10351 посетитель онлайн
10 110 234

Мир в Украине может быть достигнут за 100 дней, - Келлог

кіт,келлог

Спецпредставитель президента США Дональда Трампа по Украине Кит Келлог заявил, что рассчитывает на прогресс в урегулировании войны в Украине уже в ближайшие 100 дней.

Об этом он сообщил в эфире Fox News, информирует Цензор.НЕТ.

"Думаю, у нас есть хороший, надежный план, чтобы продвинуться вперед, начать говорить и работать над этим", - отметил Келлог.

По его словам, он хотел бы видеть четкий результат уже через три месяца: или перемирие, или стабильный мир. Политик подчеркнул, что процесс должен быть быстрым, в отличие от Афганистана, где переговоры затянулись на четыре года.

"Мне хотелось бы за 100 дней определить, где мы находимся: либо на стадии перемирия, либо прочного мира", - отметил он.

Келлог подчеркнул, что прекращение войны в Украине отвечает интересам не только Киева и Москвы, но и США и всего мира.

"Трамп знает, где оказывать давление. И более важно то, что он создаст рычаг давления как на украинцев, так и на россиян", - заверил Келлог.

Топ комментарии
+31
показать весь комментарий
01.02.2025 10:31 Ответить
+24
Як вони там переживають за інтереси москви...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:06 Ответить
+17
А формула мира нашего предводителя превращается в пустой звук
показать весь комментарий
01.02.2025 10:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Извините, но у вас проблемы со зрением.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:45 Ответить
Знаєте, я думаю що, для то щоб дати зрозуміти відморозкам (росії) ще ясніше свою рішучість і непередбачуваність, треба стати таким самим, а може навіть ще більшим відморозком ніж кацапи і КО і тоді вони будуть розуміти, що з Америкою в такі ігри як з Європою грати не варто і це або зупинить хаос який посіяли кацапи і допускали попередні адміністрації в Америки та НАТО, або призведе до перерозподілу світу на зони впливу чим зараз кацапи й займаються
показать весь комментарий
01.02.2025 12:31 Ответить
Може буде а може не буде
показать весь комментарий
01.02.2025 11:06 Ответить
Пусть гАвАрят !

.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:20 Ответить
Буданов предал ЗЕлю !

.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:22 Ответить
Не завжди дорослі дядьки проговорють то, що насправді мають на увазі. Звеликим рахунком всім плювати на інтереси чужих країн. І на інтереси України і роісії також.
Заяви і є ЗАЯВАМИ, щоб досягти ВЛАСНИХ інтересів. В інтересах ЗАХОДУ щоб віна в європі припиналась. Одночасною із часів СРСР ЗАХІД небажає розвалу ядерної роісії, як не бажав розвалу ядерного СРСР.
Все досить просто, нічого особистого, тільки бізнес.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:13 Ответить
Її ізпочатково писали для внутрішнього " патрєблєнія". Щоб природні зебіли в черговий раз відчули гордість за Вовіка Голохвостого і рейтінги як мінімум не падали..
показать весь комментарий
01.02.2025 10:16 Ответить
Ще раз всім на всіх наплювати. Є тільки власні інтереси. Ізраілю до фонаря, що там робится за межами зони їх інтересів.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:18 Ответить
підари вони, а не партнери
показать весь комментарий
02.02.2025 00:07 Ответить
Президент слабкий, це для кого написано, в нього зараз вся вертикаль влади, ручні суди та правоохоронні органи, повністю підконтрольна монобільшість та ЗСу... Яких ще важелів не хватає...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:37 Ответить
Щоб не знайомитись з бомбами, у них є сильна армія та 800 млрд.. військовий бюджет...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:39 Ответить
Та тут не тільки в Зе справа, а купа людей що сидять по тилах та відкупились від війська або втікли закордон, хочуть виходу на кордони 91 року, хоча наші війська наразі відступають та несуть втрати.
Тому що немає авіації, а без неї неможливо боротись з Кабами. Плюс у орків 100 млрд. у.е. військовий бюджет та технологічна підтримка Китаю, що дає їм значні ресурси на виробництво озброєння.

Тільки в останні два місяці американці пішли на якісь реальні санкці, причому зроблено це було для посилення позицій на переговорах, і не більше...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:44 Ответить
"президент слаб" і "жаль только, что президент ничего не читает" це написана повна х...ня...

У нас зараз повна президентська вертикаль управління і те що він нічого не знає та нерозуміє також ніх... не вірю... Він сам недавно говорив на пресконференції, що читає пресу аж забагато...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:48 Ответить
Щось не виглядає він на людину без розуму, в нього було багато різнонаправлених бізнесів, щоб вести всі треба мати якесь мислення...

Просто маю думку що цілі у нього інші а то все решта то медійна кампанія...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Ви бачити інформацію з телевізора або від тупих блогерів... та і всі справи... більше немає про що говорити, кожен залишився при своєму
показать весь комментарий
01.02.2025 12:51 Ответить
В штатах президен нічого не вирішує, задайте собі питання чому там стільки років дві партії... Там є багато захисних механізмів від цього... Така зараз політика їх еліти...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:55 Ответить
халва... халва... халва...
показать весь комментарий
01.02.2025 10:22 Ответить
Погоджуюсь. Самі собі напридумували якими мають бути США, але ніхто не враховує які інтереси США у всьому цьому. Виявляється, що в них навіть не було цілей на повернення військовим шляхом все що захопили окупанти, а у весь інформаційний пласт стосовно цього, виявилось, навів смарагдовий туман.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:53 Ответить
Партнери бажають закінчення банкету, а не його продовження, враховуючи, що грошовий тягар лежить на них.
Швидкість озброєння та підготовкка 14 бригад тільки це підтверджує.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:57 Ответить
Нащо саудитам валити ціни на нафту, якщо в них бюджет цілком залежить від нафтових доходів? Стрельну собі в ногу на догоду іншим?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:59 Ответить
Буданов ж попередив зе-йолопів про їхні перспективи.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:01 Ответить
Бо є свої плюшки від закінчення війни. А вам хтось надав плани і терміни сво? Відсутність планів сво говорить лише про те, що можуть заявити про досягнення цілей і перемоги у будь-який рік.
Ну от я, наприклад знаю, що в росії пообіцяли спортсменам до 2028 року повернення на міжнародні виступи, бо там теж питають що їм робити, адже кар'єра спортсмена обмежена у часі молодості.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:07 Ответить
Це і намагаються вкласти американці у макітру Найвеличнішого, але воно туди не влазить вже який рік. Або макітра замала або план завеликий.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:08 Ответить
Ото ви тішите оточуючих казковою дихотомією добра та зла. Ви ніяк не можете усвідомити, що в міждержавних відносинах немає ніякого добра та зла, а є лише державні інтереси. Це не з тим терористом ручкався та кланявся ледь не у ноги генеральний канцлер ООН? Це не з тим терористом зустрічаються лідери союзу БРІКС в казані у 2024? Це не з представниками терористів був з'їзд G20 в Бразилії?
показать весь комментарий
01.02.2025 11:17 Ответить
Стосовно саме таких країн за столом перемовин я не впевнений, але що це будуть перемовини не тільки США, росія, Україна, - я впевнений. Бо є багато питань починаючи від заморожених 300 млрд. долл. по багатьох країнах, поновлення торгівлі та постачання нафти, газу, зняття частини санкцій, якісь глобальні військово-політичні домовленості щодо відносин НАТО-росія і т.д.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:32 Ответить
А чим доставляти отой заміщений об'єм Силою думки? Чи тіньовий флот росії почне працювати на саудитів? А що робити з іншими країнами ОПЕК, котрі погоджують квоти на видобуток, аби ціни не падали? Їм як це компенсувати? ОПЕК створений аби підтримувати ціни на нафту, а не валити їх у підлогу. А що канадцям робити, в них теж сировинна економіка - нафта вниз, туди ж і їхня валюта CAD.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:48 Ответить
Про кордони 91-го військовим шляхом балакають люди які живуть у паралельному всесвіті. Якщо у когось знайомі служать у звичайній стрілецькій піхоті то всі чудово знають про стан справ, і про кількість втрат, і про перспективи наступів. Люди навіть не можуть проаналізувати, що вони дивляться відосики зі знищення ворога від приблизно 10 бригад, які найбільше забезпечують, усі інші, і їх величезна кількість - тихий жах.
Щоб вдало воювати то ударами потрібно наносити ракетами та балістикою в глиб по виробничим потужностям. Що нам на це кажуть наші партнери? ЕСКАЛАЦІЯ, ЗАСЬ. Але в нашому інформаційному просторі це не можуть зрозуміти як так! Чому?! А відповідь одна, яку не дуже в нас розповідають, Захід намагається втлумачити керівництву, що це війна не за територію, а за суверенітет країни. А щоб зберегти суверенітет країни то потрібні перемовини, а не безперспективна війна за їх мільярд доларів за умовне село, котре врешті-решт буде стерто до самої землі і куди вже ніколи не повернуться цивільні.
Японцям чи фінам у свій час вистачило розуму закінчити війну, і вони представили це як перемогу за свій суверенітет. Вони знають, що таке держава, люди, майбутнє поколінь.
В нас вже готові набирати робітників з Бангладешу на виробництво замість українців, бо українці для них це витратний ресурс. Готові до того, що звідси виїжджають українці, 50% котрих вже сюди не повернуться. Готові до суцільного знищення економіки в надії на те що нам за красиві очі спишуть всі кредити, газ будуть купувати європейці , а пенсії і надалі будуть виплачувати європейський союз. Готові до того, що багато ВПО поживши у смарагдовій країні мрій, виїжджають назад до окупованих територій.

Натомість своїми кордонами 91-го року наше керівництво готує людей до відчуття програшу, і щось мені здається, що ефективні смарагдові менеджери, викрутять ситуацію так, що в цьому будуть винними не вони, травневі шашличники, а самі українці чи Захід.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:38 Ответить
А хіба не Радбез ООН вибирав секретаря, хіба не весь світ у складі генеральної асамблеї ООН з 193 країн затверджував Гутерреша?
Індія нікчеми, Китай нікчеми, Саудівська Аравія нікчеми, Бразилія нікчеми, у майбутньому Турція нікчеми? Хто ж тоді ми у зрівнянні з ними? Якось ну дуже егоцентрично звучить.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:05 Ответить
А де вам пропонують капітуляцію? Це тільки звучить від зелеботів. Ви спочатку прочитайте, що таке капітуляція, а то пхаєте це слово усюди не розуміючи його значення.
Капітуляція - роззброєння всіх військових і їх здача на милість переможцю без будь-яких попередніх умов. Держава втрачає суверенітет, а її керівництво призначається від імені країни перед котрою капітулюють. При цьому переможці визначають майбутнє політичне врегулювання, виробляють конкретні санкції, види і форми політичної та матеріальної компенсації понесених витрат, а також визначають та притягують до відповідальності злочинців.

Ви спочатку розберіться, що вам пропонує світ, а потім порівняйте це з самим визначенням капітуляції.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:50 Ответить
Про яку ви коаліцію балакаєте, котра фізично розчавить агресора? Та коаліція навіть боїться збивати над своєю територію випадкові шахеди. Та коаліція навіть боїться направити військових в Україну у разі миру, як гарантія безпеки.
Хто там має сам розвалитись? Може ви щось не усвідомлюєте в вагових категоріях:
Бюджет України 2025р - 52 млрд.дол.
Бюджет міста москва 2025р - 50 млрд. дол.

Про яке відновлення армії під час миру ви там говорите, воно вже відбувається під час війни.
Залишу з інтерв'ю керівника штабу планування і командування Міністерства оборони Німеччини газеті Welt am Sonntag.
"російська армія щомісяця має більше танків, більше ***********, більше ракет і більше безпілотників. Виробництво зростає, запаси на складах зростають"

«Ми спостерігаємо, що російські збройні сили не тільки здатні власними силами і за підтримки партнерів компенсувати свої величезні втрати в особовому складі та матеріальних засобах, а й успішно переозброюються»

Вам вже американці прямо говорять, що далі буде гірше. Буданов вже прямим текстом каже, а у вас кругом боти.

Може це не боти навкруги вас, а щось з вашим світосприйняттям реального стану речей?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:20 Ответить
"розслабити булки і благати "путін введи"?" це вже капітуляція. Але капітуляцію Україні ніхто не пропонує.
Вирішення криється у відповідях на питання:
- Відвоювати кордони 91-го року можемо? Чи можемо відвоювати, те що втратили учора, сьогодні і втратимо завтра?
- Воювати ще 5 років можемо? Хто стане сильніше під час війни на виснаження? Чи є для нас перспективи у війні на виснаження при нульовому виробництві важкої техніки і далекобійної зброї (ракети, балістика по виробничим потужностям)?
- Що для військово-політичного керівництва є цінністю, за яке воно готове поставити усе на "зеро" і кинути у жорна війни сотні тисяч людей, економіку, інфраструктуру, територію і майбутнє наших поколінь ?
- Яка кінцева мета умовної війни до тла? І чи готове суспільство добровільно до війни до тла?
- Будь-яка війна закінчується перемовинами. Чи буде, умовно, через 5 років такої війни наша позиція сильніша за сьогоднішню? Чи є наша позиція сьогодні сильніша чим наприкинці 2022р.?

Небезпечна відповідь, коли цими цінностями виявляться гроші для військово-політичного керівництва.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:13 Ответить
І чим все закінчилось для Чечні війна до тла? Що залишило чеченцям іхнє військово-політичне керівництво? Хто наново відбудовував Чечню десятки років?
Там хоч не було примусової мобілізації для війни до тла від політичного керівництва та врешті зберегли людей та культуру.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:22 Ответить
СРСР зі своїми світовими амбіціями став економічним банкротом, 80-і усі пам'ятають з дефіцитом у всьому, а ріст ВВП у 80-і був майже нульовий.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:33 Ответить
Це ви на свою вподобу вибудували у своїй уяві геополітичний трикутник з осями зла (щось ті осі навіть не можуть разом воювати)і навіть вже там щось розпланували. Чому я маю його сприймати і реагувати на нього?
показать весь комментарий
01.02.2025 18:41 Ответить
Деморалізацією суспільства займається смарагдове військово-політичне керівнитцво, а ви намагаєтесь переводити стрілки.
У вас проблеми з розумінням сполучення "до тла"?
Ну добре, пояснюю цей вжиток для малорічних:
- повністю знищити, нічого не залишаючи.
Схожі вираження: до нитки; до цурки; під ніготь; пустити під ніж; стерти на порох.
Тло - один із вжитків у розумінні основа чогось, загальна основа на чому здійснюється щось інше.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:58 Ответить
Вибачте, а Данія, котра боїться США більше Китаю через Гренландію, це одна вісь, чи це різні осі? А Іран котрий відмовляється визнавати Крим і ТОТ частиною росії це теж одна вісь, яка готова воювати разом проти демократичної осі? А нещодавно Сирія -росія це теж одна вісь була? Та чому один союзник вирішив не рятувати іншого? А Туреччина з незмінним Ердоганом до якої осі відноситься? А до нещодавно Грузія вже до якої осі у вашому світоуявленні відноситься?
Чому демократичні осі продовжують торгувати з віссю зла росією, та продовжують постачати туди підсанкційні товари. Чому купляють нафту, газ і т.д. Чому Китай дотримується багатьох санкції введених США по світу щодо росії? Це ж наче різні осі? Чому Китай не постачає танки, гармати, снаряди, ракети, балістику до свого союзника, який готовий це вже купувати навіть у Кореї?
Питання риторичні, які не потребують відповіді, бо це належить до вашого світосприйняття. Я його не сприймаю і вважаю, що світ побудовано на дещо інших засадах - в міждержавних відносинах є тільки державні інтереси. Немає там об'єднання за принципом добра та зла.
показать весь комментарий
01.02.2025 19:29 Ответить
Ну так вперед, чому прилип варенням до дивану?
показать весь комментарий
01.02.2025 19:33 Ответить
Ну от, ви самі й підтвердили, що немає ніяких осей зла чи добра, а є лише державні інтереси що дрейфують залежно від вигоди у співробітництві. В короткостроковій перспективі країні вигідно співпрацювати з одними (приклад Грузії чи Вірменії) згодом з іншими. В країнах змінюється політичне керівництво, а разом з цим можуть змінюватись інтереси в співробітництві. Так, все грунтується на боротьбі інтересів, великі та сильні країни можуть та намагаються фізично зсувати кордони можливостей. Не потрібно сюди вплітати права, свободи, принципи, бо у світі багато прикладів коли демократичні країни тісно співпрацюють з країнами, де ці принципи геть не працюють. Приклад Саудівська Аравія, де досі править монархія, людям рубають руки, голови, забивають камінням, жінки обмежені в правах. Але все це не заважає США тісно співпрацювати з ними. Бо співпраця йде не за принципами прав чи свобод, чи світоуявлення, а за принцип політичної, економічної, безпекової вигоди.
Приклад росія-Сирія лише підтверджує, що усілякі історичні союзи за принципами спорідненості диктаторських форм правління, загальних політичних цілей - все це до певного часу випробувань, і настане мить, коли буде вирішуватись чи вигідно далі співпрацювати чи радше все покинути.
Чому ви вважаєте, що Трамп належить до якоїсь вашої "вісі зла". Трамп думає про свою країну і що вигідно їй і що він може змінити у світі на користь своєї країни.

Є така країна, Куба, яка свого часу теж думала, що вони пуп землі, що світ обертається навколо них під час карибської кризи. Натомість все закінчилось тим, що великі країни (як ви кажете, належали до різних осей зла та добра) домовились між собою, бо так стало вигідно, а цю маленьку перепону вижбурнули на узбіччя занедбання. Сьогодні ти союзник по "осі" належиш до соціалістичного червоного табору, сповідуєш принципи комунізму там маєш комуністичну диктатуру, а завтра тебе викидають на узбіччя, бо міждержавні інтереси змінились.
показать весь комментарий
01.02.2025 21:42 Ответить
Проблема в тому, що ви намагаєтесь міжлюдські відносини ототожнити до міждержавних, але це не працює.
Не може бути дихотомії зла та добра, як в казочках. Як вам пояснити, у міжлюдських відносинах багатьом зрозуміло де добро чи зло, де порушення закону, а де не має. Але є випадки коли трапляється порушення закону за сумлінням. Людина поступила правильно за моральними принципами, але порушила закон та має нести відповідальність. Людина зробила зло? За якими визначенням норм вона зробила зло, за законодавчим чи за моральними? Чи може бути по різному нормалізоване зло на законодавчому рівні серед усіх країн? Бо в одній країні поступок не веде до відповідальності, в іншій - цілком. В одній країні не можна рубати людям голови як найвищу кару, в іншій -а чому б і ні. В одній країні на законодавчому рівні можна виготовляти наркотичні речовини, в іншій - тюрма.
От тепер уявіть це на міждержавному рівні, тільки не має того, хто буде притягати до відповідальності.
Коли Ізраїль кидає однотонний КАБ у густонаселений квартал під яким знаходиться бункер, в рамках відповіді на терористичну атаку і притягнення до відповідальності злочинців, то це як визначити злом чи реалізаціює справедливості?
показать весь комментарий
01.02.2025 22:31 Ответить
Добро та зло є в міжлюдських відносинах. В міждержавних його немає, бо союзи та партнерство між країнами створюються за іншими принципами. Коли людина робить зло іншій то це запам'ятовується на все життя. В міждержавних відносинах все може перевернутись з приходом інших політичних сил, буквально за 5 років. Скільки фашистська Німеччина наробила горя людям, а вже через 10 років після війни, це вже цілком повноправний демократичний партнер у відносинах. Не забувайте, що у другій світовій війні теж був союз між СРСР (диктаторсько-репресивна форма правління) та з США-Британією (демократична форма правління з правами та свободами людей) Та й Ялтинська конференція щодо розподілу світу була теж між ними. Чомусь визнаний штучно створений геноцид населення в СРСР не завадив американцям ручкатись та фотографуватись, щиро посміхаючись, зі Сталіним.
Ще раз, немає добра та зла в міждержавних відносинах, є тільки інтереси.
показать весь комментарий
02.02.2025 12:39 Ответить
Погляди на державні союзи та партнерство в мене такі, які є в міждержавних і дипломатичних відносинах. А ви намагаєтеся притулити горбатого до стіни, переносячи людські відносини на державний рівень. Вас би в будь-якому університеті міжнародних відносин висміяли б за такий погляд ще на 1-му курсі. У вас явні прогалини в освіті.
Не потрібно визначати мене, бо ви мене не знаєте. Ви знову займаєтесь ототожнюванням того, що вам не зрозуміло.
показать весь комментарий
03.02.2025 18:30 Ответить
До "дивятавамая" готуються.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:28 Ответить
США програло війну. Сильна Америка у минулому .... сторіччі.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:16 Ответить
Ну тиск на московію- монголоїдів це зрозуміло, а тиск на Україну це що, це як??? Таке враження що Україну в чомусь хотять звинуватити трамп і ко!!! На разі це все вистава, подивимось, що далі!!!
показать весь комментарий
01.02.2025 10:35 Ответить
А х..й йому по самі гланди!!! Ну налогі підніме для Канади і Євросоюзу, так і вони теж можуть підняти налогі, а решта, в нього кішка тонка!!! Балабол він, це факт!!!
показать весь комментарий
01.02.2025 15:34 Ответить
Таке враження, що там зібрався театр з єпанутими акторами
показать весь комментарий
01.02.2025 15:36 Ответить
показать весь комментарий
01.02.2025 10:31 Ответить
Пока кроме детских попыток надавить на союзников чтобы те поддались своим врагам во имя мира (а на кой хрен такой мир где враги торжествуют и им пользуясь готовятся тебя добить) - сплошная болтовня. Можно смело забить болт на лепет трампа и апеллировать к здоровым силам в Конгрессе. Трамп типичный пораженец желающий мира любой ценой.
показать весь комментарий
02.02.2025 08:19 Ответить
А формула мира нашего предводителя превращается в пустой звук
показать весь комментарий
01.02.2025 10:08 Ответить
І шо, навіть другого саміту миру не буде? І деж тоді Єрмаку доводити свою ефективність?
показать весь комментарий
01.02.2025 10:37 Ответить
старці різкі як сітро.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:06 Ответить
Хворі на маразм давно панують у білому домі. Нічого дивного. Це вже філіал дурки
показать весь комментарий
01.02.2025 11:31 Ответить
не згоден "І жодного кроку проти росії, китаю, ірану, кндр"

трамп їм назвонює і напрошується зустрітись . Тобто легітимізує: вбивайте, гвалтуйте, руйнуйте. президент США ще й потисне руку.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:27 Ответить
Тиск на жертву агресії цілком відповідає ******** політиці країни, що є уособленням захисту права та демократії. Такі самі клоуни, що й наше зелене шапіто. Пандемія "мудрого наріду". Пора вже цим тупим та ситим американцям познайомитися з бомбами та дронами над їхніми головами. Це буде справедливо. Не лише українцям треба відповідати за вибір "мудрого наріду"
показать весь комментарий
01.02.2025 11:32 Ответить
Коли фріки на чолі держави, то й сильна армія не є вже такою сильною
показать весь комментарий
01.02.2025 12:15 Ответить
Не факт, що це будуть саме кацапи
показать весь комментарий
01.02.2025 15:50 Ответить
Це називається курячі мізки. "Ми будемо тиснути на Україну" (якій перед тим щось там наобіцяли були в обмін на відмову від ядерної зброї, а потім забули).

Який висновок зробить кожна країна? Треба мати свою ядерну зброю й нікого не слухати. Запровадять за це санкції? Так он уже тій самій Канаді ні сіло, ні впало погрожують сакціями без усякої ядерної зброї, та ще й хочуть її "возз'єднати". Недовго чекати, коли ту ядерну зброю матиме вже зо три десятки країн, технічно й фінансово на те спроможних…
показать весь комментарий
01.02.2025 10:27 Ответить
На обидві - це прекрасно. Тільки для цього треба забути, а хто ж пішов війною на кого. Якась патологічно гамериканська забудькуватість…
показать весь комментарий
01.02.2025 11:14 Ответить
Так оце ж і є курячі мізки.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:16 Ответить
Ще один стариган маразматичний!
показать весь комментарий
01.02.2025 10:06 Ответить
Вони е#анулись головою, чи мерзотні покидьки прикидаються хворими на голову?!
показать весь комментарий
01.02.2025 10:25 Ответить
А як він може натиснути на пуйла? Раша з США практично не торгує, товарообіг між ними якісь 2%. І то це якісь важливі сировини, котрі потрібні самій Америці
показать весь комментарий
01.02.2025 10:36 Ответить
Не вийде, собівартість добутку нафти у США біля 50 доларів, в раші 25. Не буде Трамп ср@ти своїм нафтовим компаніям + 50 доларів за барель звичайно погана ціна для раші, але не критична
показать весь комментарий
01.02.2025 10:43 Ответить
Цілий рік вже атакуємо їхні НПЗ, а толку? Нафтогазові доходи у 2024 склали 11,1 трлн рублів,тпротів 8,9 у 2023
показать весь комментарий
01.02.2025 10:50 Ответить
Яка різниця, якщо при девальвації рубля на 10% доходи зросли на 20? По цій статті вони в плюсах на 10%
показать весь комментарий
01.02.2025 10:58 Ответить
Ну що ж, подивимось, що вони зароблять на енергоресурсах в ближчі місяці. Хоча правди ради в них нафтогазові доходи у відсотковому еквіваленті з кожним роком падають і становлять вже менше 30% від загального числа, колись стабільно було біля 50
показать весь комментарий
01.02.2025 11:15 Ответить
Інфляція біля 10% а ріст нафтогазових доходів без урахування інфляції більше 20%
показать весь комментарий
01.02.2025 11:16 Ответить
Хто обговорює , шизоїди на пропагандистських передачах ? Ну так у них робота така . Вони й - Кієв за трі дня обговорювали . У них он навіть жоден дрон - за 3 роки війни не долетів до нафтобаз і НПЗ ,, лише обломкі . Менше слухайте .
Це ж звичайна пропаганда , вона з реальністю не має і ніколи не мала нічого спільного . Згідно пропагандистських методик - плебсу не можна говорити про невдачі , тільки про побьєди . Якщо не про реальні , так про віртуальні . І так повсюди .
показать весь комментарий
01.02.2025 11:07 Ответить
Ну взагалі то - пропагандистські передачі це теж - змі , і по вмінню вішати лапшу на вуха , вони нічим не відрізняються від друкованих .. Всі змі рашки на 100% контролюються кремлем , і завжди будуть говорити лише те що їм говорити наказують . Ніякої самодіяльності .
А відомо ж що ***** майстерний - понторєз . Вся його впевненість - чистий блеф . Він завжди блефує , і в Європі , на жаль , це майже завжди спрацьовує . А от у випадку з Україною - ні . Тут його понти не працюють , і це його бісить . Але він вперто продовжує .
Кацапи ніколи не будуть писати і говорити про невдачі . Ну ви уявляєте щоб наприклад - Скабєйчиха заявила в ефірі правду ,, про те що армія рф не може перемогти ЗСУ , несе колосальні втрати , економіка рашки валиться , і тому перемоги кацапам не бачити !!? Та вона не встигла б стулити рота на останній фразі - як її б вже загребло фсб .
показать весь комментарий
01.02.2025 11:47 Ответить
только вся донецкая это минимум года полтора,и то если у нас будут одни лопаты )покровск,торецк мейби за 3 месяца дожмут и пару сел за ними,не более,это при максимуме их кпд.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:08 Ответить
да,да,за 3 дня на самокатах до ламаншу,еще не наччинали и с натой норм не воеввали а техники швах и приходиться закупать снаряды у кндр и ирана,это у тех у которых снарядов на 10 лет войны с натой было))))только кацапня может надувать щеки глобально жидкообосравшись,а тупорыли вкраичики наслушавшись очковтирательств лапки подымать на этот блеф.по факту за год продвинулись вперед на 55 км в бамбаской области....в остальных все стабильнее по обороне.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:20 Ответить
какие миста они захватывают? на 20 человек? миста это запорожье,херсон,днепр,харьков,киев,львов,тернополь,одесса и тп....3 год в дон области топчуться,просто блицкриг)))на краматорск и славянск уйдет еще года полтора.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:24 Ответить
не смешите)если первая ракета хотя бы до половины океана долетит уже успех,кацапы обречены на уничтожение всего впк за недельку,это даже упоротый алконафт медведев осознает.******** впк и не надо никаких абрамсов на красной площади)это еще стало понятно до лета 2022,а когда начали сбивать меговундервафлю телевизионую кинжал то тогда думаю амеры раздуплились за блеф и доктрину военную переписали)
показать весь комментарий
01.02.2025 12:47 Ответить
Звичайно, що Трамп знає де чинити тиск - на нас.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:17 Ответить
Звичайно, що вони не розуміють цього. Трампісти - де дегенерати, або покидьки. І перші, і другі не здатні критично мислити та передбачувати наслідки своїх дій.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:38 Ответить
#божеякекончене!
ВважаєТЕ, що скажений звір стане вегетаріанцем і перемир"я його влаштує?
Перепочине, за цей час усіх нелояльних зачистить, і з натхненням рвоне на країни ЄС.
В армії нападника і вам місце приготоване вже(
показать весь комментарий
01.02.2025 11:02 Ответить
От вже ці рожеві поні!
Спробуй приручити скажену тварину та годувати її травичкою...
показать весь комментарий
01.02.2025 11:09 Ответить
Натиснути на українців?? "Припиніть опір вбивці, злодієві та гвалтівнику. Нехай усе забирає, що награбував, забудьте тих, кого повбивав, пробачте за те, що доньок і дружин гвалтував. Головне це мир і спокій на нашій блакитній планеті та велич миротворця. Америка знову стала сильною".
показать весь комментарий
01.02.2025 10:31 Ответить
За умов окупації України кацапами, чоловіків на нашій землі не буде. У буквальному і переносному сенсах.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:34 Ответить
Повторю у сотий раз: Цей несправедливий світ боїться тільки божевільних. Нам доведеться такими стати. Ми - ядерна держава зі стаціонарною зброєю - АЕС. І вороги, і уявні миротворці мають відкинути ідею встановленя миру для усіх "великих" за рахунок смерті слабших. Шантаж - теж зброя оборонного характеру. Не вірите??? Запитайте у путлєра, він вам нагадає притчу про щура, загнаного у кут. Нині ми - саме у тому куті. Повторимо меморандумну слабкість зразка 1994 року зникнемо без сліду в історії, як останні нікчемні клуші.
показать весь комментарий
01.02.2025 10:54 Ответить
Тільки наявність тестикул ще не є ознакою ЧОЛОВІКА.
показать весь комментарий
01.02.2025 11:09 Ответить
А з перемогою Трампа ми є хто у позі бобра для обох сторін?? Що пропонуєш ти перед пиками кацапських вбивць та стінкою за твоєю спиною ???
показать весь комментарий
01.02.2025 11:19 Ответить
Страница 2 из 3