8135 посетителей онлайн

Украина смело боролась, но война не завершится победой, как во Второй мировой, - Келлог

Кэллог сделал заявление относительно завершения войны в Украине

Спецпредставитель президента США по вопросам Украины и России Кит Келлог подчеркнул, что Украина смело боролась с российской агрессией.

Об этом он сказал на обсуждении плана по миру в Украине на Мюнхенской конференции по безопасности 15 февраля, передает ZN.ua, информирует Цензор.НЕТ.

Келлога спросили, какая стратегия США - остановить войну или выиграть войну?

"Я думаю, вопрос в том, что такое выигрыш, что такое - победить в войне? Давайте будем абсолютно честными. Вы шли на чрезвычайные жертвы, Украина смело боролась. Я был в Украине далеко на востоке, я видел Изюм и подобные места - я знаю, с чем вы столкнулись. И первое, что надо сделать, как кто-то говорил, - остановить кровотечение, а дальше уже - лечить. Если вы думаете о победе в понимании Второй мировой войны, этого, наверное, не произойдет", - сказал спецпредставитель.

Келлог добавил, что ситуацию необходимо оценивать с позиции долгосрочных перспектив. Сейчас главное послание заключается в том, что дальнейшая агрессия РФ недопустима.

"Мы хотим суверенную, свободную Украину, однако мы не можем убегать от этого вопроса. Мы не можем быть такими наивными - есть реальность. Мы должны остановить российскую агрессию, однако детали этого мы должны разработать", - подытожил Келлог.

Топ комментарии
+33
Тварина безхребетна...
показать весь комментарий
15.02.2025 23:56 Ответить
+28
Трампутіни рано списуєте українців. Українці і не таке переживали. Все проходить і це пройде. Слава Україні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:00 Ответить
+24
Московська тварина, як і його бос засуджений злочинець Трамп
показать весь комментарий
16.02.2025 00:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Якщо ви думаєте про перемогу в розумінні Другої світової війни, цього, напевне, не станеться", - сказав спецпредставник.НЕ СТАНЕТЬСЯ ТОМУ, що в США на сьогодні , прорашистські посіпаки ,котрим дуже ,а дуже далеко до політиків США ЧАСІВ ПРЕЗИДЕНТА РУЗВЕЛЬТА
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
А що, досі були дурники які чекали "перемоги" і захоплення Москви?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:25 Ответить
Ще є дурники, які розуміють, що ті умови, що зараз пропонують - це відтерміноване знищення суверенітету України.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:31 Ответить
А типу якщо продовжувати безкінечно воювати(точніше поки не трісне) - то це все буде окуєнно з суверенітетом?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:44 Ответить
А типу поки борешся з людожером ти живий, як тільки припинив - тебе зжерли. Не цілком так по частинах.

Один раз вже "усталі ат вайни" у 2019.
І як воно? Як шашлички пішли?

Причому, чомусь першими втомлюються ті, хто десь далеко її по телеку дивиться і ні краплею крові ні гривнею донату у ній участі не приймали.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:49 Ответить
І скільки ще Україна так пробореться? Без американської допомоги?
Ось вся та "боротьба" протриває лише до моменту вичерпання людських ресурсів.

А щодо останнього висеру, так це в обидві сторони працює. Менше всього втомлюються диванні патріоти-воюваки, які і близько не поспішають "не припиняти" на фронті.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:55 Ответить
Поки хоче жити.

Як тільки погодиться, що її можна трахати заради миру, її будуть трахати поки не помре.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:59 Ответить
Її або трахнуть в результаті повної військової поразки, причому вже точно без смазки, чи в результаті замороження конфлікту, визнавши поразку по очкам.
Як хто вважає ріше то вже справа кожного і його пріоритетів.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:06 Ответить
Ну можна лягти і роздвинути ноги вже зараз.
Ти саме це і пропонуєш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
Нелягун, ти пропонуєш комусь воювати за тебе, поки черга таки не дійде(якщо не здриснеш). Тож ніякого відношення до "не лягиючих" не маєш. Не треба примазуватись.
А для мене війна яка йде прямо зараз набагато гірше за ту, що може розпочатись гіпотетично.
І всі нелягуни лягуть рано чи пізно, якщо вона не закінчиться.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:21 Ответить
Саме тобі і пропоную.
А як ні, то сиди тихо, не *****, і не заважай тим, хто може і робить.

Бо вирішувати це тим, хто бореться, а не тим хто готовий смоктати переможцю.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:30 Ответить
От би тебе вишкреба бусифікували. Долучишся до тих, хто "робить", а не *******.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:44 Ответить
Спробуй.
Але з твоїми талантами ти хибащо пенсіонерку подушкою заради грошей задушити можеш.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:49 Ответить
Що спробувати, дурбецало? Ти ще й читати вмієш погано чи розуміти сенс написаного. А хоча... незламісти ніколи особливим розумом не відрізняються, тому і пропагують воювати заради війни, без кінечної цілі та перспективи.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:02 Ответить
Спробуй сходити у ТЦК, сцикло. 😁
Запропонуй їм свої послуги, бусифікатор ****.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:05 Ответить
Я ж не ГБшна шкура як ти, яка готова гнати воювати когось замість себе, а потім від їх їмені ще й розписуватись.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:08 Ответить
Завались вже, шлюха войовнича.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:27 Ответить
ти почав хамити перший
то ж ти не правий

і так, поки ти борешся ти живий
я не воював але був у ситуації коли або я або вони
мені це коштувало 9 тис долл відмазатись за самозахист
бо я не побоявся вальнути у пузо нападника з рушниці
але я живий а він без половини кишок залишився

тож якщо то не бот подумай сам
нападнику не можна давати поблажок
це свічить про твоє боягузство
показать весь комментарий
16.02.2025 03:33 Ответить
Ні, не я почав, не треба. 16.02.2025 01:10 ось перший перехід на особистості.
Ти борешся доки є жива сила. Тож коли вона закінчиться, війна буде програна. Патріоти обирають саме такий варіант, смерть рано чи пізно.
Мені з вами не по дорозі тоді. Держав багато, життя одне. А вважає українська войовнича вата мене боягузом чи ні, або зрадником - мені все одно.
показать весь комментарий
16.02.2025 11:54 Ответить
це твоє право вирішувати де жити
я тебе у окоп не тягнув
показать весь комментарий
16.02.2025 16:25 Ответить
то чого ти приходиш на сайт до "войовничої української вати", ти шо клоун-мазохіст?))
показать весь комментарий
19.02.2025 22:48 Ответить
А ти в зоопарку колись бував? Чому туди ходиш, пердопереможець?
показать весь комментарий
19.02.2025 23:26 Ответить
"А ти в зоопарку колись бував?"

іноді заходжу в групи ухилянтів щоб потролити обкаканих дебілоїдів, а що?
показать весь комментарий
31.03.2025 15:08 Ответить
Зараз би тисоплав румунський мені тут шось командував )))
показать весь комментарий
19.02.2025 22:46 Ответить
так ти перший пиши про себе
а потім питай інших
показать весь комментарий
16.02.2025 03:35 Ответить
А кто тебе сказал, что победа - это обязятельно взятие твоей моsквы?
показать весь комментарий
16.02.2025 07:56 Ответить
А яка ще "побєда" може бути? Кондоми 91го? Так нічого не заважає потім так само як зараз волати про те, що кацапи рано чи пізно знову нападуть. Зміниться обгортка з кордонами трохи - ось і все.
показать весь комментарий
16.02.2025 11:55 Ответить
Кондомы у тебя на голове. Если ты не видишь разницы между границами 91-го и нынешней ситуацией, то это твои проблемы.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:24 Ответить
Ні, не бачу, принципійно нічого не міняється. А головне що немає ким ті кондоми відбивати, мабуть по думці збіглих кондомів-патріотів, тут ще населення як в Китаї в резерві десь в Карпатах.
показать весь комментарий
16.02.2025 12:33 Ответить
А их необязательно отбивать. Есть другие варианты, например, уничтожать экономику врага, энергетику, промышленность, чтобы он сам ушел с территорий. Но для этого нужно ставить соответствующие цели, иметь политическую волю и т.д., а не бежать подписывать капитуляцию - это в первую очередь к нынешней администрации США относится. Но тем у кого кондом вместо головы, этого не понять. Дальше чем на один шаг просчитывать не способны.
показать весь комментарий
16.02.2025 13:38 Ответить
США насрати на країну третього світу тепер. В України вже немає економіки. Цей рік вона ще на подачках протягне, а далі здохне.
Це войовничі патріоти з-за кордону не здатні на рік прорахувати, що від кого лишиться.
показать весь комментарий
16.02.2025 15:34 Ответить
Это твои кaцапские несбыточные мечты и домыслы
показать весь комментарий
16.02.2025 15:39 Ответить
Я лише кажу про тенденцію, це саме ти фантазуєш про те як рашка розваличиться і мариш всякою хернею накшталт цього. Треба лише повмирати трохи ще і все буде. Мерзотна паскуда, яка змилась звідси.
показать весь комментарий
16.02.2025 15:56 Ответить
сам пшел, кацапоид. тенденция как раз в том и есть, что paшка - распадающаяся недоимперия. ссср тоже был "живее всех живых" и его уже нет. И паPaши твоей не будет. И никакие трампы и маски этому не помешают, и ты в том числе.
показать весь комментарий
16.02.2025 16:42 Ответить
Дебіла кусок, рашка живіше всіх живих, якщо порівнювати з україною з -8 млн. населення і бог знає скільки вбитих, руйнація всього що тільки можна і економічний колапс. Вам імбіцилам войовничим, дуже подобається "добивати" рашку тут, от тільки забуваєте що все це проходить по теріторії україни.
показать весь комментарий
17.02.2025 01:28 Ответить
Пішов ти за московським кораблем, підстилка трампо-кремлівська.💤https://www.thetimes.com/uk/defence/article/nato-trump-ukraine-russia-peace-plan-gscjfhpm5
показать весь комментарий
16.02.2025 00:30 Ответить
Україна вже виграла цю війну і доведе її до кінця вийшовши на свої загальновизнані кордони незалежно кому там що подобаєтсья чи ні!
показать весь комментарий
16.02.2025 00:33 Ответить
Ну так вам з Сікорським з ПольщІ відніше. Як там у Вроцлаві, перемогли вже орків?

Справедливий мир для України можливий у середньостроковій перспективі, - Сікорський Джерело: https://censor.net/ua/n3536036
показать весь комментарий
16.02.2025 06:13 Ответить
без тебе цього не станеться! повертайся!
показать весь комментарий
16.02.2025 08:16 Ответить
Щоб у пендосів у цьому році останній день відзначали 4 липня. Аби їх кацапня зпалила без попелу.
показать весь комментарий
16.02.2025 00:40 Ответить
За три роки Україна під проводом ЗЕ не змогла побороти корупцію , налагодити власне виробництво основних видів зброї та ***********, перевести економіку на віЙськові рельси та налагодити СПРАВЕДЛИВУ мобілізацію та ДОСТОЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРАНЕНИХ ТА ІНВАЛІДІВ? Сформувати ефективну та справедливу систему відбору нафбільш ефективних та відповідальних генералів та офіцерів та усунення поганих. І так і не налагодила чесну та відкриту комунікацію між владою та народом .

Чомусь загдую історію Південного Вєтнаму де навіть присутність військ Сша не врятували країну . https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B3%D0%BE_%D0%94%D1%96%D0%BD%D1%8C_%D0%97%27%D1%94%D0%BC Нго Дінь З'єм отримав 133 % голосівhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%92%27%D1%94%D1%82%D0%BD%D0%B0%D0%BC#cite_note-1 [1]. Цей референдум скасував монархію і зробив прем'єр-міністра Нго Дінь З'єма першим президентом. Незважаючи на успіхи в політиці, економіці і соціальні зміни в перші 5 років, Нго Дінь З'єм швидко став диктатором. І був вбитий військовими .

Але до чого це я?

Але у всьому винуваті Трамп , ***** і лінива Гейропа. Ганьба їм .
показать весь комментарий
16.02.2025 00:42 Ответить
"За три роки Україна під проводом ЗЕ не змогла побороти корупцію..."

Цього і всього іншого, що ти перерахував, Україна не змогла зробити за 33 роки під проводом всіх шести президентів.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:01 Ответить
потрібна пряма демократія а не зрада та ***********
показать весь комментарий
16.02.2025 03:37 Ответить
Трамп теж зібрав всіх корабельних сосен

і Цензор нам регулярно повідомляє що вони наригали по кожному приводу
показать весь комментарий
16.02.2025 00:45 Ответить
Мудак! Нам не потрібна "перемога як у Другій Світовій! Ми не збираємося окупувати ********* і штурмувати москву з вимогою безумовної капітуляції та шибениці для *****. Для нас це наші суверенні кордони і репарації за нічим не виправдану агресію. ***** мають вішати самі кацапи - родичі 850 000 скалічених та загиблих за його наказом окупантів. Нам є чим зайнятися "у своїй сторонці". Саме паскудне що цей заслужений генерал Келлог все чудово розуміє, але ганьбиться як портова шлюха в борделі Трампа. Не розумію що могло змусити шановного генерала увійти в історію мудаком і холуйом недоумкуватого диктаторофіла? Ну от чого йому не вистачало на пенсії?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:46 Ответить
При штурмі міста втрати пять до одного як мінімум. Тому за поребрик тварюк і максимальна ізоляція. Вони самі себе зжеруть бо нікуди стане спрямовувати притаманну їм жорстокість, садизм і зневагу до людського життя. Вони дійсно такі самі як ***** і тому внутрішня різанина в *****стані невідворотня. Я два роки армії жив з ними поряд в Ярославській губернії і ніяких ілюзій стосовно кацапів не маю. "Нам своє робить" і тут потрібно керуватися древньою аравійською мудрістю "Найкраща помста ворогу це жити добре". Тобто краще. Тому думати потрібно не про вбивство русні в *****стані, а про розвиток і гідне життя українців на своїй землі.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:41 Ответить
однє іншому не заважає 😁
бо вбити кацапа то є благо для всесвіту
показать весь комментарий
16.02.2025 03:18 Ответить
Розумієте (скажу не модну зараз річ) вбивство навіть кацапа як живої істоти негативно впливає на самого вбивцю. Вбивство санкціоноване державою називають подвигом і дають за це державні нагороди. За вбивство без санкції держави садять у тюрму і називають злочинцем. Але є велика різниця між захисником свого і загарбанням чужого яку ніяка формальна інстанкція не може стерти. Всі кацапи які добровільно уклали контракт на "сво" є окупантами, тобто загарбниками і злочинцями. Нам немає сенсу їх окупувати. Хай кацапи самі калічать свої душі вбивством ближніх. Вони з цим справляться. Я в цьому впевнений. Для нас війна це як тимчасова робота, яку потрібно, як і всяку роботу, робити добре і ретельно. А от для кацапні це "пригода", "випробування", "збагачення", "подорожі за державний рахунок, "служеньє родінє", "священний долг" і "похід за зіпунами", тобто мародерство. Кацап на війні компенсує свій холуйський домашній стан, відчуває себе "баріном" - володарем життя і смерті. На війні їх негативні якості тільки посилюються і саме з ними вони повернуться назад і будуть шукати відповіді на традиційні питання "кто віноват?" і "Что дєлать? Те що почнуть вбивати в себе дома масово жодного сумніву у мене немає. То ж ізоляція - кацапи самознищуються і ми цілі.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
для мене вони не люди
так, глісти
показать весь комментарий
16.02.2025 05:06 Ответить
Ото ж бо. Загнати їх назад в "родную жопу" і по всьому.
показать весь комментарий
16.02.2025 05:13 Ответить
який накуй штурм
бомбити кожен день
самі знесуть *****
показать весь комментарий
16.02.2025 03:38 Ответить
У Другу світові Україну звільніло 4 фронти. Усього було мобілізовано 7 млн українців.
А тепер прікиньте, скільки фронтів потрібно, щоб захопити хоча б західну частину росії та дійти до Москви. І скільки потрібно бусифікувати на це українців. При тому, що власне навіть захоплення Москви не призведе до падіння кацапів. Буонопарт свідок.
Для чого тоді оці безкінечні спекуляції на тему розгрому кацапстану чи то окупацією, чи то руками самих кацапів. З якого дива кацапи підуть брати Кремль? Тому що нам цього хочеться? Вони цю війну відчувають як приблизно відчували у совку афганську. Ну так, війна. Десь далеко. Ну інколи, кудись там дрон прилетить. Але там воює контрактна армія, кордони відкриті, нафта та газ продаються, пенсії та соціал платяться. Тому нікого вони не скинуть.

Відповідно питання: чому українці повинні втратити єдиний шанс закінчити війну з допомогою Трампа заради абсолютно надуманої, нереалістичної, авантюрної ідеї, що кацапія колись, у майбутньому завалиться?
показать весь комментарий
16.02.2025 10:23 Ответить
Імовірно було б погодитися з аргументами цього генерала , але є одне "але" ... Вони з Трампом щиро вірять , що ***** це людина й певним здоровим глуздом й 'раціо' ... Але ж це хибне припущення -- це тварина й тварина дуже хитра , але не дуже розумна й схильна до саморуйнування й самознищення ... Московицький наступ насправді він на останньому дихання , пропорція втрат між ЗСУ й окрами постійно збільшуєтся й зара досягая 1 до 20 ...
Тобто ... ***** зара перерва дуже необхідна . Але жодна людина не зможе впливати на ***** , коли воно знову знайде привід для продовження нападу . Тим більш -- якийсь там папірець з його підписом . Воно параноїк й його підпис а нічого не буде коштувати
показать весь комментарий
16.02.2025 00:47 Ответить
Навіщо Японію, Райх, в'етконг, Ірак з Бейрутом пресували?
показать весь комментарий
16.02.2025 00:51 Ответить
Тому що було кому.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:00 Ответить
Доречі, В'єтнам боровся до кінця і виборов, що хотів.
Що він хотів - то вже інша справа.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:01 Ответить
Отож!)))
показать весь комментарий
16.02.2025 02:23 Ответить
Ще й Китаю потім ******** наваляв.

І розміри армії Китаю якось не дуже на це вплинули.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:25 Ответить
китай то паперовий тигр
війна для них то срака та голод у мільярдній країні
показать весь комментарий
16.02.2025 03:39 Ответить
Так а де план закінчення війни ? Цей підр клявся після мюнхенської конференції.

Щоправда, він обіцяв план на початку лютого.

Хоча, він обіцяв, що після інавгурації трамп швидко закінчить війну.

А, згадав, він ще обіцяв, що до кінця 2024 буде режим припинення вогню.

Стоп, келлог на початку казав, що війна закінчиться ще до інавгурації трампа .
показать весь комментарий
16.02.2025 01:01 Ответить
Війна завершиться перемогою як у Першій Світовій війні.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:04 Ответить
З тим, кого ти вибрав, вона тепер закінчиться тільки на території США.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:12 Ответить
Доголосувався ''мудрий'' народ на виборах - за комуністів, за олігархів, за бандитів, за клоунів, за Кравчука, за Кучму, за Януковича, за Зеленського - і усі ці злодії агітували за дружбу з москалями - а ''мудрому'' народу так хотілося тої дружби з москалями, що ''мудрий'' народ вирішив заради цієї дружби померти і ''поржати'' перед смертю...
''Мудрий'' народ 35років сам собі копав-копав і нарешті викопав ''веселу'' могилу...
Тепер сподівання лише на Господа Бога і Збройні Сили України.
Україну врятує лише Військова Хунта.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:05 Ответить
Ні, врятує Україну лише своя ЯЗ.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:33 Ответить
Ядерна зброя в руках банди Зеленського ще більша катастрофа.
Мало того - в наших реаліях виробництво ЯЗ може ініціювати а також запустити дане виробництво ЯЗ може лише дуже сильна вольова безстрашна дисциплінована військова команда на чолі з надзвичайно авторитетним офіцером, себто - Військова Хунта.
Так що ви певною мірою маєте рацію на рахунок ЯЗ - лише з пріоритетами трохи помиляєтесь.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:57 Ответить
Невже у США напередодні Хіросими вже була ХУНТА?????
показать весь комментарий
16.02.2025 02:25 Ответить
Розвеселили.
Як можна порівнювати тодішній економічний і безпековий потенціал США з теперішнім майже катастрофічним станом справ в Україні.?
Єдине що у нас на більш-менш прийнятному рівні, так це ракетні технології - але на сьогодні навіть вони шкутильгають.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:52 Ответить
йди ти зі своїми еротичними фантазіями
ще не вистачало щоб нами сапог командував
показать весь комментарий
16.02.2025 03:40 Ответить
Невігласе - ''сапоги'' в москалів, в Українців - чоботи.
А статутне взуття Українських воїнів - Берці.
Так що хто у вас в ********** буде командувати - то ваше ************* діло.
А Українці без москалів розберуться.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:51 Ответить
я й розберусь
я за залужного голосувати не буду
він втік від війни
показать весь комментарий
16.02.2025 05:05 Ответить
Так звичайно,якщо б США в Другій Світовій зупинили допомогу СРСР він би теж програв...!
Тож пан Келлог тут маніпулює...причому цинічно...ех,США втрачають політичну вагу,але думають що все добре...час покажеяк Трамп прорахувався з пуйлом...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:10 Ответить
Бо США більше не є лідером демократичного Світу.

І дуже скоро з такими понтами Китай буде дупу грейт егейном підтирати.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:13 Ответить
Ні, не програв би. У СССР була своя дуже сильна промисловість. До Берліну хай би не дійшов, але свої теріторії відбити зміг би.
Не треба порівнювати СССР з калічною Україною, яка навіть міни нормально не може зробити.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:23 Ответить
Калічний ти і твоя казапія а не Україна. Не смій так говорити про Україну.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:36 Ответить
Точно-точно? Мордва и Бурято-монголы рукоплещут и бредут на 9-е мая...
показать весь комментарий
16.02.2025 02:28 Ответить
А пуговицы, на ширинки, из костей монгольських лошадей точили б...
показать весь комментарий
16.02.2025 02:32 Ответить
Ти або... або...
показать весь комментарий
16.02.2025 03:00 Ответить
Тільки п.. ти може цей Келог?
показать весь комментарий
16.02.2025 01:14 Ответить
ПІНДОСИ НЕ ХОЧУТЬ РОЗВАЛУ РАШКИ!
показать весь комментарий
16.02.2025 01:19 Ответить
Уявіть що Трамп відкрив ленд-ліз ***** проти Європи. Потім до Трампа приєднався Сі (за Тайвань)... Безумство? Ну-ну - з цими їбанутими дідами, яких смерть посцяти відпустила, і не такого можна дочекатись...
показать весь комментарий
16.02.2025 01:22 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2025 01:32 Ответить
Як ценепросто буде(
показать весь комментарий
16.02.2025 02:34 Ответить
Для Штатів було б корисно, щоб війна перекинулася далі, на їхнього основного конкурента - Європу. І ті ж самі европейці почали виводити свої капітали з нестабільних країн в - стабільну (США).
показать весь комментарий
16.02.2025 01:46 Ответить
Такий самий ідіот як і його бос.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:48 Ответить
Бо у 2 світовій проти Гітлера воювало півсвіту, а з нами поряд ніхто так і не став. Звісно, війна по іншому закінчитися не може, коли проти параші+КНДР+Ірану та КНР воює де факто одна Україна, з фсбшними кротами при владі, а усі інші - дрищуть стурбованостями.
показать весь комментарий
16.02.2025 01:54 Ответить
Що за ідіот цей клоун. Щоб виграти війну не обов'язково як в 2-у світову. Наприклад афганці перемогли ссср без вторгнення. Просто для совка це стало важким тягарем, коли вони витрачали мільярди доларів (ще по тім цінам), не компенсуя прибутками від нафтогазу. Або варіант з 1-й світовой, коли отримавши піздюлей кацапи просто пішли в свої *****, щоб бунтувати проти царя. Але піндосам такі варіанти не підходять, бо це може закінчитися переворотом, і вони цього бояться. Для них краще щоб ***** й далі правив. Тому вони або надають дуже дозовану допомогу (як робив бідон), або взагалі хочуть щоб ми здались, як це хоче трампон.
показать весь комментарий
16.02.2025 02:32 Ответить
а якже чорний лебедь
вважаю пора зе прислати весільного дрона
як і трумпу
для початку з запискою
показать весь комментарий
16.02.2025 03:42 Ответить
треба закінчувати цю війну
це як у 14 раунді боксери вже втомилися і повисають один на одному замість панчів
треба відпочити а потім вже буде рематч за юніфікований тітул

and from the russia and Ukraine let's and all around the world get ready to RUMBLE !!!
показать весь комментарий
16.02.2025 03:04 Ответить
в боксі є правила, це я кажу як боксер
кацапи воюють як гітлер
показать весь комментарий
16.02.2025 03:43 Ответить
І ці брехуни кажуть, що можуть послати свої війська в Україну.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:12 Ответить
замість прибити злочинця вони грабують жертву та кажуть що шансів нема
оце велич омерики!
може задорний був трохи правий???
показать весь комментарий
16.02.2025 03:19 Ответить
Бесполезные разговоры не изменят поступков здесь и сейчас.
показать весь комментарий
16.02.2025 03:19 Ответить
Страница 2 из 3