4435 посетителей онлайн

Украина должна сама решать, какие территориальные уступки готова сделать, - МИД Австрии

Министр европейских и международных дел Австрии Беате Майньл-Райзингер

Украина должна сама решать относительно условий справедливого мира и возможных уступок, на которые она готова пойти.

Об этом заявила глава МИД Австрии Беате Майнл-Райзингер, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Именно Украина принимает решение относительно собственной обороноспособности. Я считаю, что это естественное, суверенное право каждого народа - защищаться, если на него совершено столь жестокое нападение", - заявила глава австрийского МИД.

Она указала на то, что после встречи в Джидде, когда Украина заявила о готовности к полному прекращению огня, стало понятно, что именно Россия не заинтересована в мире.

"Именно Украине решать, когда она хочет мира и какие территориальные уступки готова сделать. Это не нам решать. Но у нас, как у Европы, есть собственные интересы. Почему? Потому что нас беспокоит, чтобы не стало нормой - решать территориальные аппетиты на поле боя, танками, гранатами, дронами и артиллерией. Здесь речь идет о наших собственных интересах как европейцев, которые, кроваво обученные после 1945 года, пришли к выводу, что лучше договариваться за столом переговоров в максимально объединенной Европе, чем снова использовать военные средства", - заявила министр.

По словам Майнль-Райзингер, именно здесь заключается интерес Австрии и Европы в целом, чтобы в Украине был достигнут именно справедливый мир.

"Поэтому я вижу и собственный интерес в вопросе, что такое справедливый мир. Это не только решение Украины, но, безусловно, прежде всего - ее решение. И да, это также было как холодный душ, осознать, что дипломатическую силу можно эффективно применять только тогда, когда в резерве есть определенные средства давления, инструменты влияния. И именно этот путь выбрала Европа - путь разумных санкций, которые серьезно бьют по России и оказывают на нее давление", - заявила министр.

Она указала на важность сделать выводы из "холодного душа","а именно, что Европа должна сама заботиться о собственной обороноспособности". "Мы больше не можем передавать эту ответственность другим. Надежность партнерства с США уже не выглядит безоговорочной, и в итоге речь идет о наших интересах здесь, в Европе", - сказала Майнль-Райзингер.

В то же время, глава МИД нейтральной Австрии заявила о болезненном осознании одного из последствий войны РФ против Украины - "нейтралитет сам по себе не защищает, если агрессор его не признает".

Топ комментарии
+14
Згодні відмовитися від Таганрогу та Ростову.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:42 Ответить
+10
Справедливий мир це кордони 1991-го року та виплата репарацій. Іншого справедливого миру не може бути. Якщо мир по лінії фронту то це НЕ справедливий мир.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:47 Ответить
+8
Все вірно каже очільниця МЗС Австрії Беате Майнл-Райзінгер,
про те , що тільки Украіна вирішує своє питання миру ,
але ж тоді нічого не дістанеться
Трампу і його окурку Ху@лу ! 😣

показать весь комментарий
25.04.2025 18:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А́ншлюс (від нім. Anschluss,) - приєднання, об'єднання, анексія) - приєднання Австрії до нацистської Німеччини 11-13 березня 1938 року.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:41 Ответить
Україні нема чого вирішувати в даному питанні. А от що вирішать зєлєбобіки-- це вже інше питання...
показать весь комментарий
25.04.2025 20:59 Ответить
Згодні відмовитися від Таганрогу та Ростову.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:42 Ответить
А Белгород та Краснодар, що робитимемо?
показать весь комментарий
25.04.2025 18:57 Ответить
для вашого розуміння. Таганрог та інші землі нинішньої ростовської області віддали на росію в обмін на Крим. (За Крим віддали багато земель). Тобто, Азовське море було внутрішнім морем України
показать весь комментарий
25.04.2025 19:49 Ответить
Все вірно каже очільниця МЗС Австрії Беате Майнл-Райзінгер,
про те , що тільки Украіна вирішує своє питання миру ,
але ж тоді нічого не дістанеться
Трампу і його окурку Ху@лу ! 😣

показать весь комментарий
25.04.2025 18:44 Ответить
це хитросрака позиція, бо питання територіальної цілістності України це питання територіальної цілістності наприклад тієї ж Австрії.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:47 Ответить
Після подій в Австрії, у 20 столітті, має бути усе логічно в сьогоденні країни!
Але ж попередниця з МЗС Австрії, чомусь утікала, аж на московію??
Мабуть, вона, саме історію Австрії, і не знала??
показать весь комментарий
25.04.2025 18:45 Ответить
Україна вже вирішила, ніяких, усі свої території будуть в той чи інший спосіб повернуті!
показать весь комментарий
25.04.2025 18:46 Ответить
показать весь комментарий
26.04.2025 12:16 Ответить
Ну о Кубани конечно подумать можно , но есть нюансы...
показать весь комментарий
25.04.2025 18:47 Ответить
Справедливий мир це кордони 1991-го року та виплата репарацій. Іншого справедливого миру не може бути. Якщо мир по лінії фронту то це НЕ справедливий мир.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:47 Ответить
За рахунок чого Україна може вийти на кордони 1991 році, будь-ласка дайте відповідь?
показать весь комментарий
25.04.2025 18:57 Ответить
він не казав що Україна може зара вийти на кордони 91 року , він казав який має бути справедливий мир , і я з ним згоден
показать весь комментарий
25.04.2025 20:00 Ответить
А, якщо подивитись реально, мені на останньому ВЛК сказали, не шукай у світі справедливості.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:20 Ответить
а це тут до чого ?
показать весь комментарий
25.04.2025 22:04 Ответить
Що в світі справедливості немає, як справедливого миру, є просто мир, і закінчення війни, якщо ви хочете знайти хто винний, що Україна втратила території, відповідь проста Путін, російська армія, Зеленський, Залужний.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:23 Ответить
А за який рахунок відновили свої кордони країни Європи після другої світової війни?
показать весь комментарий
25.04.2025 20:02 Ответить
Це, вибачте, тупа відповідь, скільки країн воювала в коаліції проти Німеччини. В Україні немає навіть свого ВПК.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:19 Ответить
Ну так і Німеччина не сама воювала.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:33 Ответить
Яке співвідношення сил було після вступу США у війну, воно було вже явно не на користь Німеччини, причому ви забуваєте американський ленд-ліз.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:49 Ответить
Ну так і я ж про це кажу. Якби захотів світ покласти край одвічним терористам кацапам то давно б вже це зробили. І допомогли б відновити кордони ті що признані в 1991-му і парашу б розвалили техай не воєнним способом, а економічним. Але ж гешефт з кацапами зараз в пріорітеті. На жаль...
показать весь комментарий
25.04.2025 20:55 Ответить
Світ ще в 2022 році показав, що це йому нафіг не треба, як я, до 2022 року топив за Євроінтеграцію України, і як я вважаю, помилявся, ми тільки самі можемо побудувати сильну країну, але тут багато але.
показать весь комментарий
25.04.2025 21:10 Ответить
Ну тут я частково згодний... Але тільки не з козлостаном.
показать весь комментарий
25.04.2025 21:25 Ответить
Треба було все робити, щоб кацапстан на нас не напав, якщо ми так хотіли в НАТО, треба було тихо до цього готуватися, а не заявляти на всю планету нічого для цього не роблячи.
показать весь комментарий
25.04.2025 21:40 Ответить
Ти розумієш про шо ти пишеш? Засекретити Конституцію України?
показать весь комментарий
25.04.2025 22:26 Ответить
Не вносити, цю фігню в Конституцію.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:34 Ответить
Так внесли у 2018. А ***** почало дуркувати в 2014-му. Тому у України іншого вибору не було, щоб підштовхнути НАТО. Але, на жаль, це не допомогло.
показать весь комментарий
25.04.2025 22:57 Ответить
А, нас хтось в НАТО брав?
Чи може, це потрібно було внести, тоді, коли питання про вступ в НАТО було вирішено.
показать весь комментарий
25.04.2025 23:03 Ответить
Я тисячу разів казав, я не розділяю те, що робить Росія, але Україна та українці і палець от палець не вдарили, щоб цьому заподіяти.
показать весь комментарий
25.04.2025 23:05 Ответить
В тому числі і я.
показать весь комментарий
25.04.2025 23:06 Ответить
Я не знаю цієї процедури. Я не дипломат і не міжнародний правник.
показать весь комментарий
25.04.2025 23:24 Ответить
Подається заявка і погоджується вступ зі всіма членами НАТО, якщо хоч один проти, вас не візьмуть, це основне, там ще є багато нюансів.
показать весь комментарий
25.04.2025 23:28 Ответить
Логічно, коли гопота вночі з ножем ставить риторичне запитання «гаманець або життя», то тільки тобі вирішувати, що вибрати.
показать весь комментарий
25.04.2025 18:59 Ответить
Україна має сама вирішувати, які територіальні поступки готова зробити???!!!

А чому це Україна повинна робити поступки агресору?
Мадам, ви що з дуба впали?
Якщо вас будуть гвалтувати, ви будете робити поступки гвалтівнику?
А потім він захоче вас просто задушити
показать весь комментарий
25.04.2025 19:00 Ответить
Який же,курва,тонкий натяк((А без територіальних поступок ніяк?((Може для початку хоч тауруси замутіть?Німцям там нашепчіть на гохдойчі.
показать весь комментарий
25.04.2025 19:01 Ответить
та вінок пришліть, з написом ВІД ЛИЦЕМІРНОЇ СЦИКЛИВОЇ АВСТРІЇ.
показать весь комментарий
25.04.2025 19:15 Ответить
В коментах - перепис мрійників . В найближчі кілька років - шанси на повернення територій - мізерні .
Потрібно визнавати де-факто , але не де-юре. І зосередитися на реформах всередині країни та на оборонних лініях
Якщо цього не зробити - то Україна втратить не тільки території - а й мільйони людей ,що виїдуть з бантустану брехні та корупції ..
показать весь комментарий
25.04.2025 19:18 Ответить
навіть якби мені запропонували гроші аби написати цю Ахінею я б відмовився. Знаєш шо дивно? Я не призовного віку вже, можу поїхати назавжди будь куди бо є гроші, а я чомусь Нікуди НЕ поспішаю
показать весь комментарий
25.04.2025 19:55 Ответить
не призовного віку - тому й не поспішаєш )))
показать весь комментарий
25.04.2025 21:27 Ответить
Всі без винятку знають що таке справедливий мир. Коли починаються розмови що "Україна має сама вирішувати які території віддавати *****" то це сороміцьке підштовхування України в прірву зради. І всі вони це розуміють, але дуже хочеться "пересидіти" ще якийсь час за українськими спинами і "доозброїтись". Що ж тут зробиш коли старі європейські політики тянуть час щоб встигнути здохнути до знищення і окупації європи кацапнею. Їм плювати на своїх дітей і внуків бо "після нас хоч потоп"...
показать весь комментарий
25.04.2025 19:22 Ответить
це все написане маячня. Якщо Європа зіл'є Україну то протягом доволі незначного часу путін ЛЕГКО зробить дорогу суходолом до Калінінградської області. Війська трумпа залишаться на містах. В Європі це дуууже добре розуміють
показать весь комментарий
25.04.2025 19:53 Ответить
На жаль це не так як вам би хотілось. Слухайте що старі політики Європи кажуть молодим. А вони замовчують реальні наслідки окупації України щоб не викликати панічні настрої. В той же час європейська молодь всіляко уникає військової служби, а військові масово звільняються. І що це означає? Робіть висновки...
показать весь комментарий
25.04.2025 20:11 Ответить
Ну наприклад ми можемо не захоплювати мацкву - це єдина наша поступка.
показать весь комментарий
25.04.2025 19:22 Ответить
Це не поступка. Ми в принципі не можемо підтримувати порядок на окупованих територіях без застосування тактики випаленої землі і повного винищення місцевої кацапні. Окупант згідно міжнародним законам несе повну відповідальність за забезпечення окупованого населення ВСІМ. Від медицини до порядку на вулицях і туалетного паперу біля кожного унітазу! Для цього на 100 окупованих має бути 20 наглядачів-окупантів. У нас немає грошей ні на утримання кацапів, ні на утримання мільйонної окупаційної адміністрації. Тому українці в приципі не можуть окуповувати і утримувати *********. Нам потрібно своє відновлювати , а не чуже загарбувати. Кацапів "за порєбрік" і подальша ізоляця алкодегенератів. Зараз варто створити декілька "експедиційних корпусві" які мають швидко заходити вглиб кацапської території, знищувати всю логістичну систему (енергетика, водопровід, дороги та всі військові обєкти) і пошвидко повертатися для того щоб вдарити в іншому місці.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:25 Ответить
Слабаки! Не буде у Європи Ренесансу. Раз готова лягти під путла. Які ще територіальні поступки? Що за австрійські чоботи нам пропонують?
показать весь комментарий
25.04.2025 19:27 Ответить
МЗС Австії тендітно "няньчить" Фірташа і не видає цього типа для суду ФБР... І ця країна вчить нас "справедливості"?
показать весь комментарий
25.04.2025 19:28 Ответить
Трумп поїде на похорон Папи Римського. В Італії достатньо Української агентури.
показать весь комментарий
25.04.2025 19:50 Ответить
і ні одна **** не скаже, що кацапи мають забратись з україни, тільки україна всім щось повинна, як не території то копалини, як же воно тхне кацапським лайном ваша демократія, суверенітет, недоторканність кордонів і усі ваші псевдоцінності. коли тхнуть кацапські гроші то усі рівні, та дехто рівніший.
показать весь комментарий
25.04.2025 20:51 Ответить
шось полізла всяка погань, якщо Австрія думає шо вона сильно в безпеці, то її може чекати великий сюрприз в майбутньому, кацапські посіпаки
показать весь комментарий
25.04.2025 21:08 Ответить
З територіальних поступок Україна може віддати пару земель Австрії,з проведенням референдуму. Самій Австрії це не вперше.
показать весь комментарий
26.04.2025 05:59 Ответить