10011 посетитель онлайн

ХАМАС заявил о готовности к длительному прекращению огня в Газе, но разоружаться не хочет, - Reuters

ХАМАС заявляет, что не против длительного перемирия в Газе

Террористическая группировка ХАМАС заявляет о готовности заключить многолетнее перемирие с Израилем в секторе Газа, однако обсуждать свое разоружение отказывается.

Об этом пишет агентство Reuters, которое цитирует официального представителя группировки, сообщает Цензор.НЕТ.

"Идея перемирия или его продолжительности не отвергается нами, и мы готовы обсуждать ее в рамках переговоров. Мы открыты к любым серьезным предложениям по прекращению войны", - заявил он.

В то же время официальный представитель ХАМАСа отверг главное требование Израиля по разоружению ХАМАС.

"Оружие сопротивления не подлежит обсуждению и будет оставаться в наших руках до тех пор, пока существует оккупация", - добавил он.

Источники, близкие к переговорному процессу сказали Reuters, что ХАМАС рассчитывает на поддержку своего предложения среди посредников. По их словам, группировка может согласиться на перемирие продолжительностью 5-7 лет в обмен на прекращение войны, восстановление Газы, освобождение палестинских заключенных в Израиле и освобождение всех заложников.

В свою очередь Израиль требует возвращения всех заложников и разоружения ХАМАСа, которое группировка отвергла как "красную линию".

Топ комментарии
+15
копіюють російську позицію - хочуть взяти паузу для накопичення озброєння, сил і нової мобілізації.
показать весь комментарий
27.04.2025 02:10 Ответить
+11
У нас з тобою "думки сходяться"... Східне прислів"я каже: "Не залишай ворога живим... Інакше він перечекає, зміцниться, пригадає тобі минуле і обріже тобі майбутнє...". Кацапня, за сім десятків років виростила "націю терористів", які "живуть війною", і не мають ніякої тяги до мирного життя... Дай їм зараз те, що вони хочуть (території Ізраїлю, та ще й з цілою інфраструктурою) - а вони все зруйнують, візьмуться за автомати і знову полізуть з кимсь воювать, залишивши отриману територію зруйнованою...Багато вони "набудували", коли їх "годували" грошима, останні півсотні років? "Скільки не будуй трактор - все одно, танк виходить...".
показать весь комментарий
27.04.2025 02:40 Ответить
+7
Вони цю свою інфекцію скрізь розносять, по всьому світу, у країни, де слабкі державницькі традиції. Навіть в Африку лізуть, де периодично влаштовують\ініціюють державні перевороти, рунуючи економічні союзи, зокрема Economic Community of West African States (ECOWAS), з якого через ініційовані кацапами перевороти з 21-го по 23-й рік вже вийшли Гвінея, Малі, Буркіна-Фсо і Нігєр. А Гвінеї і Буркінв-Фасо призупинили членство в Африканському Союзі.
показать весь комментарий
27.04.2025 03:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
копіюють російську позицію - хочуть взяти паузу для накопичення озброєння, сил і нової мобілізації.
показать весь комментарий
27.04.2025 02:10 Ответить
У нас з тобою "думки сходяться"... Східне прислів"я каже: "Не залишай ворога живим... Інакше він перечекає, зміцниться, пригадає тобі минуле і обріже тобі майбутнє...". Кацапня, за сім десятків років виростила "націю терористів", які "живуть війною", і не мають ніякої тяги до мирного життя... Дай їм зараз те, що вони хочуть (території Ізраїлю, та ще й з цілою інфраструктурою) - а вони все зруйнують, візьмуться за автомати і знову полізуть з кимсь воювать, залишивши отриману територію зруйнованою...Багато вони "набудували", коли їх "годували" грошима, останні півсотні років? "Скільки не будуй трактор - все одно, танк виходить...".
показать весь комментарий
27.04.2025 02:40 Ответить
Вони цю свою інфекцію скрізь розносять, по всьому світу, у країни, де слабкі державницькі традиції. Навіть в Африку лізуть, де периодично влаштовують\ініціюють державні перевороти, рунуючи економічні союзи, зокрема Economic Community of West African States (ECOWAS), з якого через ініційовані кацапами перевороти з 21-го по 23-й рік вже вийшли Гвінея, Малі, Буркіна-Фсо і Нігєр. А Гвінеї і Буркінв-Фасо призупинили членство в Африканському Союзі.
показать весь комментарий
27.04.2025 03:08 Ответить
Я вже давно кажу, що це одна війна - у нас та в Ізраїлі.
показать весь комментарий
27.04.2025 07:49 Ответить
Я надіюсь палізстінци вже живуть в раю Трампа ? Як там гуріі ? Молоденькі? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
27.04.2025 02:40 Ответить
Віткоф-лох.
показать весь комментарий
27.04.2025 03:14 Ответить
Або не лох - що одне й те саме, як показує гіркий досвід.
показать весь комментарий
27.04.2025 03:17 Ответить
брехло, хто повідомляє, ти?
показать весь комментарий
27.04.2025 07:47 Ответить
«Общие потери Израиля за всю войну, включая вторжение ХАМАС, составили 822 гражданских лицаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%98%D0%B7%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BB%D1%8F_7-10_%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%B5-175 [171], 846 военныхhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-milcasual-177 [173] и 68 полицейскихhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-180 [176]. При этом было ранено, по меньшей мере, 14583 жителей Израиляhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%98%D0%B7%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BB%D1%8F_7-10_%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%B5-175 [171]. Всего с 7 октября 2023 года на начало апреля 2025 года в Израиле от обстрелов, терактов и боевых действий погибло более 1800 человекhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-181 [177].»

«По данным подчинённого ХАМАС https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D1%8B минздрава сектора Газа на декабрь 2024 года за время войны в секторе погибли 44 тысячи палестинцев, из которых, по данным ООН, 70 процентов - женщины и детиhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-_80cb2980ec245d87-184 [180]. Более 85500 человек были раненыhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B5_(%D1%81_2023)#cite_note-185 [181]. "

Дивлячись на ці цифри я вже не підтримую Ізраїль. Зрозуміло що при такому співвідношенні втрат - 2 тисячі до 44 тисяч - ХАМАС не хоче роззброюватись, бо це вже схоже на геноцид палестинців.
показать весь комментарий
27.04.2025 03:59 Ответить
Тававрісч.
Ти мене заінтригував - "...Я більше не підтримую Ізраїль". А коли ти його підтримував? Знаючи мухи у твоїй голові, така заява для мене несподівана.
І називати владу ХАМАС у Газі "Палестиною", велика логічна помилка. Палестина була там з 1996 по 2007 рік після того, як Ізраїль передав владу над сектором Газа під юрисдикцію Палестинської автономії. У 2007 році стався збройний переворот, владу захопив ХАМАС, читай, східний дивізіон єгипетської організації "Брати-Мусульмани" і залишків палестинської адміністрації вони позбулися найшвидшим і найефективнішим способом - покидали її представників з дахів висотних будинків. З тих пір там не "Палестина", а ХАМАСстан та зв'язки з Палестинською автономією в Рамаллі вони не підтримують
показать весь комментарий
27.04.2025 07:29 Ответить
Коли терористи напали на Ізраїль не тільки я, а й увесь цивілізований весь світ підтримував Ізраїль. Що ми бачимо зараз? Винищення жінок і дітей. І хто ж це робить? Діти і внуки жертв Холокосту? Так не можна! Це надмірне застосування сили проти цивільних. Зрозуміла необхідність винищення хамасівців і їх терористичних поплічників саме за напади на цивільних. Те що собі дозволяє Натаньяху і його генерали є по суті етнічним чистками. Це злочин. Світ це бачить. Що це за війна в якій 70% жертв з однієї сторони жінки і діти, а з 30% чоловіків далеко не всі терористи? За кожного з ізраїльтянин ви вбили по 24 "палестинця" і продовжуєте... Це теж тероризм і залякування, тобто сіонізм. Таким чином ви не зупините тероризм. Ненависть до ізраїльтян і бажання помсти буде тільки зростати. Люди всіх народів і націй адекватно реагують на справедливу відплату і покарання злочинців. Те що робить Натаньяху та цахал - масове вбивство невинних жінок і дітей та знищення їх помешкань - це військовий злочин.
показать весь комментарий
27.04.2025 08:12 Ответить
Друг і товарісч.
Я схиляюся перед твоїм знанням вищої арифметики, але претензії ти спрямовуєш не в той бік.
Ізраїль не воює з "жінками, дітьми, старими". Ізраїль взагалі не воює із цивільним населенням. Ізраїль воює із озброєними бандитами. А те, що ці бандити після збройного нападу та терактів ховаються за "жінками, дітьми, старими", проблема якось більше не Ізраїлю, а бандитів. Ні, спочатку це у них виходило чудово - вдарили, і розчинилися серед цивільних, напали і сховалися за дітьми. Цілих 76 років виходило. Але 07.10. вони перейшли межу і тепер перебувають у шоці - їх вперше в історії б'ють по-справжньому, б'ють так, як вони заслуговують. А те, що й діти гинуть, то всі питання вирішуй із "татами" цих дітей.
Недарма мудра киянка Голда сказала - "Світ між нами настане тоді, коли своїх дітей вони почнуть любити більше, ніж ненавидіти наших". Поки що цей час не настав. Заради "щастя" вбивати наших дітей, вони легко погоджуються на смерть своїх дітей
показать весь комментарий
27.04.2025 08:30 Ответить
"17:45 30/10/2023 Один из лидеров ХАМАСа Муса Абу Марзук, отвечая на вопрос "если вы построили 500 км туннелей, то почему тогда не сделали бомбоубежища для гражданских", заявил, что за безопасность жителей отвечают не они (ХАМАС), а "ООН и Израиль". https://cursorinfo.co.il/israel-news/v-izraile-vojna-prodolzhaetsya-24-j-den-tsahal-vvel-dopolnitelnye-vojska-v-sektor-gaza-obnovlyaetsya/"

Ну і чим ви, ізраїльтяни, по менталітету відрізняєтесь від хамасівців? А... Це ж безнадійно. Тікайте. Миру у вас ніколи не буде і врешті 160 мільйонів арабів винищать вас до останнього як заповідав їм Мухаммад в хаддісах.

"Пророк Мухаммад сказал: «Судный час не наступит до тех пор, пока мусульмане не сразятся с иудеями. Мусульмане будут убивать их, так что иудеи будут прятаться позади камней или деревьев, а камни и деревья будут говорить: «О мусульманин! О раб Аллаха! За мной прячется иудей. Приди и убей его!»"

І що ж ви робите щоб стримувати цих дикунів і при цьому вважаєте себе розумними? Застосовуєте такі ж дикунські методи і самі сієте, вирощуєте і множите ненависть до себе. Це дурість! А ще ізраїльтяни "поклали з прибором" на ООН. Ай молодці... Зараз Трамп "дуже любить Ізраїль" - чмонить студентів та профессуру Граварда за "антисемітизм", тобто протести проти винищення мирняка, і надає багато зброї. Трампа не стане дуже швидко, а його зять Кушнер не стане Президентом... Сьогоднішні студенти завтра керуватимуть США... Хто ж тоді вам буде постачати зброю і захищати від усіх сусідів? Вже сьогодні араби захищають в чотири рази більше докторських дисертацій в технічних галузях ніж ізраїльтяни. Вони вже стали менше молитись, а більше вчитись, але їх ненависть до Ізраїлю тільки збільшується. І вони таки застосують знання для помсти...
показать весь комментарий
27.04.2025 09:29 Ответить
Процес, про який індивід мріє, але досягти реально нездатний, досягається розумовим чином, у мріях.
По науковому в психології, це називається сублімація, а я людина темна і неосвічена, і тому називаю це мастурбацією. Мрій, коротше, тебе приємно, а мені не шкодить
показать весь комментарий
27.04.2025 10:16 Ответить
Я якраз цілком на стороні Ізраїлю, а мусульманських фанатиків, мяко кажучи, дуже не люблю. Але як доктор соціального управління (LSE, 2000) вважаю що ті методи якими Ізраїль під керівництвом Натаньяху їм протидіє згубні для держави. Іншими словами, якщо інвестуєш в ненависть то отримаєш її реалізацію...
показать весь комментарий
27.04.2025 10:30 Ответить
Маєш право на свою точку зору, але з реальністю вони (точка зору і реальність, тобто) знаходяться в паралельних і непересічних всесвітах.
Наведені тобою розрахунки ґрунтуються на формальній логіці та статистиці. Ізраїль виник і існує не завдяки логіці та статистиці. а всупереч їм. Чому так, не знаю. Здогадуюсь, але не певен повністю. Проте живе і процвітає. Це головне, все інше фоновий шум
показать весь комментарий
27.04.2025 10:38 Ответить
Та ну.... Не варто шукати чорну кішку в темній кімнаті... Так недовго і до конспірології та "релігійних" містифікацій докотитись. У всього є причини і наслідки. Виникнення Ізраїлю, до речі, результат багаторічної праці. Але побудувати будинок недостатньо. Треба ще дбати аби в ньому не заводились таргани, миші і змії...
показать весь комментарий
27.04.2025 10:49 Ответить
Так саме зараз і дбаємо про це - окропом і хлоркою виводимо нечисть, що накопичилася за 75 років.
Але цікава в тебе точка зору(точки(!) зору) - один раз закликаєш безжально виводити геть усіх тарганів. А через п'ять хвилин ллєш сльози про нелегку тарганову долю. Прямо як у відомому анекдоті про баню.
- Иван Израилевич, вы или крестик снимите или трусы наденьте
показать весь комментарий
27.04.2025 11:00 Ответить
Вам хочеться як в рекламі - "все і відразу бо ви того варті". Але ви воюєте вже майже 80 років, а ситуація не змінюється. Це означає лише те, що потрібно міняти методи впливу на противника. Ну от зараз, наприклад, Натаньяху особисто затягування війни вигідно хоча б для того щоб уникнути відповідальності за корупційні дії. І він готовий платити за це життям чужих дітей...
показать весь комментарий
27.04.2025 11:48 Ответить
Нетаньягу не має "корупційних справ". Є боротьба лівоналаштованої еліти (суди, преса, університетська кафедра) та законно обраного народом уряду. Ліві хочуть правити, але не можуть перемогти, тому тиснуть на ті важелі, які в руках, у даному випадку - суд. Вся "корупція" Нетаньягу (в матеріальному сенсі) починалася з 0.5 млн доларів, докотилася до 20 тисяч і це зійшло теж. Жодного центу довести не могли. Знаєш, про що зараз йдуть нескінченні судові засідання? - "Політичний вплив в обмін на позитивне висвітлення у пресі". Те, що ніхто ніколи довести не міг і не зможе, бо цю тему можна крутити в руках у будь-якому напрямку. Так що, надалі, постарайся писати про те, що знаєш, дорогий доктор соціології, чи як тебе там. У справах ізраїльських ти не бум-бум.
І зверни увагу на ще одну річ. За ******** українським правописом - НетаньяГу. (h =г, g =ґ)
показать весь комментарий
27.04.2025 12:25 Ответить
Згоден. Таки добряче відстав. До війни друзі дитинства регулярно приїздили "поностальгувати" і багато розповідали. Тепер війна. Ніхто вже сюди не їде. На Новий рік поздоровили і побажали вижити...
показать весь комментарий
27.04.2025 12:40 Ответить
"Політичний вплив в обмін на позитивне висвітлення у пресі", українським "новоязом" перекладається, як "бігусизація та шабунізація влади..."
показать весь комментарий
27.04.2025 12:51 Ответить
Що у нас, що у вас - суд та влада набирають із випускників циркового училища. 1/3 клоуни, 1/3 жонглери, 1/3 еквілібристи
показать весь комментарий
27.04.2025 13:14 Ответить
ти но краще тут розкажи а чого це євреї звертаються до американців, щоб ті вплинули на нову сирійську владу, щоб та дозволила лишити в Сирії кацапам їхні військові бази? і це після того як там вже немає режиму Асада, а нова сирійська влада веде бойові дії з Хезболою.. що, знову до ху йла зібралися на побєдобєсіє? зовсім не здивуюсь, коли Бібі знову поїде до ху йла на 9 мая. виженіть кацапів з Ірану і іранська ядерна програма зникне разом з кацапами. терпіли, бл... кацапи їх їпашать руками ісламістів і своєю зброєю, а вони і далі просять американців, щоб залишили в Сирії кацапські військові бази. розум є?
показать весь комментарий
27.04.2025 12:42 Ответить
Чув прислів'я - "Святе місце порожнє не буває".
Замість сирійського маніяка Асада-джуніора Сирію прибирає до рук турецький маніяк Ердоган. Тому мати під боком турецькі бази Ізраїль не хоче і миритися з цим не буде. Альтернатива - чи терпіти подальше перебування Росії на цих базах чи відкритий збройний конфлікт із Туреччиною, якщо вони ці бази займуть. З росіянами за 20 років уже притерлися, а з турками ще ні, тим більше, що на тлі внутрішніх проблем ісламіст Ердоган остаточно збожеволів і шукає війни
Хочеш гарного рішення? Ну, то запропонуй. Але його нема.
Або дуже погане або жахливе
показать весь комментарий
27.04.2025 13:08 Ответить
ага, маніяк. у ваших волгих фантазіях Ердоган маніяк... гіршого маніяка за ху йла немає більше в світі. а ви до нього на поклон на 9 мая. телепні, бл... Ви досить гарно працюєте з Азербайджаном, у вас з ними хороші відносини, в Азербайджану хороші відносини з Туреччиною. у Ізраїля теж нормальні стосунки з Туреччиною. ясно шо Ердоган скаже вам неласкаві слова за те, що ви рівняєете із землею Газу. притерлися кажеш з кацапами. ну-ну. )) тріться далі. кацапи скоро дадуть іранцям ядерну боєголовку, ті вас швидко притруть. ваш екзистенційни ворог Іран, якому кацапи створюють ядерну бомбу. по факту, коли буде потрібно, то кацапи можуть швидко передати Ірану кілька своїх ядерних боєголовок. а ти і далі їдь до ху йла на поклон на 9 мая... Іран колись проти вас шось мав? ні. Сирія, Єгипет вас кошмарили, а про Іран мови не було. Іран тоді дружив з американцями. чия зброя вас вбивала із сторони Сирії і Єгипту? правильно, вся зброя йшла із совка. і не тільки зброя, але й інструктори і навіть совєцькі "отпускніки". і коли Сирія і особливо Єгипет вже відпали, гульк хстось замутив в Ірані революцію. дивно, правда. з Єгиптом ви практично помирились за посередництва Штатів, проте з допомогою совка отримали ще більшого ворога - Іран. тож ви не в мацкву на 9 мая їздити повинні, повинні напряму і з допомогою американців вести розмову з Іраном і слати нах кацапів. а не бази їм в Сирії лишати. дебіли бл.. напряму з Іраном ведіть розмову, щоб Іран слав накуй каців, тоді з нього санкції знімуть і через десяток років Іран буде жити так як Катар приблзно чи Оман. не захоче Іран на таке піти, то тоді їпаште їхні ядерні об'єкти. як казав Трумп - ви це зробите - по-хорошому чи по-поганому то вибір за вами. Не Іран осередок зла, а кацапи. і турки вам не вороги. не треба тут нагнітати і вестися на кацапські наративи. припиніть нищити цивільне населення в Газі, турки вам нічого поганого не скажуть. а кацапи однією рукою будуть вас вбивати, даючи зброю хуситам, хезболі, хамасу, Ірану, а іншою будуть вас кликати в мацкву на 9 мая...
показать весь комментарий
27.04.2025 16:16 Ответить
Я залишаю за вами право на власну думку. Для мене вона, правда, як мінімум, наївна і як, максимум, абсолютно помилкова думка людини, яка погано знається на темі.
Але залишайтеся на вашій позиції, сперечатися з вами не збираюсь. Ви запитали, я відповів, а в дискусію вступати не збираюся. Істина у кожного своя і залежить від особистого погляду. Це нормально.
показать весь комментарий
27.04.2025 17:44 Ответить
пригадую як після терористичного нападу хамасу 07.10. один із депутатів Кнесету чи то хтось із урядовців в інтерв'ю одному із кацапських каналів сказав, що ми знаємо хто це зробив, знаємо хто за цим стоїть і коли ми закінчимо тут в Газі, то ми прийдемо до вас, до кацапів малось на увазі... що трапилося із цих пір? від помсти кацапам до залиште кацапам їхні військові бази у Сирії... нда.. кацапська жидовня керує євреями... дафай, вперед до кацапів на 9 мая, куколд кацапський.
показать весь комментарий
27.04.2025 18:26 Ответить
Шановний пане.
Ще раз. Ваші погляди в діапазоні від тупо-наївних до злісно-упереджених. Єдине, чого в них немає, це розуміння реальності.
Тому вдруге прошу, не треба мене діставати цими дурницями.
На цьому нашу дискусію закриваємо. Наступного разу просто пошлю матом
показать весь комментарий
27.04.2025 18:44 Ответить
Заспокойся... Він просто не стикався з цими "мучениками", в повсякденному житті... Я мав "щастя" колись поконтактувать з ними у Харкові, де вони "вчилися"... "Бидлота відмінна... За будь-яких обставин починають "бикувать" (Тоді їх КГБісти "кришували"... Але, за будь-якої слушної нагоди їм "навішували по хряпальнику"... )
показать весь комментарий
27.04.2025 18:49 Ответить
ви думаєте я захищаю чи підтримую тих терорюг? мова не про це з тим персонажем-любетелем кацапського прутня. мова про те, як вони можуть зараз піднімати питання серед американців, щоб ті посприяли перед новою сирійською владою, щоб сирійці залишили кацапам їхні бази у Сирії. це ж брєд повний. кацапи винищують євреїв десятиліттями, а ці куколди їздять до них на 9 мая. та ще й топлять за те, щоб кацапам лишили військові бази у Сирії. нова сирійська влада винищує хезболу, а ці куколди і далі топлять за кацапів у Сирії. сюр якийсь. більше того, це ж кацапи роблять рушникам ядерну бомбу. для чого? правильно, щоб рушники тою бомбою знищили євреїв... а ті куколди і далі поїдуть на побєдобєсіє до ху йла, думаючи, що щось там вони рішають. ху йло плювало на них, воно просто використовує єврейську тему для торгів з американцями.
показать весь комментарий
27.04.2025 19:16 Ответить
Не "швиди" - бо "встигнеш"... Цей, як ти висловився, "любетель кацапського прутня", набагато розумніший тебе, і пише виважені речі... Євреї десятиліттями живуть в оточенні ворожих їм народів, які у плані мобілізаційних ресурсів у сотню разів перевищують їх власні. І треба уміть "пробігти між крапельками, і не намочиться... " У нас це не виходить так... Один розумний єврей сказав: "У євреїв та українців схожа доля... І тих і тих віками виживають з рідної землі та змушують її зректися. І ті, і ті протистоять злу, набагато більшому за них... І ті, і ті - не коряться та вчиняють збройний опір...".
показать весь комментарий
27.04.2025 19:41 Ответить
та все так. от тільки з Єгиптом у них вже нормальні стосунки. з Йорданією також. з саудитами також нормальні стосунки. та й з Сирією після падіння режиму Асада можна будувати нормальні стосунки. навіщо просити американців, щоб вони порішали і залишили в Сирії за кацапами військові бази? навіщо? з тих баз йшли гори касапської зброї хамасу і хезболі. якщо прохання залишити в Сирії кацапські бази це не куколдизм, то тоді що це? той персонаж нагадує мені маланця яшу кедмі.. от така подібна ******* зараз там керує Ізраїлем. кацапів потрібно викидати із Сирії, а не просити щоб вони там залишилися.
показать весь комментарий
27.04.2025 19:51 Ответить
А знаєш, ЧОМУ у Ізраїлю "з Єгиптом у них вже нормальні стосунки. з Йорданією також. з саудитами також нормальні стосунки"?
Спробую "розширить тобі голову"
1. Основу керівництва ХАМАСУ склали огризки "Братів-мусульман". Це було радикальне ісламське угрупування в Єгипті, яке колобродило там, поки єгиптянам це не осточортіло і вони його не розгромили. За деякими даними, офіцер, який убив єгипетського президента Анвара Садата, був пов"язаний саме з цими людьми. Саме тому Єгипет "відбивається руками і ногами" від пропозицій Ізраїлю забрать сектор Газа (це його територія, що була окупована Ізраїлем в ході "Війни судного дня"). Бо Ізраїль пропонує забрать його разом з "біженцями"...
2. Йорданія прихистила у себе ХАМАС - так вони зробили спробу державного перевороту і скинення короля з трону... Йорданці мусили ТАНКАМИ зносить табори їх "біженців" - бо стрілецької зброї виявилося мало...
3. Саудити побачили, що "смердить смаленим", і перестали теж ХАМАС підтримувать...
Ну, що? "В голову трохи "вклалося"?
показать весь комментарий
27.04.2025 20:18 Ответить
це все деталі. головний корінь того всього зла в кремлі. ви вірно все вказали, що Єгипет, що Йорданія, що сауди послали нах той клоповнік. і тільки в кремлі той клоповнік приймають з розпростертими обіймами, дають їм зброю де є кацапи, то там є загроза для Ізраїлю через треті руки. де нема кацапів (Йорданія, Сирія, саудити), то там все спокійно і нема загрози для Ізраїлю.. і тільки вже ця ситуація має для Ізраїлю бути чітким орієнтиром, що з кацапами не можна мати ніяких справ.... а вони бл... беруть зараз ще топлять, щоб залишити і далі в Сирії кацапські бази. от й кажу, шо той персонаж з яким ви дискутуєте, смердить лаптями яши кедмі та їм подібним. вілразу після тої терористичної атаки хамасу 07.10 в одного ізраїльського чи то депутата чи то урядовця, кацапські журналісти брали інтерв'ю. то він їм сказав, що вони в Ізраїлі знають хто за тим нападом стоїть, чиї інструктори готували тих терорюг і хто їх озброював. і прямо сказав тому кацапському пропагандону, що коли вони закінчать в Газі, то потім прийдуть по кацапів... а тепер що ми чуємо? залиште кацапам їхні бази у Сирії. нда..
показать весь комментарий
27.04.2025 20:39 Ответить
Тобі - до хірурга... У мене нічого не виходить... Вибач....
показать весь комментарий
27.04.2025 20:42 Ответить
до чого тут хірург? хочете сказати, що за нападом хамасу на Ізраїль 07.10. не стоять кацапи?
показать весь комментарий
27.04.2025 20:57 Ответить
Як це - "До чого хірург?" А "голову "розширять"... У У святенників є такий вислів: "Нет спасения во многоглаголании...". Тут вони не завжди праві - "многоглаголаніє" непогане, коли треба детально розібрать ту чи іншу ситуацію, чи пояснить свою позицію... Але у тебе ситуація інша... Тобі "віжки під хвіст потрапили...", у суперечці о опонентом з Ізраїлю, і ти вирішив буль-що довести правоту саме власної точки зору. І так, як він відмовився продовжувать з тобою полеміку (а тут "підвернувся" я, бажаючи знайти вам "компроміс"), ти вирішив, що в мені ти знайшов "вдячні вуха", і став лить свої "розмишлізми" мені... "Рясним потоком"... От тільки не спитався - чи я цього хочу?... І навіть моя відмова від полеміки тебе не спиняє...
У Козьми Пруткова є вислів: "Если у тебя есть фонтан - заткни его... Дай отдохнуть и фонтану...".
показать весь комментарий
28.04.2025 02:17 Ответить
після того всього, що зробила русня з Ізраїлем за всі ці десятиліття (постачання зброї Сирії, Єгипту, Ірану, а зараз уже терористам хамасу, хезболи, хуситам, якою ті вбивали і продовжують сьогодні вбивати ізраїльтян, сприяння і розбудова цапами ядерної програми Ірану для знищення Ізраїлю) сьогоднішні потуги ізраїльської дипломатії стосовно того, щоб пролобіювати залишення цапам їхніх військових баз у Сирії явно не вкладаються у концепцію, як ви там, пане Яре, писали "пропетляти між крапельками". тут явно щось інше. нинішня правляча влада Ізраїлю явно прихильна до лаптів і готова перед ними плазувати, навіть на 9 мая можуть з'їздити до них ще раз, проте нинішня ізраїльська опозиція досить об'єктивна у своєму ставленні до тих цапів, про що заявив той ізраїльський депутат в інтерв'ю цапському журналісту через кілька днів після нападу хамасу на Ізраїль (заявив про те, що в Ізраїлі знають хто стоїть за тим нападом на Ізраїль і хто готував тих терористів до нападу (інструктори гру, вагнера). хоча, що влада, що опозиція є ізраїльтянами. це, звісно, виключно право Ізраїлю як і з ким там їм вести свої двосторонні відносини, проте не варто сподіватися на шанобливе ставлення українців до тих, хто продовжує лобизатися з кацапами.
показать весь комментарий
28.04.2025 05:35 Ответить
..............................................
показать весь комментарий
28.04.2025 05:39 Ответить
звісно, ви можете і далі шанобливо ставитися до Бібі та інших ізраїльських любителів пуйла, проте у мене ставлення до таких персон таке саме як і ставлення до Орбана чи Фіцо.
показать весь комментарий
28.04.2025 05:50 Ответить
От чому я й сказав, що "арьє" - розумніший тебе... І от чому я тобі порекомендував хірурга... Бо ти не здатен зрозуміть натяків на те, що у мене немає бажання читать твої "слововиверження"... Тому ставлю питання ПРЯМО: "Чи не пішов-би ти у висхідну точку свого з"явлення на світ?
показать весь комментарий
28.04.2025 05:59 Ответить
питання не в розумніший чи нерозумніший. питання у ставленні до кацапів.
показать весь комментарий
28.04.2025 06:04 Ответить
Синдром Даннінга-Крюгера, в своєму класичному виявленні... ........................
показать весь комментарий
28.04.2025 06:06 Ответить
ок, нехай буде синдром. ) ну тоді ви мені поясніть, чого нинішнє керівництво Ізраїлю топить за те, щоб залишити кацапам військові бази у Сирії після того як звідти викинули Асада і нові сирійські власті навіть допомагають Ізраїлю ведучи бої з хезболою.
показать весь комментарий
28.04.2025 13:08 Ответить
..................................
показать весь комментарий
28.04.2025 13:10 Ответить
показать весь комментарий
28.04.2025 13:49 Ответить
Сторони обговорили іранське питання.

путін готовий прийняти на зберігання увесь іранський збагачений уран, але виступає категорично проти згортання іранської ядерної програми та відмови від участі рф у неї. москва збирається побудувати у Ірані АЕС.

путін вважає "неможливим у наявних умовах" здійснити на Іран тиск щоби той відмовився від власної "ракетної програми" на чому наполягав Трамп, проте готовий посприяти тому, щоби Іран визнав право Ізраїлю на існування.

путін готовий долучитися до переговорів по розробці нової "Ядерної угоди" між США та Іраном та відігравати у них конструктивну роль".
показать весь комментарий
27.04.2025 19:17 Ответить
Ти "з дуба впав"? Чи "картуза зірвало"? Я тут мову веду про ХАМАС і "мучеників-палестинців". І тема обговорення - теж про ЦЕ! А ти мені пхаєш Іран, його ракетну та ядерну програми, та про "хотєлки" Трампа з Путіним...
показать весь комментарий
27.04.2025 19:24 Ответить
то ви з ним ведете мову про хамас і тих терорюг, а я з тим персонажем веду мову про їхній куколдизм перед кацапами. про той хамас можна і не вести мову взагалі, для всіх притомних і так очевидно, що це терористи. а от те, що нинішня ізраїльська адміністрація просить американців вплинути на те, щоб і надалі залишити в Сирії кацапам військові бази після всього того, що кацапи/совєти зробили із Ізраїлем, то тут я просто в акуї. хто тоді керує Ізраїлем? євреї? чи як ви там писали вище, жиди і маланці, які дременули з совка/кацапії в Ізраїль.
показать весь комментарий
27.04.2025 19:37 Ответить
Моє спілкування з ним - це МОЄ спілкування з НИМ - а не з тобою... Твоє спілкування з ним - це ТВОЄ спілкування... А ти розвів тут "геополітику"... Залишилося тільки звинуватить його в тому, що його пращур молотка подавав, коли Христа розпинали...
показать весь комментарий
27.04.2025 19:45 Ответить
ні, то то вже дуже далеко в історію. то до науковців та істориків... а є сьогодення. бл мені в голові не вкладається як вони зараз можуть просити американців залишити в Сирії кацапам їхні бази. то пісдєц. от я і кажу, що Ізраїлем сьогодні керують такі як той яша кедмі, любителі сраліна і совка.
показать весь комментарий
27.04.2025 19:54 Ответить
Ну, тут я тобі не допоможу нічим... У мене немає "головорозширювача", щоб ти туди зміг укласти те, що тобі зараз "не укладається"...
показать весь комментарий
27.04.2025 20:04 Ответить
мої погляди? ну це ж не я казав, а ваш міністр чи депутат, що в Ізраїлі знають хто стоїть за нападом на Ізраїль і хто готував тих терористів до атаки. це ж не я видумав. і зараз ви від цих закликів вашого посадовця прийшли до закликів, щоб сирійці лишили свої військові бази кацапам. так хто керує зараз Ізраїлем? горді євреї чи кацапська/совєцька жидовня, яка намила лярди грошви і з тими грошима спетляла в Ізраїль і зараз там керує і їздить на 9 мая в мацкву.. хезбола - терористична організація. як новітня кацапська зброя могла опинитися в руках терористів хезболи? коли діє світова заборона на продаж зброї терористам. навіть якщо кацапи продають зброю комусь, то там є обов'язкова умова продажу, що ця зброя жодним чином не може продаватись терористам. гори кацапської зброї знайшли в схронах у хезболи, проте куколди і далі просять американців, щоб ті лишили кацапам у Сирії їхні військові бази. просто *******...
показать весь комментарий
27.04.2025 19:32 Ответить
Виправдовуєш вбивство дітей і жінок. Так ти таким боком виправдовуєш і вбивство українських дітей і жінок, яких знищують московські терористи, виправдовуючи ці вбивства тим, що серед них ховаються українські військові.
показать весь комментарий
27.04.2025 09:36 Ответить
Голду Мейер вивезли з Києва в віці 4 роки. Звідси вважати її "киянкою" не можна. До Києва вона не має жодного стосунку крім факту народження.
показать весь комментарий
27.04.2025 09:53 Ответить
ти нарешті ***** закриєш? жидобор ти наш кімнатний
показать весь комментарий
27.04.2025 11:38 Ответить
Пішой на *** дебіл, навіть пояснювати нічого не буду, бо ти дебіл!
показать весь комментарий
27.04.2025 11:36 Ответить
- Ти такий дебіл, такий дебіл, що навіть на конкурсі дебілів ти зайняв би лише друге місце.
- А чому лише друге?
- Тому що ти ДЕБІЛ!
показать весь комментарий
27.04.2025 12:33 Ответить
Матюками та образами опонента, займаються люди, за відсутності аргументів... У римлян є, з цього приводу, "крилатий" вислів: "Юпітер! Ти гніваєшся? Значить, ти неправий..."
показать весь комментарий
27.04.2025 12:55 Ответить
в данному випадку вважаю доречним! і він мені не опонент, аргументів безліч, але витрачати час на недоумка вважаю зайвим, бо він все одно не зрозуміє або не прийме їх, а я не маю жодного бажання щось пояснювати ідіоту, наближаючись до його рівня, де він задавить своїм "досвідом"
показать весь комментарий
27.04.2025 13:34 Ответить
Порівняння вас обох, на мою думку, частенько грає не на твою користь.. Особливо стосовно стриманості в емоціях...
показать весь комментарий
27.04.2025 14:51 Ответить
Тобі треба до русні - там за терористів.
показать весь комментарий
27.04.2025 13:02 Ответить
Оружие, как таковое, всегда было гарантией , часто последней. Кому, как ни нам это знать. И в белых перчатках иногда пытаются начать войну. А вот потом всё наоборот.
показать весь комментарий
27.04.2025 06:38 Ответить
Ізраїль не піде на такі недалекоглядні поступки. А хамас той...що хамас? Хай собі хоче що завгодно, і відбудову Гази в тому числі.
показать весь комментарий
27.04.2025 07:31 Ответить
Українці які підтримують ХАМАС - ви й@бнуті на всю голову. У палестинців була вся влада в руках в Секторі Газа - вони отримувати величезну іноземну допомогу, що давало можливість їм плодитися і збагачуватися (усі топи ХАМАС є мільярдерами і живуть за кордоном). Натомість їм мало - бо вони хочуть ізраїльської крові.

Ізраїль - країна яка чи не єдина знищує зло на сьогодні.
показать весь комментарий
27.04.2025 13:05 Ответить