11481 відвідувач онлайн

Не пригадую, коли корупція в Україні була настільки кричущою, як зараз в США, - експосол США Пайфер

Колишній посол США в Україні (1998-2000 рр.), нині старший науковий співробітник Інституту Брукінгса Стівен Пайфер розповів про рівень корупції в Україні та США.

Про це він написав на платформі Х, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Коли я працював в Україні, ми витрачали час на тиск на український уряд, щоб він вжив заходів для припинення корупції. Не впевнений, що можу пригадати, щоб корупція тоді була настільки кричущою, як у цьому випадку", - зазначив він.

Пайфер відповів на допис користувача платформи. 

"Бізнес-лідери платять до 5 000 000 доларів за зустріч віч-на-віч з президентом Трампом у його резиденції у Флориді, тоді як інші платять по 1 000 000 доларів за вечерю з ним у компанії, повідомляє WIRED", - йдеться у дописі. 

Експосол США в Україні Пайфер розповів про корупцію

Топ коментарі
+20
показати весь коментар
07.03.2025 16:45
+19
може зеля не проставився за обід, розраховуючи на халяву, та тому його вигнали з овального кабінету, не давши поїсти?
показати весь коментар
07.03.2025 16:51
+18
Корупція зараз зашкалює - бо віина - гроші допомоги пішли в Украіну і хто має до них доступ не можуть нажертися
показати весь коментар
07.03.2025 16:46
Коментувати
Сортувати:
У цьому випадку я згадую приказку: оппа - троэ із ларца одінакови с ліца!
показати весь коментар
07.03.2025 16:56 Відповісти
комерси
показати весь коментар
07.03.2025 16:59 Відповісти
бізнес на лохах
показати весь коментар
07.03.2025 17:18 Відповісти
Правільной дорогой ідєтє товарісчі
показати весь коментар
07.03.2025 17:22 Відповісти
Пфайфер каже, що Трамп перевершив всю українську корупцію зараз за менш чим два місяці при владі.
показати весь коментар
07.03.2025 17:01 Відповісти
👍
показати весь коментар
07.03.2025 17:07 Відповісти
Він і не втручався.
Його комент про корупцію трампа
показати весь коментар
07.03.2025 17:10 Відповісти
тримай подачу, донні
шо скажеш за корупцію в мага та овальному кабінеті?
показати весь коментар
07.03.2025 16:45 Відповісти
може зеля не проставився за обід, розраховуючи на халяву, та тому його вигнали з овального кабінету, не давши поїсти?
показати весь коментар
07.03.2025 16:51 Відповісти
Стівен Пайфер за Украину и против МАГА
показати весь коментар
07.03.2025 17:01 Відповісти
тому й кришить батон на рудого донні за хабарі за обіди та вечері комерсів із ним (нормальні, до речі, розцінки - 5 лямів долярів за вечерю, це на місяць більше 150 лямів долярів)
шоб я так жив
показати весь коментар
07.03.2025 17:05 Відповісти
показати весь коментар
07.03.2025 16:45 Відповісти
Ну тут є частина правди. Вони єдині, хто кришує це корупційне болото.
показати весь коментар
07.03.2025 16:54 Відповісти
Если нет возможности бороться - надо возглавить.
показати весь коментар
07.03.2025 16:56 Відповісти
Корупція зараз зашкалює - бо віина - гроші допомоги пішли в Украіну і хто має до них доступ не можуть нажертися
показати весь коментар
07.03.2025 16:46 Відповісти
Куй жєлєзо нєатхадя от каси
показати весь коментар
07.03.2025 17:08 Відповісти
Якщо ти не зрозумів, Валентин, людина пише про корупцію Трампа, який продає право на обід з собою по $5`000`000 віч-на-віч, якщо він тебе пригостить в себе вдома в Флориді, і лише $1`000`000, якщо це буде "груповий" обід.

І каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією".
показати весь коментар
07.03.2025 17:22 Відповісти
Це в них корупція під вивіскою "Молитовні сніданки" а наші тирять не криючись
показати весь коментар
07.03.2025 18:44 Відповісти
Наші корупціонери значно крутіше ховаються, ніж руде лайно, очевидно. Бо корупційні доходи рудого лайна ніхто не перехопить і не покладе собі в кишеню. А в нашій країні всі настільки заздрісні до чужого дармового бабла, що яким би ти не був крутим корупціонером, рано чи пізно в тебе твій "потік" тишком-нишком відберуть. Тому в нас корупція - досить сильно прихована.
показати весь коментар
07.03.2025 19:21 Відповісти
це звичайно так, але чия б корова мукала
показати весь коментар
07.03.2025 16:46 Відповісти
там про штати зараз та про 5 лямів долярів за вечерю комерса з рудим донні та 1 лям долярів за вечерю комерсів у компанії із гарантом конституції сша
показати весь коментар
07.03.2025 16:49 Відповісти
я саме про це, було ліньки писати, але ... great minds think alike
показати весь коментар
07.03.2025 16:51 Відповісти
Він про свою країну і "мукає". Так і каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією"
показати весь коментар
07.03.2025 17:23 Відповісти
Країна зєлєних мрій, *****. Ви сдєлалє ето вмєстє.
показати весь коментар
07.03.2025 16:46 Відповісти
давайте будемо чесними всі 30 років назалежності ми делалі і делаем єто вместе
показати весь коментар
07.03.2025 16:49 Відповісти
Брехня
показати весь коментар
07.03.2025 17:08 Відповісти
бесполезно им об этом напоминать,у гуппи только та память что началась с утра
показати весь коментар
07.03.2025 17:09 Відповісти
перечитайте заголовок ще раз. там не пор Україну, а про корупцію Трампа.
показати весь коментар
07.03.2025 18:31 Відповісти
так він же про ЮСА зараз) ну й заголовок
показати весь коментар
07.03.2025 16:47 Відповісти
показати весь коментар
07.03.2025 16:47 Відповісти
А ми йому відповимо словами.....хто паятає?-«І зараз ми не можемо навіть зрозуміти, що саме має на увазі Байден, коли говорить, що у нас є величезні проблеми», Іпать я наволоч злопамятна!Сам в шоці....
показати весь коментар
07.03.2025 16:49 Відповісти
контент розмови не зрозумілий, хто на кому стояв?
це була розмова про америку чи про Україну.
яким боком українська корупція до вартости обіду з трампом?
показати весь коментар
07.03.2025 16:51 Відповісти
зараз його фбр швиденько допитає про те, чого це він згадує свою колишню боротьбу з корупцією в Україні, а як приклади наводить плату комерсів в мільйонах долярів за обіди та вечері із рудим донні
показати весь коментар
07.03.2025 16:57 Відповісти
мені не полегшало.
всерівно вважаю що ніхріна не зрозумів про що ця новина.
показати весь коментар
07.03.2025 17:05 Відповісти
редактор нахєроватил, м'яко кажучи
пайфер їпашить рудого донні за хабарі
показати весь коментар
07.03.2025 17:06 Відповісти
якщо узаконити хабарництво, як у США (у них, здається, це називається лоббізм) - то й в Україні незаконної корупції одразу поменшає..
показати весь коментар
07.03.2025 16:52 Відповісти
Я от аналізую по знайомих мусорах.
При Янику і от зараз вони найкраще живуть.
Дуже скаржились як при Пороху мало заробляли. Каже "майже все потратив, що при Янику заробив."
показати весь коментар
07.03.2025 16:53 Відповісти
ти тут яким боком, кацап?
показати весь коментар
07.03.2025 17:13 Відповісти
Я на собі то відчув. Доки був Порох - жодного разу поліцаї не вимагали хабаря, хоча декілька штрафів заплатив за порушення ПДР. Як лише Порох пішов - мєнти повернулися до старої практики.
показати весь коментар
07.03.2025 17:19 Відповісти
Він говорить про корупцію в США і про те що для зустрічі з Трампом потрібно заплатити мільйон доларів. Україну він наводить як приклад ікаже що в нас навіть такого не було тому що всі кажуть що в нас корупція а насправді Трампісти ще гірші.
показати весь коментар
07.03.2025 16:54 Відповісти
" Впенн, що як би був в лютому 2022 порошен, то Укпаїна була би здана за 3 дні! Це порошен зробив влітку 2014, коли здав нашу неньку." (с.)
Здавалось би, що при сьогоднішньому рівні психіатрії таке б мало лікуватись. Але ж ні. Або, хіба, коли пацієнт від санітарів втікає, тоді й так...
1. Ти голосувало не проти, а ЗА. Всього лиш тому, що графи "Проти" в бюлетні нема. Саме ЗА Зеленського, за Єрмака, за війну, за корупцію, за весь той треш і бедлам, що сьогодні маємо. Самее ТИ і тобі подібне то все сотворило.
2. Вторгнення (анексія Криму) почалась 20 лютого 2014-го року, коли президентом був (Увага!!!) Янукович В.Ф. Чув про такого? Порошенко став президентом лише в червні 2014 після анексії Криму, після банд гіркіна, після окупації Донбасу, Слов`янська і всього решти.
3. До кінця його каденції було ЗВІЛЬНЕНО 2/3 Донбасу, створено армію, яка сьогодні воює, отримано безвіз, який врятував мільйони наших співгромадян. Ну і мові, віра, асоціація в ЄС... але від того тобі робиться зле..
Так, до речі, Іловайськ... так то до Коломойського і Корбана. Дебальцево? А то, напевно до Сирського. Але ж то таке, до тебе то на дійде. Діагноз занадто складний і не лікуєшся...
показати весь коментар
07.03.2025 17:08 Відповісти
так, так! а ще він брата з`їв!
Ну і, якщо з пам`яттю проблеми - в 2019, після зелених виборів, ну то таке.
Ти, до речі, про сивковича забув і плівки деркача. А що так, вже провали? буває, буває...
Ти того, обережно з болячкою, не запускай...
показати весь коментар
07.03.2025 17:18 Відповісти
Іловайськ то до Коломойського і Корбана, Дебальцево то до Сирського, Мiнск то до Медведчука.
А при чем тут Парашенко, Парашенки там небыла.
показати весь коментар
07.03.2025 17:33 Відповісти
Так, так, він особисто тих хлопців в кросівка в той Іловайськ відправляв і особисто в атаку ходив. А чи таки Коломойша, бо ж Зугресу йому захотілось, інтерес там в нього був. не пригадуєш? А що так, також провали. Що то з вами таке, якась епідемія....
На рахунок Мінська і Медведчука. Пані Меркель дуже наполегливо "просила" включити його в переговорну групу. Ну дуже так наполегливо.
А свм "Мінськ" дозволив нам виграти час, створити армію, розгорнути ракетну програму, набратися сил... Але тут настав 2019 і прийшов паяц...
показати весь коментар
07.03.2025 17:40 Відповісти
Так, хворий, зі всіма проблемами тобі до лікаря. То лише він може тобі допомогти. занадто складний в тебе дагноз, комбінований. Тут треба дуже хорошого спеціаліста.
Тут і шизофренія, і параноя, і дебілізм... Все дуже складно...
показати весь коментар
07.03.2025 17:52 Відповісти
При порошен х.йло теж "навчання" проводив, тільки тут зразу увели військовий стан, на розвилках розставили блокпости, під стару ферму притаранили бук, в колишній піонертабір 2-а танка. це тільки те що сам бачив.
в 2022 небуло нічого. тисячі смертей на руках зеленої потвори.
показати весь коментар
07.03.2025 17:11 Відповісти
ОЦЕ ТО ТИ ФАНТАЗУЄШЬ.
АЖ СТРУЯ ДО НЕБА.
показати весь коментар
07.03.2025 20:20 Відповісти
"Це все рашистське ІПСО ,а Пайфера завебувала ФСБ" - скажуть гівномарафонівські пропагандисти
показати весь коментар
07.03.2025 16:54 Відповісти
та не скажуть, навпаки їм це на руку
тут пайфер яко приклад корупції наводить плату комерсів за обіди та вечері із рудим донні
редактор щось не дочитав
показати весь коментар
07.03.2025 17:02 Відповісти
Так я читав допис на його сторінці в твіттері ,так що все тут вірно .
показати весь коментар
07.03.2025 17:08 Відповісти
нарахунок іпсо - гівномарафон цей допис пайфера підхопить як прапор, побачите
показати весь коментар
07.03.2025 17:10 Відповісти
Так гівномарафон любу новину перебреше на свою користь .
показати весь коментар
07.03.2025 17:15 Відповісти
Перекладачі ******. Стівен Пайфер порівняв останнім реченням корупцію в США та Україні і сказав що "не пригадує, що тоді (в Україні) була така ж корупція як ця (маючи на увазі допис, який він коментував про хабарі в США для зустрічей)"
показати весь коментар
07.03.2025 16:54 Відповісти
Ах ти ж, мразота!! На свою корупцію подивіться, шарлатани!!!
показати весь коментар
07.03.2025 16:55 Відповісти
Почитайте текст новини і оригінальний допис 😂 Не лише заголовок...
показати весь коментар
07.03.2025 17:26 Відповісти
Він про свою країну так і каже - що "я не впевнений, що бачив більш кричущу корупцію, ніж оця трампівська корупція, навіть на фоні небажання уряду України боротися з корупцією"
показати весь коментар
07.03.2025 17:26 Відповісти
щось ми не чули щоб хоч одна падла сказала таке в очі боневтіка!!!
ніодин през, прем,єр чи посол, з усього світу не сказав цим уїбням про це
лиш натяки та примуси до якихось дій в обмін на мовчання чи гарантії безпеки.
скажіть 73м% чи зараз 68 довбойобам які "підтримують янелоха, що він та його банда гірші яника з кучмою разом взятими!!!!
чому мовчите при офіційних зустрічах???
хочете ще щось виторгувати????
вже в Омані виманили землю, зараз копалини, далі що, *****, підари не кращі *****????
показати весь коментар
07.03.2025 16:56 Відповісти
Не розумію. Платять 5 млн. за зустріч з Трампом, а корупція небачена в Україні?
показати весь коментар
07.03.2025 16:57 Відповісти
То він хвалить Доню, що перегнав навіть Україну по рівню корупції.
показати весь коментар
07.03.2025 16:59 Відповісти
Там текст трохи по дебільному написаний. Він хотів сказати, що Трамп зараз перевершив всю можливу українську корупцію, яку бачив Пфайфер.

Американці мають гордитися своїм президентом. Перевершив країну третього світу по рівню корупції і це всього за декілька місяців влади. Make America Great Again.
показати весь коментар
07.03.2025 16:58 Відповісти
Я б на місці цього бувшого посла засудив Цензор на великі долари а потім задонатив на ЗСУ. Я розумію що відбувається справедливий розпал емоцій в сторону США але не варто путати тих хто нас підтримує і тих хто хоче нашої поразки. Посол сказав що навіть в Україні не було такої корупції яку розвів трамп.
показати весь коментар
07.03.2025 17:00 Відповісти
Корупція наше все , без неї ніяк .
показати весь коментар
07.03.2025 17:01 Відповісти
Доня вже українців переграв на цьому полі. За менш чим 2 місяці. Про це і пише Пфайфер.
показати весь коментар
07.03.2025 17:03 Відповісти
це вже національна ідея,після мова,віра,армія ....
показати весь коментар
07.03.2025 17:15 Відповісти
Неначасі бороться з корупцією зараз - будете боротися з нею піля справедливого миру.

А кому мішає корупція під час війни - то чємодан, бусік, Покровськ ...

Підпис : То лі Зєленський , то лі ваш любімий Портніков ...
показати весь коментар
07.03.2025 17:03 Відповісти
Автор Валерiя Сушкова видаліть чи виправіть новину. У вас невірний переклад, він це каже про адміністрацію Трампа, а не Україну.
показати весь коментар
07.03.2025 17:03 Відповісти
Редакція Цензор.Нет, пост неправильно переклали. Пайфер мав на увазі, що поточна корупція в США (5 млн за зустріч) значно гірша, ніж та, яка була в Україні в часи його перебування в нас. Він про корупцію в США зараз говорить. А з Вашого заголовка склалося враження, що про корупцію зараз в Україні.
показати весь коментар
07.03.2025 17:10 Відповісти
Звичайно, що він пише про Трампа. І недарма Зеленський назвав його своїм вчителем колись. США якось можуть пережити корупцію Трампа. В них принаймні немає війни. А от Україна вже немає сил ще й корупцію терпіти. Може брикнутися і померти.
показати весь коментар
07.03.2025 17:17 Відповісти
Добре пам'ятаю часи кучми - корупції було не менше, ще гірше було те, що чиновники вважали людей безправним бидлом. Після 2004 дещо почало налагоджуватися, до 2009, а потім все повторилось.
показати весь коментар
07.03.2025 17:17 Відповісти
Нічого не налагодилось в 2004, там просто переставили ліжка в борделі, до нас був приїхав люструвати чиновників, найбільший корупціонер з сусідньої області, який без зеленої купюри з стільця навіть б не встав, і люстрація відбулась з відповідними наслідками...

А в США корупція була завжди просто це красиво прикривали лобізмом, і так званими платежами за вечерю...
показати весь коментар
07.03.2025 17:26 Відповісти
не знаю як у вас, а у нс було саме так, як говорю. думаю чинуші злякались повстань.
показати весь коментар
07.03.2025 17:30 Відповісти
Перші 3 місяці так було, боялись, потім потоки поновились, причому взятки зросли в півтор-два рази
показати весь коментар
07.03.2025 17:32 Відповісти
Добавлю! порівнюю корупцію при кучмі, і корупцію при зєлі. За США не знаю.
показати весь коментар
07.03.2025 17:32 Відповісти
Постійно
показати весь коментар
07.03.2025 17:21 Відповісти
Теперь понятно, почему Тампон на Зелю обозлился - он ему 5000000$ за встречу в овальном кабинете не заплатил
показати весь коментар
07.03.2025 17:21 Відповісти
Це була групова зустріч в публічному місці, з пресою та венсом, а не віч-на-віч в маєтку флоридському. Тож цінник був $1`000`000.
показати весь коментар
07.03.2025 18:14 Відповісти
Он воно що розсердило Донні. Зеля просто 5 лямів за обід не заплатив. А якби ще зверху 5 лямів добавив то Донні ще й в сраку дав би
показати весь коментар
07.03.2025 17:23 Відповісти
***** вобще полный отморозок, обявил бы что воюет с коррупцией в Украине - "союзнички" та тутошение поцреоты его бы на руках несли в Киев без единого выстрела.
показати весь коментар
07.03.2025 17:37 Відповісти
Це якби українські антикорупціонери реально оцими самими "антикорупціонерами" були. Але насправді 99.9% з них - це просто пристосуванці, які побачили можливість бабло стригти з "антикорупціонерства" системно - от і "присіли на потік". Причому цим людям взагалі-то байдуже на джерело коштів "на операції", але при цьому вони не є явними зрадниками - напряму з ******/всб вони не контактують.

Бо кричущого співпадіння акцій "системних антикорупціонерів" з засрашинськими інформаційними операціями неможливо не помітити.
показати весь коментар
07.03.2025 18:22 Відповісти
Доречi сначала ця новина звучала отак "Не пригадую, коли корупція в Україні була настільки кричущою - експосол США Пайфер". Ви можете бачiти це по першим радiстним дописам. Але потiм автор виправився.
показати весь коментар
07.03.2025 18:31 Відповісти
Та ладно вам, як тільки заходила розмова про вступ України в НАТО - то ваша ж адміністрація поспішно бігла заспокоювати Україну - "не на часі, вам ще треба зробити багато реформ і перемогти корупцію, можливо тоді"
показати весь коментар
07.03.2025 17:43 Відповісти
Перефразую заголовок, бо 80% не зрозуміли. Ну або спеціально наїжджають на Україну.
"Вперше в житті бачу, що корупція в США набагато випередила корупцію в Україні".
показати весь коментар
07.03.2025 18:28 Відповісти
Это секрет полишинеля, вот если бы он сказал, как во время войны, мирным путём сменить власть, да ещё и утилизировать всех коррупционеров, ему бы цены не было!

Чтобы во власти появились новые люди, нужно до стерильности зачистить всё политическое поле Украины, и не просто убрать этот мусор на время, а убрать навсегда, чтобы у народа не было даже надежд на возврат, только тогда будет шанс на построение нового цивилизованного государства.
показати весь коментар
07.03.2025 19:42 Відповісти
Є одна "МАЛЕНЬКА" різниця:
У США на корупцію витрачають гроші з ПРИБУТКІВ.
А в Україні на корупцію витрачають гроші з БОРГІВ!
показати весь коментар
07.03.2025 19:55 Відповісти
це наслідок ПОВНОЇ бездіяльності Зеленського

https://petition.president.gov.ua/petition/237236

https://petition.president.gov.ua/petition/238154

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7770

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7791

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7892
показати весь коментар
08.03.2025 06:03 Відповісти