8861 посетитель онлайн

Зеленский о выборах в Украине: Мы готовы, когда будет прекращение огня

выборы во время войны

Украина сможет провести выборы во время прекращения огня, хоть это и не соответствует Конституции страны.

Об этом президент Украины Владимир Зеленский заявил в интервью для телеканала Fox News, информирует Цензор.НЕТ соссылкой на "УП".

Так, ведущий отметил, что люди во всем мире и в США, в частности, волнуются о коррупции в Украине, о том, куда идут деньги, и о том, что не проводятся выборы.

Он также процитировал кусок статьи Politiko, где говорилось, что нарекания в рядах президентской партии растут.

"В партийных рядах растут сомнения и недовольство по поводу слишком персонализированного стиля правления Зеленского и его склонности игнорировать парламент. Кроме того, некоторые из его собственных законодателей до сих пор возмущаются из-за шагов, направленных против антикоррупционных органов", - зачитал ведучий. Он спросил, что украинский президент может на это ответить.

"Прежде всего - это неправда. Все антикоррупционные реформы проголосовал этот парламент, большинство. Большинство - это наша партия. Все, все изменения, вся независимость антикоррупционной инфраструктуры была проголосована в течение этого года и в течение войны. И все европейские институты всегда поддерживали это. Они знают, потому что только большинство голосует за эти законы", - отметил глава государства.

Говоря о выборах, он отметил, что их провести непросто, но возможно даже во время прекращения огня (ceasefire. - Ред.)

"И даже если бы мы изменили (законодательство для выборов. - Ред.) или нашли путь, как изменить (законодательство, чтобы провести выборы. - Ред.), то мы нуждаемся в безопасности для этих выборов. Например, мы готовы, когда будет прекращение огня. Даже если это трудно в соответствии с нашей Конституцией", - сказал Зеленский.

На уточняющий вопрос ведущего, говорит ли он сейчас о возможности проведения выборов, президент сказал: "Мы можем (провести выборы. - Ред.). С нашими партнерами, конечно, и с гарантиями безопасности".

Топ комментарии
+29
Хто такі "ми"?
Ти сидіти маєш, а не балотуватися.
Чи це погроза?
показать весь комментарий
24.09.2025 12:35 Ответить
+22
Тобто щодня народу під обстрілами, під повітряними тривогами народу можна і на роботу їздити і податки платити і на городах поратись і зерно збирати. А от провести вибори в неділю це нізззя, а то путєн нападьот... Не потрібні простроченому покидьку вибори, хочеться сидіти вічно та безкарно на золотому унітазі Міндіча
показать весь комментарий
24.09.2025 12:48 Ответить
+19
Ну то давайте вже посаду президента змінимо на Цар чи Гетьман, барон відзорський. Що вам подобається? Блін зробили з україни африку і тішаться. Ще й в оон посадили на своє місця між конго сомалі і афганістаном. А ще питання чому тоді концерти і всякі масові урочистості з тисячами людей можна проводити а вибори ні.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Припинення вогню - це до путлєра
показать весь комментарий
24.09.2025 12:32 Ответить
вибори забаганка пуйла. самі вибори під час війни вже знижують здатність оборонятися і єдність всередині України
показать весь комментарий
24.09.2025 12:37 Ответить
Ну то давайте вже посаду президента змінимо на Цар чи Гетьман, барон відзорський. Що вам подобається? Блін зробили з україни африку і тішаться. Ще й в оон посадили на своє місця між конго сомалі і афганістаном. А ще питання чому тоді концерти і всякі масові урочистості з тисячами людей можна проводити а вибори ні.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:51 Ответить
Гетьмана вибирали на загальних зборог, не зважаючи були бойові дії чи ні! зеленський мені не гетьман і не цар, а злочинець і зрадник! Не любо!!!
показать весь комментарий
24.09.2025 13:16 Ответить
Та щось вам війна не завадила у 2019 році вибрати зеЛайно до влади.Це не вимога пуйла,а необхідність для України,а для таких як ви бовдурів оп придумало " не на часі"," на руку кремлю".
показать весь комментарий
24.09.2025 15:22 Ответить
Готуються з 2023 року.

показать весь комментарий
24.09.2025 12:34 Ответить
Хто такі "ми"?
Ти сидіти маєш, а не балотуватися.
Чи це погроза?
показать весь комментарий
24.09.2025 12:35 Ответить
любі дії- у тому числі проведення виборів всупереч Конституції України є незаконими і легко можуть бути оскаржені у Верховному Суді України
показать весь комментарий
24.09.2025 12:39 Ответить
Та ти шо?
показать весь комментарий
24.09.2025 12:42 Ответить
так і це зниження обороноздатность і єдності в середині України. Я так розумію трампло знову це нам сказало, БО ЦЕ ЗАБАГАНКА пуйла і орків
показать весь комментарий
24.09.2025 12:46 Ответить
не неси дурниць - перший місяць повномаштабної війни, зелі мусорів прокурорів ради - видно не було, і все жило в Україні своїм чином, поки ці чорті не повернулись в кабінети і зелені чорти гетьманцеви продовжили красти, та податками душити людей
показать весь комментарий
24.09.2025 12:58 Ответить
шо ты мелишь? Закріплений частиною першою статті 103 Основного Закону України п'ятирічний строк - єдиний конституційно встановлений строк, на який обирається Президент України.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:35 Ответить
Читай уважно конституцію України,а не пиши висери які по бидломарафону кажуть.
показать весь комментарий
24.09.2025 15:24 Ответить
Суши сухарі, довбень))
показать весь комментарий
24.09.2025 12:40 Ответить
Зеленский использует войну, чтобы держаться у власти бессрочно. Тогда можно его назвать Король Зеленский, а или Король беспокоится о народе, получается он Тиран Зеленский - в своих интересах использует власть.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:41 Ответить
Краще б ти був готовий ще до виборів.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:41 Ответить
73 відсотки вже також готові!Дайош тищенків,обдрисьовичів,безмозглих!
показать весь комментарий
24.09.2025 12:41 Ответить
Досить брехати про міфічні "73%", яких не було, як таких.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:51 Ответить
Доведи свій висер,чи можеш тількі ******** ригати.
показать весь комментарий
24.09.2025 15:26 Ответить
Коли буде припинення вогню ти (ЗЄля) разом зі своєю кінченою шоблою побіжите в Ростов і про перевибори забудь!
показать весь комментарий
24.09.2025 12:46 Ответить
Тобто щодня народу під обстрілами, під повітряними тривогами народу можна і на роботу їздити і податки платити і на городах поратись і зерно збирати. А от провести вибори в неділю це нізззя, а то путєн нападьот... Не потрібні простроченому покидьку вибори, хочеться сидіти вічно та безкарно на золотому унітазі Міндіча
показать весь комментарий
24.09.2025 12:48 Ответить
Вибори під час воєнного стану проводити не можна.А президент у нас не "просроченний" поки інший, обранний, президент не прийняв присягу.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 08:09 Ответить
Для мене те що ви наобирали в 2019 ніколи не було президентом, це підлий цинічний ворог української незалежної демократичної держави, який здурив у 2019 купу людей, завів країну в глухий кривавий кут та тепер тримається за владу, прикриваючись війною. Воєнний стан за законом не можна продовжувати безкінечно. По закону після закінчення першого призначеного періоду воєнного стану, в разі якщо воєнні дії не припинилися, мав бути введений стан війни. Тобто стан війни мав бути введений ще наприкінці весни 2022. Це не було зроблено в порушення закону. Тож безкінечні подовження воєнного стану незаконні, Конституцією цей покидьок вже підтирається в стопітсотий раз, хоча воно клялося на Конституції бути її гарантом. Просумувавши все це можна чітко сказати, що він прострочений, бо не виконує основні функції, які покладені на нього Конституцією і так, він прострочений, бо його повноваження закінчилися у травні 2024, а рішення Конституційного суду на продовження повноважень не було.
показать весь комментарий
25.09.2025 12:04 Ответить
Повноваження чинного президента закінчуються з набуттям повноважень обранного президента.Про це каже закон.Конституційний Суд не може припинити повноваження президента,бо це особа виборна.Те,до чого ви закликаєте є зрадою України.Все інше,сказанне вами є кремлівською пропагандою.За чинного президента я не голосував,але він є законно обранний Народом України.Рада є органом законодавчим і вона вирішує,на рівні закону,який стан вводити.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 14:30 Ответить
Тобто дотримання Конституції та законів України, якщо ці закони не вигідні зеленському та його посіпакам, це вже "зрада"??? рашку тут будуєте? "вєчнолегітимний" янукович теж тут хотів рашку побудувати, не вийшло. Зрадник України тут на йьому відео, повторює путінську головну тезу про "одін нарот". Саме на цій тезі базується виправдовування вторгнення москалоти в Україну та початок війни у 2014, насолоджуйтесь https://www.facebook.com/watch?v=2024942548030310
показать весь комментарий
25.09.2025 14:51 Ответить
Мова йде про закон Про правовий режим воєнного стану який не має жодних обмежень що до строків його введення.Воєнний стан діє стільки,скільки існує загроза Україні.Згідно закону вибори під час дії військового стану не проводяться.Тут нема ніякого порушення Конституції.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 15:12 Ответить
Не треба закликати до повалення законої влади в Україні.Під час дії воєнного стану це розцінюється,як зрада❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 15:15 Ответить
Не треба будь-яку думку яка не подобається зеленій владі намагатися називати "зрадою" та "поваленням влади". Не треба владі порушувати основні статті Конституції, що було вже десятки разів зроблено. Не треба в Україні будувати рашку 2.0, намагаючись затикати рота всім, хто вважає, що 2+2= 4, а не стільки, скільки сбрешуть на зе-шмарафонє.
показать весь комментарий
25.09.2025 15:56 Ответить
Доведи.🤣🤣🤣
показать весь комментарий
25.09.2025 16:12 Ответить
доведи що я не правий
показать весь комментарий
25.09.2025 16:21 Ответить
Вже довів.Читай нижче.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 18:39 Ответить
🤣🤣🤣
показать весь комментарий
25.09.2025 19:37 Ответить
Припинення зеленського-ось один з основних кроків для закінчення війни.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:50 Ответить
ми готові... Дія в допомогу 🤡 ?!... для того шоб зробити себе генеральним вічним секретарем партії сн ?...ой зеленський шоб ти так жив , в тебе так багато хорошего ...
показать весь комментарий
24.09.2025 12:50 Ответить
Гнида! Ти ще за перший термін не відсидів, а вже на другий мостишся...
показать весь комментарий
24.09.2025 12:52 Ответить
"Але ми зробимо все, щоб припинення вогню не було ніколи" - подумки додав Зеленський.
показать весь комментарий
24.09.2025 12:53 Ответить
Коли приїде, бубон першим ділом знайде того хто розпатякав Politico про його мутки. Або не знайде, бо вони вже потікали але сбу працюватиме в три зміни
показать весь комментарий
24.09.2025 12:56 Ответить
У Трампа навчився. А злі мови кажуть, що "нєабучаємьїй".
показать весь комментарий
24.09.2025 12:57 Ответить
"Злі мови" - це від авторів "пекельних борошнів"?
показать весь комментарий
24.09.2025 13:00 Ответить
Ні, це від мене. Такого начебто не було, чи я щось пропустив? 🎣 тролеботів.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:42 Ответить
Підлога Мвкартні у курсі справи
показать весь комментарий
24.09.2025 16:11 Ответить
Ми готові!?
Піонери ку🤬єві!
Шо полу покери, "назбирали" вже 💰?
Рік тому проводити вибори під час воєнного стану забороняла Конституція України.
Сьогодні вже можна проводити?
"Конституція на паузі!" - як говорив один спікер 🐷
показать весь комментарий
24.09.2025 13:00 Ответить
чому його не спитали про плівки міндіча чернишевських шурм корупцію та придушення зелею антикорупційних органів??
показать весь комментарий
24.09.2025 13:00 Ответить
Президенте--ти гарант Конституції Чому ти її десятки раз порушуєш???!!!
показать весь комментарий
24.09.2025 13:03 Ответить
Так він же "юрист" за освідченням
показать весь комментарий
24.09.2025 14:02 Ответить
🤡🖕
показать весь комментарий
24.09.2025 13:05 Ответить
Хорошо бы иметь умного президента,а не балабола.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:06 Ответить
Ооооо!!! В 10-ку!
Да. Хорошо бы.
показать весь комментарий
24.09.2025 14:47 Ответить
Що, вже всіх "бунтарів" виперли до ЄС і готові?
показать весь комментарий
24.09.2025 13:16 Ответить
Ворог кожного дня захоплює якісь села, обстрілює балістикою і дронами великі місті, вбиває жінок і дітей, а Боневтіку Позорно-Брехливому тільки в голові вибори та рейтинги. Плював він на українців і Україну. В нього все нормально, йому нічого не загрожує.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:18 Ответить
А хто ж його обрав? Кому він так сильно сподобався?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:45 Ответить
Тобто навчатися та працювати в тривогу ми можемо, як і їздити на транспорті і це нормально, бо треба якось виживати. А сходити на виборчу дільницю під час війни не можна.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:29 Ответить
Ти **** все робиш для того щоб війна тривала далі заради своєї корони .
показать весь комментарий
24.09.2025 13:37 Ответить
Припинення вогню не відбудеться НІКОЛИ!!! Бо це загрожує його головному шпигуну Буратіно втратою посади і руйнуванню всієї агентурної структури фсб в Україні. Тому вибори мають відбутись НЕГАЙНО.
показать весь комментарий
24.09.2025 13:47 Ответить
Вибори в Україні пройдуть тільки після закінчення війни та звільненні усіх українських територій!
показать весь комментарий
24.09.2025 13:49 Ответить
А не пішов би ти на хутір Михайлівський, ухилянт Дмитро
показать весь комментарий
24.09.2025 13:58 Ответить
Пане президенте! Так коли ВИ вже закінчите цю війну?
показать весь комментарий
24.09.2025 14:44 Ответить
Не плутайте! Він гадьониш, а не дурень
показать весь комментарий
24.09.2025 14:59 Ответить
Так, гадьониш. З іншим -- не згодний.
Якби не був дурнем, то не покладався би в усьому на Єрмака і 5-6 менеджерів.
Якби не був дурнем, то хоча б виразно читав свої щоденні вечірні звернення.
Якби не був дурнем, то знав би, що ракети ефективніші за дрони.
Хоча...
Та пох йому на цю Україну! От у цьому я впевнений.
показать весь комментарий
24.09.2025 15:32 Ответить
Якщо керівник мало знає,але не дурень ,то він запрошує РОЗУМНИХ помічників. А дурень запрошує подібних до себе. Тому,що дурень.
показать весь комментарий
24.09.2025 16:22 Ответить
+100500! Так керівник наш із самого початку свого президенства понабирав собі "спеціалістів" такого ж рівня, як і він сам.
показать весь комментарий
24.09.2025 16:38 Ответить
шмаркля зелена,ти війну спочатку зупини.
показать весь комментарий
24.09.2025 15:32 Ответить
Вибори під час війни провести неможливо.
Ні технічно, ні юридично.
Але можна "шось підмутити".
Тоді можна.
І за деякий час від "попєрєдніків" отримати кримінальну справу.
Але кримінал не входить в плани.
"Мутити" страшно, і в життя повертатись страшно.
Було б непогано завжди бути при владі, з "монолітною більшістю" і менеджерами ефективними.
показать весь комментарий
24.09.2025 15:41 Ответить
"важко відповідно до нашої Конституції" - як це розуміти: можна, але ніззя, чи навпаки?
показать весь комментарий
24.09.2025 16:08 Ответить
платники податків існують для того, щоб було ким маніпулювати
показать весь комментарий
24.09.2025 16:14 Ответить
"Припинення вогню" цілковито грає на боці ху2ла та росії, рятує росію від економічного колапсу, смути, ймовірного розвалу та остаточного програшу у війні, та закріпляє за росією, де-факто, завойовані території в Україні та віддає їх росії та Китаю для впевненого освоєння для їхнього ж чергового підсилення в війні проти України та Європи та решти демократичного світу.

Україну ж дане "припинення" - послаблює та ввергає в політичний хаос та смуту. Бо зекоманда 100% буде фальсифікувати вибори та намагатися їх провести навіть всупереч Конституції.

Провести в умовах, коли проведення чесних і прозорих, легітимних виборів - принципово неможливе. Коли мільйони українців виїхали з України або є біженцями, переміщеними особами, коли неможливо нормально сформувати виборчі округи та забезпечити на них вільне воєвиявлення громадян та нормальний незалежний підрахунок голосів, забезпечити безпеку голосування зрештою. Провести вибори в країні, в котрій, фактично - повністю знищена та/або максимально унеможливлена будь-яка діяльність незалежних ЗМІ, та опозиційних партій, коли проводиться постійне переслідування антикорупціонерів та громадських активістів.

Провести, за всіма означеннями, - нелегитимні вибори, для того лише - аби за будь-яку ціну спробувати зцементувати свою владу та надати їх хоча б якоїсь позірної (рос. - умозрительной) подальшої "легітимності", та за одно - щоби і далі, прикриваючись цією "легітимністю" - продовжувати й далі красти та грабувати країну в промислових масштабах, пройо- 6уючи в черговий раз - в інтересах росії - підготовку до чергового ж російського нападу.

Провести вибори, які, найімовірніше, в своєму підсумку - спровокують Майдан, але вже далеко не такий, якій він був в 2013-2014 році, і тим більше - 2004. Бо зараз, люди вже доведені до межі, багато з цих людей втратили рідних, пройшли війну. А владоможці, замість зважати на реальні проблеми країни - закуповують "автозаки" в промислових масштабах та виділяють додаткові мільярди на посилення репресивного апарату та мріють дозволити силовикам використання зброї та безпілотників проти цивільних.
Такі "вибори" - поставлять країну на межу.

І росія, безумовно, скористається цим, аби посіяти в Україні, та в країнах Європи - ще більше хаосу, як вона це вже робить.

росія скористається цим, аби остаточно розвалити європейську єдність та європейську підтримку України, перед своїм черговим нападом.
Той, перепочинок, який в разі "перемир'я", Україна надасть росії, росія використає зповна для свого відновлення та для дестабілізації України та Європи, для встановлення в Європі відверто та де-факто проросійських урядів, які, прикриваючись позірним "миром" скасують левову частину підтримки України, розвалть її (підтримку) а заразом - розвалять підготовку до захисту самої Європи від російської та, цілком очікувано - китайської агресії. Бо, той же таки Китай, невипадково, скуповує з дозволу так званого українського (?) Уряду - компанії на заході України (біля кордонів з Польщею та Білоруссю), будує логістичну інфраструктуру на захоплених в України землях, планує будівництво своїх військових баз в Білорусі, просуває ідею присутності свого контингента (вторгнення) на території України (під виглядом "нейтральних миротворців" на лінії "розмежування") та проводить, руками росії, навчання та провокації біля європейських кордонів.

Таке "перемир'я" - "компроміс, запропонований Трампом" - буде не лише фактичною капітуляцію, але відвертою поразкою України, котра, в підсумку, для України, обернеться остаточним її гарантованим крахом та знищенням. Європа ж, значною мірою, буде або одразу ж захоплена, або на її теренах розгорнеться жахлива війна. І я не впевнений, чи зможуть Штати, навіть за всього свого бажання, прийти на допомогу Європі (і чи захочуть?) - особливо, коли росія, КНДР, комуністичний Китай, Іран - розпочнуть та/або посилять бойові дії, одночасно - на Тайвані, Корейському півострові, Близькому Сході, Середній Азії (через посередництво Афганістану), Балканах і т.д.

Будь-хто, хто за нинішніх умов, говорить про "перемир'я з росією" та "вибори в Україні" - грає на боці росії та в інтересах росії та Китаю - проти України та Європи. З метою - поневолення та знищення України, та, власне, і Європи так само. Але, таких "говорунів", насправді - не так вже й багато. Власне, це росія, це адміністрація Президента США, та любителі росії з Fox-News (та адміністрація Єрмака). Надати порятунок та перепочинок для росії, під приводом "необхідності виборів" (аби потім, в підсумку, остаточно знищити Україну) - це саме те, що їм треба. Вони відверто грають на тому негативі, який Зеленський особисто на себе набрав, спокушаючи народ, піти з ненависті до Зеленського на "заморозку війни", з тим "аби поміняти Зеленського". При тому, одночасно дурять самого Зеленського, вливаючи йому у вуха, що "він обов'язково виграє вибори". Це брехня. Бо ці вибори, з непрогназованим результатом, найімовірніше, обернуться крахом і для Зеленського, і для України.

Для убезпечення України та Європи, потрібно, спочатку - прибрати російську (а отже й китайську) загрозу від кордонів Європи. А отже - росію треба якнайрішуче дотискати, тут і прямо зараз, поки вона слабка. А вже потім, коли загроза буде прибрана - проводити нормальні вибори. Згідно всіх норм Конституції. Зрештою, якщо комусь не подобається Зеленський на посаді, згідно тієї ж Конституції, є Голова Верховної Ради, який може виконувати обов'язки Президента України. Кінець-кінцем, історія знає безліч механізмів зміни влади (аж до військової хунти).
Але, треба розуміти, що наративи про "вибори", на яких треба "поміняти Зеленського" - ********** саме росія. І саме для дестабілізації України та її "нейтралізації". При тому, метою росії - є лише цементація, де-факто проросійського режиму в Україні і для росії, насправді, не важливо - буде президентом України Зеленський, чи Притула, чи умовний Разумков. Їй, скоріше, навіть бажано поставити - "Притулу" чи "Разумкова", та завести купу "своїх" "зелених" партій до Парламенту під розкрученими медійніми "рилами" "патріотів на зарплаті". Та поставити "смотрящім" чергового (або навіть того самого) агента "Козиря".
показать весь комментарий
24.09.2025 16:24 Ответить
кусок гімна
показать весь комментарий
24.09.2025 17:23 Ответить
Не буде ніяких виборів до нашої Перемоги.Вибори в Україні кремлю не корисні.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 08:13 Ответить
якщо не буде ніяких виборів і при владі буде ця зелена шобла зрадників-мародерів то ніякої нашої Перемоги не буде, бо для V.O.Zеленського головне максимально віддалити свій політиний кінець, тобто максимально віддалити нашу Перемогу. Тож все йде до того, що цей кремлівський скоморох закінчить так само, як "вєчнолєгітімний" януковОч.
показать весь комментарий
25.09.2025 19:44 Ответить
Під час воєнного стану вибори не можливі❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 20:31 Ответить
Під час війни мародерити державу та власну армію мільярдами теж заборонено, не виконувати статті Конституції теж заборонено. Призначати премєр міністра без згоди парламенту теж заборонено. Передавати повноваження секретарю свого офісу представляти Україну на міжнародних перемовинах коли поруч навіть немає керівника МЗС теж заборонено, зливати спецоперації української розвідки нашим ворогам теж заборонено, призначати агентів фсб на керівні посади теж заборонено, витрачати мільярди на асфальт замість виготовлення власної зброї під час війни теж заборонено, покривати власних кумів-друзів які мародерять українську армію та українську оборонку теж заборонено. Але всі ці заборони не заважають їх порушувати тому покидьку, якого тупоголові імбіцили наобирали в 2019 замість українського президента. Тож про заборони розкажи краще тому прєзіку за якого ти голосував у 2019, хоча ти зараз про це соромишмя навіть сказати.
показать весь комментарий
25.09.2025 20:56 Ответить
Так виходить,що ти за зеленського голосуєш.Ти і за путіна голосуєш.Якщо ти закликаєш до заколоту проти влади у воююючий державі,то ти на боці ворога.Ти голосував і голосуєш зараз за зеленського і путіна,бо їм вигідно розпочати громадянську війну в Україні.🤡🤡🤡🤣🤣🤣❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
25.09.2025 23:04 Ответить
ти примітивний зелено-бот, якому немає чим відповісти на чіткі конкретні питання в цьому пості 25.09.2025 20:56 і ти поплив та почав довбойобничати, пороти маячню про громадянську війну (доречі абсолютно кацапо-підарський наратив) саме так всі ви, зелені імбіцили робите, коли вам немає що сказати, бо у вас обмежений вибір відповідей на дуже багато запитань до вашого криворагульного зеленопідОра... ЗЕлено-бот, просто йди нах та й по всьому 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
25.09.2025 23:20 Ответить