9185 посетителей онлайн
16 209 195

На Чонгаре было 1500 мин, а, чтобы давать отпор, должно было быть 200 тысяч, - Наев

экс-командующий Объединенными силами ВСУ Наев

По мнению бывшего командующего Объединенных сил ВСУ генерал-лейтенанта Сергея Наева, для того, чтобы помешать врагу прорваться из временно оккупированного Крыма в 2022 году необходимо было принять законодательные решения о применении Вооруженных сил и ввести правовой режим военного положения.

Об этом заявил бывший командующий Объединенных сил ВСУ генерал-лейтенант Сергей Наев в интервью Украинской правде, сообщает Цензор.НЕТ.

"В 2014 году, когда произошла временная оккупация Крыма, на разные направления - в Черниговскую, Сумскую, Харьковскую области и, в том числе, на Крымское направление, выдвинулись войска. Так украинская армия принимала меры по отпору агрессии.

На Крымском направлении наши военные нарыли немного окопов, там было несколько бригад. Потом они заминировали пять мостов на перешейках: два - на Арабатской стрелке, которые подрывались способом накладного заряда. Непосредственно на Чонгаре - три моста: два - автомобильных и один - железнодорожный. Туда заложили взрывчатку, чуть больше 1500 мин. Для того, чтобы быть готовым для отпора, там должно было лежать около 200 тысяч мин", - рассказал Наев.

Генерал подчеркнул, что речь идет о 2014 годе. В дальнейшем эти бригады с Крымского направления ушли на территорию Донецкой и Луганской областей, на юге остались мелкие подразделения. По словам Наева, руководство Вооруженных сил обращалось, чтобы на территории Херсонской и Запорожской областей ввели хотя бы режим антитеррористической операции, чтобы можно было примерно в правовом поле разместить войска.

"Представьте, приходит военный командир к владельцу какого-то имущественного комплекса и говорит: "Можно на вашем имущественном комплексе разместить артиллерийскую батарею?". А владелец имущественного комплекса говорит: "На каких основаниях?". Не было этих решений хотя бы, чтобы разместить эти силы. Было отказано, сказано, что на территории Херсонской и Запорожской областей таких правовых режимов не будет", - объясняет Наев.

Относительно самого резонансного вопроса в обществе - "Кто разминировал Чонгар?", генерал сказал следующее:

"В этом вопросе нет смысла. Это направление подчинялось группировке войск "Південь", а на этом перешейке стоял отдельный батальон. И в этом батальоне есть военнослужащие, которые подрывают эти мосты. Соответственно, в ночь перед наступлением, когда я доказывал командующим, что завтра возможно нападение, то, в том числе, я сказал командующему группировки на этом направлении, чтобы привели готовность этих мостов к подрыву. И когда произошло наступление, те солдаты должны были мосты подорвать. Но мы должны представить, что подрывали мосты не роботы - обычные люди, такие, как вы, такие, как я. И они это должны были делать, когда летели бомбы, ракеты".

Относительно того, что можно было сделать иначе на юге, Наев отметил, что, по его мнению, необходимо было принять решение о применении Вооруженных сил, ввести правовой режим военного положения. Это - по подготовке в те предыдущие годы.

По словам генерала, на территории Херсонской и Запорожской областей необходимо было принять решение, которое было на территории Донецкой и Луганской областей. Тогда бы военное командование копало бы окопы, клало бы мины - не полторы тысячи, а сотнями тысяч.

Перед самой войной необходимо было бы в результате мобилизации увеличить количество войск. Тогда бы там были еще дополнительно две бригады территориальной обороны на территории Херсонской и Запорожской областей, были бы бригады из корпуса резерва, механизированные танковые, которые бы передал Генштаб ВСУ, добавил Наев.

Топ комментарии
+45
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показать весь комментарий
10.02.2025 18:00 Ответить
+38
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показать весь комментарий
10.02.2025 17:56 Ответить
+33
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
З 2014 року не вистачило пару днів щоб ухвалити рішення.
показать весь комментарий
10.02.2025 17:55 Ответить
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показать весь комментарий
10.02.2025 17:56 Ответить
Це тим хто вчора мене критикував, за те шо я написав, що Чонгар ніхто і не мінував.
показать весь комментарий
10.02.2025 17:58 Ответить
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показать весь комментарий
10.02.2025 18:00 Ответить
Ну не знаю.. Я дивився документальний міні-фільм військового-журналіста-письменника Олександра Суркова, так він як раз про кримський напрямок розповідав, що там все "закрито". Це був десь 2018-й рік. Серія фільмів на Ютубі "Історії війни". А як там було - я хз
показать весь комментарий
10.02.2025 18:02 Ответить
Які міни коли всі на шашлики готувалися?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:04 Ответить
Усі розумні заднім числом. Історія не сприймає умовностей.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:06 Ответить
Не було там ніяких мін. Міні не потрібен солдат для її підриву, а про дистанційний підрив хто небуть чув?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:08 Ответить
там було 100500 .. зради!
показать весь комментарий
10.02.2025 18:10 Ответить
На Чонгарі мало би бути 200тис. мін плюс одна верещучка,прив'язана до моста.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:12 Ответить
коли тупорилий аніматор Верховне говнокомандувач умиває руки відбувається сдача усього Півдня України.. так стається, коли наріт обирає "красаву", приколіста-заочника, на своєму Вироку-2019
показать весь комментарий
10.02.2025 18:12 Ответить
І ті 1500 зелені познімали.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:13 Ответить
Так то ж у 2018-му було...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
гола?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
Нашёл время когда болтать об этом, зачем нам сегодня эти недоговорки и намёки, чтобы

очередной раз вспомнили твоё имя?

Всему своё время, закончится война и всё должно быть разобрано по косточкам и каждый должен

будет ответить за дела свои.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
Яке саме "рішення"?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
дічь якась .. наЄв-шийся генерал говорить про власну некомпетентність ..зельоні яйця заважали
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
Якесь дивне виправдовування! Про 2014 рік пАтужно - здумала баба як дівкою була! Що заважало перед широкомасштабним наставити 200 тис. мін? Брехня, що часу не було!
Вину високопосадовців і генералітету вирішили списати на стрілочників з батальйону?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:23 Ответить
Колони спокійно проїхали через кп Армянська, по шосе....
показать весь комментарий
10.02.2025 18:24 Ответить
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
Зрозуміло! У всьому винуваті солдати.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
Мин было мало,так рвов надо было нарыть.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:26 Ответить
Наєв все правильно сказав, що якби був введений режим військового стану (після стопітсотих попереджень західних партнерів про широкомасштабне вторгнення) то військове командування мало б право підривати мости, копати окопи на приватних землях і таке інше. І такий режим мусив згідно із законом ввести президент своїм указом, бо режим воєнного стану вводиться навіть при загрозі нападу. Тоді з військових можна було б щось питати, а так політичне керівництво - президент та його офіс зазирали в очко *****, за тиждень до вторгнення розповідали, що ми не можемо збільшити фінансування ЗСУ, бо тоді нам не буде за що будувати дороги. А тепер, коли всі в сраці і незрозуміло що робити, зелене падло намагається перевести стрілки на військових. А щодо НЕпідриву тих мін, що вже були закладені - 1500 штук, Наєв не може відкрито казати правду, бо навіть підрив тих мін що були, зупинив би наступ москалоти так само, як це сталося під Києвом, коли військові на свій страх та ризик підірвали міст та дамбу та зупинили просування колон техніки москалів. Але за Наєва це зробив радник офісу президента Подоляк ще у 2022 році, коли у інтерв'ю Фактам 29 серпня 2022 він заявив: "Того раннього ранку 24 лютого ми психологічно не були готові підривати мости, наприклад. Перші кілька годин думали: ми вкладали кошти у комфорт для людей, як тепер руйнувати все це? Будь-якому дбайливому господареві важко самому знищити те, що він створив своїми руками. Ось цю тодішню неквапливість вважаю фундаментальною помилкою. Однак десь о шостій вечора вже побачив в очах рішучість: заради захисту країни все р уйнуватимемо разом із цими російськими іржавими танками.Ми ж думали, що з того боку теж люди, що вони дбайливо ставитимуться до будинків, мостів та іншої інфраструктури." Тобто це фактичне визнання того, що політичне керівництво держави ЗАБОРОНЯЛО ПІДРИВАТИ МОСТИ військовим 24.02.2022. І цей факт вже має підтвердження, наприклад комбриг 72 бригади під Києвом дзвонив військовому керивництву із запитом на підрив мостів, а звідти відповідали, що ОП забороняє підривати мости. Тоді військові підірвали мости на свій страх і ризик і зупинили москалоту під Києвом.

https://fakty.ua/406508-my-ni-pri-kakih-obstoyatelstvah-ne-pojdem-na-ustupki-rossii---mihail-podolyak
показать весь комментарий
10.02.2025 18:27 Ответить
В 2015 році на східній околиці с.Лебединське (біля Маріку) я з двома розрахунками по 4 чоловіка встановив 1000 ТМ 62М за 1год. 27хв. в прикопку. Під ТМками було встановлено 55 шт. МС 3. Мінування проводилось в денний час на відстані 1600 м від позицій сепарів. І це мінне поле стояло до повномасштабки.
Це про швидкість встановлення ВЗ.
За війну, навіть під обстрілами за 2-3 год. встановлювали по 150-200 ТМок. А ще знімали орківські міни в тих же умовах, у кількості 100-120 шт. в 1,0-1,5 год.
На Чонгарі було встановлено більше 5000 тис. тільки ТМ62М. Це я знаю точно. Але якщо ці мінні поля і зняли то все рівно архівні копіі формулярів МП повинні залишитись. Якщо їх знищіли то як кажуть ... Нема тіла нема діла.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:27 Ответить
Що тоді розміновували ,під наглядом верещук та єрмака ,для безпечного запуску "шатлів" в Крим? Зараз можна писати,казати все що завгодно бо не перевіриш,а на той час єрмак сам давав коментарі щодо розмінування згідно домовленностям які уклали у Франції.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:28 Ответить
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:28 Ответить
До чого тут історія?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:30 Ответить
Зеленський і Таран у 2020 році знищили 3 млн протипіхотних мін.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:30 Ответить
Дебіл "пахучий", ти дурень чи придурюєшся? А хто має визначати неохідність оборонних заходів?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:32 Ответить
Яка саме "некомпетентність"?
Ви інтерв'ю дивилися, чи - так, аби ляпнути щось на генерала?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
а хто ж розміновував ? от туди....
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
Якщо "Порох нічого не мінував", то що там Верещучка РОЗМІНОВУВАЛА?!
Цілий рік розміновували і переможно відзвітовували у ЗМІ.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
Так. Ну просто ви ж написали, що взагалі не мінували (не знаю, який період мали на увазі). Ось я і пригадав це відео з Ютуба
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
Karl Volokh

https://www.facebook.com/?locale=uk_UA#



Давайте відверто: це найбільш серйозна й аргументована (принаймні, досі) розповідь про те, чому армія була не готова до війни і хто в цьому винен.

Але я хотів би звернути вашу увагу на наступне. В усьому українському документообігу є лише один документ, який зобовʼязував війська висунутися для зайняття оборонних рубежів до введення режиму воєнного стану й до Указу про застосування ЗСУ на всій території України. Це письмовий наказ командувача Силами оборони Наєва (узгоджений із Залужним). Саме цей наказ, ймовірно, врятував армію від першого (найбільш руйнівного) удару ворога.

А відданий цей наказ був через лічені години після того, як РНБО відмовився вводити в країні воєнний стан.

Знаєте, що сталося б 24 лютого, якби війна не почалася? Наєв був би заарештований і підданий суду. А якби в замінованій за його наказом морській акваторії підірвалося якесь цивільне судно, то сидів би до кінця своїх днів.

Тому, зрозумійте, коли я кажу, що Залужний і Наєв врятували країну, це вам, курва, ніяка не метафора!
показать весь комментарий
10.02.2025 18:34 Ответить
Після "беріть лопати, їдьте копати окопи "не багато мали часу для підготовки оборони Півдня перед 24.02.2022., але біля півроку було. І для встановлення мін, і передислокацій, і мобілізації, і збільшення виробництва зброї. Не згадуючи вже про всю попередню діяльність зевлади на шкоду державі.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:34 Ответить
От у неї і запитайте. Я проста людина і висловив свою думку.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:36 Ответить
Тобто зелене чмо замість того, щоб продовжувати мінувати та гнати до потрібних 200000 розмінувало і те, що було та закрило всі оборонні програми, три роки нищило Армію. А зараз його намагаються відмазати: мовляв сенсу не було укріплятися чи як це розуміти?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:37 Ответить
-......БРЕХНЯ з самого початку.

І всі їх намагання виправдати і зняти відповідальність з Зеленського та Єрмака методом звинувачення підлеглих Зеленському військових, йдуть у дупу.

Цим можуть займатися, та просувати цей варіант, тільки або явні ідіоти, або продажні 20-ти доларові лайножери.

Ще раз. Вся вина, і в відсутності підготовки до вторгнення, і в саботажі цієї підготовки перед вторгненням, лежить тільки на Зеленському.

Приплести сюди військових, у вас, мразей, не вийде.

Miroslav Logiyko
показать весь комментарий
10.02.2025 18:39 Ответить
Був воєнний стан? Будете звинувачувати Верховного на судовому засіданні!
показать весь комментарий
10.02.2025 18:39 Ответить
треба було 200тис ...так а хто не давав!???Хто замовляв??
хто не дозволяв?? усі ходи записані
агласітє вєсь спісок
ЗЕрадників!!!
якщо було 1500 то чому жодна!!!не підірвала хоч оодного хробака???
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив???
показать весь комментарий
10.02.2025 18:40 Ответить
Шурик о, светоч разума, а чем талон на повидло отличается от самого повидла? Если генерал считает необходимым заминировать какой-то мост - это означает что он МОЖЕТ это сделать? ""На яких підставах?"
показать весь комментарий
10.02.2025 18:41 Ответить
Та не тільки півроку. Три роки! ТРИ РОКИ!!! Можна було продовжувати вже готову програму укріплення і Армії, і ракетних програм, і оборонних рубежів по периметру. Ненависні "папіредніки, бариги" готувалися захищатися. А оманський осел прийшов, щоб "сайтісь пасєрєдінє".
показать весь комментарий
10.02.2025 18:43 Ответить
Зараз я вам розповім, як усе було зроблено правильно та ми нічого не прої...ли!
показать весь комментарий
10.02.2025 18:44 Ответить
Та ні нема таких лохів більше серед українців , щоб повелись на побрехеньки шавок ЗЕ
Нема!
Бо тоді виходить , що 1500 мін захищали нас від вторгенння рф
Бо як тільки ********* їх усунула, так одразу ми отримали захоплення півдня
Як же реальність лупцює підкацапних хвойд Зе
показать весь комментарий
10.02.2025 18:46 Ответить
Твоя думка не витримує перевірку фактами , проста людина подоляка
показать весь комментарий
10.02.2025 18:47 Ответить
Якби всі були такі розумні як моя жінка потім…
показать весь комментарий
10.02.2025 18:48 Ответить
І чому ж одразу після розмінування "не замінованого" ми отримали вторгнення кацапів з півдня і захоплення його - теж не доходить до глядачів великого зомбофону
показать весь комментарий
10.02.2025 18:48 Ответить
знаєв каже що порошенко винен що не замінував чонгар.
а зеленський винен що рядовий петренко не підірвав мости.
щодо порошенка.
якщо вже так то не один порошенко винен, військовий стан це колективне рішення, звісно, найбільше його уведення від президента залежить але він не один владою вважається.
щодо зеленського.
якщо вже і винен то не в чонгарі а в зволіканні створення тро, створення тро без важкої зброї та техніки і у небажанні створення запілля.
хоча запілля жоден український президент не створював, лячно та і насрать всім було.
а щодо чонгара то це просто наші інфантильні мрії.
були б міни то пройшли инакше, міни лише сповільнюють але не зупиняють армію що сильніша.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:52 Ответить
На Житомирський трассі під Київом військові самі підірвали міст.Це не дуже складна справа.Чангар підірвати-теж.За кілька місяців до війни попередили соїзники.розвідка.Зараз на вуши вішають людям ...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:52 Ответить
Хитрый..про Чонгар все на солдат сворачивает которые погибли на Чонгаре..Типа они не взорвали..))Ох и татарин хитрожопый..Ну ничо..следователь ему потом расскажет что он должен был делать и не сделал))
показать весь комментарий
10.02.2025 18:53 Ответить
Какой только бред не несут.чтоб выгородить предателей.За несколько месяцев предупреждала розведка о нападении.не было времени подготовиться?Украину сдавали...Киев сдавали.С Гостомеля вывели воен.часть.с Киева вывели...24-25фераля...Не для кого не секрет.что происходило.Надеюсь.Зе войдет в историю.как предатель.погубивший сотни тясяч украинцев
показать весь комментарий
10.02.2025 18:56 Ответить
Підривали мости за допомогою динамомашини. Як у 1941 році: крутиш ручку динамо, і по проводах іде ток на підрив зарядів. Вірю...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:59 Ответить
На Кривоноса завели уголовное дело.за "самовольную охрану аэропорта".Жуляны он не сдал.Все в открытом доступе.Сколько преследований тем кто отстоял Киев.Не удалост сдать Украину.теперь прелатели переобулись...деваться некуда
показать весь комментарий
10.02.2025 18:59 Ответить
Ну канешна. Опять рядовой Микола виноват. Походу договорнячок уже не за горами
показать весь комментарий
10.02.2025 19:00 Ответить
https://www.president.gov.ua/news/prezident-vruchiv-nagorodi-vijskovim-ta-chlenam-rodin-zagibl-74661 @ Володимир Зеленський також вручив орден «Золота Зірка» генерал-лейтенанту Сергію Наєву, який є командувачем Об'єднаних сил ЗСУ і з першого дня збройної агресії РФ на території України очолює визначене угруповання сил оборони. Безпосередньо під його керівництвом було сплановано й організовано застосування Збройних Сил України та інших сил оборони на Південному напрямку.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:02 Ответить
Не знаю про дегенератів, але олігофрени тут пишуть якусь маячню вимагаючи від генералів якісь свої дитячи забаганки. Що ти хочеш від військових у мирний час, "мыкола"?

Це Подоляк розпатякав:
"На мой взгляд, одна из главных ошибок, это когда началось интенсивное вторжение, но никто - ни наши граждане, ни военные, ни мы как органы управления - не могли поверить в то, что это происходит в XXI веке и происходит с нами. В то утро 24 февраля мы психологически не были готовы разрушать мосты, например."
"Несколько часов думали: мы вкладывали средства в комфорт для людей, как теперь разрушать все это? Вот эту тогдашнюю неторопливость считаю фундаментальной ошибкой. Однако где-то в 18:00 уже увидел в глазах решительность: ради защиты страны все будем разрушать вместе с этими ржавыми российскими танками. Мы же думали, что с той стороны тоже люди, что они будут бережно относиться к домам, мостам и другой инфраструктуре."
показать весь комментарий
10.02.2025 19:03 Ответить
при чому тут складна справа чи не складна справа підірвати міст??? Без наказу президента про військовий стан військові не мають права це робити, чи вам це не зрозуміло? Генерала Кривоноса досі по карній справі таскають за те, що він 24.02.22. прийняв рішення та залив взлітну смугу аеродрому в Жулянах мастилом, щоб кацапи там не могли транспортні літаки посадити. В карній справі вказується, що він не мав права без команди це робити і що він зіпсував дороговартісне майно... Справа досі не закрита. А ми кажемо про підрив мостів. Якби завчасно був введений військовий стан, то мости треба було підривати ще ДО початку вторгнення, а не тоді, коли колони орків вже пішли по мостам на нашу територію. Так зрозуміло?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:05 Ответить
За словами Наєва, керівництво Збройних сил зверталося, щоб на території Херсонської і Запорізької областей ввели хоча б режим антитерористичної операції, щоб можна було приблизно в правовому полі розмістити війська. Джерело: https://censor.net/ua/n3534980
показать весь комментарий
10.02.2025 19:16 Ответить
А чія думка витримує? Твоя?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:20 Ответить
Ну так а хто не дав підірвати тих 5 замінованих мостів в 2014 році?Чому не вирили водний канал перед Кримом?Чи надіялись шо мінські договорняки будуть вічні?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:23 Ответить
Це не думка, а висновок який грунтується на фактах , навідмінно від твого. Не плутай
Доречі, що там по відповіді на питання
Скіки чекати?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:24 Ответить
Послухайте що кажуть Лапін та Луценко про генералів, їхні арести, та як це пов'язано з генералом Залужним. гнида шантажує Залужного - або ти з нами та ведеш зелених на виборах, або ми садитимемо твоїх генералів, а згодом і тебе - бо справа проти Залужного існує з квітня 22 - https://www.youtube.com/watch?v=Q3Xcu0_8pj0
показать весь комментарий
10.02.2025 19:25 Ответить
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив ! Забули як це робилось ?? Нагадую:

5 years ago https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE #Еспресо https://www.youtube.com/hashtag/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F #розмінування https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B5 #Золо

Відсьогодні розпочинається процес розмінування та демонтажу демілітаризованої зони у Золотому на Луганщині.

https://www.youtube.com/watch?v=fW1AXwmUKRE
показать весь комментарий
10.02.2025 19:27 Ответить
Ні, в капцях.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:29 Ответить
До чого тут історія? Після зміни влади, буде великий процес, де Верещалка буде із Єрмаком розказувати, як вони " вимушені були будувати логістичний і розважальний хаб на Чонгарі, як і було домовлено убєжавшім від правосудія Зелєнськім В. О. в Омані.."
А який же дурень, будує Хаби на мінних полях? Так і Верещалка із Єрмаком не дурні.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:33 Ответить
країну врятував народ
а ті два вже мабуть на вибори мітять
показать весь комментарий
10.02.2025 19:34 Ответить
військовий начальник не має права навіть вивести солдат з казарм з військового містечка, якщо це не передбачено відповідними наказами, бо це може бути військовий заколот

дорослі люди! пора вже б второпати як працює військова машина.

.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:34 Ответить
За розумний коментар- лайк.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:36 Ответить
бо там верещучка збудувала чатли з теплими туалетами...

кацап дурний, але хитрий

.

.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:36 Ответить
А коли було таке питання про скІки чекати?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:37 Ответить
то генерали ци сцикуни?
хай беруть владу а то посадять їх
показать весь комментарий
10.02.2025 19:37 Ответить
Вибори відбулися у 2019 р. Широкомасштабне вторгнення - 2022 р.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:38 Ответить
на фермерській землі ?

зараз влада Естонії та Фінляндії узгоджує будівництво дотів на землях фермерів

але ж ми не Фінляндія і не Естонія, правда ?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:38 Ответить
з парасолем !
показать весь комментарий
10.02.2025 19:39 Ответить
народ без керівника це стадо баранів

не вірете ? станьте перед дзеркалом з портретом ЗЄлєнського.

.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:41 Ответить
З https://www.radiosvoboda.org/a/donbass-realii/29513171.html повідомлення ЗМІ від 27.09.2018 року:
"Касетні протипіхотні міни ПФМ і ПФМ-1с («Лепесток») - небезпечний спадок, який дістався Україні від часів СРСР. Це фактична копія американської міни BLU-43...
У четвер на Павлоградському хімічному заводі за участі української сторони і представництва НАТО на утилізаційний конвеєр урочисто поклали символічну 2-мільйонну міну.
На підприємстві розповідають: аби знищити ці два мільйони, знадобилось два роки. Левову частку коштів на проект - приблизно 80% - дає трастовий фонд НАТО, до якого залучені 10 країн світу. Решту - фінансує Україна. Загальні обсяги грошової участі сторін у проекті називають таємницею, водночас зазначають, що вартість знешкодження 1 одиниці складає приблизно 1,33 євро...".
показать весь комментарий
10.02.2025 19:42 Ответить
шо ти нахер верзеш попаяна
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
Тому зняли і ті , ну щоб не заважали...
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
Генерали Залужний, Наєв, Кривоніс, Марченко, Павловський та багато інших 24.02.2022 миттєво взяли на себе керівництво мужнім українським народом

отак і вистояли: Народ + Генерали
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
хто хоче шукає можливості , хто не хоче шукає привід..

гуляйте гниди
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
у вас це не військова машина - а машина гівна, в вашому розумінні
показать весь комментарий
10.02.2025 19:44 Ответить
"Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", - пояснює Наєв. " і відразу питання до Наєва: Хто відмовив, у якому році? Я здогадуюся чому Наєв не називає тих виродків, можливо тому, що вони ще при владі?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:45 Ответить
показать весь комментарий
10.02.2025 19:46 Ответить
Подоляцький, не грай дурня. В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
На що Пани-Паяци( у яких ти служиш) розказували, " а дє мі вазьмьомь гроші на афальт.."
показать весь комментарий
10.02.2025 19:46 Ответить
наЄ-шигося? ..да поцілуй його в сраку ..

створюй собі ідолів і не вішай це гівно на інших, гнида
показать весь комментарий
10.02.2025 19:46 Ответить
зеленського 🤡 з його шоблою ...на мінні поля ...нах...!!!
показать весь комментарий
10.02.2025 19:47 Ответить
на моє розуміння навіть 1500 мін могли б частково призупинити..хоча ж там був всього 1 "підривник"..а все СБУ і поліція і війська ВТІКЛИ з Херсона ...з ПРАВОГО берегу

а якщо генерал ниє як сільська бабка - я нічого нє могла - то це не генарал . а кусок гівна

злийся гнида разом з іншими
показать весь комментарий
10.02.2025 19:49 Ответить
Нестерпна брехня, щоб отбілити кремлівську консерву zeоманського.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:50 Ответить
Страница 1 из 2