19273 посетителя онлайн
9 203 190

США хотят 50% редкоземельных металлов в качестве платы за поддержку Украины в войне с РФ, - NBC News

США хотят украинские редкоземельные металлы

Президент Украины Владимир Зеленский приказал своим помощникам отклонить предложение представителей администрации Трампа, которое предоставляет Соединенным Штатам значительный доступ к украинским редкоземельным металлам.

Как информирует Цензор.НЕТ, это подтвердил NBC News украинский чиновник, близкий к Зеленскому.

Представители США заявили, что это предложение будет формой возмездия за поддержку, которую Вашингтон оказал Киеву с начала войны с Россией, но, Зеленский не чувствовал, что соглашение содержит адекватные гарантии безопасности для Украины.

Министр финансов Скотт Бессент впервые предложил Зеленскому на прошлой неделе проект соглашения, которое предусматривало бы предоставление Соединенным Штатам права собственности на 50% редкоземельных металлов Украины.

Ранее издание Washington Post писало, что украинский лидер Владимир Зеленский на Мюнхенской конференции по безопасности заявил, что не будет подписывать соглашение об украинских редкоземельных металлах, поскольку оно не содержит гарантий безопасности для нашего государства.

Ранее сообщалось, что спикер Совета национальной безопасности Белого дома Брайан Хьюз считает "недальновидным" решение президента Украины Владимира Зеленского не подписывать предложенное соглашение о предоставлении США доступа к редкоземельным полезным ископаемым в Украине.

Напомним, что ранее президент Зеленский заявил, что соглашение с США о полезных ископаемых будет подписано на уровне министров при готовности и при условиях гарантий. Сейчас этот документ не готов, чтобы защитить интерес Украины.

Топ комментарии
+26
КИДАЛОВО від трампона!
Спочатку виконайте зобов'язання по будапешту!
показать весь комментарий
17.02.2025 08:28 Ответить
+13
Интересная постановка вопроса - Америка не спрашивает, чего хочет Украина и не говорит, за что

мы им должны отдать наши ресурсы, просто, за моральную поддержку?

Сегодня никто в мире не делает предоплату, все платят только после получения товара, Украина ,

не глупая, поэтому, верните нам наши территории, заставьте выплатить компенсацию, дайте

гарантии мира, вот тогда говорите о ваших хотелках, а пока, сам себе захотел, сам и обойдёшься.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:35 Ответить
+12
З якого боку трампісти до вже наданої Україні допомоги? Хіба при Байдені були такі умови? Що це за абсурд? Тут мова може йти про допомогу яку НАДАДУТЬ.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Смішно, коли лахта під проксі нідерландів, що поширює кремлівську методичку, щось про агентуру розповідає. Ти яке відношення до України маєш, щоб комусь щось розповідати, лахта? Ти ж навіть проксі українського не змогло знайти.
показать весь комментарий
17.02.2025 22:09 Ответить
Ну то це факт. Трамп зажадав быльшого, ныж йому запропонували - ще й 50% доходів від нафти й газу - тобто державні Укрнафта, Укргазвидобування і тд мають по забаганкам трампа 50% свого прибутку віддавати США за якимось лядом!
При цьому Трамп не надає Україні ЖОДНИХ гарантій!
То за яким бісом ми маємо віддавати щось Трампону? ЗА які гроші ми будемо відновлювати Україну?
Он навіть Daily Telegraph проаналізувавши пропозицію Трампа, пише, що це гірше, ніж репарації, накладені на Німеччину після поразки у Першій Світовій Війні!
То за яким лядом ми маємо платити репарації Трампону? Ми напали на США і програли війну, чи що, довбню тупий?
показать весь комментарий
18.02.2025 11:32 Ответить
У Державі США на 2025й рік закладено 0 допомоги Україні. При тому Трамп проонує накласти на УКраїну по суті репарації і нічого не пропонує.
США Трампа не є партнером України по допомозі - наваки - США трампа хоче викачати з УКраїни компенсацію всього, чим поміг Байден і ще + 10000%.
Про це вже навіть західні ЗМІ пишуть.
Але такі як ти запроданці всім все готові роздарити - ти ж, гнідо, в Україні жити не збираєшся.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:36 Ответить
Не вистачало ще, що б якесь чмо під іноземним прапором мені тести ставило.
Ти спочатку до України приїдь, чмошнику, а потім поговоримо, хто кому які тести ставитиме.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:47 Ответить
Через скільки років з'явилися перші вироки? 6-7? А Коломойша тільки пару років - це не строки для нашої карної системи. Тим більше, що коломойша має гарних адвокатів.
показать весь комментарий
18.02.2025 11:53 Ответить
Ти жодної брехні у мене не знайшов, ******** під чужим прапором. А от я твою кацаську брехню викрив на раз-два простою цитатою з Конституціії України.
показать весь комментарий
18.02.2025 14:27 Ответить
О, ************ знайшов український проксі?
Те, що ти є дегенератом - я в курсі, бо тільки дегенерат не розуміє простої істини - якщо на Україну Трамп накладе репарації у 500 мільярдів, які ві вигадав у своїх хворій свідомості, а з рф знімуть всі санкції - це означає, що у України не буде грошей ні на армію, ні на відбудову- ні на що! І тільки реальні ********** боти можуть топити за це.
показать весь комментарий
18.02.2025 15:07 Ответить
Дегенерат тут саме ти, якщо не здатен зрозуміти, що Трам хоче пограбувати Україну на 500 мільірдів доларів і здати її *****. Ці 500 мільярдів будуть вийняти з бюджету України - з грошей на армію, на відбудову і тд.
Тому якщо ти це ідримуєш - то ти або повний дегенерат, або ворог України.
показать весь комментарий
18.02.2025 15:42 Ответить
зе треба здохнути і не знущатися з українського народу.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:11 Ответить
а воровать как ? что за глупый вопрос .... тут многие вопят :не отдадим ! Как будто им что то принадлежит а не Дерьмакам Ахметовым Новинским и так далее думаю это холопы перечисленных господ потому что любой здравый человек понимает американцы будут платить налоги по белому платить достойные зарплаты и в итоге государство получит больше денег чем при управлении талантливых жуликов!
показать весь комментарий
17.02.2025 10:41 Ответить
щоб добути ці рідкісні метали, потрібно вкласти в цей видобуток ще інвестицій на десятки лярдів доларів. і коли будуть сюди вкладатись величезні інвестиції, то за безпеку цих інвестицій американці будуть воювати. бо це реальні гроші. а Будапешт - то фількіна грамота, яка немає юридичних зобов'язань, а тільки політичні і моральні.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:44 Ответить
щоб забрати, потрібно їх ще добути. а щоб добути, потрібно сюди вкласти ще десятки мільярдів доларів. а вкладати їх будуть тільки тоді, коли буде безпека. тож спочатку мають забезпечити безпеку, а потім вже думати про розробку цих рідкісних корисних копалин.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:02 Ответить
ну тому і не підписав Вова поки що цю угоду. от нехай і торгуються. проте щось подібне повинно бути підписане, щоб більше заохотити захід сюди американських війск. бо якщо сидіти тупо на цих копалинах, то скоро взагалі можемо залишитися без ніяких копалин, якщо не буде військової допомоги.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:18 Ответить
як варіант. проте точно цього ніхто не знає як воно має бути.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:20 Ответить
і знову буде.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:27 Ответить
це різні речі. знати як воно є і як воно має бути.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:48 Ответить
Хай оцінять спочатку вартість зброї, яку Україна віддала
показать весь комментарий
17.02.2025 08:31 Ответить
Рудий півроку блокував надання допомоги, що призвело до критичної ситуації на фронті. Тепер дайте 50% за перепони, які він створював.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:48 Ответить
Амеры подлее ахметки - тезис явного московита,иди нах и не забывай - твой путин педофил.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:29 Ответить
Ресурсы отдали ахметке,дебилы отдали,ахметка купил янику президентство и породил сепаратизм,который привел страну к тому,что сейчас имеется,только дебил может это забыть или не знать.Показания бывшего главы держмайна,неожиданно выпрыгнувнего из окна охнадцатого этажа,до сих пор пылятся в прокуратуре.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:42 Ответить
Наличие американских интересов в Украине на много миллиардов это и есть гарантия помощи,не просто помощи,а помощи решающей,но помощники сивковича и тедеева пытаются втирать лохам дешевую туфту про захват и империализм.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:46 Ответить
Вопрос стоит кому достанутся ресурсы,путину или Трампу,путину уже отдали огромное месторождение в обмен на жизни украинских граждан,каждая минута с промедлением стоит украинцам многих жизней и захватом новых земель,предатели в офисе специально тянут время.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:54 Ответить
Ахметка это янукович и все что пришло вместе с ними,карточный шулер ставший владельцем огромных металлургических предприятий и залежей полезных ископаемых это абсурд,его налоги это десятая и даже сотая часть от положенного.
показать весь комментарий
17.02.2025 11:59 Ответить
Украине помощь не нужна,ей нужно сотрудничество,взаимовыгодное,а американцам нужна прибыль,будет прибыль от Украины - не будет там войск московии даже близко.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:03 Ответить
Совпадающие интересы - это и есть взаимовыгодное сотрудничество,у вас хромает логика,пока у Трампа нет мотивации воевать с ботоксом,он про это говорил давно и прямо,нация должна вынуть из ушей шашлыки и быстро искать выход из создавшегося положения,и он есть,нужно только отбросить комплексы и выйти из зоны флажков расставленных хитрыми помощниками регионалов.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:30 Ответить
Трапмисты предлагают американский мир,мир ФБР,мир свободы,мир американских законов и американской судебной системы,а ахмека это мир криминала,мир убийств,мир махинаций аферизма и донбасятинского сепаратизма.Ваш выбор конечно же очевиден,к сожалению нация топчется и не может сделать выбор.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:35 Ответить
Зе треба було китаю пропонувати надра, завтра війна і кінчилась би. А америка залишилась без рідкоземельних назавжди. А так воно затягує війну
показать весь комментарий
17.02.2025 09:02 Ответить
Справа в тому, що буде у них ще і українське, то вони будуть монополістами і Штати приповзуть до них на колінах
показать весь комментарий
17.02.2025 10:50 Ответить
Оце гаранти Будапештського меморандуму, одні напали, інші, пограбували 😱😱
показать весь комментарий
17.02.2025 09:58 Ответить
Ну так - а Україна хоче від США гарантій своєї безпеки , як плату за рідкоземельні метали !! Що не так ?

А постачання США зброї в Україну тут ні до чого ,, це частина плати - за роззброєння України Сполученими штатами , у 90 тих роках .
показать весь комментарий
17.02.2025 08:39 Ответить
Зайде маскаль-забере при ноль оплаті,або як за оплату свого сво.
Втім,це наслідок виборів-19 по приколу,або аби поржать.Росіяни легко впхали свій політичний проект "слуга народу",перед тим виклавши на екрани серіал про "благородного" терориста Голобородька,який без жодного жалю розстріляв вищий законодавчий орган країни,а лисий зброю подавав.Мудрому наріду так сподобався фільм,що вони обрали собі в правителі того,що грав роль терориста проти свого ж народу.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:46 Ответить
Так, що краще домовлятись в тій ситуації, тим більше, без амерів-нема просвіту у цій війні.І якщо амер.компаніії осядуть в країні,це буде також різновидом гарантії безпеки після війни,яку хочуть амери закінчити, навіть без участі зермака.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:56 Ответить
Хто запропонував?
Той,чий підпис у міжнародних договорах вважатимуть недійсним?
показать весь комментарий
17.02.2025 11:37 Ответить
Зейло вже не хочуть видіти навіть на міжн.рівні.30.05.24 минув строк повноважень і він їх,чи йому хтось,ніхто не поновлював-в зебілів своя правда.
показать весь комментарий
17.02.2025 12:35 Ответить
На підпис міжнародних договорів,подоляцький,він має право? Так,чи ні?
Що продовжує свої повноваження,які закінчились 30.05.24 і далі-то ми знаєм.
Закінчились,подоляцький,українську розумієш,що таке закінчились-розумієш?
Ось,тому і не закликали буратіно на переговори в ОАЕ між США і рф.
показать весь комментарий
17.02.2025 13:49 Ответить
Подоляцький,повноваження президента, згідно конституції, закінчились 30.05.24.
Запам'ятай цю дату,подоляцький.
На переговори в ОАЕ його не покликали-роби висновки,подоляцький.
показать весь комментарий
17.02.2025 14:11 Ответить
Конституційний термін передбачений Конституцією для перебування при владі обраного президента України вичерпано.

Конституційний статус діючого президента України переходить в статус виконання повноважень передбачених ст 106 Конституції України до моменту вступу на пост новообраного президента (ст. 108).

Даний статус не передбачає ПРАВА на видачу нормативних актів які є обов'язковими до виконання на території України.

Конституція України не містить прямої заборони на проведення виборів президента України в період дії воєнного стану.
Невиконання президентом України і Верховною Радою своїх обов'язків щодо забезпечення конституційних прав громадян обирати і бути обраними є неконституційною пролонгацією правління режиму зе з елементами позаконституційного обмеження конституційних прав і свобод українського народу.
30.05.24-запамятай цю дату.
показать весь комментарий
17.02.2025 14:38 Ответить
В нього тезис ерма-козиря.
У всіх дописах цього зебота-зневажання держави США,основного партнера по допомозі України проти агресії Росії.
Як такого провокашку пропускають-саме менше дивно.
показать весь комментарий
17.02.2025 15:25 Ответить
Бреше,як пити дати.50 на 50.
І це не укладання договору,а лише пропозиція була.
Зебот тупо ******** позицію США.
Кому то вигідно? Лише Путіну.
Чи розуміє зебот? Тричі розуміє і пропихає цей тезіс свідомо.
показать весь комментарий
17.02.2025 15:32 Ответить
Якщо конституція не забороняє провести вибори,то в чому проблема?
Якщо просто інший закон забороняє,то є суперечності з того приводу,які повинен розв'язати КС.Зермак не йде на цей крок,коли є розбіжності у тлумаченні конституції і закону,та ще крім того,чи має право президент,в такій ситуації ставити свій підпис при підписанні міжнародних угод,в юридичній площині?
Та,що ти в тім щось мекаєш?
В поширенні тезису про пропозиції Трампа,в тебе,провокатор, суцільний бред.
показать весь комментарий
17.02.2025 16:09 Ответить
Бред несеш,як і по пропозиціях Трампа.
-"Конституція - це головний, але не єдиний закон"
-"Трамписты не предлагают абсолютно ничего. В их предложении содержится только то, что Украина отдаст США ресурсы, а США в ответ не дают никаких обязательств".
Де такого набрав,з чиїх методичок?
Не хотів би подальше піти зі своїми бредами?
показать весь комментарий
17.02.2025 16:59 Ответить
Ти досить вар"ят.
Та і манера поведінки,як у зейла.
На службі у козиря?
показать весь комментарий
17.02.2025 17:25 Ответить
1.У вас на службі у *****?
Проговорився,без методички?
2.Навіщо стільки брешеш про Трампа?
Бо він заявив про вибори в Україні?
А після виборів народ все одно з зейла спитає,та і не вічно йому разом з козирем сидіти на банковій,де тоді опинишся зебот: в ростов не візьмуть,він не гумовий.
І кому твої побрехеньки про Трампа вигідні,чиї це нарративи?
показать весь комментарий
17.02.2025 18:13 Ответить
Звичайно,що оберемо нового президента,буратіно і козир не вічно ж будуть,хіба я не про це? Рос.проект сн заборонять,а його сподвижників-притягнуть.
Тому,чим скоріше будуть вибори,тим краще.Трамп заявляв про необхідність,виборів і це правильно.
І ти також за нового президента,при якому притягнуть зешоблу,хіба не так? А щоб повірити тобі,напиши отут прямо:
ЄРМАК--ГЕНЕРАЛ-ЛЕЙТЕНАНТ ФСБ
показать весь комментарий
17.02.2025 22:06 Ответить
Чому не написав останні слова?
Це ж тест для тебе.
Або,ще коротше;
ЗЕ-БУРАТІНО.
Ти ж за нового президента,за вибори... В чому проблема?...
показать весь комментарий
17.02.2025 22:30 Ответить
Конкретно,де брехав :
"Трампу сделали предложение - помощь Украине в обмен на ресурсы - Трам в ответ предложил - а давайте вы мне отдадите ресурсы, а я НЕ БУДУ ничем помогать, а просто заберу ресурсы".
От дає: спочатку набрехав,а потім запитує,де брехав?
показать весь комментарий
17.02.2025 22:43 Ответить
Вгомонись,зебот.Ти викрив сам себе по тексту.
Твою методичку і так ніхто не читає,тим більше,не сприймає,так само і я.
Я по одному допису пройшовся і виявив брехню.Кому потрібні ті "тезиси" від оп-хіба,що їй самій.
показать весь комментарий
18.02.2025 12:07 Ответить
Тобі сказано дегенерат,вгомонись,твоя методичка застаріла,її й так ніхто не читає.
Я також не читаю ці дибільні скопійовані тексти з методички для образ президента США.
На інший раз,думаю,сім раз відміряєш,що писати і чи варто чіпатись до інших,як зебот і психопат.
показать весь комментарий
18.02.2025 14:56 Ответить
на твою дурну голову-накладе,дегенерат
показать весь комментарий
18.02.2025 15:35 Ответить
Підтримка США важлива але вона недостатня для перемоги, за таку підтримку не варто нічого платити. США допомагають нам в мінімальному обсягу і то лише для того щоб захистити своїх європейських союзників, отже якщо хтось і має платити за цю допомогу то це ЄС.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:19 Ответить
З якого боку трампісти до вже наданої Україні допомоги? Хіба при Байдені були такі умови? Що це за абсурд? Тут мова може йти про допомогу яку НАДАДУТЬ.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:29 Ответить
Какое оружие? Трамписты хотят за уже поставленое? Это за 13 Абрамсов? Пару десятков хаймарсов? Списанные Бредли?
показать весь комментарий
17.02.2025 08:33 Ответить
Иди лесом. Надоели эти бредни.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:53 Ответить
Предложите им 50% от ресурсов ерефии если дадут достаточно оружия.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:38 Ответить
В кінці кінців ці надра будуть належати або нашим олігархам, або американцям, або кацапам. Пересічному українцю там нічого не світить.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:48 Ответить
Вони в росії наші бомби, а щодо меморандуму нас просто розвели. Я вже писав, що гляньте хоч що там написано. Про захист толком нічого - тільки консультації та і то в разі застосування проти України ядерної зброї
показать весь комментарий
17.02.2025 08:35 Ответить
Якщо вже не розвели. Можливо ці понти ,- просто питання ціни.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:41 Ответить
Звідки вони рахуватимуть 50%, з усієї України чи тільки підконтрольної. І 50% чого всіх всіх ресурсів? Чи конкретно по категоріям ( метали, руди, нафта, газ і тд.)
показать весь комментарий
17.02.2025 08:45 Ответить
А взагалі якщо чесно, я так розумію договір вже ж був США надрукований? То чому Зеленський просто народові не покаже його, що там написано? Знач він просто торгується на публіку, так виходить? І вся ця бравада, про сильного батька народу може виявитися знову локшиною. Просто напросто покажи хоча б в верховній раді ці умови. Щось тут не те
показать весь комментарий
17.02.2025 08:48 Ответить
Так в нас РНБО проводять по аспірину, а щодо стратегічних корисних копалин ні. Я сподіваюся, що це просто не анонсують. А взагалі виглядає як договір чи можливий договір не між Україною і США, а між Зеленським та Трампом. Що це ще за фігня?
показать весь комментарий
17.02.2025 08:54 Ответить
Я вже помітив, що людям важко навіть загуглити той меморандум, зате ним махають в коментарях як прапором. То просто буклет, листівка, вкладиш. Типу формули миру. Короче ні про що.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:01 Ответить
Блін я розумію і всі зараз це розуміють та , пробачте мені за таке порівняння, індіанці цілий континент за буси продали. Хто нам винен, точніше поколінню, доречі самого начитаного та з правильною освітою, покоління МММ, чумаків та кашпіровських.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:22 Ответить
Скільки вам років?😸. Через який час індіанці отримали право " тримати казино"? До цього скільки їх вирізали піонери дикого заходу? Скільки в них прав було недавно, в 20 сторіччі.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:36 Ответить
106 років здається
показать весь комментарий
17.02.2025 11:53 Ответить
так в кетае - самих попой жри..первое место в мире)
показать весь комментарий
17.02.2025 09:25 Ответить
лучше границы 91 и НАТО....
показать весь комментарий
17.02.2025 09:26 Ответить
80% этих металлов в странах БРИКС, так что уже можно ползти!)..зы..пока есть спрос и 80% территории Украины, бо завтра тут будут русские копать или эти металлы уже и не нужны будут, могли бы добывать, то уже добывали.. то трамп лапшу вешает своему избирателю..дескать я же умный.. я всех нагнул и Джон будет получать через 100 лет украинский редкозем....
показать весь комментарий
17.02.2025 11:02 Ответить
цей поділ із 50 відсотками нагадує скидку в 100 дол на газ до 42 року на чорноморський флот у севастополі...
і х.з що там буде через пару років з цим всим
показать весь комментарий
17.02.2025 11:38 Ответить
Всі великі компанії і так працюють з РФ
В тій чи іншій мірі, саме в проектах з видобутку ресурсів.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:27 Ответить
У мене аж тіліфон китайський завис
показать весь комментарий
17.02.2025 08:26 Ответить
Мапу дамо.. далі самі шукайте.. все спі**жено до вас.. бурштин наш.)))
показать весь комментарий
17.02.2025 08:28 Ответить
Ой.. біда.. да не будуть вони воювати.. вони дітям онукам темлешать.. а там і другі технології. А ми.. своїм дітям ярмо залишимо, щоб на своїй землі копирсалися на пана.. це вже було.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:23 Ответить
А в сша буде стільки зброї для України щоб забезпечити 50% українських ресурсів?
показать весь комментарий
17.02.2025 08:40 Ответить
Вони рахуватимуть точно так же як наші кордони. Там де Україна впреться там і зупиняться. Тому що Тампон це один в один *****. Даси йому палець він руку відкусить
показать весь комментарий
17.02.2025 08:50 Ответить
Страница 2 из 2