9478 посетителей онлайн
5 673 56

На заседании Ставки обсуждалось формирование корпусов в Вооруженных силах, - Зеленский

Володимир Зеленський

28 января президент Владимир Зеленский провел заседание Ставки Верховного Главнокомандующего.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом глава государства рассказал в своем обращении.

"Доклад Главкома относительно фронта - Донетчина, Харьковщина, операция на Курщине. Провел Ставку. Среди вопросов - формирование корпусов в Вооруженных силах Украины. Есть конкретика по этому поводу. Будем и в дальнейшем укреплять армию. Боевые бригады и правильный армейский опыт масштабируем. На основе первых определенных бригад будут возможны и другие системные шаги, модернизация армейской системы не имеет альтернатив. Был доклад министра обороны по коммуникации с партнерами", - пояснил президент.

Топ комментарии
+21
Що там обговорювати? Коли Трамп з ним на одному гектарі не сяде.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:21 Ответить
+16
нові потужні плани, у нас просто раніше корпусів не було, ось тепер все буде добре, створимо ще кілька десятків штабів, з блек-джеком та службою тилу
показать весь комментарий
28.01.2025 21:23 Ответить
+13
- Ти хто?
- Командир корпусу
- Так ти вчора був командиром танка?
- Я все розпродав, один корпус танка залишився...!
показать весь комментарий
28.01.2025 21:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Що там обговорювати? Коли Трамп з ним на одному гектарі не сяде.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:21 Ответить
Коли собаці Зелі нічого робити, то він лиже яйця формує корпуси
показать весь комментарий
28.01.2025 21:49 Ответить
Шо, касаб не нравится?
показать весь комментарий
28.01.2025 22:00 Ответить
Так, мені не подобаються зелені касаби.
показать весь комментарий
28.01.2025 23:51 Ответить
Корпуси давно треба було робити !
В ЗСУ вже 150 бригад !

.
показать весь комментарий
29.01.2025 03:53 Ответить
О !
Вже на "ліку нєрукотворном", що постав чудним образом серед ночі на березі Дніпра, матюки пишуть....

.
показать весь комментарий
29.01.2025 03:51 Ответить
нові потужні плани, у нас просто раніше корпусів не було, ось тепер все буде добре, створимо ще кілька десятків штабів, з блек-джеком та службою тилу
показать весь комментарий
28.01.2025 21:23 Ответить
Не "Мира" а "Миру" ! А ти в Путіна спитав чи він хоче миру?! Судячи з його сьогоднішніх слів аж ніяк.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:32 Ответить
А Зеля хоче миру? Судячи з його будь яких слів аж ніяк.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:09 Ответить
А Ви (пан дописувач) хочете миру?! Якщо так , то якого саме?
показать весь комментарий
28.01.2025 22:27 Ответить
Так, хочу. Мені все одно якого.
А ви, пане дописувач, хочете воювати? В якій саме бригаді?
показать весь комментарий
28.01.2025 22:35 Ответить
Шановний ! Я не маю можливості (фізичної) воювати ! За те мій чоловік з 06.03.2022 р. Воює. В якій бригаді ?! В 102-ій. На якому напрямку -на Запорізькому. Більше скажу , моя племінниця 29 -ти річна, також , з кінця вересня 2023 р. Також воює , що правда на іншому напрямку. А Ви і далі сидіть в дружини під спідницею або в мами під цицькою. І розказуйте про мир "на будь яких умовах" Ви просто боягуз і не більше того...
Стосовно миру, то люба адекватна людина за мир , і всі змучились від війни , але мир буває Різним ! Прошу мені більше не відповідати , Ви мені огидний.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:57 Ответить
Аааа, чергова бойова спідниця, ясна-панятна. Не вибачайте, по ніку гендер не визначити. Цікаво, а якого саме миру ви чекаєте що ваш чоловік вам відвоює? Та в залежності від параметрів цього миру і їх реалістичності - а які шанси у того чоловіка повернутись(якщо взагалі вам можна вірити), якщо там мова про кордони-91 чи хоча б 22. Чи про який там бажаний мир йде мова.

Можна не відповідати, якщо огида очі застилає. Але задуматись не завадило б, навіть якщо думати і аналізувати то зараз не модно і по-зрадницьки у цій країні.
показать весь комментарий
28.01.2025 23:30 Ответить
Мені шкода Вас та Вашу майбутню дружину !
От чесно просто шкода ! Десь на темній вулиці хтось причепиться, то Ви її самі віддасте лиш би Вас не зачіпили "" на любих умовах"" (с) Ваша цитата. Або "Просто перестать стрелать" чи не так?! Здається це одне і те саме !
Шкода що дівчина буде думати що живе з чоловіком , а насправді щось середнь-жалюгідне , ні риба ні м'ясо. Я кажу ще раз , я також за мир , всі за мир ! Але мир буває Різним! Шкода що боягузам і запроданцям це незрозуміло. Хоча цим жалюгідним масам всерівно що сьогодні купити продукти за гривні , що завтра за рублі ! Боже -Боже.
показать весь комментарий
28.01.2025 23:37 Ответить
Ці примітивні порівняння рідної державоньки з дружиною не більш ніж маніпуляція. Тим більше ніяких теплих відчуттів до державоньки у мене немає, щоб її аж з дружиною порівнювати та ототожнювати. Це крінж.
Відповіді на своє питання я не побачив щодо того, який мир повинен вас задовільняти, тому ставлю під сумнів існування чоловіка взагалі.
Ці крики, ці лозунги та намагання якось натиснути на болісне і осоромити, що я не хочу захищати ніяку державоньку-україноньку ріднесеньку можете засунути собі... Тим паче що більше схоже, що я розмовляю з ботом, зважаючи на час реєстрації та примітивну пропаганду.
показать весь комментарий
28.01.2025 23:50 Ответить
Дам Вам відповідь на Ваше питання!
Хоч Ви і не заслуговуєте цього після всього вище Вами написаного.
Так от відповідь : Не йдеться про кордони 91-року , це нереалістично. Але мир повинен бути чітким , стійким і надійним , щоб не було "підвішаного" стану , щоб не було замороженого конфлікту, щоб не прийшлося через 5/8 років йти воювати сьогоднішнім дітям. Бо (швидше за все відкрию Вам таємницю) зараз дуже багато військових це люди які в 2013-14 роках були маленькими дітьми , і ось тепер повинні сидіти в окопах.
Також "на будь яких умовах" мені наприклад не підходить щоб москалі після скількох жертв розказували мені якими іменами називати вулиці чи до якої церкви ходити.
Отже я Вам відповіла , а тепер (якщо там лишилась хоч краплина мужності) дайте відповідь Ви , за що Ви так не любите Україну ?! Чому Ви з таким презирством про неї (Україну) вище написали?
І саме головне , що значить Ваше "Мир на любих умовах" і чим воно відрізняється від ""Просто перестать стрелять"" Чим?
І останнє , добре Ви ненавидете Україну , а людей які загинули , які скалічені, які все втратили Вам не шкода ? Якщо так, то Ви мало того що боягуз , Ви ще й просто безсовісна і безпринципна , ні не людина /Скотин@.
показать весь комментарий
29.01.2025 00:05 Ответить
По-перше, відповіді все одно не побачив. Який саме мир таким як ви потрібен? Точніше: хто вам що дати повинен на цей раз, щоб ви цей мир отримали? Знову мантра про НАТО? Так його ніхто не дасть. Так що, такі як ви збираєтесь воювати поки хтось настільки не почне вас жаліти, що не візьме туди? Чи який у вас там план? Яка стратегія? На що ви розраховуєте взагалі? Жодне з цих питань не окреслено, лише "за всьо хорошее, проти всього плохого". Якщо ви не здатні сформулювати який вам мир потрібен, то яке право маєте критикувати мене за те, що я згоден на будь-який?

По-друге, я не зобов'язаний нікого і нічого любити. Як ви не зобов'язані любити Васю чи Миколу, якщо ви порівнюєте державу з людиною, то ось вам така сама аналогія. Тому питання було недолуге.
Та ні, не просто перестать стрелять. Так вже не буде, навіть якщо правлячий режим погодиться. Тепер без мирної угоди і жорстких умов ніяк не відкрутитись. А які саме вони будуть - мені дійсно вже все одно.
По-третє, а що я повинен зробити із загиблими та скаліченими? Піти теж загинути чи скалічитись? Їм якось легше від того стане, так?
Ну тоді піди і мордякою об стіну бийся, мабуть від того комусь краще стане. Дурне емоційне створіння.
показать весь комментарий
29.01.2025 00:59 Ответить
Фукс пропонує здатися?
показать весь комментарий
28.01.2025 21:47 Ответить
Воно ничого не розуміє як і ви, у військовій спрпві.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:02 Ответить
- Ти хто?
- Командир корпусу
- Так ти вчора був командиром танка?
- Я все розпродав, один корпус танка залишився...!
показать весь комментарий
28.01.2025 21:30 Ответить
Обговорюється те що повинно бути затверджено ще позавчора. Так переможемо?
показать весь комментарий
28.01.2025 21:34 Ответить
ТРИ! Три рокипройшло як по переформатування досвідчених бригад у дівізіїта корпуса глворили цім 3,14...рам смарагдовим. Нарешті хтось їх продавив на це!
показать весь комментарий
28.01.2025 21:39 Ответить
Ці смарагдово-носаті арендатори України нічого не почнуть робити допоки не виникне еальна загроза їх прибуткам і безпеці.
А фронт стабілізувати не можуть і вже починають потихеньку всиратись у штанці від здобутків свого карманного гінірала Сирка (читай інтервʼю піаніста італійській журналістці).
Тому й хапаються тепер за те, що розумні люди пропонували ще пару років тому. А вони намагалися замініти дивізійний рівень ручним керуванням кількох бригад на окремому напрямку. А мізків немає, калькулятор погано рахує і виходить те, що рано чи пізно буде - пішов участковий камандір-генерал у баньку з радисткою розслабитись - півом раком, а в цей час якась бригада ополченська, яка була без танків, артилерії і може і взагалі з одною тачанкою з кулеметом, десь і побігла ближче до дому.
Оце і є недолік ручного керування армією за часів Єрмака з Сирком - у бані однією рукою тримаєш віник, другою радистку і вже нічим підняти слухавку рацїї.
Це все той же совок, але безмежно розбещений корупцією і тією хернею, яку у нас називають дімократією! І різниця з радянською армією лише в тому, що пики полковників набагато неосяжніші, замість уазиків крузаки і роби шо хочеш поки кацап далеко...
показать весь комментарий
29.01.2025 07:33 Ответить
Головне питання, чим створений корпус буде відрізнятись від бригади, коли його порвуть на частини і розкидають батальйонами по всьому фронту? Так як це роблять з бригадами зараз. Ну і т.п. проблеми, а іноді навіть злочини, що вірогідніше перекочують з бригадного на корпусний рівень.
І це ще немає відповіді - створювати корпуси вони будуть на базі існуючих бригад, чи взагалі з нуля?
Я звісно відмічу, що це питання давно "перезріло", його варто було вирішувати ще в кінці 2022, але ще є безліч проблем, про котрі волають всі адекватні люди. Але......прилетять F-16, дадуть Taurus створять корпуси і відразу Перемога, такі схоже плани? Все інше неважливе?
показать весь комментарий
28.01.2025 21:39 Ответить
Маю надію, що корпуси замінять оті муженківські ОТУ-ОСУВ, саме для того, щоб не розривати частини.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:48 Ответить
Головна біда, що немає підготовлених кадрів для керівництва таким рівнем як корпус-дивізія. Трохи втішає те, що в росіян теж майже такі проблеми, бо вони теж дотримувалися тієї ж тактики батальонних тактичних груп. Але у них Герасімов почав готувати до дивізійної структури ще кілька років тому.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:41 Ответить
Тупой аудио-боевой листок. Литвин львовскую политуху кончал?
показать весь комментарий
28.01.2025 21:39 Ответить
А воно хіба має елементарну уяву про те, що рекламує? Пі.... ть в кінці дня, щоб нагадати про своє існування і не більше. " Реформатор" сраний...
показать весь комментарий
28.01.2025 21:41 Ответить
Я бачу там ідей добіса, сподобалось на троні.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:47 Ответить
А потім як з "Азовом"? Частина на Донеччині, частина на Запрожчині, частина на.... Який тоді в цьому сенс, якщо створеному корпусу не буде виділена окрема ділянка фронту, а він буде розпорошений на кількох напрямках, віддалених один від одного кількома сотнями км?
І це вже не стратегія чи тактика, а звичайна логіка!
показать весь комментарий
28.01.2025 21:47 Ответить
Янелох, давай уже сразу дивизии, армии и фронты. Для тебя это всё одно и то же.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:48 Ответить
Взагалі-то корпус - не угруповання, більше за дивізію. І що тут не так? Про те, що потрібно замість цієї муженківської гидоти ОТУ-ОСУВ повертатися до керованих дивізій і корпусів - всі військові експерти вже давно говорять.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:52 Ответить
Дело здесь не в названиях корпуса или дивизии, и дело даже не в их численности.
Дело в том, что об этом нам несёт гундос, умеющий только играть буем на рояле.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:08 Ответить
"Гундос" вміє слухати і це не його вигадка. Просто до нього, нарешті, донесли необхідність цієї реформи - ось він це й озвучує.
показать весь комментарий
29.01.2025 01:41 Ответить
Слушать он умеет только через дупу. Вы преувеличиваете его IQ, которого хватает только на музицирование буем на рояле, да и то- по ху#ловским нотам.
показать весь комментарий
29.01.2025 08:05 Ответить
Не перебільшуйте. Його IQ вистачило для того, щоб побудувати з 0 декілька успішних бізнесів на десятки мільонів $, для чого IQ не вистачає у 99% населення. Тому працювати у команді і слухати він вміє. І тема про дивізії-корпуси - це не його вигадка - це хтось вклав йому у вуха правильну ідею - тому саме у цьому нічого поганого немає.
показать весь комментарий
29.01.2025 11:25 Ответить
Его IQ, или его папы Карло? Или у папы от папы Карло с Лубянки?
показать весь комментарий
29.01.2025 13:23 Ответить
Цікаво, а ви правда вважаєте, що ваш рівень IQ вищий, ніж у цих двох? Цікаво, що дає вам підстави так вважати? У вас є якісь досягнення, які свідчать про ваш рівень IQ?
Те, що той же Коломойша - покидьок не означає, що у нього неровинутий інтелект. З інтелектом у нього якраз все ок на відміну від совісті.
показать весь комментарий
29.01.2025 20:29 Ответить
О вашем уровне интеллекта я догадался, когда вы решили, что я сравниваю уровни IQ Бени и Зели. Как можно сравнивать уровень наркома и дегенерата с известным и даже в узких кругах уважаемым бандитом? А насчёт меня не переживайте: с Беней я ничем меряться не собираюсь (я его просто презираю), а вот сравниваться с Янелохом мне, поверьте, вообще не с руки. Я в жизни многого достиг, но хером на рояле при этом не играл и Украину порноактисой не называл.
показать весь комментарий
29.01.2025 23:22 Ответить
І то тільки під єрмаковську фанеру!
показать весь комментарий
29.01.2025 07:43 Ответить
Корпуса надо было формировать еще в 2022 году,а еще лучше в 2014-ом о чем я еще после Илловайска писал и тогда бы не было плохо упровляемой солянки из подразделений разных родов и министерств.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:48 Ответить
Так у 2014му рулив Муженко, який і вигадав замість корпусів-дивізій створити ОТУ-ОСУВ, щоб генерали ні за що не відповідали.
показать весь комментарий
28.01.2025 21:50 Ответить
Батальонні группи і бригади - це була НАТівська доктрина, яка і пасувала їм для малих войнушок типу миротворчих операцій.
А зарз і НАТО вже за сраку схопилося. Це гундосий напольйон вже від них почув - Умерок мабуть доповів про підслухане у курильній кімнаті у Брюселі.
показать весь комментарий
29.01.2025 07:48 Ответить
Если там находился ермак,то это все бессмысленно,как и все шапито 95.
показать весь комментарий
28.01.2025 22:28 Ответить
Держслужба уже поедет на фронт,или усиленное питание в ресторанах в глубоком тылу для этих паразитов продолжится?
показать весь комментарий
28.01.2025 23:05 Ответить
Тільки говорити і вміють зелені! Покурили і розійшлись...
показать весь комментарий
28.01.2025 23:28 Ответить
Буде як РСЧА(РККА) перед погромом 1941-го...
показать весь комментарий
29.01.2025 00:45 Ответить
Корпуси, це для наступу. Боже благослови.!
показать весь комментарий
29.01.2025 06:51 Ответить
Це для усього замість цих калічних ОТУ-ОСУВ.
показать весь комментарий
29.01.2025 11:28 Ответить