8657 посетителей онлайн

Путин не хочет захватить всю Европу, - Уиткофф

Уиткофф убежден, что Путин не стремится к завоеванию Европы

Спецпредставитель президента США на Ближнем Востоке Стив Уиткофф считает, что российский диктатор Владимир Путин не намерен захватить всю Европу.

Об этом он сказал Fox News, передает Reuters, информирует Цензор.НЕТ.

По мнению Уиткоффа, глава Кремля Путин якобы "хочет мира".

Также он ответил на беспокойство союзников США по НАТО о том, что Россия, получив выгодную для себя сделку, может атаковать и своих других соседей.

"Я просто не вижу, что он хочет завоевать всю Европу. Это совсем другая ситуация, чем во время Второй мировой войны, во Второй мировой войне не было НАТО", - сказал спецпредставитель Трампа.

Ранее сообщалось, что спецпредставитель президента США Стив Уиткофф заявил, что во время переговоров в Саудовской Аравии будет "реальный прогресс", в частности относительно прекращения огня между Украиной и Россией в Черном море.

Топ комментарии
+49
Якось стало дуже багато у ленті цього прорашистського покидька!
показать весь комментарий
23.03.2025 19:40 Ответить
+49
Несе галіматью не гірше рудого придурка. Опилився від донні, чи що?
показать весь комментарий
23.03.2025 19:42 Ответить
+46
... а лише частину: ну там країни Балтії, Польща , частина Німеччини...
показать весь комментарий
23.03.2025 19:40 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
о!) Фюрер)
показать весь комментарий
23.03.2025 19:47 Ответить
Щас тебе юдей одесский поверит вся Европа
показать весь комментарий
23.03.2025 19:56 Ответить
Шостим ефективним менеджером
показать весь комментарий
23.03.2025 20:04 Ответить
Зустріч делегацій України та США завершилася
показать весь комментарий
23.03.2025 20:06 Ответить
тупий екс клоун даже мир в очах ввх побачив
показать весь комментарий
23.03.2025 20:06 Ответить
імпотент
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
+ сметанки
показать весь комментарий
23.03.2025 20:17 Ответить
"цо занадто, то нездорово"

європейці почали хвилюватись

.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:26 Ответить
до Британ11 просто не д1браться
показать весь комментарий
23.03.2025 21:05 Ответить
в глаз неверно ему посмотрел
показать весь комментарий
23.03.2025 21:08 Ответить
Він то хоче,але потенціал вже не той.Чекає старий щуряка.поки в ЕС до влади не прийдуть такі ж самі цинічні тварі,як і в Амєрікє та ,що США....
показать весь комментарий
23.03.2025 21:09 Ответить
Бреше стара папуга як и його дружок Рудий Донні -
...и только старый попугай громко крикнул из ветвей жираф большой ему видней....
показать весь комментарий
23.03.2025 21:23 Ответить
Тебе обурює те, що тоді у другому турі проголосували проти Януковича, чи проти Тимошенко?
показать весь комментарий
23.03.2025 21:36 Ответить
Але ж Тягнибок й Іріна Фаріон так не рахували й сказали тоді ну усіх ефірах , що як націоналіст він не має бажанняй агітувати за ліберальних кандидатів , але "мій виборець дуже самостійний й сам виришіть хто за Україну , а хто за москалів . А Іріна Фаріон йще щиріше потів визнала, що вибір 2010 змова сексистів протів жінок (хоча я особисто так не вважає) ...

А вибір між різними сортами лайна це 99% усіх виборів . Це вибор не підлітка , а зрілої людини ... Бо ніякого захоплення Криму не було , не було б й вторгнення . Як не було нічого цього до 2010 року .
А на рахунок 32 кандидатів , то якщо б Ляшко об"єднався Юлею , або Смешко не взяв у неї 2% , то виграб ви все одно фофік , але виграб би він у Юлі , а не у Пєті . Бо обива з такими антирейтингами були непрохідними у другому турі ... 25% не не президентский рейтинг ...

А Ібуковича називають (поважливо) яником лише колишні його прихильники !!!
показать весь комментарий
23.03.2025 21:48 Ответить
А де один придурок бере інших придурків? - зі своєї компанії придурків…
показать весь комментарий
23.03.2025 22:33 Ответить
Ти забув йще про наталку королевську ... "педофіла" вітьку уколова , казківа , жванію ... а крім того , Турчинова , Ірину Луценко ....

Просто спитай себе , якщо є йще мизк - в де у 2012 році був Яценюк ? Чому йому в 2011 не здавалося , що в 2010 не було вибору ? У Арсенія була своя партія , але ж він пійшов до "Батьківщини" ... але об"єднувався йще з БЮТ - блоком імені себе любої ... Ось бачишь я можу жартувать , я можу розуміти, що політика це зажди компроміси . Я мені вкрай очевидно , якщо в 2014 році була широка конституційна коаліція в 304 депутата тоді чому там не знайшлось місце для Шуфріча , чи для Бойка ?! А для "Батьківщини" знайшлося ...
А я скожу чому , бо усі "забужківці" дуже погано тямають в здоровому глузді й міряють світ як нібито це якась крижка , де усе або біле , або чорне ... Забужко закохалася в ВАЮ й генерувала свої недалекі й дуже емоційні й нераціональні почуття - нібито це істина в першій інстанції . Але спроби коаліції , перетіканні одних партійців до срідненних є очевидним доказом , що різниця між Юл й ВАЮ лише індівідуальна й певні економічні погляди ... Й Забужко з Ющем таким чином через особисти образи привели лихо в Україну ... Я так вважаю, бо ті 7% в 2004 році , що були за Юлю на 99.99% голосували за Юща . А Забужко й Ющем зробили усе , що їх 5% якщо й прийшли , то через певний сексизм цього електората проголосували Ібуковича ... Але це факт , що 3% галичан в 2-му турі не ходили на вибори . Бо так не буває - прокремлівский електорат йще в 2002 році став меншістю й саме тому в 7% переміг Ющенко в переголосуванні . Саме через це помаранчьові партії вигравали мажоритарку в 2006 , в 2007, в 2012 в ВР . А Ющ й Забужко зробив штучний байкот цих телепнів , які зараз ховають синів й не знають , що можливо ригоблювотних так швидко позбутися не можна було , але зберігти найкращих , що загинули останні 10 років було можливо . Я вже не кажу про Крим та Донбас ... Знов таки . Той же Міша Саакашвілі в першому турі 2019 року підтримував Юлю , хоч стосунку в них ніколи не були ідеальними ... Кожна партія якщо вона не закрита секта може мати кротів, сристосуванців й будь кого . Головне , що таке лайно себе там не почувало комфортно ... А портнов й королевська збігли ...
показать весь комментарий
23.03.2025 23:17 Ответить
Знаєшь , чуваче , але в 1932 році партія Шольця СДПГ була готова на коаліцію зі сталіністом Тельманом (аби не гітлер) . Але сралін привів гітлера , бо заборонив Тельману вступитив в коаліцію з "буржуазними опортуністами" . Через це Тельмана гітлер стратив лише в березні 1945 року ...

Вчи історію - обь Черчиль й Рузвельт змогли зробити вибір ...
А до речі ніколи не було такого вибору ...
Й я півторюю -- якщо таки однакові , чому святий Петро тоді не взяв у коаліцію Бойка , а взяв "Батьківщину" . Й знаєшь з цим погодилась й Самопоміч , й Ляшко , й Яценюк ... Бо усе це твоє блюзнірство - важко визнавати , що тебе розвели як ту телятину ... що стрибала по ефірах - мовляв Юля педофілка , там дітей гвалтують ... А раптом той же ж "пєдофіл" легким рухом руки перегортається в радника ПАПа й фокус-покус -- вже він не педофіл ...
Тебе нічого не засмучало в цій справі ?! Об"єднання грішки омельченка , Ющенка , інки богосральської й опппс - татіяни мунтянихи ... Ось чому героя України за цю справу Омельченку дали , а мунтяниху забули ?!
Я півторюю дуже ретльно наполегливо . гітлер й сралін були диктаторами , що незаконно захопили владу (так - гітлер не вигравав жодних демократичних виборів - це некоректне стверждення . що він прийшов до влади на виборах ...
показать весь комментарий
23.03.2025 23:42 Ответить
Ти розмірковуєшь як підліток , що не доріс до пубертаного віку ... Ющенко взяв в першому турі 5% , а потім коли з"ясувалося , що вони з Забужко допомогали ібуковичи й він йще прийшов на коронацію цього пахана ... то мудрий нарід вже на 1.5% став йому довіряти ...
Чуваче ... Ющенко в 2005 році теж не в 73% переміг , а лише в 53 % . Й це очевидна технологія - переведення особистих образ в всесвітню зраду ... Так йще 2 столітті до нашої ери робили сенатори в Римі . Нічого нового . Требо слухати не слова , а справи ... А справи це політичні коаліції . В 2012 році , в 2014 роців та й в 2007 році теж . Це вже Юля з 2015 року відмовлялося від союзу але якщо буде потрібно то й в 2025 з урахуванням війни може буть нова коаліція й точно не з Бойко чи Шуфричем .
Й усі ці "мацьковськи зозулі" як гасло - гроша не куштують , й це феєрично , що рівно через кілька місячців як Ющ проронив скупу сльозу й росповів як зі усього політикуму йом імпонує Лякшо , так як по годиннуку Ляшко сів в Юлину автівку й Юля без будь яких образ , як справжній чоловік на не баба істеричка - агітувала за Ляшка проти ЗЕ шобли . Бо це обидва проукраїнськи , часом перевіренні а ті -- невідомо хто ...
показать весь комментарий
24.03.2025 00:01 Ответить
А чому не крокодила з тиранозавром ...
Жодної спілької риси не існує у чоторьох переліченних . Ібукович коцтабори не влаштовував , а Юля гулаг ... або навпаки . Розтрільні списки ніхто не складав ... газові камери для дітей хто збудував ? Чи може то Юля вислала 500 тисяч кримли з рідного Криму ?! Гітлер не знімав пижиків з перехожих на гоп-стопі , а Юля не грабувал разом з Кабо поштові потяги ... Й власного чоловіка не застрелювала . Й не засилала у Сибір коханця ії доньки ...

Я знов півторюю -- нічого орігінального не вигадали , ну крім справи про педофілію Юлиного песика ... Ющ при цьому не погребував забрунити себе об мунтяниху й передати призначенного пєдофіла Уколова на первиховання до свого кума Пєті ...
У виборах , де переможець має кілька відсотків відмова 2-3 мілійонів йти голосувати у дрогому турі це теж технологія . Й не обов"язково плямити себе прямою підтримкою токсичного але більш для себе крайщого кандидата -- важливо переконати своїх виборців в безглузді вибору ...
Якщо б Юля так поводила себе в 2003 році , то в Юща були б нульві шанси ... Це називається солідарність , а в 2010 була зрада Майдану ...
показать весь комментарий
24.03.2025 01:23 Ответить
Схоже на спецпредставника кремля
показать весь комментарий
24.03.2025 07:20 Ответить
Як не дивно, але, з ізраїльтянином я погоджуюся в цьому. Більш того, на сьогодні, я не бачу нікого окрім ЮВТ, хто б зміг вивести країну з тіюї прірви з того бололота в яке завели її пєці та вави. PS. Навіть на обрії ніхто не маячить.
показать весь комментарий
24.03.2025 07:52 Ответить
Таким чином, 8 березня ЦВК затвердила текст бюлетеня з 39 кандидатами.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:20 Ответить
Ти згоден, що Ізраїлем мають керувати євреї, а Україною - українці?
показать весь комментарий
24.03.2025 09:30 Ответить
гітлер і сталін теж хотіли миру . польщу роздавили з двух сторін . сталін забрав собі єстонію . латвію. литву . гітлер судети відтяпав і аншлюс австріі а потім і всю європу зіжрав і попер на сєрєсєр --- це в понятті двох маніяків гітлера і сталіна так виглядає мир в європі --- ***** абсолютно нічим не відрізняється від гітлера і сталіна він теж ..хоче миру.. грузія . ічкерія . сирія . украіна на собі випробували *****рашистський ..мир.. а два мудака віткоф і трамп кажуть що ***** не такий поганий як про нього думає вся ЄВРОПА за виключенням під*****вників фіци і орбана . у гітлера теж був дружбан муссоліні який потім висів на мотузці вниз головою
показать весь комментарий
24.03.2025 09:45 Ответить
Будем делиться, да Виткофф? "Дагаварися пасередине"?
показать весь комментарий
24.03.2025 09:49 Ответить
а що ти хочеш від істоти з хамілією вітьков
показать весь комментарий
24.03.2025 10:06 Ответить
Вот шо буває, якшо освіта галіма. Десь я то вже читав. Чемберлєн довбаний
показать весь комментарий
24.03.2025 10:10 Ответить
Він звичайний мафіозний жид з тих тварюк які розпродали Чорноморське пароплавство і з вкраденим опинились в США, Австралії та Новій Зеландії.
показать весь комментарий
24.03.2025 10:17 Ответить
https://www.facebook.com/1289942187717743/photos/a.1289943261050969/1289943194384309/?type=3
показать весь комментарий
24.03.2025 10:32 Ответить
Что значит каким-то образом? Они до него добрались. когда он обанкротил империю отца и выдал за них свою дочь, принял их религию и с тех пор они управляют напрямую США. Дважы судимого отца своего зятя (за изнасилование) сделал послом в Франции. Уткофф тоже из этих же. Им неважно сколько умрет украинцев или кто-то еще. Полулюди-полуживотные - так они видят всех кто не относится к ним.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:22 Ответить
Где-то я это уже слышал. Ах да, про одного захватчика с такими же террористическими методами как у русни только на ближнем востоке.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:24 Ответить
https://zh.wikipedia.org/wiki/%**%99%AE%E4%BA%AC%**%98%AF%E4%B8%AA%E5%82%BB%E5%B1%8C
показать весь комментарий
24.03.2025 11:30 Ответить
хочет.
показать весь комментарий
24.03.2025 11:42 Ответить
Та нє, то хуцпа...
показать весь комментарий
24.03.2025 11:49 Ответить
у вас Україна=Якесь там МЗС, чи буба???
показать весь комментарий
24.03.2025 12:07 Ответить
***** не собирается никого кормить
показать весь комментарий
24.03.2025 12:34 Ответить
Йому, Маску, наврочили!
показать весь комментарий
24.03.2025 12:43 Ответить
Я давно підозрював шо америкоси г-и особливо після того як абама передав нам ковдри замість збої але щоб до такого дійшли? потрібно відключити воду амер. посольству. вони можуть передавати закриту інформацію кацапам
показать весь комментарий
24.03.2025 12:44 Ответить
Зате Трамп живий!
показать весь комментарий
24.03.2025 12:47 Ответить
Частково ...

Поняття єврей дуже розмите , бо з точки зору іудаїзму Макаревич іудей , Кутіков - теж іудей, а ось Моргуліс - ні ... бо у перших "машиністів часу" мами іудейского походження , а у Моргуліса - "тільки" батько - не мусульманин це точно , а ось за 70 років вже можливий варіант , коли достатньо лише зв"язок з еврейским народом . З точки зору іудаїзму таж Іванка Трамп - теж іудейка ... Або Шарон Стоун ... Скарлет Йухансон -- те , що в неї батько данієць жодного значення для іудаїзму не має . А ось такі особи, як Берні Сандерс , Бобі Фішер - жодного значення не має їх сутто іудейськи батьки . Вони юдофоби й вороги держави Ізраїль . А протилежний приклад - коли антропологія жодного значення не має ... Це т.з. "жиλовствуючи" вони з Бог зна якого століття сповідували іудаїзм їх першими залюбки Ізраїль прийняв - бо це перші патріоти країни й вони служать виключно в спецназі ... В їх дітей імена виключно іудейськи - ніяки Віть , чи Слав ... Замість Марії , Мір"ям , замість Семенів - Шимони ... замість Іванів - Іоханани ... Є в Ізраїлі й протилежний приклад -- їх би я залюбки вислав би в Іорданію чи Сирію . Це хасіди "Меа шеарім" , що не визнають Ізраїль через його секулярний характер . Вони живуть як й араби в 15 столітті й через те для них життя громадян Ізраїля меньш важливійне за їх саркальні свитки Тори .

Я є секулярна людина за збереження традицій й я категорний ворог будь-якого мракобісся . Я агресивний прихильник наук - будь яких тим більш ******** біології в який теорія еволюції Дарвіна - є бесперечною аксиомою , що тисячма прикладами доведенна ... Бо генетика , бо мікробіологія без цього аж ніяк . За це я постійно дизлайки отрумую ... іудейськи мракобіси дуже активні в мережі ... й вони категорично спростовують мою тезу , що вони проти науки - ну бесперечно ж до 2022 року саме закони аєродинамики їх доставляли до Умані , а не їх молитви !

Так що мій головний критерій - любов до єврейского народу й відданість йому й державі Ізраль - це єдиний імператив . А кров , молитви - це таке , це в дома , я проти втручання (будь де) релігії в справи держав ... Я проти впливу Галахи у законодавства Ізраїля , я катероричний ворог Шаріату й диктату обмежень прав людини на грунті будь якого вирування . Через те я проти толерування джихаду , усяких інквізицій (хоч святих , хочь золотих) . Я проти того , що у будь який державі панувало будь яке законодавство крім ********* секулярного на приницах французких енцеклапедістів : Liberté, Égalité, Fraternité ...

Пепер , що до України . Хіба справа у походженні ЗЕ ?!

Ви кого б крайще бачили б на Банковій Йосепа Зіселься, чи достаньо проукраїнського (я мертветчука не розглядаю , або шуфріча, бо ганку германіху , або тарасика Чорновола) Ляшка ?! Але у Зісельса настільки розвитий інтелект, що як раз такі як він не висовуються , розуміючи , що на початковому етапі розвитку держави етнічний українець на порядок крайщий вибір . Ось батько напівзрадника тарасика - от це постать була б . Але ж галичанина (на жаль) не обрали б й в 2004 році . Греко-католика ... А зара вже нема й Степана Хмари .

А буремні часи глобальної війні як Ураїні не висточа таких генералів , як Петро Григоренко - ось це ідеал ... Це еталоний українець , що любить людей й їх гідність й який готовий був позбутися комфорту заради свого народу й його гідності . Будь кому з десидентів я довіря на два порядки більше ніж іншим . А Петро викладав в акатемії , мав науковий фах й крайще з усіх інших братів по правам людини міг би бути головнокомандуючим . Й походження ідеальне - не греко-католицьке - він з Запоріжжя ...
показать весь комментарий
24.03.2025 12:52 Ответить
Порошенка у євреї першими записали у ізраїльській філії Форбс...от ти особисто вважаєш Порошенка євреєм?...
показать весь комментарий
24.03.2025 13:05 Ответить
Це ти прочитав в темнику олігархіної постилки інки богосранської чи у 1-го нумера у ригоблювотському списку - зрадника тарасика чорновола ?!

Але там цільова аудиторія -- учні ПТУ для дітей відсталих у розвитку . Бо коли Лазарнеко йще перебував в Україні , то ***** тоді активно виносило портфелі за толькою собчаком ... Й скажи будь ласко - красти гроши ворожего газпрома це хіба для України шкода ?! ПАБ тоді теж не різдвяним зайчиком заробляв собі на ікорку з зефірчиком . Він у липіцьку теж не збудвував щось нове , а привласнив радянське виробництво . Але у вогрога хоч пів його власності - нехай , нам зара це дуже добре . А ось яким чином власність українського народу - спадщина радянської України : фабрика ім. Кирли Мирли стала властністтю родини Порошенків не підскажешь ?!
В скільки тисяч разів меньше заплатила родина за цей актив ?! Ризниця лише в тому, що Юлю зробила с міліардерши йще в 1998 році дрібною міліонершою родина Кучмона , темники якого ти тут й транслюєшь й гроши яких ти тут відпрацьовуєшь . А ПАП з 1998 року (початок його саме політичної кар"ери) до 2019 року (кінець президенства) був при владі приблизно 14 років й збогатився в 72 рази ... А в Юлі - монте-крісто вже років 25 шукають знайти її приховані безмежні "каргоу папуасів" . Але крім дірки від бублика - нічого . Піскун не був її симпатиком , але визнав вже давно , що з усіх політиків першого ряду Юля більше всьго потрепала перевірок й в неї меньше всього щось знайшли . Навіть на "новиє ліца" працював цілки 1+1 , на Пєтю 3 канала , на московію 3 канала , а на Юлю жодного періоду й жодний не був навіть до неї нейтральним . Бо нема в Україні жодного оліхарка , якого вона не зсмусила трястися за його статки . Ну може Пєті вона не погрожувала . Але Фірташ , Ахметов , Пінчук , Бойко , Коломойський від її дій реально потрепали .

Й ти зара , навіть якщо всліпу , але працюєшь на одного з них , якщо не на кількох !!!
показать весь комментарий
24.03.2025 13:21 Ответить
Это ему Путин с гроба на ушко сказал про это))
показать весь комментарий
24.03.2025 13:45 Ответить
До речі я на Цензор-неті з 2004 року й з того часу прожив в теренах України більше року в сокупності ... Тобто як то кажуть - живу на дві країни . Й хотів би більше часу проживати в Україні й тому шкірно зацікавленний в перемозі ЗСУ . Поразку (я її бачу як маловерогідною якщо й неможливою взагалом) я не розглядаю й жити в поперненому софку не бачу для себе жодної секунди . Не для того з софка я здернув . Це так - між іншим від ветерана "Цензор-нета" ...
показать весь комментарий
24.03.2025 13:55 Ответить
Але, кращою була б точно жінка з косою, а не золотий батон
показать весь комментарий
24.03.2025 14:36 Ответить
залишить Лісабон. А все інше то раша, а не Європа
показать весь комментарий
24.03.2025 14:44 Ответить
Перед таким фактом Україна точно повстане, а на капітуляцію і % "медіатору" ні за що не пристане.
Мабудь, це і була причина про внесеня в Раду закону про силовий розгон массових заворушень.
Золотий батон нервно курить в сторонці: невжеж такоє можна було протягнути..через зраду..
показать весь комментарий
24.03.2025 14:48 Ответить
Да, до Канар далече буде
показать весь комментарий
24.03.2025 14:55 Ответить
Странный этот Путин, не хочет захватить всю Европу. Я вот, простой дядька из Америки, с удовольствием захватил бы и Европу и весь мир, а Путин не хочет.
показать весь комментарий
24.03.2025 16:28 Ответить
Не нужно будет кишками дорогу укладывать, они по телефону их капитуляцию примут и скажут кого куда назначить в правительстве
показать весь комментарий
24.03.2025 16:31 Ответить
я вже плачу і ридаю за нафталіново-силіконовою аферисткою . мало ..проффесор.. юлі припаяв сроку --- 15 років без права на помилування і з конфіскацією всього нерухомого і рухомого майна ото було б справедливе покарання для жюльки ..любі моі хі-хі..
показать весь комментарий
24.03.2025 18:59 Ответить
До влади в Америці дорвались кретини
показать весь комментарий
24.03.2025 19:01 Ответить
Боится старости,хоче грошей ,хоче в матрицю до путіна ,очі ці гляньте...
,
показать весь комментарий
24.03.2025 19:48 Ответить
ти вже собі пердак порвав так за жюльку агітуєш . в ізраілі тобі мало різних подій ??? там і коментуй а тут без тебе розберемось . скоро фофік зелений повернеться на ..історічєскую родіну..будеш зустрічати . куницького . шифєра . дубінського. фельдмана . іоффе . суркіс . столар і прочую нечисть і жюльку туди ж і подляка і дєрьмака
показать весь комментарий
25.03.2025 06:53 Ответить
Почуй мене , підліток (може не по віку , але точно - по об"єму пам"яті й вмінню анаілізувати щось) , я на "Цензор.нет" з 2004 року , тобто з того часу з якого ти мабуть не уявляв собі , що інформація буває не в папіровому вигляді ...
Так ось : є такий термін - "категоричний імператив Канта" ... Кант його взяв з Старого Заповіту :
"Не бажай іншому те, що не бажаєшь собі" . А нашому дискурсі - "не відсилай нікого туди , куди сам не бажаєшь йти" , й не тобі вказувать мені де бути й що робити . Форштейн ор ніхт ?!

Почуй знову - в тебе закінчилися аргументи й ти через брак здорового глузду , логіки й фактів вибрав "шлях для дебілів" : перехід на особистості ... За 20 років тільки на цьому ресурсі я добре навчився фільтрувати подібні типажи . Так ти йще обрав сварку з типовим неонацистким душком , бо тільки неонацисти визначають за інших їх національну приналежність . Усі інші по самоідентефікації . Бо сам Шоневтік себе індетифікує скорійше як українец (ніж іудей) - тобто він й є українцем . Увесь цівілізованний світ так його й вважає . Єрмак в того взагалі є щось від іудеїв , так то пра-пра-бабка . І тільки наци за таких осіб вирішували хто вони є ...
Ти просто тупо не розумієшь , що наша суперечка взагалі поза дійсності . А дійсність - це мерзенні орки топчуть Україну своїмі брудними чоботами . А в Раді що ЮВТ , що ПАП голосуть однаково й багато вже років однаково . Й коли це буде країні потрібно знов зроблять коаліцію йще долучать "Свободу" , ну а з ким йще ? Й шансів на повернення до влади приблизно однаковий нуль . Й не тому , що вони гірші за ЗЕшоблу , а тому , що свого часу не прислуховувались до електорату іншого и лайнили один іншого . А піплу на це похер , він тонкощів не розбира й саме тому бруд кожного на іншого в очах народних мас лягає рівнесеньки однорідним прошарком - таким чином в обох антирейтинг : 75 й тому не важливо який вже рейтинг . В ВР проходять , в другий тур - жоден з двох .
показать весь комментарий
31.03.2025 01:17 Ответить
Ось я й кажу - що ти підліток по рівню розвитку . Бо усім вже відомо, що ібукович й Ко. за 12 лімонів державного кошту найняла одну з найвідомійших юридичних фірм ,що спіалізується по профілі пошуку юридично-фінансових порушень й лівих схем . А результат вже я згадав через згадку Піскуна -- хер що знайшил . Нема , що там конфіскувать . Й саме через це посадили по статті сутто політичній , через що ЕСПЛ скасував це рішення . А фірма Манафорта не стала чекати на судове рішення й виплатила бабці Юльці 4 млн. доллярів тільки за нанесенну цим трамповским покидьком шкоду репутації .
показать весь комментарий
31.03.2025 01:42 Ответить
І мудярів!
показать весь комментарий
23.03.2025 19:49 Ответить
тікі трошки для себе
показать весь комментарий
23.03.2025 19:58 Ответить
Ну може Португалию да Испанию не хочет...
показать весь комментарий
23.03.2025 20:04 Ответить
Було б краще доводити, що путін - це помірний гітлер, якому достатньо лише "Судетів, та Австрії", чим переконувати, що він піде на натівську європу.

Так і заявляти: помірний гітлер - трохи краще справжнього, але він гітлер... Чи ви згодні відддати народ на знищення?
Треба ставити це етичне питання, а не переконувати, що він нападе на нато. Цього ніхто не знає.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:05 Ответить
Для меня все с Витковым было понятно как только он на горизонте появился. Он просто русский адвокат. Тот же Лавров. Тактика России очень простая - мы будем нести тоже сообщение, но теперь голосом не Лаврова, а всяких Витковых.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:05 Ответить
Он хочет, но не может
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
цей кретин віткоф робить заяви від імені України
показать весь комментарий
23.03.2025 20:07 Ответить
Він космонавт якийсь
показать весь комментарий
23.03.2025 20:14 Ответить
Да ти шо?! Тільки Україну і все, більше оглам на ішаках нічого не потрібно!!! ,🤣😂🤪 Адвокат *****!!!
показать весь комментарий
23.03.2025 20:19 Ответить
Вусатого нафку звільнили -- тепер ***** прислуговує й підлізує - віткофффффф ...
показать весь комментарий
23.03.2025 20:22 Ответить
Хабад посилив свій вплив на владні інституції у США з приходом Трампаі його хабадської команди. І цей поц озвучує прості їхні хотєлки? Ціла сім'я цього Віткоффа суцільні югисти, точно як подохший Жиріновський.
показать весь комментарий
23.03.2025 20:24 Ответить
Пращури цього Віткова родом з кацапщини!
показать весь комментарий
23.03.2025 20:25 Ответить
Ти пропонуєш мені перетворитись на тубільця і втішитись великим даром голосування, який мені принесуть данайці-американські посіпаки путіна?
показать весь комментарий
23.03.2025 20:36 Ответить
Тут же йдеться не про "може", а про "хоче".
показать весь комментарий
23.03.2025 21:20 Ответить
А ядівчинка
показать весь комментарий
23.03.2025 21:27 Ответить
росіяни захопили владу сша. хоча 5 листопада 2024 це здавалось неможливим...

показать весь комментарий
23.03.2025 21:28 Ответить
Это все такие ******* субботние рабы с Египту! Или только в Рашке Америке и крайне?
показать весь комментарий
23.03.2025 21:39 Ответить
Логіка бінарна доречі - я тобі кажу як софтвер-розробник другого не допускає голосування проти - хто голосує прити Тимошенко, той обирає Ібуковича , хто проти Ібуковича -- обирає Тимошенко . Просто третього варіанту не існує ... Протиусіх це вибір розумово відсталого підлітка , якому якщо "родакі" не подарували улюбленну стрілялку він біжіть на балкон стрибати з 20 поверху .
Усім очевидно, что потреби в Майдані Гідності ніякого б не було бо в Батьківщині не було жодного , хто був проти асоціації з ЕС . Не було й політичних в"язнів , була та ж коаліція між старшим партненром "Батьківщиною" й молодним НУНС + "Свобода" . Тобто сам Ющенко з Забушко своїми ротами поховали Нашу Україну як партію . Це вже давно змодельованна ситуація ... через яку Наливайченко й перейшов у "Батьківщину" . Бо трохи володів аналітикою . Так особисті образи найкрайщого до сьогодення президента бо найбіль був демократичний був Ющенка зробили дуже й дуже сумнівним . Масштабом особистості не вийшов, хоча починав інакше . Але ж з"язок з Фірташем будь кого приземлить .
Я не є прихильником націоналістів , але вони як барометр проукраїнських сил . Якщо вони когось вважають проукраїнським , а когось анти - то так воно й було . Так ось - а ні Тягнибок, а ні Білецький , а не Степан Хмара (діседент) не вважали обох кандидатів 2010 року рівнозначними .
Й "Свобода" в 2012 році з ким була в коаліції ... чому не забажала перебувать як ранійше - в опозиції до усіх ?! Усі чудово знають, що різниця між ВАЮ й ЮВТ була виключно в економічному вимірі - Ющенко був за дикий ринок , я Юля за регуляцію ринку .... Вона прибіжниця Джона Кейса - це соціал-демократ ...
показать весь комментарий
23.03.2025 22:10 Ответить
Біля Стіні Плача багато людей.... біля стіни Радості (якої не існує) нікого.
Людство це стадо, у якому кілька баранів маніпулють мільонами баранів (саатечественниками,
бурятами, калмиками, чукчами, татарами и др., ) для задоволення манії своєї величі, як цар Ірод, для
цього слугують - викривлення і підміна понять, моральнихих принципів і нав'язування їх потворної
думки і жорстке рідше м'ягке регулювання поведінки,блокування оппонентів їх фізичного знищення, загалом уього, що може протистояти усуненню цього барана від його руйнівної діяльності. Але стадо не аналізує наслідки! Наслідки відомі - м'ясокомбінат.
показать весь комментарий
23.03.2025 22:48 Ответить
мир их не интересует (как обычно, до перл-харбора), америка - фирст.
показать весь комментарий
23.03.2025 22:52 Ответить
Але сам Путин каже, що має намір окупувати Східну Європу, для чого вимагає повернення до "кордонів Нато 1995 року"
показать весь комментарий
24.03.2025 04:04 Ответить
Якщо ***** не хоче захопити, чи принаймні контролювати Европу, то чим йому мішає НАТО? Хороше ж питання, правда?
показать весь комментарий
24.03.2025 08:15 Ответить
Тільки континентальну. На острови не полізуть.
показать весь комментарий
24.03.2025 08:32 Ответить
Тобі сидіти вдома та куштувати йогурт треба, а не їздити по світу та казки про прутіна-миротворця розказувати, старий йолоп!
показать весь комментарий
24.03.2025 08:56 Ответить
З яких пір Америка веде переговори з терористами? Ось звідси у вас і проблеми, що ведетесь на їх вимоги!
показать весь комментарий
24.03.2025 08:58 Ответить
з 2019 безперервний.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:09 Ответить
як цю амебу, взагалі у політику притягнули, воно ж усе життя девелопментом займалось...
показать весь комментарий
24.03.2025 09:13 Ответить
другі після "наших"?
показать весь комментарий
24.03.2025 09:15 Ответить
Казочник-це людина ,яка живе у віртуальному, миультяшному світі героїв,яких не існує.Ну, і тут в реальному світі з,являються ось такі персонажИИИИИИИИ ...
показать весь комментарий
24.03.2025 09:16 Ответить
відправте цих дідів у хоспіса і приспіть к хєрам
показать весь комментарий
24.03.2025 09:25 Ответить
кожна ікринка ТЮльки нічого не має права бачити, а тільки бажати і скиглити по клаповусій видрі.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:27 Ответить
Другими словами по Виткоффу, путин не хочет вас всех убить и поэтому он хороший человек
показать весь комментарий
24.03.2025 09:30 Ответить
Ну як же йому не повірити? Він сам про це сказав.
показать весь комментарий
24.03.2025 09:51 Ответить
показать весь комментарий
24.03.2025 10:11 Ответить
Страница 1 из 3