10667 відвідувачів онлайн

Росія щомісяця мобілізує до 45 тисяч людей, - Зеленський

РФ мобілізує до 45 тисяч щомісяця – Зеленський про втрати ворога

Росія щомісяця мобілізує від 40 до 45 тисяч осіб для поповнення своєї армії. Для стримування українським силам необхідно знищувати приблизно таку ж кількість окупантів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це президент України Володимир Зеленський заявив в інтерв’ю New York Post.

"Щоб військо Росії не збільшувалося, нам треба знищувати приблизно таку ж кількість. Знищити тільки для того, щоб Росія не поширювала своєї агресії", - наголосив він.

Президент також навів дані щодо втрат противника за останні місяці.

"Протягом останніх трьох місяців ми знищували 30, 35 і 28 тисяч росіян відповідно. Це майже 100 тисяч людей. Уявіть собі, скільки Росія віддає заради цієї війни", - додав Зеленський.

Що відомо? 

Станом на ранок 17 березня, за даними Генштабу, Сили оборони України від початку повномасштабного вторгнення РФ ліквідували 1 280 860 російських окупантів.

Топ коментарі
+12
показати весь коментар
17.03.2026 11:39 Відповісти
+9
Висувай вже свій засадний полк з ближнього оточення а то тане на очах - Юзік не збреше
показати весь коментар
17.03.2026 11:38 Відповісти
+9
Ого, і все це москалі роблять без бусиків? 😧
показати весь коментар
17.03.2026 11:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Висувай вже свій засадний полк з ближнього оточення а то тане на очах - Юзік не збреше
показати весь коментар
17.03.2026 11:38 Відповісти
І це тому ти відпустив всіх від 18 до 22? Да? Чи як?
показати весь коментар
17.03.2026 11:38 Відповісти
їх зе випустив для того, щоб ще поглибити демографічну катастрофу
показати весь коментар
17.03.2026 11:41 Відповісти
Навпаки, демографічна катастрофа - це загибель цих людей на фронті.
показати весь коментар
17.03.2026 12:05 Відповісти
Їх еміграція - теж катастрофа для української нації, бо вони вже не повернуться. Вони асимілюються і стануть німцями. чехами, поляками.
показати весь коментар
17.03.2026 12:22 Відповісти
Угу, щоправда це катастрофа виключно для ЄС
показати весь коментар
17.03.2026 12:46 Відповісти
Ого, і все це москалі роблять без бусиків? 😧
показати весь коментар
17.03.2026 11:38 Відповісти
Величезний скотарник населений примітивним біосміттям, звісно там набір іде сам собою і цифри будуть величезні ..
бусікі там є але працюють по адресах ухилянтів виключно
показати весь коментар
17.03.2026 11:44 Відповісти
Там немає бусифікації та немає повісток. Була осінню 2022, вони набрали близько 300 тисяч та відмовилися від неї.
показати весь коментар
17.03.2026 12:06 Відповісти
Бусифікаціі з вулиць немає знаю
показати весь коментар
17.03.2026 12:12 Відповісти
Взагалі немає бусифікації
показати весь коментар
17.03.2026 12:14 Відповісти
Ну тцк приїжджають на бусах додому це є не масово але є
показати весь коментар
17.03.2026 12:39 Відповісти
Особисто був свідком? Я думаю, ти переплутав країни, де приїжджають буси тцк.
показати весь коментар
17.03.2026 13:17 Відповісти
показати весь коментар
17.03.2026 11:39 Відповісти
або створити ядерну зброю, і тоді настане мир

але цікавіше продовжувати рубатися, так, зе?
показати весь коментар
17.03.2026 11:39 Відповісти
Як ви свідки яз вже заїбали. Що ти будеш робити з тією яз, хто дасть тобі її зробити,про наслідки застосування яз ти хоч думав, ти думаєш що по тобі хер нею у відповідь не вдарять??
показати весь коментар
17.03.2026 11:56 Відповісти
>Як ви свідки яз вже заїбали.

не подобається яз - шуруй в бусік ТЦК, будеш замість ядерки стримувати кацапів

>Що ти будеш робити з тією яз

використовувати як важіль на перемовинах

>хто дасть тобі її зробити

мені не потрібні чиїсь дозволи, просто виходимо з ДНЯЗ і робимо.

>ти думаєш що по тобі хер нею у відповідь не вдарять??

якщо складеться така ситуація, що треба буде вдарити ЯЗ - мені буде вже пофіг на наслідки.
показати весь коментар
17.03.2026 12:03 Відповісти
Створи ядерну зброю. Он аятола вже створив і в нього настав мир...вічний мир.
показати весь коментар
17.03.2026 12:07 Відповісти
Іран є ворогом ізраїлю, тому ізраїль і натравив на них ручного песика-трампа. Ми не є ворогом ізраїлю, Європи, США.
показати весь коментар
17.03.2026 12:23 Відповісти
Ми не є ворогом, але станемо ними якщо влада захоплять навіжені з ядерними ідеями.
показати весь коментар
17.03.2026 13:15 Відповісти
повна маячня, нащо Європі (чи ізраїлю) робити собі нового ворога? Щоб що?

Більше того, ми ж можемо розмістити у себе європейських спостерігачів, щоб країни Європи були певними, що наша яз буде направлена виключно проти рф.
показати весь коментар
17.03.2026 13:32 Відповісти
Тільки Великий Іран врятує ізраїль!
показати весь коментар
17.03.2026 13:51 Відповісти
Так. Іран буде врятовано Ізраїлем.
показати весь коментар
17.03.2026 13:54 Відповісти
Ніякого миру не настане. Україна і далі буде рубатися з кацапами. А якщо пригрозить жахнути ядеркою по ерефії, ерефія пригрозить жахнути ядеркою по Україні в десять разів сильніше, ніж ми. В результаті ніхто ні по кому не жахне, а війна буде до повного виснаження мобілізаційного ресурсу.
показати весь коментар
17.03.2026 13:39 Відповісти
>а війна буде до повного виснаження мобілізаційного ресурсу.

тоді русня зможе прорвати фронт, і ми у відчаї накриємо найбільші міста рф (включно з москвою та спб) ядеркою, русня заплатить десятками мільйонів русаків.

Скоріше за все, вони не будуть готові платити таку ціну за окупацію України, і підуть на мирні перемовини. Бо альтернативний сценарій з 100% гарантією закінчується знищенням рф.
показати весь коментар
17.03.2026 13:50 Відповісти
Тоді русня превентивно нанесе ядерний удар, якщо Україна розпочне розробляти ядерку. А потім ще й скажуть, а що, американцям і євреям можна захищатися від Ірану превентивним знищенням, щоб він не встиг розробити ядерку, а нам не можна?) і тоді точно за Україну ніхто не вмажеться. Тоді не те що хаймарсів не побачимо, а і розвідданих ніхто не надасть ) встигнеш зробити ядерку за 15 хвилин, щоб русня не очухалась?))
показати весь коментар
17.03.2026 14:04 Відповісти
цей варіант можна зробити нереальним, якщо перед створенням ЯЗ синтезувати достатню кількість хімзброї типу VX.
показати весь коментар
17.03.2026 14:24 Відповісти
А хто тобі дозволить її синтезувати? Європейські чи американські партнери? Це тобі не підпільна нарколабораторія. Про це виробництво дізнаються одразу всі ще на стадії проектування. І одразу припинять будь-яку допомогу Україні. Те саме і з ядеркою. Ти думаєш, це питання не піднімалося? Ніхто нам цього зробити не дозволить! А якщо ми такі наглі плюнемо на всіх і все одно будемо робити, то вони ще й допоможуть кацапам нас пошвидше окупувати. Нас підтримують лише тому, що ми виглядаємо адекватнішими за кацапів. Ти хочеш це зруйнувати? Так може ти кацап-провокатор?
показати весь коментар
17.03.2026 14:37 Відповісти
>А хто тобі дозволить її синтезувати?

А хто взагалі має право визначати, кому дозволяти, а кому - ні? Просто беремо, і робимо то в підземних шахтах.

>А якщо ми такі наглі плюнемо на всіх і все одно будемо робити, то вони ще й допоможуть кацапам нас пошвидше окупувати.

маячня, нас підтримує Європа, бо поки русня воює з нами, вона не може піти другим фронтом проти країн Європи. Чим ми сильніші, тим це вигідніше для Європи - тому вони підтримають і створення хімзброї, і створення ЯЗ. Так само, як вони зараз підтримують бусифікацію, яка теж є злочином.

>Так може ти кацап-провокатор?

А ну поясни мені, як ти бачиш цю війну. Що буде, як у нас закінчаться мобілізаційні ресурси, а русня продовжить наступати?
показати весь коментар
17.03.2026 14:43 Відповісти
Так, поки русня воює з нами, Європа почуває себе в безпеці. Саме тому Європа не проти бусифікації. Але створення хімічної або ядерної зброї це буде привід до ядерної ескалації з боку рашки. І пуйло потім скаже: уважаємиє європєйскіє партньори, у нас просто нєт другого вихода, кромє как нанєсті прівєнтівний ядєрний удар по мєстам возможного проізводства запрєщьонних вєщєств. А ядерна ескалація Європі точно не потрібна. Ще раз, Європа не проти того, що ми послаблюємо рашку, розходуючи свій моб ресурс. Поки в нас закінчиться моб ресурс, рашка ослабне так, що вона навіть одній Польщі не буде страшна. На це і розрахунок.
показати весь коментар
17.03.2026 14:53 Відповісти
>Поки в нас закінчиться моб ресурс, рашка ослабне так, що вона навіть одній Польщі не буде страшна.

маячня, у нас вже зараз проблеми з бусифікацією, а їм достатньо контрактників

ще раз, що ти будеш робити, коли у нас закінчиться мобресурс, а русня продовжить наступ?
показати весь коментар
17.03.2026 14:56 Відповісти
А в рашці вже зараз срака з економікою. Навіть якщо зараз війна закінчиться, Європа зможе зацікавити рашку економічними плюшками, від яких ті не зможуть відмовитися. Я вже зараз впевнений, що рашка вже не піде захоплювати Європу як би там не закінчилася ця війна. Саме тому Європа не дуже вже й проявляє активність з допомогою нам на 90 млрд.
Якщо в нас закінчиться моб ресурс, то я скоріше за все буду лежати в землі в якості цього самого використаного моб ресурсу )) і мені буде пофіг )
показати весь коментар
17.03.2026 15:09 Відповісти
В рашці така срака з економікою, що вони й досі наймають людей, а не бусифікують. А можуть ще й бусифікувати.

>Якщо в нас закінчиться моб ресурс, то я скоріше за все буду лежати в землі в якості цього самого використаного моб ресурсу )) і мені буде пофіг )

тобто плану немає, головне лише шлях (війна)
показати весь коментар
17.03.2026 15:24 Відповісти
Ну, не я починав цю війну. І я її не провокував. А дехто провокував. Тепер українці розплачуються за дурість тих провокаторів
показати весь коментар
17.03.2026 15:30 Відповісти
Це їм не допоможе, коли зросте знищення кацапів до 100 тисяч голів на місяць!
показати весь коментар
17.03.2026 11:51 Відповісти
Wishful thinking.
показати весь коментар
17.03.2026 12:08 Відповісти
Между мобилизует и службой по контракту есть разница, но откуда Зегеваре об этом знать. Сам то сразу в генералиусы прыгнул.
показати весь коментар
17.03.2026 11:52 Відповісти
Росія мобілізує 45, Україна мобілізує 35. Тобто втрати 1:7 чи хоча б 1:3 можуть хіба що наснитись. Скоріш за все це і є реальне співвідношення, інакше зсу вже б переважали зсрф в кілька разів.
показати весь коментар
17.03.2026 11:59 Відповісти
Ти забув порахувати що на рашці нема масового СЗЧ - їх обнуляють при першій же спробі втекти, в тилу мусорва шукає їх ледь не з облавами, а в госпіталях їх тримають під охороною. Крім того в них не можна списатись по догляду за родичами, якщо в тебе загинув член сім'ї, якщо третя дитина і т.д. І звісно ж "добровільна" мобілізація всіх кому світить стаття (а зараз там вішають будь за що), штрафи, прострочені аліменти, строковики яких пресують, а тепер навіть студенти яким погрожують відрахуванням.
показати весь коментар
17.03.2026 12:50 Відповісти
Там є масове сзч. До речі, ти сам особисто бачив як їх обнуляють при втечі, може ще й патрони підносив? Чи зробив висновок на основі фейкових відео? Тим паче у них армія сформована на рекрутингу, і якщо рекрутер добровільно підписує контракт на війну - то навіщо йому списуватись через третю дитину? Списання через третю дитину стосується бусифікованих армій.
показати весь коментар
17.03.2026 13:14 Відповісти
"Ти сам особисто бачив як їх обнуляють при втечі"

ти сам особосто взагалі ***** не бачив, але тебе це ніколи не спиняло від дурнуватих коментарів.

Про їх методи покарання навіть на Цензорі відосів була вже ***** гора де їх прив'язують, катують, тягають за джипом, роздягають на морозі, забивають до півсмерті.
І так само ***** гора свідчень тих хто зміг вирватись що з ними роблять командири в разі непокори.

" і якщо рекрутер добровільно підписує контракт на війну - то навіщо йому списуватись через третю дитину"

як я вище казав - ти ***** в цьому житті не бачив і тому ***** не розумієш.
А я на власні очі бачив як ДОБРОВОЛЕЦЬ, боєць ТРО і батько трьох дітей пише заяву на звільнення по статті після пари тижнів під інтенсивними обстрілами. І це було ще ДО дронів і ДО того як на захід на позиції перетворювався на квест із виживання.

А що вже казати про русня яка бухає бражку і не цікавиться новинами а потім підписує контракт і з подивом вияляє що вона просто одноразове м'ясо.
Звісно що вони хочуть втекти.
Та русня на відміну від українців не панькається і не цацкається, там командир цар і бог - зарплатну карточку віддав і бігом на штурм.
показати весь коментар
17.03.2026 13:38 Відповісти
Це тому, що там є контракти, а не ловлять рабів.
показати весь коментар
17.03.2026 13:36 Відповісти
В нас теж є контракти, але оскільки нікого не ******* в СІЗО для їх підписання то й ефект не такий.
показати весь коментар
17.03.2026 14:47 Відповісти
Це мізер, в основному бусифікація.
показати весь коментар
17.03.2026 15:21 Відповісти
То казали втрати 1:10,то чому не 4,5 тисяч нам треба?
показати весь коментар
17.03.2026 12:04 Відповісти
Тут гра у слова і нав'язування не првильного наративу. Кацапія нікого не мобілізує. Там все цілком добровільно на контрактній основі. Можливо і є якісь окремі випадки, але радше це виключення. Тобто, така інформація розрахована на тупеньких людей, для створення викревленого бачення в цьому питанні.
показати весь коментар
17.03.2026 12:05 Відповісти
Так це правда, їх сильно обробляють перед підписанням контракту і він сам спокійно все підписує і йде, як кажуть "дураків в них на сто років".
показати весь коментар
17.03.2026 12:20 Відповісти
"цілком добровільно"

ну нашо ти ******, ти ж не в Соловйова
показати весь коментар
17.03.2026 12:51 Відповісти
переважна більшість так і підписують контракт, вирішують гроші і пільги.
показати весь коментар
17.03.2026 13:15 Відповісти
Ще раз кажу, ти не в Соловйова на каналі, помий брудного рота і перестань *******.
Якби тебе так "умовляли" як половину тих "добровольців" ти б верещав як *****.
показати весь коментар
17.03.2026 13:40 Відповісти
Значить України треба виробляти по 150 тис дронів на місяць із вбудованим ші щоб утілізовувати свинорилих в промислових масштабах
показати весь коментар
17.03.2026 12:09 Відповісти
В Україні також є мобілізація - ось тут - https://www.youtube.com/shorts/La-NQSH-XIA
показати весь коментар
17.03.2026 12:17 Відповісти
У нас мінімум 50 тисяч мобілізують кожний місяць і що? Куди вони діваються?
показати весь коментар
17.03.2026 12:18 Відповісти
Навіть в нгу є чіткі терміни контракту, а в зсу є таке?
показати весь коментар
17.03.2026 12:21 Відповісти
кацапи в нього РУСКІЄ,
3.14дари - ЛЮДІ,
А МИ КРІПАКИ?
показати весь коментар
17.03.2026 12:24 Відповісти
Ну при втратах 1:10 (чи 1:6, як там офіційно) Україні точно не треба нагрібати по 30 тисяч в місяць.

Так, так, вони майже всі йдуть в СЗЧ, прийнятна версія.
показати весь коментар
17.03.2026 12:37 Відповісти
Я от думаю - оті ухилєси які 5-й рік никаються - вони правда вірять що коли держава не може їх дістати з-під ліжка то в армії нема можливостей звідти звалити так чи інакше?
показати весь коментар
17.03.2026 13:42 Відповісти
нема.
показати весь коментар
17.03.2026 13:49 Відповісти
далі вір у це, поки десятки тисяч списуються за першої можливості або як мінімум переводяться на простіші умови.
А потім знову за рибу гроші "а чому така велика мобілізація"
У дурнів що не день то відкриття.
показати весь коментар
17.03.2026 14:40 Відповісти
Всі ж люди чують те що розповідають інші люди. А розповідають, що зараз контроль над спробами втекти дуже посилюється. Тому все оце "вийшов з полігону, викликав таксі й поїхав" - не працює. Принаймні за наш місцевий полігон кажуть, що його перетворили на укріпрайон, хоча раніше з нього валили регулярно. Держава не для того так напружується для вилову, щоб потім спокійно давати розбігатися всім бажаючим.
показати весь коментар
17.03.2026 14:38 Відповісти
Площа кожного полігону це декілька квадратних кілометрів. Огородити їх всі охороною фізично неможливо. З групи 30+ людей втікло 15 - дані від знайомого. Далі - неповернення з відпустки або з госпіталю також в наших умовах ніяк не проконтролюєш. Хоча русня якраз охороняє госпіталі. І т.д. і т.п. І звісно що ніхто реально цих СЗЧ не розшукує на відміну від рашки. Тому і цифри такі.
показати весь коментар
17.03.2026 14:43 Відповісти
Взагалі коли засекретили дані по СЗЧ, їх було десь 300 тисяч на кінець 2025 року. Тобто виходить хай по 6500 в місяць. Ну й повертаючись до "вони справді вірять що не можуть втекти" - тут ось сарафанне радіо й працює для формування віри. Хоча не всі й втікають, якось там освоюються та й кажуть ніби вже й норм. А деякі кажуть краще б відсидів 5 років. Таке.
показати весь коментар
17.03.2026 14:51 Відповісти
Зараз по 14-16 тис. СЗЧ на місяць. А з лютого по кінець року у 2022 було вього 6 тис. СЗЧ.
показати весь коментар
17.03.2026 15:24 Відповісти
Щось дуже великі цифри. Хоча може, хто його знає.
показати весь коментар
17.03.2026 15:30 Відповісти
https://www.google.com/amp/s/tsn.ua/amp/********/szch-ta-dezertyrstvo-shokuvalna-statystyka-vid-ofisu-henprokurora-2945699.html В Україні щомісяця реєструють до 18 тисяч випадків СЗЧ та дезертирства
показати весь коментар
17.03.2026 23:17 Відповісти