10627 посетителей онлайн

Переговоры будут, война закончится дипломатически. Оккупированные территории вернут люди или время, - Зеленский. ВИДЕО

Война в Украине завершится дипломатическим путем, впрочем Украина никогда не признает оккупированные территории российскими несмотря на любое давление.

Об этом президент Украины Владимир Зеленский рассказал в интервью CBS News, информирует Цензор.НЕТ.

"Безусловно, будут переговоры. Безусловно, они будут разными - и трехсторонние, и двусторонние. Различные форматы будут. Мы дойдем до дипломатического решения этой проблемы, потому что Путин не может нас оккупировать, а нам не хватает сил, чтобы деоккупировать все. И это понятная ситуация. Дипломатически эта война закончится", - отметил глава государства.

Он также отметил, что Украина никогда не признает оккупированные территории российскими.

"Они будут давить на нас, в том числе и через США и некоторых партнеров. Они будут хотеть, чтобы мы признали. Мы вернем (оккупированные территории. - Ред.), когда и как, я не могу сказать. Это будет самое сложное... Территории вернут люди или время, а вот потери человеческие вернуть нельзя", - добавил Зеленский.

Топ комментарии
+50
🤡 під* р зеленський !!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:19 Ответить
+41
Якщо б в перші місяці ви - політичне і військове керівництво, не здали, ці території, бездарно, то як показало життя, мобілізовані - колишні цивільні, яки долучилися до захисту Батьківщини, можливо навіть відбили, щось втрачене в 2014, але кадровики та політики майже похоронили армію до війни.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
+37
Припливли! - Фінляндія і Японія вже 80 р "повертають" свою територію
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
З твоїх слів виходить, що потрібно було зразу підписувати капітуляцію, і діти б не гинули.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:57 Ответить
Багато хто там залишився... І живуть, щоправда під російським куполом. Така вже доля тих регіонів, що робити. Хіба варто класти тисячі життів за примарну можливість повернути туди український прапор?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:52 Ответить
А який у нас тут вихід?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:48 Ответить
Оно необучаемое гундосое чмо... Хуже того, оно посто агент кремля...
показать весь комментарий
14.04.2025 12:40 Ответить
Це Зєля казав - якщо кримчани побачать в Україні хороші дороги, то Крим тоді захоче повернутися в Україну.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:37 Ответить
Яка потужна дурня!!! Головне , що Мінська не буде..
показать весь комментарий
14.04.2025 12:37 Ответить
Фантазёр - ты меня называ-а-ла...
показать весь комментарий
14.04.2025 12:36 Ответить
Плювати на ваших ставлеників,що Зе, що Армюх, головне, що ваша ІПСЯЧА ординська брехня не пройшла. Ти особисто відповідаєш за смерті людей у Сумах, як член фєрми ведмедчука. Ти вже купив квиток до Єфіопії? Дивись, не встигнеш на пароход
показать весь комментарий
14.04.2025 12:36 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2025 12:28 Ответить
Що ,славко , під ніком "Наталья Истомина " в зелених ботів перезмінка ?

Знов будеш брехати про касетні ********** в томагавку замість осколково-фугасних вигороджуючи ставленика Зе - Артюха. ?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:22 Ответить
Бог є, все минає.
я сдєлаль, всьо чта мог... (логічно було би завершити: "я ухажу", але цього зелений виродок не скаже... )
показать весь комментарий
14.04.2025 12:22 Ответить
Ти помилився, чувак, твій брат(!якого не існує) врює під началом гєрасімова, а це не ЗСУ
показать весь комментарий
14.04.2025 12:21 Ответить
Він росіянин.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:19 Ответить
В твій " окоп" у кармані ведмедчука наряд чи хтось більше влізе. Ти свій харч як віддаси?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:18 Ответить
Після мінську-1,2 до 2022 року загинуло стільки ж людей, скільки і до них.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:09 Ответить
Поставити на чолі держави -противника свою людину ,яка ще і керує його армією,ще краще і це вже реальність.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:58 Ответить
Це ти про куйло? Він ніби не підпада під Закон про повернення.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:44 Ответить
Он пасмотрит в ачько пукину и дагаварица где-та па сэрединэ
показать весь комментарий
14.04.2025 11:44 Ответить
Війна при Потужном не закінчиться ніколи. Бо інакше він втратить владу. Може згодом, коли йому все набридне та він виришить імігрувати до Ізраїля. Чому туди? Тому що Ізраіль нікому не віддає своїх громадян.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:40 Ответить
ЗЕ капітулянт оманський вже заявив про можливість того, що для деокупації деяких (майже всіх) територій України доведеться знайти компроміс (злочинну змову) із кремлівськими оккупантами. Йдеться про те, що такі території згодом повертатимуться дипломатичним шляхом. Тобто точно що вже ніколи не повернуться? Та й навіщо він деокупувати не його а нашу українців землю ? Коли він перед окупантами так старанно розмінував весь Південь України, і майже без бою здав чверть території Української держави. А тепер ще хоче злочинно підписати вже офіційну капітуляцію із втратою територіальної цілісності України. А ще й має намір підступно залишитися (переобратися).. резидентом, щоб його не судили за цю страшну зраду.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:40 Ответить
Якби ти при допомозі Бені Коломойського не заліз на трон з ногами то масштабної війни могло не бути.Ти ж правду ніколи не скажеш про Оман.Мабуть звідти і ноги ростуть.Якби не 5-6 потужних менеджерів то не був би оточений кротами Ваньці Баканова подякуєш.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:36 Ответить
Крутих дипломатів у них дійсно немає, але є круті спецслужбісти, які вміють розробляти складні спецоперації (на кшталт приведнення до влади Трампа, Орбана, Фіцо та інших ультраправих).
Переконати Китай порвати з рашкою - це не робота лише тільки дипломатів. "дружба" там дуже вигідна Китаю, і щоб її порушити, треба створити реальний конфлікт інтересів, а це може зробити зараз лише Трамп, бо має в розпорядженні можливості США. Ми таких можливостей і близько не маємо. Тому на пустому місці переконати Сі посваритись з пу - марна надія. Такого навіть русня не може зробити.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:36 Ответить
Скажіть ще, що треба було у 2014 референдуми провести, а ще краще - як БРСР, з початку 90-х прагнути воссоєдінєнія. А ще краще - взагалі зі складу СРСР не виходити.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:32 Ответить
Звичайно не тупі , і можуть бути доволі винахідлвиві ,як будь які вбивці чи маніяки.
Але справжня дипломатія - це інтелектуальна робота високого рівня - таких фахівців ні в нас ,ні в московитів на посадах немає . Не тому ,що їх немає - а тому ,що принцип - "Нам не нужны умные ,нам нужны верноподданые"
показать весь комментарий
14.04.2025 11:31 Ответить
Зелена гнида вішайся!😡
показать весь комментарий
14.04.2025 11:29 Ответить
Велика помилка - недооцінювати розумові здібності русні.
Вони не всі там тупі, як ті окопні орки.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:28 Ответить
Мари наркомана.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:28 Ответить
Він як ото з казки про Буратіно:"...пацієнт скорее жив чем мертвый, нєт пацієнт скорее мертв чем жив". Голова солевая
показать весь комментарий
14.04.2025 11:28 Ответить
Які можуть бути світлі голови - в пітєрскої шпани ? )))
показать весь комментарий
14.04.2025 11:25 Ответить
У русні багато світлих голів, так де всебічна міжнародна ізоляція "нєонацістского кієвского рєжіма"?
показать весь комментарий
14.04.2025 11:23 Ответить
Для цього потрібні світлі голови в керівних елітах ,а не гопота кевеенівська
показать весь комментарий
14.04.2025 11:22 Ответить
Особливо нічого не заважає штурмувати пенсіонеру лінії Суровікіна чужими дітьми
показать весь комментарий
14.04.2025 11:20 Ответить
Рівняти тоді і зараз... На початку 90-х у нас ЯЗ була.
А зараза сидять тихо ті кавказці під Кадировим.
Коротше, не тіште народ ілюзіями щодо хитрих дипломатичних ходів. Навіть русні не вдається от так одразу провертати подібні операції. Треба довго працювати і все одно багато чого вирішує збіг обставин.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:19 Ответить
Тоді, коли і ви. Тількі пенсіонерів не беруть до лав ЗСУ, але це не заважає мені допомагати їм тут.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:17 Ответить
Живуть не політичними гаслами,а політичними технологіями,а це трохи інші речі.
Політичні гасла,як політична риторика, можуть бути однаковими,на що дались вже виборці "слуга народу".
показать весь комментарий
14.04.2025 11:15 Ответить
Ічкерія ,Дагестан та Татарстан з вами не згодні - особливо на початку 90-х
показать весь комментарий
14.04.2025 11:15 Ответить
А ти спробуй видерти собі шмат землі під будівництво оселі, все давно роздерібанено. навіть АТОвцам давали якісь неугіддя. А там залишилась твоя земля, в більшості приватизована. На ній можно відбудовувати.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:14 Ответить
Національність людини без національності називається не іменником, а прикметником, сам знаєш яким.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:07 Ответить
Зрадник України зе, має висіти разом з сирським та залужним на гілляки. Україна мала перевагу над кацапами, коли нищила їх НПЗ, що заважало кацапам мати паливо для літаків, танків та другої техніки, а також підривало кацапську економіку. Тільки зрадник України міг піти на умови кацапів, та відмовитися нищити кацапію. Поки зе сидить при владі, перемоги Україні не буде.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:05 Ответить
Точно такого ж підгрунтя немає і для бунту на росії, а тим більше - у розриву відносин між росією і Китаєм на основі якихось внутрішніх протирічь.
Тому ніякого хитрого плану посварити пу і Сі немає.
Це може зробити лише Трамп, теоретично. Поманивши ***** цілою Україною і Європою замість "дружби" з Китаєм. І тоді ***** може смикнутись. Але далеко не факт.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:04 Ответить
Для чого їх створювати - вони вже є
показать весь комментарий
14.04.2025 11:03 Ответить
Цей бунт неможливий суто по своїй природі .- в мене один з старих друзів служить в ТЦк . Я знаю які методи вони використовують . І не одобрюю їх . Але реальність не ідеальна .І в кожного третього так . Свої не будуть воюати проти своїх . Да можуть бути локальні конфлікти чи ексцеси. Але для бунту не має грунту. Я скоріше повірю у військовий переворот молодших офіцерів проти діючої влади - це більш реальний варіант
показать весь комментарий
14.04.2025 11:01 Ответить
Повстання не обов'язково має бути по етнічній лінії. Як щодо всеукраїнського бунту проти свавілля ТЦК? Чому досі немає?
Русня вже четвертий рік веде активну антиукраїнську пропаганду в Європі, і ще довше - праворадикальну пропаганду на основі об'єктивних внутрішніх проблем Європи. І результат? Уряди провідних країн досі не підконтрольні мАцкві, під балалайку пляшуть лише Словаччина та Угорщина.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:56 Ответить
До речі - російсько -японська війна ,в якій Росія програла з втратою територій - втрачені землі російські дипломати повернули в ході перговорів
показать весь комментарий
14.04.2025 10:56 Ответить
У вас прапорець країни ,яка утворилася після розвалу СРСР - який зазнав поразки невійськовим шляхом
показать весь комментарий
14.04.2025 10:54 Ответить
Радянсько-Фінляндська була закінчена дипломатично
показать весь комментарий
14.04.2025 10:53 Ответить
В нас з малих народів - лише кримські татари. Але для них москалі більший ворог,чим українці .

Стосовно Європи - я б не говорив би так впевнено - гляньте останні огляди - якщо в 2022 за Московію були леше маргінали , то зараз там мінімум третина .
показать весь комментарий
14.04.2025 10:52 Ответить
"И простите, если бы я тогда был президентом, мы бы там все умерли в Крыму, но мы бы туда "зеленых человечков" не пустили.": - найвеличніший генералісимус **********, цитати.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:43 Ответить
Русня, при всій їх вправності, не може підняти повстання всередині України і налаштувати всю Європу проти нас.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:42 Ответить
Не *****.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:40 Ответить
Будь ласка, наведіть приклад, які території повернули кацапи за останні 100 років, або які війни за цей же проміжок часу були закінчені суто дипломатичним шляхом
показать весь комментарий
14.04.2025 10:40 Ответить
Тобто, умовно повертаємося до умовних "Мінських домовленостей". От, клятий Порошенко - знову він винний... Барига...

Да, життя така штука: як з'ясувалося, крім твого бажання миру і перемоги ще є небажання твого візіві агресора...
показать весь комментарий
14.04.2025 10:39 Ответить
Війна закінчиться тільки розгромом однієї з сторін.
А перемовини це зафіксують.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:36 Ответить
В мене з березня 22-го, прикордонна обл. і війні не видно кінця,якщо Трамп не зупинить її,найбільш кровопролитну після другої світової.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:34 Ответить
Віктор Фьодоровіч не потрібно нам про патріотизм з Ростова писати - ви в окоп призджайте - особистим прикладм)))
показать весь комментарий
14.04.2025 10:33 Ответить
А в першому мабуть за Тимошенко...? і як цікаво з національністю...твої батько з матір'ю її мали, а ти її вже не маєш...тобто й діти твої вже національності мати не будуть.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:32 Ответить
"я все просрав, я здав ворогу 30% території України, я угробив 100 тисяч військових, я працюю на *****, але я це ніколи не визнаю!"
показать весь комментарий
14.04.2025 10:30 Ответить
Точно не для того, щоб спільно відбивати у когось або одне у одного території, котрі під час задукомнтованої історії людства колись комусь належали.
Для такої мети можна створити умовний Альянс реваншистів, тільки сумніваюсь, що в ********* світі вас хтось у цьому підтримає.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:25 Ответить
На підконтрольній території землі вже не залишилось? Можна з таким же успіхом будувати тут, не поклавши при цьому десятки тисяч життів, щоб будувати десь там. Правда, щось мені підказує, незалежно від геолокації - нічого побудовано не буде.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:23 Ответить
В другому турі за порошенка . Національність - я вам написав скільки крові намішано
показать весь комментарий
14.04.2025 10:18 Ответить
Родина - це не просто група людей, які живуть під одним дахом і ділять один стіл. Родина - це єдність, яка має глибокі корені і високі гілля. Вона надійна опора в житті кожного з нас і забезпечує відчуття безпеки і приналежності.

Ми маємо бути гідними представниками нашої родини - України. Ми маємо зберігати її культурну спадщину, підтримувати українську мову та ідентичність, бути активними й творчими громадянами. Адже, тільки від нас залежить, яка буде наша родина - сильна, єдина та процвітаюча або роз'єднана та безпомічна.

Але родина - це не лише ті, хто живе поруч з нами чи має спільних генетичних предків. Родина - це і ті, з ким ми ділимося спільними цінностями, традиціями і мріями.

Україна - наша велика родина, з глибокими коріннями в історії і культурі, з якою ми пов'язані спільними ідеалами та прагненнями.

Тому, давайте зберегти та вдосконалювати нашу родину - Україну, адже вона є джерелом нашої ідентичності та національної гордості. Нехай вона розквітає та залишається міцною на протязі усієї історії нашої держави.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:16 Ответить
Не віриться.В крайньому разі,стільки,як лука,як пу.В крайньому...
Для пу ж не світить ще 30р.при владі.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:16 Ответить
Сто разів битися і сто разів перемогти - це не найкраще; найкраще з кращого - підкорити чужу армію, не вступаючи в битву . - Сунь Цзи

Так б'ються геніальні полководці.

Але оскільки ми маємо зеленських за полководців -

то штурми Бахмута , Лінії Суровікіна та курські офенизиви - це наш рівень.

Якісь геніальні дипломатичні рішення - перетворення Китая та Індії на своїх друзів чи відкриття другого фронту - повстання поневолених малих народів Московії - башкирів, чеченців та інших - на це не здатні випускники трускавецьких військових академій
показать весь комментарий
14.04.2025 10:15 Ответить
Тобто одним словом ти свою національність назвати не можеш...назвати прізвище, за кого ти голосував - не можеш...і як це називається?
показать весь комментарий
14.04.2025 10:13 Ответить
В Італії такий фокус не пройде,навіть діаспора з'їсть його.
А в росії,поряд з вікторомфьодоричем-цілком можливий варіант.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:12 Ответить
Купа таких прикладів в історії.
Території завойовані кацапами повертаються після розпаду кацапстану - в останньому випадку -невійськовими методами
показать весь комментарий
14.04.2025 10:10 Ответить
Ну можете ще повоювати рік два ,як в останній рік війни в кореї - втратити ще мільйон людей і не просунутися нікуди - такий варіант ок?
До речі ,коли ви мобілізовуєтеся ?
показать весь комментарий
14.04.2025 10:09 Ответить
На дивані хіба ти воюєш ,як і твоя родина. В мене єдиний рідний брат і воює в ЗСу з 2023 року ,хоч і патріот - сказав 17 річному сину виїзджати за кордон . Бо на відміну від таких тиловиків -переможунів ,як ти - він бачить реальний стан речей в армії і реальні втрати ...
показать весь комментарий
14.04.2025 10:06 Ответить
Щось пінічна корея не дуже хоче повертатись, незважаючи на рівень життя в Південній Кореї
показать весь комментарий
14.04.2025 10:04 Ответить
Так, всією нашою українською сім'єю відвойовуємо й будемо відвойовувати, поки ти тут ведеш російську пропаганду капітуляції України.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:03 Ответить
Для когось стовпчики, а для когось рідна земля
показать весь комментарий
14.04.2025 10:00 Ответить
Словами мародерів це звучить чодирнацько оптимістично.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:58 Ответить
А хтось знає приклади з історії, коли війна закінчувалася суто дипломатичним шляхом? Існує тільки два варіани: перемога або капітуляція. А хто маоже навести приклади повернення території кацапами? Цивілізований світ й досі не зрозумів, що компроміси, до яких вони закликають, коштують найдорожче, бо згодом одна із сторін обов'язково захоче взяти реванш.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:58 Ответить
Знову америка винна.Вони ж тобі клоуна у президента обрали і у вру дибілів завели?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:57 Ответить
А хіба його це хвилює? Він мріє, що зелені розкрадуть гроші, які дають на відновлення і він буде жити в Італії на своїй вілі і реготати, коли буде розповідати, як дурні українці обрали його президентом.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:57 Ответить
- стільки, скільки їм дозволив Порошенко.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
Виглядає на заяву що в оп усталі от войни " і хочуть перемовин з ******.І навіть натякають про відмову від окупованих територій
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
Так не відповіли - це ви героїчно всією сім'єю будете відвоювувати? Чи хтось має за вас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
Не за зеленського?

По національності - тільки по маминій лінії - українець - поляк, з ймовірністю домішок литовсько - білоруської крові.
А по батькові там потрібно шукати
показать весь комментарий
14.04.2025 09:54 Ответить
Йому пох на все,головне щоб у нього ніхто лаврів переможця не забрав
показать весь комментарий
14.04.2025 09:53 Ответить
Та зрозуміло...потім це назвуть "російська навала на https://censor.net/".
показать весь комментарий
14.04.2025 09:53 Ответить
Для яких цілей творилось НАТО?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:52 Ответить
Це питання стосується тих, хто там живе і тих, хто цю територію здав.
А в мене зустрічне питання - це ви з окопу пишете? Разом зі своїми братами та дітьми? Готуючись штурмувати Донбас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Єрмак та Зеленський в президентах на років 30.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Дипломатично навіть нє - ніц не мове - тіки сОпе
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Я так зрозумів Зе здає 4 області та Крим.
Підбивши підсумки нашої дружби зі США, можна з упевненістю сказати: у пекло таких друзів.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Ти хто по національності і за кого голосував?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Ну то ж Туреччина своїм членством в НАТО у тій війні не прикривалась, правильно? А фінам пропонуєте згадати минуле і використати НАТО, щоб повернути собі колись втрачені території.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
А от цигани так взагалі без держави живуть!... ти готовий жити на окупованій території?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:47 Ответить
Тому, що там мудрі люди, які не готові покласти сотні тисяч життів, щоб пересунути стовпчики 70 літньої давності на 50 кілометрів
показать весь комментарий
14.04.2025 09:47 Ответить
Так, я і кажу, що при Зе, ми втратили дуже багато, а кадрове військове керівництво лише спостерігало, як армію нищать.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:45 Ответить
А план перемоги як же?

А "самміт миру" з потужною аджендою?

Хтось відповість за три роки безвідповідального п%%дєжу? Чи це вже стало "мейнстримом" у світовій політиці?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:45 Ответить
Якщо навіть і розтрощити, але залишається земля і можно все відбудувати. А так в наших хатах будуть жити кацапи, ще й сміятися з нас.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:44 Ответить
Страница 2 из 3