14592 посетителя онлайн

Не припомню, когда коррупция в Украине была настолько вопиющей, как сейчас, - экс-посол США Пайфер

Бывший посол США в Украине (1998-2000 гг.), ныне старший научный сотрудник Института Брукингса Стивен Пайфер рассказал об уровне коррупции в Украине.

Об этом он написал на платформе Х, сообщает Цензор.НЕТ.

"Когда я работал в Украине, мы тратили время на давление на украинское правительство, чтобы оно приняло меры для прекращения коррупции. Не уверен, что могу вспомнить, чтобы коррупция тогда была настолько вопиющей, как сейчас", - отметил он.

Пайфер ответил на сообщение пользователя платформы.

"Бизнес-лидеры платят до 5 000 000 долларов за встречу с глазу на глаз с президентом Трампом в его резиденции во Флориде, тогда как другие платят по 1 000 000 долларов за ужин с ним в компании, сообщает WIRED", - говорится в заметке.

Экс-посол США в Украине Пайфер рассказал о коррупции

Топ комментарии
+20
показать весь комментарий
07.03.2025 16:45
+19
може зеля не проставився за обід, розраховуючи на халяву, та тому його вигнали з овального кабінету, не давши поїсти?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:51
+18
Корупція зараз зашкалює - бо віина - гроші допомоги пішли в Украіну і хто має до них доступ не можуть нажертися
показать весь комментарий
07.03.2025 16:46
Комментировать
Сортировать:
У цьому випадку я згадую приказку: оппа - троэ із ларца одінакови с ліца!
показать весь комментарий
07.03.2025 16:56 Ответить
комерси
показать весь комментарий
07.03.2025 16:59 Ответить
бізнес на лохах
показать весь комментарий
07.03.2025 17:18 Ответить
Правільной дорогой ідєтє товарісчі
показать весь комментарий
07.03.2025 17:22 Ответить
Пфайфер каже, що Трамп перевершив всю українську корупцію зараз за менш чим два місяці при владі.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:01 Ответить
👍
показать весь комментарий
07.03.2025 17:07 Ответить
Він і не втручався.
Його комент про корупцію трампа
показать весь комментарий
07.03.2025 17:10 Ответить
тримай подачу, донні
шо скажеш за корупцію в мага та овальному кабінеті?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:45 Ответить
може зеля не проставився за обід, розраховуючи на халяву, та тому його вигнали з овального кабінету, не давши поїсти?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:51 Ответить
Стівен Пайфер за Украину и против МАГА
показать весь комментарий
07.03.2025 17:01 Ответить
тому й кришить батон на рудого донні за хабарі за обіди та вечері комерсів із ним (нормальні, до речі, розцінки - 5 лямів долярів за вечерю, це на місяць більше 150 лямів долярів)
шоб я так жив
показать весь комментарий
07.03.2025 17:05 Ответить
показать весь комментарий
07.03.2025 16:45 Ответить
Ну тут є частина правди. Вони єдині, хто кришує це корупційне болото.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:54 Ответить
Если нет возможности бороться - надо возглавить.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:56 Ответить
Корупція зараз зашкалює - бо віина - гроші допомоги пішли в Украіну і хто має до них доступ не можуть нажертися
показать весь комментарий
07.03.2025 16:46 Ответить
Куй жєлєзо нєатхадя от каси
показать весь комментарий
07.03.2025 17:08 Ответить
Якщо ти не зрозумів, Валентин, людина пише про корупцію Трампа, який продає право на обід з собою по $5`000`000 віч-на-віч, якщо він тебе пригостить в себе вдома в Флориді, і лише $1`000`000, якщо це буде "груповий" обід.

І каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією".
показать весь комментарий
07.03.2025 17:22 Ответить
Це в них корупція під вивіскою "Молитовні сніданки" а наші тирять не криючись
показать весь комментарий
07.03.2025 18:44 Ответить
Наші корупціонери значно крутіше ховаються, ніж руде лайно, очевидно. Бо корупційні доходи рудого лайна ніхто не перехопить і не покладе собі в кишеню. А в нашій країні всі настільки заздрісні до чужого дармового бабла, що яким би ти не був крутим корупціонером, рано чи пізно в тебе твій "потік" тишком-нишком відберуть. Тому в нас корупція - досить сильно прихована.
показать весь комментарий
07.03.2025 19:21 Ответить
це звичайно так, але чия б корова мукала
показать весь комментарий
07.03.2025 16:46 Ответить
там про штати зараз та про 5 лямів долярів за вечерю комерса з рудим донні та 1 лям долярів за вечерю комерсів у компанії із гарантом конституції сша
показать весь комментарий
07.03.2025 16:49 Ответить
я саме про це, було ліньки писати, але ... great minds think alike
показать весь комментарий
07.03.2025 16:51 Ответить
Він про свою країну і "мукає". Так і каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією"
показать весь комментарий
07.03.2025 17:23 Ответить
Країна зєлєних мрій, *****. Ви сдєлалє ето вмєстє.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:46 Ответить
давайте будемо чесними всі 30 років назалежності ми делалі і делаем єто вместе
показать весь комментарий
07.03.2025 16:49 Ответить
Брехня
показать весь комментарий
07.03.2025 17:08 Ответить
бесполезно им об этом напоминать,у гуппи только та память что началась с утра
показать весь комментарий
07.03.2025 17:09 Ответить
перечитайте заголовок ще раз. там не пор Україну, а про корупцію Трампа.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:31 Ответить
так він же про ЮСА зараз) ну й заголовок
показать весь комментарий
07.03.2025 16:47 Ответить
показать весь комментарий
07.03.2025 16:47 Ответить
А ми йому відповимо словами.....хто паятає?-«І зараз ми не можемо навіть зрозуміти, що саме має на увазі Байден, коли говорить, що у нас є величезні проблеми», Іпать я наволоч злопамятна!Сам в шоці....
показать весь комментарий
07.03.2025 16:49 Ответить
контент розмови не зрозумілий, хто на кому стояв?
це була розмова про америку чи про Україну.
яким боком українська корупція до вартости обіду з трампом?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:51 Ответить
зараз його фбр швиденько допитає про те, чого це він згадує свою колишню боротьбу з корупцією в Україні, а як приклади наводить плату комерсів в мільйонах долярів за обіди та вечері із рудим донні
показать весь комментарий
07.03.2025 16:57 Ответить
мені не полегшало.
всерівно вважаю що ніхріна не зрозумів про що ця новина.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:05 Ответить
редактор нахєроватил, м'яко кажучи
пайфер їпашить рудого донні за хабарі
показать весь комментарий
07.03.2025 17:06 Ответить
якщо узаконити хабарництво, як у США (у них, здається, це називається лоббізм) - то й в Україні незаконної корупції одразу поменшає..
показать весь комментарий
07.03.2025 16:52 Ответить
Я от аналізую по знайомих мусорах.
При Янику і от зараз вони найкраще живуть.
Дуже скаржились як при Пороху мало заробляли. Каже "майже все потратив, що при Янику заробив."
показать весь комментарий
07.03.2025 16:53 Ответить
ти тут яким боком, кацап?
показать весь комментарий
07.03.2025 17:13 Ответить
Я на собі то відчув. Доки був Порох - жодного разу поліцаї не вимагали хабаря, хоча декілька штрафів заплатив за порушення ПДР. Як лише Порох пішов - мєнти повернулися до старої практики.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:19 Ответить
Він говорить про корупцію в США і про те що для зустрічі з Трампом потрібно заплатити мільйон доларів. Україну він наводить як приклад ікаже що в нас навіть такого не було тому що всі кажуть що в нас корупція а насправді Трампісти ще гірші.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:54 Ответить
" Впенн, що як би був в лютому 2022 порошен, то Укпаїна була би здана за 3 дні! Це порошен зробив влітку 2014, коли здав нашу неньку." (с.)
Здавалось би, що при сьогоднішньому рівні психіатрії таке б мало лікуватись. Але ж ні. Або, хіба, коли пацієнт від санітарів втікає, тоді й так...
1. Ти голосувало не проти, а ЗА. Всього лиш тому, що графи "Проти" в бюлетні нема. Саме ЗА Зеленського, за Єрмака, за війну, за корупцію, за весь той треш і бедлам, що сьогодні маємо. Самее ТИ і тобі подібне то все сотворило.
2. Вторгнення (анексія Криму) почалась 20 лютого 2014-го року, коли президентом був (Увага!!!) Янукович В.Ф. Чув про такого? Порошенко став президентом лише в червні 2014 після анексії Криму, після банд гіркіна, після окупації Донбасу, Слов`янська і всього решти.
3. До кінця його каденції було ЗВІЛЬНЕНО 2/3 Донбасу, створено армію, яка сьогодні воює, отримано безвіз, який врятував мільйони наших співгромадян. Ну і мові, віра, асоціація в ЄС... але від того тобі робиться зле..
Так, до речі, Іловайськ... так то до Коломойського і Корбана. Дебальцево? А то, напевно до Сирського. Але ж то таке, до тебе то на дійде. Діагноз занадто складний і не лікуєшся...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:08 Ответить
так, так! а ще він брата з`їв!
Ну і, якщо з пам`яттю проблеми - в 2019, після зелених виборів, ну то таке.
Ти, до речі, про сивковича забув і плівки деркача. А що так, вже провали? буває, буває...
Ти того, обережно з болячкою, не запускай...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:18 Ответить
Іловайськ то до Коломойського і Корбана, Дебальцево то до Сирського, Мiнск то до Медведчука.
А при чем тут Парашенко, Парашенки там небыла.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:33 Ответить
Так, так, він особисто тих хлопців в кросівка в той Іловайськ відправляв і особисто в атаку ходив. А чи таки Коломойша, бо ж Зугресу йому захотілось, інтерес там в нього був. не пригадуєш? А що так, також провали. Що то з вами таке, якась епідемія....
На рахунок Мінська і Медведчука. Пані Меркель дуже наполегливо "просила" включити його в переговорну групу. Ну дуже так наполегливо.
А свм "Мінськ" дозволив нам виграти час, створити армію, розгорнути ракетну програму, набратися сил... Але тут настав 2019 і прийшов паяц...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:40 Ответить
Так, хворий, зі всіма проблемами тобі до лікаря. То лише він може тобі допомогти. занадто складний в тебе дагноз, комбінований. Тут треба дуже хорошого спеціаліста.
Тут і шизофренія, і параноя, і дебілізм... Все дуже складно...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:52 Ответить
При порошен х.йло теж "навчання" проводив, тільки тут зразу увели військовий стан, на розвилках розставили блокпости, під стару ферму притаранили бук, в колишній піонертабір 2-а танка. це тільки те що сам бачив.
в 2022 небуло нічого. тисячі смертей на руках зеленої потвори.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:11 Ответить
ОЦЕ ТО ТИ ФАНТАЗУЄШЬ.
АЖ СТРУЯ ДО НЕБА.
показать весь комментарий
07.03.2025 20:20 Ответить
"Це все рашистське ІПСО ,а Пайфера завебувала ФСБ" - скажуть гівномарафонівські пропагандисти
показать весь комментарий
07.03.2025 16:54 Ответить
та не скажуть, навпаки їм це на руку
тут пайфер яко приклад корупції наводить плату комерсів за обіди та вечері із рудим донні
редактор щось не дочитав
показать весь комментарий
07.03.2025 17:02 Ответить
Так я читав допис на його сторінці в твіттері ,так що все тут вірно .
показать весь комментарий
07.03.2025 17:08 Ответить
нарахунок іпсо - гівномарафон цей допис пайфера підхопить як прапор, побачите
показать весь комментарий
07.03.2025 17:10 Ответить
Так гівномарафон любу новину перебреше на свою користь .
показать весь комментарий
07.03.2025 17:15 Ответить
Перекладачі ******. Стівен Пайфер порівняв останнім реченням корупцію в США та Україні і сказав що "не пригадує, що тоді (в Україні) була така ж корупція як ця (маючи на увазі допис, який він коментував про хабарі в США для зустрічей)"
показать весь комментарий
07.03.2025 16:54 Ответить
Ах ти ж, мразота!! На свою корупцію подивіться, шарлатани!!!
показать весь комментарий
07.03.2025 16:55 Ответить
Почитайте текст новини і оригінальний допис 😂 Не лише заголовок...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:26 Ответить
Він про свою країну так і каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією"
показать весь комментарий
07.03.2025 17:26 Ответить
щось ми не чули щоб хоч одна падла сказала таке в очі боневтіка!!!
ніодин през, прем,єр чи посол, з усього світу не сказав цим уїбням про це
лиш натяки та примуси до якихось дій в обмін на мовчання чи гарантії безпеки.
скажіть 73м% чи зараз 68 довбойобам які "підтримують янелоха, що він та його банда гірші яника з кучмою разом взятими!!!!
чому мовчите при офіційних зустрічах???
хочете ще щось виторгувати????
вже в Омані виманили землю, зараз копалини, далі що, *****, підари не кращі *****????
показать весь комментарий
07.03.2025 16:56 Ответить
Не розумію. Платять 5 млн. за зустріч з Трампом, а корупція небачена в Україні?
показать весь комментарий
07.03.2025 16:57 Ответить
То він хвалить Доню, що перегнав навіть Україну по рівню корупції.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:59 Ответить
Там текст трохи по дебільному написаний. Він хотів сказати, що Трамп зараз перевершив всю можливу українську корупцію, яку бачив Пфайфер.

Американці мають гордитися своїм президентом. Перевершив країну третього світу по рівню корупції і це всього за декілька місяців влади. Make America Great Again.
показать весь комментарий
07.03.2025 16:58 Ответить
Я б на місці цього бувшого посла засудив Цензор на великі долари а потім задонатив на ЗСУ. Я розумію що відбувається справедливий розпал емоцій в сторону США але не варто путати тих хто нас підтримує і тих хто хоче нашої поразки. Посол сказав що навіть в Україні не було такої корупції яку розвів трамп.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:00 Ответить
Корупція наше все , без неї ніяк .
показать весь комментарий
07.03.2025 17:01 Ответить
Доня вже українців переграв на цьому полі. За менш чим 2 місяці. Про це і пише Пфайфер.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:03 Ответить
це вже національна ідея,після мова,віра,армія ....
показать весь комментарий
07.03.2025 17:15 Ответить
Неначасі бороться з корупцією зараз - будете боротися з нею піля справедливого миру.

А кому мішає корупція під час війни - то чємодан, бусік, Покровськ ...

Підпис : То лі Зєленський , то лі ваш любімий Портніков ...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:03 Ответить
Автор Валерiя Сушкова видаліть чи виправіть новину. У вас невірний переклад, він це каже про адміністрацію Трампа, а не Україну.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:03 Ответить
Редакція Цензор.Нет, пост неправильно переклали. Пайфер мав на увазі, що поточна корупція в США (5 млн за зустріч) значно гірша, ніж та, яка була в Україні в часи його перебування в нас. Він про корупцію в США зараз говорить. А з Вашого заголовка склалося враження, що про корупцію зараз в Україні.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:10 Ответить
Звичайно, що він пише про Трампа. І недарма Зеленський назвав його своїм вчителем колись. США якось можуть пережити корупцію Трампа. В них принаймні немає війни. А от Україна вже немає сил ще й корупцію терпіти. Може брикнутися і померти.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:17 Ответить
Добре пам'ятаю часи кучми - корупції було не менше, ще гірше було те, що чиновники вважали людей безправним бидлом. Після 2004 дещо почало налагоджуватися, до 2009, а потім все повторилось.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:17 Ответить
Нічого не налагодилось в 2004, там просто переставили ліжка в борделі, до нас був приїхав люструвати чиновників, найбільший корупціонер з сусідньої області, який без зеленої купюри з стільця навіть б не встав, і люстрація відбулась з відповідними наслідками...

А в США корупція була завжди просто це красиво прикривали лобізмом, і так званими платежами за вечерю...
показать весь комментарий
07.03.2025 17:26 Ответить
не знаю як у вас, а у нс було саме так, як говорю. думаю чинуші злякались повстань.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:30 Ответить
Перші 3 місяці так було, боялись, потім потоки поновились, причому взятки зросли в півтор-два рази
показать весь комментарий
07.03.2025 17:32 Ответить
Добавлю! порівнюю корупцію при кучмі, і корупцію при зєлі. За США не знаю.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:32 Ответить
Постійно
показать весь комментарий
07.03.2025 17:21 Ответить
Теперь понятно, почему Тампон на Зелю обозлился - он ему 5000000$ за встречу в овальном кабинете не заплатил
показать весь комментарий
07.03.2025 17:21 Ответить
Це була групова зустріч в публічному місці, з пресою та венсом, а не віч-на-віч в маєтку флоридському. Тож цінник був $1`000`000.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:14 Ответить
Он воно що розсердило Донні. Зеля просто 5 лямів за обід не заплатив. А якби ще зверху 5 лямів добавив то Донні ще й в сраку дав би
показать весь комментарий
07.03.2025 17:23 Ответить
***** вобще полный отморозок, обявил бы что воюет с коррупцией в Украине - "союзнички" та тутошение поцреоты его бы на руках несли в Киев без единого выстрела.
показать весь комментарий
07.03.2025 17:37 Ответить
Це якби українські антикорупціонери реально оцими самими "антикорупціонерами" були. Але насправді 99.9% з них - це просто пристосуванці, які побачили можливість бабло стригти з "антикорупціонерства" системно - от і "присіли на потік". Причому цим людям взагалі-то байдуже на джерело коштів "на операції", але при цьому вони не є явними зрадниками - напряму з ******/всб вони не контактують.

Бо кричущого співпадіння акцій "системних антикорупціонерів" з засрашинськими інформаційними операціями неможливо не помітити.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:22 Ответить
Доречi сначала ця новина звучала отак "Не пригадую, коли корупція в Україні була настільки кричущою - експосол США Пайфер". Ви можете бачiти це по першим радiстним дописам. Але потiм автор виправився.
показать весь комментарий
07.03.2025 18:31 Ответить
Та ладно вам, як тільки заходила розмова про вступ України в НАТО - то ваша ж адміністрація поспішно бігла заспокоювати Україну - "не на часі, вам ще треба зробити багато реформ і перемогти корупцію, можливо тоді"
показать весь комментарий
07.03.2025 17:43 Ответить
Перефразую заголовок, бо 80% не зрозуміли. Ну або спеціально наїжджають на Україну.
"Вперше в житті бачу, що корупція в США набагато випередила корупцію в Україні".
показать весь комментарий
07.03.2025 18:28 Ответить
Это секрет полишинеля, вот если бы он сказал, как во время войны, мирным путём сменить власть, да ещё и утилизировать всех коррупционеров, ему бы цены не было!

Чтобы во власти появились новые люди, нужно до стерильности зачистить всё политическое поле Украины, и не просто убрать этот мусор на время, а убрать навсегда, чтобы у народа не было даже надежд на возврат, только тогда будет шанс на построение нового цивилизованного государства.
показать весь комментарий
07.03.2025 19:42 Ответить
Є одна "МАЛЕНЬКА" різниця:
У США на корупцію витрачають гроші з ПРИБУТКІВ.
А в Україні на корупцію витрачають гроші з БОРГІВ!
показать весь комментарий
07.03.2025 19:55 Ответить
це наслідок ПОВНОЇ бездіяльності Зеленського

https://petition.president.gov.ua/petition/237236

https://petition.president.gov.ua/petition/238154

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7770

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7791

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7892
показать весь комментарий
08.03.2025 06:03 Ответить