9185 посетителей онлайн
16 209 195

На Чонгаре было 1500 мин, а, чтобы давать отпор, должно было быть 200 тысяч, - Наев

экс-командующий Объединенными силами ВСУ Наев

По мнению бывшего командующего Объединенных сил ВСУ генерал-лейтенанта Сергея Наева, для того, чтобы помешать врагу прорваться из временно оккупированного Крыма в 2022 году необходимо было принять законодательные решения о применении Вооруженных сил и ввести правовой режим военного положения.

Об этом заявил бывший командующий Объединенных сил ВСУ генерал-лейтенант Сергей Наев в интервью Украинской правде, сообщает Цензор.НЕТ.

"В 2014 году, когда произошла временная оккупация Крыма, на разные направления - в Черниговскую, Сумскую, Харьковскую области и, в том числе, на Крымское направление, выдвинулись войска. Так украинская армия принимала меры по отпору агрессии.

На Крымском направлении наши военные нарыли немного окопов, там было несколько бригад. Потом они заминировали пять мостов на перешейках: два - на Арабатской стрелке, которые подрывались способом накладного заряда. Непосредственно на Чонгаре - три моста: два - автомобильных и один - железнодорожный. Туда заложили взрывчатку, чуть больше 1500 мин. Для того, чтобы быть готовым для отпора, там должно было лежать около 200 тысяч мин", - рассказал Наев.

Генерал подчеркнул, что речь идет о 2014 годе. В дальнейшем эти бригады с Крымского направления ушли на территорию Донецкой и Луганской областей, на юге остались мелкие подразделения. По словам Наева, руководство Вооруженных сил обращалось, чтобы на территории Херсонской и Запорожской областей ввели хотя бы режим антитеррористической операции, чтобы можно было примерно в правовом поле разместить войска.

"Представьте, приходит военный командир к владельцу какого-то имущественного комплекса и говорит: "Можно на вашем имущественном комплексе разместить артиллерийскую батарею?". А владелец имущественного комплекса говорит: "На каких основаниях?". Не было этих решений хотя бы, чтобы разместить эти силы. Было отказано, сказано, что на территории Херсонской и Запорожской областей таких правовых режимов не будет", - объясняет Наев.

Относительно самого резонансного вопроса в обществе - "Кто разминировал Чонгар?", генерал сказал следующее:

"В этом вопросе нет смысла. Это направление подчинялось группировке войск "Південь", а на этом перешейке стоял отдельный батальон. И в этом батальоне есть военнослужащие, которые подрывают эти мосты. Соответственно, в ночь перед наступлением, когда я доказывал командующим, что завтра возможно нападение, то, в том числе, я сказал командующему группировки на этом направлении, чтобы привели готовность этих мостов к подрыву. И когда произошло наступление, те солдаты должны были мосты подорвать. Но мы должны представить, что подрывали мосты не роботы - обычные люди, такие, как вы, такие, как я. И они это должны были делать, когда летели бомбы, ракеты".

Относительно того, что можно было сделать иначе на юге, Наев отметил, что, по его мнению, необходимо было принять решение о применении Вооруженных сил, ввести правовой режим военного положения. Это - по подготовке в те предыдущие годы.

По словам генерала, на территории Херсонской и Запорожской областей необходимо было принять решение, которое было на территории Донецкой и Луганской областей. Тогда бы военное командование копало бы окопы, клало бы мины - не полторы тысячи, а сотнями тысяч.

Перед самой войной необходимо было бы в результате мобилизации увеличить количество войск. Тогда бы там были еще дополнительно две бригады территориальной обороны на территории Херсонской и Запорожской областей, были бы бригады из корпуса резерва, механизированные танковые, которые бы передал Генштаб ВСУ, добавил Наев.

Топ комментарии
+45
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показать весь комментарий
10.02.2025 18:00 Ответить
+38
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показать весь комментарий
10.02.2025 17:56 Ответить
+33
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
одним словом...клас
показать весь комментарий
11.02.2025 12:19 Ответить
треба було 200тис ...так а хто не давав!???Хто замовляв??
хто не дозволяв?? усі ходи записані
агласітє вєсь спісок
ЗЕрадників!!!
якщо було 1500 то чому жодна!!!не підірвала хоч оодного хробака???
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив???
показать весь комментарий
10.02.2025 18:40 Ответить
а пороха не потрібно любити чи не любити --- якщо є мозги то потрібно аналізувати . він зробив дуже багато для держави
показать весь комментарий
11.02.2025 07:48 Ответить
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:26 Ответить
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:28 Ответить
Шурик о, светоч разума, а чем талон на повидло отличается от самого повидла? Если генерал считает необходимым заминировать какой-то мост - это означает что он МОЖЕТ это сделать? ""На яких підставах?"
показать весь комментарий
10.02.2025 18:41 Ответить
Ну вы тупые... Не может генерал в мирное время минировать мосты по своему усмотрению, а "военное положение" не было объявлено!!!
показать весь комментарий
11.02.2025 11:18 Ответить
Алладин безмозглый, ты читать умеешь? " В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
показать весь комментарий
11.02.2025 11:21 Ответить
Гидка мерзота всі троє
показать весь комментарий
10.02.2025 22:27 Ответить
Короче. Шашлык один виноватый, что клоун и мразь у власти... вместе с "кацапо @# дивским коопторгом квартальным.."
показать весь комментарий
10.02.2025 20:30 Ответить
В 2015 році на східній околиці с.Лебединське (біля Маріку) я з двома розрахунками по 4 чоловіка встановив 1000 ТМ 62М за 1год. 27хв. в прикопку. Під ТМками було встановлено 55 шт. МС 3. Мінування проводилось в денний час на відстані 1600 м від позицій сепарів. І це мінне поле стояло до повномасштабки.
Це про швидкість встановлення ВЗ.
За війну, навіть під обстрілами за 2-3 год. встановлювали по 150-200 ТМок. А ще знімали орківські міни в тих же умовах, у кількості 100-120 шт. в 1,0-1,5 год.
На Чонгарі було встановлено більше 5000 тис. тільки ТМ62М. Це я знаю точно. Але якщо ці мінні поля і зняли то все рівно архівні копіі формулярів МП повинні залишитись. Якщо їх знищіли то як кажуть ... Нема тіла нема діла.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:27 Ответить
https://www.president.gov.ua/news/prezident-vruchiv-nagorodi-vijskovim-ta-chlenam-rodin-zagibl-74661 @ Володимир Зеленський також вручив орден «Золота Зірка» генерал-лейтенанту Сергію Наєву, який є командувачем Об'єднаних сил ЗСУ і з першого дня збройної агресії РФ на території України очолює визначене угруповання сил оборони. Безпосередньо під його керівництвом було сплановано й організовано застосування Збройних Сил України та інших сил оборони на Південному напрямку.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:02 Ответить
З https://www.radiosvoboda.org/a/donbass-realii/29513171.html повідомлення ЗМІ від 27.09.2018 року:
"Касетні протипіхотні міни ПФМ і ПФМ-1с («Лепесток») - небезпечний спадок, який дістався Україні від часів СРСР. Це фактична копія американської міни BLU-43...
У четвер на Павлоградському хімічному заводі за участі української сторони і представництва НАТО на утилізаційний конвеєр урочисто поклали символічну 2-мільйонну міну.
На підприємстві розповідають: аби знищити ці два мільйони, знадобилось два роки. Левову частку коштів на проект - приблизно 80% - дає трастовий фонд НАТО, до якого залучені 10 країн світу. Решту - фінансує Україна. Загальні обсяги грошової участі сторін у проекті називають таємницею, водночас зазначають, що вартість знешкодження 1 одиниці складає приблизно 1,33 євро...".
показать весь комментарий
10.02.2025 19:42 Ответить
Чомусь у травні 2021 року на той чвс командувач ОС ЗСУ Наєв без проблем провів масштабні навчання біля адмінкордону з Кримом, в тому числі з відпрацюванням дистанційного мінування території, а от у лютому 2022-го йому раптом знадобилась окрема директива з невідомо звідки:

З повідомлення ЗМІ від 14.05.2021 року:
@ "Поблизу адміністративного кордону з тимчасово окупованим Росією Кримом Збройні сили України влаштували масштабні навчання підрозділів реактивної артилерії. Воїни відпрацювали розгортання на вогневих позиціях і наведення на цілі умовного противника реактивних систем залпового вогню "Ураган".
"За лічені хвилини потужна та високоточна зброя була приведена в бойову готовність. Воїни-реактивники швидко висунулися з району зосередження, здійснили марш, розгортання у районі вогневих позицій та наведення на умовні цілі для їх подальшого ураження", - розповів командувач ОС ЗСУ, генерал-лейтенант Сергій Наєв...
"Мінні загородження застосовують практично у всіх видах бойових операцій. По-перше, вони не дозволяють противнику дістатися до місця призначення. По-друге, блокують фланги та шляхи обходу, що заважає висадці як повітряного, так і морського десанту. Головна перевага дистанційного способу мінування - швидкість встановлення мінних загороджень. За лічені хвилини бойові розрахунки реактивних систем залпового вогню "засіюють" мінами велику територію, що різко сповільнює темпи наступу противника", - пояснив командувач ОС ЗСУ."
показать весь комментарий
10.02.2025 21:51 Ответить
а хто ж розміновував ? от туди....
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
Так, а хто заважав встановити стільки, скільки було потрібно?
показать весь комментарий
10.02.2025 22:44 Ответить
Вже після нового року в Крим почалося величезне перекидання і концетрування військ, йшла пряма підготовка до нападу, всі все бачили і ніхто нічого не робив
показать весь комментарий
10.02.2025 22:54 Ответить
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:25 Ответить
знаєв каже що порошенко винен що не замінував чонгар.
а зеленський винен що рядовий петренко не підірвав мости.
щодо порошенка.
якщо вже так то не один порошенко винен, військовий стан це колективне рішення, звісно, найбільше його уведення від президента залежить але він не один владою вважається.
щодо зеленського.
якщо вже і винен то не в чонгарі а в зволіканні створення тро, створення тро без важкої зброї та техніки і у небажанні створення запілля.
хоча запілля жоден український президент не створював, лячно та і насрать всім було.
а щодо чонгара то це просто наші інфантильні мрії.
були б міни то пройшли инакше, міни лише сповільнюють але не зупиняють армію що сильніша.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:52 Ответить
ставить в заслугу порошенку добробати це як ставить в заслугу ведмедю виробництво меда бджолами.
що зеленський що порошенко панічно бояться усіляких махновських батів, тому добробати були приречені адже влада перестала давать доступ до слави і народ гроші перестав давать.
а нереєстровому козаку їсти хоцца як і реєстровому але грошей катма.
от і розпускалися бати, хто добровільно через брак грошей а кого під ніготь брали аваківські орли.
щодо відновлення бронетехніки, гармат і так далі.
все відновлене познищувалося ворогом за перші три неділі боїв.
наші теж славно погуляли але мова про те що набудованого вистачило на місяць війни.
то що, місяць збирався воювать а далі знову в мінськ?
щодо ракетної програми.
це трампівська риторика.
якби щось було то полетіло б.
не полетіло то не було.
а коли полетіло то вже инша срака в президентському кріслі похвалу приймала.
мінські домовлености однаково виглядають що тоді що зараз.
український чемберлен сказав - я привіз вам мир!
правда, час показав що ніфіга але то вже нецікаво нікому, на арену вийшла юля і вова і розіграли президенство але, чомусь всі розказують що був вова і пєтя.
то розказують ті хто не знають як влаштовані українські вибори.
ще кучма перший допетрав як вони влаштовані і вивів проти себе комуняку симоненка і проукраїнський сегмент слухняно його переобрав.
показать весь комментарий
11.02.2025 03:10 Ответить
Якесь дивне виправдовування! Про 2014 рік пАтужно - здумала баба як дівкою була! Що заважало перед широкомасштабним наставити 200 тис. мін? Брехня, що часу не було!
Вину високопосадовців і генералітету вирішили списати на стрілочників з батальйону?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:23 Ответить
Дебіл "пахучий", ти дурень чи придурюєшся? А хто має визначати неохідність оборонних заходів?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:32 Ответить
Якби ти вмів читатати, то помітив би, що основні претензії генералом висунуті не асфальтовому преЗеденту, а Порошенку. То хто з нас подоляцький? Може ти і не подолдяцький, а просто неуважно читаєш?
показать весь комментарий
10.02.2025 21:09 Ответить
Які міни коли всі на шашлики готувалися?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:04 Ответить
Не було там ніяких мін. Міні не потрібен солдат для її підриву, а про дистанційний підрив хто небуть чув?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:08 Ответить
Тобто зелене чмо замість того, щоб продовжувати мінувати та гнати до потрібних 200000 розмінувало і те, що було та закрило всі оборонні програми, три роки нищило Армію. А зараз його намагаються відмазати: мовляв сенсу не було укріплятися чи як це розуміти?
показать весь комментарий
10.02.2025 18:37 Ответить
Та не тільки півроку. Три роки! ТРИ РОКИ!!! Можна було продовжувати вже готову програму укріплення і Армії, і ракетних програм, і оборонних рубежів по периметру. Ненависні "папіредніки, бариги" готувалися захищатися. А оманський осел прийшов, щоб "сайтісь пасєрєдінє".
показать весь комментарий
10.02.2025 18:43 Ответить
зелюлиз
показать весь комментарий
10.02.2025 20:14 Ответить
Вибори відбулися у 2019 р. Широкомасштабне вторгнення - 2022 р.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:38 Ответить
з парасолем !
показать весь комментарий
10.02.2025 19:39 Ответить
Ну не знаю.. Я дивився документальний міні-фільм військового-журналіста-письменника Олександра Суркова, так він як раз про кримський напрямок розповідав, що там все "закрито". Це був десь 2018-й рік. Серія фільмів на Ютубі "Історії війни". А як там було - я хз
показать весь комментарий
10.02.2025 18:02 Ответить
Так. Ну просто ви ж написали, що взагалі не мінували (не знаю, який період мали на увазі). Ось я і пригадав це відео з Ютуба
показать весь комментарий
10.02.2025 18:33 Ответить
а хєнєрал що має робити? писати дисертацію в бункері?
показать весь комментарий
10.02.2025 20:33 Ответить
бідний валєрчик(((
показать весь комментарий
10.02.2025 21:34 Ответить
лапін і луцик - то два великі вояки і знатоки всього! не вистачає ще чорновола! сообразили б на трьох!
показать весь комментарий
11.02.2025 18:04 Ответить
На Житомирський трассі під Київом військові самі підірвали міст.Це не дуже складна справа.Чангар підірвати-теж.За кілька місяців до війни попередили соїзники.розвідка.Зараз на вуши вішають людям ...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:52 Ответить
Какой только бред не несут.чтоб выгородить предателей.За несколько месяцев предупреждала розведка о нападении.не было времени подготовиться?Украину сдавали...Киев сдавали.С Гостомеля вывели воен.часть.с Киева вывели...24-25фераля...Не для кого не секрет.что происходило.Надеюсь.Зе войдет в историю.как предатель.погубивший сотни тясяч украинцев
показать весь комментарий
10.02.2025 18:56 Ответить
На Кривоноса завели уголовное дело.за "самовольную охрану аэропорта".Жуляны он не сдал.Все в открытом доступе.Сколько преследований тем кто отстоял Киев.Не удалост сдать Украину.теперь прелатели переобулись...деваться некуда
показать весь комментарий
10.02.2025 18:59 Ответить
Что вы демогогию разводите..За несколько мес знали о нападении.За пару суток знали точный час.Да только сунулись кацапы-сразу экстренно военное положение обьявляйте.через 5мин после нападения мосты взрывайте.с военным положением или без.Потом разберемся.На кону-судьба Украины.жизни миллионов.И Кривоносу.как и другим.кто не дал сдать Киев.мстят за это.Он.видишь ли.взлетное полотно испортил...а что не дал вражеским самолетам сесть-это ж мелочь...Как сказал один чел-ты подобьешь кацапский танк.но пойдешь сидеть.что асфальт испортил.Предатели и сволочи у власти.Сдали страну.а теперь выкручиваються.придумывают формулировки.
показать весь комментарий
10.02.2025 21:23 Ответить
Мы.несмотря на баранов у власти.встали на защиту Киева.и сражались.как львы.В самых опасных местах.без руководства.без должного орудия и снарядения.снабжения.На голом энтузиаме и адреналине.А потом повыползали с целей те.кто вовремя смылся.вернулись в свободный Киев.и кошмарят тех.кто "не так"воевал..
показать весь комментарий
10.02.2025 21:29 Ответить
Тобто на 1500 мін дозвіл не потрібен, а на 200к вже обов'язковий? А там тільки самих мін би вистачило, щоб росіяни принаймні на місяць по вуха загрузли в багні, піску і власній крові у тому перешийку.
Все інше "пояснення" - тої ж якості.
Яку тільки ***ню за ці 2-3 роки не напридумували, щоб тільки не розслідувати і не притягати до відповідальності вище політичне керівництво держави на чолі з найвеличнівшим зеленим лідором. Але нагорода обов'язково знайде злочинців, причому у той самий момент, коли вони того найменше очікуватимуть.
показать весь комментарий
11.02.2025 11:27 Ответить
країну врятував народ
а ті два вже мабуть на вибори мітять
показать весь комментарий
10.02.2025 19:34 Ответить
то генерали ци сцикуни?
хай беруть владу а то посадять їх
показать весь комментарий
10.02.2025 19:37 Ответить
шо ти нахер верзеш попаяна
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
чому генерали шмарклі жують а не скинуть зесрань разом?
кацапві не бояться а земразь та будангу сцять?
ні, вони хочуть до корита як усі!!!
спитайте яки машини та котеджі у тих генералів
показать весь комментарий
11.02.2025 03:34 Ответить
це маразм який не має ніякого сенсу, красива фраза
лев стадо баранів зіжре, а не тільки одного барана

нашу люди без керівництва краще роблять взагалі, бо самоморганізація то наше усе!!!
показать весь комментарий
11.02.2025 03:36 Ответить
по суті є що сказати?
бо е таки часи коли слова нічого вже не вирішують
тільки дії
показать весь комментарий
11.02.2025 04:10 Ответить
а, юбка закоротка була, кацап, так?
показать весь комментарий
11.02.2025 10:06 Ответить
ідіот
показать весь комментарий
11.02.2025 10:08 Ответить
💯😁😎
показать весь комментарий
11.02.2025 12:52 Ответить
просто там сцикуни генерали, вони ж не воюють а у штабі сидять
показать весь комментарий
11.02.2025 17:48 Ответить
Колони спокійно проїхали через кп Армянська, по шосе....
показать весь комментарий
10.02.2025 18:24 Ответить
Це тим хто вчора мене критикував, за те шо я написав, що Чонгар ніхто і не мінував.
показать весь комментарий
10.02.2025 17:58 Ответить
Так то ж у 2018-му було...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
От у неї і запитайте. Я проста людина і висловив свою думку.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:36 Ответить
А чія думка витримує? Твоя?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:20 Ответить
А коли було таке питання про скІки чекати?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:37 Ответить
Нестерпна брехня, щоб отбілити кремлівську консерву zeоманського.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:50 Ответить
Нашёл время когда болтать об этом, зачем нам сегодня эти недоговорки и намёки, чтобы

очередной раз вспомнили твоё имя?

Всему своё время, закончится война и всё должно быть разобрано по косточкам и каждый должен

будет ответить за дела свои.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:20 Ответить
Почалося. Влада і генерали стали валити один на одного прорахунки в швидкоплинній здачі Півдня. Як би там не було, але без зради у вищих ешелонах влади тут не обійшлося
показать весь комментарий
11.02.2025 18:04 Ответить
Хитрый..про Чонгар все на солдат сворачивает которые погибли на Чонгаре..Типа они не взорвали..))Ох и татарин хитрожопый..Ну ничо..следователь ему потом расскажет что он должен был делать и не сделал))
показать весь комментарий
10.02.2025 18:53 Ответить
Тому зняли і ті , ну щоб не заважали...
показать весь комментарий
10.02.2025 19:43 Ответить
І ті 1500 зелені познімали.
показать весь комментарий
10.02.2025 18:13 Ответить
Підривали мости за допомогою динамомашини. Як у 1941 році: крутиш ручку динамо, і по проводах іде ток на підрив зарядів. Вірю...
показать весь комментарий
10.02.2025 18:59 Ответить
Помню, как убогий кравчук, на каком-то политическом шоу, розмахивая условным пистолетом, рассказывал, что он не смог бы им защитить ядреное оружие. Тактическое оружие уже ******** кацапы, кстати, при нем. Оставить несколько боеголовок, да и материалы от ядерных ракет, на это у таких - прикидывающихся шлангами, - ума, мол, не хватает. А такую силу яд. оружия, мол, некому здесь будет присматривать. Выступал, как эксперт. Они все эксперты. На этот раз - целый хенерал!
показать весь комментарий
10.02.2025 20:14 Ответить
З 2014 року не вистачило пару днів щоб ухвалити рішення.
показать весь комментарий
10.02.2025 17:55 Ответить
До чого тут історія? Після зміни влади, буде великий процес, де Верещалка буде із Єрмаком розказувати, як вони " вимушені були будувати логістичний і розважальний хаб на Чонгарі, як і було домовлено убєжавшім від правосудія Зелєнськім В. О. в Омані.."
А який же дурень, будує Хаби на мінних полях? Так і Верещалка із Єрмаком не дурні.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:33 Ответить
За розумний коментар- лайк.
показать весь комментарий
10.02.2025 19:36 Ответить
Подоляцький, не грай дурня. В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
На що Пани-Паяци( у яких ти служиш) розказували, " а дє мі вазьмьомь гроші на афальт.."
показать весь комментарий
10.02.2025 19:46 Ответить
Та шо ти говориш, Подоляцький, отак прямо нескладна ?
А які правові підстави військовим підривати мости? Військового стану немає, верхоголовком нікого із військових слухати про це небажає,навпаи,вся зелелена сволота, навіть 23.02.24 верещить із всіх прасок, " США мєшают нам бізьнесь дєлать".. вайні нє будєть, єшьте шашлікі...
показать весь комментарий
10.02.2025 19:53 Ответить
Та звісно, Влад ССАНІч став президентом України тільки в 25 році, це всі зебіли знають. .
А от у грудні 21го і січні 22- гого. Генштаб і вищі офіцери звертався до діючого на той час президента Порошенка, щоб той ввів військовий стан і видав наказ на розгортання військ.
Але Порошенко у січні 22-го нікого слухати не хтів, бо мав " жєлєзні договорьонності" в Омані про ненапад.
І замість виділення додаткових коштів на ЗСУ, про які неодноразово закликав лідєр оппозиції Зеленьський у ВР, Порошенко всі гроші бюджету тратив на асфальт
показать весь комментарий
10.02.2025 22:05 Ответить
Та ні нема таких лохів більше серед українців , щоб повелись на побрехеньки шавок ЗЕ
Нема!
Бо тоді виходить , що 1500 мін захищали нас від вторгенння рф
Бо як тільки ********* їх усунула, так одразу ми отримали захоплення півдня
Як же реальність лупцює підкацапних хвойд Зе
показать весь комментарий
10.02.2025 18:46 Ответить
Твоя думка не витримує перевірку фактами , проста людина подоляка
показать весь комментарий
10.02.2025 18:47 Ответить
І чому ж одразу після розмінування "не замінованого" ми отримали вторгнення кацапів з півдня і захоплення його - теж не доходить до глядачів великого зомбофону
показать весь комментарий
10.02.2025 18:48 Ответить
Це не думка, а висновок який грунтується на фактах , навідмінно від твого. Не плутай
Доречі, що там по відповіді на питання
Скіки чекати?
показать весь комментарий
10.02.2025 19:24 Ответить
Якщо це справді так, то це вибачає Наєву те, що зараз він маніпулює. Хоча генерал прямо вказує на вину президента. Наєв швидше позитивний персонаж, ніж негативний.
показать весь комментарий
11.02.2025 07:12 Ответить
Тому що генерали не можуть спертись на своїх підлеглих. Суцільна недовіра вищих чинів до нижчих і навпаки. Гнила командна структура. Бутусов це вважає найпершою причиною проблем у війні.
показать весь комментарий
11.02.2025 14:44 Ответить
Хитрий Валєрчик.
показать весь комментарий
11.02.2025 14:45 Ответить
Так, конкретики у Наєва нуль. Суцільні розмиті в часі і просторі фрази
показать весь комментарий
11.02.2025 14:46 Ответить
Як Валєрчик?
показать весь комментарий
11.02.2025 14:48 Ответить
Страница 1 из 2