10924 посетителя онлайн

Это - момент для Европы, который бывает раз на поколение, - Стармер на саммите в Лондоне

саммит в Лондоне

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер сказал, что европейские лидеры должны активизироваться в этот "момент, который бывает раз в поколение".

Соответствующее заявление он сделал на саммите лидеров Европы, который проходит в Лондоне, пишет Sky News, информирует Цензор.НЕТ.

"Мы собрались здесь сегодня, потому что такой момент для безопасности Европы выпадает раз на поколение, и мы все должны сделать шаг вперед",- заявил глава британского правительства.

Стармер сказал, что толпа, которая приветствовала Владимира Зеленского аплодисментами перед его визитом на Даунинг-стрит вчера, была "абсолютно спонтанной".

Обращаясь к Зеленскому, который сидел рядом с ним, премьер-министр Британии сказал:

"Надеюсь, вы знаете, что мы все с вами и с народом Украины столько, сколько потребуется, все, кто сидит за этим столом".

Саммит по вопросам безопасности в Лондоне 2 марта

Сегодня, 2 марта 2025 года, премьер-министр Великобритании Кир Стармер примет в Лондоне президента Владимира Зеленского и более десяти других европейских лидеров. Они будут обсуждать гарантии безопасности, которые Европа может предложить Киеву в случае прекращения огня с РФ.

Напомним, страны Балтии не были приглашены на сегодняшний саммит в центре Лондона, и, как говорят, "очень недовольны" этим решением.

Топ комментарии
+18
Дай Бог чтобы Европа проснулась
показать весь комментарий
02.03.2025 17:29 Ответить
+12
в нас такий момент був в 2019
показать весь комментарий
02.03.2025 17:28 Ответить
+10
Він був ніяким, бо таким його зробили українці
Насправді ж саме він запустив економіку держави. Саме тоді люди почали купувати машини, нерухомість, відкривати бізнес. Банківська система це його заслуга. Згадайте як кацапів штормило, рупль падав. А в нас такого не сталось .
А в чому була ж його слабкість ? Бо він порядна людина , а не гопота ?
Бо народ не дав йому голосів у Раді. Бо в нас на той час уже була парламентського президентська республіка ? Бо ви обрали регіони, соціалісти, комуністи ? Всі прокацапські сили. І сіли такі в очікуванні - а що ж Ющ тепер хорошого нам зробить
показать весь комментарий
02.03.2025 17:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
в нас такий момент був в 2019
показать весь комментарий
02.03.2025 17:28 Ответить
Каждые выборы. И периодически с упорством самоубийц наше население толкало страну в пропасть.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:33 Ответить
Саме так і було. Але в їхній інтерпретації винний у тому весь світ . Ще і бімбу ядерну забрали.
Вони пишаються поведінкою найвеличнішого, який бормотав під носа матюки, поки Трамп говорив. Вже забули як ховаються ввід тцк, як платять все, аби не потрапити в ЗСУ, бо там дурні командири, яких призначив єрмак.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:37 Ответить
А чим Ющенко був ненормальним?
показать весь комментарий
02.03.2025 17:43 Ответить
Він був ніяким. І докерувався до того, що привів до влади Овоча.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:47 Ответить
А я думав, що ти його засудиш за те, що він привів до влади Юлю...ти ж згоден, що вона з Яником два чоботи пара?
показать весь комментарий
02.03.2025 17:50 Ответить
Так, і Юлю теж.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:55 Ответить
Він був ніяким, бо таким його зробили українці
Насправді ж саме він запустив економіку держави. Саме тоді люди почали купувати машини, нерухомість, відкривати бізнес. Банківська система це його заслуга. Згадайте як кацапів штормило, рупль падав. А в нас такого не сталось .
А в чому була ж його слабкість ? Бо він порядна людина , а не гопота ?
Бо народ не дав йому голосів у Раді. Бо в нас на той час уже була парламентського президентська республіка ? Бо ви обрали регіони, соціалісти, комуністи ? Всі прокацапські сили. І сіли такі в очікуванні - а що ж Ющ тепер хорошого нам зробить
показать весь комментарий
02.03.2025 17:54 Ответить
Що не сталось? В ті часи я служив в ЗСУ. Саме при Ющі познімали купу різних доплат, ставку пустили по нижньому рівню тарифної сітки. Для служби купувати стали все собі самі, навіть, солярку для машини, щоб їхати на полігон на стрільби. Курс різко впав з 1,8 до 5, ті, хто під кінець Кучми набрали кредитів в доларах, чуби рвали на голові. Розвал армії при Ющі пішов прискореними темпами.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:05 Ответить
Таке було бажання українців скоротити армію, а то і взагалі її розпустити. Хто на нас нападе , говорили вони
показать весь комментарий
02.03.2025 18:12 Ответить
Яке було бажання? Яких українців? Їх хто-небудь щось питав, особливо військових? Хто що кому говорив? Що ти верзеш?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:15 Ответить
Чи ти в ті часи не жив...
А відмова від призиву була ?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:24 Ответить
Який призив? Покажи мені хоч одне опитування чи результати референдуму, де б українці висловлювались за скорочення армії. Де б українці хотіли обвалу гривні. Де б українці хотіли зменшення зарплатні. Навіщо ти свої хворі маразматичні фантазії видаєш за бажання українців?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:29 Ответить
Вот ты муйню несешь несусветную.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:33 Ответить
Она права - это было не желание, а тр**ование масс - разогнать к ***ням этих "нахл**ников", хватит их кормить, они нам нах не нужны... с кем нам воевать.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:32 Ответить
Де можна прочитати про це "трєбованіє масс"? Про результати опитування чи референдуму? Чи, може проводились якісь мітинги з вимогою скоротити армію? Бо в той час я нічого подібного ніде не чув.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:36 Ответить
Я так понимаю, шо ты не жил в те годы ВЗАГАЛИ или не жил в Украине?
Иди в библиотеку и бери подшивки газет, интернета тогда не было.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:43 Ответить
Ще раз: в ті часи я служив в ЗСУ. Ніяких "трєбованій мас" розігнати армію не було і близько. Навпаки, приходило багато бажаючих служити за контрактом. Але, звісно, тобі з Італії видніше.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:48 Ответить
Було, Юлька розкручувала ідею переходу на контрактну службу і відмову від строкової служби в армії. Це було навіть у її передвиборій програмі. І все це віталося суспільством. Вона з цього обіцяла подискутувати з президентом. https://www.google.com/amp/s/www.unian.ua/economics/other/amp-320045-timoshenko-pislya-peremogi-na-viborah-skasue-strokovu-slujbu-v-armiji.html

Кількість контрактної армії не уточнювалась, але не думаю, що була б великою. Об'єктивно, в той час українське суспільство в переважній своїй більшості вважало, що йому нічого не загрожує.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:55 Ответить
Це було абсолютно правильне рішення. Професіонали є професіонали. Звісно, будь-яке суспільство буде це вітати. Але це зовсім не передбачає тотального скорочення і розкрадання, як це було насправді в нас реалізовано.
показать весь комментарий
02.03.2025 20:04 Ответить
Ти, навіть, не в курсі, що тоді інтернет уже був. Навіть, провідний був в нашому військовому містечку. Але ти, навіть, цього не знаєш. То що ти тут ще намагаєшся мені довести?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:50 Ответить
Ты про какое время долдонишь?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:54 Ответить
Про часи Юща, який керував Україною з 2005-го по 2010-й. Чи ти вліз в дискусію, навіть, не розуміючи, про що мова?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:59 Ответить
Это ты не вкурил про сокращение армии Украины когда оно было и обложил Ксению.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:22 Ответить
Мова йшла саме за часи Юща. І про те, що при ньому нічого доброго не було. Абсолютно нічого. Армія була лише однією з складових частин тієї ж*пи, в якій ми були при ньому.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:35 Ответить
При нем с 2005 по 2009 Украина только и пожила, до кризиса 2009-10.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:43 Ответить
Авжеж. Розкажи мені з Італії, коли мені краще жилось в Україні.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:46 Ответить
Ющ сократил всего 50 тыс., с 300 до 250 тыс. а в 91 году в Украине была 800-тыс. армия и с сокращение шло постоянно. С 92 года по 95 сократили до 400 тыс. - вот когда было основное сокращение и о том времени я говорю, в ты запомнил только "слезы" при Ющенко.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:18 Ответить
Изя,ти правий,тільки там ще руку приложив Гриценко,на якого тільки зараз завили справу,да тільки щось про бабу Юлю пока мовчать,цеж вона віддала літаки і ракети,зато газ по 500$ домовилась з путіноїдом,як вона нас всіх розвела.Ну то таке.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:41 Ответить
"купувати автівки, нерухомість, відкривати бізнес" - почали баригі, втім вони й не припиняли з часів Кравчука. Звичайна порядна людина, що не навчена красти та барижити, нічого такого особливо не купувала.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:42 Ответить
Звичайні порядні люди тоді, навіть, сраний телефон брали в кредит, бо зайвих грошей реально не було. Який там, в ж*пу, бізнес...
показать весь комментарий
02.03.2025 18:56 Ответить
Овоща привело на выборах наше "мудрое" население.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:06 Ответить
Так. Але кожен наступний президент - це результат роботи попереднього. Це аксіома.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:37 Ответить
Абсолютно нет. Это только отображение умственных способностей населения.
показать весь комментарий
02.03.2025 19:40 Ответить
Ющ був просто тормоз, що можна хотіти від колгоспного бухгалтера😝😝😝😝😜🤪
показать весь комментарий
02.03.2025 17:50 Ответить
А Юля ким, чи чим була?
показать весь комментарий
02.03.2025 17:51 Ответить
Подивись які кадри вона понабирала до рад усіх рівнів і дізнаєшся хто є юля..один лозінський чого вартий
показать весь комментарий
02.03.2025 18:13 Ответить
А Портнов?...
показать весь комментарий
02.03.2025 18:14 Ответить
А як думаєш...хто його отруїв і чому?
показать весь комментарий
02.03.2025 18:32 Ответить
Тобто відповіді в тебе нема.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:53 Ответить
А до 2014 хто для тебе був нормальним президентом?
показать весь комментарий
02.03.2025 17:59 Ответить
Коли бачу ось такі кацапські наративи так і розумію, що 73% нікуди не поділись і зараз аж з трусів вискакують щоб повторити те, що потрібно ОПі. Необучаємі, блдь. Беріть вже бандури та починайте тужити, бо вмикати мозок вам ніколи(бо нічого вмикати?) та й заздрощі вам заважають - вам і тризуб на кремлі буде "не так встановили!".
показать весь комментарий
02.03.2025 17:56 Ответить
Valerii Prozapas
@prozapas77
·
8 год
Генсек НАТО подивився повний запис розмови в Білому Домі - і порекомендував відновити відносини з Трампом.

Всі адекватні люди порекомендували б це зробити.

Але у нас скоріше за все радісно пошлють і Генсека НАТО - а вже потім під бандури співатимуть сумних пісень.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:01 Ответить
В 91-му.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:39 Ответить
Дійсно, отут підтримую.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:54 Ответить
Дай Бог чтобы Европа проснулась
показать весь комментарий
02.03.2025 17:29 Ответить
Не прос.іть його
показать весь комментарий
02.03.2025 17:29 Ответить
Досить обіцянок та горячих промов. Де швидкі та дієві рішення?
показать весь комментарий
02.03.2025 17:30 Ответить
Їх не буде. Вже вирішили, що треба домовлятися з США
показать весь комментарий
02.03.2025 18:29 Ответить
не просріть цей момент
показать весь комментарий
02.03.2025 17:31 Ответить
вони вже жалкують що не зреагували в 2022
а в 2022 жалкували що не зреагували в 2014
показать весь комментарий
02.03.2025 17:34 Ответить
що ми всі з вами і з народом України стільки, скільки буде потрібно, всі, хто сидить за цим столом Джерело: https://censor.net/ua/n3538778

Одне і теж, дайте ракет і можете далі спокійно сидіти в кав'ярнях.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:33 Ответить
Нічого вже ракети не допоможуть. Пізно. Лише безпосередня участь європейських військ у війні. Але на це Європа навряд чи піде.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:37 Ответить
Парадоксально але більше шансів , що Туреччина напряму за нас воюватиме, ніж "дружні" країни. Зло чомусь не жує соплі 🤬
показать весь комментарий
02.03.2025 17:41 Ответить
Ото ж бо. Я більш, ніж впевнений, що, якщо куйло нападе на Європу, повториться 1939-й. Тільки новим гітлером буде куйло.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:46 Ответить
Ви абсолютно праві. Всі згадують Мюнхен 39, але ж Європа тоді проводила себе точнісінько як зараз, кожен у своїй " мушлі". Вони закликають не повторити 1939 рік, а самі йдуть тис самим шляхом. Тільки цього разу, не дай Бог, срср 2.0. так просто не розвалиться. 1991 то справді був шанс для світу. А вони кинулися рятувати агресора, і самі його й викохали.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:50 Ответить
Не покоління - а один раз на 100 років, а можливо і на 300
показать весь комментарий
02.03.2025 17:33 Ответить
Ви помиляєтесь! Це нова ера! Років так 10000!
показать весь комментарий
02.03.2025 17:38 Ответить
Може він і мав на увазі повне життя одного покоління - 100 років приблизно
показать весь комментарий
02.03.2025 17:40 Ответить
Покоління - це група людей, які народилися в один і той же період і виросли у схожих умовах. До 100 рідко хто доживає....
показать весь комментарий
02.03.2025 17:49 Ответить
Згодом буде так: "цей момент, який буває раз на покоління"...
і ось знову!
і ось знову!
...
показать весь комментарий
02.03.2025 17:47 Ответить
Звертаючись до Зеленського, який сидів поруч з ним, прем'єр-міністр Британії сказав:
"Сподіваюся, ви знаєте, що ми всі з вами і з народом України стільки, скільки буде потрібно, всі, хто сидить за цим столом".

Дід Байден казав так само. Його вже при владі нема і США вже не поряд. Те ж саме цілком може статись і з європейськими країнами, коли через рік - два - три підуть з влади ті, що сидять зараз за цим столом.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:35 Ответить
Прийдуть ще кращі на їх заміну. Краще б скоріше подохли путін, та його оточення совкодрочерів.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:38 Ответить
В Америці вже прийшли...
показать весь комментарий
02.03.2025 17:41 Ответить
Імітація і симуляція, в цьому найсильніший наш гарант. Майте на увазі, європейські лідери.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:36 Ответить
Якби Європа дійсно одностайно згуртувалась, то був би толк. Але всілякі йорбікі, ліпенші, адн та інша рашистська наволоч зараз активізується в рази.
показать весь комментарий
02.03.2025 17:36 Ответить
Огоссди...
показать весь комментарий
02.03.2025 17:40 Ответить
Маю надію що Стармер не забув що Маск хотів його здихатись Маску заборонити вьизд до ЕС І БРИТАНІЇ
показать весь комментарий
02.03.2025 17:43 Ответить
Для Європи то так,-раз на покоління,а для нас головне,що МИ не стали останнім поколінням
показать весь комментарий
02.03.2025 17:43 Ответить
Один раз в століття Європе випадає шанс показати, що є ...яйця!
показать весь комментарий
02.03.2025 17:52 Ответить
The dilemma is how to look strong and determined to fight the world's evil without at the same time scaring the sh*t out of their voters with the terrifying thought that they will actually have to go fight the world's evil.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:02 Ответить
That's how modern world and politics work.No more and no less
показать весь комментарий
02.03.2025 18:04 Ответить
Якщо спонтанний і щирий, то це не натовп, а громада.
показать весь комментарий
02.03.2025 18:04 Ответить
Знову буде бла-бла-бла ні про що. Їм Сша розглядає війська вивести, а вони продовжують перелякано квохтати
показать весь комментарий
02.03.2025 18:33 Ответить
Минулий раз в саме такий момент європейці хєровєнько так активізувалися...
Цього разу правда Дойчі на нашому боці. І японці. Але це вже давно не ті дойчі шо були колись... і не ті японці...
показать весь комментарий
02.03.2025 18:34 Ответить
А куди це дивиться Мерц, що він побачив вгорі, не вже Трамп приїхав на запрошення Стармера в В.Британію, якого він знову запросив? А чому турка Фідана вигнали з червоної дорожки, що, НЕ вписався? ......показуха,хай Трамп заздрить!
показать весь комментарий
02.03.2025 18:50 Ответить