9282 посетителя онлайн
14 057 236

Уолтц о соглашении по недрам: США заслуживают возмещения от Украины за помощь

Волтц относительно соглашения о полезных ископаемых

Советник президента США по национальной безопасности Майк Уолтц считает, что Соединенные Штаты заслуживают "возмещения" от Украины за предоставленную американскую помощь.

Об этом он сказал в эфире Fox News, передает Bloomberg, сообщает Цензор.НЕТ.

Американский чиновник заявил, что президент Владимир Зеленский поступил бы "очень разумно", если бы согласился на договоренность по полезным ископаемым, предложенную на прошлой неделе.

"Я не могу представить лучшей гарантии безопасности, чем совместные инвестиции с президентом Трампом",- заявил Уолтц.

Он заявил, что соглашение о редкоземельных металлах является "само по себе защитой" для Украины.

"Американский народ "заслуживает того, чтобы ему возместили расходы, чтобы он получил какую-то компенсацию за миллиарды, вложенные в эту войну", - заявил Уолтц.

Советник Трампа добавил, что США "взяли на себя основное бремя поддержки" Украины в ее борьбе против полномасштабной агрессии РФ.

"Украинцы боролись мужественно, они потеряли целые города, США и Европа поддерживали эту борьбу, но именно Соединенные Штаты, несомненно, взяли на себя основное бремя этой поддержки", - заявил Уолтц.

Ранее сообщалось, что спикер Совета национальной безопасности Белого дома Брайан Хьюз считает "недальновидным" решение президента Украины Владимира Зеленского не подписывать предложенное соглашение о предоставлении США доступа к редкоземельным полезным ископаемым в Украине.

Напомним, что ранее президент Зеленский заявил, что соглашение с США о полезных ископаемых будет подписано на уровне министров при готовности и при условиях гарантий. Сейчас этот документ не готов, чтобы защитить интерес Украины.

Ранее издание Washington Post писало, что украинский лидер Владимир Зеленский на Мюнхенской конференции по безопасности заявил, что не будет подписывать соглашение об украинских редкоземельных металлах, поскольку оно не содержит гарантий безопасности для нашего государства.

Топ комментарии
+66
Викручуть руки. Давай відшкодування за ядерку, сраний ковбой.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:45 Ответить
+52
мародери !!!

знімають з важкопораненого чоботи.

жодна !!!! жодна !!!!
з країн, які надали нам допомогу, від маленьких Литви, Естонії та Латвії до Німеччини , Франціїії і т.д. навіть не заікається про "відшкодування допомоги"!!!

курви !!!
показать весь комментарий
16.02.2025 20:50 Ответить
+43
Шакали.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Заздрю тобі
показать весь комментарий
16.02.2025 22:03 Ответить
Ленд Ліз навіть не почався, тому предмет суперечок відсутній. Допомогу надавала не їхня адміністрація. Тому йдуть вони до біса, а договір про копалини має бути тільки і виключно за нові поставки. Може краще з Британією домовитись? Мародерство якесь.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:06 Ответить
росія так нічого не вимагала, шо до травня 92-го вся тактична ядерна зброя вже була вивезена. а от стратегічна - то вже був головняк для штатів та Європи.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:08 Ответить
₴уйня!!!
Я дивлюсь у інший бік ---- а чи визнають рашку агресором ( сьогодні 0,1 % впевненності)
Чи визнають Україну стороною, що обороняється і в своєму праві на асі областя ( з часом) згідно конституції.
Чи дадуть хоча б ті 300 мільярдів $ ( заморожені активи рф) чи буде формалізована поразка Потужності розбомбленої країни і без демографічного ресурсу .
???
Як казав Митець © питання ці складні за₴₴ують мене .....
показать весь комментарий
16.02.2025 22:12 Ответить
Народ, може ми їм яйцями відшкодуємо! В Штатах зараз проблема з курячими яйцями.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:16 Ответить
Слово Потужності закреслено.

Які шанси взагалі на поміч для існування країни, збереження далі хоч якось ? Бо якщо гамерика ( держдура держдепартмент ) каже слово "демаркація" то це серьозно звучить!!! Чи не натяк на визнання кордонів у Конституції?
Адже піндосія вже кидала союзників не раз - і Республіку Корея ( вільна частина Кореї, легітимна по праву) і В'єтнам ( окуповано комуністами цілком але з компромісами ) .....
Питання ці складні зай₴₴ють мене © Митець Лесь
показать весь комментарий
16.02.2025 22:19 Ответить
Так таки так!
Але Україна це не абстрактна система, а уповноважені особи - від імені держави можуть вести переговори МІС та Президент.
Якщо відновиться Державність і знову з'явиться Президент , як Верховний і прочая і прочая , тоді щось буде. Якщо цирк Піськояграя - то рішення будуть ті, які написані без Української делегації.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:23 Ответить
Це червоні лінії.
Дєд мопєд ( Бідон) дристав від думки лише, ви шо! Як можно...
А трумп просто ділок, який знає що держава зараз безпорадна, викручує руки, щоб за брязкальця купити манхеттен забрати великі ресурси
показать весь комментарий
16.02.2025 22:31 Ответить
Та все... "Відкукурікався"... "Забанили"... Так "з штанів вискакував", що не помітив, як показав свій "обгиджений зад"...
показать весь комментарий
16.02.2025 22:32 Ответить
дай Боже, щоб та Америка залишилась хоча б малою

.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:46 Ответить
Ти хто грає у преферанс, знає що таке американська допомога
показать весь комментарий
16.02.2025 23:25 Ответить
авжеж, попаде Вьєтнам у біду, вони і знього здеруть за надану під час вьєтнамської війни "допомогу"

.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
За все безкоштовне завжди платиш двічі. Вони видумали числа, типу подарували нам щось по видуманим числам і тепер хочуть, щоб ми повернули. Чисто рузкій підхід.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:54 Ответить
"Гаранти..."
показать весь комментарий
16.02.2025 20:55 Ответить
Забирайте НАФІГ Британські острови за Другу світову. І Париж за Першу.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:02 Ответить
мудрий наріт має нового ворога - США. Розікравший армію, здавший Південь країни, зільоний шут вже не винен
показать весь комментарий
16.02.2025 21:03 Ответить
Пропозиція США що до рідко земельних мінералів України виглядає як стара шахрайська схема кредитування. Вам узгоджують кредит за умови першого внеску в 10% від загального тіла. Потім вам кожного місяця приходять квитанції на оплату при тому, що ви не отримали ні копійки. Саме смішне те, що структура розриває договір одразу як ви просрочите оплату без будь яких компенсацій.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:11 Ответить
тоді треба порахувати всі витрати України з 2014р. та виставити рахунок США, як гаранту безпеки.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:29 Ответить
відшкодувати мають 5-6 ефективних менеджерів, які розподіляли фін. потоки, а не народ України
показать весь комментарий
16.02.2025 21:35 Ответить
..а що, війна вже закічилася чи головне забрати своє?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:53 Ответить
За відшкодуваннями звертайтесь до Всесвітньої ліги сексуальних реформ.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:58 Ответить
Так...Європа, чомусь, нічого подібного не вимагає...
показать весь комментарий
16.02.2025 22:18 Ответить
Уже делят. Мир на троих. Товарищу председателю Остазия, Евразия *****, Океания рыжему. По-оруэлловски.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:36 Ответить
У амєрікі є зобов'язання по гарантіями недоторканості У,країни, які вона підтвердила в п.1 Будапештського меморандуму. Любий суд в світі це підтвердить (за виключенням амєріканскава, який визнає злочинцем рудого клована, але не призначає покарання - теж мабуть, біполярочка). Якби на Україну напала Мікронезія або Нігерія, слова б ніхто не казав за "тягар". Але напала підокацапія, ще один підписант, тому не треба робити вигляд, що той "тягар" був жестом доброї волі.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:40 Ответить
Дурень думкою багатіє.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:46 Ответить
біліше скільки втратить США репутаційно коли ніхто вже не буде вірити заявам з білого дома та старперу Трумпу з йго бажаня повернути США 70х коли в ного пістон стояв без віагри
показать весь комментарий
17.02.2025 01:30 Ответить
Так бізнес не працює. Спитай у шефа. Шо було то загуло.
показать весь комментарий
17.02.2025 01:35 Ответить
Пропоную порахувати точно всю допомогу від сша та вирахувати цю сумму із заморожених активів росії, як компенсацію.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:55 Ответить
На жаль,як і в нас на "Сватах"...
показать весь комментарий
16.02.2025 21:00 Ответить
До Ірану,Засрашки та КНДР приєднались ще й США!
показать весь комментарий
16.02.2025 21:00 Ответить
За наслідки невиконання умов будапештського меморандуму, вони нам будуть винні трильйони баксів.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:33 Ответить
У нас за законом великі продажі держмайна мають проходити через тендер. І якщо Китай погодиться дати быльше за ті копалини, ніж Трамп, і ми накупимо на ті гроші дешевого китайського озброєння і покажемо світу, що воно достатньо ефективне і не гірше за американське, а політики-бізнесмени, що гроші цінують більше за свободу і демократію, будуть втридорога купувати рідкоземи у Китаю і свою зброє хрін кому впарять...
Як тобі таке, Трамп?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:37 Ответить
Спочатку виконання по безпеці за "будапештом"!
показать весь комментарий
16.02.2025 21:44 Ответить
Какая низость!!! Не удивлюсь, если они с лубянским уе..щем вздумают делить между собой Украину с Европой до кучи.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:45 Ответить
Реальні клоуни прийшли до влади в Штатах. Порівняно з нашим клоуном ці якісь дибільніші виглядають. І це в США!!!
показать весь комментарий
16.02.2025 21:50 Ответить
Це вже називається тиск і шантаж! Через чотири роки можна буде Трампа і його гальорку в тюрму садити за це!

Повертайте ядерну зброю Україні, яку ви зарали!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:03 Ответить
Якщо Україна піда на цей шантаж фашистів транпона і путлєра..... Україні кінець!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:22 Ответить
Важливо - більшість цієї допомоги це техніка зі складів, і снаряди теж. Вони оновили свої запаси на більш свіже, новеньке; зі складу пішло в Україну, а на склад прийшло з заводу, тобто майже всі гроші залишились в американській економіці!!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:28 Ответить
От тільки тепер по - справжньому розумієш чому "піндоси"!
показать весь комментарий
16.02.2025 23:10 Ответить
Цікаво, що допомогали одні, а "відшкодування" бажають зовсім інші! Ба більше - саме ті, хто тій допомозі пручався, аж гай гудів!!!
Ще й сума кожен день зростає - почали з 500 мільйонів, потім - 200 мільярдів, учора - 300 мільярдів, сьогодні вже 350. Навчилися у бандитів з-за порєбріка "на счьотчік ставіть"?!
А договор такий на колінці склпали, що навіть Зе відмовився підписати - зрозумів, що його українці на клаптики порвуть!
показать весь комментарий
16.02.2025 23:55 Ответить
мда-помощнічки
показать весь комментарий
16.02.2025 20:45 Ответить
А В'єтнам заслуговує ?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:47 Ответить
До Байдена звертайтесь.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:52 Ответить
так -вірити сша а тим більше трампу це смертельно для життя-тим більше через 4 роки прийде іншийі скаже-трамп взагалі злочинець і я вам нічого не обіцяв
показать весь комментарий
16.02.2025 20:54 Ответить
возьмёте с московии, нефтью и газом через наши репарации. котлеты отдельно
показать весь комментарий
16.02.2025 20:56 Ответить
як це у ліпших друзів забрати, краще хохлів обдерти
показать весь комментарий
16.02.2025 21:05 Ответить
Ну цікаво скільки Тампон виділив Україні грошей?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:25 Ответить
З репарацій у парашки візьмете. Інакше ніяк.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:29 Ответить
Та зачекайте, хай спочатку ті "орли" з Канадою та Гренландією розберуться...🤗😅😂🤣🤣
показать весь комментарий
16.02.2025 21:32 Ответить
Яке відшкодування американський народ отримав від Афганістану за витрачені трильйони американських платників податків? Спитайте спочатку в них)

Це короткозорість американського прагматизма, коли робиться тільки те, що приносить короткостроковий прибуток.

Вся ваша допомога, щоб утримати цивілізацію - на стримування агресії, бо якщо ви допускаєте, що агресія винагороджується, тоді всі домовленості і союзи летять шкереберть.

Це витрати на ту роботу, яку б НАТО мало вести, але воно дискутувало весь час, живе воно чи вже ні)
показать весь комментарий
16.02.2025 21:51 Ответить
Німці казали, щоб лишити на відновлення України копалини і що трампон рекетир.
Великобританія, Франція, Німеччина я думаю з радістю готові будуть інвестувати.
Просто ще спостерігають за клоуном трампоном......... Вже роздупляються помало шо то клоун.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:20 Ответить
Я ось подумав і виникло питання. А який зиск простим українцям, хто буде розробляти ці родовища? Хоч США, хоч Європа, хоч місцеві "бізнесмени" - українці отримають дулю без маку. Тому пропоную прийняти Україну 51-м штатом (Канада зачекає) США, встановити відповідні мінімальні зарплати і пенсії, от тоді буде і безпека, і копалини.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:36 Ответить
У сусіда "хата горить", а "трампісти" за відро води торгуються...
показать весь комментарий
16.02.2025 20:54 Ответить
Не уточнив за яку допомогу, за Байдена чи майбутню. Рудий Донні про 500 ярдів вигукнув, знаючи, що відмовляться а він буде розказувати усім - я прєдложил сдєлку, ані отказалісь, то пішли ви лісом. Саме так буде вигукувати в Овальному кабінеті.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:07 Ответить
Такі ж цинічні скоти, як і ті, що за них голосували.
Дуже злить, що серед них повно колишніх українців, які підтримують рудий непотріб і регулярно гадять в коментарях на цьому ресурсі.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:18 Ответить
А, як на рахунок того що Україна знищила 1,4 тис.ядерних воєголовок бувшого СРСР націлених на США разом з ракетами і шахтами дотого-ж в повному обсязі і в часно, що не скажеш про США які надали зброю на 9-й рік війни, чи то що вони давали то рахуємо, а то що Україна, то ні- так небуває . Як би ядерна зброя ні чого не коштувала то той же Іран чи П.Корея її не робили, викидуючі десятки мільрдів долл за якіхось 20 боєголовок, а тут 1,4 тис. з першокласними ракетами и шахтами і вони так би не стилилися перед рф і не продавали Україну, а так за ядерку яка коштує значно більше того що надали- 30 мілярдів долл зброї и десь на 50 мільярдів субвенцій українському бюджету і забули про це, хочуть 500- не погана угода- тільки не для України, то навіщо тоді Україна воює, і гинуть найкращі, тому що як казав трапм- зеленськи за. Тоді все зрозуміло Україна- поділили- путіну зовнішні кордони-трампу надра на 500 мільрдів, а зеленському як завжди корупція і офшори звісно теж з народних активів тому що сам він і копійкі тоді не коштує.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:20 Ответить
Коли США відшкодують Україні ядерну зброю, гарантії безпеки які привели до руйнування України, фактично до знищення, тоді із задоволенням ми приймемо Американські, Британські і Європейські країни з інвестиціями і всім поділимось.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:24 Ответить
Не ну не курва а. А що скажеш на рахунок будапештського мемарандума розброїли нас , а тепер дивись що меле. Американці ви поводетеся як ГІЄНИ. Чи такіми і є???
показать весь комментарий
16.02.2025 21:32 Ответить
Украина отдала атомное оружие под давлением США и россии и что Украина получила ? Войну ? А где защита Украины по договору
показать весь комментарий
16.02.2025 21:57 Ответить
"Американский народ "заслуживает того, чтобы ему возместили расходы, чтобы он получил какую-то компенсацию за миллиарды, вложенные в эту войну", - заявил Уолц.
та
"У ньому нібито йшлося про те, що США отримає права на 50% запасів корисних копалин в Україні"

1. Для початку потрібно порахувати скільки реально надано допомоги Україні.
Тому що сума кожного разу різна, то 200млрд, то 350млрд
2. Від реальної суми відняти суми, котрі були проголосовані та надані як гранти
3. Якщо щось залишиться - тоді можна думати

Як можна надати "права на 50% запасів корисних копалин в Україні"
наприклад так як був наданий лендіз, котрий спочатку мав термін дії "до виводу військ" до вторгнення, а після вторгнення термін дії став "до 1 жовтня 2023"
За аналогічною умовою можна надати "права на 50% запасів корисних копалин в Україні" з терміном дії 1.5 роки з дати підписання, та з обов'язком отримати ліцензії.
Скільки ліценцій встигнете отримати за 1.5 роки, та скільки встигнете добути - те й отримаєте

Або якшо 50% на копалини, то взамін 50% права власності на любу зброю котра буде виготовлена в США

Якщо повернутись до "заслуживает":
- Україна мала ЯЗ націлену на США. США витрачали 30млрд в рік на стримування.
30 років життя в більш безпечному світі, та економія 900млрд видатків - це суттєво
Мабуть "Украинський народ заслуживает" - 50% від економії
- Вірус Ковід - заяви Маска що программа USAID фінансувала біолабораторію.
Мабуть треба компенсувати збитки від вірусу, хочаб 50%
- Під час пандемії, літаки Мрія та Руслан доставляли ліки по всьому світі, включно з США
Як оцінити - вартість вчасно доставлених ліків?
показать весь комментарий
16.02.2025 23:52 Ответить
Чому здається?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
Це все що цих підар*в цікавить в Україні. Пішли вони на к*й зі своїми наїздами
показать весь комментарий
16.02.2025 20:56 Ответить
хто?, хто ***, хоч хто, сприймає самозакоханого ананіста рудого трампа серйозно?
або европа, або, піздець!
нарешті, европа це, починає розуміти.....
показать весь комментарий
16.02.2025 21:15 Ответить
ну якщо ми маємо оплачувати заднім числом, то почнемо із угоди про буд. меморнадум. Якось так вийшло, що у нас безкоштовно забрали 3ій потенціал зброї в світі. Тому давайте пропишемо борг всім 3 гарантам за цю зброю, а з цього боргу ми спокійно заплатимо за допомогу надану з 2022 року.

Я думаю, це справедливо і американці мають бути щасливі від цієї пропозиції.

Схоже на те, що нам треба звертатися до міжн. суду проти сша...
український народ заслуговує на те, щоб йому відшкодували витрати, щоб він отримав якусь компенсацію за трильйони, подарені чи відібрані Сша.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:29 Ответить
Коротше, бачу чим далі тим Трамп все більше починає нагадувати "клоуна світового рівня", з такими перспективами через 2-3 місяці його взагалі у Світі ніхто серйозно сприймати не буде. Навіть уявити складно, як він з такою політикою збирається робити Америку знову великою...
показать весь комментарий
16.02.2025 21:37 Ответить
Просте запитання просто цікаво.Нехай Волтц відповість чи є такі ж угоди про дарунок половини ресурсів країни з Японією,П.Кореєю,В'єтнамом,Ізраілем,Лівією,Іраком,Афганістаном де також американські платники податків вклали у війну млрд.дол ??
показать весь комментарий
16.02.2025 22:31 Ответить
Український народ все відшкодував ще у 1996 році! Тепер ваша черга платити!
показать весь комментарий
16.02.2025 23:20 Ответить
Кончені.
Ми зав вас зробили роботу - послабили вашого стратегічного ворога так що вони з Сирії драпанули і тепер на буханках їздять.
І ті 100 млдр - це ще не повний рахунок. ДОПЛАЧУЙТЕ
показать весь комментарий
16.02.2025 20:58 Ответить
НЕ МОЖНА ЗАГУБИТИ СОВІСТЬ В АМЕРИКАНЦІВ.В КОТРИХ ЇЇ НЕ МАЄ І НЕ БУЛО
показать весь комментарий
16.02.2025 20:58 Ответить
Ти її курва давав ту допомогу? Попередники рижої тварі давали, а вам відшкодування?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:11 Ответить
Ще раз показує хто такий Трамп ,це тупий жлоб в умовах війни і важких боїв з рашиською чумою за своє виживання він вимагає відшкодування ,до того з того що я знаю було наданно адміністрацією Байдена два пакети допомоги 50 і 61 мільярд доларів з яких третина залишилась в США ,в той час демократи заявили про допомогу 170 мільярдів доларів Ну а рудий жлоб спочатку казав про 300 мільярдів потім 350 мільярдів ,ну а тепер заговорив про 500 мільярдів доларів де межа цинізму.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:12 Ответить
Відшкодування від України за допомогу. .. скаблд, сотні мільярдів закордонних баксів під@рських не заслуговують бути тим джерелом відшкодування, а Україна має всім за все! Добре, хай навіть так, але ж та "допомога" вона не дозволяє вести оборону країни. Кругом одні обмеження та стурбованості через великі ризики ескалації...
показать весь комментарий
16.02.2025 20:49 Ответить
культурно морозтесь-грайте в гру- я тебе не розумію приходьте вчора-скажіть віддайте ядерну зброю і може бути колись все буде добре
показать весь комментарий
16.02.2025 20:49 Ответить
Не виключено, що навіть більше...
показать весь комментарий
16.02.2025 20:50 Ответить
як варіант, Україна може підписати угоду по рідкоземельним металам, а США профінансувати відбудову ядерного потенціалу для України до розміру що був на 1991р. вважаю це справедливим.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:51 Ответить
Вони мали право на компенсацію якби надали озброєння в той кількості і коли було треба щоб ми змогли перемогти. А оскільки зараз нам продаватимуть капітуляцію без гарантій безпеки під соусом 'миру' про компенсацію сторони, що програла, можна забути. а Будапешт теж передбачав гарантії сам собою?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:57 Ответить
Війна ще не виграна, то про яку компенсацію мова? Виставляти рахунок за допомогу по "гарантії безпеки" по меморандуму теж якось по скотські
показать весь комментарий
16.02.2025 20:59 Ответить
А ці покидьки знають, що земля та надри, згідно з Конституцією України є вланістю народу України? Будь-які угоди на рівні чи то міністрів, чи то парламентів, є нікчемними тому, що народ не вповноважував їх на укладення такої угодм
показать весь комментарий
16.02.2025 21:03 Ответить
Вже один раз підписали папірець без гарантій ( Будапештський меморандум ) . Досить експериментів .
Тепер - спочатку тверді 100% гарантії , потім все інше .
показать весь комментарий
16.02.2025 21:06 Ответить
Складається враження, що Трамп і його "команда" це організоване злочинне угрупування професійних шахраїв та "катал"...
показать весь комментарий
16.02.2025 21:29 Ответить
Україна передумала!
Україна це Європа!
Тому Україна і буде видобувати з ЄС копалини і основними будуть інвесторами Великобританія з якою підписане 100 річне партнерство!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:11 Ответить
І це ще квіточки. Якщо Україна поведеться на цю мирну афету Трампа і *****, далі буде ще гірше. Тампон і ***** будуть нові вимоги до України висувати, і вже не ресурси а територію будуть вимагати віддати в обмін на допомогу. Тут якщо зробив один крок в прірву то вже летиш вниз і зупинитися не можливо
показать весь комментарий
16.02.2025 22:19 Ответить
Україна заслуговує на відшкодування за ядерну зброю яку забрали США та росія, а тепер США неспроможні захистити Україну, тому це ще питання хто кому винен
показать весь комментарий
16.02.2025 23:07 Ответить
Звичайно! Знекровлену війною країну ще й ці будуть шматувати!
показать весь комментарий
16.02.2025 20:52 Ответить
Волтц ,ах ти ж свиня годованна !!! Захищати не захотіли Україну , прийшли до влади як політичні авантюристи і тепер поводитеся як злодії ?!!!
показать весь комментарий
16.02.2025 20:56 Ответить
Это по американски - забирать последнее у истекающей кровью Украины, а самое главное, вовремя.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:27 Ответить
За роззброєння Украіни , ми вам нічого не винні ,
навпаки це ви нам винні !!
показать весь комментарий
16.02.2025 21:28 Ответить
Если доверять переводу фразы - то звучит слово "возмещение", а если верить предыдущим статьям, то в договоре нет слова "возмещение", там речь идёт о половине всех ископаемых, которые по сей день не разведаны в полном объёме, но по оценкам - половина от них, это в десятки раз больше, чем "возмещение" той суммы которую скромно рисуют себе дельцы в белом доме. Речь идёт об окончательном разграблении страны, воспользовавшись ситуацией. Такими темпами дельцы в белом доме, из друга и союзника Украины, превратят США, по меньшей мере в недруга - за рекордно малый промежуток времени, речь не о годах, а о месяцах или даже неделях. Договор для подписания, это же совместная договорённость двух сторон? Или же - это не договор, а - ультиматум? Не говоря уже о том, что изначально США на весь мир заявляли о беспроцентной помощи, которую нынешние делки буквально за неделю превратили в коммерческую сделку, с отложенным платежом, что в целом беспрецедентно само по себе.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:21 Ответить
А с ***** репарациями за агрессию не, никак? На мацковии жирные недра. Всем хватит.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:27 Ответить
США нас використали. Хай горять в пеклі разом з москалями
показать весь комментарий
16.02.2025 22:34 Ответить
Досить втрачати час. Треба самим робити ядерку. Усе для цього є.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:51 Ответить
В України шахрайським методом відібрали засоби самозахисту, тепер шахрайськими методами хочуть забрати ресурси. Пора гарантів притягнути до відповідальності за шахрайство по відношенню будапештського меморандуму.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:14 Ответить
США має відшкодувати Україні за втрати матеріальні , моральні, людькі у цій страшній війні. Завдяки їм Україну позбааили ядерної зброї , яка служила гарантом миру.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:16 Ответить
І не варто забувати що - Ініціатором договору є США, а на ініціаторів лежить найбільша відповідальність в судах
показать весь комментарий
16.02.2025 21:27 Ответить
Спочатку виконайте те, за що розписувався Клінтон на будапештському ммАрандумі, ссуки!
показать весь комментарий
16.02.2025 22:30 Ответить
Взагалі це зветься мародерство!..
показать весь комментарий
16.02.2025 23:45 Ответить
А за подаровану вам, з рашкою, ядерну зброю, ти готовий розрахуватися, чмо мериканське...!?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:57 Ответить
Україна, її Збройні сили та народ фактичного знищили першого противника США, довели його до статуса Нігерії з ядерною бомбою всього за 1% !!!!! відсоток військового бюджету США, а тепер вони вимагають з нас ще й заплатити за це

.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:03 Ответить
Страница 2 из 3