10795 посетителей онлайн

Это прокси-война между ядерными державами - США и Россией, - Рубио

Марко Рубио назвал агрессию РФ прокси-войной

Госсекретарь США Марко Рубио назвал боевые действия в Украине прокси-войной между Россией и Соединенными Штатами.

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на сайт Государственного департамента США, об этом Рубио заявил в интервью Fox News.

"Откровенно говоря, это прокси-война между ядерными державами - Соединенными Штатами, которые помогают Украине, и Россией - и она должна завершиться. Но никто не имеет никакого представления или плана, как это сделать", - сказал Рубио.

По его словам, президент США Дональд Трамп считает войну в Украине "затяжной и безвыходной", ведь Украина, мол, только хочет, чтобы ей беспрестанно помогали, а Россия, хоть и достигла определенного прогресса в войне, не доминирует в ней.

"Это не стратегия. США попросили украинцев не саботировать процесс по поиску мирного пути завершения войны. Однако президент Украины Владимир Зеленский таки сделал это, решив поставить под сомнение слова вице-президента Джей Ди Венса относительно возможностей дипломатии, - добавил Рубио.

Именно это и привело к спору украинского и американского президентов в Овальном кабинете, говорит Рубио и добавляет, что рад видеть, что Зеленский пересмотрел свое решение.

"Трудно делать дальнейшие шаги, когда другая сторона конфликта говорит, что они совсем не заинтересованы в мире, и это был именно тот месседж, который мы услышали. Надеюсь, это было исправлено. Я надеюсь, что это будет исправлено более четко", - заявил он.

Теперь, по словам госсекретаря, украинцы будут иметь свои требования, а россияне свои, поэтому США должны увидеть, "насколько они далеки друг от друга", а после этого должна "вступить в действие дипломатия".

Напомним, Трамп в своей речи перед Конгрессом продемонстрировал определенное смягчение позиции по Украине после дискуссии с президентом Владимиром Зеленским в Белом доме.

Топ комментарии
+70
Давишооо? ***** напало не на Україну а на сша? Вже прямо один в один як ***** говорить. Ну якщо так то Трамп повинен заявити що сша програло війну і позорно капітулювало.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:02 Ответить
+65
показать весь комментарий
06.03.2025 09:05 Ответить
+63
Проксі війна між США та Парашею? Лесь я це вже чув. Ааааа, торж РосапропаГОНДОНс каже шо воює з НАТО в Україні. І ця людина вважалась фаховим діпломатом США.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
а чому вони не хочуть це назвати виконанням своїх гарантій по будапештському меморандуму ? чому вони це називають проксі війною проти Росії?
показать весь комментарий
06.03.2025 22:45 Ответить
це не схоже на прокси війну між Росією і США

якби це було проксі війною між Росією і США, то головні інтереси в цій війні були б в Росії і в сша.

а тут головні інтереси в Росії і України . в Росії - окупувати Україну , в України - не бути окупованою.
показать весь комментарий
06.03.2025 23:17 Ответить
ось чому
"Україна напала на московію"!!!!!!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:57 Ответить
Каліка на мозок, чи що там у нього замісьть мізків...
показать весь комментарий
06.03.2025 10:24 Ответить
Ну хоть ты ,Ольгинской,нам глаза открыло.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:39 Ответить
Єдина поправка, що війна йде 11 рік. Якби 11 років тому була належна реакція світу на захоплення Криму, то не було повномасштабного вторгнення
показать весь комментарий
06.03.2025 23:51 Ответить
А українці не хочуть миру, а хочуть лише побільше зброї. Ух, які ми кровожерливі!
Цей Рубіо чудово розуміє, яку маячню він молотить, але така у нього робота - підмахувати своєму хазяїну.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:19 Ответить
В 23-му тут за такі слова половина відвідувачів "патріотично" накидувалася на сміливця і звинувачувала у ворожому іпсо.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:22 Ответить
Поясніть цьому горе-дипломату, що те ж саме можна було сказати про радянсько-афганську війну 1979-1990 років. Тільки тоді був Рейган. Вчіться у нього, а не розводьтеся: " Але ніхто не має жодного уявлення чи плану, як це зробити".
показать весь комментарий
06.03.2025 10:38 Ответить
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди" С. Петлюра
показать весь комментарий
06.03.2025 10:47 Ответить
Да...слова цього латіно-амера нічим не відрізняються від аргументів піторів типу Лаврова,Жиріка,Соловьйова... і це при тому,що ця Рубіо,нащадок кубинських компрадорів,який як шкодливих котів Кастро та СССР вигнали з Куби... І ще,якщо це проксі війна США з Рашкою....чому рашка не напала на Каліфорнію,Мексику,П.Корею,а на Україну? Про це латінос-вигнанець мовчить....
показать весь комментарий
06.03.2025 15:24 Ответить
Держсекретар США Рубіо недавно заявив таке: "Необхідно дізнатися про умови росії для припинення вогню в Україні".

Упс.
Зараз США за повною програмою пресують Україну, але поки що навіть не спромоглися дізнатися про умови росії.
Гм... А може вони там всі - ідіоти?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:08 Ответить
Мері Енн Трамп, мати Дональда Трампа на запитання когось "що це з її сином, що він таке витворяє", відповіла так:
"Так, він же ідіот із нульовим здоровим глуздом і без навичок спілкування, але він мій син. Я просто сподіваюся, що він ніколи не потрапить до політики. Це було б катастрофою..."
показать весь комментарий
06.03.2025 09:28 Ответить
***, невже перший раз правду сказав.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:08 Ответить
Так то не хрест на його лобі, то плюс- умовний знак ,що гроші із кремля отримав, все окей.
показать весь комментарий
07.03.2025 08:24 Ответить
Розумію сказане так. "Проксі війна між Росіею і США. " про це завжди говорили в Росії. Росія мае певні успіхи але не домінуе. США вирішило капіталювати, а втрати списати на трьох: США ? млрд дол (МЕНІ НЕВІДОМА ТОЧНА ЦИФРА), ЕС ? млрд. евро, Украіна - млррд гривень, зруйнована економіка, розбита краіна, десятки тисяч людей загобло.
Не мій погляд дуже не вигідно бути в цому світі замісником США.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:18 Ответить
Іспанія, В"єтнам, Корея, Сірія. Все це вже було.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:30 Ответить
Все це вже було у В"єтнамі і Кореї. І США там теж програли.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:37 Ответить
Саме так. Якби США ще трохи там повоювали, то вся Корея була б Північна. Як В"єтнам.
показать весь комментарий
06.03.2025 11:01 Ответить
Як тільки усе сумно... Влада Штатів прогнулася під пуйла цілком. Сумно...
Та як складно брешуть своєму народові, шо у них якась там війна одне з одним. Сумно...
показать весь комментарий
06.03.2025 17:41 Ответить
Проксі війна між США та Парашею? Лесь я це вже чув. Ааааа, торж РосапропаГОНДОНс каже шо воює з НАТО в Україні. І ця людина вважалась фаховим діпломатом США.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:01 Ответить
Ну не московію ж їм пресувати .. Вони ж уже скільки разів казали , шо московія не винна то її спровокували .
показать весь комментарий
06.03.2025 09:14 Ответить
бреше як дише а дише часто.
бо з дня інавгурації це проксі-війна між европою та росією а америка тут в ролі угорців у другу світову - шукають як би до переможця притулитися.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:19 Ответить
як зазвичай США завершують такі війни, коли вважають їх невигідними? Зливають свого проксі за безцінь, в'єтнам, афган, ірак, тепер україна
показать весь комментарий
06.03.2025 15:28 Ответить
Давним давно відомо, що ворогувати з США небезпечно, але дружити багаторазово небезпечніше! Дехто ще раз підтвердив це на власному досвіді, є тут такі лохи, які стали проксі армією штатів, програли війну і були кинуті напризволяще. хоча вони не перші, але це розумні вчаться на чужих помилках
показать весь комментарий
07.03.2025 08:44 Ответить
если вы (США) ведете войну с рашкой, то въе.б.ит..е по москве мы тут причем ?
почему вы (США) от нас чего то требуете ?

Какой же ты рубио конченный 3,14дорас.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:10 Ответить
Vitalii Panevskchii просто надо под.бать этого 3,14дораса конченного и сказать если США и рашка воюют то пусть сами и разбираются между собой на фронте.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:07 Ответить
Ще Європу забув, яка аж пищить, так не хоче закінчення війни в Україні (що не відміняє того факту, що Україну хоче завоювати РФ). Але якби якимось дивом тут вдалося пригальмувати, а в РФ лишається купа грошей, зброї й промисловості, при цьому вона бачить небажання США втручатися в європейські справи... Європа в цій ситуації буде аж зі штанів вискакувати, аби тільки нічого не закінчувалося.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:25 Ответить
Сидять в камері троє. Питають одне одного: ти за шо сидиш?
- Я в 2014 році казав, що Петренко зрадник.
- А я в 2022 році казав, що Петренко герой.
- А я Петренко.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:37 Ответить
Цей теж на колчаковських фронтах воював?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:01 Ответить
і поки що вілікая сміех діержава перемагає світового покіемона
показать весь комментарий
06.03.2025 14:42 Ответить
Он воно що! То так виходить, що штати вирішили капітулювати перед рашкою?
показать весь комментарий
06.03.2025 11:39 Ответить
І як ви собі уявляєте таку вимогу? Меморандум не угода, там нема юридичних зобовʼязань, тільки обіцянки. Можна звичайно вимагати що завгодно у вечірньому гундосику для вух лохтората.
показать весь комментарий
06.03.2025 11:44 Ответить
Оце приклад "патріота " - навіть неспроможне українську мову вивчити ... Що вони можуть побудувати ? Совок у вишиванці ..
показать весь комментарий
06.03.2025 10:29 Ответить
Яка різниця де зупиниться Московія на карті? Московія сидить в головах "українців".
Якщо ти ведеш себе як московит, брешеш як московит,крадеш як московит - то Московія вже перемогла ,вона вже тут - всередині вишиванки...
показать весь комментарий
06.03.2025 10:31 Ответить
А ще реальність така ,що Українців з 48 мільйонів , стало 30-32 . І дітей вивозять за кордон .

показать весь комментарий
06.03.2025 10:37 Ответить
Я згоден з вами повністю . І ви праві . ЗСУ РОБИЛИ І РОБЛЯТЬ НЕЙМОВРНИЙ ПОДВИГ.

і МОЇ ПИТАННЯ ПО СУТІ НЕ ДО ЗСУ І ДО РЯДОВИХ БІЙЦІВ. а ДО ВЛАДИ ,ЯКА КЕРУЄ І ГЕНЕРАЛІТЕТУ . а ТАКОЖ ДО НАРОДУ ,ЯКИЙ ПІДТРИМУЄ ЦЕЙ БЕЗЛАД.

Але я дивлюся в майбутнє - і не бачу поки приводів до оптимізму.

Мій рідний брат теж до речі в ЗСУ ( цивільний , в ЗСУ ніколи не служив ,відпетляв по молодості ) - напочатку прийшла повістка - він сказав - я ховатися не буду - буду захищати країну . І служить до цих пір - націоналіст - патріот . Але 17 річному сину сказав виїхати в Польщу .
Чому як ви думаєте ?
показать весь комментарий
06.03.2025 10:47 Ответить
Дякую за те що пояснили свою точку зору
показать весь комментарий
06.03.2025 10:53 Ответить
Мда, лікар тут не допоможе. Україна воює з московією з тих часів, коли Штатів в помині не було, а ви звичайні бариги і не більше.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:04 Ответить
Це скоріше схоже на те, що Штати вискакуючи з штанів, в чергове намагаються врятувати росію. Інакше оголосіть, хто переміг.
показать весь комментарий
06.03.2025 11:57 Ответить
Тобто у цій війні США і колективний Захід не здатні перемогти Росію.
показать весь комментарий
06.03.2025 16:28 Ответить
Проксі - війна це збройний конфлікт у якому дві великі могутні але сцикливі держави не хотять вступати у відкрите протистояння між собою а використовують для цього третю державу. То Рубіо хотів сказати щоСША та Росія використали Україну як полігон для вияснення стосунків між собою. От вони пободалися розрушили пів України вбили тисячі людей і тепер Трамп крикнув "брейк" а Україна раптом саботує. Таким чином Рубіо прирівняв злочинні дії Росії до дій США.
показать весь комментарий
07.03.2025 01:00 Ответить
Так США, выходит, проиграло войну?
показать весь комментарий
07.03.2025 01:18 Ответить
До змісту самого заголовка: Рубіо (Орбуі = Орбан) обманює: США настільки мізерний внесок в допомогу Україні внесли (і настільки гігантську роль в обезброєнні України в 1991 - 2022 році відіграли, паралельно, стільки вклали у Московський Мордор в 1812 - 2024 роках, забуваючи часто про самих себе), що на стан проксі зовсім не можуть претендувати. І не треба обманювати нікого! За це буде Господня кара.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:53 Ответить
Дядя Петя, ты - дурак?!
показать весь комментарий
06.03.2025 20:23 Ответить
Yigal Levin:
Мне задают немного наивный вопрос: если США хотят спасти Россию, то почему не надавят на саму Россию? Ведь если Путин прекратит атаки и выведет армию, война закончится.

Да, это так. Но те, кто так рассуждают, исходят из этических соображений. В реальной политике нет места этике - есть только интересы. США хотят спасти Россию, но так, чтобы она сохранила за собой и награбленное.

Это не просто солидарность больших держав, а и прямой интерес США. Ведь как потом объяснить собственные действия - например, если Вашингтон решит забрать Гренландию или будет гоняться на "Страйкерах" за барыгами в мексиканских пустынях (без согласия самой Мексики).

Капитуляция Украины и закрепление награбленного за Москвой (фактом, не в плане признания) создаст удобный прецедент для нового миропорядка. И это на руку США.

Чтобы было понятнее: Россия - это жадный игрок, который тащит на себе кучу лута в игре где есть механика перевеса. Он настолько загружен, что рискует погибнуть при первом выбросе, например - как в том же "Сталкере".

США - это другой игрок, который сначала крикнул России: "Брось лут и беги в укрытие!" Но Россия отказалась, и тогда США, тяжело вздохнув, пошли ей навстречу, чтобы и лут сохранить, и ее саму вытащить.

Это буквально то, что сказал Трамп, когда вступил в должность. Когда его попросили прокомментировать действия Путина, он покачал головой и сказал: "Он так старался, так старался... но у него все очень плохо получается. Это надо прекращать".

Да, прекращать. И США хотят это прекратить, но не ценой России и ее награбленного, а ценой Украины.
показать весь комментарий
06.03.2025 15:11 Ответить
+100500! І наполягали на цьому -- аби Україна позбулась ... -- хто? Вірно! Гарант української безпеки -- С.Ш.А.
https://www.facebook.com/reel/942585568075621
показать весь комментарий
07.03.2025 10:50 Ответить
але ж довбойоб..
спалив начальника - "ніхто не має жодного уявлення чи плану, як це зробити".
то Трамп брехав?! не може бути
показать весь комментарий
06.03.2025 09:03 Ответить
Не пройшло й місяця царювання Трампа як його свита навчилася читати російською та зараз повторює російські тексти вже своїми поганими ротами. Американські гниди!
показать весь комментарий
06.03.2025 10:07 Ответить
І саме так Путін звертався до українців в своїй статті про єдність народів, яка вийшла влітку 2019-го. Так що Трампу можна і не придумувати чогось свого, а брати і копіювати у більш досвідчених "великодержавників" в реалізації імперських планів щодо своїх сусідів.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:48 Ответить
Тоді перекидайте свої війська на Аляску і Чукотку і воюйте в себе на кордоні.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:50 Ответить
Всім тоді треба стати ядерними державами, щоб невелика купка довбойобів не могла шантажувати світ.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:52 Ответить
Це плвторювпння слів унилої лошадки. Просто сором! До того ж рубіо визнав що трамп брехав виборцям що має план врегулювання!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:06 Ответить
Хто завгодно але не рашка
показать весь комментарий
06.03.2025 09:07 Ответить
Якщо так, то ви в ній капітулювали.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:10 Ответить
Гірка правда - Україна приречена на поразку і повернення до складу росії?
Ну а та реальність, що русня з Т-90 пересіла на ішаків, та за останні дні майже не рухається територією України, звичайно, не реальність, а лише ілюзія.
Взагалі, як казав Базіль Кук, реальність - для лохів. Сильні люди створюють свою реальність та живуть у ній.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:40 Ответить
Реальність така: ми вже четвертий рік воюємо, при всіх наших недоліках, і навіть спромоглись загальмувати русню.
Чи це нереальна реальність?
показать весь комментарий
06.03.2025 10:34 Ответить
І це теж реальність.
Але чомусь ви тільки на цей шматок реальності дивитесь.
Той шматок, який я описав, ви вперто ігноруєте. Причина?
показать весь комментарий
06.03.2025 10:38 Ответить
З владою у нас все зрозуміло.
Якби ми тільки на неї сподівались і самі нічого не робили, як це робить русня, програли б вщент давно. Але завдяки горизонтальним зв'язкам та підтримці ззовні - не програли досі, навіть маємо деякі успіхи останнім часом.
Тому русня так за пєрєговори. Не ладиться у них, і це теж реальність. Яку вони прагнуть змінити.
Їм треба, щоб ми здались. Тоді у них все добре буде.
А якщо не здамось, хто знає, як та реальність виглядатиме.
Три роки тому думали, що реальність буде зовсім іншою. Без України.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:52 Ответить
І стосовно народу, який підтримує. Він не підтримує, він терпить. Хто знає, які були б результати виборів у 2024 році, якби не було війни. Думаю, зєлєнь би пролетіла. Одна історія з ковідом чого коштує.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:55 Ответить
в америці ваще психіатри є?
показать весь комментарий
06.03.2025 19:05 Ответить
скорше колумбійський
показать весь комментарий
06.03.2025 19:21 Ответить
Рубіо хотів принизити Україну яка майже беззбройная вистояла у війні з ерефією з 2014 року. Але принизив свою країну, визнавши неспроможність США впевнено та швидко перемогти набагато слабкішого ворога.
показать весь комментарий
06.03.2025 18:37 Ответить
Тупо повторив російську пропаганду.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:44 Ответить
якщо сша уявлення не мають, як закінчити цю війну, то навіщо трамп кричав, що завершить її за 24 години?!
показать весь комментарий
06.03.2025 15:02 Ответить
Добре служить собака агенту Краснову ,знову винна Україна,знову росія зможе, не зможе якщо її зупинити ,економіка росії навіть не входить в десятку найбільших економік це 1,5% світового ВВП , понад 85 %доходу це експорт сировини більше половина з якої це експорт нафти ,Єдине це що росія має великий військовий потенціал більшість з якого знищенно на війні і ядерна зброя і ще печерна шовіністична пропаганда ,Так треба зупинити варварів а не допомагати їм.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:36 Ответить
Проксі воїни дуже активно почали свою історію протистоянь за каденцію в БД:
1. Канада
2. Мексика
3. Панама
4. Гренландія
5. Китай
6. Україна
7. Колумбія
Хто наступний???

... А "Україна хоче розв'язати 3 світову"?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:06 Ответить
На справді так, але рудий навіть не питає у данців, а напряму звертається до місцевого населення, може вважає, що з ними можна легше домовитись.
Можливо сподівається, що ті видадуть лозунг на кшталт "путін ввєді"
показать весь комментарий
06.03.2025 09:24 Ответить
Якщо виходить, що якщо дві ядерні держави проксі воюють між собою (США і росія) і дійшло діло до капітулятивного "миру", то США визнає своє безпомічність і поразку перед мокшами?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:41 Ответить
Господи, какие идиоты управляют Америкой, даже страшно представить куда они затянут человечество?
Так почему тогда бомбят Украину, пусть орки кидают бомбы на Америку, по твоей пустой башке!
Ничего удивительного, если завтра эти трамповские уроды попросят извинения у путлера и будут заставлять это же сделать Украину!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:12 Ответить
Ну тупі.Цю владу обрали американці... .
показать весь комментарий
06.03.2025 09:56 Ответить
Тобто цей покидьок намагається підіграти рашистській пропаганді котра разом із )(уйлом вже багато років, ще задовго до 2022-го року, коли Україні ніхто ні в чому не допомогав, розповідала про =війну з НАТО=, про те що Україна котра боронить ВЛАСНУ незалежність й цілісність, діє =в інтересах Заходу= Питання чому ці ж покидьки не називали війну СРСР проти гітлерівської Німеччини =проксі=війною= в =інтересах США, чи Великобританії=, вони ж були взагалі у коаліції проти Німеччини і БЕЗКОШТОВНО, по лендлізу допомогали СРСР?!
показать весь комментарий
06.03.2025 15:26 Ответить
Ваша війна з кацапами , а гинуть україеці. А ви ''жлоби'' зброю припинили постачати!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:02 Ответить
"...вона має завершитися. Але ніхто не має жодного уявлення чи плану, як це зробити", - сказав Рубіо". Джерело: https://censor.net/ua/n3539562

Так про що там проксі-Трамп верзе?
Було ж 24 години?
Чи це він по причині дєбілізму пинданув?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:03 Ответить
Коли це самии продвинутии в респах - то які ж інші? - камо грядеши?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:26 Ответить
Рубіо підстилка Путіна. Тут все давно ясно. Штати такі "могутні" шо напрягати здатні тільки Україну. США найбільший фейк у світі!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:11 Ответить
Це реальна війна кількох ядерних держав проти України.
показать весь комментарий
06.03.2025 22:30 Ответить
Бреше Рубіо стосовно "проксі-війна" між США і касапами. До 20/01 ще так можна було говорити, але зараз - це війна ***** з допомогою його агента Краснова за гегемонію в світі.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:18 Ответить
Ні, не Гренландія. А Данія.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:20 Ответить
https://www.ponomaroleg.com/krestovyj-pohod-rubio/ Олег Пономарь: Это - циничная банда.

Начну с креста на лбу госсекретаря Рубио. Вчера была Пепельная среда - день начала Большого поста и Рубио пришел на FOX с крестом (мог бы вытереть, если бы захотел) чтобы все видели, что он только что из церкви и что он ярый католик.

Далее с крестом на лбу Рубио впервые в лице топ американского дипломата повторяет российскую пропаганду о том, что война в Украине - это прокси война между США и Россией. То есть, США при помощи своего прокси (Украины) ведут опосредованно войну с Россией и эту войну нужно заканчивать и закончить ее может только Трамп.
Всё это выглядит крайне зловеще, так как именно в Пепельную среду Россия нанесла удары по Украине, превращая всё в пепел. И именно в Пепельную среду администрация Трампа, в которой служит католик и сын кубинских диссидентов Рубио, прекратила военную помощь Украине в угоду Путину.

Еще пару слов о Рубио, раз уж о нем пост.
Рубио, как самый умеренный из команды Трампа, в кулуарах американской политики не очень доволен, что его выбрали на роль ширмы и практически всегда о важных политических решениях он узнает последним - после Венса, Маска и Путина. Но он согласился на эту роль добровольно, иначе бы его там не было.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:25 Ответить
Трампісти мають просто і відверто сказати: ми на союзники раші, Україно, здавайся((
Досить нести всяку маячню(
показать весь комментарий
06.03.2025 15:20 Ответить
Сполученими Штатами, які допомагають Україні, Джерело: https://censor.net/ua/n3539562 Не ***** - вже не допомогают!
показать весь комментарий
06.03.2025 12:29 Ответить
Не треба, тут тойво! Фанати незламного Лідора воюють проти трьох ядерних держав -США, кетай, педеросія + іран і плюс фанати північно-корейського незламного Лідора💩
показать весь комментарий
06.03.2025 09:19 Ответить
Блінкен ж був підстилкою путіна🤣 а перед ним Помпео, а перед ним Керрі, Хіларі Клінтон
показать весь комментарий
06.03.2025 09:22 Ответить
США разрушают мировой порядок.
показать весь комментарий
06.03.2025 17:08 Ответить
цікаво. дякую. якось пройшло повз уваги . трошки відповідє моїй власній гіпотезі, що найбільш пристойна людина в команді трапбидла
показать весь комментарий
06.03.2025 19:05 Ответить
тепер все ясно, сша програло цю війну.
Україна ядерна держава, стане, та буде.
показать весь комментарий
07.03.2025 06:57 Ответить
Якщо це війна між вами і ******, то що ж ви суки своїх здаєте ворогу?
показать весь комментарий
06.03.2025 09:46 Ответить
Нарешті сказано частину правди поміж подальшої брехні-США,життями українців,ослаблювали московію не даючи ,при тому,її перемогти! Саме тому,як тільки у московії починались реальні проблеми,Америка припиняла постачання,забороняла завдавати ударів,обмежувала номенклатуру ударних засобів-рятувала московію від краху. Теж саме відбувається й тепер-як тільки,на фронті,у московитів ,почалися проблеми-Америка вдарила по Україні і їй пофіг скільки українців загине!
показать весь комментарий
06.03.2025 09:08 Ответить
А як співав, як співав. Молись щоб це не була війна між двома ядерними державами - Росією і Україною.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:00 Ответить
в трампа є план...- омансьий план.....
показать весь комментарий
06.03.2025 12:45 Ответить
Важко робити подальші кроки, коли інша сторона конфлікту каже, що вони зовсім не зацікавлені в мирі

А неінша сторона "конфлікту" в чому зацікавлена? Чи лише Україна воює?
показать весь комментарий
06.03.2025 10:37 Ответить
Черговим Афганістаном їх не злякати

Подумаєш, ну не злетіло-буває.
показать весь комментарий
06.03.2025 09:40 Ответить
Це проксі-війна між ядерними державами - США та Росією, - Рубіо Джерело: https://censor.net/ua/n3539562

БРЕХНЯ, бо на даний момент США нам нічим не допомагають.
показать весь комментарий
06.03.2025 20:22 Ответить
Це є проксі-війна між ядерними державами - США та Росією, - Рубіо Джерело: https://censor.net/ua/n3539562 Ну тоді одразу добавляй, що США в цій проксі війні дуже ріденько підсирають в свої американські штанці. Що США в цій війні виявились сцикливими лузерами не здатними гідно відстоювати свою позицію на світовій арені. Що США повинні стулити свою пельку і не вказувати всьому світові, що і кому робити.
показать весь комментарий
06.03.2025 10:22 Ответить
Страница 1 из 2