6243 посетителя онлайн

Рада поддержала продление военного положения и мобилизации до 6 августа

Рада продлила военное положение до 6 августа 2025 года

Верховная Рада Украины поддержала продление военного положения на 90 дней - до 6 августа 2025 года

Об этом сообщил нардеп Ярослав Железняк, передает Цензор.НЕТ.

Это было уже 15-е голосование за эту инициативу.

Решение поддержали 357 нардепов. Против - 1.

Рада продовжила воєнний стан до 6 серпня 2025 року

Также парламент поддержал продление всеобщей мобилизации до 6 августа.

346 нардепов – за, один – против и один воздержался.

Рада продовжила воєнний стан та мобілізацію до 6 серпня 2025 року

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что Зеленский предлагает продлить военное положение и мобилизацию на 90 дней.

Топ комментарии
+32
Яким чином перетворення країни у концтабір вирішить ці питання ?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:17 Ответить
+20
Все тут доволі логічно - в сраці слуги народу та інші депутати мали той народ. Тільки власні інтереси

Скоріше за все - до кінця квітня нам оголосять про тимчасове припинення вогню-перемир'я -інший договорнячок. І тоді посполитим важко буде пояснити - для чого продовжувати військовий стан - та й кордони потрібно відкривати . .. І є загроза ,що буде дуже потужний потік бажаючих покинути країну-оплот свобід та демократії

А так ще на майже 4 місяці продовжать ВС - і депутати всіх партій зможуть докрасти недокрадене - а слуги зброду підготувати єлєхторат до потужних чесних виборів єдиного і незламного Сонцесяйного ЗЕ
показать весь комментарий
16.04.2025 11:19 Ответить
+19
А з поповненням гарантуєте, що ніколи не рухне?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Все, тепер 4 млн. резервістів+(екс)працівників силових органів, які 4-й рік "воюють" по тилах, точно потраплять на фронт і приступлять до виконання присяги по захисту Батьківщини від ворога.
показать весь комментарий
16.04.2025 12:17 Ответить
Не зможемо. Тому що ЗСУ несуть втрати, а черг під тцк чи у центрах прямого рекрутингу-не видно.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:03 Ответить
Що дало би скасування військового стану ? Цікаво послухати.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:04 Ответить
НЕподовження військового стану=його скасування, тому що він зараз існує, чи не так ?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:17 Ответить
Ні, незрозуміло, до чого тут приплітання політичних гасел та особистої влади зеленського ? Якщо, судячи з кількості голосів-навіть опозиція проголосувала за подовження військового стану, а опозиції зеленський вже ж точно непотрібен ? Ще раз питання-що би дало Україні НЕподовження військового стану ?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:50 Ответить
І де там відповідь, окрім бла-бла-бла ? Я завдав конкретне запитання-що саме отримала б Україна від того, якби військовий стан не продовжили ? Відповіді так і не побачив, тільки вивертання про зеленського. Коли відповіді закінчуються, починається про марафон і т.п. Дивно, що не про асфальт. Так от-подовження військового стану-це не голосування за подовження повноважень зеленського (які ВР, доречі, може голосуванням зняти). Це-за можливість України чинити спротив загарбнику.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:01 Ответить
"За три роки повномаштабки кількість полиції збільшили у два рази"
"Станом на 1 січня 2022 року співробітниками Національної поліції України числилося 134,3 тис. осіб. " https://focus.ua/uk/ukraine/503229-v-ukraine-na-nachalo-2022-goda-bylo-134-3-tys-policeyskih-dokument Джерело.
"Згідно з постановою Кабінету міністрів https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zminy-v-dodatok-1-do-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrainy-vid-5-kvitnia-2014-r-t50523 №450 від 5 травня 2023 року, чисельність співробітників Національної поліції України не може перевищувати 141 330 осіб. " https://fakty.com.ua/ua/ukraine/20250314-skilky-policzejskyh-v-********-faktychna-chyselnist-ta-zakonodavchi-obmezhennya/ Джерело.
В 2 рази, ага.
"Скільки поліцейських в Україні: реальні цифри
Станом на кінець 2024 року у Національній поліції налічувалося приблизно 70-75 тисяч чоловіків-поліцейських, які за віком (25-60 років) підлягають мобілізації, з них понад 15 тисяч вже беруть участь у бойових діях."
показать весь комментарий
16.04.2025 16:15 Ответить
Тут зрозуміло тільки те, що ви відверто маніпулюєте. Голосування за військовий стан ви намагаєтесь видати голосуванням за подовження влади зеленського. Опозиція чому голосування підтримала ?
показать весь комментарий
16.04.2025 16:28 Ответить
Не треба ховатися за латинськими висловами, якщо нічого розумного по темі відповісти не можете.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:48 Ответить
У тому весь і фокус, що за 3 роки закону "суки уроду" так і не розробили,їм краще продовжувати військовий стан,і далі грабувати,брехати,це єдиний шанс їм зостатись при владі,бо при стані війни треба буде воювати усім,і друзям з 95 кварталу,і арахаміям і тд і тп,а так можна жити та забезпечити життя своїм дітям, поки Василь,Микола воює,і голосують виключно зі своєї вигоди,тому все тут стикується.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:48 Ответить
Це не Гончаренко не вдалося,а "***** уроду" вдалося знов наї...ати людей.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:53 Ответить
Можливість чинити спротив загарбнику дає закон про стан війни,згідно конституції України,при якому більшість повноважень в керуванні країною переходе військовим,і при якому захищати країну доведеться усім,і депутатам,і поліції,і прокурорам,і який ригозелені досі не прийняли,навіть не розробили,а військовий стан дає можливість і далі мородерити,грабувати буджет,оставатись при владі.
показать весь комментарий
17.04.2025 07:57 Ответить
Пишіть людьською мовою,вашою свинособачою нічого не зрозуміло.Тількі погана,безмозгла тварина може гавкати сросійською,коли сросіяки вбивають Українців.
показать весь комментарий
17.04.2025 08:01 Ответить
Ти звідки взялося,потомок нквд та доносчиків?
показать весь комментарий
17.04.2025 08:04 Ответить
Проти свого політичного майбутнього проголосувало 357 шт. Одна людина - Гончаренко - проголосував за майбутнє - Гончаренко пройде у майбутній парламент, решта на звалище історії....
показать весь комментарий
16.04.2025 11:40 Ответить
"Если бы я тогда был президентом, мы бы там все умерли в Крыму, но мы бы туда "зеленых человечков" не пустили", - заявил глава государства. - прошу прощения, из батальона Монако, кто в живых остался?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:54 Ответить
Проти Гончаренко?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:07 Ответить
А з поповненням гарантуєте, що ніколи не рухне?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:17 Ответить
А кому потрібні ті вибори? В Україні кажуть "не на часі" і "тільки після перемоги". В Європі кажуть, що наш президент "лєгітімний-2" і представляє Україну. То кому треба вибори?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:19 Ответить
Дасть потягнути час, принципово не вирішить.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:27 Ответить
Війна ж в країні. Потерплять.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:37 Ответить
Пропоную не чекати n-ного продовження воєнного стану і внести на розгляд Ради законопроєкт про проголошення Зеленського і царем/імператором/королем України довічно.
показать весь комментарий
16.04.2025 12:04 Ответить
А чом би й ні? Хтось заборонить?
показать весь комментарий
16.04.2025 12:05 Ответить
Цикаво цикаво...🤔 Невже сам сивочолий гетьман?
показать весь комментарий
16.04.2025 13:04 Ответить
Я щось не доганяю, чим ви з такою мобілізацію відрізняєтесь від кацапів? За що конкретно ви воюєте?
показать весь комментарий
16.04.2025 12:40 Ответить
Завжди, завжди, ****, це напише якась тьолка за бугром
показать весь комментарий
16.04.2025 19:27 Ответить
А, ну тобто українці ще гірші за кацапів і ви воюєте щоб це зберегти?
показать весь комментарий
16.04.2025 19:29 Ответить
Війна йде з 2014 року. Вона йшла і з воєнним станом і без нього. Припиніть маніпулювати. Воєнний стан можна зняти і не припинивши, прости господи, ту людиноненависницьку хєрню, яку у вас кличуть "мобілізація".
показать весь комментарий
16.04.2025 19:30 Ответить
Мені потрібні. Демократії потрібні.
показать весь комментарий
16.04.2025 19:36 Ответить
з точки зору мааскви zvo теж вигідне, можна закручувати гайки і офіційно вводити диктатуру, підвищувати податки і вводити все нові заборони і ніякий кріпосний кацап не наважиться щось сказати проти, бо одразу дискредитація та закон про фейки
показать весь комментарий
16.04.2025 12:23 Ответить
і всі підприємства всіх форм власності почнуть працювати на забезпечення потреб фронту, а не максимізацію прибутку.
показать весь комментарий
16.04.2025 12:28 Ответить
Хто саме?
В сенсі хто саме проти Гончаренко?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:25 Ответить
Причина досрочного голосования одна: майские шашлычки на Мальдивах и Канарах.
Потом эти уроды не скоро соберут кворум.
показать весь комментарий
16.04.2025 14:12 Ответить
віслюк став українцем бо пришив крайню плоть взад і почав хреститися дЄрьмаком?
показать весь комментарий
16.04.2025 12:03 Ответить
Я зовсім не розумію, за що голосували. А якщо не проголосували, то можна вважати що війна закінчилася, а може по закінченню війни за це потрібно голосувати, а зараз зайнятися справою, хоча це депутатам не під силу.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:17 Ответить
То і добре, що не чубились, а проголосували ЗА і проти капітуляції!
показать весь комментарий
16.04.2025 11:48 Ответить
По факту це війна.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:52 Ответить
Тільки, не зрозуміло, який зиск отримає Україна від такої угоди?
Визнає борг в 100 лярдів - річний ВВП, і з завтра почне його виплачувати зі вже начвних прибутків? Та ще 4% річних... а чим казну наповнювати? Тобто, допомога дружніх крахн пійде на погашення борга дядькі сему, якій навіть нічого не обіцяє і ніяких забов'язень на себе інвестувати в нові проекти не бере, а бажає лише слівки знимати з того, що ще працює в Україні та ще під час війни не згоден продати зброю для захисту від руzzких ракет..
Я не розумію навіщо ця "угода"-репарації по суті, а ви?
показать весь комментарий
16.04.2025 12:00 Ответить
47му є чим тиснути на пу: виконати свою обіцянку і нарешті швидко і суттєво продати ******* мощне озбрєння ЗСУ !
показать весь комментарий
16.04.2025 21:47 Ответить
І що за 90 днів зміниться? Вже 15 раз продовжують, що змінили попередні 14 раз? Питання риторичне, мабудь один Бог тільки знає
показать весь комментарий
16.04.2025 11:45 Ответить
Яким чином перетворення країни у концтабір вирішить ці питання ?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:17 Ответить
не розповідайте Гончаренку про патріотизм, він чудово знає багатьох "патріотів" за кордоном, вже три роки вони готуються вступити в бій проти росії, але все, що їм заважає, то мобілізація і "диктатура", бо вони хочуть бути добровольцями. От от ці вмотивовані воїни всіх порвуть на фронті. І очолить їх особисто Гончаренко
показать весь комментарий
16.04.2025 12:10 Ответить
В чому проблема?
Проблема у тому, що
Без "загальнодержавного військового стану" ми проти Рашки воювати ЗМОЖЕМО!
А ось Зеленський без "загальнодержавного військового стану" утриматись при владі НЕ ЗМОЖЕ!
Але 90% цього чомусь "не розуміють".
показать весь комментарий
16.04.2025 12:01 Ответить
Гончаренко вчора писав, що він або взагалі не буде голосувати, або "утримався".
Це знайшовся хтось більш принциповий, та проголосував "проти".
показать весь комментарий
16.04.2025 12:58 Ответить
За три роки повномаштабки кількість полиції збільшили у два рази, а кількість ТЦКашників у ДЕСЯТЬ раз!
200 000 заброньованих "пенсіонерів" силовиків теж не поспішають на фронт.
Так навіщо ті черги?
показать весь комментарий
16.04.2025 15:53 Ответить
По-перше, "постанова Кабміна" прийшла НА ЗАМІНУ попередній постанові, яка забороняла збільшувати кількість полиції, більше ніж 100 тисяч!
По друге, там у позиції, безліч "цивільних" та "позаштатних" поліціантів, за чий рахунок вони ДАВНО обходять таки типу "заборони".
По третье, в нас є ще такі штуки, як НацГвардія та Прикордонники, з якої на фронті та для фронту працюють максимум 20%. А всі інші тусуються у тилу для підтримки позиції та закриття ЗАХІДНОГО кордону.
показать весь комментарий
16.04.2025 17:11 Ответить
Ермак всем пригрозил уголовными делами?
показать весь комментарий
16.04.2025 11:10 Ответить
Лібор в агонії , за шашлики і завхоза нехоче відповідати
показать весь комментарий
16.04.2025 13:47 Ответить
а що буде після 6-го серпня??? війна закінчиться і шашлички? Ця війна закінчиться лише по двом причинам - або ми переможемо або ми капітулюємо мінімум по "хотєлкам" пуйла - це ті 5 чи 6 областей що він хоче
показать весь комментарий
16.04.2025 11:36 Ответить
галасу було... а проголосували за фактом майже усі
показать весь комментарий
16.04.2025 11:09 Ответить
тут є кілька добрих нюансів
перший - рудий донні переконує увесь світ, шо майже домовився із ****** за припинення бойових дій, а тут ба-бах - рішення парламенту України про підтримку продовження воєнного стану свідчить про те, що рудий тупо бреше
другий - 09 травня ***** мав намір оголосити з високої трибуни про "велику перемогу", а тут бамсь - рішення парламенту України явно в пику *****, бо увесь світ йому тикатиме: що це за така "перемога", коли Україна воює, бореться та не здається
третє - у рудого донні не залишиться іншого виходу, як почати тиснути на *****, а не тіко на Україну
показать весь комментарий
16.04.2025 11:54 Ответить
ще э стан в1йни , цього зрадники 1 не хочуть голосувати
показать весь комментарий
16.04.2025 11:33 Ответить
Мистер Трамп. Помогите нам! Нас захватили в заложники олигархи и их ручные куклы-клоуны. Нам нужна помощь от росии и от узурпатора
показать весь комментарий
16.04.2025 11:55 Ответить
Ссылку на это дашь?
показать весь комментарий
16.04.2025 12:07 Ответить
"Росія та Україна, сядьте за стіл переговорів прямо зараз, поки не стало занадто пізно", - додав Трамп. Джерело: https://censor.net/ua/n3539896

Деніс Войцеховський

Трамп сказав: укладайте угоду з росією.

не совсем понятна логика умозаключения. Прийти від заклику - Росія та Україна, сядьте за стіл переговорів, до силогізму - Трамп сказав: укладайте угоду з росією.

Цікаво було б побачити на яких логічних посилках він у вас з'вився.
показать весь комментарий
16.04.2025 16:01 Ответить
Ну вот вы перешли от требования только к одной стороне - Трамп сказав: укладайте угоду з росією.
К призыву об инициативе обеих сторон. Тут согласен. Это нормально. В любом случае все войны заканчиваются переговорами (даже если кто-то капитулирует) и потом заключением мирного договора. Хотя вот Япония не заключила мирный договор с ссср .
показать весь комментарий
16.04.2025 17:37 Ответить
Подовження воєнного стану = подовження царювання зеленої шобли, ось для кого війна, такі да, мать родна. Мерзота, яка готувала країну до здачі москалоті, тепер спокійно собі узурпує владу, безкарного мародерить мільярдами та царює, прикриваючись війною.
показать весь комментарий
16.04.2025 13:47 Ответить
Ви краще ще раз прочитайте, де там написано про скасування?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:11 Ответить
там українськми по білому написано що завдяки подовженню військового стану автоматично подовжується і влада зеленського і що йому це вигідно. І що одна з головних причин початку широкомасшьабної війни це дії зеленського по непідготовці країни до війни, саботування оборонки тощо. Там дана констатація факта. І жодного слова про скасування. Тепер зрозуміло?
показать весь комментарий
16.04.2025 14:23 Ответить
Вам вже відповіли. Ось тут 16.04.2025 14:23 Спробуйте прочитати ще раз. Якщо знов не зрозумієте, то спробуйте ще раз. Якщо знов не вийде то йдіть дивіться едЫнЫй шмарафон, там все набагато простіше для розуміння, всі задоволені Бонелохом-Боневтіком, всі на оптимізмі та позитиві, як ті веселі безтурботні барани, яким пообіцяли що поведуть їх на шашлик ...
показать весь комментарий
16.04.2025 15:46 Ответить
Спочатку ви не зрозуміли мій пост 16.04.2025 13:47 потім ви не зрозуміли додаткові роз"яснення щодо мого посту ось тут 16.04.2025 14:23 Щось вам ще пояснювати не бачу сенсу. Sapienti sat
показать весь комментарий
16.04.2025 16:15 Ответить
Sapienti sat 16.04.2025 16:15
показать весь комментарий
16.04.2025 16:39 Ответить
ВР та президент продовжили своє правління ще на 90 днів...
показать весь комментарий
16.04.2025 11:41 Ответить
Мабуть всі вже знають , що " продовжувать" воєнний стан - неможливо по Конституції. Його можно ввести. , чи припинити. Тобто роблять ці нелигітимні органи і нелигітимний президент , що попало.
показать весь комментарий
17.04.2025 00:47 Ответить
Це такий лох , як ти видохне і скаже "фууух", тому , що ніяких таких законів ти ніоли не побачишь з усіма підписами і нормальною печаткою. Це все тільки говорять для лохів. Тому: Служи дурачок - получишь значок.
показать весь комментарий
17.04.2025 07:00 Ответить
Також парламент https://t.me/yzheleznyak/12276 підтримав продовження загальної мобілізації до 6 серпня.

Ух ти, який несподіваний результат голосування) Цікаво було б подивитися на результати, якби зробити наступну ситуацію.
Той депутат, який проголосував за "продовження загальної мобілізації", також сам йде на фронт + вся його родина - 25 - 60. Ну це ж логічно, справедливо. Мотивація - захист своєї країни, Батьківщини, повернення кордонів 22, 14, 91, повний рагром московії...
Чи хтось проти?
показать весь комментарий
16.04.2025 15:04 Ответить
Подоляк, АУ, а те ти тут побачив образи Президента
показать весь комментарий
16.04.2025 17:59 Ответить
Чинити спротив окупантам росіянам, я вважаю це без варіантів, але... разом з тобою, з 95 кварталом, з дітками / родичами депутатів усіх рівнів, ОПою, ТЦКунами, мусорами......
Чи може це несправедливо? Невже це пропозиція від "всепропальщіка"?
показать весь комментарий
16.04.2025 22:26 Ответить
Дебіли називають їх зрадниками та агентами маскви. Розумні люди розуміють, що депутати фігури несамостійні в більшості своїй, скирдають капусту, виконають вказівки олігархів. І це взагалі ніяк не пов'язано з подовженням воєнного стану. Бо війна родовжуєься, припинялися не буде, незалежно від того за щоб наші депутати проголосували, чи не проголосували.
показать весь комментарий
16.04.2025 15:14 Ответить
Золоті слова. А гроші, що зекономляться на спецпенсії депутатам, якщо вони їх ще не мають. А якщо мають, то на відновлення бруківки в умовному покровська. Ну так як зєльоні дефективні менеджери ******* робити
показать весь комментарий
16.04.2025 15:19 Ответить
Чому? Війна ж продовжуєься, тому і воєнний стан потрібно продовжувати і мобілізацію, це ж логічно і без варіантів
показать весь комментарий
16.04.2025 15:21 Ответить
Вот ето поворот...
показать весь комментарий
16.04.2025 15:25 Ответить
Все тут доволі логічно - в сраці слуги народу та інші депутати мали той народ. Тільки власні інтереси

Скоріше за все - до кінця квітня нам оголосять про тимчасове припинення вогню-перемир'я -інший договорнячок. І тоді посполитим важко буде пояснити - для чого продовжувати військовий стан - та й кордони потрібно відкривати . .. І є загроза ,що буде дуже потужний потік бажаючих покинути країну-оплот свобід та демократії

А так ще на майже 4 місяці продовжать ВС - і депутати всіх партій зможуть докрасти недокрадене - а слуги зброду підготувати єлєхторат до потужних чесних виборів єдиного і незламного Сонцесяйного ЗЕ
показать весь комментарий
16.04.2025 11:19 Ответить
Потрібні перш за все Україні . Але і Пуйло і Трамп теж не хочуть бачити Сонцесяйного президентом
показать весь комментарий
16.04.2025 11:20 Ответить
Зелені думають не про країну , а про власне переобрання - їм наразі потрібно відтягнути час перед виборами .
показать весь комментарий
16.04.2025 11:28 Ответить
Якраз то дуже тхне - наші не бють по НПЗ, москалі не бють по енергетиці та одеському порту ракетами - значить договірняк в силі .

Угоду зменшили до 300 мільярдів до 100 .

Зарання продовжили ВС .

Це не 100% . Але моя версія або підтвердитсья або спростується в найближчі 2 тижні
показать весь комментарий
16.04.2025 11:31 Ответить
Я ніколи не думав ,що Зе і слуги агєнти москви. Не потрібно шукати зраду там,де просто керують дурні .
Ніяка агентура не розвалить країну та армію так,як власні керівники -ідіоти
показать весь комментарий
16.04.2025 11:44 Ответить
Давайте доживемо до травня і побачимо . Чи моя конспірологія -реальна чи лише фантазія
показать весь комментарий
16.04.2025 11:46 Ответить
Україна ніякої ,як і її народ . Але ж договори заключають владоможці ,які дбають про свої інтереси ,а не про інтереси народу
показать весь комментарий
16.04.2025 12:03 Ответить
Вчергове не вдалося Гончаренку виторгувати виконання своїх обіцянок виборцям встановити конкретні терміни військової служби у воєний час.
показать весь комментарий
16.04.2025 11:35 Ответить
не скавули, шавка запліснявіла..
показать весь комментарий
17.04.2025 06:29 Ответить
і що по факту твої формальності змінюють? от напишуть в Закон, що можна "продовжувати".. і ти одразу видохнеш "фух..", заспокоїшься, і скажеш "все чинно"? ні? чи так?
то навіщо букви в реченнях тривожиш даремно???
показать весь комментарий
17.04.2025 06:32 Ответить
фейспалм... рудий в своїй демагогії це якраз використає до того, що "Україна не хоче миру, вона за продовдення війни.! і за диктатуру!"...
(про диктатуру він виявляється по факту правий...)
показать весь комментарий
17.04.2025 06:35 Ответить
як це не зупинили!! щей й як зупинили!! навіть не починали.. тцк і поліція порушує базові права мужчин, виловлює бідних, калік, "простих", робочих... відправляє на утилізацію! - знищує економіку, яка не мобілізована!
що ти верзеш? очі протри свої!
показать весь комментарий
17.04.2025 06:37 Ответить
що тобі дасть "стан війни", розумнику?? і звідки ти (те що напишеш) це взяв - з яких джерел-фантазій???
показать весь комментарий
17.04.2025 06:39 Ответить
ну, розроблять закон про Стан віцни, в якому буде написано, що ти маєш почку віддати, ключі від квартири тцуакашнику віддати, а падлоціянту падати в ноги і кланятись.. а ні - розстріл на місці!!
ти на всю голову ду... нерозумний абсолютно, і такі як ти, які як мантру про свій формальний стан війни торочать - краще йдіть лікуйтеся!!
бо за що борешься на то і напорешься!
але ладно ти... через таких невігласів та недоумків страждають інші, невинні!!!
показать весь комментарий
17.04.2025 06:42 Ответить
це просто недоумкуватість та відсутність розуму і критичного мислення, кліпове та лінійне мислення, невміння спостерігати і робити висновки, небажання сприймати реальність, бачити звязки та залежності і дурнувата ВІРА в чарівну паличку (в даному випадку "стан війни"..) без усілякого підгрунття та аргументованої основи.. а лиш їхні фантазії "як воно має бути правильно"...
показать весь комментарий
17.04.2025 06:45 Ответить
який ще "обовязок"? де він береться? коли заборгував? тільки народився і вже винен? кому? і чому тільки на мужчин?
показать весь комментарий
17.04.2025 06:47 Ответить
чому ти не йдеш проповідувати по вулицях Царство Боже???
показать весь комментарий
17.04.2025 06:48 Ответить
сміхота. яке недолуге оправдання!!
п.с. Денис тобі вже предметно відповів...
показать весь комментарий
17.04.2025 06:49 Ответить
Україні потрібеєно відмовитися від президентства як такого, хватить царьків, скоротити кількість в ВР до 24області*3представника, заборонити кабміну видавати-писати закони, млять (їх постанови звучать як закони і примушують громадян до дій!! що суперечить як Конституції, так і 355кку. це виконавчий орган, а не законодавчий і не військовий. тимьбльше ст 17ку, 19 і 22).
показать весь комментарий
17.04.2025 06:53 Ответить
демократії? ти її де бачиш? чи у ваших пропитих мізках "демократія" тотожна поняттю "вибори"??
а я думав демократія - це Право та "думка народу"! - що краще для людей, на їх користь - те і правильне!
а виявляється демократія.. це коли люди діляться на лагеря, і виявляють .. таємно... свій емоційний потяг до якогось вискочки, в якого 2млн грн знайшлось..
от воно як!!!
показать весь комментарий
17.04.2025 06:57 Ответить
угу, а бьють по людям, містам, руйнують інфраструктуру, нищать населення, ломають долі.. і тцк з мєнтами збоку ломає долі..
круто! но то таке, пофіг же! договірняк же!!!
показать весь комментарий
17.04.2025 06:59 Ответить
а щамість Уонституції, раз вона на паузі, прийняти Директиву!
в якій тоталітарно-диктатурні статті, де білим по чорному кожна стаття починається зі слів "мужчина" і "зобовязаний" і "не має права", якщо не гЕліта.
і гЕліта має право.. красти, вбивати, різати, гвалтувати, обкрадати..
показать весь комментарий
17.04.2025 07:03 Ответить
Страница 1 из 2