9169 посетителей онлайн

Россия ежемесячно мобилизует до 45 тысяч человек, - Зеленский

РФ мобилизует до 45 тысяч человек ежемесячно – Зеленский о потерях врага

Россия ежемесячно мобилизует от 40 до 45 тысяч человек для пополнения своей армии. Чтобы сдержать противника, украинским силам необходимо уничтожать примерно такое же количество оккупантов.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом президент Украины Владимир Зеленский заявил в интервью New York Post.

"Чтобы армия России не увеличивалась, нам нужно уничтожать примерно такое же количество. Уничтожать только для того, чтобы Россия не распространяла свою агрессию", - подчеркнул он.

Президент также привел данные о потерях противника за последние месяцы.

"В течение последних трех месяцев мы уничтожали 30, 35 и 28 тысяч россиян соответственно. Это почти 100 тысяч человек. Представьте себе, сколько Россия теряет ради этой войны", - добавил Зеленский.

Что известно? 

По состоянию на утро 17 марта, по данным Генштаба, Силы обороны Украины с начала полномасштабного вторжения РФ ликвидировали 1 280 860 российских оккупантов.

Топ комментарии
+12
показать весь комментарий
17.03.2026 11:39 Ответить
+9
Висувай вже свій засадний полк з ближнього оточення а то тане на очах - Юзік не збреше
показать весь комментарий
17.03.2026 11:38 Ответить
+9
Ого, і все це москалі роблять без бусиків? 😧
показать весь комментарий
17.03.2026 11:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Висувай вже свій засадний полк з ближнього оточення а то тане на очах - Юзік не збреше
показать весь комментарий
17.03.2026 11:38 Ответить
І це тому ти відпустив всіх від 18 до 22? Да? Чи як?
показать весь комментарий
17.03.2026 11:38 Ответить
їх зе випустив для того, щоб ще поглибити демографічну катастрофу
показать весь комментарий
17.03.2026 11:41 Ответить
Навпаки, демографічна катастрофа - це загибель цих людей на фронті.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:05 Ответить
Їх еміграція - теж катастрофа для української нації, бо вони вже не повернуться. Вони асимілюються і стануть німцями. чехами, поляками.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:22 Ответить
Угу, щоправда це катастрофа виключно для ЄС
показать весь комментарий
17.03.2026 12:46 Ответить
Ого, і все це москалі роблять без бусиків? 😧
показать весь комментарий
17.03.2026 11:38 Ответить
Величезний скотарник населений примітивним біосміттям, звісно там набір іде сам собою і цифри будуть величезні ..
бусікі там є але працюють по адресах ухилянтів виключно
показать весь комментарий
17.03.2026 11:44 Ответить
Там немає бусифікації та немає повісток. Була осінню 2022, вони набрали близько 300 тисяч та відмовилися від неї.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:06 Ответить
Бусифікаціі з вулиць немає знаю
показать весь комментарий
17.03.2026 12:12 Ответить
Взагалі немає бусифікації
показать весь комментарий
17.03.2026 12:14 Ответить
Ну тцк приїжджають на бусах додому це є не масово але є
показать весь комментарий
17.03.2026 12:39 Ответить
Особисто був свідком? Я думаю, ти переплутав країни, де приїжджають буси тцк.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:17 Ответить
показать весь комментарий
17.03.2026 11:39 Ответить
або створити ядерну зброю, і тоді настане мир

але цікавіше продовжувати рубатися, так, зе?
показать весь комментарий
17.03.2026 11:39 Ответить
Як ви свідки яз вже заїбали. Що ти будеш робити з тією яз, хто дасть тобі її зробити,про наслідки застосування яз ти хоч думав, ти думаєш що по тобі хер нею у відповідь не вдарять??
показать весь комментарий
17.03.2026 11:56 Ответить
>Як ви свідки яз вже заїбали.

не подобається яз - шуруй в бусік ТЦК, будеш замість ядерки стримувати кацапів

>Що ти будеш робити з тією яз

використовувати як важіль на перемовинах

>хто дасть тобі її зробити

мені не потрібні чиїсь дозволи, просто виходимо з ДНЯЗ і робимо.

>ти думаєш що по тобі хер нею у відповідь не вдарять??

якщо складеться така ситуація, що треба буде вдарити ЯЗ - мені буде вже пофіг на наслідки.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:03 Ответить
Створи ядерну зброю. Он аятола вже створив і в нього настав мир...вічний мир.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:07 Ответить
Іран є ворогом ізраїлю, тому ізраїль і натравив на них ручного песика-трампа. Ми не є ворогом ізраїлю, Європи, США.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:23 Ответить
Ми не є ворогом, але станемо ними якщо влада захоплять навіжені з ядерними ідеями.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:15 Ответить
повна маячня, нащо Європі (чи ізраїлю) робити собі нового ворога? Щоб що?

Більше того, ми ж можемо розмістити у себе європейських спостерігачів, щоб країни Європи були певними, що наша яз буде направлена виключно проти рф.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:32 Ответить
Тільки Великий Іран врятує ізраїль!
показать весь комментарий
17.03.2026 13:51 Ответить
Так. Іран буде врятовано Ізраїлем.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:54 Ответить
Ніякого миру не настане. Україна і далі буде рубатися з кацапами. А якщо пригрозить жахнути ядеркою по ерефії, ерефія пригрозить жахнути ядеркою по Україні в десять разів сильніше, ніж ми. В результаті ніхто ні по кому не жахне, а війна буде до повного виснаження мобілізаційного ресурсу.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:39 Ответить
>а війна буде до повного виснаження мобілізаційного ресурсу.

тоді русня зможе прорвати фронт, і ми у відчаї накриємо найбільші міста рф (включно з москвою та спб) ядеркою, русня заплатить десятками мільйонів русаків.

Скоріше за все, вони не будуть готові платити таку ціну за окупацію України, і підуть на мирні перемовини. Бо альтернативний сценарій з 100% гарантією закінчується знищенням рф.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:50 Ответить
Тоді русня превентивно нанесе ядерний удар, якщо Україна розпочне розробляти ядерку. А потім ще й скажуть, а що, американцям і євреям можна захищатися від Ірану превентивним знищенням, щоб він не встиг розробити ядерку, а нам не можна?) і тоді точно за Україну ніхто не вмажеться. Тоді не те що хаймарсів не побачимо, а і розвідданих ніхто не надасть ) встигнеш зробити ядерку за 15 хвилин, щоб русня не очухалась?))
показать весь комментарий
17.03.2026 14:04 Ответить
цей варіант можна зробити нереальним, якщо перед створенням ЯЗ синтезувати достатню кількість хімзброї типу VX.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:24 Ответить
А хто тобі дозволить її синтезувати? Європейські чи американські партнери? Це тобі не підпільна нарколабораторія. Про це виробництво дізнаються одразу всі ще на стадії проектування. І одразу припинять будь-яку допомогу Україні. Те саме і з ядеркою. Ти думаєш, це питання не піднімалося? Ніхто нам цього зробити не дозволить! А якщо ми такі наглі плюнемо на всіх і все одно будемо робити, то вони ще й допоможуть кацапам нас пошвидше окупувати. Нас підтримують лише тому, що ми виглядаємо адекватнішими за кацапів. Ти хочеш це зруйнувати? Так може ти кацап-провокатор?
показать весь комментарий
17.03.2026 14:37 Ответить
>А хто тобі дозволить її синтезувати?

А хто взагалі має право визначати, кому дозволяти, а кому - ні? Просто беремо, і робимо то в підземних шахтах.

>А якщо ми такі наглі плюнемо на всіх і все одно будемо робити, то вони ще й допоможуть кацапам нас пошвидше окупувати.

маячня, нас підтримує Європа, бо поки русня воює з нами, вона не може піти другим фронтом проти країн Європи. Чим ми сильніші, тим це вигідніше для Європи - тому вони підтримають і створення хімзброї, і створення ЯЗ. Так само, як вони зараз підтримують бусифікацію, яка теж є злочином.

>Так може ти кацап-провокатор?

А ну поясни мені, як ти бачиш цю війну. Що буде, як у нас закінчаться мобілізаційні ресурси, а русня продовжить наступати?
показать весь комментарий
17.03.2026 14:43 Ответить
Так, поки русня воює з нами, Європа почуває себе в безпеці. Саме тому Європа не проти бусифікації. Але створення хімічної або ядерної зброї це буде привід до ядерної ескалації з боку рашки. І пуйло потім скаже: уважаємиє європєйскіє партньори, у нас просто нєт другого вихода, кромє как нанєсті прівєнтівний ядєрний удар по мєстам возможного проізводства запрєщьонних вєщєств. А ядерна ескалація Європі точно не потрібна. Ще раз, Європа не проти того, що ми послаблюємо рашку, розходуючи свій моб ресурс. Поки в нас закінчиться моб ресурс, рашка ослабне так, що вона навіть одній Польщі не буде страшна. На це і розрахунок.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:53 Ответить
>Поки в нас закінчиться моб ресурс, рашка ослабне так, що вона навіть одній Польщі не буде страшна.

маячня, у нас вже зараз проблеми з бусифікацією, а їм достатньо контрактників

ще раз, що ти будеш робити, коли у нас закінчиться мобресурс, а русня продовжить наступ?
показать весь комментарий
17.03.2026 14:56 Ответить
А в рашці вже зараз срака з економікою. Навіть якщо зараз війна закінчиться, Європа зможе зацікавити рашку економічними плюшками, від яких ті не зможуть відмовитися. Я вже зараз впевнений, що рашка вже не піде захоплювати Європу як би там не закінчилася ця війна. Саме тому Європа не дуже вже й проявляє активність з допомогою нам на 90 млрд.
Якщо в нас закінчиться моб ресурс, то я скоріше за все буду лежати в землі в якості цього самого використаного моб ресурсу )) і мені буде пофіг )
показать весь комментарий
17.03.2026 15:09 Ответить
В рашці така срака з економікою, що вони й досі наймають людей, а не бусифікують. А можуть ще й бусифікувати.

>Якщо в нас закінчиться моб ресурс, то я скоріше за все буду лежати в землі в якості цього самого використаного моб ресурсу )) і мені буде пофіг )

тобто плану немає, головне лише шлях (війна)
показать весь комментарий
17.03.2026 15:24 Ответить
Ну, не я починав цю війну. І я її не провокував. А дехто провокував. Тепер українці розплачуються за дурість тих провокаторів
показать весь комментарий
17.03.2026 15:30 Ответить
Це їм не допоможе, коли зросте знищення кацапів до 100 тисяч голів на місяць!
показать весь комментарий
17.03.2026 11:51 Ответить
Wishful thinking.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:08 Ответить
Между мобилизует и службой по контракту есть разница, но откуда Зегеваре об этом знать. Сам то сразу в генералиусы прыгнул.
показать весь комментарий
17.03.2026 11:52 Ответить
Росія мобілізує 45, Україна мобілізує 35. Тобто втрати 1:7 чи хоча б 1:3 можуть хіба що наснитись. Скоріш за все це і є реальне співвідношення, інакше зсу вже б переважали зсрф в кілька разів.
показать весь комментарий
17.03.2026 11:59 Ответить
Ти забув порахувати що на рашці нема масового СЗЧ - їх обнуляють при першій же спробі втекти, в тилу мусорва шукає їх ледь не з облавами, а в госпіталях їх тримають під охороною. Крім того в них не можна списатись по догляду за родичами, якщо в тебе загинув член сім'ї, якщо третя дитина і т.д. І звісно ж "добровільна" мобілізація всіх кому світить стаття (а зараз там вішають будь за що), штрафи, прострочені аліменти, строковики яких пресують, а тепер навіть студенти яким погрожують відрахуванням.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:50 Ответить
Там є масове сзч. До речі, ти сам особисто бачив як їх обнуляють при втечі, може ще й патрони підносив? Чи зробив висновок на основі фейкових відео? Тим паче у них армія сформована на рекрутингу, і якщо рекрутер добровільно підписує контракт на війну - то навіщо йому списуватись через третю дитину? Списання через третю дитину стосується бусифікованих армій.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:14 Ответить
"Ти сам особисто бачив як їх обнуляють при втечі"

ти сам особосто взагалі ***** не бачив, але тебе це ніколи не спиняло від дурнуватих коментарів.

Про їх методи покарання навіть на Цензорі відосів була вже ***** гора де їх прив'язують, катують, тягають за джипом, роздягають на морозі, забивають до півсмерті.
І так само ***** гора свідчень тих хто зміг вирватись що з ними роблять командири в разі непокори.

" і якщо рекрутер добровільно підписує контракт на війну - то навіщо йому списуватись через третю дитину"

як я вище казав - ти ***** в цьому житті не бачив і тому ***** не розумієш.
А я на власні очі бачив як ДОБРОВОЛЕЦЬ, боєць ТРО і батько трьох дітей пише заяву на звільнення по статті після пари тижнів під інтенсивними обстрілами. І це було ще ДО дронів і ДО того як на захід на позиції перетворювався на квест із виживання.

А що вже казати про русня яка бухає бражку і не цікавиться новинами а потім підписує контракт і з подивом вияляє що вона просто одноразове м'ясо.
Звісно що вони хочуть втекти.
Та русня на відміну від українців не панькається і не цацкається, там командир цар і бог - зарплатну карточку віддав і бігом на штурм.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:38 Ответить
Це тому, що там є контракти, а не ловлять рабів.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:36 Ответить
В нас теж є контракти, але оскільки нікого не ******* в СІЗО для їх підписання то й ефект не такий.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:47 Ответить
Це мізер, в основному бусифікація.
показать весь комментарий
17.03.2026 15:21 Ответить
То казали втрати 1:10,то чому не 4,5 тисяч нам треба?
показать весь комментарий
17.03.2026 12:04 Ответить
Тут гра у слова і нав'язування не првильного наративу. Кацапія нікого не мобілізує. Там все цілком добровільно на контрактній основі. Можливо і є якісь окремі випадки, але радше це виключення. Тобто, така інформація розрахована на тупеньких людей, для створення викревленого бачення в цьому питанні.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:05 Ответить
Так це правда, їх сильно обробляють перед підписанням контракту і він сам спокійно все підписує і йде, як кажуть "дураків в них на сто років".
показать весь комментарий
17.03.2026 12:20 Ответить
"цілком добровільно"

ну нашо ти ******, ти ж не в Соловйова
показать весь комментарий
17.03.2026 12:51 Ответить
переважна більшість так і підписують контракт, вирішують гроші і пільги.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:15 Ответить
Ще раз кажу, ти не в Соловйова на каналі, помий брудного рота і перестань *******.
Якби тебе так "умовляли" як половину тих "добровольців" ти б верещав як *****.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:40 Ответить
Значить України треба виробляти по 150 тис дронів на місяць із вбудованим ші щоб утілізовувати свинорилих в промислових масштабах
показать весь комментарий
17.03.2026 12:09 Ответить
В Україні також є мобілізація - ось тут - https://www.youtube.com/shorts/La-NQSH-XIA
показать весь комментарий
17.03.2026 12:17 Ответить
У нас мінімум 50 тисяч мобілізують кожний місяць і що? Куди вони діваються?
показать весь комментарий
17.03.2026 12:18 Ответить
Навіть в нгу є чіткі терміни контракту, а в зсу є таке?
показать весь комментарий
17.03.2026 12:21 Ответить
кацапи в нього РУСКІЄ,
3.14дари - ЛЮДІ,
А МИ КРІПАКИ?
показать весь комментарий
17.03.2026 12:24 Ответить
Ну при втратах 1:10 (чи 1:6, як там офіційно) Україні точно не треба нагрібати по 30 тисяч в місяць.

Так, так, вони майже всі йдуть в СЗЧ, прийнятна версія.
показать весь комментарий
17.03.2026 12:37 Ответить
Я от думаю - оті ухилєси які 5-й рік никаються - вони правда вірять що коли держава не може їх дістати з-під ліжка то в армії нема можливостей звідти звалити так чи інакше?
показать весь комментарий
17.03.2026 13:42 Ответить
нема.
показать весь комментарий
17.03.2026 13:49 Ответить
далі вір у це, поки десятки тисяч списуються за першої можливості або як мінімум переводяться на простіші умови.
А потім знову за рибу гроші "а чому така велика мобілізація"
У дурнів що не день то відкриття.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:40 Ответить
Всі ж люди чують те що розповідають інші люди. А розповідають, що зараз контроль над спробами втекти дуже посилюється. Тому все оце "вийшов з полігону, викликав таксі й поїхав" - не працює. Принаймні за наш місцевий полігон кажуть, що його перетворили на укріпрайон, хоча раніше з нього валили регулярно. Держава не для того так напружується для вилову, щоб потім спокійно давати розбігатися всім бажаючим.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:38 Ответить
Площа кожного полігону це декілька квадратних кілометрів. Огородити їх всі охороною фізично неможливо. З групи 30+ людей втікло 15 - дані від знайомого. Далі - неповернення з відпустки або з госпіталю також в наших умовах ніяк не проконтролюєш. Хоча русня якраз охороняє госпіталі. І т.д. і т.п. І звісно що ніхто реально цих СЗЧ не розшукує на відміну від рашки. Тому і цифри такі.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:43 Ответить
Взагалі коли засекретили дані по СЗЧ, їх було десь 300 тисяч на кінець 2025 року. Тобто виходить хай по 6500 в місяць. Ну й повертаючись до "вони справді вірять що не можуть втекти" - тут ось сарафанне радіо й працює для формування віри. Хоча не всі й втікають, якось там освоюються та й кажуть ніби вже й норм. А деякі кажуть краще б відсидів 5 років. Таке.
показать весь комментарий
17.03.2026 14:51 Ответить
Зараз по 14-16 тис. СЗЧ на місяць. А з лютого по кінець року у 2022 було вього 6 тис. СЗЧ.
показать весь комментарий
17.03.2026 15:24 Ответить
Щось дуже великі цифри. Хоча може, хто його знає.
показать весь комментарий
17.03.2026 15:30 Ответить
https://www.google.com/amp/s/tsn.ua/amp/********/szch-ta-dezertyrstvo-shokuvalna-statystyka-vid-ofisu-henprokurora-2945699.html В Україні щомісяця реєструють до 18 тисяч випадків СЗЧ та дезертирства
показать весь комментарий
17.03.2026 23:17 Ответить