9673 посетителя онлайн

Сеть магазинов, которую рекламировали украинские блогеры, продает наркотики под видом "сувениров", — Bihus.Info

Сеть магазинов U420, заведения которой массово открываются по всей Украине с весны 2025 года, продает особо опасное психотропное вещество под видом "сувениров".

Об этом говорится в расследовании Bihus.Info, передает Цензор.НЕТ.

Что известно?

Первые физические магазины U420 открылись в Киеве весной 2025 года. Сейчас сеть разрослась до трех десятков заведений в столице и готовится к открытию в других крупных городах: Харькове, Львове, Днепре и Одессе.

Отмечается, что U420 позиционирует себя как кафе-шопы для "ценителей качественных продуктов на основе легализованного каннабиса", предлагая соответствующий ассортимент — "гашиш и джоинты" — в качестве "сувенирной продукции".

Магазины U420 в Киеве продают наркотики
Магазины U420 в Киеве продают наркотики

Проверка "сувениров"

Журналисты Bihus.Info приобрели "сувениры" в трех разных магазинах этой сети в Киеве и отправили купленное на экспертизу в две лаборатории: частную и государственную — Научно-исследовательский экспертно-криминалистический центр МВД.

  • Результаты лабораторного анализа выявили в составе "сувениров", купленных в сети U420, психотропное вещество, оборот которого запрещен –– синтетический каннабиноид, классифицируемый как разновидность "спайса".

Хотя это вещество попало в список запрещенных лишь 5 февраля, журналисты покупали товар несколькими днями ранее, что может означать возможное регулярное изменение состава продукции, чтобы избежать актуальных запретов.

Магазины U420 в Киеве продают наркотики

Кто рекламировал?

Сеть U420 приобрела популярность благодаря активной рекламе в соцсетях, в частности и благодаря сотрудничеству с известными блогерами с большой аудиторией, такими как актер Тарас Цимбалюк, Анна Алхим, Оля Рыбай, Юлия Шелудько, Дана Грин и другие.

  • В январе 2026 года львовские правоохранители заявляли, что раскрыли сеть так называемых "кофишопов", которые в центре города продавали наркотики под видом желейных конфет и электронных сигарет.
  • Правоохранители тогда не назвали название сети, но, по данным издания Zaxid.net, речь шла именно о U420. На их сайте размещены фото шоколадных конфет в обертках, на которых изображены зайчики, идентичные тем, что обнародовали правоохранители. Сайт до сих пор работает и рекламирует "доставку по всей Украине".
  • Фигурантам сообщили о подозрении в незаконном приобретении, хранении и сбыте наркотических средств (ч. 2 ст. 307 УК). Участнику схемы также инкриминируют незаконное приобретение психотропных веществ в особо крупных размерах (ч. 3 ст. 307 УК Украины). Тогда суд избрал им меру пресечения в виде содержания под стражей с правом внесения залога.
Топ комментарии
+28
Потужно. Потужно слідами нюханого Лідора
показать весь комментарий
23.03.2026 22:49 Ответить
+15
який преЗЄдент, такий і наріт-нарік

якби це не було сумно та гірко

.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:01 Ответить
+14
З усього списку чув тільки про Алхім і те опосередковано, як про тупу барбі, яка постійно у якийсь треш встрягає.

Хоча, якщо вона має і монетизує купу підписоти, то мабуть її шанувальники мають ще більш скромні когнітивні здібності.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Потужно. Потужно слідами нюханого Лідора
показать весь комментарий
23.03.2026 22:49 Ответить
Канабіс не є наркотиком і не викликає залежності. Це галюциноген і релаксант. Саме такі властивості цієї травички спричинили легалізацію маріхуани (канабісу) в світі.
показать весь комментарий
24.03.2026 02:41 Ответить
Це не канабіс - а спайс. Синтетична наркота якою просочують бур'ян. Це страшна річ від якої легко зловити важке передозування. Люди у вікна вихождили під спайсами. Це дуже і дуже небезпечна річ.
показать весь комментарий
24.03.2026 04:46 Ответить
Та і канабіс немає чого нахвалювати. Чисто як ліки при птср, або онкохворим - так, а от романтизувати я б не став. Він робить людину пасивною по життю. Та й при вирощуванні використовується така хімія, що ойойой.
показать весь комментарий
24.03.2026 04:51 Ответить
Цікаво звідки такі знання. 😃.
Бо що не написав все туфта, давай краще будемо бухати 😃, бо алкоголь робить людину працьовитою і виробляється з екологічно чистого, в значить корисного спирту, 😃
показать весь комментарий
24.03.2026 06:01 Ответить
Ні. Не треба ні бухати, ні канабіс вживати.
показать весь комментарий
24.03.2026 06:19 Ответить
Якщо ви думаєте що канабіс зараз вирощують суто на перегної, то глибоко помиляєтесь. Там і гормони росту, і стимулятори. Все це потім потрапляє в організм і накопичується. Думаєте це корисно? І алкоголь я не пропагую. Якщо нема клепки в голові і відчуття міри, то і неправильним харчуванням можна здоров'я угробити.
показать весь комментарий
24.03.2026 08:33 Ответить
Ну-ну... Бачив я наслідки - у суміші з пивом... Горілка такий "сказ", рідко дає... Та й відвар суцвіть конопель, у молоці, теж "гримуча суміш"... Розказували люди, що цим "бавилися"...
показать весь комментарий
24.03.2026 06:44 Ответить
Горілка виводит з мязів соляну кислоту після тяжкої фізичної праці. Достатньо 50 грамів перед вечерею і зранку ніякої "крепатури". Але хто ж на 50 грамах зупиняється? А ті хто не зупиняються стають алкоголіками і опускаються. Те ж саме і з "травичкою". Півтора року кожного вечора курив середньоазійський пластилін - екстракт масла коноплі. В армії це врятувало мою психіку в середовищі смердючої кирзи і суцільного мата стройбату. Ми забивали косячок з біломорини і на трьох по колу нам вистачало. От так просто. Пихнули і все пофіг. За годину дія релаксанту припинялась, але хотілося пити. Пару кружечок крепкого чаю і життя переставало бути паскудним. Після повернення додому ніколи навіть думки не виникало десь шукати "травичку". Ось уже 40 років не шукаю, бо доведеться мати справу з якимись кримінальними покидьками. Той хто хоче обдовбатися бо є лузером і убогим утирком для "зняття стресу" від стану в якому знаходиться, завжди знайде чим обдовбатися в гівно. І в гівні і залишиться...
показать весь комментарий
24.03.2026 07:44 Ответить
Люди різні... І фізіологія різна, і психологія... Один вип"є чарку, і їсть, "як не в себе", а інший, випивши, тільки "закушує" Такі вибирають "з двох, одне - або пить, або їсти...". Один може спиниться, а інший п"є, поки дно пляшки не побачить, або не засне. Один нап"ється, і "в люлю", а інший, напившись, іде "шукать пригод, на свою голову"... Те саме і з наркотою...Так що не обмежуйся своєю особою - поспостерігай за оточуючими...
А щодо випивки (і, по аналогії, наркоти), то є непоганий вислів:

"Для спиртного и наркотиков все равны - что президент, что бомж... Они на таланты, звания, регалии, положение и знакомства внимания не обращают..."
показать весь комментарий
24.03.2026 07:56 Ответить
Я про те що травичка це релаксант, а не наркотик. Не бачив щоб хтось курнув, став агресивним і поперся шукати пригод на свою дупу. Може в суміші з алкоголем та якимись таблетками, але сам такого не бачив. Навпаки, одного кавказького типа який після чарки просто звірів, ми плавно "перевели" на травку. Почав філософствувати про сенс життя і красу світу. Не знаю як у нього далі життя склалось, але пів року він горілки не вживав зовсім і став біль-менш нормальною людиною.
показать весь комментарий
24.03.2026 08:08 Ответить
Я тобі про "травичку" з пивом писав. Дехто пиво горілкою заміняє... От у тих точно, "дах рве"... Був свідком пару разів... Наркомани самі, їх називають "мавпи"... Згоряють" удвічі швидше, ніж чисті наркомани, чи алкоголіки... Про "балтійський чай" ( чи "окопний коктейль"), чув? Таке практикувалося у І Світову. Це суміш горілки з кокаїном... Вся Громадянська війна на цьому трималася... Та й весь сталінський період наша "верхівка" з наркоти не злазила... Кокаїн, морфій, гашиш, опіум... При обкомах навіть були спеціальні кабінети, де наші правителі могли "прийнять ліки від перевтоми"... Сталін хронічний нежить лікував кокаїновою сумішшю...
показать весь комментарий
24.03.2026 08:50 Ответить
показать весь комментарий
24.03.2026 07:42 Ответить
який преЗЄдент, такий і наріт-нарік

якби це не було сумно та гірко

.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:01 Ответить
З усього списку чув тільки про Алхім і те опосередковано, як про тупу барбі, яка постійно у якийсь треш встрягає.

Хоча, якщо вона має і монетизує купу підписоти, то мабуть її шанувальники мають ще більш скромні когнітивні здібності.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:01 Ответить
ця та ТП, яка навела російську ракету на госпіталь у Дніпрі і яка послала на три літери тих, хто їй сказав про її пройоб. https://youtu.be/sm11g8oRTQo?t=100 Саме після цього вона стала відома.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:29 Ответить
Ну так головний нюхач дав своїм шісткам блогерам рекламувати (Петров мабуть теж в справі, он війну ще одну хоче кров з носа)
показать весь комментарий
23.03.2026 23:18 Ответить
люблю сувеніри..
показать весь комментарий
23.03.2026 23:18 Ответить
І чому я не здивований? У нас же ж "медичний канабіс" в законі? То може U420 це мережа онлайн-аптек? Чи це все ж таки магазини сувенирів? Кому сувеніри з Афгану?!! Налітай!!!
показать весь комментарий
23.03.2026 23:19 Ответить
Так там не медичний і судячи з новини, взагалі не канабіс.
показать весь комментарий
24.03.2026 01:26 Ответить
За всі "сувеніри" не скажу, але назва "гаш AFGAN" каже сама про себе. Кілька цитат з Вікіпедії:

"Гашиш (хеш) - одна із сильнодіючих психотропних речовин, есенція коноплі, екстрагована і спресована в блоки.

Основним активним інгредієнтом є тетрагідроканабінол. Гашиш може бути від ясно-зеленого до темно-коричневого або навіть чорного кольору. Сленгові назви гашишу: гашик, ямба, камінь, твердий, пластилін, пласт, м'який, гаш, хеш, гарік, галя, гарсон, пластик, гамшиш, ручник, пробівуха, хімія. Останні три назви походять від способу отримання гашишу."

"Кана́біс (лат. Cánnabis) - узагальнена назва, що об'єднує низку психоактивних речовин, одержуваних з частин квітучих рослин роду коноплі."

П.С. І взагалі, ставлячи смайлик я, таким чином, означаю, що мій комент містить деяку частину гумору або сарказму. Інколи гіркого сарказму.
показать весь комментарий
24.03.2026 10:00 Ответить
Легализуйте уже Мариванну и не будут люди травиться синтетикой.
показать весь комментарий
23.03.2026 23:19 Ответить
НІ-ЗА-ЩО!!!!!!
показать весь комментарий
24.03.2026 07:09 Ответить
Це мафія !!
показать весь комментарий
23.03.2026 23:20 Ответить
цікаво, чому мій комент про легалізацію конопель видалили, наче немає заборон на це в правилах
показать весь комментарий
23.03.2026 23:25 Ответить
Так у новині мова йде не про натуральні коноплі, а про хімію...
показать весь комментарий
23.03.2026 23:34 Ответить
правильно, але якщо легалізувати коноплю, ніхто не буде купляти ту хімію
показать весь комментарий
23.03.2026 23:36 Ответить
Тому що у нас багато горілчаних та пивних заводів. Наприклад, основними спонсорами "боротьби" з канабісом в Британії є компанія "Гіннес". Шкода здоровю нації яку спричиняє алкоголь (а це наркотик який викликає залежність) навіть поряд не стоїть з травичкою, яка є галюциногеном і до якої немає звикання.
показать весь комментарий
24.03.2026 02:32 Ответить
показать весь комментарий
24.03.2026 07:11 Ответить
Гіннес - не британська компанія взагалі-то...
показать весь комментарий
24.03.2026 08:45 Ответить
Виробники алкоголю в усьому світі чудово розуміють що легалізація канабісу означає втрату прибутків.
показать весь комментарий
24.03.2026 10:02 Ответить
Швидше, виробники тютюну тоді...
показать весь комментарий
24.03.2026 10:03 Ответить
Я 55 років був затятим курцем, а коли кашель реально задовбав перейшов на електрону "соску". Кашель повністю зник за три дні. "Парю" вже два роки і повертатися до тютюну не планую. Потроху зменшую дозу нікотину (а це точно наркотик!). Не здивуюсь коли в жижу для електронок почнуть додавати канабіоіди або якусь синтетичну наркохєрню.
показать весь комментарий
24.03.2026 10:13 Ответить
P.S. Це я до того що виробники тютюну зараз намагаються заборонити електронні цигарки. Паління тютюну є наркоманією і шкоду здоровю наносить колосальну. Але наповнює бюджет і приносить прибуток...
показать весь комментарий
24.03.2026 10:20 Ответить
Хто понесе покарання за цю хер.ню?
В Україні з 16 серпня 2024 року набув чинності закон про легалізацію медичного канабісу (законопроєкт №7457), який врегульовує використання рослин роду коноплі (Cannabis) у медичних, промислових, наукових та науково-технічних цілях. Закон передбачає жорсткий контроль за обігом, вирощування за ліцензіями та видачу ліків виключно за електронним рецептом для пацієнтів

" ... це заклади з унікальною концепцією, де поєднується атмосфера релаксу, ******** стиль та якісні продукти на основі канабіноїдів. Ми створили місце, де можна насолодитися улюбленими напоями, спробувати спеціальні CBD-продукти та відпочити в приємній компанії. "
показать весь комментарий
23.03.2026 23:41 Ответить
А хто несе відповідальність за "метадонову терапію", яка насправді є не лікуванням наркоманії, а безкоштовною роздачею дози, яку держава купує у тих же самих кримінальних картелей для того щоб наркомани не грабували на вулицях?
показать весь комментарий
24.03.2026 10:06 Ответить
А ти той сбушний вуаєрист у їхній бані?
показать весь комментарий
24.03.2026 07:18 Ответить
Не знал таких подробностей, про баню.
показать весь комментарий
24.03.2026 10:59 Ответить
......написав - кацап))
показать весь комментарий
24.03.2026 06:18 Ответить
Про те, що ця мережа буде приторговувати наркотою, попереджали всі притомні люди. А хто дозволи давав на відкриття цих магазинів для наркоманів? Чи не влада? І хто персонально відповідальний чи колегіально? І тишина......
показать весь комментарий
24.03.2026 06:01 Ответить
Ось так і стають урсами.
показать весь комментарий
24.03.2026 06:22 Ответить
Не нравится - не берите,проходите мимо и идите в свои убогие абэтэшки и русские крейсеры,там вам впарят "законную","качественную","легальную" продукцию,которую ни один блогер не посмеет проверить .
показать весь комментарий
24.03.2026 07:17 Ответить
Я наверное очень старый. Ни об одном этом известном блоггера никогда не слышал
показать весь комментарий
24.03.2026 09:00 Ответить
Хотя, конечно, давно пора траву легализовать. Я много слышал про бытовые убийства под алкашкой и не разу про бытовуху под травой
показать весь комментарий
24.03.2026 09:03 Ответить
Просто "трава", доволі часто, є стартом для вживання більш важкої наркоти.
показать весь комментарий
24.03.2026 10:22 Ответить
Ну да, как и алкоголь, довольно часто становится стартом для употребления травы. А вообще в нашем мире (имеется ввиду интернет и обилие телеграмм каналов) наркотики не употребляют не потому что их достать не могут, а потому что не хотят
показать весь комментарий
24.03.2026 11:26 Ответить
И если что-то невозможно победить, то лучше взять это под контроль. Пример "сухого закона" в США. Как бухали, так и продолжали, только налоги с оборота алкоголя никто не платил.
показать весь комментарий
24.03.2026 11:28 Ответить
Ну и в окончание. Алкоголь по всем параметрам - это тоже наркотик. Налицо явное лицемерие - одним видом наркотиков торговать можно, а другие виды под запретом.
показать весь комментарий
24.03.2026 11:30 Ответить
чего все травокуры пытаются на алко стрелки перевести . Самое смешное что и те и другие считают себя независимыми от первого и второго😅
показать весь комментарий
24.03.2026 12:25 Ответить
Поинтересуйтесь у травокуров
показать весь комментарий
24.03.2026 14:58 Ответить