9132 посетителя онлайн
46 671 441

Рада в присутствии еврокомиссаров провалила постановление о поддержке Зеленского парламентом

Рада провалила постановление о поддержке демократии в Украине

Верховная Рада не поддержала постановление №13039 - о поддержке демократии в Украине в условиях агрессии РФ.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, информирует Цензор.НЕТ.

"Парламент Украины акцентирует внимание на необходимости соблюдения предусмотренного законами Украины принципа институциональной непрерывности власти, особенно в условиях действия правового режима военного положения, и отмечает, что Президент Украины Владимир Зеленский должен выполнять свои полномочия до вступления на пост новоизбранного Президента Украины согласно части первой статьи 108 Конституции Украины", - цитирует постановление нардеп.

Решение поддержали 218 парламентариев.

Нардеп Гончаренко заявил, что на заседании в Раде сегодня присутствуют еврокомиссары, Совет церквей, представители многих европейских стран.

Топ комментарии
+79
Так це постанова про підтримку зеленського, а не демократії. Зробіть правку.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:19 Ответить
+51
Не ссыте, пан Василь!
Порошенко еще свое слово скажет
Он как политик вырос
Его поддерживают в армии
Он еще ПОСАДИТ зелю
Для Зели все плохое только начинается
Трамп дал отмашку процессу
Депутаты Украины поняли намеки Трампа
В первую очередь сдрыснут от Зели его же депутаты
показать весь комментарий
24.02.2025 14:35 Ответить
+31
Цей нарк окрім тупих відосиків і дерибану грошей нічого не робить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 5
Так це постанова про підтримку зеленського, а не демократії. Зробіть правку.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:19 Ответить
Зеленський в прольоті. Однак на жаль, потрібно памятати соціологію. А там... Старим політсилам нічого не світить. Уви.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:29 Ответить
Не ссыте, пан Василь!
Порошенко еще свое слово скажет
Он как политик вырос
Его поддерживают в армии
Он еще ПОСАДИТ зелю
Для Зели все плохое только начинается
Трамп дал отмашку процессу
Депутаты Украины поняли намеки Трампа
В первую очередь сдрыснут от Зели его же депутаты
показать весь комментарий
24.02.2025 14:35 Ответить
Я вам звісно довіряю панні Ганно, якщо вже рижий п.дор дав відмашку. То все буде по вашому. Звісно , якщо Європа і українці цього захочуть.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:38 Ответить
Если бы дали ЗА то получите уголовное дело ст.109-111 УК Украины госпереворот...как человек понимаю, а как юрист- нет согласно той же Конституции нельзя изменять отменять дополнять что либо в Конституции во время войны. Говорил и повторюсь у нас цугцванг правовой тупик...
показать весь комментарий
24.02.2025 14:50 Ответить
але клоун повинен був сказати: "я устал, я ухожу". Це був би найкращий варіант для українців
показать весь комментарий
24.02.2025 14:57 Ответить
Щас!
Як жеж воно сам собі вирок винесе?!
показать весь комментарий
24.02.2025 15:42 Ответить
Увы в основаниях нет такого по собственному желанию уйти нету..нравится кому либо или нет но конституция у нас отстой я бы рискнул отменить конституцию 1996 года введя тут же конституцию 1978 года УССР - Украина ..хотя и с ней были бы проблемы на мою думку конституция 1996 года увы недействительна так как в ней есть факт перечеркивающий ее легитимность а именно ст. 2 говорит об унитарности Украины в где то 110 по-моему о АРК Крым как автономия так и 30 лет недолугость и простояла а конституция не может по определению сама в себе иметь внутренние противоречия..
показать весь комментарий
24.02.2025 17:18 Ответить
щоб усунути цей недолік не треба всю Конституцію визнавати недійсною, достатньо внести зміни і прибрати всякі автономії, Кримська область і досить,, а як варіант поділити на 2 області.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:14 Ответить
Ті 218 голосів уже заробили свій строк за державну зраду і, всупереч Конституції України, узурпацію влади самопроголошеним диктатором
показать весь комментарий
24.02.2025 16:50 Ответить
прикольний у тебе нік Osto Iop
показать весь комментарий
24.02.2025 20:15 Ответить
За опєзєжопників і їх зелених кремлівських саслуживцєф переживаєш?
показать весь комментарий
24.02.2025 21:12 Ответить
дурню, причому тут опизижи і інша непотріб зелена, гундос президент і нема чого голосувати, за якусь фігню, а проголосували, ну таке, показали рівень довіри до чмошника.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:35 Ответить
Так, так твій прєпізєдєнт, ніхто ж не сумнівається😄
показать весь комментарий
24.02.2025 23:14 Ответить
а ти, що віриш рейтингам шмарклявого 64% ?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:11 Ответить
порошенко вже відпрацьований матеріал
ніхто його не вибере
отримає 5% макс, запам'ятайте
показать весь комментарий
24.02.2025 14:47 Ответить
Димочка ,это у вас нет шансов в большой политике
Я в этом уверена не на 5%
А на все 1000%
показать весь комментарий
24.02.2025 14:56 Ответить
так, бо я чесний та розумний
кажу що думаю завжди
так, я маю від цього проблеми але така моя сутність

але для тебе, дурна ти гапка, я не дімочка а Дмитро
показать весь комментарий
24.02.2025 17:11 Ответить
Судячи по ніку... то пан все ж таки Дімочка.... )))
показать весь комментарий
24.02.2025 17:31 Ответить
не для неї
показать весь комментарий
24.02.2025 17:32 Ответить
ну так доведи у чому моя тупість?
що зе не вихваляю?
показать весь комментарий
24.02.2025 18:31 Ответить
ок аргумент приймаю
але!

він нічого не зробив на першому строку
принаймні нікого не посадив
а це біло головне у 2014 - справедливість
а він з усіма порішав

то чому я повинен знову дати йому шанс???
показать весь комментарий
24.02.2025 20:02 Ответить
ти повинен мочки сидіти на бутилкє! свій шанс зусінь собі туди ж
показать весь комментарий
24.02.2025 20:07 Ответить
звали ботяра
або приди посади мене, спробуй
киши випущу, маю досвід
показать весь комментарий
24.02.2025 20:19 Ответить
я голосував за порошенка
проти зе тобто

твоє питання дурне бо ти вигадав шось не маючи навіть пулу кандидатів
показать весь комментарий
25.02.2025 06:51 Ответить
проблема в тому, що ядерний електорат правоцентриської консервативної ідеології (яку сповідує партія /Європейська/ Солідарність, рухівськи уламки, та т.п.) в 2014-19рр становив 8%-10%, десь так. А ядерний електорат Пороха - ще менше. А голосували за Порошенка в другому турі, як відомо, 25%. Тобто, голосували різні, навіть зебіли, навіть, екстермісти, прихильники анархізму та диктатури одночасно і навіть такі дебілти, як оцей Діма. (звісно, переважна більшість таких обирала собі "аби не порох", нехай і Діми серед них того разу і не було). Так що не варто зараховувати таких дім до адекватних...
показать весь комментарий
25.02.2025 09:50 Ответить
не має сенсу відповідати, модер усе тре що про пороха
так вибори не виграти
показать весь комментарий
25.02.2025 07:54 Ответить
Ставтеся до інших так, як хотіли би, щоб ставилися до Вас. Хочете, щоб Вас називали Дмитром, то називайте співрозмовницю Галиною.
показать весь комментарий
24.02.2025 23:05 Ответить
ок
показать весь комментарий
25.02.2025 05:05 Ответить
Багато хто так і на Трампа рахував!
показать весь комментарий
24.02.2025 15:44 Ответить
????
показать весь комментарий
24.02.2025 16:39 Ответить
бо в них нема війни
осі и вибрали чмоню руду
показать весь комментарий
24.02.2025 17:13 Ответить
шо ти 4%
показать весь комментарий
24.02.2025 18:19 Ответить
Зє 3-й президентський термін теж "не світить"!
Тільки перший. За гратами.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:40 Ответить
"Интересно, кто в Офисе продвинул вредное решение об отключении "5 канала", "Прямого" и "Эспрессо".

Именно так начиналась путинская цензура в медиа".


https://www.rupor.info/news/185943/tatarov-pomog-ubezhat-medvedchuku-i-portnovym-tspk
показать весь комментарий
24.02.2025 15:45 Ответить
Боже ,как хорошо,что Вы напоминаете об этом
Ведь именно с этого началась узурпация власти Зеленским
Представьте только, что Трамп закрывает CNN!!
Ему будет кердык
А наш народ - быдло
Он даже не понимает,что СВОБОДА ПРЕССЫ - одна из основных европейских ценностей
За это умирали люди
Запрет на телеканалы - это лайт фашизм
С этого начинаются все тоталитарные режимы

показать весь комментарий
24.02.2025 15:50 Ответить
Уявила . Закриє і ніякого кирдику не буде. Як за той переворот, що він організував . Ще раз проголосують тупі люмпени, яких більшість .
показать весь комментарий
25.02.2025 07:41 Ответить
Ну й дУрні, що не підтримали Президента. Сьогодні це однозначно з тим що не підтримали Україну - самі себе тобто. Не важливо, яке прізвище у Президента.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:39 Ответить
Конечно, не важна фамилия
В Германии именно так и думали
Когда голосовали за Гитлера и его партию
Фамилия - это не буквы
Это идеи!
Или их отсутствие
А Зеленский - это вообще не про идеи
Зеленский - это сублимация брехни , предательства и низости
показать весь комментарий
24.02.2025 18:16 Ответить
Тут я згодна. Ще від Єрмака тошнить.
показать весь комментарий
25.02.2025 07:42 Ответить
Ну шо раби,ще не на часі?
ЗЕ буде при владі,поки не здохне
показать весь комментарий
24.02.2025 14:21 Ответить
Здохнути воно може будь-якої миті... хоч би ця мить вже настала...
показать весь комментарий
24.02.2025 14:24 Ответить
Може Ви свої побажання на ***** направите?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:50 Ответить
Краще на тих, хто й досі молиться на злочинця блазня квартального.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:06 Ответить
Тобто це не ***** на нас напало?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
***** на нас напало тільки тому - що йому гундосе падло розмінувало і заасфальтувало ВСІ напрямки нападу! в іншому випадку всі його колони були спалені ні в Бучі і Ірпіні - а на Чонгарі і Білоруському кордоні!
показать весь комментарий
24.02.2025 20:10 Ответить
***** на нас напало тільки тому, що воно *****!
показать весь комментарий
25.02.2025 09:31 Ответить
На цього - в першу чергу...
показать весь комментарий
24.02.2025 16:22 Ответить
ну а шо там зміниться? нічого. на місце ху йла відразу стане таке саме ху йло. на болотах нема опозиції. і при владі зараз колективне ху йло. прибери одне ху йло, з'явиться інше. там наівіть і вибори не потрібно сильно фальсифікувати. бо там і той народ в своїй переважній більшості, десь на рівні 70% також є колективне імперське ху йло, яке ненавидить весь світ.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:29 Ответить
На кацапії настрої суспільства залежать від пропаганди, яка в свою чергу є віддзеркаленням характеру першої особи. Згадайте як мінялась кровожерливість радянського режиму в залежності від генсеків: Сталін- Хрущов - Брєжнєв... Тому якщо коли ***** здохне щось точно зміниться. Правда не знаю в який бік.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:38 Ответить
якби сралін здох у 1944-му, то тоді теж нічого не змінилося би. вони би воювали і далі. так само і зараз. увесь той люмпен увірував у те, що їхня "сво" чуть лі не священна. тому навряд чи шось там зміниться навіть якби завтра здохло те ху йло.. а по даним прохвесора соловя, то там ху йор здохло ще 26.10.23... і що? і нічого. хоч би якісь там натяки на бунти були. ніяких. а тому соловью хоч якихось кілька відсотків точно вірять. проте щоб вийти на вулиці з гаслами "царь нінастаящій", то там взагалі ніого нема. болото.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
Не читайте перед сніданком "профєсара салавья". Історія дала відповідь в 53 му на "якби сралін здох". Там багато міняється в залежності від вожака. Згадайте коли ***** казало, що Крим український і "салавйіний памйот" віщав що Крим український, а коли ***** поміняло свою думку, то і тєлєвізор поміняв. Настрої їхньої маси залежать від пропаганди, а пропаганда залежить від характеру вождя. Правда ніякої гарантії нема, що після ***** не прийде *******.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:01 Ответить
ну а я про що. гарантії нема. навіть є якась впевненість, що після ху йла там справді прийде ху йліще. стосовно 53-го. коли реально здох сралін, то тоді совєти не вели війну. тому і були там ті броженія, то заносили, то потім виносили того сраліна із мавзолею.. акцент у моєму дописі був на тому, що якби сралін здох у 44-му, то совєти не припинили би війну, а воювали би далі. так само і зараз під час "сво" нема гарантії, що якщо зараз зодхне ху йло, то вмить закінчиться "сво". ох не факт. і тут не варто плекати ілюзії. там той люмпен зараз настільки зазомбований, що пройти має ще немало часу, щоб там відбулося прозріння.
показать весь комментарий
24.02.2025 18:50 Ответить
Щодо зазомбованості кацапів згоден.
Війна була. Корейська. Тому і закінчилася, що сралін здох.
показать весь комментарий
25.02.2025 09:33 Ответить
а точно корейська війна закінчилася саме тому, шо сралін здох? вперше чую про таке. до того ж, там більше Мао керував тою війною, бо сотні тисячі його солдат там гинули.
показать весь комментарий
25.02.2025 16:47 Ответить
Точно, точно. Таких співпадінь не буває. Совєти там приймали участь ще й як. Зокрема пілоти безпосередньо воювали, наприклад той же Кожедуб.https://peacekeeping-centre.in.ua/Museum/Korea/Articles/Kodzedub.htm
показать весь комментарий
25.02.2025 20:12 Ответить
при владі під час воєнного стану був би любий президент який на цей момент виконував би обовʼязки президента. Згідно Конституції України .
показать весь комментарий
24.02.2025 14:25 Ответить
Цей нарк окрім тупих відосиків і дерибану грошей нічого не робить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Докази "дерибану" в студію. Тупі відоси? У Вечірнього мудазвона краще виходить?
показать весь комментарий
24.02.2025 14:43 Ответить
Тобі мало курточок з яйцями,завищення цін
показать весь комментарий
24.02.2025 14:46 Ответить
"Вечірній мудазвон" - ще она назва зє!
показать весь комментарий
24.02.2025 16:15 Ответить
Поки людей загнав своїми мусорами по домівках ночою протягнув продажу землі це був початок дерибану України
показать весь комментарий
24.02.2025 16:26 Ответить
Документ про продаж землі в студію
показать весь комментарий
24.02.2025 16:32 Ответить
Ознайомся на сайті ВР. Він у публічному доступі
показать весь комментарий
24.02.2025 16:55 Ответить
Номер і дату документа не підкажеш. Ти ж фахівец
показать весь комментарий
24.02.2025 17:00 Ответить
Tyu Iop Російські боти, ви вже задовбали. Біжіть на свої російські смітники.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:31 Ответить
Ukrain Що ти робиш на українському сайті? Сиди на своїх кацапських сайтах і там обсмоктуй свого путіна.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:33 Ответить
Докази перепитай у Міністерства фінансів США - вони кожен вкрадений гундосим чмом долар відслідковують, в тому числі в криптовалюті!
показать весь комментарий
24.02.2025 20:13 Ответить
ви йому особисто наркоту привозили ? ви особисто з ним чи при ньому були коли гроші ділились ? я зараз не кажу про його святість , я кажу про ваші "всебічні знання" ситуації .
показать весь комментарий
24.02.2025 14:50 Ответить
показать весь комментарий
24.02.2025 15:13 Ответить
И что?
показать весь комментарий
24.02.2025 16:35 Ответить
https://youtu.be/V-d-Bea_LrU
показать весь комментарий
24.02.2025 20:07 Ответить
А вам обов'язково сидіти в унітазі щоб розуміти (по звукам)що людина на ньому робить?
Ні? То навіщо намагаєтесь когось переконати що на ньому, з такими звуками,цукерки загортають?
показать весь комментарий
24.02.2025 16:19 Ответить
а де я кого переконував ? чи ви , як знавець звуків, це почули ?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:06 Ответить
Яка прикрість! Вам пам'яті і на 2 години не вистачає!
Треба хоч пам'ятати,що пишеш.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:16 Ответить
в мене кум знає усіх бариг Оболоні
його висновок щодо Зе - кокс вищого гатунку
показать весь комментарий
24.02.2025 17:15 Ответить
може й воно так , але те що він , чи вони , не беруть це у вашого кума з Оболоні скоріше всього так і є . Якщо і беруть , то там де ваш кум не плаває .
показать весь комментарий
24.02.2025 19:08 Ответить
кум не барига, не видумуйте

я кажу що по вигляду та повединці кум вираховує шо людина приймає
показать весь комментарий
24.02.2025 20:03 Ответить
ну це ж ваші слова що кум знає усіх бариг , чи ні ? Питання . Хто може знати усіх бариг ? Є , як на мене , два варіанти . Чи поліціянт , чи такий же барига . Може і нарколог знати . Але бариги , наскільки я чув , самі не вживають , а лиш торгують . То хто у вас кум ?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:09 Ответить
кум в мене гарна людина
у 22 возив на нуль 50 грам фену для пацанів бо сказали що воювати можуть але копати вже ні

віз це через 4 блокпости
ти б ризикнув? 8 років за таке, крупний розмір

а баригу він нах послав за 50 гр
сказав - скажи дякую що живий
показать весь комментарий
24.02.2025 20:18 Ответить
тут навіть немає слів .... возив фєн через 4 блокпости .
показать весь комментарий
24.02.2025 20:26 Ответить
Не надо здесь ля-ля. Пыня вон, во время войны, провел у себя выборы.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:37 Ответить
Неправда ваша; у нього не війна а "спєцапєрация". І на московії "жертв і разрушеній НЄТ !"
показать весь комментарий
24.02.2025 14:43 Ответить
Опять же, не нужно умалять наши возможности. Мы же уже - в Курщине, значит автоматом, и у нас - спецоперация, так шо не надоть ля-ля, тем боле шо мы разрушили сердце ядерной паутины каазлабада.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:06 Ответить
Так розумію, про Курщину і вас, то стьоб такий, сарказм?
показать весь комментарий
24.02.2025 15:20 Ответить
Страница 1 из 5