7009 посетителей онлайн

Россия наращивает пополнение, тогда как Украине не хватает личного состава, - нардеп Рахманин

Рахманин указал на проблемы с нехваткой людей и вызов для Украины

Ситуация на фронте меняется не в пользу Украины: если в начале года потери российских войск превышали их пополнение, то сейчас РФ существенно увеличила темпы доукомплектования.

Такое мнение высказал журналист и народный депутат Сергей Рахманин в интервью украинским СМИ, передает Цензор.НЕТ.

В то же время, по его словам, в Вооруженных Силах Украины усугубляется проблема нехватки личного состава, в частности из-за значительного количества случаев самовольного оставления части.

По словам Рахманина, это создает дополнительные вызовы и требует срочных решений для стабилизации фронта.

Топ комментарии
+28
Так Україні під час такої страшної війни бракує в першу чергу справжнього Верховного головнокомандувача. Звідси більшість проблем.
показать весь комментарий
19.11.2025 17:52 Ответить
+28
мобілізуйте всю привласну шолупонь та правопохоронні органи,з них і так ніякого зиску а заробітки більші ніж у Військових на нулі...
показать весь комментарий
19.11.2025 17:53 Ответить
+20
скажи Рахманин, как табунами то побежали в СЗЧ всякие миндичи, цукерманы и не известно еще вернется ли умеров и т.д.
показать весь комментарий
19.11.2025 17:52 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так Україні під час такої страшної війни бракує в першу чергу справжнього Верховного головнокомандувача. Звідси більшість проблем.
показать весь комментарий
19.11.2025 17:52 Ответить
скажи Рахманин, как табунами то побежали в СЗЧ всякие миндичи, цукерманы и не известно еще вернется ли умеров и т.д.
показать весь комментарий
19.11.2025 17:52 Ответить
Якось невдобно вимагати від скуфів і інвалідів 45+ тримати фронт коли такі потужні нахавані пики без перешкод відчалюють. Навіть не помахавши руцею країні мрій
показать весь комментарий
19.11.2025 18:51 Ответить
Людей мало - касетні ********** міни дрони - нам в поміч
показать весь комментарий
19.11.2025 17:52 Ответить
Не тільки в цьому проблема,ніхто не хоче вмирати за міндічів і їхні сотні мільйонів баксів
показать весь комментарий
19.11.2025 22:03 Ответить
мобілізуйте всю привласну шолупонь та правопохоронні органи,з них і так ніякого зиску а заробітки більші ніж у Військових на нулі...
показать весь комментарий
19.11.2025 17:53 Ответить
"ідейні" закінчуються....,і тепер стае питання - чи ділитися владі/ читай олігархату чимось / тими ж фінансами , із народом , чи ....
показать весь комментарий
19.11.2025 17:54 Ответить
Будь якій країні світу окрім Китаю США або Індії буде бракувати особового складу у війні з московією це звичайна математика , Україні вічно стабілізувати фронт не вийде в силу диспропорції ...
гірка але правда
показать весь комментарий
19.11.2025 17:55 Ответить
А як ви поясните те шо серед рашистьских полонених 16% громадяни України.
показать весь комментарий
19.11.2025 20:41 Ответить
громадян чи етнічних українців ?
показать весь комментарий
19.11.2025 23:48 Ответить
Сотні тисяч ухилянтів відсиджуються у погрібах. Влада ухвалила антимобілізаційні рішення, які сприяють масовому ухилянству молодих і здорових чоловіків. В які часи та у яких країнах була така ганьба ??? Відпустити за кордон молодиків 18-22 - це злочин. Захищати Україну мають усі чоловіки віком 18-55 років. У Києві у заторах за кермом - суцільні хлопаки призовного віку. Доки ця зрада ще триватиме ???
показать весь комментарий
19.11.2025 17:56 Ответить
Хоче мобілізацію до 55 тому що самому 56)) було б ігорьочку 50, він би був за мобілізацію тільки до 45 ну можна до 49, але тільки не 50, бо ігорьок сам не зоче воювати.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:01 Ответить
А 55-60 мають чекати на бурятів і штурми Варшави?
показать весь комментарий
19.11.2025 18:11 Ответить
О вилізло ігорьоша, ботва зелена скажи, чому мусора до сих пір в тилу? 300 тисяч відкормленних морд ганяються за цивільними як спортсмени, їх треба всіх сгрести і на нуль, але ти просто ботва дріб'язкова, свою пайку кожен день відробляєш.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:27 Ответить
А до чого тут погреба ? Поліція, депутати, судді, держ службовці, прокурори, військові, які ховаються в тилу, блатні пенсіонери, броненосці різних типів, олігархи, різні батальйони монако, а різні організації, які починаються на букви, такі як СБУ і інші, що теж ховаються по погребах ? Всіх на передову і тоді перемога не за горами
показать весь комментарий
19.11.2025 19:32 Ответить
За словами Рахманіна, це створює додаткові виклики та потребує термінових рішень для стабілізації фронту. Джерело: https://censor.net/ua/n3585894, Сергій а які ваші пропозиції?
показать весь комментарий
19.11.2025 17:59 Ответить
Ну він на УП назвав пропозиції: посилити покарання, блокування рахунків і майна, в також блокувати рахунки членів сімей.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:12 Ответить
Дивно, наче в селянина є рахунки, чи у члена його сім'ї.
10- 15 тисяч гривень - я не вважаю рахунками.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:23 Ответить
Депутати судять по собі)))
показать весь комментарий
19.11.2025 18:53 Ответить
Я за те, щоб 10-15% депутатів від Верховної Ради відправили на фронт....
Для підкріплення! І ротації!
показать весь комментарий
19.11.2025 18:00 Ответить
А вообще были войны где хватало людей ?
показать весь комментарий
19.11.2025 18:04 Ответить
В багатьох війнах насправді людей вистачає. Просто не всюди є готовність суспільства покласти стільки, скільки потрібно. Що вдієш, отакі от сцикливі люди бувають.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:08 Ответить
мне кажется во всех войнах не хватало людей, если бы хватало людей, войны вообще бы не заканчивались никогда! и что значит общество не хочет положить столько, сколько нужно? типа давайте миллион положим если не получится еще миллион и потом еще миллион?)
показать весь комментарий
19.11.2025 18:30 Ответить
Україна зразку 2022го була як Фінляндія /39 го
Але влада просрала такий потенціал. Навмисно. Зараз довіра до режиму Нуль з мвндічєм десятих. А пасіонарії вже закінчуються.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:56 Ответить
тоді Фінляндія втратила 11% територій
показать весь комментарий
19.11.2025 20:38 Ответить
А чого ж ти такий розумний зараз мовчав коли Свириденко за командою Ze за кордон більше 100 000 18-24 випустила?
показать весь комментарий
19.11.2025 18:08 Ответить
Пан рахманін може внести свій вклад, склавши повноваження депутата ВР і завітати до найближчого тцк та сп.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:10 Ответить
Він не може залишити свої позиції у ВР.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:14 Ответить
Так, верховнорадний котел. Веде нещадну боротьбу з державним бюджетом.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:45 Ответить
Його є ким замінити
показать весь комментарий
19.11.2025 19:35 Ответить
ким?
показать весь комментарий
19.11.2025 20:39 Ответить
Під час 1СВ всі родичі росцаря Ніколая одягли військові мундири,а родички пішли медсестрами і санітарками у госпіталі. Під час 2 СВ обидва сини Сталіна воювали на передовій,Яків потрапив у полон,сини іших більшовицьких бонз теж воювали,у Хруща син загинув,син Ріббентропа став одним з найрезультативніших танкістів Вермахту. А де сини укреліти? Я вже не кажу про міндічей,внуків Кучми,Кравчука,синів олігархів,прокурорів тощо...Може,в цьому причина нестачі бійців?
показать весь комментарий
19.11.2025 18:12 Ответить
Зеленский с бандой разворовали все деньги, что должны были идти на НРК и дронов, чтобы людьми не рисковать. Их воровство - убивает!
показать весь комментарий
19.11.2025 18:13 Ответить
А мені за вас соромно, що ви поділили країну на ліпших і гірших за географічною ознакою, краще для москалів і не придумаєш, на східняків та Захід, а ви почуйте та подивитесь відоси,якою мовою розмовляють штурмовики.
показать весь комментарий
19.11.2025 20:18 Ответить
"На сході та півдні багато таких, хто думає, та хай би без війни рашисти прийшли - різниці не багато для простого люду"
так, так, яка разница, ми це в 2019 вже чули
показать весь комментарий
19.11.2025 20:44 Ответить
мусора ваше всьо
показать весь комментарий
19.11.2025 18:17 Ответить
а що депутат Рахманін 6 років робив у Верховній Раді ? .. штанці протирав ?
показать весь комментарий
19.11.2025 18:19 Ответить
Людей було би більше, якби було збудовно укріплення і всі гроші кинуті на виробництво всьогог чого лиш можна для солдата, але в тому числі верховна рада забила болт на це, бо це люди з народу і їм свій карман ближче
показать весь комментарий
19.11.2025 18:19 Ответить
Бракує адекватного керівництва, якщо гівнокомандувач сирок, махровий совок і виходець з росії то про що можна тут говорити?!
показать весь комментарий
19.11.2025 18:24 Ответить
На даному етапі - війна дронів. В кого їх більше, в кого вони кращі, в кого кращі оператори.
Бігати штурмовиком при перевазі ворога в роботах - це просто бути мішенями для тренувань ворожих операторів.
Ніхто не хоче такої участі. Тому і тікають з фронту досвідчені бійці під різними приводами - я своє відслужив, нехай інші будуть мішенями.
А тцк ловить мішені, замість себе та поліції.
А гроші на роботів - просто спизжені.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:31 Ответить
дроноводи не вічні, вони гинуть в дронових дуелях, в полон їх не беруть.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:51 Ответить
Діло не у дроноводах. Оператори дронів повинні воювати з операторами дронів.
А не тренуватись на мішенях.
показать весь комментарий
19.11.2025 19:15 Ответить
Ти такий вумний, аж страшно. Дроноводи мають воювати з дроноводами. А якщо звичайний рашен мобік постукає прикладом в бліндаж - то це дурна піхота пропустила, не царська справа з "мішенями" воювати.
показать весь комментарий
19.11.2025 19:44 Ответить
Як ти думаєш, для чого потрібно воювати з операторами дронів ворога?
показать весь комментарий
19.11.2025 20:08 Ответить
В мене до тебе є зустрічне запитання. Як ти думаєш, чому артилерійські дуелі не стали панацеєю проти артилерії супротивника? Або ще можна так - чому винищувачі не витіснили бомбардувальників з поля бою?
показать весь комментарий
19.11.2025 20:15 Ответить
Тоді в мене до Вас теж зустрічне запитання- чому наші фламінги не стали панацеєю проти орківських енергообєктів? І чому наша Зірка Смерті не здатна подолати марсіян?
показать весь комментарий
19.11.2025 20:31 Ответить
Тому що наші Фламінги існують тільки в казках Алібаби.
На відміну від дронарів із СБС та бубаків/рубпаків убригадах СОУ, які є реальними. І які борються як проти ворожих дронарів так і уражають всі інші цілі які є пріоритетом.
показать весь комментарий
19.11.2025 20:56 Ответить
У ворога у всьому тотальна перевага, про це не говорять!!!! По людях, по техніці, по снарядах, то і по дронах теж і щедре фінансування.
Навіть депутатів кагалу вру - у них більше ніж проукраїнських, а це системна проблема
показать весь комментарий
19.11.2025 19:02 Ответить
Тому що рашка 4 рік знаходиться під такими "руйнівними і нищівними санкціями" що вистачає на зарплати чмобікам, зброю і ракети, Україна не під санкціями і весь майже світ допомогає, але чомусь постійно нічого не вистачає, в першу чергу адекватного керівника а не ці 5-6 менеджерів.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:38 Ответить
Не так !
Спочатку Рахманін розкажи , як ти - член Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки , готував країну до війни.
Ти навіть 23 лютого 2022 року у Савіка Шустера казав , що россія не нападе.
показать весь комментарий
19.11.2025 18:59 Ответить
А дійсно казав ?
показать весь комментарий
19.11.2025 19:15 Ответить
Так він потім пояснив. Я , каже , не думав що путін такий дурний , адже БУЛО ЗРОЗУМІЛО , що в нього нема шансів . Ага , рашисти вже і двигуни прогрівають , а Рахманін все теоретизує .... разов з Зеленським.
показать весь комментарий
19.11.2025 22:50 Ответить
ВР всім складом на фронт, а якщо ще доєднаються різні блатні шаройобщики, то перемога не за горами
показать весь комментарий
19.11.2025 19:25 Ответить
Ачуметь, у страны у которой население раз в 5 щас меньше раньше закончился моб ресурс. Вот это да, невероятные умозаключения на 4 год войны. Ну, еще годика 2 если баб и молодняк загребут как жест отчаяния и на этом все. Чем дальше тем будет хуже. Забавно, когда я знакомым говорил в 2022 после того как разбили колонны и началась позиционная война что шансов чисто математически на перемогу 0 то с меня ржали и верили что перемога и кордони 91 не за горами. Еще смешнее что я голосовал за пороха, а зелибобы верующие все как на подбор за Зелю а 2019. Ну, естественный отбор в деле
показать весь комментарий
19.11.2025 19:43 Ответить
Зебіли з тебе ржали бо ідіоти.
А от розумні люди можуть із тебе поржати тому що ти порівнюєш хєр з пальцем.
Часи коли воювали і гинули мільйонами уже пройшли. Втрати України в Другу Світову склали 6 мільйонів тільки солдат. Втрати за 4 роки нинішньої великої війни - близько 100-300 тисяч (точної цифри нема але масштаб зрозумілий). Це мінімум в 20 разів менше.
Тобто справа зовсім не в моб. ресурсі. А в міцності економік/допомоги союзників, озброєнні та витривалості режимів/суспільства.
показать весь комментарий
19.11.2025 19:50 Ответить
Про какую міцність экономики ты говоришь? Если 60%+ нашего бюджета это дотации Европы, а нефть(основонаполняющий ресурс бюджета рашкистана) все эти 4 года как текла по океану вместе с товарами через третьи страны так и течет(разве что Трамп в последнее время хвосты начал прижимать ради того чтобы наполнить американской нефтью рынки)? Ты походу типичный представитель мудрого нарида из 73%
показать весь комментарий
19.11.2025 19:57 Ответить
"міцності економік/допомоги союзників"

ти читай спершу що тобі пишуть. Краще рази два. А ще краще - три. І обов'язково відійди від дзеркало щоб не тягнуло більше про мудрий нарід писати.
показать весь комментарий
19.11.2025 20:20 Ответить
Представитель мудрого нарида, классический. Под математически больше, я и имел ввиду экономику, общественную выносливость итд. Это любому адекватному человеку понятно и так. Так что лучше сниси маску сноба до которой ты не дорос еще, и на следующих выборах подумай десять раз за кого проголосуешь!
показать весь комментарий
19.11.2025 22:50 Ответить
О, то може ти в нас математик чи науковець якийсь, я ж не знав. А поділишся методами, якими ти міряв соціальну витривалість - нашу і в кацапів?
показать весь комментарий
20.11.2025 00:01 Ответить
Наверное тяжело догадаться у кого она быстрее закончится учитывая что у нас мобилизация добровольно-принудительная, а у них по контракту с бедных районов еще даже не всех выгребли. А также учитывая что у нас баллистика и остальные ракетные предприятия регулярно раздалбывают и приоритет дроны, а не ракетная программа. И нет возможности кошмарить противника регулярными ударами по военным обьектам. В то же время когда у нас приграничные районы 24/7 под обстрелами. А остальная страна регулярно раз в месяц минимум под массированными ударами. Накладываем на это все сумашедшую коррупцию и некомпетентность власти умноженную на наше свободолюбие и получаем на выходе то, что имеем сейчас. Всего доброго, расписывать очевидные больше не вижу смысла
показать весь комментарий
20.11.2025 00:37 Ответить
Корупція, некомпетентність влади, прикордоння під постійними обстрілами, регулярні удари вглиб території... Нагадай ще раз, що з цього нема на рашці? Мобілізації? По-перше є, її офіційно не скасовано, а по-друге зеки вже закінчились,маргінали теж на підході, тож її ніяк не уникнути в майбутньому.

Коротше, я зрозумів. На словах ти Лєв Толстой математик ще той, а на ділі... "фсєм адикватнікам дафно ізвєстна" - тобто звичайний ****** демагог.
До серйозної дискусії не пристосований. Ну бувай, соплі свої розводь деінде.
показать весь комментарий
20.11.2025 00:52 Ответить
Зовсім скоро збудуться пророчні слова зеленского перед виборами 19 року - сойдемся где то по середине и таким способом достигнем мира. Але при цьому Мінськи домовленності були просто ганебнеми і ми, команда зеленского, зробимо краще. Зробили разом.
показать весь комментарий
19.11.2025 20:44 Ответить
Украине нужно договориться со странами куда уехали Украинские мужчины призывного возраста их там по последним данным 1 260 000 млн даже отобрать тысяч 450 этого хватит что бы отбить все области включая и Крым я не понимаю уже можно было с Евросоюзом договориться о возврате даже принудительном мужчин призывного возраста, есть даже статья в уставе ООН что страна которая подверглась нападению имеет права запросить о возвращение своих людей призывного возраста обратно на родину если вернуть этих мужчин вы пополните все свои бригады и армейский корпуса даже будет стратегический резерв, но также почему власти Украины не хотят принимать у себя Украинце которые живут в средней азии я сам живу в Казахстане но мне что бы приехать в Украину нужно собрать кучу документов и получить официальное разрешение на въезд, и потом 5 лет жить что бы получить паспорт в средней азии живет без малого 400 тыс Украинцев почему среди них не проводят рекрутинг
показать весь комментарий
19.11.2025 21:11 Ответить
це нереально
показать весь комментарий
20.11.2025 03:07 Ответить
Треба з поліцейських зробити спец-загони по відловлі СЗЧ. Перекрити ними всі лінії оборони, щоб у тил і миша не проскочила.
показать весь комментарий
19.11.2025 21:43 Ответить
Ні,треба щоб ГУР,СЗР,і СБУ таких як ти з Європи вивезли,тоді й перемога буде!
показать весь комментарий
19.11.2025 22:14 Ответить