5566 відвідувачів онлайн

Зеленський про вибори в Україні: Ми готові, коли буде припинення вогню

вибори під час війни

Україна зможе провести вибори під час припинення вогню, хоч це і не відповідає Конституції країни.

Про це президент України Володимир Зеленський заявив в інтерв'ю для телеканалу Fox News, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "УП".

Так, ведучий зауважив, що люди у всьому світі і у США, зокрема, хвилюються щодо корупції в Україні, щодо того, куди йдуть гроші, і щодо того, що не проводяться вибори.

Він також процитував шматок статті Politico, де йшлося, що нарікання у лавах президентської партії зростають.

"У партійних рядах зростають сумніви і невдоволення щодо надто персоналізованого стилю правління Зеленського та його схильності ігнорувати парламент. Крім того, деякі з його власних законодавців досі обурюються через кроки, спрямовані проти антикорупційних органів", - зачитав ведучив. Він запитав, що український президент може на це відповісти.

"Перш за все - це неправда. Усі антикорупційні реформи проголосував цей парламент, більшість. Більшість - це наша партія. Усе, усі зміни, уся незалежність антикорупційної інфраструктури була проголосована упродовж цього року і упродовж війни. І всі європейські інституції завжди підтримували це. Вони знають, бо лиш більшість голосує за ці закони", - зауважив глава держави.

Говорячи про вибори, він зазначив, що їх провести непросто, але можливо навіть під час припинення вогню (ceasefire. - Ред.)

"І навіть якби ми змінили (законодавство для виборів. - Ред.) чи знайшли шлях, як змінити (законодавство, щоб провести вибори. - Ред.), то ми потребуємо безпеки для цих виборів. Наприклад, ми готові, коли буде припинення вогню. Навіть якщо це важко відповідно до нашої Конституції", - сказав Зеленський.

На уточнююче питання ведучого, чи він говорить зараз про можливість проведення виборів, президент сказав: "Ми можемо (провести вибори. - Ред.). З нашими партнерами, звісно, і з гарантіями безпеки".

Топ коментарі
+29
Хто такі "ми"?
Ти сидіти маєш, а не балотуватися.
Чи це погроза?
показати весь коментар
24.09.2025 12:35 Відповісти
+22
Тобто щодня народу під обстрілами, під повітряними тривогами народу можна і на роботу їздити і податки платити і на городах поратись і зерно збирати. А от провести вибори в неділю це нізззя, а то путєн нападьот... Не потрібні простроченому покидьку вибори, хочеться сидіти вічно та безкарно на золотому унітазі Міндіча
показати весь коментар
24.09.2025 12:48 Відповісти
+19
Ну то давайте вже посаду президента змінимо на Цар чи Гетьман, барон відзорський. Що вам подобається? Блін зробили з україни африку і тішаться. Ще й в оон посадили на своє місця між конго сомалі і афганістаном. А ще питання чому тоді концерти і всякі масові урочистості з тисячами людей можна проводити а вибори ні.
показати весь коментар
24.09.2025 12:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Припинення вогню - це до путлєра
показати весь коментар
24.09.2025 12:32 Відповісти
вибори забаганка пуйла. самі вибори під час війни вже знижують здатність оборонятися і єдність всередині України
показати весь коментар
24.09.2025 12:37 Відповісти
Ну то давайте вже посаду президента змінимо на Цар чи Гетьман, барон відзорський. Що вам подобається? Блін зробили з україни африку і тішаться. Ще й в оон посадили на своє місця між конго сомалі і афганістаном. А ще питання чому тоді концерти і всякі масові урочистості з тисячами людей можна проводити а вибори ні.
показати весь коментар
24.09.2025 12:51 Відповісти
Гетьмана вибирали на загальних зборог, не зважаючи були бойові дії чи ні! зеленський мені не гетьман і не цар, а злочинець і зрадник! Не любо!!!
показати весь коментар
24.09.2025 13:16 Відповісти
Та щось вам війна не завадила у 2019 році вибрати зеЛайно до влади.Це не вимога пуйла,а необхідність для України,а для таких як ви бовдурів оп придумало " не на часі"," на руку кремлю".
показати весь коментар
24.09.2025 15:22 Відповісти
Готуються з 2023 року.

показати весь коментар
24.09.2025 12:34 Відповісти
Хто такі "ми"?
Ти сидіти маєш, а не балотуватися.
Чи це погроза?
показати весь коментар
24.09.2025 12:35 Відповісти
любі дії- у тому числі проведення виборів всупереч Конституції України є незаконими і легко можуть бути оскаржені у Верховному Суді України
показати весь коментар
24.09.2025 12:39 Відповісти
Та ти шо?
показати весь коментар
24.09.2025 12:42 Відповісти
так і це зниження обороноздатность і єдності в середині України. Я так розумію трампло знову це нам сказало, БО ЦЕ ЗАБАГАНКА пуйла і орків
показати весь коментар
24.09.2025 12:46 Відповісти
не неси дурниць - перший місяць повномаштабної війни, зелі мусорів прокурорів ради - видно не було, і все жило в Україні своїм чином, поки ці чорті не повернулись в кабінети і зелені чорти гетьманцеви продовжили красти, та податками душити людей
показати весь коментар
24.09.2025 12:58 Відповісти
шо ты мелишь? Закріплений частиною першою статті 103 Основного Закону України п'ятирічний строк - єдиний конституційно встановлений строк, на який обирається Президент України.
показати весь коментар
24.09.2025 13:35 Відповісти
Читай уважно конституцію України,а не пиши висери які по бидломарафону кажуть.
показати весь коментар
24.09.2025 15:24 Відповісти
Суши сухарі, довбень))
показати весь коментар
24.09.2025 12:40 Відповісти
Зеленский использует войну, чтобы держаться у власти бессрочно. Тогда можно его назвать Король Зеленский, а или Король беспокоится о народе, получается он Тиран Зеленский - в своих интересах использует власть.
показати весь коментар
24.09.2025 12:41 Відповісти
Краще б ти був готовий ще до виборів.
показати весь коментар
24.09.2025 12:41 Відповісти
73 відсотки вже також готові!Дайош тищенків,обдрисьовичів,безмозглих!
показати весь коментар
24.09.2025 12:41 Відповісти
Досить брехати про міфічні "73%", яких не було, як таких.
показати весь коментар
24.09.2025 13:51 Відповісти
Доведи свій висер,чи можеш тількі ******** ригати.
показати весь коментар
24.09.2025 15:26 Відповісти
Коли буде припинення вогню ти (ЗЄля) разом зі своєю кінченою шоблою побіжите в Ростов і про перевибори забудь!
показати весь коментар
24.09.2025 12:46 Відповісти
Тобто щодня народу під обстрілами, під повітряними тривогами народу можна і на роботу їздити і податки платити і на городах поратись і зерно збирати. А от провести вибори в неділю це нізззя, а то путєн нападьот... Не потрібні простроченому покидьку вибори, хочеться сидіти вічно та безкарно на золотому унітазі Міндіча
показати весь коментар
24.09.2025 12:48 Відповісти
Вибори під час воєнного стану проводити не можна.А президент у нас не "просроченний" поки інший, обранний, президент не прийняв присягу.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 08:09 Відповісти
Для мене те що ви наобирали в 2019 ніколи не було президентом, це підлий цинічний ворог української незалежної демократичної держави, який здурив у 2019 купу людей, завів країну в глухий кривавий кут та тепер тримається за владу, прикриваючись війною. Воєнний стан за законом не можна продовжувати безкінечно. По закону після закінчення першого призначеного періоду воєнного стану, в разі якщо воєнні дії не припинилися, мав бути введений стан війни. Тобто стан війни мав бути введений ще наприкінці весни 2022. Це не було зроблено в порушення закону. Тож безкінечні подовження воєнного стану незаконні, Конституцією цей покидьок вже підтирається в стопітсотий раз, хоча воно клялося на Конституції бути її гарантом. Просумувавши все це можна чітко сказати, що він прострочений, бо не виконує основні функції, які покладені на нього Конституцією і так, він прострочений, бо його повноваження закінчилися у травні 2024, а рішення Конституційного суду на продовження повноважень не було.
показати весь коментар
25.09.2025 12:04 Відповісти
Повноваження чинного президента закінчуються з набуттям повноважень обранного президента.Про це каже закон.Конституційний Суд не може припинити повноваження президента,бо це особа виборна.Те,до чого ви закликаєте є зрадою України.Все інше,сказанне вами є кремлівською пропагандою.За чинного президента я не голосував,але він є законно обранний Народом України.Рада є органом законодавчим і вона вирішує,на рівні закону,який стан вводити.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 14:30 Відповісти
Тобто дотримання Конституції та законів України, якщо ці закони не вигідні зеленському та його посіпакам, це вже "зрада"??? рашку тут будуєте? "вєчнолегітимний" янукович теж тут хотів рашку побудувати, не вийшло. Зрадник України тут на йьому відео, повторює путінську головну тезу про "одін нарот". Саме на цій тезі базується виправдовування вторгнення москалоти в Україну та початок війни у 2014, насолоджуйтесь https://www.facebook.com/watch?v=2024942548030310
показати весь коментар
25.09.2025 14:51 Відповісти
Мова йде про закон Про правовий режим воєнного стану який не має жодних обмежень що до строків його введення.Воєнний стан діє стільки,скільки існує загроза Україні.Згідно закону вибори під час дії військового стану не проводяться.Тут нема ніякого порушення Конституції.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 15:12 Відповісти
Не треба закликати до повалення законої влади в Україні.Під час дії воєнного стану це розцінюється,як зрада❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 15:15 Відповісти
Не треба будь-яку думку яка не подобається зеленій владі намагатися називати "зрадою" та "поваленням влади". Не треба владі порушувати основні статті Конституції, що було вже десятки разів зроблено. Не треба в Україні будувати рашку 2.0, намагаючись затикати рота всім, хто вважає, що 2+2= 4, а не стільки, скільки сбрешуть на зе-шмарафонє.
показати весь коментар
25.09.2025 15:56 Відповісти
Доведи.🤣🤣🤣
показати весь коментар
25.09.2025 16:12 Відповісти
доведи що я не правий
показати весь коментар
25.09.2025 16:21 Відповісти
Вже довів.Читай нижче.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 18:39 Відповісти
🤣🤣🤣
показати весь коментар
25.09.2025 19:37 Відповісти
Припинення зеленського-ось один з основних кроків для закінчення війни.
показати весь коментар
24.09.2025 12:50 Відповісти
ми готові... Дія в допомогу 🤡 ?!... для того шоб зробити себе генеральним вічним секретарем партії сн ?...ой зеленський шоб ти так жив , в тебе так багато хорошего ...
показати весь коментар
24.09.2025 12:50 Відповісти
Гнида! Ти ще за перший термін не відсидів, а вже на другий мостишся...
показати весь коментар
24.09.2025 12:52 Відповісти
"Але ми зробимо все, щоб припинення вогню не було ніколи" - подумки додав Зеленський.
показати весь коментар
24.09.2025 12:53 Відповісти
Коли приїде, бубон першим ділом знайде того хто розпатякав Politico про його мутки. Або не знайде, бо вони вже потікали але сбу працюватиме в три зміни
показати весь коментар
24.09.2025 12:56 Відповісти
У Трампа навчився. А злі мови кажуть, що "нєабучаємьїй".
показати весь коментар
24.09.2025 12:57 Відповісти
"Злі мови" - це від авторів "пекельних борошнів"?
показати весь коментар
24.09.2025 13:00 Відповісти
Ні, це від мене. Такого начебто не було, чи я щось пропустив? 🎣 тролеботів.
показати весь коментар
24.09.2025 13:42 Відповісти
Підлога Мвкартні у курсі справи
показати весь коментар
24.09.2025 16:11 Відповісти
Ми готові!?
Піонери ку🤬єві!
Шо полу покери, "назбирали" вже 💰?
Рік тому проводити вибори під час воєнного стану забороняла Конституція України.
Сьогодні вже можна проводити?
"Конституція на паузі!" - як говорив один спікер 🐷
показати весь коментар
24.09.2025 13:00 Відповісти
чому його не спитали про плівки міндіча чернишевських шурм корупцію та придушення зелею антикорупційних органів??
показати весь коментар
24.09.2025 13:00 Відповісти
Президенте--ти гарант Конституції Чому ти її десятки раз порушуєш???!!!
показати весь коментар
24.09.2025 13:03 Відповісти
Так він же "юрист" за освідченням
показати весь коментар
24.09.2025 14:02 Відповісти
🤡🖕
показати весь коментар
24.09.2025 13:05 Відповісти
Хорошо бы иметь умного президента,а не балабола.
показати весь коментар
24.09.2025 13:06 Відповісти
Ооооо!!! В 10-ку!
Да. Хорошо бы.
показати весь коментар
24.09.2025 14:47 Відповісти
Що, вже всіх "бунтарів" виперли до ЄС і готові?
показати весь коментар
24.09.2025 13:16 Відповісти
Ворог кожного дня захоплює якісь села, обстрілює балістикою і дронами великі місті, вбиває жінок і дітей, а Боневтіку Позорно-Брехливому тільки в голові вибори та рейтинги. Плював він на українців і Україну. В нього все нормально, йому нічого не загрожує.
показати весь коментар
24.09.2025 13:18 Відповісти
А хто ж його обрав? Кому він так сильно сподобався?
показати весь коментар
24.09.2025 14:45 Відповісти
Тобто навчатися та працювати в тривогу ми можемо, як і їздити на транспорті і це нормально, бо треба якось виживати. А сходити на виборчу дільницю під час війни не можна.
показати весь коментар
24.09.2025 13:29 Відповісти
Ти **** все робиш для того щоб війна тривала далі заради своєї корони .
показати весь коментар
24.09.2025 13:37 Відповісти
Припинення вогню не відбудеться НІКОЛИ!!! Бо це загрожує його головному шпигуну Буратіно втратою посади і руйнуванню всієї агентурної структури фсб в Україні. Тому вибори мають відбутись НЕГАЙНО.
показати весь коментар
24.09.2025 13:47 Відповісти
Вибори в Україні пройдуть тільки після закінчення війни та звільненні усіх українських територій!
показати весь коментар
24.09.2025 13:49 Відповісти
А не пішов би ти на хутір Михайлівський, ухилянт Дмитро
показати весь коментар
24.09.2025 13:58 Відповісти
Пане президенте! Так коли ВИ вже закінчите цю війну?
показати весь коментар
24.09.2025 14:44 Відповісти
Не плутайте! Він гадьониш, а не дурень
показати весь коментар
24.09.2025 14:59 Відповісти
Так, гадьониш. З іншим -- не згодний.
Якби не був дурнем, то не покладався би в усьому на Єрмака і 5-6 менеджерів.
Якби не був дурнем, то хоча б виразно читав свої щоденні вечірні звернення.
Якби не був дурнем, то знав би, що ракети ефективніші за дрони.
Хоча...
Та пох йому на цю Україну! От у цьому я впевнений.
показати весь коментар
24.09.2025 15:32 Відповісти
Якщо керівник мало знає,але не дурень ,то він запрошує РОЗУМНИХ помічників. А дурень запрошує подібних до себе. Тому,що дурень.
показати весь коментар
24.09.2025 16:22 Відповісти
+100500! Так керівник наш із самого початку свого президенства понабирав собі "спеціалістів" такого ж рівня, як і він сам.
показати весь коментар
24.09.2025 16:38 Відповісти
шмаркля зелена,ти війну спочатку зупини.
показати весь коментар
24.09.2025 15:32 Відповісти
Вибори під час війни провести неможливо.
Ні технічно, ні юридично.
Але можна "шось підмутити".
Тоді можна.
І за деякий час від "попєрєдніків" отримати кримінальну справу.
Але кримінал не входить в плани.
"Мутити" страшно, і в життя повертатись страшно.
Було б непогано завжди бути при владі, з "монолітною більшістю" і менеджерами ефективними.
показати весь коментар
24.09.2025 15:41 Відповісти
"важко відповідно до нашої Конституції" - як це розуміти: можна, але ніззя, чи навпаки?
показати весь коментар
24.09.2025 16:08 Відповісти
платники податків існують для того, щоб було ким маніпулювати
показати весь коментар
24.09.2025 16:14 Відповісти
"Припинення вогню" цілковито грає на боці ху2ла та росії, рятує росію від економічного колапсу, смути, ймовірного розвалу та остаточного програшу у війні, та закріпляє за росією, де-факто, завойовані території в Україні та віддає їх росії та Китаю для впевненого освоєння для їхнього ж чергового підсилення в війні проти України та Європи та решти демократичного світу.

Україну ж дане "припинення" - послаблює та ввергає в політичний хаос та смуту. Бо зекоманда 100% буде фальсифікувати вибори та намагатися їх провести навіть всупереч Конституції.

Провести в умовах, коли проведення чесних і прозорих, легітимних виборів - принципово неможливе. Коли мільйони українців виїхали з України або є біженцями, переміщеними особами, коли неможливо нормально сформувати виборчі округи та забезпечити на них вільне воєвиявлення громадян та нормальний незалежний підрахунок голосів, забезпечити безпеку голосування зрештою. Провести вибори в країні, в котрій, фактично - повністю знищена та/або максимально унеможливлена будь-яка діяльність незалежних ЗМІ, та опозиційних партій, коли проводиться постійне переслідування антикорупціонерів та громадських активістів.

Провести, за всіма означеннями, - нелегитимні вибори, для того лише - аби за будь-яку ціну спробувати зцементувати свою владу та надати їх хоча б якоїсь позірної (рос. - умозрительной) подальшої "легітимності", та за одно - щоби і далі, прикриваючись цією "легітимністю" - продовжувати й далі красти та грабувати країну в промислових масштабах, пройо- 6уючи в черговий раз - в інтересах росії - підготовку до чергового ж російського нападу.

Провести вибори, які, найімовірніше, в своєму підсумку - спровокують Майдан, але вже далеко не такий, якій він був в 2013-2014 році, і тим більше - 2004. Бо зараз, люди вже доведені до межі, багато з цих людей втратили рідних, пройшли війну. А владоможці, замість зважати на реальні проблеми країни - закуповують "автозаки" в промислових масштабах та виділяють додаткові мільярди на посилення репресивного апарату та мріють дозволити силовикам використання зброї та безпілотників проти цивільних.
Такі "вибори" - поставлять країну на межу.

І росія, безумовно, скористається цим, аби посіяти в Україні, та в країнах Європи - ще більше хаосу, як вона це вже робить.

росія скористається цим, аби остаточно розвалити європейську єдність та європейську підтримку України, перед своїм черговим нападом.
Той, перепочинок, який в разі "перемир'я", Україна надасть росії, росія використає зповна для свого відновлення та для дестабілізації України та Європи, для встановлення в Європі відверто та де-факто проросійських урядів, які, прикриваючись позірним "миром" скасують левову частину підтримки України, розвалть її (підтримку) а заразом - розвалять підготовку до захисту самої Європи від російської та, цілком очікувано - китайської агресії. Бо, той же таки Китай, невипадково, скуповує з дозволу так званого українського (?) Уряду - компанії на заході України (біля кордонів з Польщею та Білоруссю), будує логістичну інфраструктуру на захоплених в України землях, планує будівництво своїх військових баз в Білорусі, просуває ідею присутності свого контингента (вторгнення) на території України (під виглядом "нейтральних миротворців" на лінії "розмежування") та проводить, руками росії, навчання та провокації біля європейських кордонів.

Таке "перемир'я" - "компроміс, запропонований Трампом" - буде не лише фактичною капітуляцію, але відвертою поразкою України, котра, в підсумку, для України, обернеться остаточним її гарантованим крахом та знищенням. Європа ж, значною мірою, буде або одразу ж захоплена, або на її теренах розгорнеться жахлива війна. І я не впевнений, чи зможуть Штати, навіть за всього свого бажання, прийти на допомогу Європі (і чи захочуть?) - особливо, коли росія, КНДР, комуністичний Китай, Іран - розпочнуть та/або посилять бойові дії, одночасно - на Тайвані, Корейському півострові, Близькому Сході, Середній Азії (через посередництво Афганістану), Балканах і т.д.

Будь-хто, хто за нинішніх умов, говорить про "перемир'я з росією" та "вибори в Україні" - грає на боці росії та в інтересах росії та Китаю - проти України та Європи. З метою - поневолення та знищення України, та, власне, і Європи так само. Але, таких "говорунів", насправді - не так вже й багато. Власне, це росія, це адміністрація Президента США, та любителі росії з Fox-News (та адміністрація Єрмака). Надати порятунок та перепочинок для росії, під приводом "необхідності виборів" (аби потім, в підсумку, остаточно знищити Україну) - це саме те, що їм треба. Вони відверто грають на тому негативі, який Зеленський особисто на себе набрав, спокушаючи народ, піти з ненависті до Зеленського на "заморозку війни", з тим "аби поміняти Зеленського". При тому, одночасно дурять самого Зеленського, вливаючи йому у вуха, що "він обов'язково виграє вибори". Це брехня. Бо ці вибори, з непрогназованим результатом, найімовірніше, обернуться крахом і для Зеленського, і для України.

Для убезпечення України та Європи, потрібно, спочатку - прибрати російську (а отже й китайську) загрозу від кордонів Європи. А отже - росію треба якнайрішуче дотискати, тут і прямо зараз, поки вона слабка. А вже потім, коли загроза буде прибрана - проводити нормальні вибори. Згідно всіх норм Конституції. Зрештою, якщо комусь не подобається Зеленський на посаді, згідно тієї ж Конституції, є Голова Верховної Ради, який може виконувати обов'язки Президента України. Кінець-кінцем, історія знає безліч механізмів зміни влади (аж до військової хунти).
Але, треба розуміти, що наративи про "вибори", на яких треба "поміняти Зеленського" - ********** саме росія. І саме для дестабілізації України та її "нейтралізації". При тому, метою росії - є лише цементація, де-факто проросійського режиму в Україні і для росії, насправді, не важливо - буде президентом України Зеленський, чи Притула, чи умовний Разумков. Їй, скоріше, навіть бажано поставити - "Притулу" чи "Разумкова", та завести купу "своїх" "зелених" партій до Парламенту під розкрученими медійніми "рилами" "патріотів на зарплаті". Та поставити "смотрящім" чергового (або навіть того самого) агента "Козиря".
показати весь коментар
24.09.2025 16:24 Відповісти
кусок гімна
показати весь коментар
24.09.2025 17:23 Відповісти
Не буде ніяких виборів до нашої Перемоги.Вибори в Україні кремлю не корисні.❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 08:13 Відповісти
якщо не буде ніяких виборів і при владі буде ця зелена шобла зрадників-мародерів то ніякої нашої Перемоги не буде, бо для V.O.Zеленського головне максимально віддалити свій політиний кінець, тобто максимально віддалити нашу Перемогу. Тож все йде до того, що цей кремлівський скоморох закінчить так само, як "вєчнолєгітімний" януковОч.
показати весь коментар
25.09.2025 19:44 Відповісти
Під час воєнного стану вибори не можливі❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 20:31 Відповісти
Під час війни мародерити державу та власну армію мільярдами теж заборонено, не виконувати статті Конституції теж заборонено. Призначати премєр міністра без згоди парламенту теж заборонено. Передавати повноваження секретарю свого офісу представляти Україну на міжнародних перемовинах коли поруч навіть немає керівника МЗС теж заборонено, зливати спецоперації української розвідки нашим ворогам теж заборонено, призначати агентів фсб на керівні посади теж заборонено, витрачати мільярди на асфальт замість виготовлення власної зброї під час війни теж заборонено, покривати власних кумів-друзів які мародерять українську армію та українську оборонку теж заборонено. Але всі ці заборони не заважають їх порушувати тому покидьку, якого тупоголові імбіцили наобирали в 2019 замість українського президента. Тож про заборони розкажи краще тому прєзіку за якого ти голосував у 2019, хоча ти зараз про це соромишмя навіть сказати.
показати весь коментар
25.09.2025 20:56 Відповісти
Так виходить,що ти за зеленського голосуєш.Ти і за путіна голосуєш.Якщо ти закликаєш до заколоту проти влади у воююючий державі,то ти на боці ворога.Ти голосував і голосуєш зараз за зеленського і путіна,бо їм вигідно розпочати громадянську війну в Україні.🤡🤡🤡🤣🤣🤣❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
25.09.2025 23:04 Відповісти
ти примітивний зелено-бот, якому немає чим відповісти на чіткі конкретні питання в цьому пості 25.09.2025 20:56 і ти поплив та почав довбойобничати, пороти маячню про громадянську війну (доречі абсолютно кацапо-підарський наратив) саме так всі ви, зелені імбіцили робите, коли вам немає що сказати, бо у вас обмежений вибір відповідей на дуже багато запитань до вашого криворагульного зеленопідОра... ЗЕлено-бот, просто йди нах та й по всьому 🤣🤣🤣
показати весь коментар
25.09.2025 23:20 Відповісти