10881 посетитель онлайн

Между Израилем и Сирией началось перемирие, - посол США Баррак

Израиль и Сирия договорились о перемирии

Посол США в Турции Том Баррак, который одновременно является специальным посланником Вашингтона по сирийским вопросам, заявил о начале перемирия Израилем и Сирией.

Об этом он написал в соцсети Х, передает Цензор.НЕТ.

"По состоянию на 17:00 по времени Дамаска (совпадает с киевским - ред.) все стороны договорились о прекращении военных действий. Следующим шагом на пути к инклюзивности и длительному снижению напряженности является полный обмен заложниками и задержанными, логистика сейчас прорабатывается", - отметил он.

Он также добавил, что "эскалацию военных действий можно остановить только с помощью соглашения о прекращении насилия, защите невинных людей, предоставлении доступа гуманитарным организациям и отходе от опасности".

Топ комментарии
+9
Кратко...Сирийские бородатые бабуины,устроили геноцид сирийских друзов(отдельная ветвь мусульманского течения,ни на что не похожая)-по сути,такие же арабы...Но,все бы ничего,но существенная диаспора друзов живет в самом Израиле,служат в Израильской Армии,со всеми вытекающими.Когда бабуины начали захватывать Эс-Суэйду(город-столица друзов) и творить там зверства,вырезая всех подряд,Израиль под давлением своих(Израильских) друзов-был вынужден вмешаться и стал бомбить военные колонны бабуинов,а когда до них не дошло с первого раза-****..ал уже по Дамасску,ибо эти зверства происходят с отмашки нового руководства Сирии....Вкратце так...Израиль продолжает выписывать пистюлей на право и на лево,по малейшем поводу и правильно делает,потому как Израиль не Украина с ее руководством,которое за 3 года войны не сделало ни баллистических ракет,ни банально не скопировавшая сраный шахед,боясь до сих пор выбить даже окна в центре Москвы и Питера.... своими летающими петардами,не то чтобы *********** там что то,чтоб кацапы обделалывались по ночам-дальше пояснять не буду....
показать весь комментарий
20.07.2025 22:30 Ответить
+3
Вам путин уже ввьол?
показать весь комментарий
20.07.2025 22:12 Ответить
+3
Kakie tabletki s takim efektom ? 🤔
показать весь комментарий
20.07.2025 22:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
20.07.2025 22:04 Ответить
До чого тут твоя меншовартісна реклама окупаційної форми?
показать весь комментарий
21.07.2025 03:07 Ответить
natasha , a kto okupant ?
показать весь комментарий
20.07.2025 22:36 Ответить
А вони що воювали?
показать весь комментарий
20.07.2025 22:08 Ответить
Kakie tabletki s takim efektom ? 🤔
показать весь комментарий
20.07.2025 22:38 Ответить
Так це ж не вперше...

Історія взаємин між Росією та Україною знає численні конфлікти та війни. Ось список деяких з найважливіших російсько-українських війн та значних збройних конфліктів:

Конфлікти до 20 століття:

17 століття:

Ромодановське вторгнення в Україну (1658): Російська перемога.

Друге Виговське повстання (1659): Російсько-козацька перемога, повалення Виговського.

Лівобережне повстання (1668-1669): Повстання придушене.

Північна війна в Україні (1708-1712): Російська перемога, Козацька Гетьманщина втратила автономію.

Гайдамацькі повстання (1734, 1750, 1768-1769 - Коліївщина): Повстання придушені.

Київське козацьке повстання (1855): Повстання придушене.

Конфлікти 20 століття:

Перша радянсько-українська війна (1917-1918): Українська перемога (створення Української Держави).

Радянсько-українська війна (1919-1921): Більшовицька перемога (утворення Української СРР та її входження до СРСР).

Опір УПА проти СРСР (1944-1960): Радянська перемога, депортації українців.
показать весь комментарий
20.07.2025 22:46 Ответить
Ти "перегрівся"? У "Гайдамаччині" Росія займала якщо не "нейтральний" бік, то й(частково) - активний. На боці гайдамаків... Забезпечувала зброєю. Згоден - вона вирішувала власні питання, по знесиленню польських військ руками гайдамаків, щоб захопить Польщу. Але ж відкрито проти гайдамаків не воювала... Це вже потім, коли поляки "захекалися", росіяни захопили верхівку гайдамацьких керівників та передали їх полякам (Залізняк, до речі, як підданий Росіїської імперії, виданий не був). Але прямого російсько-гайдамацького протистояння не було...
показать весь комментарий
21.07.2025 07:41 Ответить
Так, 16 липня Ізраіль почав обстрілювати Дамаск - причина ніби як захист друзів, яких в Сирії намагаються знищити джихадисти.
показать весь комментарий
20.07.2025 22:36 Ответить
Вам путин уже ввьол?
показать весь комментарий
20.07.2025 22:12 Ответить
ruski zhenshcina ( a mozhet i ne zhenshcina ) , ugamanis !
показать весь комментарий
20.07.2025 22:40 Ответить
Нв сросії немає жінок, є оркосамиці.
показать весь комментарий
21.07.2025 05:35 Ответить
По самісінькі гланди.
показать весь комментарий
20.07.2025 22:40 Ответить
Формально у них с 1948 года война, в перерывах перемирия. В общем, кто-то из Израиля прояснит вопрос подробнее).
показать весь комментарий
20.07.2025 22:15 Ответить
Наряд.. Вони самі там нічого не розуміють. Там штати колотять, як їм вигідно.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:18 Ответить
Я і не в Ізраїлі, і не єврей - але пояснить можу: після проголошення в ООН рішення про створення держав Ізраїль та Палестина, арабські сусіди ізраїлю розпочали бойові дії прот Ізраїлю. (відкрий "Перша арабо-ізраїльська війна", в Гуглі). В результаті "отримали по морді". Ізраїль повернув собі землі, що були визначені, як його територія. А територію, яку ООН визначила, як територію Палестини, захоплювать не став. "Сусіди", замість допомогти створенню Палестини, просто влючили цю територію у склад своїх держав... Мирних угод укладено не було...
Потім було ще кілька подібних конфліктів, у результаті яких сусіди Ізраїлю знову "отримували по морді". За наслідками одного з таких конфліктів, Ізраїль окупував Голанські висоти, під прикриттям яких сирійці постійно зосереджували сили для удару по Ізраїлю (наскільки мені відомо - та територія теж була, в 1948 році, визначена територією Палестини). В кінці-кінців, була укладена Кемп-Девідська угода, за рішенням якої Єгипет відмовився від агресивних намірів проти Ізраїлю. Після спроби державного перевороту в Йорданії, вчиненому "палестинськими борцями за свободу", по цьому шляху пішла і Йорданія... А от сирійці так мир і не уклали... Тому Ізраїль, формально, має право, у випадку загострення конфлікту, просто ВІДНОВИТЬ бойові дії...
показать весь комментарий
21.07.2025 08:00 Ответить
Skora na tebia napadut , beregis zakaulkov ...🤣
показать весь комментарий
20.07.2025 22:41 Ответить
Кратко...Сирийские бородатые бабуины,устроили геноцид сирийских друзов(отдельная ветвь мусульманского течения,ни на что не похожая)-по сути,такие же арабы...Но,все бы ничего,но существенная диаспора друзов живет в самом Израиле,служат в Израильской Армии,со всеми вытекающими.Когда бабуины начали захватывать Эс-Суэйду(город-столица друзов) и творить там зверства,вырезая всех подряд,Израиль под давлением своих(Израильских) друзов-был вынужден вмешаться и стал бомбить военные колонны бабуинов,а когда до них не дошло с первого раза-****..ал уже по Дамасску,ибо эти зверства происходят с отмашки нового руководства Сирии....Вкратце так...Израиль продолжает выписывать пистюлей на право и на лево,по малейшем поводу и правильно делает,потому как Израиль не Украина с ее руководством,которое за 3 года войны не сделало ни баллистических ракет,ни банально не скопировавшая сраный шахед,боясь до сих пор выбить даже окна в центре Москвы и Питера.... своими летающими петардами,не то чтобы *********** там что то,чтоб кацапы обделалывались по ночам-дальше пояснять не буду....
показать весь комментарий
20.07.2025 22:30 Ответить
"В мене є підозра"

сходи к врачу, ну или в церковь
показать весь комментарий
20.07.2025 22:55 Ответить
Історія дуже нагадує теж відому історію про мальчікофф а трусіках яких геноцидили злі укри, тому сєрдобольна расіюшка просто вимушена була залізти та окупувати кусок тої України.
показать весь комментарий
20.07.2025 23:48 Ответить
Ізраіль не ставить собі за мету окуповувати Сувейду, чи щось там захоплювати та приєднувати. Вони хочуть мати на кордоні з нусрівською сирією буферну зону з дружніх до себе друзів, поки ще півстоліття по Сирії будуть шаройобитись всілякі угруповання, які давно нічого не вміють, окрім стріляти з калашів.
показать весь комментарий
20.07.2025 23:58 Ответить
Отак і ху-йло заявляло на початку, просто дослівно. Буфєрна зона, "угруповування" .
Тільки Сирія заміни на Україну...
показать весь комментарий
21.07.2025 00:13 Ответить
Ізраїль не влаштовував там ДНР, тобто друзську народну республіку, і Сувейда не була окупована, тому ваше порівняння маніпулятивне.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:34 Ответить
Це було вже.
Голанські висоти були безперечно сирійською територією до захоплення їх Ізраїлем в 1967 році під час Шестиденної війни
показать весь комментарий
21.07.2025 06:58 Ответить
так, було. І буде надалі, ЦАХАЛ знову буде заходити на теріторію Сирії кожен раз, коли радикальні ісламісти почнуть вбивати друзів у Сувейді.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:32 Ответить
Тобто Ізраїл,ь це та сама русня. Зрозуміло.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:46 Ответить
Я тобі вже розтлумачив... Якщо щось не зрозуміло, відкрий Гугл, "Друзи", і почитай... Якщо потім ще будуть питання - став... Спробую відповісти... (Тільки КОНКРЕТНІ ПИТАННЯ - а не лозунги і пустопорожнє балабольство про "аналоги русні"...).
показать весь комментарий
21.07.2025 08:22 Ответить
наслідки радянської юдофобії непереборні, навіть у дітях тих, хто застав совок у шкільному віці.
показать весь комментарий
21.07.2025 08:33 Ответить
Я був "щирим антисемітом", поки не почав вивчать правознавство... Після того почав дивиться на багато речей трохи "під іншим кутом зору"... (заряз якийсь "гімноплюй" прочитає мою першу фразу і почне триндіть про "засилля сіонізму в українськиих юридичних учбових закладах" ).
показать весь комментарий
21.07.2025 08:42 Ответить
Заспокойся... Територія Голанських висот значною мірою заселена ДРУЗАМИ, які спокійно живуть, під охороною ізраїльської зброї (на відміну від друзів у Сирії). Ізраїльські друзи вже оцінили "різницю" - тому стали "проізраїльськими". Євреї розумніші - вони не хочуть втрачать свій вплив - тому "підписалися" за сирійських друзів. (Особливість їх релігії така, що друзи ПОВНІСТЮ відокремлені віл мусульманського світу не тільки в релігійному плані, але й в національному. У них навіть шлюби вкладаються чисто всередині їх спільноти. Для цього навіть фестивалі та паломництва влаштовуються - фактично, "для обміну та змішування "генетичного матеріалу", між друзами країн світу). Так от, задай собі питання: "Навіщо друзам воювать за "Палестину" чи "мусульманський арабський світ", якщо їм і так добре живеться поза його межами? Почекай - скоро встане питання про "самовизначення" друзів, як НАЦІЇ! (А вони, згідно з міжнародним правом, повністю підпадають під це визначення)... І тоді "рєпу чухать" буде саме Сирія...).
показать весь комментарий
21.07.2025 08:18 Ответить
Заспокойся сам. Але факт є факт, Ізраїль-країна агресор
показать весь комментарий
21.07.2025 09:43 Ответить
Факт? Назви мені хоч одну війну, в якій Ізраїль був "ініціатором"... Бо тільки коли "ініцативною стороною" є країна, що спровокувала війну та здійснила напад, вона визнається "агресором"...
Чекаю "фактів"...
показать весь комментарий
21.07.2025 10:21 Ответить
щодо друзів - згоден повністю.
А копіювати зовнішність "шахеда" - це зовсім не технологічне досягнення. Такий концепт аероплана БПЛА хто тільки не робив, починаючи з кінця 80-х. І ми до речі не виключення, у нас на озброєнні два дрона побудовані по тій же концепції трикутного крила.
І задача дрона діпстрайк - не ********* будь-куди у "пляму" міста, як це роблять кацапи своїми "геранями" з інерціалкою та вразливою до засобів РЕБу ситемою GPS, а попасти точно у певну будівлю\об'єкт, причому бажано навіть у певну його частину. І для цього такі дрони оснащені ще системою DSMAC з оптичною станцією (інколи с ІЧ наведенням). Така система наведення коштує досить дорого, тому такі дрони не для биття шибок у комплексі москва-сіті.
показать весь комментарий
20.07.2025 23:51 Ответить
Значить - треба різні клепати, як дорогі точні, так і дешеві - аби куди вмазати. Тут більше проблема в міжнародних шмаклях, які будуть орати, що Україна зобижає їх друзів.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:27 Ответить
не точні дрони нема сенсу виробляти, бо вони годяться тільки для терористичних ударів аби куди., а ми не маємо "дурних" грошей, щоб витрачати їх на не ефективну зброю.
показать весь комментарий
21.07.2025 07:37 Ответить
Потрібно..вони коштують копійки і легко раралізують авіаційні і навіть залізничні перевезення..
показать весь комментарий
21.07.2025 09:15 Ответить
не коштують вони копійки, бо дрони з лінзами люнеберга для активації плану "ковйор" на кацапії теж мають на борту ІС + GPS. Все теж саме, тільки без б\ч.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:22 Ответить
залізничні перевезення можливо тільки обмежити за рахунок уражень тягових ПС, але це тільки виключить з логістики і пасажироперевезень електричну тягу.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:25 Ответить
Перевезення паралізують не влучання, а заходи безпеки..завдання дешевих дронів болванок активізуваьи бюрократичний кацапський дебілізм
показать весь комментарий
21.07.2025 09:41 Ответить
нажаль, залізничні перевезення не зупиняють дрони, які пролітають над залізницею. І ще раз - дрон з мінімальною ІС + GPS вже не буде дешевим.
показать весь комментарий
21.07.2025 09:48 Ответить
Ні шановний...Час джентльменських вчинків минув...Їпашить по москві так,як вони по Київу..Усім чим можна дотягнутись...Війна має постукати в двері їхньго простого люду...Вони мають ночувати у метро ночами,як це роблять кияни і більшість наших громодян....Ці суки четвертий рік живуть як нічого не сталося...Дякуючи великому мудаку зе який перетворив українців на бальних "терпил"
показать весь комментарий
21.07.2025 10:31 Ответить
ні, шановний. Іпашить по москві неточними тихохідними гучними дронами аби куди - це щонайменше не розумно, дорого і не ефективно. Дрони повинні прилітати у московську область по конструкторьким бюро, інстітутам, заводам ВПК тощо, а не для жалісної картинки випадково розйобаної лікарні у москві для реакції поцифістів у європейьких парламентах.
А щодо українців, то аме іх більшіть і вибрала собі цього мудака очільником держави, і якого спеціально для них купив медведчук з коломойським. Як кажуть - бачили очі, що купували...
показать весь комментарий
21.07.2025 11:23 Ответить