11262 посетителя онлайн
10 103 234

Мир в Украине может быть достигнут за 100 дней, - Келлог

кіт,келлог

Спецпредставитель президента США Дональда Трампа по Украине Кит Келлог заявил, что рассчитывает на прогресс в урегулировании войны в Украине уже в ближайшие 100 дней.

Об этом он сообщил в эфире Fox News, информирует Цензор.НЕТ.

"Думаю, у нас есть хороший, надежный план, чтобы продвинуться вперед, начать говорить и работать над этим", - отметил Келлог.

По его словам, он хотел бы видеть четкий результат уже через три месяца: или перемирие, или стабильный мир. Политик подчеркнул, что процесс должен быть быстрым, в отличие от Афганистана, где переговоры затянулись на четыре года.

"Мне хотелось бы за 100 дней определить, где мы находимся: либо на стадии перемирия, либо прочного мира", - отметил он.

Келлог подчеркнул, что прекращение войны в Украине отвечает интересам не только Киева и Москвы, но и США и всего мира.

"Трамп знает, где оказывать давление. И более важно то, что он создаст рычаг давления как на украинцев, так и на россиян", - заверил Келлог.

Топ комментарии
+31
показать весь комментарий
01.02.2025 10:31 Ответить
+24
Як вони там переживають за інтереси москви...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:06 Ответить
+17
А формула мира нашего предводителя превращается в пустой звук
показать весь комментарий
01.02.2025 10:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Демократія не є вседозволеність і не це довело людей до"безразличия и равнодушия",а саме не виконання та недотримання законів виборників від людей, таких як ЗЕ,Трампон та інші.Які відчувають ,що владою та грошима зможуть правити світом.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:49 Ответить
це працює у всіх війнах, танки в переплавку, військові заводи займуться виплавкою каструль, зі зброї залишити тільки поліцейським і все , ну ще купити верхівки влади, а дітей їх відправляти на навчання до себе, такі собі заручники та перевиховання
показать весь комментарий
01.02.2025 11:56 Ответить
Вы опять хотите свалить всю вину на власть?

Так вы никогда ничего не измените в своей стране! А власть к вам с Марса спускают или вы её сами выбираете?
Устал писать - любая власть это зеркальное отражение народа, который её выбирает, запомните и детям передайте!
показать весь комментарий
01.02.2025 12:01 Ответить
Я запитав про ситуацію, коли надія згасне остаточно. Що пропонуєш???
показать весь комментарий
01.02.2025 12:05 Ответить
Молодець. Розраховуємо на вас.
Це не план пердомоги чи саміт гівномиру від ЗЕлупи.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Про кордони 91-го військовим шляхом балакають люди які живуть у паралельному всесвіті. Якщо у когось знайомі служать у звичайній стрілецькій піхоті то всі чудово знають про стан справ, і про кількість втрат, і про перспективи наступів. Люди навіть не можуть проаналізувати, що вони дивляться відосики зі знищення ворога від приблизно 10 бригад, які найбільше забезпечують, усі інші, і їх величезна кількість - тихий жах.
Щоб вдало воювати то ударами потрібно наносити ракетами та балістикою в глиб по виробничим потужностям. Що нам на це кажуть наші партнери? ЕСКАЛАЦІЯ, ЗАСЬ. Але в нашому інформаційному просторі це не можуть зрозуміти як так! Чому?! А відповідь одна, яку не дуже в нас розповідають, Захід намагається втлумачити керівництву, що це війна не за територію, а за суверенітет країни. А щоб зберегти суверенітет країни то потрібні перемовини, а не безперспективна війна за їх мільярд доларів за умовне село, котре врешті-решт буде стерто до самої землі і куди вже ніколи не повернуться цивільні.
Японцям чи фінам у свій час вистачило розуму закінчити війну, і вони представили це як перемогу за свій суверенітет. Вони знають, що таке держава, люди, майбутнє поколінь.
В нас вже готові набирати робітників з Бангладешу на виробництво замість українців, бо українці для них це витратний ресурс. Готові до того, що звідси виїжджають українці, 50% котрих вже сюди не повернуться. Готові до суцільного знищення економіки в надії на те що нам за красиві очі спишуть всі кредити, газ будуть купувати європейці , а пенсії і надалі будуть виплачувати європейський союз. Готові до того, що багато ВПО поживши у смарагдовій країні мрій, виїжджають назад до окупованих територій.

Натомість своїми кордонами 91-го року наше керівництво готує людей до відчуття програшу, і щось мені здається, що ефективні смарагдові менеджери, викрутять ситуацію так, що в цьому будуть винними не вони, травневі шашличники, а самі українці чи Захід.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:38 Ответить
Про яку ви коаліцію балакаєте, котра фізично розчавить агресора? Та коаліція навіть боїться збивати над своєю територію випадкові шахеди. Та коаліція навіть боїться направити військових в Україну у разі миру, як гарантія безпеки.
Хто там має сам розвалитись? Може ви щось не усвідомлюєте в вагових категоріях:
Бюджет України 2025р - 52 млрд.дол.
Бюджет міста москва 2025р - 50 млрд. дол.

Про яке відновлення армії під час миру ви там говорите, воно вже відбувається під час війни.
Залишу з інтерв'ю керівника штабу планування і командування Міністерства оборони Німеччини газеті Welt am Sonntag.
"російська армія щомісяця має більше танків, більше ***********, більше ракет і більше безпілотників. Виробництво зростає, запаси на складах зростають"

«Ми спостерігаємо, що російські збройні сили не тільки здатні власними силами і за підтримки партнерів компенсувати свої величезні втрати в особовому складі та матеріальних засобах, а й успішно переозброюються»

Вам вже американці прямо говорять, що далі буде гірше. Буданов вже прямим текстом каже, а у вас кругом боти.

Може це не боти навкруги вас, а щось з вашим світосприйняттям реального стану речей?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:20 Ответить
Він точно такий підлобузник Трампа яких багато у Зеленського.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:09 Ответить
А Ізраїль, скажімо, це Захід? бо надто вже розмите поняття...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:16 Ответить
3.14еть не мешки ворочать.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:17 Ответить
Ще раз всім на всіх наплювати. Є тільки власні інтереси. Ізраілю до фонаря, що там робится за межами зони їх інтересів.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:18 Ответить
пукіну дали час для того щоб він за 100 днів міг захопити більш терріторій,а потім буде зупиненя бойових дій по лінії фронту,що встиг захопити ( що встигли віддати ригозелені) то твоє.Далі вибори в Україні та почнеться саме цікаве,доля України буде залежити від розуму Українців,але як показав 2019 рік розуму у Українців немає,тому Українці напевне ще раз зроблять себе самі,сзроблять собі суіцид.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:35 Ответить
Зате який гучний! Нарід у захваті...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:36 Ответить
Україна тут ні при чому. Трамп вважає що зупиняє агресію рашки. Тобто він герой. Тому що ця війна всім набридла, крім європейців, які все одно нічим не допомагають.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:43 Ответить
Вони це кожні два тижні повторюватимуть?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:49 Ответить
Трамп знає, де чинити тиск. І більш важливо те, що він створить важіль тиску як на українців, так і на росіян"
показать весь комментарий
01.02.2025 10:50 Ответить
Цілий рік вже атакуємо їхні НПЗ, а толку? Нафтогазові доходи у 2024 склали 11,1 трлн рублів,тпротів 8,9 у 2023
показать весь комментарий
01.02.2025 10:50 Ответить
Експорт бензину вже відновили?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:51 Ответить
Але охороняють Саудитів американські військові.

Кацапи вже з сиріею дружили.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:53 Ответить
Викресли "чи".
показать весь комментарий
01.02.2025 10:53 Ответить
Партнери бажають закінчення банкету, а не його продовження, враховуючи, що грошовий тягар лежить на них.
Швидкість озброєння та підготовкка 14 бригад тільки це підтверджує.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:57 Ответить
та ***** його *******
показать весь комментарий
01.02.2025 10:58 Ответить
Якщо врахувати інфляцію, то ніякого збільшення там нема.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:59 Ответить
Нащо саудитам валити ціни на нафту, якщо в них бюджет цілком залежить від нафтових доходів? Стрельну собі в ногу на догоду іншим?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:59 Ответить
#божеякекончене!
ВважаєТЕ, що скажений звір стане вегетаріанцем і перемир"я його влаштує?
Перепочине, за цей час усіх нелояльних зачистить, і з натхненням рвоне на країни ЄС.
В армії нападника і вам місце приготоване вже(
показать весь комментарий
01.02.2025 11:02 Ответить
КНДР вже стало? Хочеш бути ізгоем як КНДР? Ну удачі
показать весь комментарий
01.02.2025 11:04 Ответить
В ******** війнах це не працюе.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:05 Ответить
Може буде а може не буде
показать весь комментарий
01.02.2025 11:06 Ответить
Бо є свої плюшки від закінчення війни. А вам хтось надав плани і терміни сво? Відсутність планів сво говорить лише про те, що можуть заявити про досягнення цілей і перемоги у будь-який рік.
Ну от я, наприклад знаю, що в росії пообіцяли спортсменам до 2028 року повернення на міжнародні виступи, бо там теж питають що їм робити, адже кар'єра спортсмена обмежена у часі молодості.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:07 Ответить
Хто обговорює , шизоїди на пропагандистських передачах ? Ну так у них робота така . Вони й - Кієв за трі дня обговорювали . У них он навіть жоден дрон - за 3 роки війни не долетів до нафтобаз і НПЗ ,, лише обломкі . Менше слухайте .
Це ж звичайна пропаганда , вона з реальністю не має і ніколи не мала нічого спільного . Згідно пропагандистських методик - плебсу не можна говорити про невдачі , тільки про побьєди . Якщо не про реальні , так про віртуальні . І так повсюди .
показать весь комментарий
01.02.2025 11:07 Ответить
Тільки наявність тестикул ще не є ознакою ЧОЛОВІКА.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:09 Ответить
На обидві - це прекрасно. Тільки для цього треба забути, а хто ж пішов війною на кого. Якась патологічно гамериканська забудькуватість…
показать весь комментарий
01.02.2025 11:14 Ответить
Інфляція біля 10% а ріст нафтогазових доходів без урахування інфляції більше 20%
показать весь комментарий
01.02.2025 11:16 Ответить
Ото ви тішите оточуючих казковою дихотомією добра та зла. Ви ніяк не можете усвідомити, що в міждержавних відносинах немає ніякого добра та зла, а є лише державні інтереси. Це не з тим терористом ручкався та кланявся ледь не у ноги генеральний канцлер ООН? Це не з тим терористом зустрічаються лідери союзу БРІКС в казані у 2024? Це не з представниками терористів був з'їзд G20 в Бразилії?
показать весь комментарий
01.02.2025 11:17 Ответить
То буде не закінчення банкету а маленький антракт. У другій частине за банкетний стіл сяде не тільки Украхна, Раша, Чучхе та Іран но і ті партнери яки зараз мають бажання вже закінчити першу частину ну звістно і Піднебесна, Південа Корея та Японія.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:19 Ответить
да,да,за 3 дня на самокатах до ламаншу,еще не наччинали и с натой норм не воеввали а техники швах и приходиться закупать снаряды у кндр и ирана,это у тех у которых снарядов на 10 лет войны с натой было))))только кацапня может надувать щеки глобально жидкообосравшись,а тупорыли вкраичики наслушавшись очковтирательств лапки подымать на этот блеф.по факту за год продвинулись вперед на 55 км в бамбаской области....в остальных все стабильнее по обороне.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:20 Ответить
Пусть гАвАрят !

.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:20 Ответить
Буданов предал ЗЕлю !

.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:22 Ответить
Стосовно саме таких країн за столом перемовин я не впевнений, але що це будуть перемовини не тільки США, росія, Україна, - я впевнений. Бо є багато питань починаючи від заморожених 300 млрд. долл. по багатьох країнах, поновлення торгівлі та постачання нафти, газу, зняття частини санкцій, якісь глобальні військово-політичні домовленості щодо відносин НАТО-росія і т.д.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:32 Ответить
Це схоже на розповідь діда про часи коли у нього стояло.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:35 Ответить
Президент слабкий, це для кого написано, в нього зараз вся вертикаль влади, ручні суди та правоохоронні органи, повністю підконтрольна монобільшість та ЗСу... Яких ще важелів не хватає...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:37 Ответить
Если вы не понимаете написанного мною, то тут я вам ничем помочь не могу.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:42 Ответить
Та тут не тільки в Зе справа, а купа людей що сидять по тилах та відкупились від війська або втікли закордон, хочуть виходу на кордони 91 року, хоча наші війська наразі відступають та несуть втрати.
Тому що немає авіації, а без неї неможливо боротись з Кабами. Плюс у орків 100 млрд. у.е. військовий бюджет та технологічна підтримка Китаю, що дає їм значні ресурси на виробництво озброєння.

Тільки в останні два місяці американці пішли на якісь реальні санкці, причому зроблено це було для посилення позицій на переговорах, і не більше...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:44 Ответить
Ну взагалі то - пропагандистські передачі це теж - змі , і по вмінню вішати лапшу на вуха , вони нічим не відрізняються від друкованих .. Всі змі рашки на 100% контролюються кремлем , і завжди будуть говорити лише те що їм говорити наказують . Ніякої самодіяльності .
А відомо ж що ***** майстерний - понторєз . Вся його впевненість - чистий блеф . Він завжди блефує , і в Європі , на жаль , це майже завжди спрацьовує . А от у випадку з Україною - ні . Тут його понти не працюють , і це його бісить . Але він вперто продовжує .
Кацапи ніколи не будуть писати і говорити про невдачі . Ну ви уявляєте щоб наприклад - Скабєйчиха заявила в ефірі правду ,, про те що армія рф не може перемогти ЗСУ , несе колосальні втрати , економіка рашки валиться , і тому перемоги кацапам не бачити !!? Та вона не встигла б стулити рота на останній фразі - як її б вже загребло фсб .
показать весь комментарий
01.02.2025 11:47 Ответить
солдатів не вистачить, ніяк, або починати примусову мобілізацію, як в Україні, або вдягати на китайців шапки вушанки, пряма конфронтація з атлантичним альянсом неможлива
показать весь комментарий
01.02.2025 11:49 Ответить
З перемогою Трампа є хоч надія на менше зло.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:54 Ответить
Ага, спочатку у 22 вони говорили що ми рятуемо українців, потім пластинка змінилася на повне знищення українців, зараз поміняється знову.

"коли вони так близько до своєї остаточної мети? "
До якої ***** мети. Окупація Киева і парад на Хрещатику їм не світить взагалі. В них просування 40 км за рік, причому величезні втрати у боях за якісь села та хутори. Жодного великого міста вони не взяли і не візьмуть.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:58 Ответить
Я понимаю, вам бесполезно что-либо объяснять, вы очень далеки от понимания ситуации, скажу коротко, к любым, самым огромным полномочиям нужен разум!
показать весь комментарий
01.02.2025 11:59 Ответить
де ви побачили "перемир'я"? мир з позиції сили, як у Європі говорять, війна - це засіб досягнення цілей, яких не вдалося досягти переговорами, цілі україни відомі, цілі рф теж
показать весь комментарий
01.02.2025 12:01 Ответить
не згоден "І жодного кроку проти росії, китаю, ірану, кндр"

трамп їм назвонює і напрошується зустрітись . Тобто легітимізує: вбивайте, гвалтуйте, руйнуйте. президент США ще й потисне руку.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
гутеріш давно став на сторону терористів і непогано на цьому заробляє. а про "лідерів" брікс я взагалі не розумію навіщо ви згадуєте - це нікчеми які нічого не варті
показать весь комментарий
01.02.2025 12:28 Ответить
Ви бачити інформацію з телевізора або від тупих блогерів... та і всі справи... більше немає про що говорити, кожен залишився при своєму
показать весь комментарий
01.02.2025 12:51 Ответить
Оці ваші фразочки типу "зепотвори", "дєрьмаки", "зелена шобла" одразу палять таких ботів як ти. Ви з'являєтесь на деякий час, трохи поіснуєте в чатах, повкидуєте методичкові висери і зникаєте, потім знову з'являєтесь, але під іншим ім'ям. Це видно по даті реєстрації в чаті (підказую). Тому вам просто відповім: російська машина переведена на військові рейки, 40% бюджету закладено в 2025 році на війну, і все, що було знищено за ці три роки війни, буде агресором відновлено і примножено. Цю машину на росії ніхто спиняти не захоче, бо це такі гроші... А людський ресурс там не вважається за щось проблемне - ще "нарожають". Справедливого миру не буде, поки паРаша не розвалиться під власною вагою і ніякі перемовини з цим не впораються. Хтось намагався Гітлера свого часу вмовити? Що з цього вийшло? Поки фізично тоді сили коаліції агресора не розчавили, не зупинились.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:34 Ответить
Зважаючи, що переговорну групу очолює і підбирає Єрмак, то цей мир точно буде "справедливим, потужним і незламним", якого їхній лохторат і заслужив.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:03 Ответить
Ні, це ставлення його як американця. Тобі є діло до Африки і тамошніх війн? Там недавно почалася війна між Конго і Руандою, буквально пару днів назад. Для Трампа і любого жителя США, Східна Европа це та сама Африка. Якісь незрозумілі країни між собою воюють.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:25 Ответить
Чим далі, тим обіцяний 1 день нулями обростає.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:48 Ответить
гуттериш бывший коммуняка, он и террористов хамас, устроивших резню 7 октября 2023 года, поддержал. Все перечисленные страны - включены в той или иной степени в ось зла. Вопрос только в том - будет ли остальной мир им сопротивляться или ляжет под них. Вы предлагаете лечь, поэтому идёте за сруцким кораблём.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:50 Ответить
США ні з ким і не воювало.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:27 Ответить
В якому місці?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:46 Ответить
На ***** він буде чинити, тому що від тиску на нас він ніякої користі не отримає.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:48 Ответить
Хто вам сказав що нема?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:51 Ответить
Тиснути на обидві сторони.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:57 Ответить
чому, можна замиритися на відомих умовах, демілітаризація та позаблоковість України, з ліквідацією військової промисловості та переплавкою всього, що більше за ручну зброю, тоді захоплення територій припиниться (все цікаве вже захопили)
показать весь комментарий
01.02.2025 11:02 Ответить
только вся донецкая это минимум года полтора,и то если у нас будут одни лопаты )покровск,торецк мейби за 3 месяца дожмут и пару сел за ними,не более,это при максимуме их кпд.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:08 Ответить
Ну що ж, подивимось, що вони зароблять на енергоресурсах в ближчі місяці. Хоча правди ради в них нафтогазові доходи у відсотковому еквіваленті з кожним роком падають і становлять вже менше 30% від загального числа, колись стабільно було біля 50
показать весь комментарий
01.02.2025 11:15 Ответить
Трампу насрати хто на кого пішов так само як і іншим, йому треба зупинити війну. Все.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:55 Ответить
На жаль, в ЗСУ теж є 300-ті і 200-ті, а замінювати їх майже ніким, бо всі, хто хоч якось хотів воювати, були мобілізовані в перші два роки повномасштабної війни, а інші чим далі, тим частіше тікають.

Відправляти всіх силовиків на фронт ніхто не буде, бо їх також ніким замінити, а без них почнеться хаос з найнижчих рівнів (масові грабежі, важкі тілесні ушкодження, вбивства і т.д.), це розуміють всі, у кого є розум.

Я знаю, що абсолютна більшість чиновників - дармоїди, але там подібна ситуація - без них елементарні питання перестануть вирішуватись взагалі, бо навіть якщо набрати замість них людей з вулиці - їм знадобиться півроку, щоб "в'їхати" в тему, а якщо мобілізувати "дармоїдів" потроху, поступово, то темпи мобілізації залишаться такими ж, бо хоча дармоїдів чимало, але все одно їх не мільйони і вже постане просте питання - чим працівник районної адміністрації гірший за працівника кол-центру приватної компанії?

А ще ж є проблема озброєння. Трамп за ці 100 днів хоче дати нам зрозуміти, що чим далі - тим буде гірше і треба погоджуватись на значні поступки #уйлу і його терористам.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:59 Ответить
Не буде ніякого "зупинення"!
Можеш заскрінити.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
ой пля...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:29 Ответить
Знаєте, я думаю що, для то щоб дати зрозуміти відморозкам (росії) ще ясніше свою рішучість і непередбачуваність, треба стати таким самим, а може навіть ще більшим відморозком ніж кацапи і КО і тоді вони будуть розуміти, що з Америкою в такі ігри як з Європою грати не варто і це або зупинить хаос який посіяли кацапи і допускали попередні адміністрації в Америки та НАТО, або призведе до перерозподілу світу на зони впливу чим зараз кацапи й займаються
показать весь комментарий
01.02.2025 12:31 Ответить
Щось не виглядає він на людину без розуму, в нього було багато різнонаправлених бізнесів, щоб вести всі треба мати якесь мислення...

Просто маю думку що цілі у нього інші а то все решта то медійна кампанія...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Я думаю трампушка знайде що запропонувати пукіну, той погодиться на запропановане чи в нього небуде вибору,десь так,може це хибна думка ,але остання риторика багатьох можновладців,навіть сросійських,на це вказує,якщо це все хибне то для України почнуться дуже погані часи,навіть в порівнянні з тими що зараз.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:43 Ответить
Извините, но у вас проблемы со зрением.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:45 Ответить
не смешите)если первая ракета хотя бы до половины океана долетит уже успех,кацапы обречены на уничтожение всего впк за недельку,это даже упоротый алконафт медведев осознает.******** впк и не надо никаких абрамсов на красной площади)это еще стало понятно до лета 2022,а когда начали сбивать меговундервафлю телевизионую кинжал то тогда думаю амеры раздуплились за блеф и доктрину военную переписали)
показать весь комментарий
01.02.2025 12:47 Ответить
В штатах президен нічого не вирішує, задайте собі питання чому там стільки років дві партії... Там є багато захисних механізмів від цього... Така зараз політика їх еліти...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:55 Ответить
А хіба не Радбез ООН вибирав секретаря, хіба не весь світ у складі генеральної асамблеї ООН з 193 країн затверджував Гутерреша?
Індія нікчеми, Китай нікчеми, Саудівська Аравія нікчеми, Бразилія нікчеми, у майбутньому Турція нікчеми? Хто ж тоді ми у зрівнянні з ними? Якось ну дуже егоцентрично звучить.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:05 Ответить
А де вам пропонують капітуляцію? Це тільки звучить від зелеботів. Ви спочатку прочитайте, що таке капітуляція, а то пхаєте це слово усюди не розуміючи його значення.
Капітуляція - роззброєння всіх військових і їх здача на милість переможцю без будь-яких попередніх умов. Держава втрачає суверенітет, а її керівництво призначається від імені країни перед котрою капітулюють. При цьому переможці визначають майбутнє політичне врегулювання, виробляють конкретні санкції, види і форми політичної та матеріальної компенсації понесених витрат, а також визначають та притягують до відповідальності злочинців.

Ви спочатку розберіться, що вам пропонує світ, а потім порівняйте це з самим визначенням капітуляції.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:50 Ответить
Так оце ж і є курячі мізки.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:16 Ответить
А далі Трамп отримає те що він хоче, Канаду, Гренландію, Мексику, Панамський канал.
Китай Тайвань. РФ ту частину України, яка входила у склад імперії.
І настане мир у світі...
показать весь комментарий
01.02.2025 14:25 Ответить
А тепер порівняйте бюджет та озброєння російської федерації і Чечні, під час чеченської війни...і Чечні тоді взагалі ніхто не допомагав.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:33 Ответить
А х..й йому по самі гланди!!! Ну налогі підніме для Канади і Євросоюзу, так і вони теж можуть підняти налогі, а решта, в нього кішка тонка!!! Балабол він, це факт!!!
показать весь комментарий
01.02.2025 15:34 Ответить
Таке враження, що там зібрався театр з єпанутими акторами
показать весь комментарий
01.02.2025 15:36 Ответить
Страница 2 из 3