7210 посетителей онлайн

"Память не отменяют постановлениями": военных возмутило решение Верховного Суда, который признал незаконной передачу участка под мемориальное кладбище

мемориальное кладбище

Украинские военнослужащие массово выступают против решения Верховного Суда, который признал незаконной передачу участка под мемориальное кладбище. Защитники называют это надругательством над памятью павших героев.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ.

"Память не отменяют постановлениями. Павших не "переносят" - их чтят. Наши побратимы, которые вернулись на щите, не должны становиться заложниками пустых споров и откровенного кощунства", - заявил 1-й отдельный штурмовой полк Сухопутных войск ВСУ, который является наследником легендарного батальона "Волки Да Винчи".

"Создается впечатление, что не все должностные лица и представители судебной ветви власти помнят, что в Украине продолжается война. Каждый украинец, который сегодня имеет возможность работать в безопасном кабинете или жить в мирном городе, находится в неоплатном долгу перед теми, кто защищает это право ценой собственной жизни. Мы призываем к немедленному решению ситуации, чтобы память о защитниках Украины была почтена должным образом, а не похоронена под стопками судебных бумаг", - призывает командование Десантно-штурмовых войск ВСУ.

В ДШВ добавляют - сотни матерей, жен и детей ждут создания Национального мемориала. Решения, основанные исключительно на юридическом формализме - болезненный удар по тем, кто уже отдал государству самое дорогое.

"Взрыв мозга. Господа в мантиях! Далее должно было бы быть в адрес судей куча букв на французском, да и с половым уклоном, с призывами опомниться, с угрозами вернуться и прочее. Вы угадали, распорядители судьбы. Я обещал и не буду лезть в политику. Я не обещал, что будем терпеть подлость и надругательство над памятью наших погибших воинов. Мы помним каждого поименно. Героев и обидчиков", - написал командующий Силами беспилотных систем Роберт "Мадяр" Бровди.

"Право погибших на достойное почетное захоронение не может быть "ошибкой в оформлении". Когда суд отменяет создание Национального мемориала из-за процессуальных деталей - это больше, чем формальность. Это рана", - призвала пересмотреть судебное решение 82 отдельная десантно-штурмовая Буковинская бригада.

С соответствующими заявлениями выступили и другие представители подразделений ВСУ.

Топ комментарии
+11
Навіщо це 1ОШП? Зайнятися більше нічим?
1. А нема питань до сепара Єрмолаєва? Бізнесмен, який веде свою діяльність на території росіі та справно платить податки до бюджету країни агресора, внесений в санкційний список президентом, будує першу чергу військово кладовища?
2. Що не було архітектурного відкритого конкурсу, і у проекта єдиний архітектор Дербін, який після 14 року спокійно працював з росіянами і їздив до Москви?
3. Що на ділянці високі грунтові води, відповідно до санітарних норм кладовище робити не можна якщо води від 2 метрів і вище, а там вони періодами виходять на поверхню. Дані грунтові води живлять не одно село, де звичайні місцеві жителі користуються простими криницями.
4. Що обʼєкт мав пройти обовʼязкову оцінку впливу на довкілля, але його відмінили, тому що будівництво по спрощеній процедурі. Класс ризику СС3, наслідки навколишніх сіл нікого не цікавили.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:22 Ответить
+9
Ви в ночі у себе в ліжку какашки з логотипом "Roshen" знайшли? Ні? То бежить скорійше і подивится, вони там точно є. І в штані собі загляніть, Порошенко до полудня вам теж туди накакав.
показать весь комментарий
31.01.2026 11:57 Ответить
+7
так, звісно, це не повага до загиблих...але хіба є повагою маніпуляції зе-влади з землею? Тай, взагалі, за благими намірами ховається велика корупційна складова і аморальні вчинки на кшалт бронювання "голосу Банкової" Петрова
показать весь комментарий
31.01.2026 11:55 Ответить
Комментировать
Сортировать:
В мене лише матюки, у якості коментів.
показать весь комментарий
31.01.2026 11:50 Ответить
це відповідає твоєму рівню інтелекту
показать весь комментарий
31.01.2026 13:36 Ответить
Це все наслідки Порошенка. Зеленськлму ще працювати і працювати...
показать весь комментарий
31.01.2026 11:53 Ответить
Ви в ночі у себе в ліжку какашки з логотипом "Roshen" знайшли? Ні? То бежить скорійше і подивится, вони там точно є. І в штані собі загляніть, Порошенко до полудня вам теж туди накакав.
показать весь комментарий
31.01.2026 11:57 Ответить
В свої штани загляньте. І купіть собі трохи мозку.
P.S. Сарказм - це гостра, зла або уїдлива насмішка, при якій людина говорить одне, а має на увазі протилежне, щоб підкреслити недоліки, безглуздість або висміяти когось/щось.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:30 Ответить
Я вибачаюсь, шо не маю такого тонннгенького почуття сарказму, от саме як у вас, то не могли б ви, під своїм, таким, до нестерпності, тонким сарказмом, для таких як я, підписувати текст, от наприклад ось так:
......................................... .
( сарказм).
показать весь комментарий
31.01.2026 12:41 Ответить
Якби в 19-му році на бігбордах з Порошенком, з яких він звертався до людей із закликом "Думай" та й розписували, що саме той має на увазі та чим і про що треба думати...Ех, все було би інакше! Чи ні??
показать весь комментарий
31.01.2026 13:51 Ответить
Ви трохи прищелепкуватий чи повністю, таке порівнювати з собою?
(не сарказм)
показать весь комментарий
31.01.2026 13:57 Ответить
Ви трохи тупий, щоб зрозуміти, про що мова.
показать весь комментарий
31.01.2026 14:14 Ответить
Не сарказм.
показать весь комментарий
31.01.2026 14:15 Ответить
Так так, згоден з вами шо по відношенню до вас я тільки трохи туповат і куди мені в тупісті до вас.
показать весь комментарий
31.01.2026 14:58 Ответить
о. як же інакше. Інопланетяни вурдалаки і Порошенко
показать весь комментарий
31.01.2026 12:04 Ответить
Ну не Зеленський же!
показать весь комментарий
31.01.2026 12:33 Ответить
їбанько звичайне одна штука.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:09 Ответить
Якби ти не признався - ніхто би й не знав.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:31 Ответить
ну хто ж міг розпізнати в тому сарказм.
я не міг.
показать весь комментарий
31.01.2026 13:38 Ответить
Аутист, мабуть?. Це Зеля домовився в Омані про війну І цвинтар в болоті- це теж Зеля придумав Вже вкрадено міліони доларів на цій оборудці , вирублений столвтній ліс, люди збудували коледжі, а тепер живуть на кладовищі, іх будинки плавають у воді Але до зелених макак не дійде Особливо до ботів
показать весь комментарий
31.01.2026 13:38 Ответить
Це Ви аутист? По стилістиці викладення "думок" схоже. Прийміть мої співчуття.
показать весь комментарий
31.01.2026 13:44 Ответить
Треба тіх судів, з їх помічниками, зарити на тому місці. Під трансляцію онлайн, і на марафоні. Живцем. І повільно.
показать весь комментарий
31.01.2026 11:54 Ответить
Прежде, чем писать всякую чушь ( з ознаками посягання на Державний устрій Урраїни) Разберись в вопросе!
показать весь комментарий
31.01.2026 12:39 Ответить
Пардон за опечатку - Украины.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:41 Ответить
Чувак, оскільки ти дуже емоційний, але малорозумний, дрводтця таким як ти пояснювати елементарні речі.
1. Що місце було вибрано із корупційних міркувань Зеленьського і Єрмака і їхніх опаришів.
2. Про порушення ЗАКОНІВ УКРАЇНИ кричали тисячі, але такі як ти того " не чув і не розумів".
3.Суди у будь- якій цивілізованій державі приймають рішення ЗГІДНО ЗАКОНІВ, а не емоцій, чи " політічєской цєлєсообразності". Це в путіна так роблять. Не може Верховний Суд пгиймати рішення, що протирічить ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ.
4. Єрмак і Зеленьський знали, що порушували закони, коли затвержували ділянку.
5. Ніхто цвинтар вже не перенесе. Просто Зеленьський заклав чергову міну під суспільство, а дурні, лають Верховний Суд
показать весь комментарий
31.01.2026 13:12 Ответить
Що ти мелеш ? Насправді, під тиском міжнародних організацій захисту природи суд прийняв таке рішення. Ти розберись. Кладовище на місці лісу, в болоті, труни плавають у воді, в оселях вода з нечистотами Тобі самому захотілось би жити серед кладовища?.А скільки грошей вкрадено? І хто там заправляє? Пєтров, ця проросійська тварь так що спочатку вивчайте питання, а потім коментуй
показать весь комментарий
31.01.2026 13:43 Ответить
так, звісно, це не повага до загиблих...але хіба є повагою маніпуляції зе-влади з землею? Тай, взагалі, за благими намірами ховається велика корупційна складова і аморальні вчинки на кшалт бронювання "голосу Банкової" Петрова
показать весь комментарий
31.01.2026 11:55 Ответить
Верховний Суд - шо - Безсмертні?
показать весь комментарий
31.01.2026 11:59 Ответить
Судова система зеленського-татарова, давно себе вичерпала...
показать весь комментарий
31.01.2026 11:59 Ответить
Не бреши.
Це саме Зеленьсий і Єрмак і їхні опариші реалізували корупційну схему із Землею. І Суд вимушений був прийняти рішення, нехай і формальне( цвинтар ніхто не перенесе вже), що ЗАКОНИ УКРАЇНИ були поруше5і.
показать весь комментарий
31.01.2026 13:15 Ответить
Так це рішення проти Зелі!Аби щось бовкнути! Міжнародні організації захисту довкілля заставили прийняти це рішення Почитайте групу " Мархалівка .Супротив." якось так В основному, ик писати зібрались, чукчі, які не читатєлі, а пісатєлі
показать весь комментарий
31.01.2026 13:45 Ответить
Давайте творить абсолютное беззаконие под патриотическими лозунгами! Украина этого уже вдоволь насмотрелась. А подумать головой и разобраться? Нет, главное кричать погромче - Я патриот, а кто остановил нахальное беззаконие не "из нашего двора".
показать весь комментарий
31.01.2026 12:05 Ответить
За що отій ****** у монаших сутанах захмарні зарплати і потім пожиттєве утримання.Військові рядового складу,навіть офіцери отримують зарплату в рази меньше від тих козлів.Навіть з надбавкою від 30 до 100 тис.отримують менше ніж ті козли.Прийде час коли учасники бойових дій будуть оформляти пенсії ті надбавки не будуть враховані для нарахування пенсій бо з них держава не сплачує ЄСВ 22% в Пенсійний фонд,а якась мразота скаже що я вам не посилав
показать весь комментарий
31.01.2026 12:17 Ответить
Бойові в пенсіях не враховуються, вірно.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:23 Ответить
Навіщо це 1ОШП? Зайнятися більше нічим?
1. А нема питань до сепара Єрмолаєва? Бізнесмен, який веде свою діяльність на території росіі та справно платить податки до бюджету країни агресора, внесений в санкційний список президентом, будує першу чергу військово кладовища?
2. Що не було архітектурного відкритого конкурсу, і у проекта єдиний архітектор Дербін, який після 14 року спокійно працював з росіянами і їздив до Москви?
3. Що на ділянці високі грунтові води, відповідно до санітарних норм кладовище робити не можна якщо води від 2 метрів і вище, а там вони періодами виходять на поверхню. Дані грунтові води живлять не одно село, де звичайні місцеві жителі користуються простими криницями.
4. Що обʼєкт мав пройти обовʼязкову оцінку впливу на довкілля, але його відмінили, тому що будівництво по спрощеній процедурі. Класс ризику СС3, наслідки навколишніх сіл нікого не цікавили.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:22 Ответить
Ти там був гнидо? Там уже сотні поховано
показать весь комментарий
31.01.2026 12:44 Ответить
базар фільтруй. Ця "гнида" і живе там фактично поруч, і тобі зараз відповідає далеко не з Києва. Мобілізуєшся - в тебе буде шанс побувати зі мною поруч. Поїзди сюди не їздять.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:59 Ответить
Який ти військовий, коли підтримуєш вирити з могил сотні побратимів. І нема там ніякого болота. І да мобілізуйся нарешті, а не сутками тут пздш
показать весь комментарий
31.01.2026 13:15 Ответить
Вогодський, не маніпулюй. Ніхто цвинтар вже не перенесе. Можливо розширювати поховання вже небудуть. А Суд тільки зафіксував -Зеленьський і його опариші, реалізували корупційну схему із Землею. Будь за що ************ рішення будувати там, де це заборонено ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ
показать весь комментарий
31.01.2026 13:19 Ответить
Одне цікаво. Чому ви, цивільні, вічно думаєте, що у нас тут нема інтернету, нема телефонів, планшетів, нетбуків?
показать весь комментарий
31.01.2026 14:04 Ответить
Так, ці труни плавають у воді , це неповага дл загиблих.А люди навколо? Хай пють воду з отрутою? Хай іх будинки плавають у воді?
показать весь комментарий
31.01.2026 13:47 Ответить
показать весь комментарий
31.01.2026 12:27 Ответить
Що місцеві громади були проти але їх ніхто не питав і вони пішли до суду
показать весь комментарий
31.01.2026 12:27 Ответить
Щось не спостерігаю масового протесту військових, хіба що штабних і блатних
показать весь комментарий
31.01.2026 12:35 Ответить
Боти боти боти...
Хтось з Вас був на тому місці?
Чі Ви обурені що хлопців не будуть хоронити в воду і болото?
показать весь комментарий
31.01.2026 12:36 Ответить
Це так зване "кладовище " побудоване за 40 кілометрів від Києва є найбільшою наругою над пам'яттю полеглих ,що для такого кладовища в Києві місця не знайшлось ,Київрада відводила ж ділянку у Биківні ,але це зєлєні не сподобадось ,от і заперли кладовище аж під Васильків.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:39 Ответить
І не чутно було обурення військових з приводу "вшанування" у ,фактично,болоті! І відмова від ділянки у Берковцях під приводом "зниження інвестпривабливості для будівництва ЖК" їм не видалося ганебним!
показать весь комментарий
31.01.2026 12:51 Ответить
400 км. Від Мархалівки до Магелана по Одеській 12км.
показать весь комментарий
31.01.2026 13:01 Ответить
До Теремків 12 км ,а до центру Києва скільки ?
показать весь комментарий
31.01.2026 13:09 Ответить
А скільки від Теремків до Майдана? До Либідської ще 7. До Майдана, якщо їхати по В. Васильківській - разом 11.
показать весь комментарий
31.01.2026 13:14 Ответить
Яка різниця? Купи там собі будинок і живи , якщо все подобається. Ти ж не хочеш жити в будинку на воді , пити воду з бактеріями та слухати погоронну музику постійно?. До речі, будинки там зараз задарма віддають
показать весь комментарий
31.01.2026 13:50 Ответить
задарма віддають..... Так, звичайно )))
задарма - це, може в швейцарських Альпах, в Блаттені, яке льодовик повністю знищив. І то не думаю.
показать весь комментарий
31.01.2026 14:02 Ответить
Думаю военные по первым аргументированным ответам, поняли как их подставили из мин ветеранов. А фамилии (военных) засвечены, как бы там нового скандала с "откатами" не нарисовалось.
показать весь комментарий
31.01.2026 12:55 Ответить
Так, уже для завершения темы противоправных действий. Докуметообиг, анализируется на раз! Если кто то, что то по каким-то причинам сделал ДСП это тоже все быстро выясняется, следователю достаточно задать один вопрос Почему) ? А с агрегатными возможностями ИИ это не проблема и через час у следователя будет список документов, которые должны присутствовать, но почему то пропали) И выяснить почему они пропали не сложно)
показать весь комментарий
31.01.2026 13:23 Ответить
Верховний Суд теж у Міндіча харчується?
показать весь комментарий
31.01.2026 13:29 Ответить
Нє, тільки той,хто там кладовище організовує.
показать весь комментарий
31.01.2026 14:58 Ответить