11262 посетителя онлайн
10 103 234

Мир в Украине может быть достигнут за 100 дней, - Келлог

кіт,келлог

Спецпредставитель президента США Дональда Трампа по Украине Кит Келлог заявил, что рассчитывает на прогресс в урегулировании войны в Украине уже в ближайшие 100 дней.

Об этом он сообщил в эфире Fox News, информирует Цензор.НЕТ.

"Думаю, у нас есть хороший, надежный план, чтобы продвинуться вперед, начать говорить и работать над этим", - отметил Келлог.

По его словам, он хотел бы видеть четкий результат уже через три месяца: или перемирие, или стабильный мир. Политик подчеркнул, что процесс должен быть быстрым, в отличие от Афганистана, где переговоры затянулись на четыре года.

"Мне хотелось бы за 100 дней определить, где мы находимся: либо на стадии перемирия, либо прочного мира", - отметил он.

Келлог подчеркнул, что прекращение войны в Украине отвечает интересам не только Киева и Москвы, но и США и всего мира.

"Трамп знает, где оказывать давление. И более важно то, что он создаст рычаг давления как на украинцев, так и на россиян", - заверил Келлог.

Топ комментарии
+31
показать весь комментарий
01.02.2025 10:31 Ответить
+24
Як вони там переживають за інтереси москви...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:06 Ответить
+17
А формула мира нашего предводителя превращается в пустой звук
показать весь комментарий
01.02.2025 10:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Погляди на державні союзи та партнерство в мене такі, які є в міждержавних і дипломатичних відносинах. А ви намагаєтеся притулити горбатого до стіни, переносячи людські відносини на державний рівень. Вас би в будь-якому університеті міжнародних відносин висміяли б за такий погляд ще на 1-му курсі. У вас явні прогалини в освіті.
Не потрібно визначати мене, бо ви мене не знаєте. Ви знову займаєтесь ототожнюванням того, що вам не зрозуміло.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:30 Ответить
Да я уже понял, что у вас людоедские взгляды, можете не стараться. Вам элементарной этике международных отношений еще учиться и учиться. А до тех пор можете общаться с путинистами или трампистами, они вам ближе.
показать весь комментарий
02.02.2025 15:18 Ответить
Добро та зло є в міжлюдських відносинах. В міждержавних його немає, бо союзи та партнерство між країнами створюються за іншими принципами. Коли людина робить зло іншій то це запам'ятовується на все життя. В міждержавних відносинах все може перевернутись з приходом інших політичних сил, буквально за 5 років. Скільки фашистська Німеччина наробила горя людям, а вже через 10 років після війни, це вже цілком повноправний демократичний партнер у відносинах. Не забувайте, що у другій світовій війні теж був союз між СРСР (диктаторсько-репресивна форма правління) та з США-Британією (демократична форма правління з правами та свободами людей) Та й Ялтинська конференція щодо розподілу світу була теж між ними. Чомусь визнаний штучно створений геноцид населення в СРСР не завадив американцям ручкатись та фотографуватись, щиро посміхаючись, зі Сталіним.
Ще раз, немає добра та зла в міждержавних відносинах, є тільки інтереси.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:39 Ответить
Пока кроме детских попыток надавить на союзников чтобы те поддались своим врагам во имя мира (а на кой хрен такой мир где враги торжествуют и им пользуясь готовятся тебя добить) - сплошная болтовня. Можно смело забить болт на лепет трампа и апеллировать к здоровым силам в Конгрессе. Трамп типичный пораженец желающий мира любой ценой.
показать весь комментарий
02.02.2025 08:19 Ответить
підари вони, а не партнери
показать весь комментарий
02.02.2025 00:07 Ответить
Ну то есть с вашей точки зрения ни добра ни зла не существует, ни хорошего, ни плохого. Всё относительно. Всему, даже в любом преступлении можно найти обоснование, интерес, выгоду и т.д.? А это значит, что никакой принципиальной разницы между теми например, кто поддержал Украину в этой войне и теми, кто встал на сторону роssии, нет? Просто каждый выбрал сторону согласно исключительно своим "государственным интересам" и не более того? Так? Если так, то мне с вами беседовать не о чём. Вам к людоедам и деградантам вроде трампа и путлера.
показать весь комментарий
01.02.2025 23:03 Ответить
Проблема в тому, що ви намагаєтесь міжлюдські відносини ототожнити до міждержавних, але це не працює.
Не може бути дихотомії зла та добра, як в казочках. Як вам пояснити, у міжлюдських відносинах багатьом зрозуміло де добро чи зло, де порушення закону, а де не має. Але є випадки коли трапляється порушення закону за сумлінням. Людина поступила правильно за моральними принципами, але порушила закон та має нести відповідальність. Людина зробила зло? За якими визначенням норм вона зробила зло, за законодавчим чи за моральними? Чи може бути по різному нормалізоване зло на законодавчому рівні серед усіх країн? Бо в одній країні поступок не веде до відповідальності, в іншій - цілком. В одній країні не можна рубати людям голови як найвищу кару, в іншій -а чому б і ні. В одній країні на законодавчому рівні можна виготовляти наркотичні речовини, в іншій - тюрма.
От тепер уявіть це на міждержавному рівні, тільки не має того, хто буде притягати до відповідальності.
Коли Ізраїль кидає однотонний КАБ у густонаселений квартал під яким знаходиться бункер, в рамках відповіді на терористичну атаку і притягнення до відповідальності злочинців, то це як визначити злом чи реалізаціює справедливості?
показать весь комментарий
01.02.2025 22:31 Ответить
Никакого противоречия в параллельном существовании "осей зла и добра" и государственных интересов нет. Вопрос действительно в том, насколько ценности перевешивают интересы. пyтлеровское вторжение 24.02.2022 (кстати говоря идущее абсолютно вразрез государственным интересам paшки) предполагало в том числе (с точки зрения *****), что Запад не будет особо помогать Украине, не будет разрывать экономические связи с рашкой, накладывать на неё санкции (которые также бьют по экономике ЕС). Но тем не менее это произошло. То есть не всё и не всегда решают только интересы. Есть еще ценности. Таким как пyтлер или тот же трамп этого не понять, потому что оба - моральные деграданты и очень плохие стратеги. Что касается Саудовской Аравии, то после убийства там журналиста Джемаля Хашогги отношения с США при руководстве Байдена очень испортились. трамп само собой готов закрывать глаза на что угодно. Он например ни разу не осудил агрессию рашки или хотя бы одно из многочисленных военных преступлений рашистов. Да, подобное существует в мире, но еще раз повторю - это не норма, это и есть зло. Вы - нормализуете зло.
показать весь комментарий
01.02.2025 22:02 Ответить
Ну от, ви самі й підтвердили, що немає ніяких осей зла чи добра, а є лише державні інтереси що дрейфують залежно від вигоди у співробітництві. В короткостроковій перспективі країні вигідно співпрацювати з одними (приклад Грузії чи Вірменії) згодом з іншими. В країнах змінюється політичне керівництво, а разом з цим можуть змінюватись інтереси в співробітництві. Так, все грунтується на боротьбі інтересів, великі та сильні країни можуть та намагаються фізично зсувати кордони можливостей. Не потрібно сюди вплітати права, свободи, принципи, бо у світі багато прикладів коли демократичні країни тісно співпрацюють з країнами, де ці принципи геть не працюють. Приклад Саудівська Аравія, де досі править монархія, людям рубають руки, голови, забивають камінням, жінки обмежені в правах. Але все це не заважає США тісно співпрацювати з ними. Бо співпраця йде не за принципами прав чи свобод, чи світоуявлення, а за принцип політичної, економічної, безпекової вигоди.
Приклад росія-Сирія лише підтверджує, що усілякі історичні союзи за принципами спорідненості диктаторських форм правління, загальних політичних цілей - все це до певного часу випробувань, і настане мить, коли буде вирішуватись чи вигідно далі співпрацювати чи радше все покинути.
Чому ви вважаєте, що Трамп належить до якоїсь вашої "вісі зла". Трамп думає про свою країну і що вигідно їй і що він може змінити у світі на користь своєї країни.

Є така країна, Куба, яка свого часу теж думала, що вони пуп землі, що світ обертається навколо них під час карибської кризи. Натомість все закінчилось тим, що великі країни (як ви кажете, належали до різних осей зла та добра) домовились між собою, бо так стало вигідно, а цю маленьку перепону вижбурнули на узбіччя занедбання. Сьогодні ти союзник по "осі" належиш до соціалістичного червоного табору, сповідуєш принципи комунізму там маєш комуністичну диктатуру, а завтра тебе викидають на узбіччя, бо міждержавні інтереси змінились.
показать весь комментарий
01.02.2025 21:42 Ответить
1.Ну так в США к власти пришел трамп, который собрался ломать отношения с союзниками, что он уже начал делать на первом сроке. Причем были доказательства вмешательства в выборы со стороны рашки, но ходу расследования не дал сам трамп, как и отказался налагать "адские " санкции. трамп - это "крот" пyтлера, а значит работает на стороне оси зла. 2. Признание Ираном Крыма и т.д. значительно менее существенно его военной поддержки роssии. Да, это часть оси зла. 3. Конечно. 4. Потому что у союзника дела плохи на украинских (и не только) фронтах. Не до Сирии ему. Неужели вы этого не понимаете? Сомневаюсь, просто дурачка валяете, как все боты делают. 5. Эрдоган пытается лавировать, но в целом он скорее на стороне оси зла, это однозначно. 6. Нынешняя Грузия в лице его прокaцапской власти фактически дрейфует в сторону оси зла, но есть шансы повернуть в другую сторону. 7. Отчасти это не так, отчасти у них нет другого выхода, отчасти потому что недальновидны и т.д. 8. Потому что Китай экономически сильно зависит от торговли с осью добра (что не меняет его концептуального к ней отношения со всеми вытекающими). 9. Дело нисколько не в "личном мировосприятии", а в объективной реальности, которая - одна на всех. Вы хотите свести все отношения в мире исключительно в плоскость "борьбы интересов" - это как раз кстати и есть мечта ***** и ему подобных. Чтобы никаких там "ценностей, прав, свобод, принципов" и т.д. А только интересы. Нет, этот этап в истории человечества, полный крови, уже в прошлом. Мир наконец понял, что торговать и пренебрегать ценностями - в итоге будет себе дороже.
показать весь комментарий
01.02.2025 20:09 Ответить
Незручне для тебе питання задав? ти за війну до останнього русскава, чи проти?
показать весь комментарий
01.02.2025 19:35 Ответить
Ну так вперед, чому прилип варенням до дивану?
показать весь комментарий
01.02.2025 19:33 Ответить
Вибачте, а Данія, котра боїться США більше Китаю через Гренландію, це одна вісь, чи це різні осі? А Іран котрий відмовляється визнавати Крим і ТОТ частиною росії це теж одна вісь, яка готова воювати разом проти демократичної осі? А нещодавно Сирія -росія це теж одна вісь була? Та чому один союзник вирішив не рятувати іншого? А Туреччина з незмінним Ердоганом до якої осі відноситься? А до нещодавно Грузія вже до якої осі у вашому світоуявленні відноситься?
Чому демократичні осі продовжують торгувати з віссю зла росією, та продовжують постачати туди підсанкційні товари. Чому купляють нафту, газ і т.д. Чому Китай дотримується багатьох санкції введених США по світу щодо росії? Це ж наче різні осі? Чому Китай не постачає танки, гармати, снаряди, ракети, балістику до свого союзника, який готовий це вже купувати навіть у Кореї?
Питання риторичні, які не потребують відповіді, бо це належить до вашого світосприйняття. Я його не сприймаю і вважаю, що світ побудовано на дещо інших засадах - в міждержавних відносинах є тільки державні інтереси. Немає там об'єднання за принципом добра та зла.
показать весь комментарий
01.02.2025 19:29 Ответить
А ти згоден, що з 1921 по 1991 рік була російська окупація України і росіяни були окупантами?
показать весь комментарий
01.02.2025 19:08 Ответить
Яка кінцева мета умовної війни до тла? - знищення русскава міра. Ти проти знищення русскава міра, чи за?
показать весь комментарий
01.02.2025 19:07 Ответить
смарагдове військово-політичне керівнитцво говорить те ж саме, що й ти.
показать весь комментарий
01.02.2025 19:06 Ответить
Деморалізацією суспільства займається смарагдове військово-політичне керівнитцво, а ви намагаєтесь переводити стрілки.
У вас проблеми з розумінням сполучення "до тла"?
Ну добре, пояснюю цей вжиток для малорічних:
- повністю знищити, нічого не залишаючи.
Схожі вираження: до нитки; до цурки; під ніготь; пустити під ніж; стерти на порох.
Тло - один із вжитків у розумінні основа чогось, загальна основа на чому здійснюється щось інше.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:58 Ответить
Какой еще треугольник? Есть блок демократических стран, включая Украину - это одна ось. И есть блок авторитарно-диктаторских, а также им сочувствующих - это другая ось, ось зла. Вы предлагаете капитулировать перед второй. Никакой "сказочности" в дихотомии добра и зла нет. Нынешняя война четко показала, кто стал пyтлеровской россии врагом, кто другом, кто "сочувствующим" и т.д. А пyтлороссия - это зло в чистом виде.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:52 Ответить
Це ви на свою вподобу вибудували у своїй уяві геополітичний трикутник з осями зла (щось ті осі навіть не можуть разом воювати)і навіть вже там щось розпланували. Чому я маю його сприймати і реагувати на нього?
показать весь комментарий
01.02.2025 18:41 Ответить
В тебе російська точка зору, що підтверджується нерозумінням значення українського слова тло. А загалом, то під час війни з росією проводиш деморалізацію українського населення на користь російської федерації.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:39 Ответить
СРСР зі своїми світовими амбіціями став економічним банкротом, 80-і усі пам'ятають з дефіцитом у всьому, а ріст ВВП у 80-і був майже нульовий.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:33 Ответить
ну вибачайте, як є... А ви в який клас ходите? МІй син такі запитання ставив десь в 5-6 класах, потім розібрався
показать весь комментарий
01.02.2025 18:31 Ответить
І чим все закінчилось для Чечні війна до тла? Що залишило чеченцям іхнє військово-політичне керівництво? Хто наново відбудовував Чечню десятки років?
Там хоч не було примусової мобілізації для війни до тла від політичного керівництва та врешті зберегли людей та культуру.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:22 Ответить
"розслабити булки і благати "путін введи"?" це вже капітуляція. Але капітуляцію Україні ніхто не пропонує.
Вирішення криється у відповідях на питання:
- Відвоювати кордони 91-го року можемо? Чи можемо відвоювати, те що втратили учора, сьогодні і втратимо завтра?
- Воювати ще 5 років можемо? Хто стане сильніше під час війни на виснаження? Чи є для нас перспективи у війні на виснаження при нульовому виробництві важкої техніки і далекобійної зброї (ракети, балістика по виробничим потужностям)?
- Що для військово-політичного керівництва є цінністю, за яке воно готове поставити усе на "зеро" і кинути у жорна війни сотні тисяч людей, економіку, інфраструктуру, територію і майбутнє наших поколінь ?
- Яка кінцева мета умовної війни до тла? І чи готове суспільство добровільно до війни до тла?
- Будь-яка війна закінчується перемовинами. Чи буде, умовно, через 5 років такої війни наша позиція сильніша за сьогоднішню? Чи є наша позиція сьогодні сильніша чим наприкинці 2022р.?

Небезпечна відповідь, коли цими цінностями виявляться гроші для військово-політичного керівництва.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:13 Ответить
If you never call anyone your enemy and avoid rash statements, you can position yourself as a mediator and take credit for whatever outcome, as long as the fighting stops. Watching your mouth when it matters is always a good policy, both on the streets and in big politics. Trump has mastered this art to perfection.
показать весь комментарий
01.02.2025 16:46 Ответить
То що вже й помріяти не можна? Про СРСР теж ніхто подумати не міг, а он як вийшло...
показать весь комментарий
01.02.2025 15:57 Ответить
В мене йшлося про коаліцію другої світової, можливо я це не доніс до Вас. Але тепер не так, я розумію.
Ну добре, бюджет москви майже такий як бюджет України, то що пропонуєте: лягти, розслабити булки і благати "путін введи"?
показать весь комментарий
01.02.2025 15:56 Ответить
З слів представника трампа про війну неслова конкретики хто її розвязав.Дуже нагадує сллова одного з "менеджерів" ЗЕ наприкінці 2018 одному з кацапських видань.Тіки він казав що Україна воює сама з сабой.Його призвіще починається на букву К.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:55 Ответить
гуттериш бывший коммуняка, он и террористов хамас, устроивших резню 7 октября 2023 года, поддержал. Все перечисленные страны - включены в той или иной степени в ось зла. Вопрос только в том - будет ли остальной мир им сопротивляться или ляжет под них. Вы предлагаете лечь, поэтому идёте за сруцким кораблём.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:50 Ответить
Не факт, що це будуть саме кацапи
показать весь комментарий
01.02.2025 15:50 Ответить
Таке враження, що там зібрався театр з єпанутими акторами
показать весь комментарий
01.02.2025 15:36 Ответить
А х..й йому по самі гланди!!! Ну налогі підніме для Канади і Євросоюзу, так і вони теж можуть підняти налогі, а решта, в нього кішка тонка!!! Балабол він, це факт!!!
показать весь комментарий
01.02.2025 15:34 Ответить
Чим далі, тим обіцяний 1 день нулями обростає.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:48 Ответить
А тепер порівняйте бюджет та озброєння російської федерації і Чечні, під час чеченської війни...і Чечні тоді взагалі ніхто не допомагав.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:33 Ответить
А далі Трамп отримає те що він хоче, Канаду, Гренландію, Мексику, Панамський канал.
Китай Тайвань. РФ ту частину України, яка входила у склад імперії.
І настане мир у світі...
показать весь комментарий
01.02.2025 14:25 Ответить
Ні, це ставлення його як американця. Тобі є діло до Африки і тамошніх війн? Там недавно почалася війна між Конго і Руандою, буквально пару днів назад. Для Трампа і любого жителя США, Східна Европа це та сама Африка. Якісь незрозумілі країни між собою воюють.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:25 Ответить
Про яку ви коаліцію балакаєте, котра фізично розчавить агресора? Та коаліція навіть боїться збивати над своєю територію випадкові шахеди. Та коаліція навіть боїться направити військових в Україну у разі миру, як гарантія безпеки.
Хто там має сам розвалитись? Може ви щось не усвідомлюєте в вагових категоріях:
Бюджет України 2025р - 52 млрд.дол.
Бюджет міста москва 2025р - 50 млрд. дол.

Про яке відновлення армії під час миру ви там говорите, воно вже відбувається під час війни.
Залишу з інтерв'ю керівника штабу планування і командування Міністерства оборони Німеччини газеті Welt am Sonntag.
"російська армія щомісяця має більше танків, більше ***********, більше ракет і більше безпілотників. Виробництво зростає, запаси на складах зростають"

«Ми спостерігаємо, що російські збройні сили не тільки здатні власними силами і за підтримки партнерів компенсувати свої величезні втрати в особовому складі та матеріальних засобах, а й успішно переозброюються»

Вам вже американці прямо говорять, що далі буде гірше. Буданов вже прямим текстом каже, а у вас кругом боти.

Може це не боти навкруги вас, а щось з вашим світосприйняттям реального стану речей?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:20 Ответить
Так оце ж і є курячі мізки.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:16 Ответить
Зважаючи, що переговорну групу очолює і підбирає Єрмак, то цей мир точно буде "справедливим, потужним і незламним", якого їхній лохторат і заслужив.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:03 Ответить
А де вам пропонують капітуляцію? Це тільки звучить від зелеботів. Ви спочатку прочитайте, що таке капітуляція, а то пхаєте це слово усюди не розуміючи його значення.
Капітуляція - роззброєння всіх військових і їх здача на милість переможцю без будь-яких попередніх умов. Держава втрачає суверенітет, а її керівництво призначається від імені країни перед котрою капітулюють. При цьому переможці визначають майбутнє політичне врегулювання, виробляють конкретні санкції, види і форми політичної та матеріальної компенсації понесених витрат, а також визначають та притягують до відповідальності злочинців.

Ви спочатку розберіться, що вам пропонує світ, а потім порівняйте це з самим визначенням капітуляції.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:50 Ответить
Оці ваші фразочки типу "зепотвори", "дєрьмаки", "зелена шобла" одразу палять таких ботів як ти. Ви з'являєтесь на деякий час, трохи поіснуєте в чатах, повкидуєте методичкові висери і зникаєте, потім знову з'являєтесь, але під іншим ім'ям. Це видно по даті реєстрації в чаті (підказую). Тому вам просто відповім: російська машина переведена на військові рейки, 40% бюджету закладено в 2025 році на війну, і все, що було знищено за ці три роки війни, буде агресором відновлено і примножено. Цю машину на росії ніхто спиняти не захоче, бо це такі гроші... А людський ресурс там не вважається за щось проблемне - ще "нарожають". Справедливого миру не буде, поки паРаша не розвалиться під власною вагою і ніякі перемовини з цим не впораються. Хтось намагався Гітлера свого часу вмовити? Що з цього вийшло? Поки фізично тоді сили коаліції агресора не розчавили, не зупинились.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:34 Ответить
А хіба не Радбез ООН вибирав секретаря, хіба не весь світ у складі генеральної асамблеї ООН з 193 країн затверджував Гутерреша?
Індія нікчеми, Китай нікчеми, Саудівська Аравія нікчеми, Бразилія нікчеми, у майбутньому Турція нікчеми? Хто ж тоді ми у зрівнянні з ними? Якось ну дуже егоцентрично звучить.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:05 Ответить
В штатах президен нічого не вирішує, задайте собі питання чому там стільки років дві партії... Там є багато захисних механізмів від цього... Така зараз політика їх еліти...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:55 Ответить
Ви бачити інформацію з телевізора або від тупих блогерів... та і всі справи... більше немає про що говорити, кожен залишився при своєму
показать весь комментарий
01.02.2025 12:51 Ответить
не смешите)если первая ракета хотя бы до половины океана долетит уже успех,кацапы обречены на уничтожение всего впк за недельку,это даже упоротый алконафт медведев осознает.******** впк и не надо никаких абрамсов на красной площади)это еще стало понятно до лета 2022,а когда начали сбивать меговундервафлю телевизионую кинжал то тогда думаю амеры раздуплились за блеф и доктрину военную переписали)
показать весь комментарий
01.02.2025 12:47 Ответить
Извините, но у вас проблемы со зрением.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:45 Ответить
Я думаю трампушка знайде що запропонувати пукіну, той погодиться на запропановане чи в нього небуде вибору,десь так,може це хибна думка ,але остання риторика багатьох можновладців,навіть сросійських,на це вказує,якщо це все хибне то для України почнуться дуже погані часи,навіть в порівнянні з тими що зараз.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:43 Ответить
Щось не виглядає він на людину без розуму, в нього було багато різнонаправлених бізнесів, щоб вести всі треба мати якесь мислення...

Просто маю думку що цілі у нього інші а то все решта то медійна кампанія...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Про кордони 91-го військовим шляхом балакають люди які живуть у паралельному всесвіті. Якщо у когось знайомі служать у звичайній стрілецькій піхоті то всі чудово знають про стан справ, і про кількість втрат, і про перспективи наступів. Люди навіть не можуть проаналізувати, що вони дивляться відосики зі знищення ворога від приблизно 10 бригад, які найбільше забезпечують, усі інші, і їх величезна кількість - тихий жах.
Щоб вдало воювати то ударами потрібно наносити ракетами та балістикою в глиб по виробничим потужностям. Що нам на це кажуть наші партнери? ЕСКАЛАЦІЯ, ЗАСЬ. Але в нашому інформаційному просторі це не можуть зрозуміти як так! Чому?! А відповідь одна, яку не дуже в нас розповідають, Захід намагається втлумачити керівництву, що це війна не за територію, а за суверенітет країни. А щоб зберегти суверенітет країни то потрібні перемовини, а не безперспективна війна за їх мільярд доларів за умовне село, котре врешті-решт буде стерто до самої землі і куди вже ніколи не повернуться цивільні.
Японцям чи фінам у свій час вистачило розуму закінчити війну, і вони представили це як перемогу за свій суверенітет. Вони знають, що таке держава, люди, майбутнє поколінь.
В нас вже готові набирати робітників з Бангладешу на виробництво замість українців, бо українці для них це витратний ресурс. Готові до того, що звідси виїжджають українці, 50% котрих вже сюди не повернуться. Готові до суцільного знищення економіки в надії на те що нам за красиві очі спишуть всі кредити, газ будуть купувати європейці , а пенсії і надалі будуть виплачувати європейський союз. Готові до того, що багато ВПО поживши у смарагдовій країні мрій, виїжджають назад до окупованих територій.

Натомість своїми кордонами 91-го року наше керівництво готує людей до відчуття програшу, і щось мені здається, що ефективні смарагдові менеджери, викрутять ситуацію так, що в цьому будуть винними не вони, травневі шашличники, а самі українці чи Захід.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:38 Ответить
Знаєте, я думаю що, для то щоб дати зрозуміти відморозкам (росії) ще ясніше свою рішучість і непередбачуваність, треба стати таким самим, а може навіть ще більшим відморозком ніж кацапи і КО і тоді вони будуть розуміти, що з Америкою в такі ігри як з Європою грати не варто і це або зупинить хаос який посіяли кацапи і допускали попередні адміністрації в Америки та НАТО, або призведе до перерозподілу світу на зони впливу чим зараз кацапи й займаються
показать весь комментарий
01.02.2025 12:31 Ответить
ой пля...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:29 Ответить
гутеріш давно став на сторону терористів і непогано на цьому заробляє. а про "лідерів" брікс я взагалі не розумію навіщо ви згадуєте - це нікчеми які нічого не варті
показать весь комментарий
01.02.2025 12:28 Ответить
не згоден "І жодного кроку проти росії, китаю, ірану, кндр"

трамп їм назвонює і напрошується зустрітись . Тобто легітимізує: вбивайте, гвалтуйте, руйнуйте. президент США ще й потисне руку.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Молодець. Розраховуємо на вас.
Це не план пердомоги чи саміт гівномиру від ЗЕлупи.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Не буде ніякого "зупинення"!
Можеш заскрінити.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Коли фріки на чолі держави, то й сильна армія не є вже такою сильною
показать весь комментарий
01.02.2025 12:15 Ответить
Навіть день перемирья це сотні невбитих і нескалічених українців. звичайно для мільйонів подонків у своїх продавлених диванах в безкічних прокурених кабінетах це не аргумент, війна їх незаділа. однак для мільйона на корвалолі які в будь-який день можуть недочекатись дзвінка світ виглядає по іншому.
дави їх доні, гни зепотвор щоб скавчали від "зради"на усю вселенну.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:07 Ответить
Я запитав про ситуацію, коли надія згасне остаточно. Що пропонуєш???
показать весь комментарий
01.02.2025 12:05 Ответить
Вы опять хотите свалить всю вину на власть?

Так вы никогда ничего не измените в своей стране! А власть к вам с Марса спускают или вы её сами выбираете?
Устал писать - любая власть это зеркальное отражение народа, который её выбирает, запомните и детям передайте!
показать весь комментарий
01.02.2025 12:01 Ответить
де ви побачили "перемир'я"? мир з позиції сили, як у Європі говорять, війна - це засіб досягнення цілей, яких не вдалося досягти переговорами, цілі україни відомі, цілі рф теж
показать весь комментарий
01.02.2025 12:01 Ответить
Я понимаю, вам бесполезно что-либо объяснять, вы очень далеки от понимания ситуации, скажу коротко, к любым, самым огромным полномочиям нужен разум!
показать весь комментарий
01.02.2025 11:59 Ответить
На жаль, в ЗСУ теж є 300-ті і 200-ті, а замінювати їх майже ніким, бо всі, хто хоч якось хотів воювати, були мобілізовані в перші два роки повномасштабної війни, а інші чим далі, тим частіше тікають.

Відправляти всіх силовиків на фронт ніхто не буде, бо їх також ніким замінити, а без них почнеться хаос з найнижчих рівнів (масові грабежі, важкі тілесні ушкодження, вбивства і т.д.), це розуміють всі, у кого є розум.

Я знаю, що абсолютна більшість чиновників - дармоїди, але там подібна ситуація - без них елементарні питання перестануть вирішуватись взагалі, бо навіть якщо набрати замість них людей з вулиці - їм знадобиться півроку, щоб "в'їхати" в тему, а якщо мобілізувати "дармоїдів" потроху, поступово, то темпи мобілізації залишаться такими ж, бо хоча дармоїдів чимало, але все одно їх не мільйони і вже постане просте питання - чим працівник районної адміністрації гірший за працівника кол-центру приватної компанії?

А ще ж є проблема озброєння. Трамп за ці 100 днів хоче дати нам зрозуміти, що чим далі - тим буде гірше і треба погоджуватись на значні поступки #уйлу і його терористам.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:59 Ответить
Ага, спочатку у 22 вони говорили що ми рятуемо українців, потім пластинка змінилася на повне знищення українців, зараз поміняється знову.

"коли вони так близько до своєї остаточної мети? "
До якої ***** мети. Окупація Киева і парад на Хрещатику їм не світить взагалі. В них просування 40 км за рік, причому величезні втрати у боях за якісь села та хутори. Жодного великого міста вони не взяли і не візьмуть.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:58 Ответить
це працює у всіх війнах, танки в переплавку, військові заводи займуться виплавкою каструль, зі зброї залишити тільки поліцейським і все , ну ще купити верхівки влади, а дітей їх відправляти на навчання до себе, такі собі заручники та перевиховання
показать весь комментарий
01.02.2025 11:56 Ответить
Трампу насрати хто на кого пішов так само як і іншим, йому треба зупинити війну. Все.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:55 Ответить
З перемогою Трампа є хоч надія на менше зло.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:54 Ответить
солдатів не вистачить, ніяк, або починати примусову мобілізацію, як в Україні, або вдягати на китайців шапки вушанки, пряма конфронтація з атлантичним альянсом неможлива
показать весь комментарий
01.02.2025 11:49 Ответить
Демократія не є вседозволеність і не це довело людей до"безразличия и равнодушия",а саме не виконання та недотримання законів виборників від людей, таких як ЗЕ,Трампон та інші.Які відчувають ,що владою та грошима зможуть правити світом.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:49 Ответить
Теза "Мені хотілося б за 100 днів визначити, де ми перебуваємо" зовсім не означає, що за 100 днів буде досягнуто мир/перемир'я. А фраза "він (Трамп) створить важіль тиску як на українців, так і на росіян" взагалі вартий аплодування стоячи з болотяної сторони! Гарант безпеки України буде тиснути на Україну!?! Щоб це не означало, але щось підказує, що мир той буде дуже несправедливий до нас і фактично перетвориться на перемир'я: зараз той бункерний ранки залікує, висновки зробить і зайде вдруге, як заходив до Чечні, але вже усвідомлюючи всі зроблені помилки. То вже буде інша війна, ще більш жорстокіша. "Миротворець дядечка Сем" в той час певно свою каденцію закінчить, "а після нього хоч потоп..."
показать весь комментарий
01.02.2025 11:48 Ответить
А чим доставляти отой заміщений об'єм Силою думки? Чи тіньовий флот росії почне працювати на саудитів? А що робити з іншими країнами ОПЕК, котрі погоджують квоти на видобуток, аби ціни не падали? Їм як це компенсувати? ОПЕК створений аби підтримувати ціни на нафту, а не валити їх у підлогу. А що канадцям робити, в них теж сировинна економіка - нафта вниз, туди ж і їхня валюта CAD.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:48 Ответить
"президент слаб" і "жаль только, что президент ничего не читает" це написана повна х...ня...

У нас зараз повна президентська вертикаль управління і те що він нічого не знає та нерозуміє також ніх... не вірю... Він сам недавно говорив на пресконференції, що читає пресу аж забагато...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:48 Ответить
Ну взагалі то - пропагандистські передачі це теж - змі , і по вмінню вішати лапшу на вуха , вони нічим не відрізняються від друкованих .. Всі змі рашки на 100% контролюються кремлем , і завжди будуть говорити лише те що їм говорити наказують . Ніякої самодіяльності .
А відомо ж що ***** майстерний - понторєз . Вся його впевненість - чистий блеф . Він завжди блефує , і в Європі , на жаль , це майже завжди спрацьовує . А от у випадку з Україною - ні . Тут його понти не працюють , і це його бісить . Але він вперто продовжує .
Кацапи ніколи не будуть писати і говорити про невдачі . Ну ви уявляєте щоб наприклад - Скабєйчиха заявила в ефірі правду ,, про те що армія рф не може перемогти ЗСУ , несе колосальні втрати , економіка рашки валиться , і тому перемоги кацапам не бачити !!? Та вона не встигла б стулити рота на останній фразі - як її б вже загребло фсб .
показать весь комментарий
01.02.2025 11:47 Ответить
Та тут не тільки в Зе справа, а купа людей що сидять по тилах та відкупились від війська або втікли закордон, хочуть виходу на кордони 91 року, хоча наші війська наразі відступають та несуть втрати.
Тому що немає авіації, а без неї неможливо боротись з Кабами. Плюс у орків 100 млрд. у.е. військовий бюджет та технологічна підтримка Китаю, що дає їм значні ресурси на виробництво озброєння.

Тільки в останні два місяці американці пішли на якісь реальні санкці, причому зроблено це було для посилення позицій на переговорах, і не більше...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:44 Ответить
Если вы не понимаете написанного мною, то тут я вам ничем помочь не могу.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:42 Ответить
Щоб не знайомитись з бомбами, у них є сильна армія та 800 млрд.. військовий бюджет...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:39 Ответить
Президент слабкий, це для кого написано, в нього зараз вся вертикаль влади, ручні суди та правоохоронні органи, повністю підконтрольна монобільшість та ЗСу... Яких ще важелів не хватає...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:37 Ответить
Від Трампа нічого доброго Україні чекати не доводиться. Він діє в своїх власних інтересах.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:36 Ответить
Во-первых, никогда не смотрите никому в рот, делайте то, что считаете нужным, а там, пусть всё будет, как будет, а во-вторых, народ, своим безразличием к выбору власти, довёл страну до такого состояния, что никакие уговоры не помогут, только кнут и плеть, в виде жесточайших законов.

Такова ситуация не только в Украине, жизнь показала, что мир деградировал именно по причине безразличия и равнодушия людей, которые им гарантировали ,так называемая, демократия и свобода мнений, которые на самом деле превратились во вседозволенность и безнаказанность.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:35 Ответить
Це схоже на розповідь діда про часи коли у нього стояло.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:35 Ответить
Тиск на жертву агресії цілком відповідає ******** політиці країни, що є уособленням захисту права та демократії. Такі самі клоуни, що й наше зелене шапіто. Пандемія "мудрого наріду". Пора вже цим тупим та ситим американцям познайомитися з бомбами та дронами над їхніми головами. Це буде справедливо. Не лише українцям треба відповідати за вибір "мудрого наріду"
показать весь комментарий
01.02.2025 11:32 Ответить
Стосовно саме таких країн за столом перемовин я не впевнений, але що це будуть перемовини не тільки США, росія, Україна, - я впевнений. Бо є багато питань починаючи від заморожених 300 млрд. долл. по багатьох країнах, поновлення торгівлі та постачання нафти, газу, зняття частини санкцій, якісь глобальні військово-політичні домовленості щодо відносин НАТО-росія і т.д.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:32 Ответить
Хворі на маразм давно панують у білому домі. Нічого дивного. Це вже філіал дурки
показать весь комментарий
01.02.2025 11:31 Ответить
Під Авдіївкою орки топталися 10 років. Далі справи пішли в геометричні прогресії. Знаєте геометрію?
показать весь комментарий
01.02.2025 11:31 Ответить
какие миста они захватывают? на 20 человек? миста это запорожье,херсон,днепр,харьков,киев,львов,тернополь,одесса и тп....3 год в дон области топчуться,просто блицкриг)))на краматорск и славянск уйдет еще года полтора.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:24 Ответить
Страница 1 из 3