16182 посетителя онлайн
12 271 263

Украинцев больше пугает повышение цен, чем оккупация территорий и обстрелы, - опрос "Рейтинг". ИНФОГРАФИКА

Что больше всего беспокоит украинцев. Результаты опроса

Украинцы считают, что самыми большими проблемами в течение следующего года являются повышение цен и экономический кризис.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом свидетельствует исследование социологической группы "Рейтинг".

Так, большинство граждан говорят об ухудшении жизни в ряде сфер, в частности - в экономической и политической ситуациях страны.

Украинцы ответили, какие из потенциальных угроз, которые могут ожидать Украину в течение следующих 12 месяцев, беспокоят их больше всего.

33% назвали рост цен и инфляцию, 32% - экономический кризис.

В то же время 27% заявили, что их беспокоит усиление обстрелов, а 25% - оккупация территорий.

Що найбільше турбує українців. Результати опитування

На общее психоэмоциональное состояние украинцев прежде всего влияют переживания за потерю близкого человека (40%), здоровье и физическое самочувствие (31%), материальное положение (29%), ситуация с безопасностью (28%), новости и события в Украине и мобилизация близких, родственников в ВСУ (по 23%).

Топ комментарии
+29
непугані ідіоти. хто живе у прифронтових районах та під обстрілами зовсім іншої думки
показать весь комментарий
07.02.2025 14:31 Ответить
+26
Яким треба бути ДЕБІЛОМ, щоб не боятися втратити власну землю та волю?!
показать весь комментарий
07.02.2025 14:34 Ответить
+23
Або
Підвищиння цін, чи розстріл у ямі
показать весь комментарий
07.02.2025 14:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
А вцілому... я перепрошую... але Ваші тези і їх манера написання нагадують мені маячню не дуже здорової людини. Особливо друга та четверта.... Вітієватість Ваших дописів ..це поле вивчення для лікарів.
показать весь комментарий
07.02.2025 23:04 Ответить
Круто, нагадай а нафіга тоді потрібна влада окрім як здирництвом займатись ?
показать весь комментарий
07.02.2025 22:52 Ответить
Сильно твоим предкам помогла земля во время голодомора? Спроси у них, ведь раз я пишу тебе, то они выжили и рассказали о жизни детям, а те расскажут тебе.
Мне дед рассказывал как прабабушка землю ела, чтоб не здохнуть. И что-то мне подсказывает, что к земле у неё был чисто гастрономический интерес, а не капиталистический
показать весь комментарий
07.02.2025 22:14 Ответить
Правильно - нужно перестать стрелять, и начать пулять...ракетами...ядерными...вернув ядерный статус...
А то когда Трамп и путлер начнут играть в свою "монополию", то останется от нашей страны тупо аграрный огрызок
показать весь комментарий
07.02.2025 22:12 Ответить
Плохо смотрели.
У меня чуть ли не под каждым супермаркетом стоят попрошайки.
Кстати, при 4100 грн вы имеет право на субсидию. А что делать тем, у кого пенсия больше 4300 или ровно 4300? Отнимите в отопительный сезон 2500 грн и останется 1800. Сможете на 1800 достойно жить?
показать весь комментарий
07.02.2025 22:10 Ответить
Перепроверил - не, они тогда встали перед матерями, которые не дождались своих детей с войны.
Так что мы оба перепутали.
Ну, если демобилизацию не сделают, то ещё многих не дождутся.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:54 Ответить
Зеленский говорил что он готов стать на колени перед Путиным в 19 году. А твоя жопа к народу это была жопа к олигархам и ворью.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:45 Ответить
"Сытый голодного не поймёт" (с.)
показать весь комментарий
07.02.2025 21:39 Ответить
Я со своей неходячей бабушкой голодал во время карантина. Государство мне платило пособие по уходу 1700 грн, пенсия у бабушки 1700 грн, цена на памперсы 600 грн блок (в месяц надо два).
Ещё вопросы?
Сейчас у бабушки 3280 пенсия, у меня пособие на проф основе 29 грн в час по акту ухода. Перечислить ли тебе расходы в месяц на неходячего больного, цены на медикаменты, в том числе и мне. Добавить к этому стоимость еды, и коммуналку. За долбанный свет 400 грн при том, что выходит меньше 100Вт.
Я не то что себе, я бабушке на гроб накопить не могу, на чёрный день. Так что не воняй.

Тут отлично подходит поговорка "Сытый голодного не поймёт"
показать весь комментарий
07.02.2025 21:38 Ответить
А если они подумали, что если кацапня дойдёт, то откроют границы, чтоб не оставлять людей на убой (надеюсь додумаются, если вдруг случится худшее), а в другом государстве и зарплаты нормальные и ядерные статусы, и права людей защищают чуть больше, чем когда "конституция на паузе"
показать весь комментарий
07.02.2025 21:34 Ответить
Ну, как человек, который когда-то участвовал в соц.опросах на платной основе, мне есть что сказать - этих вот "с улицы" как бы большинство, и именно они толкают рынок, как кровь в венах.

Патриоты... тут есть куча высказываний на эту тему, но в целом патриот не тот, кто видел как его дедушка продавал знамёна, ордена, чтоб не сдохнуть с голоду, а тот, кто имеет сейчас пенсию 200 000 и выше. Понимаешь о чём я?

А защитники - 1/3 тех, кто верил в светлое, но их кинули даже без возможности демобилизоваться, 1/3 тех кто имел богатства (и имеет) и пошёл их защищать, защищать свою хорошую жизнь,
и 1/333 это просто те, кого под руку взяли и на фронт в приказном.

Ну и в целом - ты женщин, матерей одиночек, бабушек, в учёт не берёшь? Речь в новости именно про украинцев, а не про мужиков. И они помнят, что на голодный желудок ты хрен по-воюешь. Так что, спорны твои слова, очень спорны.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:31 Ответить
Так это ж уже было, когда порох жопой к народу встал, а зеленский - лицом к народу.
Или то был сарказм?
показать весь комментарий
07.02.2025 21:22 Ответить
Сейчас сложно сказать и правильно оценить данную новость, лично мне. Ведь в 2021ом и в 2022 я, досматривая неходячего родственника, получал пособие 1700 грн, а родственник пенсию 1700 грн. И вот, взрослый мужик с неходячим инвалидом выживали на 3400, то есть на 2200, так как два блока памперсов по 600 грн обходились в 1200. Как думаешь, в два человека смог бы ты прожить на 2200? (мне пришлось залезть в долги на десятку лет вперёд, слава усраине, слава косточкам от бояр депутатов и чинушей, паляниця... которую в моём городе никогда не продавали, ни второй ни четвёртый хлеб завод )

А вот и вторая сторона монеты кубика - когда фашики пришли в чужие страны, типа Швейцарии, то им, швейцарцам, было глубоко насрать на то, что название валюты поменялось, и царь стал другой национальности, ведь по факту царь всегда будет над головой, на народ всегда будут срать, а кусок хлеба... проблема утопающих в руках самих утопающих.
Вот у меня друзья первыми побежали на фронт в феврале 2022го. Первые двое имеют свою стомат клинику, третий - двух дочерей 3 и 5 лет, жену и мать, но при этом он имеет пятикомнатную, две иномарки и зарплату в пять косарей. Четвёртый - несколько офисов в аренду сдаёт и маленький магазинчик имеет, дача, пара квартир. По сути рвались и рвуться защищать те, кто пожил или живёт хорошо. А я вот по своей тех. профессии мог получить от государства 300 баксов в месяц, но в Германии - это 4,500 евро. В Израиле - это 3,500 евро при том, что работа с 10 до 14:00 но шестидневка. Чувствуешь разницу? А тех. профессия это не два и не три года - это пятёрка лет поподробильных лабораторных, чертежей на А0 и А1, курсовая длиною в курс, и дипломная длиною в столько же.
Так что, лично я, прекрасно понимаю, что война войной - а обед по расписанию. Еда во главе стола. Или напомнить, как мы, имея земли, голодали во время голодомора от рашки и КО?
С едой и здоровьем, плюс мозгами и руками из правильного места, ты в любой нормальной стране найдёшь угол. А без денег на еду пусть у тебя будет хоть 100 квартир в Киеве, и тысяча гектар земли, а продавать их придётся, чтоб не здохнуть.

пс: Что-то я сомневаюсь, что ребята, которые сейчас на нуле, шли воевать ради того, чтоб на торги по Украине шли рашка и США. Как и сомневаюсь в том, что они согласны с тем, чтобы отдавать земельные ресурсы. Война объявлена с 2015, когда Крым отхапали. Семь лет до наступления, а дебилы не придумали как и чем защищаться, на худой конец - восстановить ядерный статус и оружие. Будь у нас политики уровня Израиля, то они бы забили хрен на всех, и изготовили ядерку, вместе с ядерным статусом. А наши довели до того, что за десять лет войны теперь США и рашка будут торговать твоей, моей и нашими сраками, в том числе и землёй с ресурсами.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:18 Ответить
в пупкіна в самого в країні ******* суцільний))). Доведено)). Тому, тим, хто чекає від засрахи допомоги - просто подивитись на окуповані міста України)))
показать весь комментарий
07.02.2025 21:08 Ответить
так, в нас не найзаможніша країна в світі. І це не вчора почалося, а у 2010-му році, принаймні я це помітила ще тоді. Але все в ваших руках. Допомагайте нужденним, по можливості. Навіть якщо ви купите людині хліб та пляшку молока, і так зробе кожний, в кого є можливість (а можливість є в багатьох, це факт)то вже буде допомога. Просто озирайтесь навколо, завжди знайдеться той, хто потребує допомоги. Так було завжди. І, на жаль, буде.
показать весь комментарий
07.02.2025 21:06 Ответить
В 2019 году их вообще ничего не пугало.
показать весь комментарий
07.02.2025 20:56 Ответить
А ще б порадила тим, хто не задоволений зрістом цін, поспілкуватися з тими, кому БІЛЬШЕ НЕМАЄ КУДИ ПОВЕРТАТИСЬ, бо їх міста/села знищені, їх будинків/квартир більше не існує на мапі України.. Поговоріть з тими, хто НАЗАВЖДИ втратив свої домівки. Тоді капуста по 44 гривні вам буде здаватися раєм, або - найменшим лихом з можливих.
показать весь комментарий
07.02.2025 20:44 Ответить
Лякає тому що більшість не були під окупацією і навіть поряд з окупацією, не були.
показать весь комментарий
07.02.2025 20:39 Ответить
в моєї мами пенсія 3800. Але вона не скаржиться. Просто хоче, щоб наш дім залишився цілий, просто хоче, щоб підари не дійшли до нашого дому.. Я в шоці від "людей"..
показать весь комментарий
07.02.2025 20:38 Ответить
та хєр там!! Коли ворог за 100 км від міста - мені пох на підвищення цін. Коли каби вже обстрілюють межі області - мені ***** на ціни! Якось виживу. Якщо підарня не долізе до мого Дніпра!!! Люди, ви що здуріли?? Вам байдуже до тих, хто прямо під вогнем підарні? Вам важливо скільки коштує картопля/цибуля/капуста??????????? А на країну забили?((
показать весь комментарий
07.02.2025 20:36 Ответить
Брехня, не вірю...
показать весь комментарий
07.02.2025 20:00 Ответить
А ти особисто знаєш?
показать весь комментарий
07.02.2025 18:57 Ответить
"Ми устілі ат вайни пупкін введі вайска підвіщення цен гораздо важнее свабоди і терріторій сайдемся па середіне" - Умний нарід 3-й рік війни
показать весь комментарий
07.02.2025 18:52 Ответить
Чому мене це обурює? Те що населення переживає більше за власні шлунки аніж за окупацію, то їх право.Тільки коли окупант постукає до них у двері, то вони змінять свою думку, щоправда уже буде пізно!
показать весь комментарий
07.02.2025 18:52 Ответить
Ну то і піди цю реальність розкажи відвідувачам елітного ресторану. Вони тобі самому швидко розкажуть, хто з вас втратив розум.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:48 Ответить
А для чого мені їм це розповідати? У них в голові все сформовано, Це не страшилка, це реальність... Це я висловив свою думку та і адресовано це тим хто ще розуму не втратив...
показать весь комментарий
07.02.2025 18:44 Ответить
Хз може Зе виборциии
показать весь комментарий
07.02.2025 18:42 Ответить
Піди розкажи ці страшилки різній броньованій мразоті. На чорноробів вони вже не діють.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:40 Ответить
Почитай уважно результати опитування: подальшої окупації, тобто бурятів з кацапами, бояться менше, ніж зростання цін та економічної кризи. Тебе ж це обурює?
показать весь комментарий
07.02.2025 18:38 Ответить
Нічого... Не дай Боже прийдуть кацапи вони їх нагодують до всирачки.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:37 Ответить
Яким боком буряти до того що ходячі шлунки роблять вигляд що війни немає.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:34 Ответить
Тоді чому ті, що не дорвався до корита, мають боятися бурятів, якщо ті, хто дорвався, їх не бояться?
показать весь комментарий
07.02.2025 18:28 Ответить
По великому рахунку пересічне населення не сильно відрізняється від тих хто дорвавсь до корита.Різниця тільки в тому, що одні змогли дорватись до корита, а інші ні.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:24 Ответить
Ну ти на своєму дивані не здаєшся. Хоробро воюєш.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:19 Ответить
Дивно, що, навіть, під час війни люди хочуть їсти? Особливо дивлячись, як чинуші, прокурори, судді, мєнти та інша броньована мразота жере з бюджетного корита в три горла?
показать весь комментарий
07.02.2025 18:17 Ответить
I ви в це вiрите?! Звичайно е ждуни, але в Сумах це не критично.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:14 Ответить
Дивно, що під час війни, ходячі шлунки роблять вигляд, що ніякої війни немає.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:13 Ответить
140% ті 65% в перших двох рядка голосували за зелену патороч. Все очевидно. В 73 % ідіотів дуже добре вкладаються ті перші 32 і 33%. А от 25% це ті 25% що бачать загрозу в окупації країни... 73-відсоткова отара завжди пеклася про бабло і власні статки. А 25 % завжди пеклися про Армію_мову_віру і власну країну. Все логічно і прогнозовано
показать весь комментарий
07.02.2025 18:12 Ответить
Не бачив значить немає. Нагадаю що середня пенсія в Україні 6000 грн, середня комуналка 3000 грн залишилось 3000 на їжу. Ну тобто 100 грн на день. Мені продовжувати чи логіка допоможе?
Але так звісно як ти писав нижче, пенсіонери мають працювати до смерті. Поки влада собі нові маєточки будує на крадені гроші, а якщо десь запалять, то нічого страшного , візьмуть на поруки і все буде ок.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:11 Ответить
Щось не бачила я го́лодних по мусоркам шукаючих iжу.😏 З пенсieю 4100 гр живу пристойно. Так що не треба з нас робити жебраков. Так, хочется жити краще, але завдяки Зе владi, що привила вiйну, маемо що маемо... Дякую 73% iдiотам, що привели до влади цю погань...😠
показать весь комментарий
07.02.2025 18:10 Ответить
Віноуватий Порошенко, це він вибрав людям зеленського
показать весь комментарий
07.02.2025 18:08 Ответить
Серйозно ? Я поняв твою позицію, винуваті люди 😂
Треба не спати і працювати цілодобово.
показать весь комментарий
07.02.2025 18:04 Ответить
Кожний ранок починаю з молитви о захистi вiд окупацii... Не так лякають дрони, каби(вже звикли), а цiни-не голодуемо, аби тiльки не нелюди.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:57 Ответить
Доречі, людей непокоять чомусь ціни, а не можливість заробити гроші.

Бо ця категорія людей звикла отримувати гроші, а не заробляти їх.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:50 Ответить
Я живу в Сумах i найбiльший жах для сумчан це не бомбадуваня, а угроза окупацii...🥺 Кожний и
показать весь комментарий
07.02.2025 17:49 Ответить
Я не знаю жодного голодуючого. А ти багато знаєш?
показать весь комментарий
07.02.2025 17:47 Ответить
Чи відкрити статистику середньої зп і пенсії та порахувати середню вартість комуналки в тебе не виходить ?
показать весь комментарий
07.02.2025 17:40 Ответить
103 тисячі нових авто, тобто той самий один відсоток найбагатших людей. А всі інші це типу не люди вже так ?
показать весь комментарий
07.02.2025 17:39 Ответить
Піввареника №2.

І що багато людей в Україні голодує? Ти статистику покупки нових авто в Україні за останній рік бачив?
показать весь комментарий
07.02.2025 17:30 Ответить
У вас там нова (про)російська "методичка" про "дешеві страшилки"? Мовляв, окупація - то "дурня"? Давай, мовляв, швидше домовляйтеся та здавайтеся росіянам- то не страшно, так?
Що т.зв. "опитування" - чергова "заказуха" - і так було видно одразу, але з наративами про "дешеві страшилки" щодо російської окупації - то це вже на 200%, що те "опитування" - повна чухня.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:27 Ответить
На окупованих територіях варіантів посидіти без їжи у рази більше, ніж там, де повно можливостей заробити собі на їжу.

Знову таки, тим, кто думає дупою, таке на думку не спадає.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:27 Ответить
Насправді все логічно, до всього модна звикнути окрім голоду. А враховуючи що ця влада вже довела більшість населення до межі бідності, то нічого дивного в тому що людей більше бентежить відсутність їжі в холодильнику
показать весь комментарий
07.02.2025 17:26 Ответить
Ну посиди без їжі дня три, скажеш тоді що тебе більше турбує )
показать весь комментарий
07.02.2025 17:24 Ответить
От саме тому гречка та тисяча, як і раніше, вирішує всупереч здоровому глузду.

Більшість думає дупою та шлунком, а не головою.
показать весь комментарий
07.02.2025 17:24 Ответить
Пістьош! Страшніше за окупацію може бути лише депортація!
Хто платив за це опитування? *****!?
показать весь комментарий
07.02.2025 17:22 Ответить
"...території на хліб не намажеш" мосійчук "1+1"
показать весь комментарий
07.02.2025 17:17 Ответить
а то что бенин, Оманский Нарик с фсбэшником Елдаком хотят и дальше уничтожать страну и выполнять Оманский договорняк их не пугает, пайку и кокошник выдадут в магадане цены интересовать уже не будут...
показать весь комментарий
07.02.2025 16:50 Ответить
Если думать поздно, то комментировать бесполезно, получается ты занят бесцельным делом.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:47 Ответить
Некоректне опитування.Одна і та сама людина могла з легкістю проголосувати за більшість пунктів.До того ж ті,які впевнені що до них москаль не дійде більше бояться підвищення цін,а страх перед погіршенням якості освіти взагалі ні до чого в теперішній ситуаціі.Ви б ще включили в опитування страх перед облисінням чи діареєю...
показать весь комментарий
07.02.2025 16:42 Ответить
На курорті Буковель, в черзі на підйомник.
показать весь комментарий
07.02.2025 16:32 Ответить
Думати треба було до війни, а тепер вже пізно…
показать весь комментарий
07.02.2025 16:31 Ответить
Не хочу сіяти розлад, але цей опрос мабуть проводили десь в Закарпатті, або у Львові. Чому так? А тому, що в прифронтових містах, де лунають вибухи кожень день, якось не до економіки. ВЗАГАЛІ!!!
показать весь комментарий
07.02.2025 16:21 Ответить
Свинопаси-кишкуни найбільше хвилюються за те,щоб натовкти свої тельбухи,а що буде далі, ім все однаково! Оце вам і вся ,,Слава Україні!,,
показать весь комментарий
07.02.2025 16:12 Ответить
Досвід віків мовить про те ,

що гинуть, безумовно, царства

не тому ,що важкий побут

чи страшні митарства ....

Гинуть всі вони тому ,

(чи довше тим гірше )

Бо царство люди те, своє

Не поважають більше ...

Булат Окуджава
показать весь комментарий
07.02.2025 16:03 Ответить
Думать во время войны это вообще катастрофа.💯
показать весь комментарий
07.02.2025 16:00 Ответить
Так, гарантії немає. Шанс обману є завжди. Але коли спочатку думати, вивчати а потім вже голосувати то шанс що обранець виявиться лайном мінімальні. А якщо голосувати-обирати емоціями і дупою -95-100% обранець виявиться лайном. В мене по межоритарці пройшов Княжицький. А у тебе?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:58 Ответить
Гарантии нет никогда. Есть проблема - решаешь, чтобы она не создавала проблем. Зло это гидра, которое постоянно отращивает себе новые головы.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:44 Ответить
Короче, дивлячись, як жирують чинуші, судді, прокурори, мажори, поліцаї, тцкуни та інша броньована мразь, українці вже не ведуться на дешеві страшилки.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:42 Ответить
Призначити 1 особу винною і все? Так легше. Не сперечався. Але де гарантія що заміна буде не гірша?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:42 Ответить
як на мене вони проголосували за " за хуже не будет , хоть паржом " та " это шоколадный барыга сдал крым и наживается на вайне " ..
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
Яка маячня! Як це можливо взагалі порівнювати?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
так вже все втратили: і землю і волю і все інше.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:40 Ответить
Для начала перестань винить людей. Но это то чем занимается вся текущая пропаганда и дурачки, которые думают что они там что-то делают хорошее.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:38 Ответить
Ні, треба працювати і зі мною і з шахраєм.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:37 Ответить
На що натякаєте?На бунт? Майдан? В нинішній ситуації це просто самогубство
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Это единственное что может исправить ситуацию. Остальное просто лишняя трата воздуха.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Ти їх вже давно втратив.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:36 Ответить
Но нужно бороться не с тобой, а с шахраем, чтобы он не обманул других.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:35 Ответить
Просто взяти і позбавитися? Швидкі і на перший погляд прості рішення-завжди неправильні
показать весь комментарий
07.02.2025 15:35 Ответить
Дивно, що 73% населення не хочуть війни?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:35 Ответить
Коли я передаю свої банківські дані телефонному шахраю то я жертва а шахрай злочинець. Але я передаю по причині своєї тупості, злочинець просто шукає в мені слабину і грає на тупості, жадібності та емоціях. Шахрай-злочинець. Я повівся на халяву-бовдур.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:34 Ответить
жлоби-шлунки невиліковні..
показать весь комментарий
07.02.2025 15:34 Ответить
В нас так будь-яка влада і робить: замість забезпечити достойні умови бореться з власним народом.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:34 Ответить
не ждать изменения. Есть проблема - решаешь вместо пустого балабольства, что люди сами виноваты.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:32 Ответить
Чтобы решить проблему, короче - нужно избавиться от конкретных людей, а ждать какого-то мифического изменения людей. Это просто борьба с ветряными мельницами.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:31 Ответить
Кацап , оцінюй своїх саатечественніков - рабів та вбивць...
показать весь комментарий
07.02.2025 15:30 Ответить
І шо там такого ? Мусора он лікті кусають , ті що повтікали звідти в перший лень, а так би були в шоколаді.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:30 Ответить
Да. Но ты путаешь жертв и преступников. Украинцы всегда будут жертвами потому что в этом цель - их обмануть.
Нужно бороться с корнями проблемы и корни проблемы они всегда конкретные люди - будь то олигархи, которые любят Россию и 20 лет дестабилизировал Украину. Будь то продажные журналисты и грантоеды. Или же предатели и воры в правительстве, которые работают на олигархов, Россию и бандитов.

Люди здесь везде просто жертвы.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:29 Ответить
Та та працюють громадяни України які просто продалися і за бабки гнали дезу. А "люди" завали її не перевіряючи і не замислюючись. От всі бакланили відокремлення оплати за доставку за газ від вартості самого газу. А завдяки цьому змінив поставщика з Фірташа на Нафтогаз. Ціна тоді в них була одинакова але я платив без прокладки напряму Нафтогазу. З облгазу телефонували та цікавилися зміною, я відповів-"не хочу платити Фірташу".Оператор замнявся та засміявся.І все.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:27 Ответить
Опросы во время войны - это ещё глупее, чем выборы во время войны.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:26 Ответить
Это заслуга нашего ТВ, которое работало на олигархов, которые мечтали лечь под Россию. Люди просто поверили ТВ, вот и все. Винить людей это просто низко.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:19 Ответить
"Нє він аватая"!!!!! Як сказав портніков-" ***** результат виборів в 19 р оцінив як згоду українців на капітуляцію".Насолоджуємося.далі буде гірше
показать весь комментарий
07.02.2025 15:18 Ответить
Люди не гребанные ясновидцы чтобы определять кто там вор и предатель.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:17 Ответить
Нет, виноваты те кто предал и воровал. Хватит размазывать ответственность на всех.
показать весь комментарий
07.02.2025 15:15 Ответить
А от треба цікавитися біографіями. А не голосувати за світлину та 2-3 крилаті передвиборчі обіцянки. І їбати. Кого б не вибрали необхідно їбати а не чекати наступні вибори щоб "відомстити" проголосувавши за будь кого тільки не за того що розчарував. Але в першу чергу потрібно зрозуміти що в своїх бідах винен сам громадянин. А не Трамп чи шольц
показать весь комментарий
07.02.2025 15:14 Ответить
И это оправдывает злоупотребление, бедность и отсутствие перспектив? И массовое воровство?
показать весь комментарий
07.02.2025 15:12 Ответить
Страница 2 из 3