11119 посетителей онлайн

Путин держит власть слабее, чем когда-либо. Кто-то должен сказать об этом Белому дому, - The Telegraph

Путин слабее, чем когда-либо. Трамп должен знать об этом

Россия все еще представляет серьезную угрозу для Украины, Грузии и Молдовы, однако геополитически сейчас слабее, чем когда-либо за последние века. Режим Кремля вместе с зависимой Беларусью является одним из последних оплотов деспотизма XIX века.

Об этом пишет The Telegraph, информирует Цензор.НЕТ.

Автор отмечает, что Путин и его сторонники хорошо понимают, что их власть может значительно ослабнуть, если Украина сумеет окончательно вырваться из-под его контроля, а ее ВВП на душу населения начнет догонять другие страны Восточной Европы, которые уже вышли из российской сферы влияния.

Несмотря на заявления Путина о том, что "все карты у него на руках", это по большей части пустые слова. Имея две европейские страны с ядерным оружием и по меньшей мере четыре европейские страны с ВВП выше российского, Европа более чем способна взять на себя ответственность за собственную оборону от России, которая все еще находится в относительном геополитическом упадке. Если, конечно, Соединенные Штаты смогут заставить ее к этому.

Издание пишет, что США сейчас смещают свой стратегический фокус на противодействие Китаю, который сейчас является их главным геополитическим соперником. Предотвращение кризиса на Тайване в интересах всех, поэтому этот поворот выгоден и Европе.

"Хотя Трамп настаивает на перераспределении бремени внутри НАТО, он не может позволить себе полностью оттолкнуть европейских союзников, не подорвав при этом стратегические интересы США. Даже если он попытается, Конгресс вряд ли позволит ему предпринять такие радикальные шаги, как выход из НАТО.

Кроме того, поскольку европейские члены Альянса становятся более реалистичными относительно необходимости инвестировать в собственную оборону, их ценность как военных партнеров США растет", - говорится в материале.

Со стороны нынешней администрации США глупо относиться к России как к супердержаве и без необходимости соглашаться на крупные российские территориальные приобретения еще до начала мирных переговоров.

"В ближайшие годы Европа, вероятно, сможет противостоять России с большей уверенностью в себе. Когда это произойдет, пережитки прошлого в Москве, которые сильно зависят от мифа о том, что Запад слабый и приходит в упадок, вполне могут столкнуться со все более трудной борьбой за удержание власти

Верьте или нет, но Путин держит власть слабее, чем многие сейчас думают. Кто-то должен сказать об этом Белому дому", - подытожило издание.

Топ комментарии
+13
альо, люди, ви з якої планети?
росія в найсильнішій позиції з часів другої світової - економіка та населення відмобілізовані під війну, знищення цілого сусідського народу сприймається як свято, щоденно промиваються мізки що треба наступати далі, кожен хто каже що не треба ворог і знищується.
чуваки, прокиньтеся, на нас несеться третя світова а ви замість готуватися малюєте привітальні гасла та квіточками махаєте.
дебіли, бл.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:05 Ответить
+12
" найсильнішій позиції з часів другої світової "

Після ДСВ Совок ставив ракети на Кубі, конкурував на рівних зі Штатами в космічних перегонах і мав напевне найсильнішу сухопутну армію у світі. Це не кажучи вже про другу економіку світу.
Що із цього має голодупа русоблєвотія тепер? Стретегічних ішаків? Виробництво 80 нових Т90 на рік? Залежність від поставок снарядів з КНДР? ))))
показать весь комментарий
02.04.2025 12:11 Ответить
+8
Рабсійська ********* - пігмей проти СССР -70 -80
показать весь комментарий
02.04.2025 12:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
02.04.2025 12:04 Ответить
Ситуація в кремлі може бути складніша, ніж ми думаємо: дід злетів з котушок і мріє, що ось-ось знову захопить Київ за три дні, оточення боїться суперечити йому, тримає його у теплій ванні, тільки щось не до шмигу і шмальне ядеркою, яку вже давно розпродали. Якось так...
показать весь комментарий
02.04.2025 13:52 Ответить
альо, люди, ви з якої планети?
росія в найсильнішій позиції з часів другої світової - економіка та населення відмобілізовані під війну, знищення цілого сусідського народу сприймається як свято, щоденно промиваються мізки що треба наступати далі, кожен хто каже що не треба ворог і знищується.
чуваки, прокиньтеся, на нас несеться третя світова а ви замість готуватися малюєте привітальні гасла та квіточками махаєте.
дебіли, бл.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:05 Ответить
Рабсійська ********* - пігмей проти СССР -70 -80
показать весь комментарий
02.04.2025 12:09 Ответить
" найсильнішій позиції з часів другої світової "

Після ДСВ Совок ставив ракети на Кубі, конкурував на рівних зі Штатами в космічних перегонах і мав напевне найсильнішу сухопутну армію у світі. Це не кажучи вже про другу економіку світу.
Що із цього має голодупа русоблєвотія тепер? Стретегічних ішаків? Виробництво 80 нових Т90 на рік? Залежність від поставок снарядів з КНДР? ))))
показать весь комментарий
02.04.2025 12:11 Ответить
ракети на кубі зняли, загальний тротиловий еквівалент насьогодні більший аніж той що був тоді.
найсильніша сухопутна?
а без ленд-лізу все ще найсильніша? а висадитися на островах десь за десятки тисяч кеме вона могла без фльоти?
не могла і не мала.
нинішня росія може. і в арктиці і в африці.
танки йдуть на фронт, їх мало але і мало стало бронештурмів, під ті що є танків у них вистачає.
ішаки,?
так і ми теж скоро на них перейдемо коли зрозуміємо яка це дурня дарувати лат-и за 40к щоб їх спалив дрон за 05к.
для війни з нами у них снарядів вистачає, яка різниця чиїх, своїх чи корейських.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:18 Ответить
Нинішня росія навіть в Одесі висадитись не змогла, у ті часи, коли чф ще флотом був.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:34 Ответить
Дубинами по голові дубасити - то взагалі дешевше, камінням кидати одне в одного - це саме те, що треба за вашою логікою. З такими передовими технологіями війна закінчиться дуже швидко! Повним припиненням вогню! 🤣
показать весь комментарий
02.04.2025 12:41 Ответить
"а без ленд-лізу все ще найсильніша?"

15 - 20 мільйонів солдат на кінець війни, десятки тисяч танків та ББМ.

"нинішня росія може. і в арктиці і в африці."

ну перестань, не смішно ж. Нинішня рвань-сція не змогла навіть в Одесі висадитись. І це проти країни в якої нема флоту. В Африку вони прилітають літаками, в Арктиці єдині хто може завадити - це білі ведмеді.

"танки йдуть на фронт, їх мало але і мало стало бронештурмів, під ті що є танків у них вистачає."

геніально - мало танків, але мало й бронештурмів. Як думаєш, може тут є якась кореляція ?))

"коли зрозуміємо яка це дурня дарувати лат-и за 40к щоб їх спалив дрон за 05к. "

на ішаку або в жигулі дрон в биває всіх. Те саме при наїзді на міну. Те саме при близькому влучанні снаряду. В середині ББМ - навіть броневика, не кажучи про БМП - шанси вижити набагато більше. Тому з нашим дефіцитом піхоти навряди чи ми перейдемо до м'ясних штурмів.

"для війни з нами у них снарядів вистачає, яка різниця чиїх, своїх чи корейських. "

для війни не значить для перемоги. В 22 вони нас переважали в десятки разів - був вогняний вал, завдяки якому вони без суттєвих втрат піхоти просувались дось швидко. В 23-24 вони мало перевагу по кількості арт. пострілів в рази. В 25 в нас фактично паритет.

Коротше, автори праві - рашка може залишатись супердержавою хіба що в головах старих переляканих західних пердунів які ще совок пам'ятають. А насправді вона такою не є і поводитись із нею треба відповідно.
показать весь комментарий
02.04.2025 14:15 Ответить
не пригадую щоб переходив з вами на ти
показать весь комментарий
02.04.2025 14:47 Ответить
"Це не кажучи вже про другу економіку світу"
это когда совок был второй экономикой мира?
показать весь комментарий
02.04.2025 13:36 Ответить
1946-1978 роки, поки японці не обігнали.
Ось тут наочно
https://www.youtube.com/watch?v=0EWWXQA9D48
показать весь комментарий
02.04.2025 14:24 Ответить
А Київ і Покровськ вони не взяли і Херсон втратили тільки тому, що це такий хитрий план.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:12 Ответить
а маріюпіль ми віддали бо це був такий хитрий плян?
показать весь комментарий
02.04.2025 12:29 Ответить
Так, це був хитрий план *****, який пішов трошки не так, як було потрібно.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:30 Ответить
Маячня . Кацапи зараз - колос на глиняних ногах . А те що вони там зображують себе супердержавою то їхні - галімі понти .
Телеграф тут дає кацапії правильну оцінку . Аж дивно ..
показать весь комментарий
02.04.2025 13:13 Ответить
ви помиляєтеся.
на морі вони відступили у пошуках протидії дронам.
діпстрайки у них сильніші.
піхотні дрони - паритет.
оптоволокно, снаряди, авіяція, ракети - вони нас переважають і сильно.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:16 Ответить
Їм Китай більше допомагає ніж нам!
показать весь комментарий
02.04.2025 13:31 Ответить
в статье речь не за Украину, а за запад
показать весь комментарий
02.04.2025 13:37 Ответить
Я мав на увазі їхню економіку . Вона летить у прірву . Трильйон бюджетного дефіциту всього лиш за 1 квартал , газпром фактично - банкрот ,вугільна галузь теж , грошей у резервах - кіт наплакав , в кінці року - привіт друкарський верстат ,, прострочені платежі в промисловості вже досягають 50% , Набіулліна облікову ставку знижувати навіть і не планує , попри те що бізнес її їсть поїдом , в кремлі вже забалакують про те що прийдеться заморожувати вклади і багато багато чого іншого .
Якщо війна не припиниться в цьому році , далі на кацапію чекає глибока рецесія . Це говорять абсолютно всі кацапські економісти , хто не співає під владну дудку .
***** , його холопи і пропаганда звісно ще бахваляться , але цифри ( хоч і неофіційні , бо офіційні в них - закриті ) вперто говорять про настання в цьому році повного пця в кацапській економіці .
Крах економіки змусить їх припинити війну . Нікуди вони не дінуться .
показать весь комментарий
02.04.2025 13:49 Ответить
Так у них план війни до кінця 2025року вже давно затверджений. А далі вони оголошують свою велику перемогу незалежно від результатів війни і всьо у них в шикаладі, якщо кадиров з дагестанця ми непосруться!
показать весь комментарий
02.04.2025 14:02 Ответить
Кадирка у ***** впав в немилість . Мабуть відчуває дупою що великий шухер не за горами , і тому тихцем від ***** - поїхав до шейхів просити в них захисту для свого сімейства і всього - нажитого нєпосільним трудом .
Кажуть - коли фсб про це доповіли ***** , він дуже розлютився .
показать весь комментарий
02.04.2025 14:14 Ответить
Дай, Боже, щоб так і було
показать весь комментарий
02.04.2025 14:04 Ответить
4 рік слухаю про триндець російської економіки а вона все ніяк.
танкери з нафтою плавають, газ качають, гастарбайтерів та негрів на війну відправляють.
ми в набагато гіршій ситуації.
показать весь комментарий
02.04.2025 14:52 Ответить
Не треба нікого слухати , треба ворушити власними мізками .
Всьому свій час . Кацапи починали війну на танках , зараз вже їздять на самокатах , а то і взагалі на ослах і на конях . От точно так само і з економікою . На початку війни вона була ще міцною , і грошей в резервах у них ще вистачало , але санкції , які на жаль швидко не діють , все ж потроху свою справу роблять .
Ми в ситуації набагато гіршій , це так , але нас тримає на плаву ЄС , і якщо надалі він від підтримки не відмовиться , то нам нічого такого катастрофічного не загрожує .
срср у свій час теж вихвалявся що нам мовляв - ваші санкції пох , ну і довихвалявся .
показать весь комментарий
02.04.2025 20:03 Ответить
біда в тому що загальний тренд на поразку і путін це використовує на перемовинах.
а у нас урякальники та барани привели до того що 4 рік війни а воювати по справжньому лише фронт воює і то, лише вояки, всі инші банан курять.
показать весь комментарий
02.04.2025 20:12 Ответить
а людей воювати нам ЄС склонує?
показать весь комментарий
03.04.2025 02:30 Ответить
Таке вже було. Німеччина 1942.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:31 Ответить
Народе не ведіться на кац. троля! Це ми вже чули від таких: вони сильні, краще нє стрєлять і т.п. в тому ж стилі!!! Все буде Україна!
показать весь комментарий
02.04.2025 13:44 Ответить
Відмобілізована економіка залісся випускає 100 нових танків у рік, ога вражаюче.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:46 Ответить
насправді, ще більше вражаюче: 80
показать весь комментарий
02.04.2025 14:28 Ответить
Ти кацапський брехун. На зарплатні з ольгіно. "Реєстрація: 23.01.2023". Чому ти до сіх пір тут?
показать весь комментарий
04.04.2025 01:58 Ответить
Не розумію, чому всі сприймають білий дім, як самостійних гравців?!?
По якійсь причині, це повністю керовані куйлом посіпаки.
З такого боку й потрібно розглядати їх дії.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:06 Ответить
Оцей обмежений хуторський погляд - ніби Україна ,це центр світу і все крутиться навколо неї . Українсько-російська війна - це переферійна війна не дуже цікава СШа .
США виключили Московію з переліку стратегічних суперників - в силу її слабкості . Єдине в чому Москва має паритет з США - ядерна зброя. В усьому іншому - це країна другого ешелеону .
Тому говорити ,що Москва керує СШа -це як говорити про те ,що хвіст метиляє собакою...
показать весь комментарий
02.04.2025 12:13 Ответить
Не пиши свинособачу деменційну маячню.
Де ти взагалі у моєму коменті побачив щось про війну?
Чи хоча б статтю прочитай
Якесь не дуже уважне та не дуже розумне філософствує. Закінчуй вже.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:00 Ответить
Казки рівня Гордона з арестовичем.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:09 Ответить
Ви Арестовича коли останній раз слухали? Він вже верещить, яка рашка сильна і могутня, бо насправді люська - це прихований дугініст!
показать весь комментарий
02.04.2025 14:06 Ответить
навіть якщо ***** позбудеться влади (склеїть лапті, не витримає чергової опеарції з омолодження), то на *****стані до 270 млн пі@арів, які люто ненавидять Україну, Європу та й США
вони не просто тупі, а ідейні пі@ари, які готові здохнути аби знищити усе живе на світі
помилка бачити проблему тільки у *****, населення *****стану його повністю підтримує у терорі
показать весь комментарий
02.04.2025 12:11 Ответить
А 270 мільйонів де взялося? Офіційно було 150, неофіційно ще менше...
показать весь комментарий
02.04.2025 12:46 Ответить
доплюсував кндр та частину китаю, яка за *****
показать весь комментарий
02.04.2025 12:56 Ответить
Це може й так, проте не зовсім. Якщо ***** (дай, Боже) замочать чи сам здохне, то багато залежить від того, хто візьме на себе його обов'язки. Якщо Патрушев, то це погано, якщо хтось інший, більш лояльний тоді є надія
показать весь комментарий
02.04.2025 14:08 Ответить
У Трампа своя реальність в голові, де вічно голодна КНДР - це велика ядерна держава, з якою треба налагоджувати стосунки.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:11 Ответить
Не цінуєте ви "красу гри" Трампа! Адже в нього це такий прийом - "пустити пил" в очі опоненту, охмурити лестощами, а далі ... як карта ляже!
показать весь комментарий
02.04.2025 12:49 Ответить
Америка зараз має найсильнішу армію світу, нащо їй якісь корейські голодранці? З Китаєм воювати?
показать весь комментарий
02.04.2025 13:01 Ответить
Чому ворожою мовою пишемо з українським прапором? Мабуть тому, що ти таке брехливе, як твоя улюблена КНДР! У них космонавт "побував на Сонці" вже і повернувся живий! І нарід КНДР це всі бріхні хаває!
показать весь комментарий
02.04.2025 13:36 Ответить
Не говорите об этом тампону, а то побежит опять спасать.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:19 Ответить
"Хтось має сказати про це Білому дому, - The Telegraph"
Ну так хай "Телеграф" і скаже, чому когось чекають?
показать весь комментарий
02.04.2025 12:24 Ответить
Пацан з пітерської підворітні крєпко забився в нору. А народці єдіной і нєдєлімой тільки чекають випадку. Як говорив арап-поет-бунт на росії безпощадєн и бессмысленный.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:28 Ответить
А з роїсі на весні 2022-го не тікали? Черги були там, але не у воєнкоматах, за на приграничних пунктах! Ніхто головою на СеВеО накладати не хотів, хіба що за гроші! А ви кажете, що гроші тут ні до чого!
показать весь комментарий
02.04.2025 12:54 Ответить
А на росії без грошей воювати не будуть.
Хіба що під примусом, але то буде вже зовсім інша історія.
А от араби в ХАМАСи, ІДІЛи та Хезболли шахідами без всяких грошей йдуть.
Русня заздрить.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:03 Ответить
А їм не страшно, що вб'ють. Що вони втрачають? Конуру в Мухосранську? Дружину-алкашку і дітей-наркоманів? Безпросвітне життя в глубінкє?
У русні є прошарок населення, для якого своє життя не має особливої цінності. Якому всё рАвно (не путать с "всё равнО"), что жить, что умереть.
Тому і періодично тут з'являються відео з суїцидами, атакою на милицях і візках без зброї, з спокійно спостерігаючими, як на них летить смертоносний дрон.
Тому зіграти в рулетку з долею - це цілком прийнятна альтернатива "життю" в русском мірє. Вірніше, в той його частині, що не є в межах великих міст з центральною каналізацією.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:43 Ответить
Звичайно краще.
На Афганістан подивіться.
Техніки - нуль, економіки - нуль, навіть населення не так вже й багато - а всі наддержави свого часу (навіть суворий СРСР) бігли звідти з надертими дупами.
Війна - це не математика, як пропагує русня.
Війна - це психологія.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:51 Ответить
Війна - це психологія, було 150 років тому! Хоча винайдення пороху колись китайцями принесло їм успіхи в завоюваннях. Зараз війна це багатофакторна складова і технології відіграють ключову роль.
показать весь комментарий
02.04.2025 14:15 Ответить
Тоді афганські технології - найпередовіші.
показать весь комментарий
02.04.2025 14:16 Ответить
Не знаю, що в Афганістані совки забули, але США точно не ставили собі за мету завоювати його і приєднати в якості 51-го штату! Скоріш це була вистава для Пакистану, бо в ньому терористів більше. Тим більш, США добровільно, як і совки, з Афганістану вийшли, бо злидні і хаос перемогти можливо тільки великими грішми, а не війнами! А який дурний буде на них гроші тратити і головне заради чого?
показать весь комментарий
02.04.2025 14:41 Ответить
США туди влили, якщо не помиляюсь, більше трильйона. Результат?
показать весь комментарий
02.04.2025 14:46 Ответить
"Я думаю любой кто идет, пусть..." - то ти тільки думаєш, герой диванний! Приліг з телефонном і "рассуждаєт".
показать весь комментарий
02.04.2025 14:24 Ответить
Якось дві світові війни в Європі відвоювали! І до цих пір вона вільна! І до 1943 року без другого європейського фронту Гітлер стояв під москвою! А якщо подобається духан лаптєй, то вхєришуй на їхні сайти і там смерди! Прийшла медотичка топити за кацапство?
показать весь комментарий
02.04.2025 13:17 Ответить
Захопити можна, головне втримати. Довго були окуповані? Століття чи два?
показать весь комментарий
02.04.2025 13:45 Ответить
Не треба мішати котлети з мухами! Ваш бравий Гітлер не втримав території тому, що була створена і боролася антигітлерівська коаліція! Не треба приписувати цю заслугу одному сесесеру! Не треба тут співати цю зашуровану мантру про "вялікій СССР"! Методичка застаріла!
показать весь комментарий
02.04.2025 14:20 Ответить
І не треба байки тут ліпити, які кацапи ментально всі сплош херої! Гроші пуйло їм товсті платить, і то не всім...
показать весь комментарий
02.04.2025 13:10 Ответить
Чому ворожою мовою пишемо? Як можна знати російську і не вивчити українську? Бо пиха не дозволяє!
показать весь комментарий
02.04.2025 13:41 Ответить
Иксперды из "The Telegraph" дебилы или полезные идиоты, наводят тень на плетень.
Неуклюжие попытки отмирающего издания отвлечь внимание от руzzких агрессоров и реваншистов.
Раздуть мнимую угрозу Китая и первостепенность Тайваня для международной безопасности.
Китайский остров Тайвань, на который США и Европа расходуют астрономические суммы не имеет для них особого значения.
Для остального мира значимость Тайваня, ниже нуля.
Скорейшее восстановление китайского суверенитета над островом отвечает интересам всего мира.
В газпроме нет вакансий для икспердов Телеграфа, пестуйте в Макдональдс .
показать весь комментарий
02.04.2025 12:44 Ответить
Русняві агресори і реваншисти так прагнуть привернути до себе увагу, але все марно: їх викреслили з переліку наддержав і більше в глобальних розрахунках вони не фігурують. Біда-пічалька.
показать весь комментарий
02.04.2025 13:17 Ответить
Вірте чи ні, але Путін тримає владу слабкіше, ніж багато хто зараз думає. Хтось повинен сказати про це Білому дому", - підсумувало видання. дебільне видання.котре не звертає уваги на практику світових диктатур Китаю,ТА КНДР
показать весь комментарий
02.04.2025 12:46 Ответить
Тільки не треба знову організовувати революції з неконтрольованими наслідками. Коли ці дебіли порозумнішають.
показать весь комментарий
02.04.2025 12:50 Ответить
Неконтрольованими наслідками для кого? Які ж ви в своїй Америці боягузи зажерті сидете!
показать весь комментарий
02.04.2025 13:19 Ответить
Мабуть Віткофф. (Іронія)
показать весь комментарий
02.04.2025 12:52 Ответить
це Великобританія найслабша як в політиці так і армії ніж будь коли за останні століття
показать весь комментарий
02.04.2025 13:43 Ответить
Так, кацапи і там постаралися. Захід припустився жахливої помилки: вони думали, що нагодують злиденний Схід, і він стане на шлях демократичного розвитку, тай помилилися. Китай і рашка роз'їлися і зажадали підкорити собі Захід, ніякої демократизації цих країн не відбулося.
Тепер она дорога - ізолювати знову хоча б агресивну рашку-засирашку.
показать весь комментарий
02.04.2025 14:48 Ответить
ПРИПІНІТЬ СВАРКУ ! Читайте уважно. Саме це є головною тезою "проте геополітично зараз є слабшою, ніж будь-коли за останні століття (кацапія)"
показать весь комментарий
02.04.2025 14:55 Ответить