6717 посетителей онлайн
5 408 74

Комитет ВР поддержал заключение представителей ТЦК и ВВК за нарушения во время мобилизации

В Верховной Раде поддержали идею заключения представителей ТЦК и ВВК за нарушения во время мобилизации

Комитет ВР по вопросам правоохранительной деятельности поддержал законопроект о наказании представителей ТЦК и ВВК за мобилизацию граждан с нарушениями.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в комментарии"Украинской правде" председатель подкомитета по вопросам уголовного законодательства и противодействия преступности правоохранительного парламентского комитета Александр Бакумов.

Он отметил, что соответствующее решение было принято 19 февраля.

"На вчерашнем (19 февраля - ред.) внеочередном заседании комитета рекомендовали парламенту принять (законопроект №12442 - ред.) за основу с сокращением сроков подачи поправок и предложений для подготовки ко второму чтению на половину (то есть с 14 до 7 дней - ред.).

Это решение было принято существенным большинством членов комитета", - рассказал Бакумов.

Согласно тексту проекта закона, если сотрудник ТЦК во время военного положения умышленно нарушил порядок призыва граждан на военную службу, он может понести наказание в виде лишения свободы на срок от 3 до 8 лет.

В то же время документ предусматривает, что умышленное нарушение порядка проведения ВВК, которое привело к мобилизации непригодного гражданина или освобождение годного от призыва, во время военного положения наказывается лишением свободы от 3 до 8 лет.

Напомним, ежедневно представители ТЦК оповещают 10 тыс. человек, при этом конфликтных ситуаций возникает от 2 до 5.

Топ комментарии
+18
А ВЛК за півгодини - це ж підпадає під "умисне порушення порядку проведення ВЛК"? Ну бо в наказі 402 ж прописано, що ВЛК повинна включати низку аналізів...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:22 Ответить
+17
Саме краще всю відповідальність перекласти на ТЦК і військових ,але є верховний головнокомандувач за що він має відповідати ? є міністр оборони який взагалі не зрозуміло за що відповідає.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:26 Ответить
+17
Майбутні вибори вносять корективи в буденні справи ТЦК...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А ха ха ха ха ха ха
показать весь комментарий
21.02.2025 10:20 Ответить
А тих хто віддає накази ТЦК на мобілізацію з порушеннями (самих себе) покарати не хочуть?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:21 Ответить
Ви ні пАнімаєтьє, єто другоє...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:39 Ответить
Не потрібно ніяких ув'язнень, то абсолютно зайве. Потрібно інше. Наловили умовно 20 осіб. В кінці дня провели "планьорку", на якій визначили найбільш ефективні "групи оповіщення". З них у бусик у будь якій пропорції додали 5 тцк+5полісменів. Крапка.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:15 Ответить
Беркутам також "атдавали прикази". Лютий місяць, він такий....
показать весь комментарий
21.02.2025 11:22 Ответить
До речі, чудово пам'ятаю такий момент. Лютий 2014 року, чивокуня ще при владі і відчуває себе доволі непогано, імператором миру. І його прокляла мати одного з Героїв Небесної Сотні. Через декілька днів позбувся влади, а місяців дітей. То непогано було б почитати і пошукати відео нинішнім цілком придатним "заброньованим" з тцк і поліції, які над людьми глум чинять.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:44 Ответить
А ВЛК за півгодини - це ж підпадає під "умисне порушення порядку проведення ВЛК"? Ну бо в наказі 402 ж прописано, що ВЛК повинна включати низку аналізів...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:22 Ответить
сцить в очі (влада) зе-ригівська коаліція
показать весь комментарий
21.02.2025 13:17 Ответить
Саме краще всю відповідальність перекласти на ТЦК і військових ,але є верховний головнокомандувач за що він має відповідати ? є міністр оборони який взагалі не зрозуміло за що відповідає.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:26 Ответить
У 2014-16 ті ж тцк (тоді ще воєнкомати) працювали нормально - більш-менш законно і без скандалів. Тому так, справа швидше у владі...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:31 Ответить
Не ті масштаби мобілізації і не та інтенсивність війни тоді й зараз. У 2014-16 роках було призвано 220 тисяч, з 24 лютого вже 1,2 млн. Та й з 2014 по 2021 загинуло менше 5 тисяч, а зараз разом зі зниклими безвісти більше 100. Люди це бачать і бояться бути впійманими і відправленими на війну
показать весь комментарий
21.02.2025 10:42 Ответить
Масштаби-то інші, але я про методи говорю... Більші масштаби - це не значить, що треба проводити ВЛК за півгодини і закривати очі на хвороби, з якими в 2014 і в добробат важко було потрапити.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:47 Ответить
А немає в держави іншого виходу. Капітуляції чи навіть мінімальних поступок не хоче ні влада, ні народ в своїй основній масі (правда здебільшого це ті категорії, які не підпадають під мобілізацію), а війна потребує мобілізації десятків тисяч щомісячно. Цього й не хватає, що наловлює ТЦК, а ви хочете, щоб вони ще й тих відпускали. Тоді годиться на найшвидше припинення війни за любих умов
показать весь комментарий
21.02.2025 10:57 Ответить
Так треба не ловити, а нормально працювати. Ну або якщо вже ловити, то хочаб в спортзалах, де більше шансів на здорових натрапити.
Ще один вихід - пониження віку мобілізації, про що неодноразово казали наші партнери. От я історик за фахом і я не назву жодної війни, де середній вік війська був 40+ років, як у нас. У всіх війнах, де була мобілізація, основу армії становила МОЛОДЬ! Бо серед молодих % хронічно хворих значно нижче, ніж серед 40-50-річних!
Ще вихід пропонує ветеран Гудименко - зняти бронь із ДСО (чи як воно там зараз називається), а це фізично підготовлені люди, які вміють поводитися зі зброєю і яких вистачить на кілька бригад. Натомість влада, навпаки, збільшує штат ДСО фактично удвічі, бо вирішила, що в кожну школу треба по охоронцю державному. Тобто тисячі фізично здорових людей для розширення штату ДСО вони знайшли якось...
показать весь комментарий
21.02.2025 11:14 Ответить
Перш ніж порівнювати середній вік мобілізаційних армій, порівняйте спочатку середній вік населення країн, котрі вели ці війни. В часи Другої Світової середній вік любої європейської країни чи СССР було в діапазоні 25-30 років, тому і їхні мобілізаційні армії й мали такий середній вік. Зараз в нас та й у Європі в цілому середній вік населення 40-45 років. Так що мобармвя є віддзеркаленням демографічної ситуації в країні.
Зараз 21 століття, виникли класи багатіїв, впливових людей, котрі дружать з держи системою і ніколи не будуть робити те, що їх заставляють. Часи Сталіна і Гітлера давно минули, де можна було всіх без перевірки гнати у військо
показать весь комментарий
21.02.2025 11:39 Ответить
Ізраїль мобілізує у віці 18-41 рік. У Іраку та Афгані також 40-50-річними були хіба старші офіцери і генерали.
І причому тут середній вік? У першу чергу дивилися не на це, а на фізичний стан. Бо ви кажете про середній вік 25-30, а основу мобілізованих у всіх арміях тих часів якраз складали юнаки віком 18-25, тобто нижче середнього віку!
Мого діда в 1944 совки не призвали, бо йому тоді 37 років було (в 1941 тікали і не встигли призвати) і його визнали застарим. А в 1944 асвабадітєлі вигрібли всю молодь із українських сіл...
показать весь комментарий
21.02.2025 12:02 Ответить
Ізраїль не мобілізовує людей на тотальну війну на виснаження, а проводить точкові військові операції, Ізраїль ніколи не вів такої війни як ми. За весь час його цих війн з 1948 року загинуло трохи більше 10 тисяч солдат за майже 80 років, в нас такі втрати кожні 3 місяці. Про операції США в Іраку та Афганістані чи СССР в Афганістан івзагалі смішно говорити .
Середній вік червоноармійця у Другу Світову був 30 років. За весь час призову з 1941 по 45 підпали під мобілізацію призовники народжені з 1887 по 1927 рік. Тобто і за 50 навіть мобілізовували. При тому, що в ті важкі часи 50 річного за станом організму сміло можна порівняти з сьогоднішнім 60 річним.
А середній вік при тому, що вказує, яких категорій людей є найбільше. Так от, коли молоді було багато більше за людей середнього віку, то можна гратись в призов 18-25 річних. Але коли в нас на одного 20 річного є три 40 річні і два 55 річні, то ви ніколи не назбираєте армії, яка потрібна, щоб вести цю війну. Якщо набирати лише18-40 років, то в ЗСУ буде не 900 тисяч, а максимум 300 і вони будуть дуже швидко розгромлені 1,5 млн армією рф
показать весь комментарий
21.02.2025 12:23 Ответить
У 1941 році вік призову в ссср був 18-37 років. Потім збільшили, звісно, бо кілька мільйонів у полон здалися, але в 1944 знову брали переважно молодь. Я реальний приклад наводжу - діда НЕ ВЗЯЛИ через вік, але оформили у відомчу охорону залізниці (це не армія). Жив удома, ходив як на роботу з рушницею охороняти. І він здоровий був - після війни довго лісорубом працював.
І так, 1887 рік - це не в армію брали, а в ополчення... І так, старших у совку брали РАЗОМ із молодими, а не ЗАМІСТЬ них. У німців у 1945 в фольксштурм теж 45-50-річних почали брати, АЛЕ після того, як вигрібли всю молодь.
Це сране зелене ноу-хау - взагалі не чіпати 18-24-річних, зате призивати 40-50-річних!
І у нас не 300 тис. військовозобов'язаних віком 18-40, а значно більше! Навіть із урахуванням заброньованих, студентів, багатодітних і тд.
І так, ніщо не заважає призивати осіб старше 40 чи 45 виключно на небойові посади (де не треба залізного здоров'я), якщо у цих людей немає бойового досвіду чи вони добровільно не визвалися в піхоту.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:36 Ответить
Маніпуляція. 23 червня 1941 був виданий приказ про мобілізацію 1905-1918, тобто 23-36 річних. Потім після того, як РККА розсипалась в перший місяць війни 10 серпня 1941 був виданий указ про мобілізацію 1890-1904 і 1922-23 років (1919-1921 на той момент служили поголовно в армії) тобто у віці 18-51 рік, ане 18-37, як ви маніпулюєте тут.
Та й взагалі що ми порівнюємо? Події майже 100 літньої давнини у вкрай тоталітарному совку, де людей мали за худобу. Зараз світ глобалізований, люди розумніші,багатші і не позволють, щоби їх гнали в пачками, як худобу - тим більше молоді інтернетизовані люди. І якщо держава прийняла рішення вести війну з багатократно більшим ворогом, де будуть потрібні мільйони мобілізованих, то мобілізації не уникнуть не лише 18 річні, яких кіт наплакав, а й доведеться братися за 60+, адже там теж немало є ще фізично крепких дядьків, які мають здоров'я краще, ніж багато 40 річних
показать весь комментарий
21.02.2025 13:29 Ответить
Історик! Кого мобілізовувати, вирішує не воєнком, а Верховоїий головнокомандувач і камарілья його прихвостнів у Верховній раді. Чи такі прості речі для " істориків" дуже важко зрозуміти?
Саме через то, що влада відсторонилася від непопулярної мобілізації і не надала військовим НІЯКИХ повноважень на її проведення і виникають ті конфлікти і писанина ІПОШників і корисних ідіотів у коментарях.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:45 Ответить
Так я згоден, але професіоналізм воєнкомів теж має бути... Якщо їм влада не дала вказівку, то це не значить, що треба гребсти хворих людей, від яких потім підрозділи відмовляються!
показать весь комментарий
21.02.2025 12:55 Ответить
Це " совєти посторннєго". Дала, не дала, налила, розлила.
Нама інколи кому на курок нажимати, фізично відсутні люди, криві, дурні, ніяких немає.
А більше мільона заброньовані, а 18- 25 - ядерний ілікторат Зеленьського. Через то і мобілізують усіх, кого можуть, хто не вілдкупився "" законними бумажками", а тиких мільонів два, не менше.
Яка тут вакханалія піднялася, коли "ТЦК посміли перевіряти документи під час воєнного стану, на концерті Вакарчука"? Так то і є той мобресурс який розказує що " нєправільніє ТЦК прзівають крівіх".
показать весь комментарий
21.02.2025 13:36 Ответить
А якщо росіяни те ж почнуть так як ми то як ми їх переможемо якщо нас значно менше? Ну я маю на увазі як можна побачити прмий зв'язок з такою мобілізацією та перемогою?
показать весь комментарий
21.02.2025 11:54 Ответить
А я що говорив про перемогу? Просто влада діє по ситуації і тягне цю війну, як може - надіється, що якось воно там буде в майбутньому.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:02 Ответить
Не потрібно ніяких ув'язнень, то абсолютно зайве. Потрібно інше. Наловили умовно 20 осіб. В кінці дня провели "планьорку", на якій визначили найбільш ефективні "групи оповіщення". З них у бусик у будь якій пропорції додали 5 тцк+5полісменів. Крапка.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:16 Ответить
показать весь комментарий
21.02.2025 10:26 Ответить
фінансова піраміда вичерпала свої можливості. самознищується. винуваті нижчі у ланці.
закон природи. виживання.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:35 Ответить
А Подоляк готував відхідні шляхи ще два роки тому, але ТЦКшики вважали себе недоторканими і не робили висновків...


показать весь комментарий
21.02.2025 10:40 Ответить
Отих биків в гюльчатайках, що кошмарять цивільних по містах та селах, утилізують на нулі як безпосередніх свідків злочинів влади. Це лише питання часу.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:42 Ответить
нє!
вони нормально наскирдували.
відкупляться.
тим більше вони всі інваліди убд.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:48 Ответить
Не відкупляться. Завжди є хтось, у кого "кунг- фу" краще. Попрацюють з ними їхніми ж методами, ще й добровольцями побіжать. У 30ті роки взагалі кілька хвиль таких чисток було. Це ж було вже, як казав Кучма.)
показать весь комментарий
21.02.2025 10:57 Ответить
Ні, ці бики так і залишаться в тилу проводиити бусифікацію, а потім за наказом влади розганяти черговий Майдан.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:59 Ответить
Можливо цих биків замінять інші, це якщо зевлада втримається. А ці бичари, мало того що добровольцями підуть, так ще й гроші в них заберуть, ті що наколядували. Ці пішаки нахер не потрібні владі.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:23 Ответить
Цікаво, а тому полтавському герою, яких збирався прострілювати цивільним коліна, вдасться відпетляти, зліпивши відмазку "я просто виконував наказ"?
показать весь комментарий
21.02.2025 11:02 Ответить
шов третій рік повного свавілля ТЦК та почався другий рік "боротьби з цим"...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:28 Ответить
Майбутні вибори вносять корективи в буденні справи ТЦК...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:29 Ответить
То якщо вкинуть в бус,то відразу можна в СІЗО їхати?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:29 Ответить
Та два в одному!! Один на передову інший на комісію по дисциплині і законності - ділитися....
показать весь комментарий
21.02.2025 11:07 Ответить
Давно пора.
І ще треба розслідувати випадки незаконного утримання та нанесення тілесних ушкоджень. І винести вироки.
Поки бєспрєдєльщіков не почнуть саджати, справа йтиме тільки гірше.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:30 Ответить
Вбивць майданівців 2014-го вже всіх посадили? Нагадайте, скільки років пройшло?
показать весь комментарий
21.02.2025 11:27 Ответить
комітет ВР цим рішенням визнав що всі два+ роки незаконного відлову та бусифікації
за підтримки підарів з мвс були незаконними...
це можна кваліфікувати як:
1 організація незаконних збройних формувань
2 незаконне позбавлення волі з засточуванням фізичної сили та тортур
3 захоплення влади та повалення конституційного ладу.
тож всі хто цього свідомо не помічав, бо в більшості випадків були заяви та звернення до поліції, прокуратури та сбу. є учасниками спроби державного перевороту.
і це Вам нікуя не перевищення повноважень....
бо люди були викрадені, катовані та навіть десятки, якщо не сотні вбитих!!!!
і все, ****, з мовчазного дозволу боневтіка або по усній вказівці його опричників, що одно і теж.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:31 Ответить
І що маємо станом на зараз?
"якщо співробітник ТЦК під час воєнного стану умисно порушив... він може понести покарання"
А може й не понести...
Та й законопроект може "висіти" роками...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:56 Ответить
а ти прочитав хоч слово про відповідальність???
я писав лиш за те, які закони були свідомо порушені з подачі зеленського та ОПи
показать весь комментарий
21.02.2025 11:11 Ответить
Про відповідальність (примарну) написав я. Відчуваєш різницю?
показать весь комментарий
21.02.2025 11:19 Ответить
ок, зрозумів
показать весь комментарий
21.02.2025 11:22 Ответить
Дякую. Ні в якому разі не мав наміру вас виправити чи образити)
показать весь комментарий
21.02.2025 12:16 Ответить
Бити по голові більше не будуть. Тільки по ниркам.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:31 Ответить
Своїх дітей від власної дурості і безсилля
показать весь комментарий
21.02.2025 11:25 Ответить
Організатори кинули виконавців.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:32 Ответить
Насправді ні. Садитимуть тих, хто взяв хабар і відпустив мобілізованого. Тим, хто б"є і знущається з цивільних, як і раніше, нічого не буде.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:38 Ответить
Та яка різниця, все одно за пару годин приязної розмови в підвалі всі погоджуються що чоловік сам неадекватно застрибував в авто і бився о кінцівки чесних військових щойно з фронту.
показать весь комментарий
21.02.2025 10:35 Ответить
О, то тепер мобілізацією будуть займатись мусара і державні адміністрації, як пише закон? Правильно, а то менти тільки наркотою торгують...
показать весь комментарий
21.02.2025 10:38 Ответить
то, що краще?
вчитися бігати чи битися?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:39 Ответить
На фронті обидві навички згодяться
показать весь комментарий
21.02.2025 11:24 Ответить
А хіба на тцкунів не розповсюджується дія Кримінального кодексу України? Ця організація стоїть над всіма українськими законами і конституцією України і для неї треба вигадувати якісь особливі закони? Це ще що за абсурд?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:42 Ответить
Ну три года не распространялось, а тут договорнячкем запахло и вжух у нас справедливостью запахло от самого справедливого и милостивого вождя Зе!🤣
показать весь комментарий
21.02.2025 11:40 Ответить
А чому ее посилить покарання за ухилянн, і не садить депутатів які під час війни підігрують ****** ухилянтам чому адвокатів не садить за перешкоджання роботі тцк чи вже домовились з простітутками кацапстана опзж про здачу тоді на яке нам такий парламент забить двері і спалить всіх
показать весь комментарий
21.02.2025 10:56 Ответить
Какой цинизм. Сначала использовать ТЦК по полной программе, а когда репутация этой структуры была окончательно скомпрометирована - заметить, что там какой-то непорядок. А ПОЛИЦИЯ, которая стоит рядом с ТЦКшниками и безучастно смотрит на творящийся беспредел? Как насчет полиции? Что там по полиции, гражданин ПАДАЛЬяк?! Зеленая плесень пробивает дно дна. На кого вообще расчитан этот пердежь в лужу?
показать весь комментарий
21.02.2025 10:59 Ответить
А як же ви думали? Тим більш багато людей після закінчення бойових дій захочуть поспілкуватися з вами, оновити дані, випити філіжанку кави в затишному кафе, обговорити шляхи подальшого розвитку збройних сил. Невже ви їм відмовите?
показать весь комментарий
21.02.2025 11:20 Ответить
Я ни в коем случае не пытаюсь отбелить или сместить фокус внимания с ТЦК на полицию.
Если бы сотни работников ТЦК получали реальные сроки за свой беспредел, то о какой-то доле порядочности этой структуры можно было бы поговорить. А так - это полностью преступная организация. И доля вины за провал мобилизации лежит также и на ТЦК.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:37 Ответить
Поки в суді будуть доводити їх вину - такий мобілізований з порушеннями вже загнеться в штурмі від інсульту, або в окопі від запалення легень.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:23 Ответить
Не прошло и три года. Вождь Зе снизошел до просьб своего мудрого нарида. Ура товаришу Зе! Выборы на носу, партии нужны голоса избирателей 🤣😂
показать весь комментарий
21.02.2025 11:38 Ответить
Згідно наказу 262 придатними стали усі каліки,тому толку с цього закону нуль,як гребли хворих, так і будуть гребти..тепер якщо ти хворого комісуєш, наприклад с гемороєм або тубіком ,або с психічними розладами,якогось діда років 50+ у якого стоять статті В або Б ,то отримаєш вирок 8 років..тепер усі в кого не А ,с грижами,с гастритами,безубі,сліпі,сердечники,с діабетом,усі полізуть в окоп..
показать весь комментарий
21.02.2025 11:39 Ответить
Заради окозамилювання можуть таке і проголосувати і підписати, але наступним проголосують за "придатність" до служби туберкульозних хворих з активною стадією, та зі СНІДом.
З безсимптомним ВІЛ, "вилікуваним" туберкульозом, та з раком в стадії ремісії вже визнають придатними. Цікаво, що ж їх чекає в антисанітарних та холодних казармах/окопах, без належного доступу до ліків? Чи не загострення цих же хвороб? Але якщо це когось і хвилює, то точно не тих, хто ці закони приймав.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:28 Ответить
Я так зрозумів, що мобілізація відміняється, ухилянтам всі права, військовим -- закон.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:50 Ответить
Військові боронять країну на фронті. За що їм доземний уклін. В тцк - істоти, які вчиняють катування й глум над людьми, до вбивств включно.
показать весь комментарий
21.02.2025 11:53 Ответить
Ти знаєшь інший шлях в ЗСУ та НАЦГВАРДІЮ МИНУЯ ТЦК ???
показать весь комментарий
21.02.2025 13:24 Ответить
Потерпи ще трохи кирюша, скоро ти зможеш вилізти на вулицю і розмахувати триколором перед "освободітєлямі"
показать весь комментарий
21.02.2025 13:33 Ответить
Потрібно було одразу викинути проміжну ланку з рекрутингу та надати військовим забепечувати і навчати своє поповнення...
Підрозділи від початку і до кінця могли б контролювати процес кого беруть і як навчають, наприклад штрафувати керівників навчальних центрів за неякісне навчання та керівників тцк за реально хворих новобранців які нах... не потрібні військовим тому що лиш заповнюють штат але воювати не можуть...

Так б не зірвали б рекрутинг, а тепер є проблема із забезпечення спеціалістів РЕБ до прикладу... хороші інженери попали в піхоту а взамін люди без досвіду
показать весь комментарий
21.02.2025 12:05 Ответить
РАДА ПЕРЕВЕРШУЄ САМА СЕБЕ.
ТЕПЕР МОНА СМЄЛО ПОСИЛАТЬ УСІХ ВІЙСЬКОВИХ ТЦК НА..., РОБИТИ З СЕБЕ ЖЕРТВУ І ЙТИ ДОДОМУ, А ВІЙСЬКОВИЙ В ТЮРМУ.
МОБІЛІЗАЦІЯ ЗІРВАНА, У кремлі ПЛЕСКАЮТЬ В ЛАДОНІ.

І це замість того щоби дати право військовим стріляти не ураження на тіх хто бикує, та робить напади на ТЦК.
ВИ ДОГРАЄТЕСЬ.
показать весь комментарий
21.02.2025 13:18 Ответить
Давайте вже курви ваші вибори, відміну війсьеового стану і дембель мобілізованим.
А там РОЗ...ХЛЮБУЙТЕСЬ САМІ ТА ГРАЙТЕ САМІ У СВІЙ ДИВАННИЙ ПАТРІОТИЗ.
Якшо ще буде де.
показать весь комментарий
21.02.2025 13:20 Ответить