13157 посетителей онлайн

Передача территорий России - это не мир, а вынужденная капитуляция, - Зеленский

Зеленский покинул Белый дом

Президент Украины Владимир Зеленский заявил, что не пойдет на уступки России по оккупированным территориям.

Об этом пишет The Telegraph, передает Цензор.НЕТ.

Зеленский ответил на вопрос корреспондента о возможности заключения мирного соглашения, которое будет включать передачу части украинских земель России.

"Ответ Зеленского был недвусмысленным: любое мирное соглашение, включающее такие уступки, не будет миром - это будет "вынужденная капитуляция", - говорится в материале.

Как отмечает издание, позиции Украины и России остаются диаметрально противоположными. Киев не может принять соглашение, которое предусматривает аннексию его территорий, а Москва не согласится на мир, оставляющий эти регионы под контролем Украины. Это делает перспективы переговоров крайне сложными.

Между тем в США растут подозрения, что администрация Дональда Трампа и его потенциальный вице-президент Джей Ди Вэнс "знают это и просто хотят представить соглашение, которое отвергнут украинцы, чтобы они могли обвинить президента Зеленского и прекратить всю помощь".

Издание также обращает внимание на роль Великобритании. Премьер-министр Кир Стармер пытается сгладить разногласия между Вашингтоном и союзниками Украины. Однако в материале подчеркивается, что это не просто разрыв в подходах - это настоящая дипломатическая пропасть.

Топ комментарии
+20
Спасибо, родной, ты уже напотужничал дальше некуда. А кто же это сдал за свои 6 лет президентства?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:04
+19
Так ти вже передав 20%. За два дні. А коли ЗСУ почали відвойовувати твої про'би, то ти падлюко зняв усіх притомних командирів, і далі передаєш землю русні.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05
+17
Ну каже все правильно та логічно.
Але, діє ... як верховний головнокомандувач, в протилежному напрямку, в напрямку капітуляції.
Щоб не здавати території пуйлу, треба було все змінити, починаючи від комплектування армії і закінчуючи переводом економіки на військові рейки.
Але Зеля нічого не робив для перемоги, тільки піарився та відосики викладав кожний день.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05
Комментировать
Сортировать:
Передача територій Росії - це не мир, а вимушена капітуляція, - Зеленський КАПІТУЛЯЦІЯ- коли здасиш всю Україну куйлу.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:02 Ответить
М, Безродному... На кого пашеш парніша?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:07 Ответить
Довбаненко- ти взірцевий зебіл чи еталонний?

02.03.2025 11:47
показать весь комментарий
03.03.2025 12:13 Ответить
такий висновок у розумній голові не народиться
показать весь комментарий
03.03.2025 11:09 Ответить
Йому там у США видніше), шуруй на демонстрацію проти політики трампона ухилянт!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:19 Ответить
Ти добре знаєш хто такий "ухилянт",але включаєш дурня ,та ще й з пафосом ,блатний жаргон "трампона" "у вас немає карт на руках" прирівнюєш до політики...Ні -це не політика, а міжнародний рекет України ,або американська "тітушня" , котра розіграла фсбешну постановку із костюмом і картами для звинувачення України і її народу в "небажанні миру"
показать весь комментарий
03.03.2025 15:38 Ответить
Для початку хоч назвись українською!
показать весь комментарий
03.03.2025 15:41 Ответить
Ви б хотіли зайняти його місце?
Якщо так, то щоб ви зробили прямо зараз і щоб ви зробили під час зустрічі в БД?
Можливо у вас є ті ідеї, які Україні потрібні понад усе, і «хтось👆» прочитає і усвідомить, що ви праві і зробить це.
Я серьйозно.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:10 Ответить
Это неправильная постановка вопроса. В корне неправильная. Повторю что уже говорил.

Был самый простой выход. Не ехать пока дипломаты не утрясут все вопросы. Так, как делают все нормальные президенты. Зачем ехали если Трамп отказывался от встречи и ничего не было готово? Зачем просили Макрона уговорить Трампа о встрече? Зачем настояли на поездке хотя Келлог предлагал подписать все в Киеве после согласования всех вопросов?Чтобы просто поругаться на прессухе? Это получилось.

Дипломатия не делается скандалами перед камерами. Она делается за закрытыми дверями. И теми, кто реально это умеет и этому обучен. А не нахрапом и лозунгами, а тихо. Один раз в Британии это прокатило. Пристайко тогда спас наши отношения ценой демарша против Зели. А то бы у нас сейчас на одного важного союзника уже было бы меньше. А тут не прокатило. Во всем важен не внешний эффект, а результат.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:30 Ответить
Про яких дипломатів йде мова?
Маркарову, яка своїм видом видала зневагу до Зеленського, Сибіга який сидів червоний і переляканий як рак, що випав з кастрюлі?
Немає вже професійних дипломатів. Їх всіх вижили ще в 2014 році, а залишки потім.
Вже тисячу разів писала, що я не є тим хто голосував за Зеленського і зто марить ще раз за нього голосувати, в жодному випадку! Але його бажаня зустрітись з Трампом я розумію. Бо і він і Трамп оточенні своїми «ефективними» менеджерами як муром в'язниці для смертників! Саме тому, це було намагання зламати свій мур і зробити прохід в мурі Трампа, аби реально з'ясувати хто чим з них дихає без зламаного телефону «наглядачів».
Я думаю він зрозумів обидва «мури» зробили свою чорну справу. Добре б аби за усвідомленням цього були мудрі рішення.
Але я не впевнена, що самостійність ще досиупна йому і Трампу так само.
І це погана історія для всієї Планети!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:45 Ответить
А кто виноват что Ермак сейчас заменил собой всю дипломатию? Кто послал в Вашингтон Ермака и назначил Маркарову? Кто окружил себя лизоблюдами? Вопрос риторический.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:54 Ответить
Ми з з вами знаємо відповідь, і він👑знає. Чому все і далі так я можу тільки здогадуватись. Нуль раціональності
показать весь комментарий
03.03.2025 12:05 Ответить
Да, сейчас мы просто платим за неверные решения раньше. Платим по счетам. И плата эта неимоверно высока. Только проблема в том, что не для него лично и не для его близких и холуев.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:08 Ответить
Про фсбдєрьмака, який і наполіг на цій поїздці
показать весь комментарий
03.03.2025 12:06 Ответить
Їх всіх вижили ще в 2014 році, ?? Ніка, впевнені?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:18 Ответить
Так. Вони пішли разом з Немирею і Тарасюком.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:25 Ответить
до чого тут бютоголовий Немиря (історик, політик)? Віце-прем'єр-міністр України з питань європейської інтеграції 18 грудня 2007 - 11 березня 2010 ?
показать весь комментарий
03.03.2025 12:33 Ответить
100500%.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:50 Ответить
ніхто не займає чужих місць .Просто є багато прикладів у світовій історії, коли подібне вже відбувалося.Фінляндія до сьогодні не має своєї території,частину котрої окупував рашист.В Кореї.проведена демаркаційна лінія ,котра ділить один народ на дві держави.Німеччина була розділена до недавнього часу стіною.Та і інші є приклади .Ідей багато ,а яку з низ взяти,це мають вирішувати млжновладці,котрим народ України віддав свої голоси саме для цього.Можливо ,якусь ідею використають і в Україні,а можливо буде втілена якась іншачи то модель.чи то ідея...
показать весь комментарий
03.03.2025 15:29 Ответить
І все правильно сказав, нехай йдуть вони усі ***** ті хто так думає!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:02 Ответить
залижи на смерть віслюка, врятуй Україну, навіть, якщо ти вже з Польщі й не хочеш повертатись.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:21 Ответить
То зроби по-іншому!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:02 Ответить
ну, у нас не всі з цим згодні, дехто таки в очікуванні "варіанта Б".
показать весь комментарий
03.03.2025 11:03 Ответить
А чим закінчиться? А я скажу... У мене знайомий, родом з України, має дружину - фінку. Коли Союз розвалився - він скористався її етнічним походженням та емігрував у Фінляндію. Оселилися. Сам - автомобіліст-ремонтник. Створив фірму по авторемонту. На початку ХХІ ст. навкруги кацапня почала скуповувать ділянки та будувать "дачі"... Пішло "засирання" округи сміттям... А у Володі сусід - з переселенців, з-під Виборга... Так згадав матюки, і "наїхав" на них:
- Ви спаскудили Віїпурі (Виборг) і Петсамо (Печенгу) ... А тепер приїхали і далі Фінляндію засирать?...
показать весь комментарий
03.03.2025 11:13 Ответить
Вот такая же фигня у меня в пригородной парковой зоне творится,начали застраивать и засирать те места,которые при любой власти никто не трогал.Всего лишь несчастные переселенцы,с денюжкой."Русский мир" он как грибок,выжигать с корнем,иначе никак.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:56 Ответить
Таце бидло і у нас так само, "засирає"!!!
показать весь комментарий
03.03.2025 12:41 Ответить
Спасибо, родной, ты уже напотужничал дальше некуда. А кто же это сдал за свои 6 лет президентства?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:04 Ответить
Так это же вы, недоумки, проголосовали за "надо просто перестать стрелять" и "стереть границы в своей голове". Вы же сами именно это выбрали. Именно это "я уже закончил войну в своей голове". Какие теперь претензии? Еще от майских шашлычков кровавой диареи нет?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:41 Ответить
Понятно, шашлычки не зашли. Когда тупому быдлу нечего ответить по существу - всегда приплетают мову или еще что нибудь. С тобой все понятно - неизлечимо тупой бот однодневка. Не хворай подоляковское, адью.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:59 Ответить
чим ти бачиш кугут дводенний? Текст читають чи слухають, але осмислюють чимось іншим, що в борщовий набір не входить.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:25 Ответить
і гинули, і території були окуповані. проте різниця тут в колосальних масштабах. гинули десятками, сотнями, то тепер гинуть десятками тисяч. якщо всі так стверджують, що війна була все одно неминуча, то чого Вава до війни не готувався і не розбудовував армію замість того, щоб будувати дороги із грошей, які мали би бути спрямовані на розбудову армії і виробництво/закупівлю зброї..
показать весь комментарий
03.03.2025 11:57 Ответить
Это однодневка, там мозгов нет.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:01 Ответить
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 01.03.2025

Нравитесь вы мне, одноразовые резиноизделия. Чем тупее такой бот - тем более патриотический у него ник. Только ник не заменяет отсутствия мозгов. Абсолютно. Резвись, пока админы не вычистили.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:12 Ответить
велика різниця. де були приготування? ну так це потрібно запитати у яника, який і привів до війни. потрібно запитати у ригівців колишніх, які привели війну в Україну разом з яником, а тепер сидять в ОПі біля Потужного, коли мають сидіти уже давно у зовсім іншому місці. Порох то все розумів і тому намагався стабілізувати ситуацію як тільки міг, коли на нього тиснули з усіх боків - від ху йла на сході, до фрау штазі на заході. він це прекрасно розумів і тому готував і відновлював армію, озброєння, домігся передачі летальної зброї з Америки (Рудий теж не в захваті тоді був, коли джавеліни Україні надали - це Конгрес і Сенат підштовхнули Рудого до передачі зброї Україні), не заглядав в очко ху йлу, не літав на таємну сходку із ним в Оман (у нього був завжди принцип - нічого про Україну без України, так само і Україна нічого із ху йлом без Заходу - а Вава це похєрив і полетів на таємну сходку в Оман за спиною у Заходу і за спиною від власного народу), не займався одностороннім розведенням військ, не розміновував Чонгари, не урізав фінансування армії, а навпаки збільшував, не заморожував ракетну програму, щоб вивільнені кошти спрямувати на велике будівництво... Все буде Україна звучить гордо і прекрасно. от тільки з такою недолугою політикою Україна може залишитися без українців. якщо не буде українців, то ці території ніхто і ніколи вже не буде називати Україною.
показать весь комментарий
03.03.2025 12:28 Ответить
Усе в точку, з одним я не згоден, не за спиною, вірніше, за спиною, але не ВЛАСНОГО народу. Українці - не його народ, в усіх сенсах.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:13 Ответить
рудий донні яко світовий поліцейський замість втихомирити агресора-терориста, збирається закатрупити зкаліченого та зкривавленого потерпілого
донні, що все ж таки тобі пообіцяв @уйло?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05 Ответить
куйло , ще в ті часи ,коли "трампону " було років 40 і він навідувався в мацкваабад , як бізнесмен назвав його "генієм" .Немає нічого кращого, для самозакоханого американського"нарциса""трамбона " назвати його "генієм" .Після цього,воно багато разів,як мантру повторювало і продовжує повторювати, що куйло "добрий правитель" оскільки,колиб не бачив в ньому "генія" ,то ніколи б його так і не назвав "генієм"Це називається "похвали дурня і він вже буде думати про себе,що він Соломон.(або "соломонові портки")
показать весь комментарий
03.03.2025 15:50 Ответить
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05 Ответить
Ну каже все правильно та логічно.
Але, діє ... як верховний головнокомандувач, в протилежному напрямку, в напрямку капітуляції.
Щоб не здавати території пуйлу, треба було все змінити, починаючи від комплектування армії і закінчуючи переводом економіки на військові рейки.
Але Зеля нічого не робив для перемоги, тільки піарився та відосики викладав кожний день.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05 Ответить
Не рообив сам і не давав робити іншим. Ганебну відмову тер. обороні в 50 млрд грн, що сталося у раді.за ліченні дні до нападу, ніхто не забув
показать весь комментарий
03.03.2025 11:08 Ответить
В тім то й річ! НЕ КАЖЕ! Читає текст. А от чи розуміє що читає? Невідомо,та йому й не потрібно!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:19 Ответить
"Щур" метається в пошуках порятунку... Він пішов у владу, в надії, що це буде "тріумфальне "шоу"... А отримав ВІЙНУ... І не знає, як з неї "вибрьохаться"... Його "совєтчики" або дурні, або у них інші "задачі"... А запросить розумних - ГОНОР не дозволяє... Так що - ЗАДУШАТЬ... Або ті, або інші...
показать весь комментарий
03.03.2025 12:52 Ответить
Швидше за все свої, бо дурне, а знає багато. Шкода, хотілося б побачити потвору на лаві підсудних. Для секти зелених шизоїдів це нічого не змінить, все одно будуть йому пам'ятники ставити, а от для людей було б не зайвим показати, документально, з вироком суду, що вони були праві, коли не голосували за гімно хрипате.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:26 Ответить
Боря... читаю твої дописи... Що сказать - здебільшого, згоден... Якби вважав неправим "ощерився-б"

Але ж ідіоти не розуміють.. А ті, що "розуміють" - "упираються", бо їм образливе саме те, що вони "обдурилися"...Це псигологія...
показать весь комментарий
03.03.2025 15:21 Ответить
Все б нічого. Майже повірив. Але зрадники Дермак та Безумна залишаються при владі. Тому й нема довіри до самого Зелі
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05 Ответить
Так ти вже передав 20%. За два дні. А коли ЗСУ почали відвойовувати твої про'би, то ти падлюко зняв усіх притомних командирів, і далі передаєш землю русні.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:05 Ответить
Виправлю! На зараз ~20%. "Відвойовано 50% захопленої"(цитата зє!).
Здано зє за 3-5 діб ~40% території!
Все інше - так. Підтримую ваш допис.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:23 Ответить
США зганьбилися в Афганістані, тепер в Україні? Китай з Іраном потирає руки.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:06 Ответить
..
показать весь комментарий
03.03.2025 11:08 Ответить
Трампон пішов легким шляхом. Здати Україну ***** і стати лицарем миру як він і обіцяв. Але щось пішло не за планом в оральному кабінеті. Портрет Лінкольна замироточив.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:07 Ответить
Ні, це ж не лицар миру. Це лицар продажності.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:12 Ответить
Навіть Зєлєнскій демонструє прогрес. А пам'ятаєте, як ще зовсім недавно "расєя двинає кордони на захід", як "сойдьомся гдє-то па срєдінє (середині чого!!?? не тих же українських земель?).
показать весь комментарий
03.03.2025 11:07 Ответить
Нажаль нічого доброго від цього "Черчіля " чи чечиля не буде ,
показать весь комментарий
03.03.2025 11:08 Ответить
Якщо ще хтось за шостий рік руйнування України не зрозумів хто воно є, того вже ніхто не вилікує .
показать весь комментарий
03.03.2025 11:13 Ответить
Торчіля!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:24 Ответить
то помри .. ти вже в Київ майже був впустив

Зеленский: Мы бы все умерли в Крыму, но "зеленых человечков" не пустили...
показать весь комментарий
03.03.2025 11:10 Ответить
чому Єрмак та його секретар категорично проти вводу військ НАТО в Україну?
ось у чому питання
показать весь комментарий
03.03.2025 11:11 Ответить
Дайте почитати де ці війська НАТО стоять на поготові перед зачиненими дверима України і аж копитами б'ють так хочуть сюди увійти?
Чекаю.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:20 Ответить
Передача територій Росії - це не мир,

...а вей із мир!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:13 Ответить
Треба прямо казати і не сцати, що адмістрація Трампа стая не зрабних прлітиків, які тільки здатні здати найбільш войовничого союзника НАТО рашці і її землі, а договір про мінерали буде як виправдання, Ніякого договору про рідкоземи для Трампа!!!!!!!!!! Хочешь мінерали давай на 400 млрд зброї, і ціну кожної ракети як при покупці продивлятись, а то впевнений що по документам на віддавали за втричі більшою ціною списану або бушну техніку, це ж бариги а не партнери.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:16 Ответить
Чомусь ніхто не каже.що Україні щось гарантували гаранти-підписанти.Чому про свої забовьязання забули?Україна мала б м.ожливість відбити свою землю.якби Штати давали достатньо зброї
показать весь комментарий
03.03.2025 11:17 Ответить
Як?! А 30 (чи скільки там?) "гарантій безпеки" підписані зєльцманом,про які 2 роки волали навіть з касрюль,а не тільки розеток?!
Невже не працюють у "найвеличнішого"?!
показать весь комментарий
03.03.2025 11:28 Ответить
Оце написана повна дурня «адміністрація Дональда Трампа та його потенційний віцепрезидент Джей Ді Венс "знають це і просто хочуть представити угоду, яку відкинуть українці, щоб вони могли звинуватити президента Зеленського та припинити всю допомогу".

Навіщо приховувпти під цим таку невдобну для адміністрації Білого Дому правду?
Знов хтось вирішив зберегти лице вже Трампу і Венцу?

А правда звучить так : Трамп збирає свою команду аби допомогти Путіну добити Україну, позбавивши останню військової допомоги і можливості обороняти свій дім і свої сім'ї!
Це саме він зробить будь з ким і не важливо чи ви Європа чи ви Азія.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:17 Ответить
зелений готує здати усю Україну *****, тому зараз хоче бути при владі. Порошенка старається згнобити, з трампом просрав переговори і тому сша не даватимуть нам зброю, теріторії захоплені русньою і ЗСУ зараз не зможуть деокупувати і тому поступово орки захоплюватимуть інши теріторії України. чому боневтік не втік? а от для цього. 73% ви ******** тупі. це із за вас війна, смерті українців і здача України *****.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:22 Ответить
багато ще тих, які кажуть, зелений герой, бо нахамив трампу, то візьміть лопати і копайте окопи. ракет, патріотів, хімарсів, розвідданих і старлінків, і багато ще чого не буде від американців. продовжуйте хвалити боневтіка, але потім не кажить на цвинтарі- я його не піддержував.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:30 Ответить
навіщо ж тоді розмінували південь, відвели війська незадовго жо вторгнення і здали за півдня всі ці території і атомну станцію впридачу? це була репетиція капітуляції чи як?
показать весь комментарий
03.03.2025 11:28 Ответить
І Боневтік не втік,бо чекав у бункері визволеня росдесантом для підписаня капітуляції і передачі влади окупаційній адміністрації.
В ОПі готували саме такий сценарій.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:33 Ответить
не сдавайся !!! они ВСЕ нас продали за то что своих в нато приняли ( финов и шведов) вечно нейтральных !! это видно уже не вооруженным взглядом !!! не сдавайся !!!(((
показать весь комментарий
03.03.2025 11:29 Ответить
Передача це як? Немає сталої лінії оборони, а держава про крим жаліються.
Капітуляція є навіть коли ми її не визнаємо. Ці речі не залежать від автографа.
Люди зовсім клепки розгубили.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:30 Ответить
капітуляція це результат програної війни, щоб не було капітуляції - треба перемогти
показать весь комментарий
03.03.2025 11:34 Ответить
Если путлеровцы стали ездить на лошадях и ослах и северокорейцы с калеками у них в мясные штурмы отправляют то осталось их просто добить .Главное препятствие это путлеровцы на земле.
Уничтожить их и все территории сразу можно вернуть .Что там трамп и путлер будут трындеть не имеет значения.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:38 Ответить
Ти вже передав на початок війни величезні теріторії. І 3 роки не можеш їх повернути. Тому тепер сиди і не *****, незламний.
показать весь комментарий
03.03.2025 11:51 Ответить
Одне питання - ти здатен ці території відвоювати? В нинішній ситуації - точно ні, швидше ще території втратиш. Так тоді вони де факто вже давно передані кацапам. А де юре передачу можна й не визнавати, як не визнали передачу Криму.
показать весь комментарий
03.03.2025 13:09 Ответить
Чому Конгрес не вимагає від Трампа доповіді щодо нібито наявного в нього конкретного "плана закінчення війни", яким це руде мудло погрожувало ще в ході виборів. Потрібно, перед висуненням претензій Україні, спершу впевнитися, що цей самозакоханий ідіот виконав своє "домашнє завдання", яке він обіцяв під час передвиборчої кампанії.
показать весь комментарий
03.03.2025 14:10 Ответить