10604 посетителя онлайн

Наступление ВСУ на Курщину нарушило доверие между США и Украиной: это был шантаж Сырского, - NYT

Операция ВСУ в Курской области

Украина начала наступление на Курскую область РФ без предупреждения американской стороны. ВСУ использовали вооружение, предоставленное Соединенными Штатами, которое предназначалось для других целей. В Пентагоне расценили операцию Украины на Курщине как шаг к подрыву доверия.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом говорится в расследовании New York Times о роли США в украинских операциях против РФ.

Отмечается, что по состоянию на лето 2024 года украинская армия на севере и востоке была "опасно растянута". Однако главнокомандующий ВСУ Александр Сырский продолжал говорить американцам, что ему "нужна победа".

Еще в марте 2024 года американцы якобы обнаружили, что украинская разведка тайно планирует наземную операцию на юго-западе России.

Тогда представитель ЦРУ в Киеве прямо предупредил руководителя Главного управления разведки Кирилла Буданова, что в случае пересечения российской границы украинские войска будут делать это без американского оружия или разведданных.

Как пишет NYT, в такие моменты представители администрации бывшего президента США Джо Байдена шутили, что благодаря разведке больше узнают о планах россиян, которые шпионят за ними, чем о планах своих украинских партнеров.

Наступление на Курщину нарушило договоренность с США

Издание отмечает, что само вторжение на Курщину началось в момент ротации кадров со стороны американской стороны.

Так, 9 августа, свою миссию в Висбадене завершал генерал Антонио Агуто, который был частью координационного штаба, где американцы вместе с украинцами планировали военные операции.

А уже 10 августа представитель ЦРУ в Киеве также ушел со своей должности, перейдя на работу в главный офис.

Именно этим воспользовался Сырский, который приказал украинским войскам пересечь границу. Для этого украинцы использовали вооружение, которое американцы предоставили для предотвращения гуманитарной катастрофы в Харькове, а не для наступления на российскую территорию.

"Для американцев развертывание этой интервенции стало значительным нарушением доверия. Дело не только в том, что украинцы снова держали их в неведении; они тайно пересекли взаимно согласованную линию, вывезя оборудование, предоставленное коалицией, на российскую территорию", - говорится в публикации.

"Это был не почти шантаж - это был настоящий шантаж", - сказал об этом высокопоставленный чиновник Пентагона.

Несмотря на это, США не перестали помогать Украине ракетами HIMARS и разведкой, поскольку, по словам одного из представителей администрации, это могло бы "привести к катастрофе" для украинских войск.

Украинские солдаты на Курщине погибли бы, если бы их не прикрывали ракеты HIMARS и американская разведка, добавляет издание.

Американцы пришли к выводу, что Курская операция была победой, к которой стремилось и на которую все время намекало украинское руководство.

Одной из целей операции, как объяснил американцам президент Владимир Зеленский, был рычаг влияния - захват и удержание российской территории, которую можно было бы обменять на украинскую во время будущих переговоров.

Топ комментарии
+34
Вірно робив. Мабуть, щось знав. Більше, ніж ми.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:43 Ответить
+31
Хай американці згадають як вони зливали усі плани наших військ росіянам. Саме тому, що не сказали американцям, курська операція і мала успіх.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:41 Ответить
+25
тобто захоплення росіянами нових українських теріторій - це виправдання довіри США, а військова операція у прикордонній області рф - це підрив довіри.
****** лицеміри.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А в 2023-му Залужний не брав трубки, коли йому телефонували зі США Що один потужний був, що на іншого не менш потужного замінили.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:39 Ответить
Тобто - перемога не завдяки амерам , а всупереч ...?
Американці дійшли висновку, що Курська операція була перемогою Джерело: https://censor.net/ua/n3544051
показать весь комментарий
30.03.2025 13:40 Ответить
Хай американці згадають як вони зливали усі плани наших військ росіянам. Саме тому, що не сказали американцям, курська операція і мала успіх.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:41 Ответить
3,14си, ідіть кувати
показать весь комментарий
30.03.2025 13:41 Ответить
Норм.Тобто ми сюзників просто наїбали.А нафіга?Для піару лідора?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:42 Ответить
Ага,вам в продають чи дарують зброю,і попереджають кого можна вбивати)Маразм)
показать весь комментарий
30.03.2025 13:42 Ответить
У Пентагоні розцінили операцію України на Курщині як крок до підриву довіри


показать весь комментарий
30.03.2025 13:42 Ответить
Вірно робив. Мабуть, щось знав. Більше, ніж ми.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:43 Ответить
то чим байден краще за трампа?
піпеткою видавав зброю, якою не можна нищити ворога?
ось тому курськ перетворився на авантюру.
замість того, що б окупувати атомну станцію, ми отримали піздюлєй від піндосів.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:43 Ответить
Дезу женеш
показать весь комментарий
30.03.2025 13:43 Ответить
Я так розумію будь яка шкода РФ - це злить США, США круто лише коли вбиваються нас. ЙШИБИ ВОНИ ПІД ТРИ ЧОРТИ
показать весь комментарий
30.03.2025 13:43 Ответить
Щоб *союзники* кацапам не злили.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:44 Ответить
ти нормальний? - де ти там бачив союзників - виродки як і рашисти, скоро в складі військ Европи будем штурмувати Гренландію
показать весь комментарий
30.03.2025 13:45 Ответить
тобто захоплення росіянами нових українських теріторій - це виправдання довіри США, а військова операція у прикордонній області рф - це підрив довіри.
****** лицеміри.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:45 Ответить
істину глаголить
показать весь комментарий
30.03.2025 13:45 Ответить
В іншому повідомленні є інфа, що американці були злі на нас, коли без їхнього відома затопили "Москву". Як вони задовбали своєю нещирістю. Бажають спасти росію, так хай і скажуть, а не треба нам в очі туфту про підтримку тикати. Мабуть треба починали зближуватися з Китаєм.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:45 Ответить
Україна нікому, нічого не повинна!
ЗСУ нічого не порушили!
Рашу ніхто не бачить, а Україні тичуть у очі те, що вона забирає своє, боронить свої землі!
Пішли ви у дупу - якіси хитрожопі!
Ми - Українці самі вирішимо, як нам жити, що нам робити, кого нам громити!
Трампон-г@ндон після своїх заяв та хитрожопих звинувачень бульше
для Народу Україні ніхто! Він - покидьок, як і всі його янкіси.
Воно риже масковское чмо! І ставитись в Україні до нього будуть відповідно!
показать весь комментарий
30.03.2025 13:46 Ответить
Багато неприємної правди починає вилазити, як ото гівно починає влітку бродити в сільському сортирі і пре як брага через верх. США нагадують цю вигрібну яму, в яку все валиться і вона не вспіває все зброжувати, так як вона хоче, як планувала...
Тому так легко все перетворюється і потім виправдовується, з "допомоги демакратіям" на непосильний борг цих "демократій" в сотні мільярдів доларів..
показать весь комментарий
30.03.2025 13:46 Ответить
О так,виродки які дають зброю і гроші.Виродки,бещ допомоги яких ми хрен виживемо.Лопатами,як заповідав кулеба що до тих виродків виїхав,воювати будеш?
показать весь комментарий
30.03.2025 13:47 Ответить
Трампісти, піздуйте *****, ви гірші за кацапів.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:47 Ответить
"Настало время ох****льных историй"
Зараз як американські офіційні джерела, так і журналісти (яким вже однаково
нема довіри після явної гри за русню) будуть створювати вигідну їм історію війни,
виправдовуючи своїх.
"Епоха постправди" - брехуни навіть слово "брехня" не використовують.
А навіщо. Піпл хаває.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:48 Ответить
Передасти шукають на воді аби остаточно розірвати відносини з нами.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:53 Ответить
А ми яким боком до Гренландії? Дамо безпілотників та трохи грошей)
показать весь комментарий
30.03.2025 13:54 Ответить
Союзники ?

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.dw.com/uk/%25D0%25B7%25D0%25BC%25D1%2596-%25D1%2581%25D1%2588%25D0%25B0-%25D1%2580%25D0%25B0%25D0%25B4%25D0%25B8%25D0%25BB%25D0%25B8-%25D1%2583%25D0%25BA%25D1%2580%25D0%25B0%25D1%2597%25D0%25BD%25D1%2596-%25D0%25BD%25D0%25B5-%25D0%25B2%25D0%25BE%25D1%258E%25D0%25B2%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25B8-%25D0%25B7-%25D1%2580%25D0%25BE%25D1%2581%25D1%2596%25D1%2594%25D1%258E-%25D0%25B7%25D0%25B0-%25D0%25BA%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25BC/a-18666359&ved=2ahUKEwiFycev0rGMAxVfKRAIHX2QEQYQFnoECFMQAQ&usg=AOvVaw3QjJv2O2rE6ugfD9CuCG0g

ЗМІ: США радили Україні не воювати з Росією за Крим



22 серп. 2015 р. - Влада США в 2014 радила Києву утриматися від військового протистояння з Москвою у Криму.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:56 Ответить
Вже напевно досить ці откровення американців постити(Стало зрозуміло,що плейбої тому й давали українцям 3 дні ,ну максимум тиждень,щоб встояти перед москалями(Трампон просто тепер шукає делікатного шляху кинути Україну,бо ніби не лице самому бути офіційним ініціатором(Всі ці серіали з атакамсами,з літаками тривали роками непросто так,а в надії їхній,що українців скоро мобілізують до лав рашки,котра погодиться протистояти китайцям разом з американцями(
показать весь комментарий
30.03.2025 13:56 Ответить
Європа така сама. У них план був що ми здамось, і в них буде час поки раша перепідготується для нападу. Ми встояли, відігнали трохи кацапів. Хто заважав ввести багато санкцій одразу? Вони мали свій план б, якого притримуються й зараз. Зброю дають потрохи, санкції потрохи, грошей потрохи. Чекають поки раша виснажиться повністю. Але воно не працює, бо вона завдяки азії та індії тримається і ще й впк нехило так піднімає. А їм геть не хочеться воювати з рашею.
показать весь комментарий
30.03.2025 13:59 Ответить
Коли ЗСУ вийшли з Курщини - американці обіженно закотили губу із словами "ми не давали згоди коцати расєю". Якби наші взяли Курчатов і Курськ - то вони перші писділи шо то з їхнього благословення.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:00 Ответить
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
незабаром рудий поц, оголосить Україну -- "неонацистською державою"???,(
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
Якщо Україна зблизиться з Китаєм (а навіщо Китаю "друга армія світу" яка по півроку і більше намагається взяти штурмом черговий райцентр), то кордон з Китаєм буде десь на Уралі. А Америка і чхнути боятиметься проти такого альянсу, адже Китай самостійно і зараз при бажанні може надрати дупу США. І вони це чудово розуміють.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
Маск старлінки відключав, коли була спроба атакувати Керченський міст...
республіканці допомогу на пів року блокували?
В чому власне новина?
Що "всралася невістка"?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:04 Ответить
поки Україна та безпека в Европі не є приоритетом для США, так само США не має бути приоритетом для Европи та України.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:05 Ответить
Новина в тому , що це не новина ...
До речі , а що там з "ленд-лізом" ? вже ніхто і не говорить про це ...
показать весь комментарий
30.03.2025 14:07 Ответить
Китай проти США не потяне.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:09 Ответить
Так був витік у 2023 році через американського молокососа з доступом жо секретної інфи
показать весь комментарий
30.03.2025 14:09 Ответить
🤣
показать весь комментарий
30.03.2025 14:09 Ответить
Народ, не ведіться на ці вкиди.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:11 Ответить
Не спішіть з висновками .
Один давав піпеткою.

А інший хоче гроші назад, та ще й так, ніби до цього допомоги було не піпеткою, а екскаваторами вивалювали.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:11 Ответить
генерал все правильно зробив. Не можна довіряти тим, хто гарантував нам безпеку і не дотримався своїх вимог тоді, коли настав гарантійний випадок в 2014
показать весь комментарий
30.03.2025 14:12 Ответить
Що там з невиконанням Будапештського меморандуму і довірою Українців до США?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:13 Ответить
США та росія до сих пір живуть "штампами" Другої Світової.
Друга Світова - була один раз у Всесвіті - це було унікальне божевілля людей того часу.
Бодевілля ******** людей - інакше....
Майбутніх - буде ще іншим.
"Ленд-ліз" - спроба показати аналогічну "велич" як в 1945 - не більше.
А "величі" 1945 - насправді немає - це обманка - іллюзія.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:15 Ответить
США поки що не тягне ні проти кого, сцються.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:15 Ответить
Так "був витік" чи " вони зливали усі плани наших військ росіянам"?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:15 Ответить
Тільки протистояти не китайцям, а европейцям.
І Московщина, і США ненавидять Европу в першу чергу і сподіваються на співпрацю з Китаєм в боротьбі проти неї.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:17 Ответить
Правильно, хай ті кляті американці самі там живуть, ніхрена нам їх допомога не потрібна! А Сирський геніальний полководець, генералісімус! Як він геніально вивів війська з Дебальцево!
Дайошь 4-й фронт на Білорусь!
показать весь комментарий
30.03.2025 14:18 Ответить
Мета друку цієї статті з точкою зору виключно виродків зі США на "Цензорі" - підірвати довіру до Сирського?
Всеретеся.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:21 Ответить
Виїбки іржавого індика шукають кожен привід, щоб звинуватити Україну в небажанні припинення вогню.
Слати *****.
Потім доганяти і ще раз слати *****!

Від США допомоги вже не буде. Тільки шкода.
Європа гроші дасть.
Дрони зробимо самі.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:21 Ответить
По моему уже давно очевидно что эту войну модерируют с Европы и США. Им не выгодны победа ни одной из сторон. Мы слишком хорошо начали воевать. Отсюда все эти задержки с оружием и сказки про дефицит снарядов. В США и европе склады забиты. Ну в США так точно. Еще и миллиарды выделяют на утилизацию. Дозированные и выборочные санкции из той же оперы. Раху можно было нагнуть еще в конце 22го. И гораздо меньшими ресурсами чем потратили даже за последние 2 года. Но кому-то было не выгодно. Теперь европейцы прямо заявляют, что им выгодно чтобы эта война еще годика 3-4 длилась в нынешнем режиме. Мы им должны выиграть время пока они подготовятся и измотать путляндию по максимуму. Чего нам это будет стоить им наплевать. А потом они с позиции силы сядут за стол переговоров с ******. Измотанная раха против вооруженной до зубов европы. Итог очевиден. Они то договорятся. Отсюда и недовольство американцами. Янки решили сыграть на опережение и любой ценой договорится первыми. Где в этой все истории Украина, каждый пусть решает сам.(
показать весь комментарий
30.03.2025 14:22 Ответить
"яку можна було б обміняти на українську під час майбутніх переговорів. ", - ну що, обміняв? Скільки вони думали тримати ту територію взагалі, рік, два-три? Якісь нереальні мрії.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:25 Ответить
Гамєріга грейт агєйн
показать весь комментарий
30.03.2025 14:25 Ответить
каждый пусть решает сам
От , як раз тут і потрібне спільне бачення народу України ! Бо мало хто розуміє , що не важливо який буде результат війни - вигрібати , це все , все одно доведеться простим українцям
показать весь комментарий
30.03.2025 14:32 Ответить
Не знаю, що він там знав, але з трьох авантюр, за які на нас ображаються американці: знищення крейсера, наступ на південь, Курська операція, вдалою вийшла тільки одна.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:35 Ответить
Лендліз можливий тільки якщо українська влада на нього погодиться.Байден підписав про лендліз,але на лендліз не погодились в ОПі.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:39 Ответить
Де таке написано ?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:41 Ответить
Виглядає так, що цю статтю треба ділити навпіл. А то й зразу на 8.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:47 Ответить
Все на папірах виглядає добре,але в реаліях,щось не так. Я не військовий і далекий від військової стратегії,АЛЕ,якщо можливо,поясніть,чого ми добились цією операцією? Я так розумію,що Україна ВТРАТИЛА значні території,втрачено ЗНАЧНІ сили як живої сили,так і військової і по словам військових,що втратили найкраще,що було і головне,як просувались,так і просуваються орки,то що тут переможного,якщо і Курщину теж втратили в кінці кінців!! Я рахую,що це не перемога,а поразка і думаю,що після закінчення війни,цьому дадуть правильну оцінку,як і всій цій шоблі,а розмови про відтягування сил з Донеччини---це розмови і те що хотілось і більш нічого.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:48 Ответить
Ни одно издание в США не выступала с такими заявлениями пол года назад ,где бы Украинская армия не двигалась , и в какую то сторону.
показать весь комментарий
30.03.2025 14:51 Ответить
Курська операція, вдалою вийшла тільки одна- що вдалого .давай "пар фасолю"???
показать весь комментарий
30.03.2025 14:54 Ответить
там де Ти не читав.або як навіть і читав .то "врубав дурака"- Де таке написано ?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:56 Ответить
От тобі цитати і посилання на сайти-Отже, ленд-ліз є додатковим інструментом військової допомоги Україні з боку США і запрацює на повну силу, коли Україна вирішить, що він потрібен. Наразі це ніяк не впливає на обсяги безоплатної військової допомоги Україні від США та партнерів по НАТО. Як заявив глава Офісу Президента А. Єрмак, ленд-ліз обов'язково запрацює тоді, коли це буде виправдано і, крім економічної доцільності, немає ніяких запобіжників і перепон для того, щоб його використовувати. https://cpd.gov.ua/main/shho-vidbuvayetsya-z-lend-lizom-dlya-********/

"Я впевнений, зараз ленд-ліз допоможе Україні та всьому вільному світу подолати ідейних спадкоємців нацистів, які розв'язали війну проти нас на нашій землі. Ленд-ліз та інші програми підтримки України - це конкретний доказ того, що свобода й нині уміє захищатися від тиранії", - https://www.president.gov.ua/news/lend-liz-ta-inshi-programi-pidtrimki-********-ce-dokaz-sho-s-74669 казав навесні 2022 року президент Володимир Зеленський.

Однак згодом позиція дещо змінилась. Наприклад, Міністерство закордонних справ почало наголошувати на першочерговій важливості безоплатних механізмів передачі озброєнні Україні, а не ленд-лізу.

"Те, що ми отримуємо зараз, нам просто дають у подарунок. Такого, аби оренда повністю замінила подарунки, не буде", - https://forbes.ua/inside/status-mirnikh-peregovoriv-z-rosieyu-tse-udar-po-vinnitsi-udari-po-mikolaevu-intervyu-dmitra-kulebi-18072022-7211?fbclid=IwAR11F7sABXRQwZfFC_kgfgO7KEqS8r3_MyFQ3nr8SiU8wQ3lTfNkSTm3v0U заявляв міністр Дмитро Кулеба в інтерв'ю Forbes. https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c4n5p6pgengo
показать весь комментарий
30.03.2025 14:56 Ответить
Може прочитаєте мій коментар уважніше?
показать весь комментарий
30.03.2025 14:57 Ответить
на початку для 3,14ару "зе лідора", а по ходу для знищення добре підготовлених українських підрозділів і західної війскової техніки,котра там була задіяна,що в кінцевому результаті(а може вже зараз)для 3,14ару рашистського куйла і вбивці...
показать весь комментарий
30.03.2025 15:01 Ответить
"Бажають спасти росію, так хай і скажуть"

На відміну від Байдена, який в очі казав одне, а за спиною робив зовсім інше, Трамп прямо так і каже.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:12 Ответить
Там иной случай... К примеру, если имеешь на руках козыри, то можешь зазiхати и на Гренландию, и на Канаду... Гавайи - тому пример...
показать весь комментарий
30.03.2025 15:13 Ответить
Наступ на південь? Це авантюра США а не України, наші були проти це робити без літаків
показать весь комментарий
30.03.2025 15:14 Ответить
А верховному головкому та головкому пістолет біля скроні тримали і змушували наступати? Якось не розумію, як це можна бути проти, але всеодно робити те, проти чого ти проти(ну тавтологія, що поробиш), окрім як під примусом.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:19 Ответить
Для чого ці питання підіймати?шукають привід.щоб лишити Україну допомоги?
показать весь комментарий
30.03.2025 15:21 Ответить
Так, це було проведено під політичним примусом і обернулось в катастрофу, був єдиний шанс що кацапи побачать наших і втечуть із суперукріплених позицій, але дива не сталося
показать весь комментарий
30.03.2025 15:24 Ответить
Так вони ні з ким не воюють.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:26 Ответить
Справа в тому, що в народу України нема спільного бачення майбутнього. Велика частина мріє просто звалити з країни, як тільки з"явится можливість, інша - як Бог дасть...
показать весь комментарий
30.03.2025 15:30 Ответить
Саме тому, що не сказали американцям, курська операція і мала успіх. ( і що зараз має успіх,чи вже не дуже,але із великим втратами і українських воїнів і західної техніки???)
показать весь комментарий
30.03.2025 15:39 Ответить
Наскільки зрозуміло, основною метою курської операції було захоплення Курської АЕС і наступний обмін її на Запорізьку. Розрахунок був на те, що всі боєздатні частини кацапів на Донбасі, в Курській лише строковики, кадирівці та окремі підрозділи, які досвіду бойових дій не мають, і тому підрозділам ЗСУ, які оснастили нйкращою технікою та озброєнням, яке мали на той час, вдасться швидко просунутись та захопити АЕС. Але щось все-таки не розрахували.
показать весь комментарий
30.03.2025 15:43 Ответить
кацапи побачать наших і втечуть із суперукріплених позицій

Зелене стратегування в дії.
показать весь комментарий
30.03.2025 16:02 Ответить
зараз їхній "козирь" за свою каденцію у Білому домі всі американські козирі у вигляді військових, політичних і економічних союзників у коротки термін перетворить на гівно.
показать весь комментарий
30.03.2025 16:06 Ответить
Підтвердити слова першого коментаря не можу. Але американці вже зливали інфу росіянам, коли герасімов їхав на Харківщину.

Узагальюючи: історія з молокососом і витіком, злив інфи (до речі зараз те саме творять з ізраїлем), розповіді що Залужний і Сирський не хотіли ділитись з американцями чутливою інфою. Вимальовується картина, що не такі святі ті американці...
показать весь комментарий
30.03.2025 16:07 Ответить
Эти гниды договорятся до того, что скажут. мы давали Украине оружие не для того, чтобы она им

стреляла в рашистов, а просто, чтобы она им пугала орков, но не убивала их, это же некрасиво!

Таких мразей мир ещё не видел и это не всё, чего можно ждать от этих уродов, мир ещё

содрогнётся от трампа и его шайки!
показать весь комментарий
30.03.2025 16:15 Ответить
Ну все. Віддавай, Україно, копалини
показать весь комментарий
30.03.2025 16:17 Ответить
👍 Бачите як легко можна легко змінити думку суспільства про основного постачальника
критично важливої зброї . Тут громадяни України один в один як наші східні (братья)
10% критичної думки і 90% емоцій.
показать весь комментарий
30.03.2025 16:26 Ответить
Ірландське крило в демпартії (ліваки)з самого початку було за нєпораженіє Х...., придумали прикриття- Тупін тупо мєтнєт. Улітку 22 року саме вони стояли за усуненням Уолеса та Залужного, бо вели закулісні тьорки з х... Навіть організували 30 конгресменів в кампанію за припинення допомоги Україні. І все руками многоярусного агента-Дерьмака. А тепер почали кампанію-нас не слухали, самі винуваті. Просирський з Бубоном тоді ж переконували - ворог перекинине частину сил і ослабить наступи. А ворог цим вже не займається, частини залишаються на місці, число поступає маршевим поповненням, як і у другій війні. Причини дві-техніка вже не та і страх за дисципліну виведених на поповнення військ.
показать весь комментарий
30.03.2025 16:31 Ответить
На слова єрмака посилатися якось не того...
показать весь комментарий
30.03.2025 16:49 Ответить
Святих не існує.І "витік"-це не "злив"
показать весь комментарий
30.03.2025 16:50 Ответить
Вдалою мабуть тим, що зараз прикордонні міста та села Сумщини рівняють з землею!!!
А Суми під постійними обстрілами- більше будь де в країні...🥺😥 Що скажеш-"потужно"...😠
показать весь комментарий
30.03.2025 17:04 Ответить
Курська авантюра від ішака закінчилась тим, чим і мала закінчитись. До чого причетне це обкурене чмо, там гарантовано справа труба.
показать весь комментарий
30.03.2025 17:15 Ответить
Щось NYT дуже розцвірінькалась зі своїми "розслідуваннями", наче намагаються виправдати нікчемність військового керівництва США...
показать весь комментарий
30.03.2025 17:51 Ответить
Наскільки я пам'ятаю з тодішньої преси, саме Байден запропонував, щоб брали безоплатну допомогу. Наші від лендлізу не відмовлялись, а послухались американців. Для американців було вигідно тримати нас на безоплатній допомозі, бо в будь-який момент могли керувати тією допомогою. А по лендлізу - це як в кредит, заказуй що хочешь, тільки обов'язки підписуй.
показать весь комментарий
30.03.2025 18:03 Ответить
пральна... самоє главноє нє праваковать іскалацію
показать весь комментарий
30.03.2025 18:07 Ответить
Я так і не зрозумів, хто зливає Україну хуьлу, Трамп чи Байден?
показать весь комментарий
30.03.2025 18:33 Ответить
Зе!
показать весь комментарий
30.03.2025 18:34 Ответить
Так ото ж !
Більше того - ніхто нічого , аби таке бачення з'явилося ...
показать весь комментарий
30.03.2025 19:07 Ответить
не більше. Харків потерпає не менше
показать весь комментарий
30.03.2025 19:11 Ответить
хай повернуть те що у нас забрали. С*ки піндоські
показать весь комментарий
30.03.2025 19:13 Ответить
Тобто,Байден підписав лендліз і при тому відмовив українців від нього?Якось не клеїться.По тій інформації що я знаю що Україна сама відмовилась від лендлізу бо після підписання не було жодних рухів в цьому напрямку.Перша причина бо це в борг і треба буде гроші виплачувати,а друга і найголовніша причина в тому що російська агентура в владі зробила все щоб про це не було мови,бо це не в ітересах РФ.Бо по лендлізу ми мали б получити в рази більше допомоги чим безкоштовна допомога.І це що це дорого це дурний аргумент,бо якщо задати таке питання-щоб ви вибрали,незалежна Україна але з боргом який постуво виплачуємо,чи втрачена незалежність але без боргу то відповідь очевидна.
показать весь комментарий
30.03.2025 19:37 Ответить
Що в ****,в англії,забрали і хто?
показать весь комментарий
30.03.2025 19:58 Ответить
3ій потенціал зброї в світі, якщо ви нещодавно з нори вилізли
показать весь комментарий
30.03.2025 20:00 Ответить
3й?Вау!Це,підозрюю що на 1му америкоси,2 рашкаа ми 3є,а за нами німці,франція,канада,туреччина і китай?Ти якого року народження?Загугли стан економіки в 90х.Жерти було нічого.А ти збирався зброю зберігати і обслуговувати?
показать весь комментарий
30.03.2025 20:25 Ответить
це якимось чином спростовує той факт, що вони вкрали чужу власність?
мальчик, история не имеет сослагательных наклонений, что было жрать, а что нет, и что было бы. Школу закончи сначала, а потом пиши на взрослых сайтах.
показать весь комментарий
30.03.2025 20:36 Ответить
Страница 1 из 2