9526 посетителей онлайн

Мир возможен только тогда, когда у нас будут гарантии безопасности, - Зеленский

Владимир Зеленский

Президент Владимир Зеленский заявил, что мир в Украине возможен только тогда, когда Украина получит реальные гарантии безопасности.

Об этом глава государства сказал в эфире американского телеканала Fox News, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сообщение Зеленского в соцсети Х.

"Я не могу изменить позицию Украины в отношении России. Россияне нас убивают. Россия - враг, и это реальность, с которой мы сталкиваемся. Украина хочет мира, но он должен быть справедливым и прочным. Для этого нам нужно быть сильными за столом переговоров. Мир возможен только тогда, когда мы знаем, что имеем гарантии безопасности, когда наша армия сильна, а наши партнеры с нами", - подчеркивает глава государства.

"Без поддержки США будет трудно. Но мы не можем потерять ни волю, ни свободу, ни свой народ. Мы видели, как россияне приходили в наши дома и убивали много людей. Никто не хочет очередной волны оккупации. Если нас не могут принять в НАТО, нам нужна какая-то четкая структура", - добавляет он.

Также Зеленский отметил, что Европа готова к непредвиденным ситуациям и поможет финансировать нашу большую армию.

"Нам также нужна роль США в определении гарантий безопасности - каких именно, в каком объеме и когда. Когда эти гарантии будут, мы сможем говорить с Россией, Европой и США о дипломатии. Сама по себе война - это слишком долго, и мы не имеем достаточно оружия, чтобы полностью ее вытеснить", - отметил он.

Спор Трампа и Зеленского

Напомним, в Белом доме в пятницу, 28 февраля, состоялась встреча президента США Дональда Трампа и президента Украины Владимира Зеленского.

Дональд Трамп и Владимир Зеленский начали спорить и перешли на повышенные тона во время встречи в Овальном кабинете.

Президент Украины Владимир Зеленский досрочно покидает Белый дом после встречи с Дональдом Трампом в Овальном кабинете.

В Вашингтоне не состоялось подписание соглашения о полезных ископаемых между Украиной и США.

Топ комментарии
+24
Та ніхто не пояснить. Навіть найупороті свідки потужного. Навіть сам потужний не знає що він хоче. Виявляється підписаних того річ 28 потужних безпекових угод йому не вистачає.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:48 Ответить
+22
Хоча б хтось пояснить, що таке "гарантії безпеки"? Це обіцянки-цяцянки, чи якісь конкретні кроки? Якщо обіцянки - то які? Якщо конкретні вчинки - які і від кого?
показать весь комментарий
01.03.2025 15:44 Ответить
+19
Трампон і його "молодая команда" хотіли влаштувати Україні Мюніх- 1938:

1. Два останні тижні Трампон і його шістки розгоняли тєму, що Україна на рівні з ********** винна у війні, що Україна торчить Штатам 350-500 лярдів, і що Хутін "хоче миру".
2. Такі зустрічі проводяться за закритими дверима а не он-лайн, на камери жкрналістів.
Це, від початку, була вистава-подстава одного актора - Трампона. Венс був проаокутором. Зєля у цьому випадку був статистом, як і весь Народ України.

Хто цього не розуміє - або латентний кацап, або велика падлюка...
показать весь комментарий
01.03.2025 15:49 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Cлова, як мед на вуха обивателю. Але що він під цим розуміє і хто їх повинен надавати? Позицію Трампа всі почули, а Мерц сказав, що ми не будемо в'язуватись в те, з чого потім незрозуміло як вийти. Може він розраховує на країни Балтії.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:58 Ответить
Остання надія для України у виживанні буде полягати у тому,чи спроможна вона зробити власну ЯЗ і завдати удару по криму (Севастополю, і пр.) з метою показової демонстрації можливості завдання удару по рф. Тут або Европа та Туреччина робить реальні заходи по викиданню військ рф з території України або... формально Україна ні на кого не напала, але криму торба...
Можливо є кращий сценарій, але я його поки не бачу. ...І так, америка поступово стає країної третього світу.
показать весь комментарий
01.03.2025 15:58 Ответить
А якщо після цього показово зникне Київ? Що далі ви будете писати, ядерні розумники?
показать весь комментарий
01.03.2025 16:07 Ответить
Той хто це буде планувати чітко усвідомить, що і москвабад піде туди ж одразу. Чи ви думаєте, що сама абрівіатура нато їх лякає? Ні їх лякає саме яз і можливість негайної відповіді. Тому якщо відповідь незабариться (від України), то і перший їх удар малоімовірний бо це автоматом і їх знищення.
показать весь комментарий
02.03.2025 15:55 Ответить
де вас таких клонують... ви взагалi в реальностi?
показать весь комментарий
01.03.2025 16:11 Ответить
Не клонують,вірно буде клоУнують)
показать весь комментарий
01.03.2025 18:14 Ответить
Тоді треба вимагати конкретних гарантій безпеки - вводу миротворчих сил, вступу в НАТО, договорів про прямий вступ у війну включно з власною армією у випадку повторного нападу і т.д.

Але як тільки про щось таке заходить мова, то від балакунів про справедливий мир з позиції сили відразу починається "наших військ в Україні не буде, НАТО не на часі, головне щоб не було ескалації" - і всі "гарантії" перетворюються просто на звичайні поставки зброї чайними ложками щоб Україна "трималась".
показать весь комментарий
01.03.2025 15:59 Ответить
Ти чому костюм не вдів,придурок?
показать весь комментарий
01.03.2025 15:59 Ответить
коли не хоцця підписувать, бо завдання дали не підписувать, то можна і до одягу придратися.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:12 Ответить
він стібеться. а ти не доганяєш.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:53 Ответить
А в чому стьоб? У вас, мабуть, дуже цікаве почуття гумору, якщо ви там бачите *стьоб*.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:25 Ответить
поясню, тобі бідненькому: він просто вторить трампу, але із сарказмом. озвучує трампові думки або якби це звучало українською.
показать весь комментарий
01.03.2025 19:02 Ответить
коли після гулянки у тебе зламана нога чи щелепа, теж же можна тобі сказати "добре погуляв"
показать весь комментарий
01.03.2025 19:03 Ответить
На ,,нам все должны" і хамстві далеко не виїдеш.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:00 Ответить
Українцям заходить на "ура".
показать весь комментарий
01.03.2025 16:08 Ответить
Про "нам все должны" никто и не ведёт речи. Речь идёт о соблюдении международных обязательств о нерушимости границ и суверенности государств, которые много раз были задекларированы теми же США. Другое дело, что трампло россию государством почему то считает, а Украину нет.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:19 Ответить
В том то и дело, что "ситуация иная" и те кто обещал защищать демократию слились.
Штаты гарант по Будапештскому меморандуму.
Международные переговоры это не про "в собственном доме"
показать весь комментарий
01.03.2025 17:24 Ответить
Трампу, як і будь якій здравомислячій людині, абосолютно зрозуміло, що подальша бійня приведе тільки до більших враті наслідки можуть катастрофічними., Як би це не гірко було визнавати., але в світі далеко не завжди є можливіть відновити справедливість.
показать весь комментарий
01.03.2025 19:17 Ответить
Цей зеленський усе просрав і проїбав. зеленський то вчорашній день прожитий з ганьбою і в руїнах. Говорити і матимуть справу лише з новим керівництвом України - це його бісить як Моську...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:06 Ответить
Яке ж воно кончене...
Гарантії безпеки держави то її економічна і фінансова стабільність та її збройні сили. Все! Ніхто нікому ніяких гарантій грантувати не може. їх просто не буває, бо ніхто за нікого воювати НЕ БУДЕ!
Навіть то саме НАТО то лиш деклараця про колективну відповідальність. наспрарвді, у випадку потреби все може виразитись у стурбованості, занепокоєнні і, в кращому випадку як і нам - фінансова і матеріальна допомога. За яку, як виявляється, потім треба буде таки розплачуватись.
У цьому світі кожен сам за себе, в першу чергу.
А тому, падло ти зелене, таки не треба було закривати ракетну програму не треба було нищити армію, виробництво снарядів, озброєння. відводити війська, розміновувати Чонгар і т.д., бо лише то були наші гарантії.
Ну і ще разом зі всілякими хетьманцевими і дефективними менеджерами нищити економіку держави і її фінансову стабільність
показать весь комментарий
01.03.2025 16:07 Ответить
Ти до хєра гарантував своєму народові перед виборами. І що? Що виконав?. Тепер ти хочеш щоб чужий президент дав гарантії не своєму народу? На відміну від тебе, він не буде брехати, навіть чужим те, чого не збирається виконувати. Ти візьми свій стадіонівський список і дай відповідь хоча б на одне запитання, яке задавав Порошенку. Це буде оцінка твого презЕденства. А від так чемодан, вокзал і нхй з посади. Твій один строк закінчився. Чи знов брехав? Гарантувальник хЇув.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:08 Ответить
Зеленский красава! Всё правильно сделал!
По крайней мере, отпала неопределенность и иллюзии насчет ТрамПодонка.
Спокойно делаем свое дело, уничтожаем рашистов всем чем можем.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:08 Ответить
1. Мир можливий тоді коли ми переможемо у війні проти москальських окупантів.
2. Ще один варіант миру це створення власної ядерної зброї.
3. Або мир завдяки вступу в НАТО.

Нажаль жоден з цих варіантів поки при владі банда новоспеченого олігарха-клоуна Зеленського не можливий.

Інших варіантів на планеті Земля не існує.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:10 Ответить
при будь якій влладі ці варіанти не пройдуть. лише при путіський.
українцям явно у голові не вистачає. повинні пройти роки і треба виростити нових українців. умних. а не 73%них
показать весь комментарий
01.03.2025 16:48 Ответить
Зранку почитав коменти, пописав коменти і бачу ,що чим далі в ліс, тим більше очі на лоба лізуть.
А потім подумав, а що каже П. О. Порошенко про цю ситуацію. Подивився. Згадав, що донатив на ГО "Справа Громад" тільки на минулому тижні. Задонатив знову гарну суму.
Якщо є в кого баження, то перегляньте.
https://youtu.be/CMFFkrQTBVk?si=6gLsUzCQ6zAeIKd6
⚡2 ХВ ТОМУ! РЕАКЦІЯ ПОРОШЕНКА НА ВЧОРАШНІ ПОДІЇ У ВАШИНГТОНІ. ЩО РОБИТИ ДАЛІ?!
показать весь комментарий
01.03.2025 16:13 Ответить
Не буду дивитися. Його думка не цікавить. Бо шоколад-пластилін.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:27 Ответить
Вибачте, але мій допис адресувався притомним та порядним людям. Забудьте.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:40 Ответить
Насмішив, пб.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:26 Ответить
совісті у вас не має, привітали б інкубаторного із вилупленням чи першим гучним кукуріку із помилками, бо згідно методички чоколят та соя???
показать весь комментарий
01.03.2025 23:59 Ответить
Ось це інтерв'ю з українськими субтитрами:

https://fex.net/uk/s/cmnsmpb
показать весь комментарий
01.03.2025 16:14 Ответить
До речі, формулює думки він у ньому жахливо. Краще йому розмовляти через перекладача. Тупо людина не може закінчити речення нормально, перестрибує з одного на інше, затинається, довго не може пояснити, що хоче сказати.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:17 Ответить
А якщо ні? Будеш воювати до останнього кріпака?
показать весь комментарий
01.03.2025 16:15 Ответить
Он имеет ввиду НАТО,без НАТО воевать будет бесконечно,он это говорил,что поменяет свою должность только на НАТО.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:16 Ответить
"Гарантії беспеки" тепер ніякого значення не мають ...

Свого часу дехто сер Чемберлен який Невіл теж стверджував , що британцям потрібні "гарантії беспеки" у був у жудкому захваті коли у Мюнхені гітлер йому щось там "підмахнув" ...

В захваті від цього він пафосно (як й трамп зара) заявів "британці , як привіз вам мир" ... Що на це йому відповів великий Уінстон не буду в сотий раз півторювати .

Лише скажу , що трамп й тим більш (якийсь там венс) вони просто настільки двійочники й невігласи , що як павліни самозакоханні нічого , що було до них багато разів в історії не знають й не вивчают ...
Можливо трамп обмовився , але я чув майже увесь його спіч . До останньої миті (якби не венс) він виглядав абсолютно адекватним крім однієї речі -- він вважає , що до його був лише один презідент - це Мак-Кінлі ... він назвав однопартійця Буша нікчемою . Може переплутав -- в його віці таке можливо .
показать весь комментарий
01.03.2025 16:19 Ответить
Він говорить про особисті гарантії.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:58 Ответить
реальна гарантiя безпеки - це ракети до Patriot iз США, якi нам тепер не дадуть завдяки вчорашнiй виставi...

пан Зеленський, мабуть, не розумiє, що тепер нам усiм повна клоака без Patriot... то пiдкажiть йому це хто-небудь
показать весь комментарий
01.03.2025 16:20 Ответить
Немає ніяких гарантій не від кого. Це пусті слова ,як і використаний туалетний папір - буд. Меморандум. Тільки відновлення ядерної зброї. Для нас це не проблема - реакторів досить, і креслення в кб. Луч ще існують. Було б бажання.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:21 Ответить
Треба ще потренуватися на мінометних мінах. А вже потім, років через 20, починати думати про те, чого ніколи не робили (навіть в УРСР).
показать весь комментарий
01.03.2025 16:28 Ответить
Доставляти ракети чим будете, балістики немає на 300-500 кг БП, по друге після спроби відновлення, де гарантія, що ЄС не обріже фінансування тому що їм нах... не треба махання ядеркою біля кордонів...
а зараз бюджет повністю залежний від зовнішнього фінансування і як бачимо контроль ти витрат ніхто не збирається проводити, щоб якось оптимізувати.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:37 Ответить
ГАРАНТІЇ БЕЗПЕКИ ДЛЯ УКРАЇНИ ТА СВІТУ ЛИШЕ ОДНІ - ПОЗБАВИТИ ВИБОРЧОГО ПРАВА 70% ЕЛЄХТОРАТУ .
показать весь комментарий
01.03.2025 16:26 Ответить
Решта 30 назначать царя. Ясно кого.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:30 Ответить
Якщо анпіратор Голактєкі дозволить.

показать весь комментарий
01.03.2025 16:40 Ответить
Уже позбавили, якщо ви не замітили... щось змінило...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:38 Ответить
Це просто маячня - і обіцянка в нікуди, щоб продовжити своє нікудишнє президенство.
Які гарантії безпеки? Він сам не знає.
Гарантія безпеки - ввід військ в країну. Чиїх? НАТО не можна, інші не хочуть починати війну. Будь-який ввід військ, крім російських в Україну - відкрита війна. Хоча дехто з них не розуміє, що війна таки з 2014 року, і таким чином таки зможе перейти і далі, на Європу. Але гарантій таких нема, їх не існує.
А угоду про корисні копалини з США не хоче підписувати, бо олігархам треба красти. Кортше дурилово дуриловом. І ще й від жопорукого.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:29 Ответить
Реально захід стільки раз порішував різні договори та гарантії іним країнам, що ці папірці нічого не варті...
Головна гарантія то присутність військ з авіацією та ППО як пропонуює Британія і надання нам хоча б 100 літаків та власне виробницвто Грім2 і нептунів щоб можна було наносити удари вглиб території орків...

А коли в Україні така складна ситуація, згадувати про ліцензії олігархів навіть не смішно уже, які вони майже задурно отримали і нічого з тими ресурсами не роблять, шукають кому втюхати подорожче...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:43 Ответить
На цій війні всі сльози та горе дістались простому люду. Влада ж на цій війні збагатилась!
показать весь комментарий
01.03.2025 16:30 Ответить
Це він для себе с завгоспом гарантії
показать весь комментарий
01.03.2025 16:32 Ответить
Тобто світу не буде ніколи
**********
*****, до сліз... Кацапські боти знову в свойом рєпєртуарє.

показать весь комментарий
01.03.2025 16:45 Ответить
Та ти ж казав що достатньо "просто пєрєстать стрєлять", коли нас вбивали росіяне, у 2014... А тут вже гарантії потрібні...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:34 Ответить
Тож не для країни а для нього !
показать весь комментарий
01.03.2025 17:52 Ответить
Згоден з президентом. Будемо воювати доти останній загарбник не покине української землі.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:41 Ответить
Ви за німеччину, на неї ніхто не нападав... якщо за Україну то варто повернутись і воювати в реальності а не клавіатурою...
показать весь комментарий
01.03.2025 16:45 Ответить
Для початку сформулюй гаратії безпеки а потім вимагай
показать весь комментарий
01.03.2025 16:46 Ответить
Це таємниця від народу !
показать весь комментарий
01.03.2025 17:51 Ответить
Зеленський сказав все вірно - мир , на умавах ***** , ніхто не підпише !
показать весь комментарий
01.03.2025 16:52 Ответить
все вірно сказав. Але іншого варіанту нема
показать весь комментарий
01.03.2025 17:01 Ответить
Погоджуюся, а ви впевнені, що преЗедент мобілізує своїх співвітчизників та створить за рахунок їх декілька бригад, скажемо так, створить український цахал.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:42 Ответить
мир від трампа це капітуляція України і ми на це не йдемо. Ми очікували на допомогу, а нам нав'язують капітуляцію під соусом миру, тому у нас не багато вибору. або здатися і вмерти, або боротися, а там як карта ляже. Америка показала своє свої цінності і ввійде в історію з ганьбою. Україна стає моральним лідером демократичного світу.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:56 Ответить
Цей дебіл угробить країну остаточно
показать весь комментарий
01.03.2025 16:57 Ответить
Гудбай, Вова.
показать весь комментарий
01.03.2025 16:58 Ответить
Господину Зеленскому респект. Я не Ваш поклонник, но с гопниками ,аля венс и трамп, Вы вели себя достойно. А американскому народу скоро придется серьезно подумать, о том, какое говно он посадил себе на шею.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:10 Ответить
Зрадник
показать весь комментарий
01.03.2025 17:19 Ответить
Если отбросить пафос, то у Зе очень простой расчет: Если США, НАТО или Господь Бог дают нам гарантии от повторной атаки путина, то он на коне идет на выборы и их выигрывает даже у Залужного с разгромным счетом, как спаситель отечества и второй Черчиль. Если же этих гарантий никто не даст, то военное положение можно продлять или бесконечно или , по крайней, мере очень долго и этим самым уклоняться от выборов, которые во втором случае Зеленский проиграет любому сопернику.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:23 Ответить
Zeльц открытым текстом говорит: "Готов капитулировать, дайте бумажку."
показать весь комментарий
01.03.2025 17:35 Ответить
Це Зеленському потрібні особисті гарантів щоб керувати 30 років як Лукашенко.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:49 Ответить
Кручу верчу, обдурити хочу. А мені тільки грошей і потрібно було, а не Проні. Десь так, а мені уникнути тільки виборів і потрібно було, а не якихось гарантій.
показать весь комментарий
01.03.2025 17:38 Ответить
США припинили військову допомогу Україні.
Привітайте обдовбаного наріка з його пришибленою командою з черговим успіхом!
показать весь комментарий
01.03.2025 17:44 Ответить
Яки ще гарантії ? Вже по третьому колу !
показать весь комментарий
01.03.2025 17:47 Ответить
Чи його заклинило, чи його змушують це говорити? Які гарантії? Шматок паперу з підписом? Так ми це вже проходили, довбню. Найкращі гарантії безпеки для України це *******, сильне, озброєне, мільйонне військо. ******* ппо, літаки, безпілотники. І найголовніше далекобійні ракети, які зможуть розтрощити москву. Ось це гарантії безпеки. Треба бути хитрішим. Пороха я не люблю, але він 5 років впарював путіну мінські домовленності. Тягнув час. То зроби то саме з трампом. Наобіцяй, а потім скажи, що всі рідкоземельні метали належать народу України. І без референдуму їх не можна вивозити з країни. Що тут важкого?
показать весь комментарий
01.03.2025 18:18 Ответить
Гарантія безпеки є тільки одна: ядерна зброя. Трамп виходить з Європи і мусить вибачитися за ядерне розброєння України.
показать весь комментарий
01.03.2025 19:37 Ответить
Якщо їх не має досі, то хто їх надасть?!
показать весь комментарий
01.03.2025 20:30 Ответить
Никаких гарантий не будет. Это слишком большая проблема для других стран. К сожалению.
Мир (хоть какой-то) возможен только когда Пуйло вынесут с Кремля.
Для этого нам нужно продолжать получать поддержку хотя бы деньгами.
А наше ВПК может производить намного больше оружия (много раз об этом заявлялось)
показать весь комментарий
01.03.2025 22:16 Ответить
Страница 2 из 2