9175 посетителей онлайн

Путин: Мы согласны на прекращение огня, но на определенных условиях. ВИДЕО

Диктатор РФ Владимир Путин заявил, что Россия согласилась с предложениями о прекращении боевых действий в Украине, но на определенных условиях.

Об этом глава РФ заявил на пресс-конференции по итогам встречи с диктатором Беларуси Александром Лукашенко, сообщает Цензор.НЕТ.

"Мы согласны с предложениями прекратить боевые действия. Но исходим из того, что это прекращение должно быть таким, что привело бы к долгосрочному миру и устранило бы первоначальные причины этого кризиса (так Путин назвал войну, которую РФ начала против Украины. - Ред.), - сказал глава Кремля.

Он отметил, что Россия якобы поддерживает перемирие, но "есть нюансы, включая Курскую область".

Путин также заявил, что Украина якобы может использовать перемирие для получения оружия или проведения мобилизации.

"Кто будет отдавать приказы на прекращение боевых действий? Какая цена этим приказам? Линия столкновения почти 2000 км. Кто определит, где и кто нарушил? Мы поддерживаем идею прекращения огня. Но есть вопросы, которые мы должны обсудить, и думаю, что нам нужно с американскими партнерами переговорить, возможно, с президентом Трампом по телефону поговорить", - сказал российский диктатор.

Также Путин заявил, что хочет гарантий, что во время перемирия Украина не будет проводить мобилизацию, не будет проводить подготовку и не будет получать оружие.

Напомним, что на переговорах в Джидде 11 марта Украина выразила готовность принять предложение США по немедленному введению временного, 30-дневного, режима прекращения огня. Он может быть продлен по взаимному согласию сторон, при условии принятия и одновременного исполнения Российской Федерацией.

Топ комментарии
+64
Перша і остання причина конфлікту - існування терристичної росії
показать весь комментарий
13.03.2025 17:59 Ответить
+50
Определённые условия зутусуй себе в определённое место А говоря прямо, пшёл ка ты ***** на ***.
показать весь комментарий
13.03.2025 17:58 Ответить
+35
Нужно ликвидировать первопричину войны - т.е. самого путина!
показать весь комментарий
13.03.2025 18:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Як щодо отримання зброї з КНДР, Ірану, Китаю?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:59 Ответить
Ми хочемо гарантій, що Росія під час перемир'я не проводитиме мобілізацію, не проводитиме підготовку і не отримуватиме зброю від північної Кореї і Ірану.
показать весь комментарий
13.03.2025 19:34 Ответить
цього п.здодуя пуйла можна було б і передбачити - є нюанси в нього - то може час демократії йому насипати у вигляді ракет та санкцій щоб з нюансами він не розслаблявся і думав швидше
показать весь комментарий
13.03.2025 18:58 Ответить
Знову гадаемо?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:07 Ответить
Підготовка -строкова служба.
Зброї і так багато, а по друге, багато західних компаній тепер їх в Україні робитимуть.
Перший пункт, а що заважае нашим дебілам робити те що *****, не мобілізацію а рекрутинг за гроші
показать весь комментарий
13.03.2025 18:09 Ответить
Нічого вона не тримала. ***** як завжди щось без конкретики сказанув. Тим більше, що зустрічі ще не було.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:10 Ответить
*****, це не перемир'я. Перемир'я як і капітуляція це документ який підписують обидві сторони і який мае юридичну силу. Зараз розмова іде про 30 днів тиші і припинення вогню.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:12 Ответить
Виборче право або для всіх, або ні для кого.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:13 Ответить
"Ми згодні з пропозиціями припинити бойові дії. Але виходимо з того, що це припинення має бути таким, що призвело б до довгострокового миру й усунуло б початкові причини цієї кризи.

Він сказав розмите *****. Отже торги почалися.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:14 Ответить
Його ніхто виконувати не буде.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:36 Ответить
Послати що він повторює. Важливо що говорять за кулісами і про що домовляються. Стамбульські договорняк ніхто підписувати не буде
показать весь комментарий
13.03.2025 18:38 Ответить
В нього цілі єсвєо дуже чітко змінювалися протягом 3 років.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:39 Ответить
Нема прав, нема обов'язків.
показать весь комментарий
14.03.2025 14:04 Ответить
*******. Є держави для людей, а є люди для держави. І в першому випадку, нема прав, нема обов'язків. А в другому, лише обов'язки перед державою у вигляді купки політичної еліти а права холопам не положено.
показать весь комментарий
14.03.2025 14:52 Ответить
Определённые условия зутусуй себе в определённое место А говоря прямо, пшёл ка ты ***** на ***.
показать весь комментарий
13.03.2025 17:58 Ответить
Во первых, почему охранник ВОХР не в форме?!🤡🤪🥳
показать весь комментарий
13.03.2025 20:02 Ответить
Во вторых, почему без суфлера в ухе?!
показать весь комментарий
13.03.2025 20:04 Ответить
позаяк америка стала лицемірною брехухою марно чекати від неї обурення, скоріш за все знову почнуть зеленського нагинати щоб капітуляцію підписував.
до речі, свіжі британські опитування - зеленський знову випереджає залужного, трамп зі своїм скандалом допоміг.
але більшає таких як я - підтримка лише на час війни, потім гілляка.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:19 Ответить
за межами америки трамп це америка, зеленський це Україна.
і це не я сказав.
це сказав закон про функції президента.
показать весь комментарий
14.03.2025 14:02 Ответить
список умов на 20 аркушах...
показать весь комментарий
13.03.2025 17:59 Ответить
жах, шо це за сопля там ще говорить, народитися таким виродком можна тільки в Росії. дайте йому оселедця і на досліди в лабораторію
показать весь комментарий
13.03.2025 19:29 Ответить
т.е. ху..йло будет получать оружие и проводить мобилизацию ?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:17 Ответить
У всех свои интересы и они между собой договорятся, а если учитывать что во главе Украины безмозглый членограй, у них всё получится.
показать весь комментарий
13.03.2025 20:58 Ответить
Від початку цих "торгів" я писав що курщина буде в ***** на першому місті . Тому що навіть орді треба буде пояснити таку "перемогу" в якій Україна залишилася б на курщині. По друге всі ці суперечки навколо нас були зроблені умисно , щоб дати ***** час на курську операцію . І саме основне тут зіграло це припинення подачі розвідданих для наших ЗСУ . І зараз здійснюється те саме . Сьогодні одні щось сказали, через неділю інші відповіли , так тягнуть час , який не на нашому боці .
показать весь комментарий
13.03.2025 20:14 Ответить
саме так , на жаль
показать весь комментарий
13.03.2025 20:25 Ответить
Перша і остання причина конфлікту - існування терристичної росії
показать весь комментарий
13.03.2025 17:59 Ответить
Так. фільм "За двома зайцями". Той чувак хоч і "нєлєпий був", но "бєзобідєн". А це х@@ло вбило стільки людей (за москалів "нє обідно"). І ставить такі вимоги щоб продовжквати свою "єсвео". Так що Голохвостов - це просто "ципочка".
показать весь комментарий
13.03.2025 18:16 Ответить
Чим більше читаєш коменти -тим більше розумієш необхідність обмежити виборче право - через необхідність отримання довідки в психіатора
показать весь комментарий
13.03.2025 18:09 Ответить
Ну тоді піzдєц Україні.Алкоголіків, наркоманів і божевільних завжди більше чим бізнесменів та притомних
показать весь комментарий
13.03.2025 18:15 Ответить
Граматичну помилку чи описку можна легко виправити..А як поправити мізки дурню чи божевільному??
показать весь комментарий
13.03.2025 18:19 Ответить
Результат вибору непритомних. Краще вони робили в кожному слові помилки,чим голосували за людей-Помилок
показать весь комментарий
13.03.2025 18:28 Ответить
Це не питання пенсії - це питання притомності
показать весь комментарий
13.03.2025 18:30 Ответить
Умови, мабуть, ті самі-- "всьо завойованноє чесним трудом астайоцца параше"...
показать весь комментарий
13.03.2025 17:58 Ответить
А хто перевірить отримали ми зброю чи ні?
З навчальних центрів людей повиганяють? до речі весна, це не навчальні центри, це центри збору урожаю...
Так що підписати можна багато. Головне як ставитись до виконання
показать весь комментарий
13.03.2025 18:16 Ответить
Погодився таки мразь.... Жаль. Значить попереду нова "двіжуха".....
показать весь комментарий
13.03.2025 18:48 Ответить
Ці умови Україні не підходять. Це потрібно заявити чітко. ***** пнх
показать весь комментарий
13.03.2025 18:23 Ответить
Нужно ликвидировать первопричину войны - т.е. самого путина!
показать весь комментарий
13.03.2025 18:03 Ответить
Стовідсотково брехлива Московська Андрофагія! Завжди і всюди. І сьогодні, разом із Пуйлом. Але скільки радості в усіх трампутлерів, дурбайденів, дурмеркелів від одного слова "(воно) готове!" І всі думки українців та їхніх союзників приречені на "0".
показать весь комментарий
14.03.2025 06:47 Ответить
Какой нормальный человек может поверить этому уроду?

После слов мы согласны, он напишет десять пунктов условий, которые будут невыполнимы и неприемлемы, а потом скажет, ну мы же согласились?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:06 Ответить
А про путіна що скажеш?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:10 Ответить
Думаю путін зі своїми хотілками піде в сраку
показать весь комментарий
13.03.2025 18:15 Ответить
Він сказав дуже чітко 'ми не відмовляємось від початкових цілей. Україна має зникнути'. Торгів не буде
показать весь комментарий
13.03.2025 18:16 Ответить
Так, для безграмотних теж варто обмежити а то пишуть про психіаторів
показать весь комментарий
13.03.2025 18:17 Ответить
"Будапештська згода американо- рашистських брехливих аферистів привела Україну до нинішньої війни.Нинішня згода цих двох світових аферистів приведе до майбутньої повної окупації України куйлом... Вірити в домовленості двох світових аферистів.котрі ошукали Україну і її народ США, і 3,14 дерації - бути знову ошуканим і в майбутньому отримати ще більш кровопролитну війну....
показать весь комментарий
13.03.2025 18:40 Ответить
Україні ,котру і США І 3,14ДЕРАЦІЯ кинули у вогонь кровопролитної війни,брехнею і обіцянками,роззброївши від ЯО.НЕ МОЖНА ВІРИТИ НІ НА ЙОТ.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:55 Ответить
а це до чого тут....
показать весь комментарий
13.03.2025 19:25 Ответить
Умова одна - Здохни плешиве падло.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:07 Ответить
Хутін - пуйло. Але особисто в мене одне зовсім коротеньке питання, ні до кого особисто. Чому при такій одностайній позиції, таких промовах гучних (абсолютно правильних) немає кому воювати? Чи то зібралися гобліни і тролі?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:33 Ответить
Прошу. Не зрозумів питання.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:37 Ответить
показать весь комментарий
13.03.2025 18:31 Ответить
А де сказано, що ми чи хтось погодився на ці умови?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:14 Ответить
и снова *************** условия и хотелки..........................................
показать весь комментарий
13.03.2025 18:12 Ответить
якого меду, якою ложкою?! -гімна і черпаком!!!
показать весь комментарий
13.03.2025 22:09 Ответить
в спам, ху...лолюбе!
показать весь комментарий
14.03.2025 09:02 Ответить
Як завжди розмова ні про що , вигадує якісь усунення першопричин ,так ось основна причина це варварська росія яка розпочала цю війну і рашиський режим який ти очолюєш,тому здохни ****.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:23 Ответить
Ми хочемо гарантій, що під час 30-денного перемир'я Україна не проводитиме мобілізацію, не проводитиме підготовку і не отримуватиме зброю (с)
показать весь комментарий
13.03.2025 17:57 Ответить
Знову рижі розпочнуть тиснути на Неньку, щоб виконати всі забаганки пуйла?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:02 Ответить
Яке ж воно гидке, залу#а ботоксная.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:48 Ответить
птн ПНХ!!!
показать весь комментарий
13.03.2025 18:05 Ответить
******, умови будеш ставити чортам у пеклі
показать весь комментарий
13.03.2025 18:48 Ответить
в расейськой
показать весь комментарий
13.03.2025 18:57 Ответить
Як одна з умов.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:59 Ответить
Так, треба в першу чергу кандидатам в президенти, депутати і т.ін.
показать весь комментарий
13.03.2025 19:02 Ответить
Очень странно по не ввозить оружие на 30 дней мира. Этого не было в условиях кацапов и в 25г и ранее тем более. И после овального кабинета тогда сразу тремпель зарубил поставки. Не было ли сговора у этих двух гамнюков уже в начале февраля 25 г? Косвенно всё сходится. Тремпель большее зло чем пу! Кацапы спокойно теперь проводят перегрупирование, подвоз бк, топлива итд. А мы с тем же остаёмся, что было в руках на момент перемирия---как бы! Кидалово чистое.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:49 Ответить
Так перемир'я по лінії зіткнення і не буде, здається мова була про тили, про розведення військ не йшлось
показать весь комментарий
13.03.2025 21:10 Ответить
**** - "... не проводитиме мобілізацію, ************** підготовку...". відчуваю, що рейтинги путіна у нас почнуть потроху зростати...
показать весь комментарий
13.03.2025 19:40 Ответить
Сукупний агресивний Захід перевзувся і замість поневолення россіі радо виконає усі її забаганки!
показать весь комментарий
13.03.2025 17:54 Ответить
А в нас їх досхочу?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:55 Ответить
Сре воно таке кажучи!немае бути мобилизации та предбання пули з написом!!(путин Х.У.Й.Л.О.)это неизбежность!
показать весь комментарий
13.03.2025 18:30 Ответить
*****! Нагадую тобі ти з нами воюєш вже 12й рік тобі підара ти шматок не соромно?
уяви яким перегноєм ти керуєш , ти пустив під ніж за ці 12 років їх 1 мілйон і ніхто не проти , вони готові ще дохнути без жодних цілей .
ви повинні зникнути всі , ви ганьба планети .
немає поганих націй , але московити це помилка природи отже ваше зникнення тільки зробить нашу планету кращою
показать весь комментарий
13.03.2025 19:11 Ответить
Нажаль причина кризи в ньому, тож нам своє робить..
показать весь комментарий
13.03.2025 17:55 Ответить
І шахеди в Іран своїм ходом
показать весь комментарий
13.03.2025 18:22 Ответить
Как я и говорил что ботоксный дед(он же *****) на перемирие не пойдет.Это же Гитлер №2
показать весь комментарий
13.03.2025 19:35 Ответить
Крим захопив, бо .... НАТО бажало розмістити бази на всьому пів острові майже "під мацквою". Сьогодні йому треба гарантії: Україна поза НАТО, армія нехай залишається, але сидить в казармах і розпиває горілку - ніяких навчань. Ну, сказав би напряму. Ніколи миру Україні він не бажає.
показать весь комментарий
13.03.2025 20:00 Ответить
та він жеж не в Суджі був, а в Курську
показать весь комментарий
13.03.2025 18:56 Ответить
якщо був, звісно
показать весь комментарий
13.03.2025 18:58 Ответить
тецека негодують
показать весь комментарий
13.03.2025 18:31 Ответить
А хто перестанет заносить миллиончики наверх? Сейчас наверное даже зеля боится остановить беспредел цецека
показать весь комментарий
13.03.2025 18:57 Ответить
Усунення початкових причин кризис - ліквідація проєкту 404 ака Свинособача Підтерація?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:03 Ответить
Так само і Московія не мусе отримувати зброю, не здійснювати мобілізацію тощо тощо
показать весь комментарий
13.03.2025 19:21 Ответить
Что на это ответит рыжее трепло? Наверно как обычно что любой на его месте поступил также
показать весь комментарий
13.03.2025 17:59 Ответить
А что тебе про него непонятно?
показать весь комментарий
13.03.2025 18:21 Ответить
буба отведет войска. как он делал в начале свого президенства, где он говорил, я Не лох.
показать весь комментарий
14.03.2025 01:12 Ответить
Тоб то Путін готовий на достроковий мир тількі треба усунути першопричини цього "конфлікту",в якому РФ окупувала 25% теріторій і вбила і поранила більш ніж 500 тис.українців. Які ці причини? ніхто не знає крім самого Путіна але були висловлювання про те що причиною конфлікту є демелітарізація і денаціфікація України потім вступ до ЄС і НАТО. Наскількі відомо з 1994 по Будапештському меморандуму і до 2014 року Україна повністю була демілітаризована і це не посприяло не початку "конфлікту", а що мають на уваці про денаціфікацію коли України не федеративна , а унітарна країна теж ніхто не розуміє тим паче що у влоді представників інших національностей більше ніж самих українців і що- закони як не працювали так і не працюють, але це вже наша проблема а не їх. Про НАТО, наскількі відомо співпраця РФ з НАТО була набагато більше, а зараз вони проти того щоб Україна була в НАТО теж не зрозуміло чому?,тому що всралися? З приводу тогощо Україна хоче в ЄС, а куди нам хотіти? туди де народу ліпше живеця туди і хочемо. Тому причини цієї війни вибачаюся "конфлікту" на Україні зовсім інші - це окупація чи розділ України.
показать весь комментарий
13.03.2025 20:11 Ответить
Стара рашистська балалайка-виконайте 100500 наших хотілок і тоди ми погодимся на одну вашу.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:05 Ответить
Radio France internationale

«Трамп вже уклав угоду з Путіним, все, що ми бачимо, - цирк»

Путін не зацікавлений відмовлятися від перемир'я. Бо, мовляв, є домовленості, за якими «РФ віддадуть 20% української території, Україні заборонять вступати до оборонного клубу НАТО».
«Тож, звісно, Путін не зацікавлений у відмові, хоча він, без сумніву, виконає невеличку чечітку, щоб показати нам, що вагається. Але насправді він вже уклав угоду з Дональдом Трампом і, перш за все, йому потрібна ця перемога на 9 травня 2025 року».
показать весь комментарий
13.03.2025 19:58 Ответить
Radio France internationale

У цьому сила американської розвідки: вони можуть заздалегідь інтерпретувати те, що росіяни збираються робити.
Саме тому за три роки війни українці жодного разу не були здивовані діями росіян. Навіть на самому початку війни, у лютому 2022 року, коли росіяни намагалися за допомогою спецоперації обезголовити українську владу.
Фактично, це вони самі потрапили в пастку.
Але зараз, протягом останнього тижня, через позицію Трампа, українці були засліплені і не бачили, як росіяни, очевидно, оточили їх.
Ми боїмося, що, крім того, вони, мабуть, втратили багато людей і, перш за все, багато полонених, з якими будуть поводитися так, як ми знаємо, що роблять росіяни з ними, не поважаючи жодних законів, в тому числі законів війни,
показать весь комментарий
13.03.2025 20:23 Ответить
гей! народе! ви що серйозно!!!!? ведете дискусії з чортовинням
показать весь комментарий
13.03.2025 18:39 Ответить
"хоче гарантій, що під час перемир'я Україна не проводитиме мобілізацію, не проводитиме підготовку і не отримуватиме зброю"

І ми теж хочемо таких же саме гарантій - що жодного зарахування на контракт, підготовки військових рф. жодної зброї РФ і жодного північного корейця.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:51 Ответить
"Початкова причина цієї кризи" - Ботоксний Карлик-Маньяк!
І його усунення стане гарантією довгострокового миру.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:09 Ответить
на Хрещатику
показать весь комментарий
13.03.2025 18:26 Ответить
Охрєнєвше пуйло… де гарантії що рашка не буде озброюватись і мобілізувати війська? Перекрутити і оббрехати це все чого можна очікувати від пуйла.
показать весь комментарий
13.03.2025 18:50 Ответить
Кто от работы отлынивает, народ?
показать весь комментарий
13.03.2025 19:02 Ответить
Тобто пуйло хоче захопити всі наші бригади, що воюють на Курському напрямку.
показать весь комментарий
13.03.2025 22:37 Ответить
a xer ne xochesh bolshoi lakirovanni ? chtob ti sdox *****
показать весь комментарий
14.03.2025 07:27 Ответить
Страница 1 из 2