15798 посетителей онлайн
12 264 263

Украинцев больше пугает повышение цен, чем оккупация территорий и обстрелы, - опрос "Рейтинг". ИНФОГРАФИКА

Что больше всего беспокоит украинцев. Результаты опроса

Украинцы считают, что самыми большими проблемами в течение следующего года являются повышение цен и экономический кризис.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом свидетельствует исследование социологической группы "Рейтинг".

Так, большинство граждан говорят об ухудшении жизни в ряде сфер, в частности - в экономической и политической ситуациях страны.

Украинцы ответили, какие из потенциальных угроз, которые могут ожидать Украину в течение следующих 12 месяцев, беспокоят их больше всего.

33% назвали рост цен и инфляцию, 32% - экономический кризис.

В то же время 27% заявили, что их беспокоит усиление обстрелов, а 25% - оккупация территорий.

Що найбільше турбує українців. Результати опитування

На общее психоэмоциональное состояние украинцев прежде всего влияют переживания за потерю близкого человека (40%), здоровье и физическое самочувствие (31%), материальное положение (29%), ситуация с безопасностью (28%), новости и события в Украине и мобилизация близких, родственников в ВСУ (по 23%).

Топ комментарии
+29
непугані ідіоти. хто живе у прифронтових районах та під обстрілами зовсім іншої думки
показать весь комментарий
07.02.2025 14:31 Ответить
+26
Яким треба бути ДЕБІЛОМ, щоб не боятися втратити власну землю та волю?!
показать весь комментарий
07.02.2025 14:34 Ответить
+23
Або
Підвищиння цін, чи розстріл у ямі
показать весь комментарий
07.02.2025 14:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Це дуже сумно і можливо правда Така людська природа (думаємо шлунком, живемо в дупі)
показать весь комментарий
17.02.2025 13:49 Ответить
Малороси не розуміють наскільки вони бидло, і чому їх маскалі постійно дурять.
показать весь комментарий
10.02.2025 08:38 Ответить
какая разница, если они все свалят в Польшу и валят туда, они ничего не могут изменить в Украине, а только голосовать по приколу и за гречку.
показать весь комментарий
09.02.2025 21:40 Ответить
сидели бы в совке и не воняли. с 91 почти в двое минус населення, минус армия, экономика, техника. а теперь отдаете США ресурсы в обмен на оружие, я думал, что русские идиоты, а нет, есть еще одни.
показать весь комментарий
09.02.2025 21:38 Ответить
Ви не можете відслідкувати свої слова, то навіщо пишете?

"Це все балабольство. Шо ти конкретно пропонуєш? Тільки конкретно перше, друге, третє..."

Я робив дрони і пропонував їх розвивати, мені відмовили, це все що я міг зробити на орендованому житлі. Пропонував, відшили, все. Битися головою в державні кабінети чи ще щось - це дурна трата часу.

Ну і з книг, щоб щось зробити, то треба бути частиною влади, у владі чи державних структурах, в які потрапити ой як не просто. Як тільки почати щось міняти не будучи представником влади, то відразу можуть прийти і постукати і прирівняти дії до спроб протидії владі, було вже багато разів і випадків.

Ви дуже хитро все пишете, хочете від однієї людини рішень, при цьому я не є владою і я не знаю що там робиться ))) вам не смішно.

По освіті я енергетик і в мене на об'єктах все нормально і все працює у відповідності з вимогами і я відповідаю за своїх людей впритул до криміналу. А по державних питаннях, то вибачте валом у нас людей які закінчили відповідні спеціальності у відповідних університетах і працюють у владі, але чомусь ви їм нічого претензій не ставите )))) чому в них бардак у державному керуванні.

Поди професійних писунів тут на цензорів звісно я не вивезу.
показать весь комментарий
09.02.2025 16:39 Ответить
Я за відео запитую. Ролкик 28 секунд. Знятий камерою з дрона. Летить над якимось селом. Шо цим роликом ти хотів сказати? Просте запитання. Відповісти можна одним реченням. І яке відношення цей ролик має до того шо ти вище понаписував?
показать весь комментарий
09.02.2025 16:18 Ответить
Я що папуга, по 100500 раз все переписувати? все написано наче нормально.
показать весь комментарий
09.02.2025 16:00 Ответить
Підвищення цін, боїмося тільки ми, справжні патріоти землі вкраїнської - галичани. (не всі)
А ще тцкашників, військових які повертаються додому, чесних судів, поліцаїв і різних держслужбовців які чомусь не хочуть брати хабарів🤔
показать весь комментарий
09.02.2025 14:10 Ответить
Так, а шо ти хотів показати цим відео?
показать весь комментарий
09.02.2025 14:02 Ответить
Є книги і все інше про фірми і керування. Так от щоб могти щось зробити, то для цього треба мати або вплив, або ресурси (гроші), ні першого ні другого я не маю по ряду причин, вище голови не пригнути.

Приклад з мого життя, в свій час я розробив дрон, заробив грошей і розробив (11 років тому), війни ще не було. Потім писав листи в університети відомі і навіть у військові, що давайте робити, ось є прототип робочий, перспективно і т.д. І в переважній більшості я не отримав відповідей взагалі, а де отримав, то вказали, що нема грошей і роби все за свої, а там буде видно ... Тобто професура з баблом не була зацікавлена в такому взагалі, мені це так і ткнули. Війни не було, не цікаво і грошики не хотіли витрачати на нове, а вони були. В кінці кінців я втратив роботу і треба були гроші, я виставив відео і оголошення на продаж коптера і коптер купив дядько з Європи, приїхав і забрав особисто за 2000 євро, які дали можливість мені прожити і знайти роботу.

Відео доказ одного з відео, і можете подивитися на дату https://youtu.be/7R5DwetKLuY.

Я що міг, то зробив, але всі мене послали з моєю розробкою, на тому і все. І що мені відмовили по суті скрізь, то це вже не моя провина, а провина тих, хто мали ресурси, але відмовили.

Ну і є правило з книг з ведення бізнесу: щоб врятувати інших, то спочатку врятуй себе і стань на ноги.

В свій час німці розуміли, що обдаровані діти могли народитися в будь якій родині (обдарований мозок це випадковість, а не генетика) і німці їздили по країні з тестами по школах і вишукували обдарованих дітей і потім їх забирали на навчання з повним забезпеченням, це дало свої плоди і не просто так німці одні з кращих кращі технарів світу.

А для нашої влади обдаровані і розумні є загрозою і таких нікуди не пускають, створюють спеціально перешкоди різного роду, також на рівні законів. Це не я придумав, це є. Спеціально створені абсурдні умови, які є костилями для обдарованих, як фінансові перешкоди, так і юридичні. Як протягують своїх на потрібні посади давно відомо.

А на питання що треба робити, перше, друге і т.д. То по перше треба там бути, щоб розуміти ситуацію і потім формувати план виходу. Оскільки я не у владі і не знаю що там робиться, то щось писати і пропонувати - це повна дурня, бо я не знаю ситуації. Я займаю керівну посаду і коли я зайняв її, то спочатку я розібрався в наявній ситуації, щоб зрозуміти що робити далі - це основа ведення будь якої справи. Я не займаю владну посаду і не можу запропонувати що робити, бо не маю доступу до наявної ситуації що там робиться на зараз.
показать весь комментарий
09.02.2025 13:43 Ответить
Тебе же написали, что сторонний доход запрещён, а ты продолжаешь писать про работу на дому.
Совсем с головкой проблемы?

Ты ещё и пишешь про фин.рынок в 90ых, когда интернет в домах начал появляться с 2000ых. И фондового рынка онлайн в Украине не было, а понятие "биржевый брокер" как и курсы этой специальности у нас не катируются и никто их не преподаёт. Ты просто очередной балабол-сказочник, который несёт херню. Скорей всего просто малолетний двоечник-селюк.

Не говоря уже о том, что для работы по IT-специальностям требуется соответствующее железо, цена на которое сейчас от 1000 уе. (полный системный блок). Так что стяни варежку, сказочник
показать весь комментарий
09.02.2025 13:17 Ответить
Але ж витрачати час тут ти можеш, а скористатися інтернетом для навчання та праці з дома ні.
Ну кожному своє, як говориться.
показать весь комментарий
09.02.2025 01:23 Ответить
Відповідно до Законів України про Сімейний Кодекс - працездатний родич зобов'язаний доглядати непрацездатного родича.
Якщо працездатний родич відмовляється від своїх зобов'язань, то непрацездатний родич має право звернутися до районного суду чи районної ради, щоб вони зобов'язали родича доглядати.

Держава Україна не має і не хоче за свій рахунок доглядати літніх та інвалідів за рахунок державного бюджету та пенсійних відрахувань, перекладаючи зобов'язання на родичів. Але щоб доглядач не помер від голоду поки що доглядає родича - він має право отримувати допомогу, розмір якої нижчий за прожитковий мінімум, і в два, а часом і втричі нижчий за мінімальну зарплату, що саме по собі є придушенням народу.Крім того, той, хто доглядає, не має права мати сторонній дохід, інакше держава відбере допомогу без права на відновлення.
показать весь комментарий
08.02.2025 21:13 Ответить
Це все балабольство. Шо ти конкретно пропонуєш? Тільки конкретно перше, друге, третє...
показать весь комментарий
08.02.2025 21:10 Ответить
Просте питання, ніхто крім нас, це фраза часів совка - всі і одночасно ніхто. Далі я не перший рік на світі живу і щось змінити не дадуть, створити свою партію це треба не один десяток млн грн на таке діло, а це спеціально створена заборона, бо місця куплені і не треба чесати, про нас. Тут в банальний суд без зв'язків не влаштуватися, бо суддею може стати помічник судді, а помічників суддя вибирає сам собі - ЦЕ ПО ЗАКОНУ!!!

Також депутатами ставали діти депутатів, ярий тому приклад сини яника, син пороха і т.д. Ой, як так сталося, певно обдаровані ... і так скрізь, брали не по знаннях, а по родословній )))

Ми,ми,ми. Ми - це розмилювання відповідальності, бо за різанням оборонних заводів і т.д. є конкретні прізвища. Це приблизно як розвалився завод і винними зробили робітників, хочу всі провідні країни світу кажуть, що в першу чергу винен директор (топ менеджер) і їх оточення.

Книги по державотворенні багато можна почитати і нажаль ми чи не ми, нажаль у нас не Європа, а совок у багатьох у владі і як у сталінграді, коли одні жерли ікру, а інші голодували.

Про що можна говорити, коли за часів яника майже у всіх депутатів були російські паспорти і це відомий факт, вони навіть цього не приховували.

Коли в організмі є солітер і ще і хвороба, то лікарі в першу чергу витягують солітера, щоб організм направив всі сили на боротьбу з хворобою. А у нас і крадуть і ще хочуть рашу виграти, взагалі честь і шана людям України, що вони в таких тяжких умовах ще стоять і віддають останнє, на відміну від схематозників, яких украсти не спиняє навіть війна, що не тендер, то украли, або завищено, або прокладка і т.д. Вибачте, але як є.
показать весь комментарий
08.02.2025 21:04 Ответить
Когда человеку требуется круглосуточный уход, ты, согласно семейному кодексу, обязан досматривать родственника. Родственник, по закону, может подать в суд, чтобы суд тебя обязал.
Учи законы
показать весь комментарий
08.02.2025 21:01 Ответить
По законам Украины, человек, который на пособии, не имеет права получать сторонний доход. Иначе его лишают пособия и снимают с учёта.
показать весь комментарий
08.02.2025 20:59 Ответить
Ніякої конкретної відповіді на задане мною питання ти не написав. Все як завжди. Всі думали, що після Майдану щось почне змінюватись. Вийшли на Майдан, вигнали ригівську шоблу і заспокоїлись. Ніхто окрім нас самих в цій країні робити нічого не буде. Хижаки є в кожній країні, але вони їх приборкали тому що є контроль з боку виборців. А у нас одну шоблу вигнали, проголосували за інших і почали займатись своїми справами та думати, що інші все зроблять чесно та справедливо. А виявляється, що кого б не вибрали то руку на пульсі треба тримати постійно. Ми цього на жаль не робили всі роки після розпаду совка. Тільки но, щось почалось робитись та змінюватись тут і ***** з війною прийшов. Тому, що хижаки пов'язані між собою і вони будуть стояти на смерть. І хто в цій крававій війні переможе того і правда буде. Навіть коли, дай Боже, скінчиться війна треба постійно контролювати владу кого б не вибрав вумний нарід.
показать весь комментарий
08.02.2025 20:51 Ответить
Якщо почитати книжечки трошки, то було точно так як зараз, мажори втекли, а прості гинули і їх знали на убій, багатьох навіть без зброї. Але живемо зараз і все ж видно і методи. Мені плювати на 76 квартир депутата, хай чешеться також, а не зробило собі бронь і нормально. Розграбують їх, мені все одно.

І питання, чи дали захисникам, які покалічені житло чи землю чи ще щось ЗАРАЗ? якій кількості у %. ото ж бо. А військові повернуть і запитають, у кого нічого нема.

Писати букови і підставляти факти діло нехитре, в кого нічого нема нема проблем взяти свої 2 сумки і звалити. Коли я працював в Києві, мені багато хто говорив, що понаїхали на роботу і займають чужі місця і нікому не потрібен і взагалі ... це я добре пам'ятаю.

Поблизу де я орендував житло в Ірпені пограбували житла депутатів, буквально все москалі витягли, а так же крали і стягували, а за захист забули, то ще і втекли в перші дні. Я виходив в останніх групах, коли вже москалі стояли з 3-х сторін. Так ті розграбовані депутатські будинки і стоять побиті.
показать весь комментарий
08.02.2025 20:27 Ответить
А як ти думаєш, коли німецький фашист попер на совок, то воювали тільки ті у кого були квартири? Тоді жди кацапів, вони тобі і квартиру дадуть і життя достойне.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:59 Ответить
Міг би, був би і т.д. нормально. По перше якщо валити, то точно не в рашу, але для цього треба гроші. По друге я не голосував, бо щоб голосувати, то треба було їхати з Києва 400 км в одну сторону з роботи, бо такі класні умови життя, що закрити давно все і роботу і школу і лікарню. Ну і коли лохи голосували за ригиналів і юльк, то я був дитиною з мрією у майбутнє.

А ви так пишете відразу про юльок і ригиналів, то знаєте про це все дуже добре ))) ну круто.

Ще раз, докерувалися, що 70% молоді (люди до 40 років) не мають житла, це офіційна державна статистика. Як стадо бездомних буде воювати, за 78 квартир депутата? Ну то хай депутати беруть в руки зброю і захищають свої МЕГА статки, бо населення вони винищили.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:26 Ответить
Перевод стрілок ))) Як мінімум не пишу дурню в коментарях. Ну і збираю дрони і зарядні станції для ЗСУ, нажаль за гроші які дають ЗСУ, бо я не волонтер і заробляю не багато.
показать весь комментарий
08.02.2025 18:10 Ответить
Можливо і було. Золото Полуботка. Можливо щолотий батон з унітазом саме з того золота.
показать весь комментарий
08.02.2025 16:00 Ответить
Ні, не приходило, якщо окрім яйценюхівського ******* більше нічого про це немає. Всі чомусь повинні були повірити, що кролік наколядував мільярди сам по собі.
Так казна знаходилась в Межигір'ї і саме ії Янукович вивіз? Золото Полуботка теж мабуть в тому камазі було.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:56 Ответить
А тобі не приходило на думку, що раз немає іншої інілрмацвї і не було спростувань одразу, в тому числі і від того ж Мінфіну, то це власне і є правда? 😊 Всі варіанти "серез деякий час" не розглядаються, бо всю історію фальсифікують власне через деякий час, коли люди, а тим паче люди - інфузорії забувають, що було тиждень тому. 😊 Стосовно КамАЗів януковоча, які виїжджали з Межигір'я, то їх не бачив лише сліпий, дурний і той, хто не хотів бачити.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:51 Ответить
Не варто плутати українців і шматки лайна. Згоден, що останніх більше.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:36 Ответить
Ну так давай, якщо в тебе є. Окрім яйценюхівського *******, який за 3 дні ніби-то наколядував якимось чином мільярди, нічого немає.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:32 Ответить
я доволі часто купляю стареньким людям іжу в магазині, вони підходять просять купити їм щось, не гроші просять а саме їжу. Іноді сама щось купляю та віддаю якійсь старенькій людині, яка потребує допомоги, це ж видно по людині. Якщо немає чого їсти, зверніться до когось в магазині, попросіть купити вам щось. Добрих людей багато. Просто іноді, коли пропонуєш комусь щось купити, чи гроші, людина може образитися. А якщо людина просить, то я завжди купляю їй щось поїсти. В цьому немає нічого ганебного. Ви ж не пустелі живете! Звісно це погано, коли не вистачає грошей, звісно я не кажу що в нас все чудово, але ж в країні війна. Будь яка країна, в якій йде війна, потерпає від економічної кризи. Але, судячи з кількості автівок в моєму місті, при такій вартості палива - то і не дуже то і схоже на тотальну кризу.
показать весь комментарий
08.02.2025 15:16 Ответить
Ню-ню! 😁 А де у цьому графіку 37.02.2014? Нема? 😊 Тому і маніпуляція.
показать весь комментарий
08.02.2025 14:30 Ответить

Ніяких пруфів про 100 тисяч не існує. "Авансові платежі" та "термінові рішення" - це звичайне наповнення тих рахунків, яке відбувається кожен місяць.
Про "Янукович все вкрав і вивіз" розповідайте іншим лохам.

Ніяких кримінальних справ щодо цього не було відкрито. Звичайно не буде відповіді чому, якщо "вкрали все".
показать весь комментарий
08.02.2025 14:18 Ответить
Можливо, бо зелені мухи здатні до маніпулювання. Але й спрощувати стан речей не варто.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:55 Ответить
А ви що конкретно зробили?
показать весь комментарий
08.02.2025 13:46 Ответить
Я міг би тут на всі ваші розповіді по пунктах відповісти. Від того шо платив совок за народження дитини до того в кого є житло, а в кого немає. Але не буду бо це займе дуже велику портянку і ви нічого не зрозумієте. Тоді хто вам заважав всі ці роки звалити до кацапів. Ви ж натякаєте шо у них там все добре та немає чого їх боятися. Ви ж всі ці роки мабуть голосували за ригіАНАЛів, жЮльок та комуняк які вам дуже солодко розповідали как харашо жилося прі ссср.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:23 Ответить
Дорогенька, я маю велику вiру та надiю на Господа Iiсуса Христа i я та мiй син пiд Його захистом!🙏🙏🙏 I це не просто слова... Доби не хвате, щоб розповiсти скiльки захисту та допомоги ми вiд Нього отримуемо! А прийде час, то i в Европi дожене... На початку 22 року мама з двума дiтьми виiхала в Iталiю та коли вони доiхали автобусами до кiнцевоi дороги, що вспiла мама це вийти з дiтьми з автобуса, помахать рукою друзям та померла. Про це писали в ЗМI. За дiтьми виiхав батько.😢
показать весь комментарий
08.02.2025 13:22 Ответить
😊 Я так і знав, що ви зманіпулюєте. Ви прекрасно знаєте, що на сайті Мінфіну дані на 1.02, а потім - на 1.03. Я ж пишу про 27.02., після того, як кошти почали одні повертати, інші - сплачувати авансові платежі після термінових рішень.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:08 Ответить
Ну как сказать... Я так понимаю вы не миллионер, а значит для миллионеров вы нищая... А вообще вы бы в такие темы не лезли...😏 Есть хорошая пословица:"От тюрьмы и от сумы не зарекайся". Никто не знает что у него в переди... Но вам я не желаю ничего плохого, а просто предостерегаю с позиции человека, прожившего 72 года и многое повидавшего.
показать весь комментарий
08.02.2025 13:07 Ответить
Все за вас робити? Є сайт Мінфіну, там сказано скільки на казначейских рахунках було за кожен місяць кожного року.
показать весь комментарий
08.02.2025 12:58 Ответить
Тоді і перевірте і скиньте пруф. 😊
показать весь комментарий
08.02.2025 12:55 Ответить
Ну а що ви хотіли, 3 роки залякування людей коли їх дійсність і без того страшна і безнадійна - більше не працює.
показать весь комментарий
08.02.2025 12:52 Ответить
Опиування кишенькового ОПівського "Рейтингу". Злиття територій під виглядом наріДовляддя.
показать весь комментарий
08.02.2025 12:52 Ответить
показать весь комментарий
08.02.2025 12:49 Ответить
Це брехня. На сайті того самого казначейства легко перевіряється.
показать весь комментарий
08.02.2025 12:44 Ответить
схоже 2019 рік наших людей нічому не навчив, хто між ганьбою і війною вибирае ганьбу той отримае і те і друге. так само прабабаки і прадеди думали в 1918-1920 роках, а потім подихали з голоду як тварини
показать весь комментарий
08.02.2025 12:36 Ответить
Оце й є гірка правда.
показать весь комментарий
08.02.2025 12:29 Ответить
Судячи більшість мають дивіз .., моя хата скраю…» забуваючи що будучи скраю*, завжди е більший шанс для пограбування домівки…про що сама історія не раз підтвердила
показать весь комментарий
08.02.2025 12:24 Ответить
Серйозноооо? 😲 Ось, про що ініормувало УНІАН: "Станом на 27 лютого 2014 року на Єдиному казначейському рахунку України залишалося 108 133 гривні 65 копійок." Тепер про долар стабільний: 8.24 за 1 долар на 13.12.2013, потім є дані за 10.80 грн/долар . Це стабільність? А що сталося? А януковоч при втечі вивозив десятками камазів і долари, і зодото.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:58 Ответить
Давно відомо, що ті хто сотнями пише гнівні коментарі, обзиває і т.д. сам в реальному житті ніколи і нічого не зробить, хай це роблять інші, а вони так і далі будуть строчити гнівні коментарі.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:32 Ответить
То что вы описываете - это называется нищета. Просто страшно себе признаться.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:27 Ответить
Хтось повинен вас захистити. Але ж бачите, як проходить мобілізація, та як надається допомога західними країнами, як українська влада продовжує розкрадати бюджет. Тому у кожного українця надія тільки на себе - або йти самому на фронт, або кудись виїхати. Західна Україна, або інші країни.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:25 Ответить
При поганому Янику масово купували нові елітні авто, будували будинки, їздили відпочивати на закордонні курорти, проводили європейський чемпіонат з футболу, мали Крим і Донбас, мали стабільну гривню, ні з ким не воювали...
То може Ваші знайомі таки у чомусь праві?
показать весь комментарий
08.02.2025 11:25 Ответить
"Нам хлеба ни нада, свабоду давай" - кричать патрійоти України з Брайтон - Біч.. О, ще й патрійот з 51 го штату лайкнув
показать весь комментарий
08.02.2025 11:04 Ответить
Ну так пишіть ще що будуть гвалтувати жінок суддів, прокурорів інвалідів, депутатів з їх елітними дружинами і т.д. і розграбують десятки квартир і будинків депутата ОДНОГО, а депутатів сотні. Ось дедепутати накупляли Ролс Ройси нові останні, також певно для москалів. Багато людей на ЗСУ віддали останнє і тепер аби вижити.

Оці лякачі допотопні можете лишити тільки собі.

Наразі закордонні видання вже пишуть, що в Україні лишилося 30 млн людей, з яких 10 млн пенсіонери, і це дуже мало на таку величезну територію.

Влада створила такі класні умови життя, що з 52- млн лишилилося 30 млн і то це приблизно, бо перепис переносили 4 рази, щоб не спалити масштаб катастрофи.

Для порівняння Німеччина менша за територією, а населення 85млн !!! Тобто по книгах населення 30 млн на таку величезну територію України це не просто мало, це пустота.

А тепер отакі писаки лякають, що москалі прийдуть, ну то для цього влада все робила 30 років, щоб українці тупо вимерли, а мати дітей було дорого. 800 грн платять на дитину, а це 2 пачки каші дитячої. Без населення не буде країни.

Наразі Українці вимирають такими темпами, яких не було з часів голодомору. Тому то люди і паряться над цінами.

А у 70% молоді України (до 40 років) нема свого житла, це офіційно, тому вони взяли свої 2 сумки і звалили, а москалі нехай грабують сотні квартир депутатів, суддів і чиновників. Тільки наприклад у депутата Карплюка Ірпінь це що знайшли 78 квартир!!!! у одного. І сам його квартири і таких як війн будуть грабувати москалі в першу чергу.
показать весь комментарий
08.02.2025 11:04 Ответить
так це робота марафону, хіба там про війну? там все добре, пєсні, пляскі, достіженія, а про війну скучно і тихо пробубнять.....нащо ті землі?!
показать весь комментарий
08.02.2025 10:49 Ответить
Я до того, що зараз повно онлайн-курсів з отримання професій, що дають змогу працювати з дома.

Програмування, веб-дизайн, тестування софта, управління контентом і т.п.

Я знав хлопля, який з ДЦП у 90-ті фінасовим аналітиком заробляв у рази більше за мене на фондовому ринку онлайн. Так це було 30 років тому, а зараз можливостей більше.
показать весь комментарий
08.02.2025 10:22 Ответить
Тобто, 150 грн на місяць.
показать весь комментарий
08.02.2025 10:13 Ответить
І на що ти його використовуєш?
показать весь комментарий
08.02.2025 10:11 Ответить
хворі люди
показать весь комментарий
08.02.2025 10:00 Ответить
свобода штука ефемерна і в холодильник її не покладеш, а кому саме платити податки - більшості особливої ​​різниці немає
показать весь комментарий
08.02.2025 09:26 Ответить
ви мені звітувати не повинні
показать весь комментарий
08.02.2025 09:19 Ответить
якщо ти за 500 км від фронту в цілій оселі, а жерти нічого, то жити тут залишатися просто неможливо, що на фронті, що в тилу.
Яка різниця що є хата, коли немає чого їсти?
показать весь комментарий
08.02.2025 09:18 Ответить
сдохнути з голоду з такими цінами і тарифами без роботи(6500 це не зарплата з такими цінами!) перспектива більш реальна ніж від КАБу
показать весь комментарий
08.02.2025 09:16 Ответить
Що блд?
показать весь комментарий
08.02.2025 09:03 Ответить
Вiд всього серця рада за вашу маму та за вас, що у вас така чудова матуся, але грошi не показаник достойностi людини... У мене чудовий син i вiн готовий вiддати менi все, що мае.... Але вiн iнвалiд 2 групи з пенсieю 2700 гр. i всю пенсiю вiддае менi, бо бiльше нi з чого...
показать весь комментарий
08.02.2025 08:04 Ответить
Цi питання не до мене. Я пенсiонерка 72 рочкiв, а не депутат чи влада. Краше спитайте у 73% iдiотiв, якi проголосували за цю владу яка довели краiну до такого стану. Я написала як живу при такому становищi в Украiнi...😏
показать весь комментарий
08.02.2025 07:55 Ответить
бо виховала сина гідним чоловіком
показать весь комментарий
08.02.2025 07:47 Ответить
....в мiсяць. А я живу як написала i це ваша справа вiрити ви чи нi... Менi байдуже... 😏
показать весь комментарий
08.02.2025 07:46 Ответить
Щаслива ваша мама, що живе на 12к в м
показать весь комментарий
08.02.2025 07:42 Ответить
я не знаю хто ви
але моя мама отримує 4000 теж
цього хватає на тиждень
решту плачу я
то є я не вірю що ви духом живитесь
показать весь комментарий
08.02.2025 07:31 Ответить
Дякую за вiдповiдь. Субсiдiя е, а за адвоката скажу:"Дай Боже щоб вiн нiколи не згодився". Я не жалiюсь i дякую Богу за все, що у мене е. Багатьом набагато сутожно чим менi...
показать весь комментарий
08.02.2025 07:31 Ответить
Менi досить i того, що у мене е. Я не з кагорти все пропальщiкiв. Я довольствуюсь тим, що у мене е та за все дякую Господа!🙏🙏🙏
показать весь комментарий
08.02.2025 07:20 Ответить
Те що i 30 не мiл. украiнцям, залишившимся на Батькiвщинi, болячки та любов до Украiни.☺️ А взагалi я не плачусь на свое життя, так що ваше питання не до мене....
показать весь комментарий
08.02.2025 07:15 Ответить
таки опитування треба робити через сайт з авторизацією по банк-ід
це не підробиш
принаймні можна надати боступ бажаючим до бази даних
на читання, хвай перевіряють
та якщо навіть зламають - там цінності 0
тай бекап можна робити

а ті опитування на папірі - камінний вік
показать весь комментарий
08.02.2025 06:46 Ответить
у баб з логікою проблема ахова

пилу треба наточити, бо пиляти тупою - це до кацапів
показать весь комментарий
08.02.2025 06:33 Ответить
вирощуйте коноплі
20000 грн з куста мінімум
4 штуки це адмінка
показать весь комментарий
08.02.2025 06:29 Ответить
що вам заважає виїхати ?
показать весь комментарий
08.02.2025 06:28 Ответить
В сутки 5 грн получается.
показать весь комментарий
08.02.2025 05:38 Ответить
Скільки тобі коштує на місяць інтернет?
показать весь комментарий
08.02.2025 03:31 Ответить
Це не станеться неодмінно, багато хто виїхав, в Канаді скільки з України?
показать весь комментарий
08.02.2025 02:39 Ответить
Як можна врятувати країну по твоєму?
показать весь комментарий
08.02.2025 02:37 Ответить
Ти точно хвореньке. Я у Парагваї служу? Ідіот так і не дотягує..що це відрядження..?))) І різниця в часі 5 годин... Тупе не розуміє про простіше? І закінчу.....Спокійної ночі тобі... член господствующего класса а просто стада... який так і не зрозуміло...що Держава..це її ГРОМАДЯНИ!! Які громадяни... така і Держава! А висловлювання Шарль Де Голля ти так і не зрозумів... Бо представників стада разом з тобою в Україні більшість. і порада... Я читав тут ..що ти хворе і нещасне..невійсковозабов*язане...))) Це де ж ти так хвороби підчепило? Коли мамку та бабусю доглядав? Я у свої роки без питань прохожу авіаційні медичниі комісії... і не вважаю ..що повинен нянчити онуків. Це тобі..розумовохворому скоріш на все скоро будуть по графіку памперси міняти...бо написане тобою ..це результат твоєї дружби з трьома хлопчиками та дівчинкою. Вони точно дружать з тобою...))) Альцгеймер..Маразм .. Склероз...та дівчинка Деменція...))) Стовідсотково ..що навіть один з цих з тобою точно знайомий.
Останне сприймай всерьоз..як ти це вмієш!
Давай..хворобливе!! Вартуй бабусю....
показать весь комментарий
08.02.2025 02:33 Ответить
..о як тебе розперло!!!)))) Навіть ТЦК згадав... та про бабусю пожалівся!!! Всі твої дописи я знівелюю одним реченням!! У тому.. про що ти пишеш винна НЕ ДЕРЖАВА!!! а такі ..як ти..що в ній живуть!!! Бо державу..її закони... виконання цих законів... вибір тих..хто забезпечує законність державних дій ... РОБЛЯТЬ ГРОМАДЯНИ !!! цієї держави! Стадо будо і при СРСР... стадо залишилося і при Україні. І стадо саме собі дозволяє робити те, і тим...хто керує цією державою... а просто стадом. ..всі прогресивні зміни в державах робить розумна меншість!!... Шарль Де Голль. А у нас все робить тупа більшість... Це і є СТАДО. Ти приводиш приклади Європи та США... А не задавав ти собі питання... А чому там краще? Я не маю відповіді навіть для себе. Бо побувавши у майже всіх країнах світу... стадо повсюди. Від США до Беніну... І з Папуа до Чілі...

г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона".... Тобі тупенькому ніяк не дотямити..що я НЕ ЖИВУ за кордоном? Навчився читати..але не розумієш, що написано?

Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Так точно. Я ж постійно сижу у літаку.... Ні я... живу у ньому..))) Тупенькому не зрозуміти про різницю у п*ять годин у часі? А от ти чого на другу годину ночі сидиш тут? Втомився від відвідувань ТСК? Чи чекаєш... що збільшать допомогу на більшу? Чи як так... Ти доглядаєш за бабцею... нема на кого залишити..щоб у ТЦК сходити... ))) Хто ж Вас нещасних кормить!? Жратва..це твоя тема!!))

Не, дружок - я скорее один против стада.

Ти дуже яскравий представник стада. Який у стаді намагається говорити розумні речі... і не розуміє... що стаду твої висери по барабану!! Стадо хоче ЖЕРТИ!! І йому насрать у якій державі воно буде жерти. І ти не можеш виїхати з України..бо там тобі жерти ніхто не дасть. А ти НЕЗДАТНЕ собі там щось заробити..щоб пожерти. Бо ти такий же совок... Який не може зрозуміти...що винні у всьому члени стада. У нехватці пілотів... у створенні ТЦК.. твоїй допомозі і пенсії. СТАДО і є ДЕРЖАВА!!

Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения.

Не дуже часто зустрічаєш людей..які самі згодні визнати себе дебілами. Бо Держава..це ти!!! От був би ти громадянином Швеції... то я твою точку зору може і сприйняв. А так ти стадо і яскравий начитаний представник стада.

На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю.

Це на останок! Бо вважаю спілкування з тобою пустою тратою часу. Ні першого... ні другого... ні третьєго з четвертим з твого допису за тобою не видно. Тому до вислову Шарль Де Голля ти і близько не дотягуєш. Ти не розумна меншість... Ти звичайна тупа більшість... з впевненністью своєї єксклюзивності!
Тому..спокійної і тихої ночі тобі..нещасне!!))))
показать весь комментарий
08.02.2025 01:17 Ответить
У нас есть три вещи, когда от государства можно получить что-то не получив плевок в морду, но при условии, что доход не превышает норму:
1. Субсидия - льготы предоставляются семьям, среднемесячный доход на члена которой не превышает 4240 грн.

2. Бесплатный адвокат - лица с инвалидностью смогут воспользоваться услугами бесплатного адвоката, если их доход не превышает двух прожиточных минимумов для трудоспособных лиц - 5368 гривен

3. Разовая/адресная фин.помощь - не помню точно, но вроде расчёт как при субсидии.
показать весь комментарий
08.02.2025 01:16 Ответить
Які особи оплатили, за це відповідь, і отримали....
Які гроші московські, такі і відповіді!
показать весь комментарий
08.02.2025 00:58 Ответить
Причём тут вера в экономию?
Десяток яиц на два месяца... ну допустим. А что ж у вас в основном меню? Зная цену на мясо и колбасу, скажу что может один человек и протянет на 4000 грн, ведь субсидия покрывает 90% коммуналки. Однако прожить на 1800 вы не сможете.

Не получают. По закону нашей страны субсидию имеют право получить только те, чей доход не превышает 4250 грн. А те кто получают - скорее относятся к людям, которые на полном гос.обеспечении. К примеру судьи на пенсии, депутаты, преподаватели и прочие нахлеб бюджетники на полном гос. обеспечении после выхода на пенсию.

Добавить к расходам медикаменты и всё...
В общем, вы мне заливаете. В моём комментарии написано что делать тем, у кого нет права на субсидию и пенсия вашего размера. А ваши подруги и соседки - это из области "к теме не относится". Я вам пример ситуации привёл, вот с ней и разберитесь. Вот как в школах на математике
Дано:
X
Y

И без всяких соседок. У меня сосед ездит на люксовом авто, ставит его почти всегда перед моими окнами, и он майор ТЦК. Но я ж его в пример ставить не буд
показать весь комментарий
08.02.2025 00:46 Ответить
У каждого свое понятие достойно жить. Субсидию получаю, стараюся все покупать по акции и поверьте гривен 200-300 можно сэкономить...
Мясо, колбаса, масло дешёвые, яйца десяток на два месяца. Чай и кофе очень дешёвые. Да, походить приходится, но чтобы сэкономить, то это того стоит. В Сумах очень давно не видела бесхатькив. А по поводу субсидии, то с пенсией 4500-5000 гр. пенсию получают. Я в теме-у моей соседки совокупный доход 7000 гр. и она получает субсидию. Сейчас 1300 гр, летом не получает. Так что вот такие дела...
показать весь комментарий
08.02.2025 00:32 Ответить
А не знаєш чому?
Знаю, конечно. Потому что
а) у нас нет достаточного количества кадров, и ты "пожалел/сделал одолжение" (на твой выбор)
б) потому что тебе позволяло здоровье вернуться
в) потому что ты жил в государстве, где образование получали бесплатно (условно, но почти всегда бесплатно)
г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона"

Бо нікому було і нікому зараз.
Воот, верно А скажи, патриот, в этом твоя вина, моя или государства? Пришлось бы возвращаться человеку на пенсии туда, где было бы достаточно кадров. Та даже не кадров, а военной техники?

Тобі цього не дотямити
Естественно. Что ты пошёл защищать? Государство, которое не смогло за 30 лет независимости обучить достаточное количество пилотов? Или государство, которое просрало весь оборонный потенциал, фактически разворовало.

Ти НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЄШ апріорі
Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Твої екзальтовані та пафосні дописи стадо з 80 відсотків не зрозуміє....
Согласен - у нас большинство людей, увы, стадо. К примеру мне сегодня в ТЦК сказали принести довидку №8 при том что у меня есть справка об уходу и получении пособия. И согласно 560ой постанове, я должен принести ИЛИ ту ИЛИ иную, но не обе. А ТЦКун послал меня за второй, рогом упёрся и класть он на закон хотел. А мне фактически не на кого оставить родственника, пока я буду делать НЕНУЖНУЮ справку.

Але і ціль та висновок у тебе і стада однакові!!! ЖРАТВА!!!
Вот есть какой-то индус, есть какой-то негр из Нигерии, есть какой-то африканец - нафига они эмигрируют, если у них дома патриотизм, своя земля и прочие блага твоей больной фантазии? Открою секрет - они едут ради хорошей жизни, но в целом - ради ЖРАТВЫ.
- "В здравом уме и по собственному желанию ещё никто и никогда не отказывался от жратвы" (с. Абдулов)

У стаді іншої цілі нема. І як я бачу..свою ціль ти намагаєшся вітієвато довести.
У тебя с глазами проблемы. Я хочу донести, что не важно чьи фразы и высказывания, а важна суть этих высказываний, их смысл. Они не на пустом месте сказаны были теми, кто их произнёс. А что до меня - я по факту не военнообязаный согласно моих болезням, а вот по закону - я не прошёл ВЛК и потому меня ещё не списали по 52ой статье. Я по факту могу забрать бабушку и уехать в другую страну - для меня и бабушки границы открыты, но пожилой человек должен уходить в своей стране, в своей квартире и без нервов, а не в чужой стране в доме пристарелих. По факту у меня право на отсрочку, которую каждый ТЦК может проверить, так как всем ТЦК все гос.ведомости скинули реестры, но государство заставляет своих "патриотов" ДОКАЗЫВАТЬ право. В моём случае любой врач может ткнуть HELSI и посмотреть на мою историю болезни, или как сегодня ТЦК пробили являюсь ли я единственным родственником бабушки. Если они смогли это пробить, так же как и соц.службу, то какого хера я обязан тратить нервы и время, да ещё и на ненужную мать её справку?

Ти один зі стада....
Не, дружок - я скорее один против стада. И когда заикаются за патриотизм, то это из разряда "сытый голодного не поймёт". Ты если бы прошёл через то, через что прошёл я, то не вонял бы мне тут бредом старческого маразма. Впрочем, я сам то далеко уже не молод. Но в тебе отчётливо пованивают совковые тенденции. Ты слова Мавроди внимательно прочти и спроси себя - если в совке ты, патриот, обязан был любить Украину, Грузию, и тд, и самое смешно- роисю, то сейчас ты её не любишь, следовательно что? Ты не патриот?
На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю. А что касается земли - ты любишь фундамент многоэтажки или свою квартиру? Если квартиру - ты можешь её перенести в другую страну по желанию? Вот есть у тебя, скажем, 50м квадратных жилья, вот продашь ты за копейки тут, у нас, а в Европе ты за эти копейки даже сарай на улице не купишь, фактически сарай.
У тебя частный дом? Супер. А у большинства молодых украинцев квартира в аренду, или живут с родителями, потому что жильё в собственной родной стране им не по карману, да ещё и зарплаты...
Короче. Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения. А ты - совковый старик, и любишь ты не страну, а пытаешься защитить родных, своё потомство. И вот если они, после твоей смерти, уедут и хорошо устроятся в Германии, или США, то ты с того света будешь только рад, лишь бы живы, лишь бы НЕ ГОЛОДНЫ.
показать весь комментарий
08.02.2025 00:31 Ответить
Какой забавный кадр.
300уе - это средняя зарплата технолога по стране, так как заводы у нас разрушены, распроданы, а те что остались - нуждаются в одном технологе на цех. А при массовом и среднем производстве, технологу нечем заняться, разве что плевать в потолок. Другое дело - Европа. Там дела обстоят иначе, производство на высоте.
Как выживали на 3400? - а ты сам попробуй и узнаешь. А как не сможешь больше, то полезешь в долги.
И только не надо трепать про умение зарабатывать. Естественно я не пахал за 300уе. А что касается нынешних обстоятельств, то отдавать родственника в дом престарелых будет только конченный идиот. Вот только государство даёт кость, а не помощь. Забавно, что слово "пособие" в украинском языке аналога не имеет. Пишется как "допомога". Как считаешь, 1700 грн можно назвать допомогой?

И как тебе, судя по всему - патриоту, живётся в Парагвай? Или ты через VPN сидишь?
показать весь комментарий
07.02.2025 23:48 Ответить
... питання!! Як Ви ..с таким рівнем ІНТЕЛЕКТА виживали на 3400 гривень..а потім сподобилися заробляти аж 300 доларів???? Знання дописів відомих людей ніяк не допомогло розвитку Вашого ОСОБИСТОГО рівня у зароблянні на ЖРАТВУ?


показать весь комментарий
07.02.2025 23:31 Ответить
Хорошо, перейду на ваш уровень интеллекта.
По второму?
Во все времена негодяи старались маскировать свои гнусные поступки интересами религии, морали и патриотизма. (с. Генрих Гейне)
"Патриотизм в самом простом, ясном и несомненном значении своем есть не что иное для правителей, как орудие для достижения властолюбивых и корыстных целей, а для управляемых - отречение от человеческого достоинства, разума, совести и рабское подчинение себя тем, кто во власти. Так он и проповедуется везде, где проповедуется патриотизм. Патриотизм есть рабство.
(с. Лев Толстой)
"Патриотизм ставит ширму перед нашими глазами, так что мы не видим, что за ней. Мы не просто не можем слышать, что другие народы не похожи на нас - это буквально выводит нас из себя. Если они не поддерживают американские взгляды или наши понятия демократии, вы злитесь на них. И это то, что от вас хотят. От вас хотят преданности тому, чему вас учат."
(с. Жак Фреско)

"Если цель религии - вознаграждение, если патриотизм служит эгоистичным интересам, а образование - достижению социального положения, то я предпочту быть неверующим, непатриотичным и невежественным."
(с. Джебран Халиль Джебран)

А теперь на БИС, самое жёсткое высказывание про патриотизм, но вот вопрос - дойдёт ли до вашего мозга --
"Патриот ли я? А что это вообще такое? Патриотизм? Вот раньше был СССР. Вы, как патриот, обязаны были любить и Украину, и Грузию… и Латвию, и Эстонию
А теперь вы, как патриот, что их обязаны? Ненавидеть? А завтра они, скажем, опять к нам присоединятся. (Ну, вдруг!) И вы их опять сразу же полюбите? Как-то всё это странно. И подозрительно. Когда люди (патриоты) с такой лёгкостью неимоверной свои убежденья и любови меняют. Как перчатки."
(с. Сергей Мавроди)

А про четвёртую - мать одиночка будет думать о том, как прокормить себя и дочь. А в случае захвата страны, она убежит и будет жить там где есть ЖРАТВА. И чхать ей будет на землю.
И вообще - будь слова про землю хоть как-то духовно обоснованы, то эмигрантов бы попросту не существовало.
Так понятней?
показать весь комментарий
07.02.2025 23:20 Ответить
Страница 1 из 3