8589 посетителей онлайн

Украина смело боролась, но война не завершится победой, как во Второй мировой, - Келлог

Кэллог сделал заявление относительно завершения войны в Украине

Спецпредставитель президента США по вопросам Украины и России Кит Келлог подчеркнул, что Украина смело боролась с российской агрессией.

Об этом он сказал на обсуждении плана по миру в Украине на Мюнхенской конференции по безопасности 15 февраля, передает ZN.ua, информирует Цензор.НЕТ.

Келлога спросили, какая стратегия США - остановить войну или выиграть войну?

"Я думаю, вопрос в том, что такое выигрыш, что такое - победить в войне? Давайте будем абсолютно честными. Вы шли на чрезвычайные жертвы, Украина смело боролась. Я был в Украине далеко на востоке, я видел Изюм и подобные места - я знаю, с чем вы столкнулись. И первое, что надо сделать, как кто-то говорил, - остановить кровотечение, а дальше уже - лечить. Если вы думаете о победе в понимании Второй мировой войны, этого, наверное, не произойдет", - сказал спецпредставитель.

Келлог добавил, что ситуацию необходимо оценивать с позиции долгосрочных перспектив. Сейчас главное послание заключается в том, что дальнейшая агрессия РФ недопустима.

"Мы хотим суверенную, свободную Украину, однако мы не можем убегать от этого вопроса. Мы не можем быть такими наивными - есть реальность. Мы должны остановить российскую агрессию, однако детали этого мы должны разработать", - подытожил Келлог.

Топ комментарии
+33
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
+28
Трампутіни рано списуєте українців. Українці і не таке переживали. Все проходить і це пройде. Слава Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:00 Ответить
+24
Московська тварина, як і його бос засуджений злочинець Трамп
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
"А ти в зоопарку колись бував?"

іноді заходжу в групи ухилянтів щоб потролити обкаканих дебілоїдів, а що?
показать весь комментарий
31.03.2025 15:08 Ответить
А ти в зоопарку колись бував? Чому туди ходиш, пердопереможець?
показать весь комментарий
19.02.2025 23:26 Ответить
то чого ти приходиш на сайт до "войовничої української вати", ти шо клоун-мазохіст?))
показать весь комментарий
19.02.2025 22:48 Ответить
Зараз би тисоплав румунський мені тут шось командував )))
показать весь комментарий
19.02.2025 22:46 Ответить
Не Америці, а Трампу - барига, це він заявив, що мріє "зробити разом з Путлєром щось значне".
показать весь комментарий
17.02.2025 01:38 Ответить
Дебіла кусок, рашка живіше всіх живих, якщо порівнювати з україною з -8 млн. населення і бог знає скільки вбитих, руйнація всього що тільки можна і економічний колапс. Вам імбіцилам войовничим, дуже подобається "добивати" рашку тут, от тільки забуваєте що все це проходить по теріторії україни.
показать весь комментарий
17.02.2025 01:28 Ответить
сам пшел, кацапоид. тенденция как раз в том и есть, что paшка - распадающаяся недоимперия. ссср тоже был "живее всех живых" и его уже нет. И паPaши твоей не будет. И никакие трампы и маски этому не помешают, и ты в том числе.
показать весь комментарий
16.02.2025 16:42 Ответить
сам пшел, кацапоид. тенденция как раз в том и есть, что paшка - распадающаяся недоимперия. ссср тоже был "живее всех живых" и его уже нет. И паPaши твоей не будет. И никакие трампы и маски этому не помешают, и ты в том числе.
показать весь комментарий
16.02.2025 16:40 Ответить
це твоє право вирішувати де жити
я тебе у окоп не тягнув
показать весь комментарий
16.02.2025 16:25 Ответить
Я лише кажу про тенденцію, це саме ти фантазуєш про те як рашка розваличиться і мариш всякою хернею накшталт цього. Треба лише повмирати трохи ще і все буде. Мерзотна паскуда, яка змилась звідси.
показать весь комментарий
16.02.2025 15:56 Ответить
Это твои кaцапские несбыточные мечты и домыслы
показать весь комментарий
16.02.2025 15:39 Ответить
США насрати на країну третього світу тепер. В України вже немає економіки. Цей рік вона ще на подачках протягне, а далі здохне.
Це войовничі патріоти з-за кордону не здатні на рік прорахувати, що від кого лишиться.
показать весь комментарий
16.02.2025 15:34 Ответить
Не поспішай з висновками, задочь тилова. Що ти, ****, знаєш про війну, боротьбу та перемогу, лошаро?
показать весь комментарий
16.02.2025 14:47 Ответить
Отже, злочинний режим буде збережений, московський фюрер залишиться не покараним, а орда - не демілітаризованою і не денацифікованою.
показать весь комментарий
16.02.2025 14:16 Ответить
"... але війна не завершиться перемогою ..." - тоді що трампутіни приготували для України?
показать весь комментарий
16.02.2025 14:02 Ответить
якщо не хочете допомогти Україні зараз нормальною ******** зброєю наприклад такими самими крилатими ракетами, якими нас три роки обстрілює ворог, то вам доведеться потім заплатити високу ціну за це. Запамʼятайте, Росія повинна бути знищена!
показать весь комментарий
16.02.2025 13:51 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например, уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это в первую очередь к нынешней администрации США относится. Но тем у кого кондом вместо головы, этого не понять. Дальше чем на один шаг просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:38 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это впервую очередь к нынешней администрации США относится. Но вам, с кондомом вместо головы, этого не понять. Дальше одного шага просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:37 Ответить
дабл Павло, голівоньку застудив чи це від народження?
показать весь комментарий
16.02.2025 13:18 Ответить
Келог йди накуй, віддай Мексиці пів США, підр сцикливий
показать весь комментарий
16.02.2025 12:40 Ответить
Ні, не бачу, принципійно нічого не міняється. А головне що немає ким ті кондоми відбивати, мабуть по думці збіглих кондомів-патріотів, тут ще населення як в Китаї в резерві десь в Карпатах.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:33 Ответить
Кондомы у тебя на голове. Если ты не видишь разницы между границами 91-го и нынешней ситуацией, то это твои проблемы.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:24 Ответить
«Якщо країна між війною і ганьбою вибирає ганьбу, вона отримає й війну, й ганьбу», - казав Вінстон Черчилль.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:10 Ответить
А яка ще "побєда" може бути? Кондоми 91го? Так нічого не заважає потім так само як зараз волати про те, що кацапи рано чи пізно знову нападуть. Зміниться обгортка з кордонами трохи - ось і все.
показать весь комментарий
16.02.2025 11:55 Ответить
Ні, не я почав, не треба. 16.02.2025 01:10 ось перший перехід на особистості.
Ти борешся доки є жива сила. Тож коли вона закінчиться, війна буде програна. Патріоти обирають саме такий варіант, смерть рано чи пізно.
Мені з вами не по дорозі тоді. Держав багато, життя одне. А вважає українська войовнича вата мене боягузом чи ні, або зрадником - мені все одно.
показать весь комментарий
16.02.2025 11:54 Ответить
ми вже чули не раз прогнози аналітиків що за 36 годин, потім за три дні візьмуть Київ. Ьерер нам продовжують лити це російське гавно в голову наступні АНАЛітики. Хлопці, йдіть за російським кораблем, разом з своїм "непереможним" путіним. Ми росіян били, б'ємо і будемо бити хоч 100 років підряд!
показать весь комментарий
16.02.2025 11:22 Ответить
...україна ще й буде репарації виплачувати сша і росії..бугугушеньк це взагалісвітовий прецедент...ще ніхто так не програвав...
показать весь комментарий
16.02.2025 11:18 Ответить
Україна воює вже 11 років. Це довше за майже усі ******* війни. І перспективи знелюднення та перетворення на цивілізаційну пустелю неілюзорні.
Тому це має бути завершено і якнайшвидше.
І вибирати потрібно не між ілюзорною перемогою та реальним перимирям.
А між знищенням нас, як етносу та цівілізації та збереженням держави та помірніми злиднями у середньостроковій перспективі.
Ніякого іншого вибору насправді не існує. Або ми досягнемо перемирья та виживемо, але будемо жити дуже бідно та складно. Або ми зникнемо внаслідок безкінечної війни, на яку у нас банально та обьективно немає ресурсів.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:36 Ответить
Між першою та другою світовою два десятиліття.
І якби перша світова затяглася ще роки на три, то східна Європа перетворилася б на випалену пустелю.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:30 Ответить
"Дуже цінна" порада цілого генерал-лейтенанта, який за усе своє життя навіть батальйоном не керував у бойових умовах...
показать весь комментарий
16.02.2025 10:29 Ответить
Переможники які тут верещать про кордони 14 року самі чомусь добровольцями до ТЦК не поспішають. Ви вже або труси вдіньте або хрестик зніміть. Ті хлопці які воюють 4 роки поспіль, більше за вас вивозити війну вже не можуть, а тому хомячки диванні - звикайте, це нова реальність та гарний життєвий урок для вас.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:27 Ответить
Добре хоч у когось є достатньо інформації щоб публічно казати неминучі висновки.
Наше поле маленьке, вір або вигадуй що віриш.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:25 Ответить
У Другу світові Україну звільніло 4 фронти. Усього було мобілізовано 7 млн українців.
А тепер прікиньте, скільки фронтів потрібно, щоб захопити хоча б західну частину росії та дійти до Москви. І скільки потрібно бусифікувати на це українців. При тому, що власне навіть захоплення Москви не призведе до падіння кацапів. Буонопарт свідок.
Для чого тоді оці безкінечні спекуляції на тему розгрому кацапстану чи то окупацією, чи то руками самих кацапів. З якого дива кацапи підуть брати Кремль? Тому що нам цього хочеться? Вони цю війну відчувають як приблизно відчували у совку афганську. Ну так, війна. Десь далеко. Ну інколи, кудись там дрон прилетить. Але там воює контрактна армія, кордони відкриті, нафта та газ продаються, пенсії та соціал платяться. Тому нікого вони не скинуть.

Відповідно питання: чому українці повинні втратити єдиний шанс закінчити війну з допомогою Трампа заради абсолютно надуманої, нереалістичної, авантюрної ідеї, що кацапія колись, у майбутньому завалиться?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:23 Ответить
Ну, може, аналог лднр не створить, а от базу на кубі точно відновить, як їм Штати завадять?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:19 Ответить
Дійсно, потрібна допомога, тільки допомога вже потрібна в живій військовій силі, але як раз нам цю допомогу налити ніхто не хоче, нам з 2022 року кажуть, що ніякої ескалації.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:18 Ответить
Не буде, тому що не створить.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:17 Ответить
Это зависит от дальнейших решений, не только Украины, но и её союзников. Победить вполне реально, но нужна помощь, нужно сохранение санкций и так далее. "Мирное соглашение", которое проталкивают США при трампе, это капитуляция сейчас и отложенная война через некоторое время.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:12 Ответить
А потім буде холодний душ вже для самих американців , коли кацапня спробує створити "маладую рєспубліку" на Алясці чи просто відновить базу на Кубі.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:09 Ответить
Дійсно, при чому тут русня?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:07 Ответить
Тоді війна взагалі не завершиться, тупий ************ виродку.
показать весь комментарий
16.02.2025 10:05 Ответить
"зняти санкції з рашки і організувати орді перекур" - а навіщо це америці??? яка вигода???
показать весь комментарий
16.02.2025 09:59 Ответить
у них мета - завершити війну і перестати вливати сюди десятки мільярдів долларів. а в тебе яка мета?
показать весь комментарий
16.02.2025 09:54 Ответить
В України ще є колосальні покищо не залучені людські резерви для ведення війни:

візьмімо тільки 5-6 млн. чоловіків мобвіку (25-60), насамперед, у внутрішньому, а також у зовнішньому тилу, які знаходяться під присягою військового, силовика або ж держслужбовця.
показать весь комментарий
16.02.2025 09:44 Ответить
Ми виграємо цю війну?
показать весь комментарий
16.02.2025 09:34 Ответить
всего несколько кремлевских террористов ставят на уши целый мир.... Неужели нет механизмов для их нейтрализации ?
Или это только американских фильмах так много суперменов ?
показать весь комментарий
16.02.2025 09:17 Ответить
Украине нужна не передышка, а победа и долгосрочный мир. Сейчас Украине помогают, а paшку наоборот обложили санкциями. В случае "перемирия" этого не будет (а как иначе?). Враг окажется в лучшем положении (для этого им и нужно "мирное соглашение") и через некоторое время полезет снова. Договор для них - просто бумажка. И снова война, но уже с отдохнувшим, подготовленным врагом. Потому что маньяк ***** и его режим никуда не денутся.
показать весь комментарий
16.02.2025 09:06 Ответить
Довбень
показать весь комментарий
16.02.2025 09:03 Ответить
Ну те, що він фактично прирівняв федерастію з нацистскою німеччиною, вже непогано
показать весь комментарий
16.02.2025 08:58 Ответить
Вчи історїю, недоучко! У І СВ Німеччина та Австро-Угорщина не були окуповані і капітулювали.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:55 Ответить
The Washington Post рассказывает о том, с каким предложением Трамп отправил эммисара Бессента в Киев - и это похоже на тотальную хуцпу

📌 Один из украинских чиновников рассказал изданию, что "был ошеломлен масштабом того, что потребовала администрация Трампа". Человек сравнил это с разделом африканских колоний европейцами в 18 веке и сказал, что это также может привести к тому, что право на разработку ресурсов Украины будет передано на десятилетия без каких-либо гарантий того, что инвесторы действительно будут их разрабатывать.

📌 Другой отметил, что США стремятся установить контроль над широким спектром материалов, включая редкие металлы и критически важные материалы, такие как литий, графит и уран.

📌 Киев получил предлагаемую сделку США по минералам всего за четыре часа до встречи министра финансов Бессента с Зеленским в Киеве в среду. По словам одного из источников, у Зеленского было всего несколько минут, чтобы ознакомиться с предложением США. Бессент на встрече "настаивал", чтобы Зеленский подписал ее немедленно.

📌 При этом в документе не было гарантий, утверждает украинский чиновник: это был, скорее, меморандум о взаимопонимании, "регулируемый законодательством Нью-Йорка", а не крупное международное соглашение. В том виде, в котором США его привезли, этот документ не имел бы юридической силы.

📌 Украина ожидает, что любая такая сделка будет действовать в течение десятилетий, и хочет, чтобы такое соглашение было ратифицировано ее парламентом.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:53 Ответить
Чим, я палюсь?
показать весь комментарий
16.02.2025 08:27 Ответить
А, Україні, армії передишка, не треба? Я вже писав, що на мою думку потрібно робити під час передишки, не треба велику армію, треба розробити такий принцип, що час х, коли почнеться нове вторгнення, кожен, хто має можливість тримати зброю стає військовим.
показать весь комментарий
16.02.2025 08:23 Ответить
без тебе цього не станеться! повертайся!
показать весь комментарий
16.02.2025 08:16 Ответить
Так після першої світової одразу була друга, більш потужна і кривава. Політика трампоїдів призведе саме до такого печального сценарію. Історія циклічна, бо мабуть народжуються ідіоти, які її повторюють. Реінкарнація
показать весь комментарий
16.02.2025 08:04 Ответить
Подивилась як малий ****** Маска каже трампові заткнути свого рота
показать весь комментарий
16.02.2025 08:02 Ответить
А кто тебе сказал, что победа - это обязятельно взятие твоей моsквы?
показать весь комментарий
16.02.2025 07:56 Ответить
Повністю адекватне бачення. Бо ми вже давним давно виграли, а подальщі дії лише затягують війну і повністю руйнують країну.
показать весь комментарий
16.02.2025 07:47 Ответить
таку фашистську реальнісь, де Гітлеру жмуть руки страні ковбої, зробила сам США
показать весь комментарий
16.02.2025 07:46 Ответить
Как ты не понимаешь - чтобы прекратить убийства и страдания, нужно добивать paшку - сейчас для этого наилучшие условия, а не давать ей паузу для передышки, восстановления сил и так далее. Потому что желание захватить и уничтожить Украину у них никуда не исчезнет.
показать весь комментарий
16.02.2025 07:44 Ответить
Це оцього дідугана найменували одним з агресивних псів?((тьфу,**** *****((
показать весь комментарий
16.02.2025 07:12 Ответить
Ну так вам з Сікорським з ПольщІ відніше. Як там у Вроцлаві, перемогли вже орків?

Справедливий мир для України можливий у середньостроковій перспективі, - Сікорський Джерело: https://censor.net/ua/n3536036
показать весь комментарий
16.02.2025 06:13 Ответить
І янкі зроблять для цього все.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:23 Ответить
Звісно не буде. Із такими союзничками.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:15 Ответить
Ото ж бо. Загнати їх назад в "родную жопу" і по всьому.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:13 Ответить
для мене вони не люди
так, глісти
показать весь комментарий
16.02.2025 05:06 Ответить
я й розберусь
я за залужного голосувати не буду
він втік від війни
показать весь комментарий
16.02.2025 05:05 Ответить
ага, і тому реєстрі місяць не працювали
показать весь комментарий
16.02.2025 05:02 Ответить
Никто у них ничего не требует. Это они сами решили что Путин там какой-то великий лидер, а Европа плохая.
показать весь комментарий
16.02.2025 04:18 Ответить
Я вважаю ти неправий.Якби зелена шобла-***** від імені України заподіяла шкоду іншій країні,тоді довелось би відповідати всім.Мені здається ти на людину даремно наїхав.Принаймні поки.
показать весь комментарий
16.02.2025 04:07 Ответить
Я тобі відкрию таємницю.За деякими твердженнями найкраще IT-забезпечення(дивний термін але не суть) в Естонії і ... тадам!.. в Україні.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:56 Ответить
Америка платить за попередні десятиліття ковбойської політики. Всі вимагають від неї розібратися з рашкой. Але раніше демократизовані країни були нікчемними країнами з нікчемними народами, позбавлені будь-якої волі до опору. Їм навіть нічим було чинити опір. І тепер США потрібно виходити з ситуації не втративши обличчя.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:56 Ответить
Невігласе - ''сапоги'' в москалів, в Українців - чоботи.
А статутне взуття Українських воїнів - Берці.
Так що хто у вас в ********** буде командувати - то ваше ************* діло.
А Українці без москалів розберуться.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:51 Ответить
что будут стоить тисячі слов
когда важна будет крепость руки...

цоя надо слушать
он рулез
показать весь комментарий
16.02.2025 03:44 Ответить
в боксі є правила, це я кажу як боксер
кацапи воюють як гітлер
показать весь комментарий
16.02.2025 03:43 Ответить
а якже чорний лебедь
вважаю пора зе прислати весільного дрона
як і трумпу
для початку з запискою
показать весь комментарий
16.02.2025 03:42 Ответить
Розумієте (скажу не модну зараз річ) вбивство навіть кацапа як живої істоти негативно впливає на самого вбивцю. Вбивство санкціоноване державою називають подвигом і дають за це державні нагороди. За вбивство без санкції держави садять у тюрму і називають злочинцем. Але є велика різниця між захисником свого і загарбанням чужого яку ніяка формальна інстанкція не може стерти. Всі кацапи які добровільно уклали контракт на "сво" є окупантами, тобто загарбниками і злочинцями. Нам немає сенсу їх окупувати. Хай кацапи самі калічать свої душі вбивством ближніх. Вони з цим справляться. Я в цьому впевнений. Для нас війна це як тимчасова робота, яку потрібно, як і всяку роботу, робити добре і ретельно. А от для кацапні це "пригода", "випробування", "збагачення", "подорожі за державний рахунок, "служеньє родінє", "священний долг" і "похід за зіпунами", тобто мародерство. Кацап на війні компенсує свій холуйський домашній стан, відчуває себе "баріном" - володарем життя і смерті. На війні їх негативні якості тільки посилюються і саме з ними вони повернуться назад і будуть шукати відповіді на традиційні питання "кто віноват?" і "Что дєлать? Те що почнуть вбивати в себе дома масово жодного сумніву у мене немає. То ж ізоляція - кацапи самознищуються і ми цілі.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
йди ти зі своїми еротичними фантазіями
ще не вистачало щоб нами сапог командував
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
китай то паперовий тигр
війна для них то срака та голод у мільярдній країні
показать весь комментарий
16.02.2025 03:39 Ответить
який накуй штурм
бомбити кожен день
самі знесуть *****
показать весь комментарий
16.02.2025 03:38 Ответить
потрібна пряма демократія а не зрада та ***********
показать весь комментарий
16.02.2025 03:37 Ответить
так ти перший пиши про себе
а потім питай інших
показать весь комментарий
16.02.2025 03:35 Ответить
ти почав хамити перший
то ж ти не правий

і так, поки ти борешся ти живий
я не воював але був у ситуації коли або я або вони
мені це коштувало 9 тис долл відмазатись за самозахист
бо я не побоявся вальнути у пузо нападника з рушниці
але я живий а він без половини кишок залишився

тож якщо то не бот подумай сам
нападнику не можна давати поблажок
це свічить про твоє боягузство
показать весь комментарий
16.02.2025 03:33 Ответить
там взагалі архаізм якийсь
маючи краще айті у світі голосують по бумажках
показать весь комментарий
16.02.2025 03:28 Ответить
якого хера я повинен відповідати за ідіотів
це згідно якого права? зеленого?
показать весь комментарий
16.02.2025 03:27 Ответить
дотиснем кацап
он скоро мокву бомбитимемо
бо рлс там підірвали діверсанти
навіщо?
показать весь комментарий
16.02.2025 03:25 Ответить
he would be happy i think
показать весь комментарий
16.02.2025 03:23 Ответить
пропозиція може бути одна
усім світом разом прибити покидьків
усе інше то куколдізм та знущання
показать весь комментарий
16.02.2025 03:21 Ответить
Предательство Украины это просто хотелки США и её политиков, а не реальность. Это как изнасиловал потому что юбка короткая.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:21 Ответить
та ні, просто ти куколд камінаут зробив
показать весь комментарий
16.02.2025 03:20 Ответить
Бесполезные разговоры не изменят поступков здесь и сейчас.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:19 Ответить
замість прибити злочинця вони грабують жертву та кажуть що шансів нема
оце велич омерики!
може задорний був трохи правий???
показать весь комментарий
16.02.2025 03:19 Ответить
однє іншому не заважає 😁
бо вбити кацапа то є благо для всесвіту
показать весь комментарий
16.02.2025 03:18 Ответить
І ці брехуни кажуть, що можуть послати свої війська в Україну.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:12 Ответить
треба закінчувати цю війну
це як у 14 раунді боксери вже втомилися і повисають один на одному замість панчів
треба відпочити а потім вже буде рематч за юніфікований тітул

and from the russia and Ukraine let's and all around the world get ready to RUMBLE !!!
показать весь комментарий
16.02.2025 03:04 Ответить
Страница 1 из 3