13724 посетителя онлайн

Франция — США: НАТО служит евроатлантической безопасности, а не наступательным операциям в Ормузском проливе

войска, Франция

Франция ответила на угрозы американского президента Дональда Трампа вывести США из НАТО, заявив, что военный альянс создан для обеспечения безопасности в евроатлантическом регионе, а не для проведения наступательных операций в Ормузском проливе.

Об этом сообщает Reuters, информирует Цензор.НЕТ.

Заявление Франции

Трамп сообщил агентству Reuters, что позже в среду в обращении к нации он заявит, что "абсолютно" рассматривает возможность вывода США из НАТО, повторив комментарии, сделанные им в интервью британской газете Daily Telegraph после того, как союзники не поддержали военные действия США против Ирана.

Президент Франции Эмманюэль Макрон ранее предложил, чтобы любые действия в Ормузском проливе, жизненно важной артерии для мировых поставок нефти, которую Иран фактически перекрыл, осуществлялись под эгидой ООН. Он указал: международные усилия могут иметь место только тогда, когда военные действия утихнут, будут проведены консультации со страховыми и судоходными компаниями и Иран даст на это свое согласие.

"Позвольте напомнить вам, что такое НАТО. Это военный альянс, который занимается безопасностью евроатлантического региона. Он не предназначен для проведения операций в Ормузском проливе, что было бы нарушением международного права", — заявила заместитель министра обороны Алис Руфо на конференции "Война и мир" в Париже.

Руфо, которая является близкой соратницей Макрона и была одной из его ведущих дипломатов, отметила, что понимает раздражение американцев из-за отказа Франции присоединиться к коалиции с целью немедленного разблокирования пролива.

Однако Париж выступает за разработку плана восстановления транзита и свободы судоходства "не наступательными средствами", отметила она.

"Я говорю от имени страны, которая является основателем Атлантического альянса (НАТО) и основателем Европейского Союза, и которая на протяжении последних 20 лет утверждает, что европейцы должны взять на себя большую долю ответственности за коллективную оборону в Европе", –– добавила Руфо.

Что предшествовало?

Топ комментарии
+19
НАТО оборонительный союз, а не наступательный. Воевать против Ирана может коалиция стран. Но Трампон вместо того, чтобы её создать, срёт своим союзникам по НАТО на головы.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:03 Ответить
+12
От французи ніби ясно і чітко пояснили, що і чому. Але ж трампони такі трампони...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:07 Ответить
+9
Є така закономірність, точніше, аксіома - там, де закінчується ЗАКОН починається ТЕРОР.
Ізраїль від часу свого створення багатократно переступив ЗАКОН. Нагло і відверто цинічно, от тому і появились і хезбола, і хамас...
Яка частина території ********* Ізраїлю є ним окупована і анексована? То ХТО ж тут терорист, хто злочинець?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:02 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Для чого Ізраїль стріляв по Ірану?
показать весь комментарий
01.04.2026 18:53 Ответить
А навіщо Ісран яо створював і крищав "смерть Ізраілю", навіщо він фінансував своїх проксі - хамас, хезбола....
показать весь комментарий
01.04.2026 18:56 Ответить
Є така закономірність, точніше, аксіома - там, де закінчується ЗАКОН починається ТЕРОР.
Ізраїль від часу свого створення багатократно переступив ЗАКОН. Нагло і відверто цинічно, от тому і появились і хезбола, і хамас...
Яка частина території ********* Ізраїлю є ним окупована і анексована? То ХТО ж тут терорист, хто злочинець?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:02 Ответить
Ізраіль і палестинці це курка та яйце. Хто перший почав нікому не відомо.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:13 Ответить
Ти сам з собою на ви? Цікаво, цікаво...
Так, до речі, для інформації. Але для дебілів то, напевно складно:

Окуповані Ізраїлем території - термін, яким позначають території під https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C ізраїльським контролем, захоплені під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 шестиденної війни 1967 року. До окупованих територій відносили такі регіони:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2 Синайський півострів захоплений у 1967 році. У результаті https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B5%D0%BC%D0%BF-%D0%B4%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8 Кемп-Девідської мирної угоди між https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C Ізраїлем і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82 Єгиптом ці території були повернуті Єгипту (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0 Ізраїльська окупація Синайського півострова).
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B3_%D1%80%D1%96%D1%87%D0%BA%D0%B8_%D0%99%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD Західний берег річки Йордан. Був захоплений у 1948 році. Анексія Західного берегу не була визнана світовим співтовариством. Усупереч міжнародному законодавству Ізраїль будує там https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F поселення. З 1991 року за результатами https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B2_%D0%9E%D1%81%D0%BB%D0%BE мирного процесу в Осло, більшість територій Західного берега знаходяться під контролем https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F Палестинської автономії.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%B8 Голанські висоти. Перебували під контролем https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D1%80%D1%96%D1%8F Сирії. Після шестиденної війни перейшли під контроль Ізраїлю. Питання приналежності висот є ключовим питанням в процесі урегулювання відносин між Ізраїлем та Сирією.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%B8 Сектор Гази. Перебував під контролем Єгипту з 1948 року З 1968 до 1991 року - під контролем Ізраїлю. За результатами мирної угоди в Осло передані Палестинській автономії. У 2005 році Ізраїль в однобічному порядку ліквідував ізраїльські поселення та вивів війська з регіону. З 2006 року перебуває під блокадою та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%BE ембарго Ізраїлю.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%84%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BC Східний Єрусалим. Був захоплений Ізраїлем у 1949 році та анексований у 1980 році. Резолюція https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%9E%D0%B1%27%D1%94%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9 ООН засудила анексію і визнала її неправомірною.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%9B%D1%96%D0%B2%D0%B0%D0%BD Південний Ліван (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%9F%D1%96%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%9B%D1%96%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%83 Ізраїльська окупація Південного Лівану).
показать весь комментарий
01.04.2026 19:29 Ответить
Ох, ну ***** собі. Правда ніхто не скаже, що всі арабо-ізраїльські війни почав не Ізраіль.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:57 Ответить
Другі кацапи
показать весь комментарий
02.04.2026 02:11 Ответить
Питання одне: "А ХТО ж ПОЧИНАВ оті всі війни, в результаті яких ставалася "анексія" територій? Голанські висоти служили плацдармом для нападу СИРІЙСЬКИХ ВІЙСЬК, на Ізраїль. Те ж саме сталося на Сінаї - тільки з військами Єгипту... Якось по-дурному виглядить твоє "звинуваченя в агресії" Ізраїлю... Тут питання не в тому, що Сирія та Єгипет виявилися слабішими, та "отримали по зубах", а хто був, у даних випадках, агресором...
показать весь комментарий
02.04.2026 02:47 Ответить
Війни РОЗПОЧАЛИСЬ 1947 року з поділу Палестини! Ось де початок.
От була собі Палестина, а тут ХТОСЬ вирішив, що її не має бути, а тому взяли і поділили. Тут тобі араби, тут тобі Ізраїль. Не було того Ізраїлю, а давай його створимо. А що, євреї ж такі бідні і нещасні... Вони ж так постраждали..
І пофіх хто і де, от як забаглось, так і зробимо. Нічого не нагадує? Ніяких думок. І чого ж то араби стали проти того? Чого ж то вони так ненавидять тих євреїв?
От захотів ***** і каже - а віддайте Донбас, виведіть війська. А що, хіба так не можна? Євреям можна, а московії ніззя?
Або Трамп каже - хочу Гренландію, хочу Канаду...
А тому Нетаньяху разднує дєнь пабєди на краснй площі, тому ***** для трампа взірець.
А тепер про Палестину. Ну нехай, частина там, частина там... Що Ізраїль на то?! Які його дії по створенню тої самої Палестинської держави? І знову ж, чого ж то араби такі погані.
Для ***** Чечня була погана, дві війни, потопив в крові, має спокій. Для євреїв палестинці не мають ніяких прав, а давай їх винищимо. А що, євреям можна. 2013 рік ні про що не каже?
В школі вчили закони Ньютона, пригадуєш?
Всіляка дія викликає протидію. А ХТО почав?
показать весь комментарий
02.04.2026 09:07 Ответить
перепрошу, не 2013, а 2023..
показать весь комментарий
02.04.2026 09:13 Ответить
А це вже, з твого боку, пішла МАНІПУЛЯЦІЯ...
Резолюція Генеральної Асамблеї ООН № 181, ухвалена 29 листопада 1947 року, рекомендувала розділити підмандатну Палестину на дві незалежні держави - єврейську та арабську, з Єрусалимом під міжнародним контролем. За проголосували 33 країни, проти - 13, при 10 утриманих. Це рішення стало правовою основою для створення Ізраїлю 14 травня 1948 року. [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD_%D0%9E%D0%9E%D0%9D_%D0%BF%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8E_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8 1, https://ukr.co.il/29-lystopada-1947-roku-bulo-ukhvaleno-istorychnu-rezoliutsiiu-oon-pro-podil-palestyny-same-vona-stala-pravovoiu-osnovoiu-dlia-stvorennia-derzhavy-izrail/ 2]
Ключові факти про резолюцію:

Дата прийняття: 29 листопада 1947 року (Резолюція № 181 (II)).Основний зміст: Припинення британського мандату та створення двох держав. Єврейська держава отримувала близько 55-56% території, арабська - близько 44-45%.Реакція: Єврейська сторона прийняла план, арабська - відкинула його, що призвело до початку арабо-ізраїльської війни.Наслідки: 14 травня 1948 року було проголошено Декларацію Незалежності Ізраїлю.Прийняття до ООН: 11 травня 1949 року Резолюцією № 273 Ізраїль було прийнято до членів ООН. [http://www.nbuv.gov.ua/node/4154 1, https://www.jnsm.com.ua/h/0514M/ 2, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE-%D1%96%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0#:~:text=%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B0%20%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%2D%D1%96%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%8F,%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82%20%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B2%20%D0%94%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8E%20%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%86%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BB%D1%8E. 3, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%90%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D1%97_%D0%9E%D0%9E%D0%9D_273_(III) 4, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD_%D0%9E%D0%9E%D0%9D_%D0%BF%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8E_%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8 5]
Ця резолюція стала основою для появи ******** Держави Ізраїль, проте передбачена нею арабська держава у 1948 році не була створена, а її територія була поділена між сусідніми арабськими державами та Ізраїлем за результатами війни.

Тобто, до цього моменту, НІЯКОЇ ДЕРЖАВИ, під назвою "Палестина", НЕ ІСНУВАЛО... Арабомовне населення підмандатної території, виявилося нездатним створить власну державу, і спровокувало арабо-ізраїльську війну... І ці війни, в різній формі, ведуться до цих пір...
Тоді про що ведеться мова?
показать весь комментарий
02.04.2026 09:28 Ответить
Про ДЕРЖАВУ я й не писав, а про територію, заселену в ПЕРЕВАЖНІЙ більшості арабами, що носить назву Палестина. Співвідношення 3/1. Євреїв меншість, не більше чверні. А от землю якось так цікаво ділили - єврейській стороні відводилося приблизно 56% території, арабській - близько 43%. І чого ж ту араби проти? Дивні якісь...
То є раз.
Друге. А де та ДЕРЖАВА Палестина? Які дії, а чи протидії Ізраїлю по її створенню? Тобто, після Резолюції що робили євреї, щоб сприяти її створенню? А чи навпаки - всіляко тому чинили опір!
Ще раз - всіляка дія викликає протидію.
Історія не терпить якби, але... якби землю ділили більш-менш справедливо і якби Ізраїль не чинив опору створенню Палестинської держави, то і б конфлікту НЕ БУЛО! То хто ж тут винен? В чому причина, хто тут терорист і злочинець?
А давай віддамо Донбас, Запорізьку, Дніпропетровську... Воно ж в конституції ерефії так прописано... А то бач, воюємо...
Ну і війну 1967 розпочав Ізраїль. А в 2022 кацапи... В них так багато спільного... Недарма в Нетаньяху традиція - 9 мая на красной площаді... До них і Трамп приєднатись планував, але якось не склалось... поки що...
показать весь комментарий
02.04.2026 09:43 Ответить
Я сказав УСЕ... Щасливої дороги... Щось тобі доводить не бачу сенсу... Бо ти не тямиш ні в державотворенні, ні в політології, ні в соціології, ні в історії...
показать весь комментарий
02.04.2026 10:03 Ответить
Мені доводити не треба. Ти хоч собі доведи, а то ж воно он як... світ на порозі Третьої світової, а там і фініш скоро. Бо ось такі державотворці, соціологи. політогологи...
Сьогодні весь світ ковбасить, бо знову ж, євреям захотілось... Палестини їм мало...
показать весь комментарий
02.04.2026 10:24 Ответить
Я вже тобі "рукою помахав", навздогінці - а ти все розвертаєшся, і хочеш мені щось довести...
показать весь комментарий
02.04.2026 10:32 Ответить
Не доводжу, а раджу. Але ж то ти...
бувай...
показать весь комментарий
02.04.2026 10:46 Ответить
А куди поділися території, виділені ООН, для створення держави Палестина? Сказать? їх приєднали до себе арабські сусіди Ізраїлю...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:27 Ответить
який саме закон переступав Ізраїль? Закони Шаріата, може?
А Україна що переступила? За що рушникоголові козойоби постачали ракети і бпла парашникам? Ану розкажи.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:29 Ответить
Нападав на сусідів, захоплював їх територіЇ, багаторазово порушував резолюції ООН...
От де держава Палестина? Що з нею, що з її жителями. Того мало?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:42 Ответить
"Нападав на сусідів"
коли? де?

"От де держава Палестина? "
там же де держава Третій Рейх. І з тих же причин, загалом.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:51 Ответить
В ролі третього рейху, взагалі-то, тут виступає Ізраїль...
А коли і на кого нападав Ізраїль ос тут, якщо цікаво 01.04.2026 19:29
А тепер от на Іран. Іран сьогодні такий саме тому, бо Ізраїль такий. Щось дуже подібне на росію. Там також несеться шизофренія, що то Україна ни них хотіла напасти, а тому...
До речі, Нетаньху цього року збирається на парад пабєди до маскви? А то ж традиція в нього така...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:59 Ответить
Не побачив в твоєму коменті відповіді на моє питання. Якщо звісно ти свідомо не підміняєш поняття "напав" на поняття "відбився". Я можу навіть переформулювати якщо тобі так зрозуміліше буде - на які саме країни першим нападав Ізраїль і чиї території окуповував/анексовував в ході цих неспровокованих акцій?
" Іран сьогодні такий саме тому, бо Ізраїль такий"
Правда? Ізраїль теж хоче скинути персів в море і знищити Іран як державу? І давно? Мабуть давніше ніж релігійні фанатики з Тегерану це виголосили своєю місією, судячи з твого допису, правда?
показать весь комментарий
02.04.2026 00:19 Ответить
1967 рік. Розпочав Ізраїль! Просто факт. Бо йому видалось, що то араби збираються напасти.
2022 рік, 24 лютого. ***** напало на Україну, бо йому здалось, що Україна збирається напасти на ерефію.
Знайди 3 різниці...
показать весь комментарий
02.04.2026 09:10 Ответить
"Розпочав Ізраїль! Просто факт. Бо йому видалось"

просто цитати з вікі

"
https://uk.wikipedia.org/wiki/16_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 16 травня https://uk.wikipedia.org/wiki/1967 1967 року Єгипет звинуватив Ізраїль у загрозі агресії стосовно Сирії та стягнув до кордону на сході Синайського півострова кілька дивізій. Інформація щодо стягування озброєних військових підрозділів Ізраїлю до кордонів надійшла від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA СРСР.https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0#cite_note-:0-4 [4] https://uk.wikipedia.org/wiki/17_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 17 травня Йорданія почала мобілізацію. https://uk.wikipedia.org/wiki/18_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 18 травня Єгипет висунув вимогу https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%9E%D0%9D ООН вивести війська, які патрулювали лінію припинення вогню 1948-1956 років. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%80_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Генеральний секретар ООН https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3_%D0%A2%D0%B0%D0%BD У Тан віддав розпорядження вивести війська. Того ж дня почалася мобілізація в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%B2%D0%B5%D0%B9%D1%82 Кувейті. https://uk.wikipedia.org/wiki/19_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 19 травня війська ООН було виведено, в Ізраїлі почалася часткова мобілізація. https://uk.wikipedia.org/wiki/20_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 20 травня часткова мобілізація в Ізраїлі завершилася. https://uk.wikipedia.org/wiki/22_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 22 травня президент Єгипту https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D1%80_%D0%93%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%90%D0%B1%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C Насер Гамаль Абдель розмістив гарнізон у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%BC-%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D0%A8%D0%B5%D0%B9%D1%85 Шарм-ель-Шейху, оголосив https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%94%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B0 блокаду Тиранської протоки. https://uk.wikipedia.org/wiki/23_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 23 травня https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%8F Саудівська Аравія оголосила готовність взяти участь у військовому конфлікті. https://uk.wikipedia.org/wiki/24_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 24 травня Йорданія завершила мобілізацію. https://uk.wikipedia.org/wiki/28_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 28 травня почав проводити мобілізацію https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BD Судан. https://uk.wikipedia.org/wiki/29_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 29 травня до Єгипту було перекинуто алжирські війська. https://uk.wikipedia.org/wiki/30_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 30 травня Єгипет і Йорданія підписали договір про взаємодопомогу, Єгипет направив генерала https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B1%D0%B4%D1%83%D0%BB_%D0%9C%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BC_%D0%A0%D1%96%D1%8F%D0%B4 Абдула Мунім Ріяда командувати силами союзників на Йорданському фронті. https://uk.wikipedia.org/wiki/31_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 31 травня до Йорданії направлено іракські війська. https://uk.wikipedia.org/wiki/4_%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BD%D1%8F 4 червня у телефонних переговорах між королем Йорданії https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%83%D1%81%D0%B5%D0%B9%D0%BD_%D0%B1%D0%B5%D0%BD_%D0%A2%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BB Хусейном і президентом Єгипту https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D1%80_%D0%93%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8C_%D0%90%D0%B1%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C Насером, перехоплених Ізраїлем, Хусейн погодився підтримати Єгипет та звинуватити https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%A8%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8 США в підтримці Ізраїлю. Більшість арабських держав, окрім Йорданії, розірвали https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BA%D0%B8 дипломатичні стосунки з США.
"

просто видалося, кажеш? прямо як Україна, кажеш?
показать весь комментарий
02.04.2026 17:36 Ответить
По-перше, просто факт - розпочав Ізраїль. І не в 1967, а 20 років раніше.
Палестинців чомусь позбавили права на життя на своїй землі бо хтось так вирішив. Сказали, вам тут не місце, тут буде Ізраїль.
Населення арібів на 1947 4/1 до євреїв, але їм залишили менше половини території. Мало того, Ізарїль ПОСТІЙНО прешкоджав і перешкоджає створенню палестинської держави. Мало того, анексував навіть частину того, що ООН залишило Палестині, а решту періодично оівняє з землею. І не тільки Палестини. Що там з Єрусалимом? Під протекцією ООН? О тож...
От ЧОГО чекати від людей в такому випадку? Яка в ним має бути реакція? Відповідь очевидна - тому й Хамас, тому й Хезбула, тому й Оргнізація опору Палестини... так, терористи, так, методи в них не зовсім цивілізовані, але ж як інакше то все мало бути?
Тепер Ізраїль з Іраном вирішив ці ігри пограти, навіть Трампа вседержителя залучив. Але йок, залізний купол, виявляється, дюрявий, Ормузький пролив чомусь заблокований, ще трохи і всій світовій економиці щось таке тепле, вогке і волохате настане. А там і до апокаліпсису недалеко. І всюди пейси...
показать весь комментарий
02.04.2026 17:52 Ответить
Угу-угу. На 20 років раніше почав. 8 лєт дамбілі бамбас.
Ти тягнув цю сову на свій глобус та так і не натягнув - бо по факту саме коаліція арабів яка переважала Ізраїль в усьому як рашка Україну і почала підготовку до війни в 67 і ще й куколдське ООН відвело миротворців щоб не заважати арабам воювати.
Тільки Ізраїль був розумніший за Зеленярню і підготувався до війни та вдарив першим.

" Сказали, вам тут не місце, тут буде Ізраїль."

не цікаво далі розбирати твої фантазії - як показав приклад 1967 року.
Бо ця історія набагато складніша і араби самі своїми дурними руками все собі пересирали всю історію. Арабів Лівого Берегу чомусь на відміну від Сектору Гази ніхто не "геноцидив" але ж вони й не голосували за Хамас і не обстрілювавли Ізраїль роками.

П.С. істину кажуть - якби Україна була сильнішою і дала русні по шмарклям - дурнуваті лівачкі теж проливали би крокодилячі слізки по бідним загеноцидженим росіянчикам яких вбивають українські фашисти.
Власне рашка і так цю теорію просуває але постійні удари балістикою і шахедами по пологовим будинкам і розміри Свиностану ніяк не дають зліпити з гімна і палок образ жертви.
показать весь комментарий
02.04.2026 18:00 Ответить
Ну, ну...
Подивимось, що далі з тим глобусом буде, бо ж Ізраїль такий молодець, вдарив першим. Ну, щоб на нього не напали араби.
От цікава така логіка, чисто єврейська. Захопити чужу землю, людей з неї вигнати, знищити, вбити, а потім вай, вай...
Ох і буде ще того вай, вай...добром то все не закінчиться. Іран не Палестина.
показать весь комментарий
02.04.2026 18:07 Ответить
КНДР теж регулярно волають про "знищення імперіалізму у всьому світі", але чомусь Трамп не нападає на свого друга Ина.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:04 Ответить
КНДР давно не ідеологічні фанатки. А Пухляк лише імідж підлтгимуе.
показать весь комментарий
01.04.2026 20:01 Ответить
Ізраїль входить до блоку НАТО?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:18 Ответить
Він союзник США. Позаблоковий.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:59 Ответить
Сишиа не НАТО .
показать весь комментарий
01.04.2026 22:39 Ответить
?????
показать весь комментарий
01.04.2026 22:50 Ответить
НАТО (Організація Північноатлантичного договору) - міжнародний військово-політичний союз для забезпечення колективної оборони країн-учасниць.

донні, Перська затока нам НЕ потрібна

.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:38 Ответить
План такий - Ізраїль та США ропочинають війну, потів заманюють інші країни, а потім самі тихо покидають вечірку і вдають що вони посередники
Классика.
показать весь комментарий
01.04.2026 21:56 Ответить
Латпєногий ? Чи лаптєголовий ?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:02 Ответить
Ще один ляпас Рудому Діду по пиці
🇨🇵
показать весь комментарий
01.04.2026 18:54 Ответить
Дивися щоб потім не квакали....
показать весь комментарий
01.04.2026 19:52 Ответить
До чого Нато воювало в Іраку?
показать весь комментарий
01.04.2026 18:55 Ответить
НАТО воювало в Іраку? Таки НАТО, а чи Коаліція, учасники якої діяли на двосторонній основі, а не на основі Статуту НАТО?
Ти б для початку то вияснив, а потім тут...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:05 Ответить
НАТО оборонительный союз, а не наступательный. Воевать против Ирана может коалиция стран. Но Трампон вместо того, чтобы её создать, срёт своим союзникам по НАТО на головы.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:03 Ответить
тобто, якщо у Франції виникнуть проблеми в Європі, то США має допомогти, а якщо в США виникнуть проблеми в Азії, то Франція відмовчуватиметься?

між Азією та Європою нема географічного розподілу - це єдина континентальна маса
показать весь комментарий
01.04.2026 19:04 Ответить
От французи ніби ясно і чітко пояснили, що і чому. Але ж трампони такі трампони...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:07 Ответить
Франція стала членом НАТО в 1949, а в 1962 у США виникла криза в Північній Атлантиці, коли ссср розмістив на кубі ядерні ракети

як тоді Франція допомогла США ?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:25 Ответить
А як Франція мала тоді допомагати ?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:26 Ответить
ну, як сказав товариш наверху - "ясно і чітко пояснити хрущову що і чому ?" - хіба це так важко?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:27 Ответить
Допомагати захищатись, а не нападати... Відчуваєте різницю?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:46 Ответить
ні, не відчуваю : коли бійка неминуча - ніхто не чекає першого удару, як показують в кіно
показать весь комментарий
01.04.2026 19:53 Ответить
Ну, напевно, напасти на СРСР, хіба так... Бо все решта чомусь трампонами не рахується...
показать весь комментарий
01.04.2026 19:38 Ответить
Тобто?! Франція самоусунулась? Чи, може, зовсім навпаки, підтримували США, засуджувала СРСР, французька розвідка брала участь...
От яку участь в тій кризі мала приймати Франція, що раптом так? В бойових діях? А вони були?
показать весь комментарий
01.04.2026 19:37 Ответить
що ти галасуєш як піонэр ? гугл в руки і шукай відповіді на свої питання
показать весь комментарий
01.04.2026 19:52 Ответить
Запитання, взагалі-то, ставиш ТИ. Чи обісрався, тому і хамиш?
показать весь комментарий
01.04.2026 20:01 Ответить
пнх троляка
показать весь комментарий
01.04.2026 20:14 Ответить
від дзеркала відійди...
показать весь комментарий
01.04.2026 20:26 Ответить
Раніше допомагали у всіх війнах. Європейці дуже любили воювати під крилишком США, це ж так романтично, біла людина як одна сім'я показує дикунам кузькіну мать. У війнах які не мали ніякого відношення до оборони НАТО. Це особисте. Все через тебе руде чмо.)
показать весь комментарий
01.04.2026 19:05 Ответить
У одного нашлись яйца ответить, а должны были ответить все, даже маленькие страны.. Иначе это принимается за норму и идет дальше
показать весь комментарий
01.04.2026 19:06 Ответить
Гарна відповідь додіка та рубіом.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:17 Ответить
Те що Франція, Іспанія, Італія та Швейцарія перекрила повітряний простір для американських літаків, які зараз транспортують ********** в зону бойових дій з Іраном є зрадою. Цілком закономірно що США має образу на цю дію і зараз навіть помірковані республіканці, які раніше були проти виходу з НАТО зараз виступають про перегляд членства.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:21 Ответить
вперед і з піснею.
Європа яка має населення як 3 рашки і ВВП як 10 - якось уже там подужає лаптєрилих.
ВВП Китаю вже як 2/3 штатівського, а населення в 4 рази більше.
Удачі з Тайванем і хай щастить із пошуком кращих і надійніших союзників.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:34 Ответить
Ні хрена європа не подужає
показать весь комментарий
02.04.2026 02:15 Ответить
молодці французи...мордякою американського холуя в лайно,ще б можна було по іп,,,льнику чайником" замандячити"
показать весь комментарий
01.04.2026 19:37 Ответить
Сказав мені колега-сомалієць,що в коранських тлумаченнях є така фраза "якщо хтось нападе на твою землю,то напади на нього також".
показать весь комментарий
01.04.2026 19:55 Ответить
Правильно!
Ато взяв моду: - Я тут обісрався, приїдьте поміняйте мені памперс, виж мої союзники панато.
показать весь комментарий
01.04.2026 19:55 Ответить