9132 посетителя онлайн
46 671 441

Рада в присутствии еврокомиссаров провалила постановление о поддержке Зеленского парламентом

Рада провалила постановление о поддержке демократии в Украине

Верховная Рада не поддержала постановление №13039 - о поддержке демократии в Украине в условиях агрессии РФ.

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, информирует Цензор.НЕТ.

"Парламент Украины акцентирует внимание на необходимости соблюдения предусмотренного законами Украины принципа институциональной непрерывности власти, особенно в условиях действия правового режима военного положения, и отмечает, что Президент Украины Владимир Зеленский должен выполнять свои полномочия до вступления на пост новоизбранного Президента Украины согласно части первой статьи 108 Конституции Украины", - цитирует постановление нардеп.

Решение поддержали 218 парламентариев.

Нардеп Гончаренко заявил, что на заседании в Раде сегодня присутствуют еврокомиссары, Совет церквей, представители многих европейских стран.

Топ комментарии
+79
Так це постанова про підтримку зеленського, а не демократії. Зробіть правку.
показать весь комментарий
24.02.2025 14:19 Ответить
+51
Не ссыте, пан Василь!
Порошенко еще свое слово скажет
Он как политик вырос
Его поддерживают в армии
Он еще ПОСАДИТ зелю
Для Зели все плохое только начинается
Трамп дал отмашку процессу
Депутаты Украины поняли намеки Трампа
В первую очередь сдрыснут от Зели его же депутаты
показать весь комментарий
24.02.2025 14:35 Ответить
+31
Цей нарк окрім тупих відосиків і дерибану грошей нічого не робить
показать весь комментарий
24.02.2025 14:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
ГОЛОВАЧЕВ"ЗАСВЕТИЛСЯ" ВМЕСТЕ С ЗЕЛЕНСКИМ

"Надо дать орден дружбы"
После того, как в январе 2019 года в Украине разгорелся скандал в связи с тем, что Владимир ЗЕЛЕНСКИЙ владел несколькими телекомпаниями в России, в российском Министерстве культуры утверждали, что не имеют ничего против сотрудничества с этими компаниями, а деятельность Зеленского полезна для России.

Об этом в интервью радиостанции Говорит Москва заявил заместитель председателя общественного совета Министерства культуры России Павел Пожигайло.

"Я видел его ролик про похороны "Порошенко". По-моему, ему наоборот надо дать орден дружбы.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:26 Ответить
Мне кажется, на сегодняшний момент

ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ЗЕЛЕНСКОГО ПОЛЕЗНА ДЛЯ РОССИИ,

ПОТОМУ ЧТО ОН ТОПИТ ПОРОШЕНКО,

который действительно русофоб..

Отметим, что ролик про "похороны"Порошенко" - это эпизод из сериала Слуга народа

https://nv.ua/world/geopolitics/polezen-ili-net-chto-govoryat-o-zelenskom-i-kak-otvechayut-na-ego-zayavleniya-vlasti-rf-50015425.html#_blank https://nv.ua/world/geopolitics/polezen-ili-net-chto-govoryat-o-zelenskom-i-kak-otvechayut-na-ego-zayavleniya-vlasti-rf-50015425.html
показать весь комментарий
24.02.2025 16:27 Ответить
Хто, Порошенко русофоб? Грошофіл він.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:14 Ответить
Ну да, грошофіл, тому що гроші потрібні на ЗСУ.
Порох вклав 6 млрд у ВСУ.
А хто більше Пороха, а ну розкажіть!!!
показать весь комментарий
24.02.2025 17:32 Ответить
У його дітей масковскоє нарєчіє та й у сім'ї є засобом спілкування
показать весь комментарий
24.02.2025 20:21 Ответить
А яке наречіє у дітей Зеленського і у його сім"Ї сімї, може повєдаєте?
показать весь комментарий
25.02.2025 00:20 Ответить
Вони співвітчизники. Хіба ж не зрозуміло?😁
показать весь комментарий
25.02.2025 11:30 Ответить
Виборів хочете? Гвалт, диктатура в усій красі...утиски опозиції.
Не те, що в кремлівської потвори. Той- дійсно демократ, через що й має всенародну любов.
Будуть вам вибори. Принаймні , ще раз.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:27 Ответить
https://tverezo.info/post/154780 Непокаране зло вбиває далі,

розповідаючи, що карати його «не на часі»
показать весь комментарий
24.02.2025 15:49 Ответить
Сообщение НА ОФИЦИАЛЬНОМ САЙТЕ ПРЕЗИДЕНТА ЗА 29 МАРТА!!! об итогах украинско-российских переговоров в Стамбуле.

Там говорится, что Украина согласна "https://www.president.gov.ua/ru/news/na-peregovorah-iz-rosiyeyu-**********-delegaciya-oficijno-pr-73933 фактически зафиксировать сегодняшний статус внеблокового и безъядерного государства постоянного нейтралитета"

и "возьмет на себя обязательство не размещать на своей территории иностранные военные базы, иностранные военные контингенты, не вступать в военно-политические союзы,

а проведение военных учений на территории Украины будет возможно с согласия стран-гарантов" (то есть лишь с согласия России как страны-гаранта).

https://www.dsnews.ua/politics/partiya-kompromissa-protiv-partii-voyny-do-pobedy-chto-proishodit-v-okruzhenii-zelenskogo-20062022-461323
показать весь комментарий
24.02.2025 15:27 Ответить
31 марта народный депутат от фракции "Слуга народа", КУМ ВИКТОРА МЕДВЕДЧУКА АНДРЕЙ ХОЛОДОВ вместе с супругой пересек государственную границу

https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/04/3/7336930/

Член партии "Слуга народа" и один из кураторов партии в Харьковской области Вадим Слюсарев 18 февраля уехал из Украины в Российскую Федерацию.

Член политсовета «Слуги Народа» и один из ее кураторов в Харьковской области Вадим Слюсарев перед вторжением выехал в россию.

В 2006-2012 годах он был помощником народного депутата 5-го и 6-го созывов от «Партии регионов» Артема Пшонки.

Слюсарев был причастен к формированию мажоритарщиков от «Слуги Народа» на парламентских выборах в 2019 году.

https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/03/22/7333657/
показать весь комментарий
24.02.2025 15:36 Ответить
люди чудово бачать, хто в цій країні служить інтересам держави, а хто "служить" виключно ротом та виключно у своїх корисливих інтересах!
показать весь комментарий
24.02.2025 15:47 Ответить
Все почалося
"Завдяки зміні президентом Зеленським «ПРИНЦИПІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ»

ПЕРЕСТАТЬ СТРЕЛЯТЬ, РОЗМІНУВАТЬ ЧОНГАР , РАЗОРУЖИТЬ АЗОВЦЕВ...

Україна робить набагато більше для допомоги нашим громадянам, які змушені залишатися на тимчасово окупованій території, ніж було домовлено, " - заявив АНДРІЙ ЄРМАК.
З ким було домовлено, цікаво?

От така "зміна державної політики" і призвелаУкраїну до великої війни, кровопролиття і страждань
показать весь комментарий
24.02.2025 16:08 Ответить
23 ЛИСТОПАДА 2021 року віцепрем'єр - міністр з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України ІРИНА ВЕРЕЩУК пообіцяла, що впродовж трьох місяців команда Мінреінтеграції запустить автобусні шатли на КПВВ "Чонгар" та "Каланчак": від пункту пропуску до адміністративної межі.

14 ЛЮТОГО 2022 року на КПВВ "Чонгар" та "Каланчак" розпочали курсувати автобусні шатли від пункту пропуску до адміністративної межі. На тиждень раніше ніж обіцяли, прорапортувала Ірина Верещук.

24 ЛЮТОГО 2022 РОКУ через КПВВ "Чонгар" та "Каланчак" на територію України увійшли війська РФ, які захопили

Програма розмінування
розпочалась ще 23 листопада 2021 року, a завершилaсь за 10 днiв до повномасштабного втроргнення російських агресорів
.......

https://bukinfo.com.ua/viyna-na-shodi/zhurnalist-rostyslav-demchuk-rozminuvannyu-terytoriji-hersonshchyny-na-mezhi-z-krymom-spryyaly-andriy-yermak-ta-iryna-vereshchuk#_blank https://bukinfo.com.ua/viyna-na-shodi/zhurnalist-rostyslav-demchuk-rozminuvannyu-terytoriji-hersonshchyny-na-mezhi-z-krymom-spryyaly-andriy-yermak-ta-iryna-vereshchuk
показать весь комментарий
24.02.2025 16:10 Ответить
Так ,сьогодні хотілося б послухати верещучку ,щоб розповіла як броньовані шатли з кримськими
туристами в камуфляжі ,через не підірвані мости колонами бороздили простори Херсонської та Запорізьської області.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:40 Ответить
2020 року Володимир ЗЕЛЕНСЬКИЙ АНОНСУВАВ ПЛАНИ ПО ЧОНГАРУ: "Держава спільно з компанією Socar до кінця року відкриє на Чонгарі великий хаб - центр надання адміністративних послуг, зону відпочинку та інші дуже важливі об'єкти".

"Завдяки зміні президентом Зеленським принципів державної політики, Україна робить набагато більше для допомоги нашим громадянам, які змушені залишатися на тимчасово окупованій території, ніж було домовлено, " - заявив АНДРІЙ ЄРМАК.

"НАПРИКЛАД, УКРАЙ ВАЖЛИВО УБЕЗПЕЧИТИ ЛЮДЕЙ ПО ОБИДВА БОКИ ЛІНІЇ ЗІТКНЕННЯ ВІД ВЕЛИЧЕЗНОЇ КІЛЬКОСТІ СМЕРТОНОСНИХ МІН", - НАГОЛОСИВ КЕРІВНИК ОЛ ЄРМАК І ДОДАВ:

"Наша делегація доклала максимум зусиль, аби погодити у серпні
20 ДІЛЯНОК ДЛЯ РОЗМІНУВАННЯ
. Потрібно швидко виконувати цей план.

https://bukinfo.com.ua/viyna-na-shodi/zhurnalist-rostyslav-demchuk-rozminuvannyu-terytoriji-hersonshchyny-na-mezhi-z-krymom-spryyaly-andriy-yermak-ta-iryna-vereshchuk#_blank https://bukinfo.com.ua/viyna-na-shodi/zhurnalist-rostyslav-demchuk-rozminuvannyu-terytoriji-hersonshchyny-na-mezhi-z-krymom-spryyaly-andriy-yermak-ta-iryna-vereshchuk
показать весь комментарий
24.02.2025 16:12 Ответить
Поспішали розмінувати перед вторгненням....
показать весь комментарий
24.02.2025 16:14 Ответить
і тут остапа понесло!!! ти або дурний, або за гроші
показать весь комментарий
24.02.2025 17:34 Ответить
Поки все не здасть і не повбиває половину українців, а іншу половину не вбьє Путін з посади не піде.
показать весь комментарий
24.02.2025 15:58 Ответить
Виктор Медведчук: Сейчас сложно говорить о том, какой будет политика Зеленского, но я не думаю, что он будет повторять те ошибки, которые сделал господин Порошенко.

То есть господин Порошенко, особенно в последние месяцы уже избирательной кампании, последние месяцы деятельности на посту президента, действительно возвел в ранг государственной политики политику антироссийской истерии и пещерной русофобии.

Это факт

https://gordonua.com/ukr/news/politics/-poroshenko-medvedchuk-buv-kanalom-zv-jazku-z-putinim-ale-potim-vse-peretvorilosja-na-fars-tomu-shcho-vid-nas-vimagali-zvilnennja-vbivts-1052202.html
показать весь комментарий
24.02.2025 15:59 Ответить
зеленський 🤡 закриває за гратами бойових Генералів ,тому шо хоче залишитися президентом, а не піти у відставку з передачею влади ,комітету нацзахисту !!!
показать весь комментарий
24.02.2025 16:00 Ответить
Деж там у них військова солідарність: один за всіх і всі за одного? Чи у них діє правило: кожен лише за свій карман і непотизм як зміїне кодло?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:33 Ответить
Де статистика голосування?
"Бджоли проти меду!"
"Слуги народу проти Зе"!
показать весь комментарий
24.02.2025 16:07 Ответить
Шоумен Володимир Зеленський у своїй передвиборчій програмі ЗАПЕВНИВ, (!!!)

що збирається на президентський пост ЛИШЕ НА ОДИН ТЕРМІН


Про це йдеться в його передвиборчій програмі.

https://www.pravda.com.ua/news/2019/01/25/7204854/
показать весь комментарий
24.02.2025 16:29 Ответить
Ясно. Нарідні обранці показали, шо вони не пальцем роблені і вони вам не тут! Вони думку думають!!! ))) Збіговисько тупорилих жлобів. Нас рали самі собі. Трамп з пупкінсом будуть задоволені.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:42 Ответить
впевнений на 100 що депутати голосували так як їм велів зЄрмак.такий план стійкості.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:47 Ответить
Накладати санкції на Порошенко і не накладати на Бойко була помилка Зеленського. Під час війни треба об'єднуватися, а на робити із себе чергового царька.
показать весь комментарий
24.02.2025 16:57 Ответить
Бо пан актор вже хоче "втік"?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:04 Ответить
бенин Оманский Нарик со своим рЫговско-фсбэшным шапито идет на Х,,,Й в Гуантанамо и беню с пинчуком не забыть...
показать весь комментарий
24.02.2025 17:06 Ответить
Надеюсь в комментариях здесь большинство ботов.
Иначе не понимаю, откуда в моих согражданах столько ненависти к Президенту? Вы сидите в теплых домах, с интернетом, строчите гневные комменты о том, как Вам плохо?
Что Вам сделал Президент? В подъезде нагадил? росиянам постоянно гадил Байден, а вам наш гадит? Лол, не понимаю Вас, народ.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:09 Ответить
Ні боти керують державою, дивно що ви по всьому не вперше на Цензорі а дивуєтесь наче працюєте радником на Банковій.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:16 Ответить
Боты управляют государством? Может скажете еще, что аннунаки? Или масоны?
Или пойдете дальше и согласитесь с Трампом и путиным, что у нас диктатор?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:25 Ответить
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
Зачем это здесь? К чему этот Ваш "комментарий"?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:24 Ответить
Йшов на один термін, обіцяв в передвиборчий програмі?
показать весь комментарий
25.02.2025 08:09 Ответить
Що на один термін? Так чого ж ваньку валяє? Чи думає він буде срати на голови людям, а йому будуть тільки оплески? Вова, будь відповідальним. Тоді і до тебе будуть ставитись по нормальному. А так готовся до буцегарні. Се ля ві.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:11 Ответить
Какой-то Вова насрал Вам на голову? Сочувствую и понимаю
показать весь комментарий
25.02.2025 08:53 Ответить
эээээ, как бы война... Думаете, она планы не меняет? Даже в страховках - война "форс-мажор". Тем более, он даже еще не ходил на вторые выборы - их не было еще И до конца войны и новой переписи населения, думаю, не будет.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:52 Ответить
Смішно читати про якісь претензії не до гравців, а до фігур, що переміщуються ними, на ігровій дошці. Тим більше до такої фігури як горезвісний Зеленський ...

показать весь комментарий
25.02.2025 13:04 Ответить
Тим більше, коли таку фігуру намагаються від чогось "відмазувати" ...
показать весь комментарий
25.02.2025 13:07 Ответить
ТРОПАК - в твоєму прізвищі помилка. або після "р" замість "о" треба ставити "у". або замість "ро" ставити "у".
показать весь комментарий
24.02.2025 17:44 Ответить
В буковки погратись хочеш Довбойоб з мучачо ніком, прочитай в інтернеті що означає моє прізвище потім смерди невіглас!
показать весь комментарий
25.02.2025 12:57 Ответить
ви маєте рацію. знаєте як це робиться? людина отримує від замовника гроші, купує (таке офіційно можливо) тисячу акаунтів, якими управляє ТРИ людини. Акаунти продаються на спеціалізованих сайтах. Одна людина кожні вісім годин. Ці акаунти під різними іменами. І ОДНА людина пише Гидоту. Від "тисячі" людей. Ці акаунти НЕ можливо фізично визначити за місцезнаходженням.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:39 Ответить
«…откуда в моих согражданах столько ненависти к Президенту?»
- згадайте:
1. "нада просто пєрєстать стрелять"
2. закриття програм озброєння
3. розмінування Чонгару, відвід військ на шляхах наступу окупантів…
4. розгін успішного командування ЗСУ, арешти військових (Червінського…)…
5. антиконституційна передача Єрмаку як повноважень президента, так й усіх гілок влади (Зеленський лише підписує рішення)
6. узурпація влади після п'яти років повноважень: перекручуванням сенсу статті 108 Конституції України (Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента) - який є лише при наявності "новообраного президента", а не "колись потім".
7. закриття опозіційних каналів TV - лише "марафєт"(щедро фінансуємий): по прикладу моськовії…
показать весь комментарий
24.02.2025 18:25 Ответить
Оке, давайте по Вашим пунктам:

1. Думаю, Зеленский надеялся вернуть на тот момент мирным путем Донецк и Луганск, думаете, это плохо? Это ведь было еще до полномасштабного вторжения, если не ошибаюсь 2018-2019 гг.
2. Насчет закрытия программ вооружения, чтобы это не значило - у меня нет такой информации, у Вас есть? И я не понимаю, что значит "программы вооружения" - это, простите, как?
3. Насчет разминирования Чонгара, опять же у меня нет никакой информации, у Вас есть? кроме "желтых" источников? И разве Президент отдает команду о разминирования какого-то участка территорий? Отвод войск на пути наступления противника? Что? Война подразумевает и отступления и наступления. О чем каком конкретно отступлении Вы пишите?
4. Насчет разгона успешного командования? Это какого? И что значит разгона? Разве у Главкома нет полномочий менять генералов? Я не знаю, так, на всякий случай скажу.
5. Это вообще откуда взялось? Сами сейчас придумали?
6. Что? Военное положение в стране. Вы еще скажите, что он диктатор Вы согласны с путиным и трампом?
7. Не смотрю ТВ лет 20 Никаких ограничений в свободе слов не вижу, в принципе. Как подтверждение куча критики здесь действиям Президента.

Кстати, сам считаю, что лучшим Президентом во время войны был бы Порошенко, хотя могу ошибаться
показать весь комментарий
24.02.2025 19:38 Ответить
ок, для інтелектуалів - допоможуGeorge Dydyrko дам відповідь за нього для Вас по пунктам. 1. Надо перестать стрелять - це означало принпинити спротив. Хотів як краще? Звільнити Лугандон? Ну і як звільнив? Ящо помилився - ну що ж треба було чесно сказати - помилився. і йти у відставку. І що? від Зе - ні обіцянок ні пробаченьь . Хоча в нормалььних країнах йдутьь у відставку і за менші "помилки" 2. Програми озброєння - для вашого інтелекьтуалььного рівня пояснюю- держава дає гроші підприємствам - отримує зброю. Прогрма переозброєння були. Зе гроші забрав. Зброї - ракет на початку вторгнення не було. https://espreso.tv/poglyad-koli-proklinaemo-russkikh-zgadaymo-y-tikh-khto-zirvav-nashu-raketnu-programu. 3. Хто розмінував Чонгар? Вище політичне керівнцтво -Тобто Зеленський. https://novakahovka.city/blogs/292953/hto-dav-nakaz-rozminuvati-chongar Зараз Зе-бидло намагається перекласти відповідальністьь на військових. рішення про замінування приймалося на найвищому рвні. І про розмінування - теж. Жоден генерал такого рішеня прийняти не міг. 100 % відповідальність зе-шмарклі. 4. Розгон командованія -. Генерал Залужний був Звільнений. Разом зі своєю командою. Іще 16 генералів. Звільнений без публічних пояснень. Очевидних провалів не було. залужний був звільнений силами Єрмака на вимогу Путіна. Зе було вигідне звільнення Залужного бо рейтинг в генерала був більший ніж взе в 3 рази. Результат - 2024 рік - втрата територій , загибель бійців, деморалізація громадян - замість черг у воєнкомати - бусифікація і бійки з ТЦК. Вражжаючі резулььтати керівнцтва Зеленого наполеночика. Р.С. У мене від Ваших запитань склалося враження що Вас не було в україні весь цей час. Або втратили свідомість 2022 р. Нічого не знаєте, не пам'ятаєте. і не розумієте. Але білььшість притомних людейвсе це пам'ятають. Всі ці теми обговорювались багаторазово. Все всім зрозуміло. і ще - повноваження в Зеленського є. Вдади в ньього - білььше ніж у будь-кого з минулих Президентів України. Всі рішення приймає Зе-Єрмак. Тільки відповідальність він ні за що нести не хоче. Але прийдеться.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:04 Ответить
Давайте без оскорблений, интеллектуал, для начала, ок?

1. Сами додумали? Он не говорил о том, чтобы оставить сопротивление, сами придумали?
2. С чего бы это вдруг увольняться из-за ошибки? Что? Ошибки, если допускаются, то они исправляются, а от них не бегут. Не надо проводить каких-то аналогий о каких-то выдуманных Вами странах с подобными ситуациями, их не было. И еще добавлю насчет ошибок, если Вы решили, что он допустил ошибку, то это не значит, что он допустил ошибку, это значит, что Вы так решили Я, например, не вижу там ошибки, попробовать вернуть тогда Донецк, Луганск не силой оружия. Может получилось как-то договориться тогда без военных действий. К сожалению, не получилось.
3. Прочитал Вашу ссылку - набор каких-то общих фраз.
4. Еще раз Главком имеет право генералов? Если имеет, то это его право, с чего это вдруг он должен перед кем-то отчитываться? Может еще надо было по телеку выступить, разрешения спросить у народа? Зачем он тогда там нужен?
5. А дальше Вы понеслись эмоционально. Там нечего комментировать.
ТЦК, моя личность, все все помнят и т.д... Это уже лично Ваш мир в Вашей голове.
показать весь комментарий
24.02.2025 21:23 Ответить
Знову по пунктам. 1.Перестать стрелять - коли ворог стріляти не припинив- це і є капітуляція. Армія була скорочена, якісно теж ослаблена. хоча про те що напад готується - Зе було відомо задовго до його початку. 2. ошибка - це , наприклад, коли в магазині замість пари ботинок взяв 2 лівих Різного розміру. А коли Верх. головнокомандувач - не зробив того що мав зробити підготувати народ до війни. і це привело до сотень тисяч загиблих - то це ЗЛОЧИН. І за це треба відповідати. Офецери , що мають честь , вчиняли самогубство за значно мнші помилки і злочини. Але у випадку Зе - говорити про честь без сенсу. Попробоваь вернуть Луганск И Донецк не силой оружия - а як? Силой роззброєння і добрим словом? Не повернув. Явна помилка. без військових дій не получилосьь - саме тому що роззброїлись. Злочин - розброїти армію перед нападом. 3. Посилання - - це те що знайшов на протязі 1 хв. цікаво - пошукайте. На ютуб багато відомостей. Але хто не хоче чути правду - не почує. як би голосно не кричав, чи не так?)). ;. Про право знімати і призначати генералів. ... Якщо зовсім точно - тоце власну прислугуЗе може наймати і призначати як хоче. Міністри, генерали, - це не осбиста прислуга зе. Мало бути поясненя. Якщо Залужний або хтось інший - вчинив значну помилку. або злочин має бути розслідування і покарання. А так - публічно ні проя кі злочини і помилки повідомлено не було. За що звільнили? Бо йому так хочеться? Прокинувся - а пеніс не на ту сторону лежить? Тож і дратує=- . На марафеті з ранку до вечора - про найвеличнішого лідера **********, який все вирішуЄ. всим керує, а як доділа - чому провали на фронті, корупція =- воно ні за що не відповідає, ні про що не знає, і винен хтось невідомий. Про інтелектуала - не ображайтесь. Це зе-фанатів не стосується. ))
показать весь комментарий
24.02.2025 21:53 Ответить
У серпні 2021 року Зеленський, на всіх рівнях казав, що москалі проводять навчання, з метою захоплення Києва ( гугл у допомогу). Буданов пізніше про це казав. Але свідки петьмана, чули тільки про шашлики.
Залужний - Жуков **********. Контрнаступ 2023 року. Разпіарив до такого ступеню, що кожна бабуся, у якої навіть інтернету немає, знала куди і коли піде ЗСУ. "Союзники"не дали зброї та снаряди, у тому обсязі, який потрібен. Москалі, чуючи як ми потужно готуємося, також не гаяли час дарма. Окопалися добряче, та зашили усі шляхи наступу, про які їм наші бабаусі підказали. І при таких умовах, твій супер дженерал, віддає наказ наступати. А як жеж, він же такий анонс зробив. Пацан сказав, пацан зробив. Погнав через минні поля Магуру. Загубив особливий склад, і в додаток нову техніку, яку у інших підрозділах ще і не бачили, на той час. Після того, як це наробив, засунув язика у дупу, і мовчав майже рік. А коли зрозумів, що прокатило. Ніхто нічого не пред'являє, почав скиглити, і байки розповідати, як його підвели інші страни. А потім і зовсім на якесь дивне ВЛК попав, і звільнився. І не треба мені, з під спідниці дружини, розповідати, як його у військах *******. Це просто маячня.
Із приводу, як ви кажете бусіфікації. А як ще, цих сциклей, примусити захищати нашу СПІЛЬНУ землю? Нас, які у лютому 2022 року пішли, вже майже нема ( хтось загинув, але, правда кажучи, більше поранені. Слава Богові ). Хто міняти має, а?
І як би не був закритий кордон, усі диванні воїни, вже б давно втомлялися б за кордоном. Кинувши в Україні, і своїх батьків , і дружин та дітей.
показать весь комментарий
24.02.2025 23:28 Ответить
Коли Залужний повернеться і почнеться передвиборчі дискусії, то Ви, хлопчик і будете знати що пропонував Залужний і куди наказав наступати верховний головнокомандуючий. Вова не любить розповідати про свої пр@й@би.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:27 Ответить
Не звертайся до мене хлопчик, мені 55 років. Не важливо що він пропонував, важливо що він накоїв. Залужний - жуков, нікуди не повернеться, і не буде ніяких дискусій. Не для того він пройшов чарівне ВЛК, і дриснув до Британії. Це особисто моя думка. ІМХО.
показать весь комментарий
25.02.2025 11:14 Ответить
Ви і мови не знаєте, та знати не хочете інтелектуал - з одним Л
показать весь комментарий
25.02.2025 12:42 Ответить
Устроим диктант, кто лучше знает украинский?
Язык - это всего лишь средство коммуникации. Если ты считаешь, что из-за того, что ты пишешь на украинском, то ты какой-то особенный украинец и у тебя более правильное мнение, то ты заблуждаешься
показать весь комментарий
25.02.2025 12:53 Ответить
У нас влада не главкома, а народа. Дивись в конституцію. Повинен звітувати. Він ще не повний диктатор, але ти підтримуєш його бажання стати повним.
показать весь комментарий
25.02.2025 12:46 Ответить
Бред несешь, у нас народ назначает генералов? Что?
показать весь комментарий
25.02.2025 12:54 Ответить
" Может получилось как-то договориться тогда без военных действий". К сожалению, не получилось." Чому ж не вийшло. Вийшло. Він і оманський, і стамбульський
показать весь комментарий
25.02.2025 12:53 Ответить
3. Пропустил ссылка на блог какого-то чувака без имени у Вас серъезный аргумент?
показать весь комментарий
24.02.2025 21:25 Ответить
Денисе, я як бачу, твоя голова з розумом не дружать.
показать весь комментарий
25.02.2025 00:33 Ответить
З якого дива українці мають любити свого ворога, який їх і їхню державу знищує всіма доступними способами у співучасті зі своїми господарями кацапами?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:39 Ответить
Сами что-то придумали и сами себе ответили?
1. О какой любви я говорил?
2. Судя из Вашего комментария, Вы считаете, что Зеленский в сговоре с росиянами уничтожает нашу страну? - тут даже комментировать нечего, а еще Земля плоская и миром правят масоны с аннунаками и Зеленский диктатор, да?
показать весь комментарий
24.02.2025 20:58 Ответить
Перше, що приходить на думку - проєкт "Голобородька" є проєктом ФСБ моськовії.
"Президент" Голобородько (Зеленський на посаді у Єрмака) - поступово знищує державу "Україна".
Інформаційні канали звужуються до "єдиного марафету": як у моськовії.
Арештовуються військові (Червінський…), зелене світло для вторгнення окупантів…
показать весь комментарий
24.02.2025 22:38 Ответить
Аннунаки они такие...
показать весь комментарий
25.02.2025 08:48 Ответить
Чел вероятно один из самых худших лидеров не то что Украины(тут огромный отрыв), но за всю историю человечества. Даже некоторые украинцы прозрели.
показать весь комментарий
24.02.2025 22:00 Ответить
Я думаю, это Ваше личное эмоциональное оценочное суждение не имеющее никакой смысловой нагрузки.
По какой шкале Вы оценивали лидерство? Есть какие-то тесты? Поделитесь? Мне в работе пригодится.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:47 Ответить
По достижениям и умению чего-то делать вообще. Ничего эмоционального и оценочного - просто факты.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:48 Ответить
Какие факты касаются лидерства? Как Вы измерили его и сравнили с другими?
показать весь комментарий
25.02.2025 08:50 Ответить
Лидерство это умение сконцентрировать ресурсы страны для достижения какой-то цели. Зеленский не лидер. Он в принципе не способен объединить какую-то группу чиновников или того кто ему подчинен. Максимум что ему удается это там красиво потребовать что-то сделать под камеры.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:53 Ответить
Удачи Вам и хорошего дня.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:54 Ответить
Если бы Зеленский был лидером, то его бы слушались, короче. Реально бы там боролись с коррупцией или там еще что-то делали. А Зеленского не слушает никто. Он просто что-то говорит и все.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:54 Ответить
Понятно, удачи Вам и хорошего дня.
показать весь комментарий
25.02.2025 08:57 Ответить
Вся власть Зеленского за эти шесть лет построена на простом принципе
- мы делаем вид, что ты наш президент
- ты делаешь вид что мы тебя слушаем.

Это было понятно уже в 19 году. Продуктивность нулевая. Но если не копать и смотреть только ТВ, то может выглядит убедительно.
показать весь комментарий
25.02.2025 09:00 Ответить
Я потерял интерес к нашему диалогу.
Удачи Вам и хорошего дня!
показать весь комментарий
25.02.2025 09:13 Ответить
Ви плутаєте ненависть та презирство.
Тепер по суті.
Наші родичі на фронті, а у декого і на самому передку. Мені 78. Ти хотів би щоб у мене забрали теплу квартиру? Хто із рідних, друзів, депутатів із СН на фронті?
В тому ж і діло, зе обіцяв багато, а нічого не зробив, крім 1000 000 (не знаю, скільки по факту), дерев мільона дронів (130 000), та мільонів бракованих мін (офіційно більше 100 000). А також відсторонив Залужного і майже всіх бойових генералів. В нас весь 23 і весь 24 та і тепер тільки відступ. Тільки Курщина, де вперше наші втрати зрівнялися з втратами орків.
В під'ізді гадити - не його рівень. А гадить воно по крупному всім хто має свою думку і, особливо Пороху в умовах війни, коли треба було єднатися.
Перепрошую, але тільки вівці бігуть не мислячи за своїм валухом на бійню. Це я бачив своїми очима. Чим ти відрізняєшся?
показать весь комментарий
25.02.2025 12:35 Ответить
По сути, где это я хотел, чтобы у Вас что-то забрали? Живите долго, счастливо и богато!
Насчет кто из родственников СН на фронте откуда я знаю? Что за вопрос такой?
Мде... Дальше у Вас какие-то эмоции - нечего комментировать.
Насчет животных, чем я отличаюсь? Вас не оскорбляю. Вас кто-то гонит на бойню? Сочувствую.
показать весь комментарий
25.02.2025 12:49 Ответить
"Какие факты касаются лидерства". А в нас не він лідер. Тут ти прав. Лідер - ермак - помічник регіонала і "ларьочник". А про бойню я кажу, що без думки. Так що співчуття не до чого..
показать весь комментарий
25.02.2025 13:02 Ответить
У Вас свое мнение о лидерстве, и как оно проявляется, у меня свое.
Я не говорил, что он не имеет лидерских качеств, не перекручивайте или Вы ошиблись.
Мое мнение, что у него они по-любому есть, иначе он не смог бы стать Президентом.
Хотя, на мой взгляд, он не Президент войны, возможно Порошенко, как более авторитарный или кто-то другой, типа Яценюка с более развитыми политическими связями и умением находить общий язык, подошел бы больше в это тяжелое для нас время.
Но опять же, это мое личное мнение, я не знаю, как во время войны они бы себя повели.
показать весь комментарий
25.02.2025 13:10 Ответить
Бунт комиков?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:14 Ответить
Головне подати все красиво під соусом демократії.Але по факту депутати розуміють ціну відповідальності і по факту розділити цю відповідальність за наслідки.І головне є КУ де все чітко прописано і не має сенсу голосувати в такому ракурсі.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:40 Ответить
є така наша приказка ..НЕ ПЛЮЙ В КОЛОДЯЗЬ . МОЖЕ ВОДИ ПРИЙДЕТЬСЯ НАПИТИСЯ .. --- по наказу регента єрмака і пересідєнта зєльця намалювали 25 справ проти ПОРОХА . потім ..санкціі.. потім пересідєнт рекетіром прикинувся ..віддай гроші петро я санкціі зніму.. --- а тут бац і якось невдобно ..ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ.. не підтримує нашого пересідєнта ---- так не плюйте на ПЕТРА який на 6.5 міліардів грн допоміг нашим ЗСУ з 24.02.22 року . може хтось з команди пересідєнта дав хоч пару міліонів ????? --- фамілію в студію масєйчук-каломойськой
показать весь комментарий
24.02.2025 17:41 Ответить
як Гарно що при владі немає Члена Банди Януковича.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:46 Ответить
Страшно читать такие новости, а ещё страшнее читать такие комментарии.
Нет слов, чтобы выразить возмущение и отвращение таким поведением парламента, да ещё и во время войны.

Это не только предательство президента, который, кстати, привёл туда всю эту шоблу, это предательство Украины и её народа, неужели это вам не понятно?

Вы представляете себе весь тот ужас, если сейчас уйдёт в отставку президент, то страной до выборов будет управлять этот продажный парламент?

Вот это да, европейцы увидели, что в стране никакого единства нет, что всех интересует только корыто, так кто же после этого захочет нам помогать?
показать весь комментарий
24.02.2025 17:47 Ответить
Такое поведение нашего парламента можно объяснить только с применением матерных слов, оно позорит не только Украину и украинцев, оно позорит всех тех, кто нам помогает и верит в нас.
показать весь комментарий
24.02.2025 19:17 Ответить
А презик не продажный?
показать весь комментарий
24.02.2025 19:33 Ответить
Володимир, а чого Ви закопаєте? Президент зрадник, зі своїм Єрмаком зрадником привів в парламент депутатів зрадників. Все це було всі ці майже 6 років і Ви тільки зараз це розгледіли? Ви що такий наївний?
показать весь комментарий
25.02.2025 08:33 Ответить
Якщо Трамп розгрібе афгіеві конюшні українського олігархату і корупції, то це перекриє 50% тої маячні що він казав.
показать весь комментарий
24.02.2025 17:53 Ответить
Скрябін колись гарно сказав і про ВР і про ОП
показать весь комментарий
24.02.2025 18:13 Ответить
Скрябин работал на Януковича
показать весь комментарий
24.02.2025 23:07 Ответить
Ніж у спину. Недоречно. Хоч я і не фан Зеленського, але недоречно.

Ну і ОП - профани. Для чого без підготовки таке через Раду пускати, ще і на очах у іноземних гостей. Або забезпечте ледь не одноголосну підтримку, або не виносіть на голосування. А так лише послабили позиції країни
показать весь комментарий
24.02.2025 18:39 Ответить
а назвали як пафосно "про підтримку демократії", ніби у нас не підтримують деемократію, хоча шмаркля хоче бути амператором, але це була тупа постанова тому і не пройщла.
показать весь комментарий
24.02.2025 20:09 Ответить
А санкції проти Порошенка не ніж у спину демократії? Чим Зе відрізняється від пу?
показать весь комментарий
24.02.2025 22:57 Ответить
Страница 4 из 5