11726 посетителей онлайн
4 566 63

ПВО удалось сбить российский КАБ над Запорожьем, это уже не впервые, - Воздушные силы

ПВО удалось сбить КАБ над Запорожьем. Что известно

Накануне в сети заявили, что 6 февраля против российского КАБа в Запорожье было применено экспериментальное оружие.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом пишет РБК-Украина.

Начальник управления коммуникаций Командования Воздушных сил ВСУ Юрий Игнат отметил, что это уже не первый случай сбивания такого средства авиационного поражения.

Он отметил, что управляемые авиационные бомбы бывают разных типов, с разной боевой частью. Россияне применяют их с самолетов тактической авиации, не заходя в зону поражения нашей ПВО - то есть они запускают эти бомбы с дистанции.

Однако Воздушные силы применяют различные методы противодействия тактической авиации, применяющей КАБы.

"Для противодействия этой угрозе нужен комплексный подход - как использование средств наземного ПВО, так и авиационной компоненты, чтобы как можно дальше отгонять носителей этих КАБов", - рассказал он.

В ВС не уточнили, каким образом удалось поразить авиабомбу.

Топ комментарии
+6
Збити ФАБ з УМПК можна і звичайною ЗКР.
Бомба відносно повільна, добре світиться на радарі, хмара елементів ЗКР розбиває крила і саджає бомбу задовго до цілі.
Але для цього треба мати постійне постачання ракет у великій кількості.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:18
+6
Якби ще навчились робити так шоб ці КАБи падали на голови кацапам на їх території.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:19
+3
От біда шо журналістам не сказали якими засобами почали збивати КАБи... А то б вони один по перед одного публікували що та я та чим. Почали збивати і слава Богу. Для чого про це патякати?
показать весь комментарий
07.02.2025 13:18
Комментировать
Сортировать:
Збити ФАБ з УМПК можна і звичайною ЗКР.
Бомба відносно повільна, добре світиться на радарі, хмара елементів ЗКР розбиває крила і саджає бомбу задовго до цілі.
Але для цього треба мати постійне постачання ракет у великій кількості.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:18 Ответить
Є прогрес. Нехай везе нашим профі.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:22 Ответить
Не согласен. ЭОП предельно мала для ЗРК. Пушечные комплексы намного эффективнее для борьбы с такими целями, разумеется в пределах визуальной видимости.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:43 Ответить
Дрони мають ще меншу ЕВП, але їх ЗРК збивають легко.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:27 Ответить
Никакое не "легко", это скорее удача. А дроны, в отличии от бомб с крыльями имеют большую ЭОП.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:35 Ответить
Регулярна удача. "Орлани" на Донбасі до повномасштабки Осами збивали.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:37 Ответить
Ясно, не доходит... Вот кода Осой планирующую лично соббешь, тогда расскажешь. Развелось эксПЕРДов интернетных...
показать весь комментарий
07.02.2025 14:48 Ответить
А ви, мабуть, не одну бомбу з "Шилки" або "Тунгуски" збили, бо це набагато легше.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:50 Ответить
На, почитай: https://24tv.ua/ru/zrk-osa-unichtozhaet-vrazheskie-drony-vsu-pokazali-oficialnoe_n2568771
показать весь комментарий
07.02.2025 14:54 Ответить
Радіокомандна. Все одно ціль треба засікти, без радара, тільки візуально, оператор не встигне відреагувати.
Радари бачать і літаки, і бомби.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:58 Ответить
Я уже написал про "Оса". В обоих случая визуальная видимость. Что еще непонятно? И это по ДРОНАМ, по ДРОНАМ, Вася. Еще раз "ПО ДРОНАМ".
показать весь комментарий
07.02.2025 15:02 Ответить
Бомба ж більше дрона, і вся залізна, плюс крила розкинуті. Якщо "Орлан" фанерний на радарі видно (це розповідала обізнана людина), то бомба - поготів.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:04 Ответить
ЭОП зависит от конфигурации ЛА. Бомба практически не имеет ЭОП, она предельно мала. Вот если перед ней поставить заслон из роя снарядов из зенитных пушек, то есть вероятность что либо несушие поверхности отлетят, либо корпус самой бомбы будет разрушен.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:18 Ответить
Добре, а як "Петріот" збиває боєголовки балістичних "Іскандерів"? Вони ще менші за КАБи за розмірами, і рухаються в рази швидше, ніяке візуальне спостереження не допоможе.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Дальность обнаружения при ЭПР цели:0,1 м² (головная часть ракеты) 70 км,0,5 м² (ракета) - 100 км1,5 м² (истребитель) - 130 км10 м² (бомбардировщик) - 180 км
показать весь комментарий
07.02.2025 15:51 Ответить
Тобто хочете сказати, що у ФАБ ЕПР значно менше 0.1 кв.м. при тому, що форма близька до форми головної частини ракети?
показать весь комментарий
07.02.2025 16:00 Ответить
Вот еще, почитай: https://ru.wikipedia.org/wiki/GBU-39
показать весь комментарий
07.02.2025 15:53 Ответить
Я инженер по авиационному вооружению и не кидаюсь фразами, а говорю по теме.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:56 Ответить
то як їх тоді збивають?
показать весь комментарий
07.02.2025 23:52 Ответить
От біда шо журналістам не сказали якими засобами почали збивати КАБи... А то б вони один по перед одного публікували що та я та чим. Почали збивати і слава Богу. Для чого про це патякати?
показать весь комментарий
07.02.2025 13:18 Ответить
Якби ще навчились робити так шоб ці КАБи падали на голови кацапам на їх території.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:19 Ответить
Є не на їх території, але їм на голови. Чимало випадків вдалого спуфінгу, коли чугуній, не долітаючи до наших, падав просто на позиції русні.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:21 Ответить
Тільки проблема де взяти десятки тисяч дорогих ракет щоб збити всі рашистські КАБи яких у них як гівна і потім не зостатися беззахисними проти ракет. Для рашистів даже вигідно запускати копійчані КАБи і шахеди куди небудь аби обезкровити нашу ППО
показать весь комментарий
07.02.2025 13:22 Ответить
Не думаю, що наші настільки глупі, щоб запускати дефіцитні ЗКР по КАБам.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:26 Ответить
Ну согласіться що з БУКа, Оси або ПЗРК КАБ не зіб'єш. Це 100% або Айріс Т або Петріот може збивати такі цілі. Якщо вже таку систему притягнули під лінію фронту то чому не збивати рашистські літаки які ці каби кидають
показать весь комментарий
07.02.2025 13:30 Ответить
Бомба летить з дозвуковою швидкістю, майже по прямій. Розміри - більше за дрон-розвідник, які добре видні на радарах і збиваються ЗРК.
Тому БУКи і Оси бомбу збити можуть. Питання в тому, чи вистачить потужності ракети для нанесення достатньої шкоди.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:35 Ответить
Ну я чомусь не чув щоб Осами і БУКами збивали крилаті ракети які мають швидкість меншу чим у КАБа
показать весь комментарий
07.02.2025 13:42 Ответить
А я не тільки чув, а ще й не раз бачив. На початку війни, коли жодних західних ЗРК не було, всі дозвукові ракети на кшталт "Калібров" над Одесою збивали саме БУКами, Осами, С-300, Печорами.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:46 Ответить
Да, вспомнив. Було відео.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:55 Ответить
Петріот взагалі по балістичним ракетам тількт.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:49 Ответить
і по літакам щє
показать весь комментарий
07.02.2025 14:51 Ответить
Лазери працюють. 😶
показать весь комментарий
07.02.2025 13:27 Ответить
1 из 1000, толку от этого. Самолеты сбивать надо!
показать весь комментарий
07.02.2025 13:29 Ответить
Все залежить від того, чим збивали. Може виявитись, що збиття на порядок дешевше за бомбу.
Русня майже не використовує танки не тому, що їх немає, а тому, що їх миттєво палять дрони.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:31 Ответить
Люди умирают, а он деньги считает. Если 1 бомбу из тысяч сбили - это нееффективно, почти бесполезно.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:37 Ответить
Якби ж тільки гроші. У Європи (у нас тим більше) немає таких потужностей, щоб на кожну русняву бомбу по ракеті.
Однак одній з країн Балтії розробили ракети малого радіусу дії з ШІ. Призначались для ішакєдов, але можливо, це саме вони й почали працювати.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:39 Ответить
Поэтому и надо сбивать самолеты, а не бомбы.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:42 Ответить
Збивали, поки РУКой збивалку не відірвали. Якраз десь рік тому.
Кидають з відстані 50+ км від ЛБЗ. Це треба ЗРК з радіусом дії 150+ км мати.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:44 Ответить
Патриот может, но его не используют. Или самолет, но надо близко подлететь, в зону поражения, тоже боятся. А люди умирают.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:50 Ответить
Патріотом і збивали. Потім розкрошили Патріот.
По-вашому, варто витратити всі наявні ЗКР і літаки на полювання за КАБами?
показать весь комментарий
07.02.2025 13:52 Ответить
Нет, Патриот надо прикрыть нормально, чтобы не один дрон не пролез. Теми же самолетами ракеты перехватить.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:57 Ответить
Патріотів мало, дронів багато. Будуть по двадцять штук відправляти, воно себе окупить.
Теми же самолетами ракеты перехватить.
Мова про КАБи. КР авіація завжди збивала.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:59 Ответить
Патриот сбивает самолеты, которые кидают КАБы. А наши самолеты и мелкие ПВО прикрывают Патриот.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:01 Ответить
Не працює. Одна помилка, один не збитий вчасно "Орлан" з двадцяти - і все, немає Патріота.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:02 Ответить
Работает. Надо прикрывать хорошо.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:04 Ответить
Маячня. Всі дрони позбивати ресурсів не вистачить. І кавалькаду Патріота зауважать ще на землі місцеві любителі русского міра, радо передадуть координати куди треба, навіть без дрона можна впоратись.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:07 Ответить
Почему их под Киевом не уничтожили тогда или где они там стоят?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:09 Ответить
Маскуються. Під Києвом повно лісів, сховати установку - не проблема.
Донбас - степи. І рухатись постійно треба, щоб літаки ловити. Той Патріот розбили на марші, не на вогневій.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:12 Ответить
Это все отговорки.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:14 Ответить
Таке враження, що у вас мета - змусити Патріоти повернутись на Донбас.
Тільки не я це питання вирішую. А якби вирішував, теж би не відправив.
Занадто великий ризик для єдиної системи, що здатна захистити ключові об'єкти від балістики і "гіпєрзвука".
Є інші методи.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:17 Ответить
Я хочу, чтобы не убивали людей, вы сидели под КАБами? ПВО должны защищать от бомбежек, а не в тылу стоять.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:47 Ответить
Під КАБами ніхто не сидить, коли йде тривога всі відходять в безпечні укриття.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:52 Ответить
Все сидят. Нет в Запорожье укрытий нет практически.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:19 Ответить
Не сперечайтесь, йому з Калуги видніше, хто де сидить і куди Патріоти рухати.
показать весь комментарий
08.02.2025 09:06 Ответить
в країні є купа людей з ідеями, все що треба це почать їх відбирать, купувать, засекречувать та вироблять іноваційну зброю що дасть на полі бою перевагу пів року а якщо не ляпать язиком то і цілий рік.
це б могла робити держава та колишні президенти бо мають гроші щоб це створить та запустить.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:31 Ответить
Примітно, що експериментальний ЗРК, який уразив рашистський КАБ, було дислоковано поблизу Запоріжжя, куди дістають ці потужні засоби ураження ворога. Вочевидь, така локація зумовлена необхідністю захисту дамби ДніпроГЕС та мостів через Дніпро від повітряних атак.
показать весь комментарий
07.02.2025 13:42 Ответить
Це таки ЗРК був?
показать весь комментарий
07.02.2025 13:45 Ответить
Нас всех найдут и убbют. У лётчиков армии России и у их семей паника и истерика. Опубликованы адреса https://www.youtube.com/watch?v=yNpbj5boZBk
показать весь комментарий
07.02.2025 13:59 Ответить
І багато знайшли та вбили за вже скоро три роки війни? Було лише декілька випадків ліквідації. Так що немає там жодної паніки. Русня вірить у свої спецслужби, має для цього підстави.
показать весь комментарий
07.02.2025 14:05 Ответить
Jedem das seine.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:28 Ответить
Зверніть увагу, де нема слова ТЦК, повністю відсутні фсбешні боти. Совпаденіе?
показать весь комментарий
07.02.2025 14:42 Ответить