников штабов Вооруженных Сил США генералом Чарльзом Брауном.

Об этом он сообщил в Telegram, информирует Цензор.НЕТ.

Сырский выразил соболезнования американскому народу по поводу невосполнимых потерь, которые вызвали недавние ужасные пожары в штате Калифорния.

"В ходе разговора проинформировал американского коллегу о ситуации на линии фронта, которая характеризуется тяжелыми боями на большинстве направлений. Благодаря мужеству и отваге украинских военных, превосходящим силам врага не удалось достичь стратегической цели ни на одном из участков фронта. Благодарность и уважение нашим воинам за эффективную боевую работу, которую они ведут во время интенсивных боестолкновений", - говорится в сообщении.

Сырский поблагодарил Брауна за положительную динамику в предоставлении материально-технической помощи, особенно в части поставки средств ПВО, тяжелой техники, артиллерийских и авиационных боеприпасов.

Зато Браун заверил, что стойкость украинских воинов и в дальнейшем будет действенно поддержана со стороны США.

Топ комментарии
+13
А чверть України захапали, це що?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:07
+12
Потужно! Покровськ у напівоточенні, а так все саіпісь...
показать весь комментарий
16.01.2025 14:07
+10
****** квартальний. Здало за рік 3600 кв. км. Кацап ******,як і його хазяїн зелупа.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:10
Комментировать
Сортировать:
Добре, що Сирок у шапочці. Щоб навушників з ФСБ не було видно.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:06 Ответить
А де я можу ознайомитись з доказовою базою того шо він агент фсб? І шо він сказав не так?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:07 Ответить
"доказова база" в методичках фсб. Там підібрані тези які найкраще впливають на мораль і волю до спротиву України.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:12 Ответить
А де я можу ознайомиотись з змістом ціх методичок фсб з тезами яких ви так добре ознайомлені?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:14 Ответить
доказова база-справи.******* квадратні кілометри окупованої України
показать весь комментарий
16.01.2025 14:16 Ответить
Розрахунок провести з якій дати? З лютого 2014 року чи з якійсь іншой дати? Наприклад з травня 2019 року? По справам я бачу відсутність у русні стратегиних перемог. тактичні з натягом оперативно-тактичні бачу, це війна, а от стратегичний не бачу.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:21 Ответить
(я бачу)справи русні, окуповані ними українські території в квадратних кілометрах.До чого можна віднести окуповані українські території із "думання "старого солдата" часів совкового союзу- до тактичних.а чи то стратегічних перемог,а може все ж таки це війна і ці території де-факто під контроолем рашиста????якщо українська територія під контролем ворога,то як її класифікує "старий зольдат".як тактичний ,стратегічний успіх рашиста,а чи то і тактичний і стратегічний програш української сторони,котрий привів до рашистської окупації певної частини української території???
показать весь комментарий
16.01.2025 14:45 Ответить
1. Ну, пів служби так у СА друга частина слузби у ЗСУ.
2. Так, це саме вона, війна. А у чому перша причина окупаціх нашой землі московитами? Не будемо брати шо коілось з 1991 року, візмемо час відрахунку з травня 2019 року. Шо привело до оккупації? Навть на Оболонь заходили русняві та біля метро "Берестейська" був бій. А хто керував обороною Києва у той час? А де зараз ті касаби шо дерлись до Києва? А Ізюмська операція?
3. Старим зольдатом кваліфікуєтся тактичні успіхи ворога з натягом як оперативно-тактичні успіхи, кваліфікуєтся так як про це каже військова наука у всіх посібниках майже всіх армій та аналіз ваідкритих джерел інформації. ВІЙСЬКОВА НАУКА а не емоції цівільних.
4. Намагайтесь писати більш зрозуміло, бо важко зрозуміти шо ви написали.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:04 Ответить
досить того що його батьки спокійно живуть на параші, живуть а не гниють у домовині від новичка...
як то кажуть думайте.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:52 Ответить
Ні, цого досить тільки баранам, безмозглій ковбиці тощо.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:20 Ответить
ну так так, батьки мясника спокійно живуть, а родичів простих атошників виловлюють та виселяють з ТОТ.
кацапів влаштовує сирок, бо він воює ідеальним для кацапів способом, лобовими атаками піхоти.
хоча кому я це пишу, старому маразматику такому самому совковому ахфіцеру, для якого люди це ресурс у якого одна ціль здохнути за родіну...
показать весь комментарий
16.01.2025 15:28 Ответить
Батьки ЗЕленого м'ясника живуть дуже спокіно і шо?
показать весь комментарий
16.01.2025 15:45 Ответить
Кацапів і Зеленський влаштовує.
Так шо, бот, зазпагойся.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:46 Ответить
якщо знайдеш хоч один коментар на сайті де б я захищав зелупу, я тобі 1к гривень на пенсійну карту кину.
совок ібаний.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:14 Ответить
Мені чужого не треба залиш власному батькові, ійобаному совку.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:32 Ответить
що злилось гівно собаче, дрочи далі на свого ідола мясника сирка.
Причина катастрофи на Покровському напрямку - вище командування, - комбат Філімонов Джерело: https://censor.net/ua/n3530539
показать весь комментарий
16.01.2025 16:38 Ответить
Гівно собаче випало з під хвіта тупий вівці після того як на смітнику її покрив тупий ібаний совок, і нарекли це собаче гівно Bogdan 36c175a4.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:58 Ответить
не гори так чмо старе, ахвіцер кочнений, піди от стінку вбийся, більше користі для суспісльтва буде.
можеш піти поцілувати ікону сирка та жукова і йти за кораблем.
показать весь комментарий
16.01.2025 17:04 Ответить
Ви боти заПооляцьки таки тупі і примитівні шо з ваших висерів можно тільки іржати як вас у потугах когось спровокувати пердолить.
показать весь комментарий
16.01.2025 17:24 Ответить
ухахахахах ботом падаяльяка мене ще ніхто не називав, тільке старе совкове чмо яке молиться на сирка, та обсирає зедерьмаків які цього ж таки сирка і призначили на посаду...
біполярочка, чи деменція..
показать весь комментарий
16.01.2025 17:28 Ответить
Не верти свою тупістю, *********. Завали хавало й відповзи в кущі. Якось так.
показать весь комментарий
16.01.2025 16:53 Ответить
показать весь комментарий
16.01.2025 16:56 Ответить
Причина катастрофи на Покровському напрямку - вище командування, - комбат Філімонов Джерело: https://censor.net/ua/n3530539
показать весь комментарий
16.01.2025 15:47 Ответить
Кацап, у якого родина живе на болотах, призначена головкомом. Як ви гадаєте, про це фсб знає?
показать весь комментарий
16.01.2025 16:39 Ответить
А чверть України захапали, це що?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:07 Ответить
Це наслідки того шо стадо баранів з вівціми, під керівництвом кремля на чолі з ******, коломойськоахметовопінчуківських олігархів, в 2019 року, під час війни, обрало на пост президента ані політика, ані діпломата ані патріота тощо а поца-піськограя з проросійськми поглядами та його слуг наріда.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:12 Ответить
Єто другоє..
показать весь комментарий
16.01.2025 14:18 Ответить
Україна демілітаризована, денацифікована, вже відмовилась від НАТО, втратила вихід до Чорного моря і Київ більше не столиця?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:22 Ответить
Потужно! Покровськ у напівоточенні, а так все саіпісь...
показать весь комментарий
16.01.2025 14:07 Ответить
****** квартальний. Здало за рік 3600 кв. км. Кацап ******,як і його хазяїн зелупа.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:10 Ответить
Не маю права критикувати жодного військового. Тому дозвольте право на свою думку. кацапська стратегія 2023 -.... дуже проста. Малими кроками, повільно, послідовно тіснити наші ЗСУ. Розумні будуть казати - це тактика, а не стратегія. Але вона працює, як її не називай. Нам теж потрібна своя тактика, яка буде перебивати їхнє просування. Якщо такої у нас немає, то ... ? З усього стратегія на цій війні не працює. Не буде планів Барбаросса чи Багратіон. Будуть села, дороги, посадки, сірі зони. Чим нам відповідати ? СЗЧ чи 155 бригадою ? Гадаю, що треба відповідати РОЗУМНИМИ РІШЕННЯМИ та РОЗУМНИМ КЕРУВАННЯМ. А є у нас такі розумники ? Лідор довів що він не розумник. Оточення його не краще. А що у нас там в ЗСУ ? В Генштабі ? Після Залужного.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:16 Ответить
Біль ніж півтора року тому, Головнокомандувач ЗСУ генерал Залужний вимогал у Верховного Головнокомандувача 4-х разового ухилянта Зеленського почати проведення маштабной мобілізації (шо є його ПРЯМИМ ОБОВ'ЯЗКОМ згідно пункту 20, ст.103, розділу V Конституції України) 500 000 чоловівкив з метою підготовки їх на протязі 6 місяців шоб СОУ мали підготовлений бойовий резерв. На його вимогу ВГ Зеленський відповів - не бачу розрахунків не бачу потреби в ЗСУ достатньо людей. Зараз великий брак людей у СОУ. Виборці Зеленського не хотять захищати країну. Ще є питання шо до чого?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:30 Ответить
Недавно "президент" заявив, що чисельність ЗСУ складає 880 000. Рік тому була така ж кількість.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:46 Ответить
Чисельність ЗСУ та СОУ взагалі це таємниця.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:48 Ответить
Так, повинна була б бути.
Але в наш час це вже мабуть "таємниця" лише для населення, але не для ворога. Особливо, враховуючи те як старанно наша влада застосовує різноманітні "резерви" та "армії", чи то "плюс" чи то "хрест"...
показать весь комментарий
16.01.2025 14:54 Ответить
Генерал який має резерви ще не разбит.

У битві перемагає той, у кого більше резервних батальйонів.

(Наполеон Буонапарт)
показать весь комментарий
16.01.2025 14:53 Ответить
Старий зольдат або неуважний, або дуже старий. Без образ. Я питав не про справи у зєлєнській камарільї - там завжди все добре. Мівіна є, кава теж і готуються до ... шашликів як завжди. Після виборів. У мене питання про справи у ЗСУ та про наявність розумних генералів після звільнення тих генералів, які розбили рашистську орду у 2022 році. Про наявність ідей та стратегій бити ворога наявними силами та засобами.
показать весь комментарий
16.01.2025 17:54 Ответить
У цьому житті ВСЕ взаімлплв'язане. Висмикниш на сраці волосину, а сльози з очей.
Не маючи доступу до інформації оперативного управління ГШ о справах у ЗСУ судити не можу. По тому шо коїтся та спілкуючись з офіцерами та солдатами окремих бригад і підрозділів маю свою думку. Не дуже веселу. Но то моя думка. Вона може бути субєктивною без данних оперативного управління. Також без ціх даних маті ідеі можлову яки завгодно. Головна моя думка та ідея шо не треба створювати нові бригади, а треба розгортати діючи досвідчені бригади у дівізіх та корпуса. Як шо і робити резервні то комплектувати десь так - 70% особового складу з бойовим досвідом, 30% молодняк. Та не менш півроку бойового злагодження та навчання. ВСІ силовики, ВСІ, МВД, ДБР, ДСНС тощо повинні пройти фронт не менш 6 місяців. Це гарний резерв для бригад МВС та НГУ. Хто не бажає чи тікає - звільненя без пособій, льгот та пенсіонів з виключенням з черги на житло. Ну за довгострокову фортифікацію на нових рубіжах оборони ви і так все розумієте. ЗЕлені ніхера не будують а тільки крадуть. Шо стосуєтся генералів - Сирський також приймав участь у тому розбітті рашистів. Київ, Ізюм тощо. Звільнили нажаль добрий костяк. Це питання до ЗЕленого гівнюка чому та хто порадив. ЕНу якось так як шо коротко.
показать весь комментарий
16.01.2025 18:27 Ответить
Все ОК. Але я у повному курсі без особистого спілкування. Бо тримаю себе в інфопросторі. Бєз поблажєк. Не підтримую Бутусова та К про реформу з укрупнення частин під час наступу ворога. Чому ? Не бачу гідних генералів та підготовлених резервів. Цими справами ніхто не займався до цього належним чином. А наказ це наказ. Без гідної бази. Мене турбує інше. Прорахунки списують на відсутність зброї, дронів, фортифікацій і іншого. Це теж важливо. Але розраховувати командир повинен на те що є в наявності. І думати виходячи з цього. ТОМУ ДЛЯ ЦЬОГО ТРЕБА ІНШЕ. Повна інфообізнанність командира про ситуацію у сусідів та його повна автономність у прийнятті рішень: поганих чи хороших.
показать весь комментарий
16.01.2025 18:57 Ответить
Це ваша думка. І вона також суб'єктівне.
показать весь комментарий
16.01.2025 19:08 Ответить
Якщо є переважаючі в рази "сили", то повинно бути і скупчення цих сил . Якщо є скупчення то воно повинно знищуватись всім чим є. А то цікаво розказують переважаючи сили , а атакують маленькими групами.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:23 Ответить
Скупчення за межами ураження нашою зброєю. Постійно підвозять групи, розосереджують максимально. Виходить тонкий суцільний шар піхоти. На ЛБЗ немає вже такого, щоб стрельнув в одну точку - вбив тисячу.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:35 Ответить
Ну то говорять же фронтовики, що ворог просто заходить в пусті оборонні споруди, де нікого нема. А для цього ніяких скупчень не треба й так буде перевага.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:56 Ответить
І взагалі , у чувака батьки мало того що козлопітеки, так ще ж живуть в козлостані. І зауважу, спокійно живуть , фсб їх не дрючить і не беруть в заручники. То що можна чекати від такого головнокомандувача?
показать весь комментарий
16.01.2025 14:29 Ответить
Так це і є коварство кацапів - вони "малими піхотними групами" по 5-10 ******** взяли Авдос, Курахове, Торецьк, дійшли до Покровська.
А Сирка в академії не вчили, як з цим розбиратись. Тому ми відступаємо...
показать весь комментарий
16.01.2025 14:29 Ответить
Проблема зараз це людський ресурс. ******* демократія виростила абсолютно інфантильних яйценосів. Кожна жаба зараз квака про свої права.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:32 Ответить
🃏
показать весь комментарий
16.01.2025 14:35 Ответить
Ти про ОП й чиновників та їх кумів-друзів, у яких бронь? Це правда.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:00 Ответить
дай міліон людського ресурсу довбойобам мясникам, які кидають як 155 бригаду без дронів та ребів на найважчий напрямок, все рівно результат буде однаковий..
показать весь комментарий
16.01.2025 15:10 Ответить
А,ну тогда помощи достаточно,скажет генелал Браун
Сырский продолжает выполнять задачи рф.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:41 Ответить
"Завдяки мужності й відвазі" - то він сам розуміє, що в деяких бригадах повний бардак, тому не професійні й злагоджені дії , а мужність і відвага стали головним чинником. Грьобаний "жуков"!
показать весь комментарий
16.01.2025 14:44 Ответить
Такі да, - "Вдячність і повага нашим воїнам за ефективну бойову роботу, яку вони ведуть під час інтенсивних боєзіткнень" і тому "переважаючим силам ворога не вдалося досягти стратегічної мети на жодній з ділянок фронту" незважаючи на твою бездарність і шкідництво.
показать весь комментарий
16.01.2025 14:52 Ответить
Повернить Залужного, бо Сирський здав все, що відвоював Залужний у 2023 році і навіть більше. Такий же салдофон, як Г. Жуков.
показать весь комментарий
16.01.2025 15:05 Ответить
Зате тактичних і оперативних - хоч жопою жуй. В нього стратегічна мета - захопити Україну, і якщо він її досягне - вам вже не прийдеться нести таку дурню, а українцям - її слухати.
показать весь комментарий
16.01.2025 18:42 Ответить